w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איגרת אל החטוף הבא שיצטרף לגלעד
מאת: דודו אלהרר  |  11/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משפחת שליט מעודדת חטיפות
  משפחת שליט המאוסה   11/05/11 16:32
צודק בהחלט
מעבר לזה
משפחת שליט פגעה באינטרסים איסטרטגיים של המדינה
משפחת שליט העלתה את דרישות החמאס למחיר שאסור לשלמו.
צריך לנתק כל מגע עם החוטפים
כי חייו של חייל שהפקיר את חבריו להרג בהימלטו מהטנק
בניגוד לפקודות
אינם שוים יותר מכל אזרח שיהרג ייפצע או יחטף בעתיד.
כתוב תגובה ל- משפחת שליט המאוסה
זו לא אשמתם
  מיקיס   11/05/11 16:47
משפחת שליט איננה אשמה.
הם רוצים בשיבת בנם ובתחילה עוררו השתאות במופיות אצילותם.

אלא שהם נפלו קורבן לחבורת ציניקנים שמאלניים שמשתמשים בהם כקרדון כדי לחבוט בראש הממשלה.

חבל שמשפחת שליט התפתתה לטיפוסים הללו הם גרמו נזק כבד לעצמם ובעיקר לבנם.
כתוב תגובה ל- מיקיס
בעיקרון נכון אבל.. למה טננבאום
  מוציקו   11/05/11 17:30
למה טננבאום כן ושליט לא?
האם כי הוא לא מקורב מספיק לצלחת?
תמורת סוחר סמים שילמו מחיר מופרז אז למה לא לשלם עבור חייל שמשרת את ישראל ?

אני בדעה שצריך לשחרר את כל מי שהם רוצים ושניה לאחר ששליט בבית יש לצוד אותם חזרה מתים או חיים, ולא משנה אם יפגעו בני משפחותיהם בעת שנחסל אותם, רק כך ילמדו לא להתעסק איתנו,
ויש עוד פטנט בדוק כנגד מתאבדים (הרוסים המציאו )
לקבור בעור חזיר כל מתאבד וכך לא יקבל את 72 הבתולות בגן עדן.
כתוב תגובה ל- מוציקו
מוציקו טעות ,בראשך.
  בדיבורכם   11/05/11 22:12
בזמנו סיפרתי לאחי,מתוך ספר שקראתי ,כי הבריטים ששלטובהודו הגדולה ,טרום חילוקה לפקיסטאן, ולאפגניסטאן,היו נוהגים,ליקבור את המיתאבדים המוסלמיים,וחלקי גופותיהם,בתכריכי עור החזיר, והיתאבדויות פסקו ,אחי זצל,כתב בזמנו מיכתב,לכרמון שהיה יועץ ראש הממשלה לעיניני טרור ,ומאז היתאבדויות פסקו,אך דודנו כותב המאמר הקרוב בדעותיו,לעריביבינו, הקנאיים,הטלבניסטים,יתכן כי מאומץ הינהו,והוא שופך את להגיו אל הכתב,טועה,וטועים,רבים כמותו,אלו הקרואים ימנונים,ימין,ים, ים,ים,ישנו אחד הדומה אותו ,יורם שפכטל,מעדת האשכנזים,לפנים ניקראו,זיידים,ואילו אחיהם המיזרחיים כדוגמת דודנו ,ניקראו יזדיים.כיתות של עובדי השטן.עד מתי יה ריבון עולם ניתן לרשעים אלו ,לישפוך את כיתוביהם ,ואין פורעים אותם?,אילו יכולנו, להחליףאחד כדוגמת דודנו, בחייל גלעד שליט,גיבור ותם וישר,כדוגמת מישפחתו,תיבדל לחיים ארוכים וסבו כה לחי.כי אז ננוחם,ותבוא רגיעה.
כתוב תגובה ל- בדיבורכם
למוציקו
  אבי גיא   12/05/11 00:02
הבעיה במיקרה של גלעד שליט ( בניגוד לעיסקת טננבאום ) היא לא במיספר המחבלים - תהייה בטוח שביבי נתניהו היה משחרר אותם מחר. הבעיה היא שמתוך הארבע מאות יש איזה 80 ( אל תתפוס אותי במספר ) שהחמאס דורש שישוחררו ויחזרו חזרה לכפריהם בתחומי ארץ ישראל ! ויקבלו חזרה את תעודת הזהות הישראלית הכחולה ! . אתה מבין את הסכנה ? יום לאחר השחרור הם יוכלו לנסוע בחופשיות לכל מקום בארץ ללא מיגבלה כמו כל ערבי ישראלי . ביבי מוכן לשחרר אותם בתנאי שיגורשו למדינה אחרת - החמאס לא מסכים, הוא מעוניין הרי שהם יחזרו לעשות פיגועים בארץ ופה הבעייה. בעיסקת טננבאום ( האומללה ) שוחררו מחבלים ללבנון ולא חזרה לתוך ישראל.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
2
תמיד טענתי,
  אבנר צפוני   11/05/11 16:51
שאנשי הימין הינם :או טפשים,או בורים,או רשעים.
בך יש הרבה מכל אחת מהתכונות.
בייחוד מהרשע.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
הבעיה היא שתמיד טענת זאת ו..
  עדוש   11/05/11 17:30
לא ראית לעצמך צורך לבדוק את הנחתך, הלא מבוססת הזו ולעמת אותה עם עובדות. אפרופו בורות וכדו'...
(דברים אלו היו נאמרים גם לאיש ימין שהיה אומר אותו דבר כמו שאמרת, לגבי אנשי שמאל)
כתוב תגובה ל- עדוש
לצפוני
  מתעב זבל   12/05/11 15:17

ומה יש בך ובמחנה המתועב והמתנשא אליו אתה שייך.

סטאלינאצי שגדל בבית בו גידלו כלב אחד וילד אחד.

אופס. אני חוזר בי - גידלו שני כלבים.
כתוב תגובה ל- מתעב זבל
אתה מבין בכלבים
  כי כלב עשה אותך   12/05/11 18:50
כתוב תגובה ל- כי כלב עשה אותך
3
ממש"גאוני" להחתים את המגויסים
  פועה   11/05/11 18:39
מסדיר ומילואים, על כרטיס "אתל"ס" אל תכנעי ישראל לסחיטה!
מענין כמה מהחיילים יהיו מוכנים לחתום על כרטיס כזה שבו הם יחרצו מראש את דינם להנמק בשבי החוטפים?
כרטיס אתל"ס יצורף לתיק האישי של כל אחד ויפתור את הבעיה.
רק בטלן מטומטם מר נפש, שערכו אפס גם בעיני החמ"ס כמו דודנו, מסוגל להגות ממוחו המצטמק ולהוציא מתחת ידו רשימה שהגיונה העקום יהפוך את הורי החטוף לאשמים בחטיפתו ובאי שחרורו.
בשלב הבא דודו יכריז עליהם בוגדים! הרי על השמאלנים הוא כבר הכריז...
והטיפוס הבמעורער וההזוי כזה, רוצה לקבל גם דריסת מיקרופון ברשות השידור הממלכתית בטענות של זכות חירות.
אין בארץ הזאת בית חולי נפש שמסוגל לטפל בפסיכי גמור מהסוג הזה. הייתי מפקיד אותו בידי החמ"ס במקום גלעד, אבל גם בעיני החמ"ס ערכו אפס!
כתוב תגובה ל- פועה
כנראה שלא הבנת את המאמר
  ע. הנביא   11/05/11 22:33
הררי בסה"כ כותב את האמת: אילו משפחת שליט וכנופיית הדגנרטים שהצטרפה אליה היו פשוט סותמים את הפה, כל הסיכויים הם שגלעד היה משתחרר מזמן. בקמפיין שלהם למען חמאס הם לא רק גרמו נזק עצום ובלתי הפיך למדינה, ולא רק העניקו זריקת עידוד לחטיפות הבאות, אלא גם קברו את הבן שלהם עמוק יותר בכלאו. קשה להבין איך הם יכלו לעשות שגיאה פטאלית כזו. מה הם חשבו שהם עושים כשהחלו עם הקרקס הזה? האם באמת האמינו שהם מקדמים את שחרורו של גלעד? צריך להיות אוויל משריש כדי לא להבין מלכתחילה שהמשמעות של הפסטיבל הזה היא שגלעד לא ישוחרר לעולם. אני לא מקנא בהם, אבל בהתנהלותם האווילית, המופקרת וחסרת האחריות הם הביאו על עצמם את האסון הזה, שכעת הם דורשים להפוך לאסונן של מאות או אלפי משפחות שאמורות מבחינתם לשלם בחיי ילדיהן את מחיר הטימטום הזה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
אויל משריש בסיכויים וירטואלים
  פועה   12/05/11 08:28
אתה מקשקש קשקוש שלם סביב הנחה הזויה "כל הסיכויים". ספרת אותם אחד אחד הרהורי לבך רחוקים מלהיות סיכויים בכלל, ובטח שלא כל הסיכויים. אם תבין את זה יהיה לך קל גם להבין את עוצמת הקשקוש שלך.
כתוב תגובה ל- פועה
יופי פועה
  ע. הנביא   12/05/11 09:37
כעת בואי נעשה את חשבון הסיכויים שלך: מהם הסיכויים שרוב או כל הרוצחים המשוחררים ישובו לרצוח? לאחר שחשבת על זה היטב, תשאל/י את עצמך מה הסיכויים שבין הנרצחים יהיו ילדייך או בני משפחה אחרים שלך. חשבת היטב? כעת את באמת בטוחה שאת מוכנה לשלם את מחיר שחרורו של גלעד, או שאת רק מוכנה שמישהו אחר ישלם? וכעת, אם מישהו אחר ישלם את המחיר, אני סמוך ובטוח שאת תהיי מוכנה לבקר אותו ולשכנע אותו שהיה כדאי שיירצחו את הילד שלו כי עכשיו שליט חופשי, אבל מה הסיכויים שאב או אם שכולים כאלה יורידו לך נבוט על הראש וישלחו אותך לכל הרוחות?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
כמו ,דודנו מביא לחורבננו.
  בדיבורכם   12/05/11 14:11
כמו השירנביא שקררעוד כמוכם ואבדנו.,
כתוב תגובה ל- בדיבורכם
אחי, יש לך תגובות הזויות
  עדוש   12/05/11 16:27
ועוד בהקשר לתגובה שלך מלמעלה, חסר לך רק נ נח נחמ נחמן מאומן ואפשר לסגור את העסק ולשלוח אותך לרקוד עם אוטו ברחובות..
מה זה? איפה הטיעונים בכלל??
חרטא
כתוב תגובה ל- עדוש
ראשך קשה ואטום מדי לנבואה.
  פועה   12/05/11 16:58
בהנחה שראש הממשלתנו הנוכחית חושב כמותך, מדוע אינך תובע ממנו שיצהיר בשמו ובשם ממשלתו, שאין בכוונת ישראל לשחרר איש מפושעי החמ"ס שהורשעו כחוק כדי שלא יחזרו לרצוח. ומצידו ומצדך ומצידנו, החמ"ס יכול לעשות מגלעד שליט טיארה
אנחנו לא נסחטים נקודה!
מה אתה והוא מתעללים בהורים של גלעד שליט?!
היה מכריז זאת היו הוריו של גלעד יושבים עליו שבעה, ושלום עליך ועל כל ישראל.
מאיפה לך החוצפה והניבזות להמר בתורת הסיכויים על חייו?
מאיפה נובעת האטימות המרושעת לבוא בטענות להוריו?
כתוב תגובה ל- פועה
אולי תפעי בדיר וחדלי משטויותיך
  פועה בדיר   11/05/11 22:52
כשמך כן את
פועה פועה ופועה
כתוב תגובה ל- פועה בדיר
סוף סוף האמת הכואבת
  אח שכול   12/05/11 18:08
כתוב תגובה ל- אח שכול
4
אבדת צלם אנוש דוד
  קבלות   11/05/11 21:50
לתקוף משפחה שבנה 5 שנים נמצא בשבי מחבלים עד לאן יוביל אותך התסכול שאתה נשארת מוכר שקשוקה עלוב וכותב טורים הזויים . דודו מעניין היכן הבנים שלך שירתו ?
כתוב תגובה ל- קבלות
5
כל כך כואב ,וכל כך נכון.
  אליהו חיים   12/05/11 09:37
כאשר יעקב בנו של סטלין נפל בשבי הגרמני הציעו הגרמנים להחליפו בגנרל גרמני שנפל בשבי,סטלין ענה להם "אני מחליף טוראי בטוראי" ,סטלין לא היה שייך לל"ו הצדיקים אך הדרך נכונה.
אני לא חסיד גדול של ביבי אך כאן נוצר מצב שכל זב ומצורע משתלח בביבי כאילו הוא האשם בחטיפה וכל הפוליטיקאים החדשים מסוגו של יעקב פרי שופכים שמן למדורה.

ואחרון, כולם שכחו כי נהרגו עוד חיילים בזמן החטיפה ,האם שליט נלחם על חייו?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
לדודו - אתה צודק!
  ש. כ.   12/05/11 09:45
זה כמו בכלכלה: יש ביקוש, המחיר עולה. אין ביקוש, המחיר יורד!
כשהמחיר עולה, קשה ולפעמים גם בלתי אפשרי לשלמו.
כשהמחיר יורד, העיסקה הופכת קלה לביצוע.
זה כל הסיפור!
כתוב תגובה ל- ש. כ.
7
קשה מאוד ,מה רוצים מפועה המס==
  יוד יוד   12/05/11 16:20
בגדול הדברים נכונים ,אך אי אפשר לבוא להורים ולומר להם אתם אשמים בכך שבנכם איננו כאן !

המבוגרים שבנינו זוכרים את הגב' גרוף שבנה יוסק'ה גרוף חייל נח"ל שיחד עם חבריו היו עסוקים במשימת השש-בש עם מכנסיים קצרים ושנחטפו תוך בושה גדולה.

האם עשתה כל שהיא הייתה יכולה לעשות והיא עשתה,היא רבצה על ראש הממשלה מנחם בגין כמו שרק אמא יהודיה יכולה לעשות,משם היא הגיעה אל נשיאי ארה"ב,צרפת,בריטניה,קנדה,איטליה,גרמניה.היא הגיעה אל ארגון האו"ם ואל נשכח שאל החיילים הגיעו נציגי הצלב האדום וביקרו אותם מספר פעמים. היא הרעישה עולמות וכשהייתה בטוחה שהמאבק צריך להיות אל מחוץ לישראל היא עשתה רבות עד שכל המנהיגים לחצו על המחבלים והביאו לידי מימוש העיסקה.

נכון שמחירה של העסקה אם אינני טועה היה 1270 מחבלים ובתמורה קיבלנו 7-9 חיילים.

מתחילת מקרה החטיפה המשפחה לא פעלה בשדה המתאים היא הייתה חייבת לצאת ולהפעיל לחץ כבד על נשיאי ארה"ב בריטניה,צרפת,גרמניה,איטליה,קנדה על מנת שאלו לפחות ידרשו מארגון הטרור חמאס ביקור סדיר של צלב אדום וכאן היה קייס שהרי לא מאפשרים לאף נציג לבקר ולראות מה מצבו.
צודק דודו שכל העיסוק התקשורתי ומסעות הפרסום והעוינות כלפי הממשלה מביאים את התוצאה ההפוכה, שהרי מה החמאס רוצה, כמה שיותר מחבלים שישוחררו למקום מגוריהם היות והתשתית שלהם חרבה (וטוב שכך)ותעודת ביטוח חיים לראשי החמאס שלא יסיימו חיים בסערה השמיימה כמו יאסין ושות' המרחולים

וכעת לפועה : אולי אני מכיר את הגב' פועה ממפגשי העבר שבהם לקחתי חלק (מודה שבעבר חשבתי כמו פועה ) בעברי אני איש שמאל שלקח חלק במפגשי דיאלוג עם הצד השני,מעשי והתנהגות הצד השני ,שקריו האין סופיים והמנטליות שלהם הביאה אותי לחקור וללמוד את המאפיינים והם אלה שהאירו לי את הדרך.
נראה שלפועה זה יקח קצת יותר זמן,אבל נסו לא להעליב אותה, לא מקובל להעליב אדם טועה !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יוד, תודה על ההתחשבות המיותרת
  פועה   12/05/11 17:23
"כשמאלני לשעבר" אבדת במעבר את מרכיב השכל ומצאת את הרגש המשכר והמשקר.
אין לחמאס דרך אחרת כדי לשחרר את אסיריו, אלא אם יחדל להיות חמאס.
"במשחק" הזה החמאס מרויח בכל מצב. אם נכנע לסחיטה ונשחרר הרווח ברור, אם לא נכנע, הרי הוא יוצר בקרבנו את הריב הקשה הזה ואת הבעיה בקרב לפחות חלק מהחיילים. את הרווח המירבי הוא גורף בידיעה הברורה שלו, שבסופו של דבר נשחרר גם אפשרנו יצירת ספק וגם רבנו והגברנו תסכול ויאוש בקרבנו.
בכל מקרה לחמאס אין מה להפסיד. אנחנו המפסידים הגדולים! והשיקול הוא מה ימזער את נזק ההפסד שלנו.
לכן אני אומרת שראש הממשלה יכריז באומץ, שהוא מקריב את גלעד ואת הנחטפים הבאים אחריו.
בכל מצב, עיזבו את ההורים במנוחה! במיוחד השוטים כמו דודו, שאין להם למזלם כל סיכון לעמוד במצבם של הורים כאלה. דומו לכם בעת הזאת!
כתוב תגובה ל- פועה
יש להכריז שלא משחררים רוצחים
  מסכים   13/05/11 01:43
פועה צודקת
היא טוענת ובצדק שנתניהו צריך להכריז שלא משחררים רוצחים שיחזרו לרצוח.
והפעם היא הבינה כנראה שטעתה.
אז כל הכבוד לה
שהרי היא עכשיו מבינה בעקבות הדיון פה, כי לא שווה לשחרר אלפי רוצחים שיחזרו לרצוח ולפצוע אלפים בשביל שבוי אחד.
אז כל הכבוד לך פועה
שהייתה לך ההגינות להודות שטעית.
כתוב תגובה ל- מסכים
לא טעיתי וחבל שאתה מתקשה להבין
  פועה   13/05/11 23:16
הנושא הזה הוא מהותי ויש לו השלכות קשות מדי ומסוכנות.
בנושא מהותי הנהגה צריכה להיות חדה וברורה, ולא מעורפלת או חמקנית.
אם ראש הממשלה החליט שמדינת ישראל לא נכנעת לטרור נקודה, הוא צריך להיות אמיץ ולהכריז ולהתחייב ולשאת בתוצאות! לצורך זה הוא נבחר. ואז אין שאלות ואין מו"מ לא על מחיר של 400 רוצחים או 1000 רוצחים. אין מו"מ נקודה. מקריבים את חרות החטוף ו/או את חייו בהנחה שיוצא להורג.
אומרים זאת להורים ומתמודדים בנחרצות מול זעם השמאל.
אם ראש הממשלה מחליט כן לשלם מחיר, עליו להכריז מיד על המחיר שנראה לו סביר ומירבי, ולא להתמקח, וגם כאן לקחת אחריות לשאת בתוצאות.
אבל אם ראש הממשלה חושש להתחייב ונותן את התחושה שהאופציות פתוחות ומשדר מסרים מעורפלים, ברור לסחטן שהנסחט יסחט! זאת רק שאלה של עיתוי. יגיע הרגע שראש ממשלה כזה יחשוב שהעיתוי מתאים חלף מספיק זמן, ו/או הלחצים מבפנים מרעים את מצבו, ואז הוא ישלם את המחיר המלא.
לכן לסחטן לא בוער הוא ממילא מילכד את הקורבן החטוף, כך שהוא גם לא יואשם אם בפעולת חילוץ יהרג החטוף. לכן אני טוענת שההמתנה המעורפלת מיותרת ורק מזיקה! "התועלת" היחידה שיש בהמתנה היא לראש הממשלה שמעדיף למשוך זמן מאחר והוא פוחד להחליט.
כתוב תגובה ל- פועה
8
פועה מקללת?
  מהפך 77   12/05/11 16:56
אני שמח. בשעה טובה יש לך כיון/דרך.תמשיכי. תמשיכי.זה לא הדרך שרצינו. אבל יש תוצאות לחינוך שקבלת. לקחת צד וזה יפה.[חברים הגברת אפילו מקללת]
נ.ב בקשר לדיט את ודודו.עדין פתוח.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
מהפך 777 כמגדל כבשים קשה לבקש
  פועה   12/05/11 18:06
ממך להיות גם חכם כמו רועה פשוט. מספיק שאתה מסרסר כבשים, דודו שרמנתי דיו (לפי התלתלים המטולטלים) ואינו זקוק לסרסור מסוגך.
אשר לצד, אפשר להבין בהתחשב בעיסוקך, שאתה מתקשה להבחין
בגוונים מלבד שחור לבן.
באשר "לקללות", מאחלת לך, שאלה יהיו "הקללות שתקולל" בהם ע"י התילנדים, או הערבים, סוחרי הבשר, או ספקי המספוא, גנבי הטלאים, או הנוקדים המתחרים, כשהם כועסים כשאינך עונה לציפיות...
כתוב תגובה ל- פועה
9
הגיע זמן האמת הכואבת
  אח שכול   12/05/11 19:06
כל אחד יודיע כשמתגיסים צה"ל מכין אותך למילחמה הבא
כדי להגן על המדינה ,והכל יכול ליקרות
היום בבתי חולים לכל ניתוח אפילו בדיקות פשותות מחייכים אותך
לחתום למקרה מוות או נכות רק אתה יכול לדאוג לעצמך
ובכול זאת אתה חותם <בצה"ל זה אחרת>
דודו צודק שכל מגויס יהיה מודע למה זה יכול ליקרות חבל שיש בנינו אנשים עם ראש קטן ונאביים ועוד לא מבנים
אזה השכנים יש לנו כאח שכול לשלוש אחים לא כועס על המדינה
כן כועס על האימא הערביה הרוצחת שזורקת הבן שלה להיתפוצץ
היקר שיהרוג יהודים ועוד יותר על יהודים שפלים וצבועים
פחדנים ועיברים שיש להם את החוצפה להצדיק את הטרוריסטים
והם לאם דואגים לגלעד אלה לטרורסטים ודואגים למשפחותהם בשבלם היקר מה יגידו הגוים

 הגיע זמן האמת
כתוב תגובה ל- אח שכול
10
פועה.
  מהפך 77   12/05/11 20:45
פועה לא לא.זה זמן הגז אל תמרטי לעצמך את הצמר.
סרסור לדודו?למה את מתכונת.שובבה אני דברתי על שיחה כדי שתרדי לסוף דעתו זה הכל.
וגם אל תזלזלי ברועים . מדוד המלך.ועד שמעון פרס. חלק ניכר מהשירה העברית משיר השירים של שלמה המלך .ועד השירים של ההיתישבות החדשה. חליל רועים ירון גולשים עדרי הצאן מה לי ומי לי עוד כנען. החליל של הדודאים.הכבש השישה עשר. שלדודו יש חלק בו.על זה רציתי שתדברי עם דודו שובבה.
לגבי הקללות את החלק הזה לא הבנתי .זה טוב זה רע. חזרת פה לסורך. בגדול השתפרת.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
קשה לצפות ממגדל כבשים שיבין
  פועה   13/05/11 11:04
לכן אין טעם להסביר.
כתוב תגובה ל- פועה
11
לאבנר הציפוני.
  מהפך 77   12/05/11 21:22
בגדול אתה צודק. הימנים רשעים.רעים.ומטומטמים.אבל בשילטון.וזה הורג אתכם.ועוד להרבה זמן.ואתה תשמיץ.תיבב. ותתפוצף.ועוד הרבה שנים. והכי חשוב עם הזמן תתכלו.סוג של נכבה ליהודים רעים.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
כל מילה של פועה בסלע.
  בדיבורכם   14/05/11 07:18
מהפך 777 מה עוזר ,למדינת ישראל ,או לשחרור גלעד שליט,מהשבי ,כשאתם בשלטון,ומביאים את המדינה וכולנו לאבדון ואינכם רואים זאת,כשראש ,הוא דמגוג,דברן ללא תכלית, תכלת ,בהירות,גם בגין היה כזה ,אך בגין ,הביא שלום ,למדינת ישראל ועל כך יזכר לעולמי עד ,מה עשה הראש עד היום חרבון ועוד חרבון,מה עשו הבריטים,בסיום תקופת המנדט,שיחררו את כל האסירים מבתי הכלא ,אלו הקרואים טרוריסטים,יעני מחבלים דאז,הם לא לקחו אותם לבריטניה,לא.חיבים להגיע להסדרים אם החמאס,ןלשחרר את גילעד הביתה .לכשבן אדם גדל ללא גבולות ,הוא עושה מה שבא לא,גדל בחטא,ואיננו מודע כי חטא ,פשע,גבול ,גבולות,למדינת ישראל,מדינת ישראל ,חייבת מהפך חוזר ,וזה יגיע.בברכה ,ולא בקללה,בראכה.
כתוב תגובה ל- בדיבורכם
12
האם אבנר הציפוני ופועה אחים ?=
  יוד יוד   13/05/11 00:16
אינני מבין מדוע הם כועסים כשהם טועים ועוד מוסיפים על הכעס קללות? בואו תנו להם להמשיך בנביחות שהחלו בהן אולי באיזה שלה לפחות אותה פועה תחזור בה,הרי בכל זאת היא איננה טיפשה היא תבין שהיא טועה ואז תחזור בה. לגבי אבנר הציפוני כפי שהציג עצמו מדובר באדם ממוצא של העם "הנשכח" זה העם שמנהיגיו רצו לחסל את יהודי הארץ ואף הבטיחו להיטלר שיעשו עבודה יסודית יותר ממנו. אז ככה או שאבנר הוא אח של פועה או שהוא צאצא למהגרים שהגיעו מהחוראן הסורי,הרי הוא מכנה עצמו הציפוני, או שהוא ציפעוני שבדיוק בימים אלו מתעוררים.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
לא לכעוס על פועה
  לא לכעוס   13/05/11 02:57
אבקש מכל המגיבים לא לכעוס על פועה.
אני אומרת זאת כי אני גם בעבר חשבתי כמוה ואף הייתי פעילה בנושא אחוות העמים.
השתתפתי בכנסים ישראלים פלאסטינים לא מעטים.
וכשאני מנתחת זאת כלפי העבר אני חשה צמרמורת.
באחת השבתות הלכנו להפגין עם הפלסטינים במחאה על הכיבוש
(בגלל הרצון לשמור על אנונימיות ,לא אציין את מקום ההפגנה)
והנה התברר כי אחת הנשים מהקבוצה שלנו באה בוכה וניסערת כולה.
הסתבר שכמה מהמפגינים הפלסטינים אנסו אותה באכזריות רבה ותוך קללות על היהודים.
כל ניסיונותיה להסביר כי היא בעד העיניין הפלסטיני ונגד הכיבוש לא הועילו והיא איבדה כל צלם אנוש כתוצאה מהאירוע הטראומטי שעברה.
ישבנו ודנו מה לעשות והחלטנו כי אם נגיש תלונה וכל הקשור בכך, זה עלול לשמש כלי נשק בידי הימין הקיצוני והחלטנו שזה מקרה חד פעמי ועדיף לשמור זאת בסוד.
ושיכנענו את הבחורה שלא לספר על כך כדי לא לפגוע בשלום.
והנה מס' חודשים לאחר מכן ושוב באירוע בו הצטרפנו לפלסטינים המפגינים, נאנסה שוב בחורה אחרת ובאכזריות רבה עוד יותר.
כאן כבר ירד לי האסימון ועברתי תקופת משבר ממושכת עד שניזקקתי לטיפול נפשי לא פשוט.
למזלי היתה לי פסיכולוגית מצויינת ותומכת ואף היא היתה איתנו במחנה השלום הישראלי.
ותוך כדי שיחות ותרפיה נגענו בשורש העיניין מדוע גם אני וגם הפסיכולוגית הצטרפנו בכזו קנאות למחנה השלום.
לא ארחיב, אבל היסתבר שגם הפסיכולוגית כמוני גדלנו בבתים חילוניים מובהקים.
והאוריינטציה בבית היתה של השומר הצעיר.
ופשוט אני והיא הבנו באותו הרגע ממש כי אנו לא אשמות כלל. וכי החינוך והחברה אליה נולדנו הם האשמים במצב.
היה זה קטע מכונן מאוד עבורי ועבור הפסיכולוגית שפרצה בבכי חסר מעצורים יחד איתי.

אז אנא מימכם, לא לפגוע בפועה.
אין לי ספק כי גם היא גדלה בנסיבות של חינוך ובית פחות או יותר כמוני, או אפילו בקיבוץ, וגם לה יפול האסימון בסופו של דבר.
זה רק שאלה של זמן.
אז אנא ושוב בבקשה ממכם גלו סבלנות ןסובלנות וגם חמלה אם אפשר לומר כלפי פועה.
ולך פועה יקרה
אני שולחת חיבוק גדול
ומבינה אותך היטב.
כי אני באה מהמקום שאת שם כעת.
בהצלחה יקירה.
כתוב תגובה ל- לא לכעוס
כל הכבוד על הכנות
  אבי גיא   13/05/11 09:58
סיפור מזעזע , אני מודה לך על הכנות ושמח על שהתפכחת.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
מיהוא אותו מיתחזה?
  הפוך על הפוך   13/05/11 22:38
גיא,מה אתה,מיסתערב?שבכ? חמאס?גיאד איסלמי?עבריין? פושע?או סתם אבלות.אהבל.טיפש,טיפשות לא קונים בכסף נולדים עמה.הרבה ,הרבה,מהימנונים ,וכותב המאמר נימנים עליהם.בפועה יש הרבה ממין החוכמה בכתיבתה.
כתוב תגובה ל- הפוך על הפוך
יקירתי, צר לי לאכזב אותך
  פועה   13/05/11 23:38
אני מעולם לא נפגשתי עם פלסטינאים, ובטח שלא הפגנתי אתם או למענם. גם אם הם צודקים את צדקתם לי אין מה לתרום להם, מה גם שאני חושבת שאין ערך מעשי להפגנות הזדהות ואמפטיה.
במצבנו הטרגי לנו יש את הצדק שלנו שמביא לנו די סבל להכיל אותו.
כל עניני בנו. בעיקר בשמירה על יתרוננו המוסרי התרבותי הטכנולוגי והחברתי. בקיצור בשמירה על איכות השיח החרות ועוצמת הסביבה בה אני חיה ונושמת.
ויודעת שכאשר הבעיות סבוכות ולא פתירות, מוטב להשאיר את הרגש נעול בתיבתו תחת שבעה מנעולים. ולתת לשכל הצרוף ורק לו חופש מוחלט.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, שכלך הישר ,די עקום
  השכל הישר   14/05/11 04:51
פועה
את כותבת כך
"ויודעת שכאשר הבעיות סבוכות ולא פתירות, מוטב להשאיר את הרגש נעול בתיבתו תחת שבעה מנעולים. ולתת לשכל הצרוף ורק לו חופש מוחלט"
והרי מה שאת מבקשת זה ממש לא "שכל צרוף" אלא היגיון עקום ומעוות.
שכן שכל ישר ללא רגשות קובע כי
לא משחררים אלף רוצחים שיחזרו לרצוח מאות ואלפים בגלל שבוי אחד.
כי הרי נניח כי אומרים לך דבר כזה:
משחררים לך שבוי אחד, ומבקשים ממך להרוג "רק" 50 אחרים תמורתו.
האם את מסכימה לזה ?
והאם זה "שכל צרוף" בעינייך ?
אז ברור כי אסור להיכנע לעיסקת הרצח שמשפחת שליט מנסה לאנוס את העם והמדינה לבצע.
ובפרט כאשר הם האחראים ליצירת המצב שבו רמת הסחיטה הגיעה למימדים בלתי מתקבלים על הדעת.
חוץ מזה בגלל שליט יש היום שני חיילים טובים הנמצאים מתחת לאדמה.
אז את מבקשת כעת שיירצחו אלפים בגלל שיחרורו ?
האם זה "היגיון צרוף" בעינייך ???
מומלץ לך לקחת קורס בסיסי בלוגיקה.
כי משהו מאוד מאוד לא בסדר ב-"היגיון הצרוף" שלך.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
לשכל הישר?
  גילה פ.   14/05/11 09:12

זה שכל ישר זה?
בהמון תגובות פועה כותבת שלדעתה שאין להשתלח
במשפחה. היא לא כתבה אפילו פעם אחת
שיש לשחרר ולו מחבל אחד תמורת גלעד שליט, להיפך.
אז איך אפשר להתגאות בשכל ישר כשיש כזו בעיה
גדולה בהבנת הנקרא? ולא רק שלך.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
תבין את הנקרא ואז תפעיל שכל.
  פועה   14/05/11 10:05
יש לך בעיה שכיחה, אינך טורח לקרוא ו/או להבין את הנכתב.
בכ"ז אומר שוב: הדיון לא צריך להיות בינך ובין הורי החטוף!
ראש הממשלה צריך לקבוע עמדה ברורה ואמיצה והדיון צריך להיות נגדה או בעדה ומולו!
זה שאתה מתמקח עם הורי החטוף הסובלים מימלא, וברוב חוצפה גם רומז ברשעות, שהשניים שנהרגו אתו, נהרגו באשמתו, זה עקר ומטומטם ובא מתסכול. כל המיותר הזה, תוצאה מחוסר יכולתו ו/או פחדנותו של ראה"מ לומר דבר ברור.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה צודקת הפעם
  Twentysix   14/05/11 12:17
לכל הקוראים שלום רב!

שינוי מהותי ומרענן או הוכחה למשפט שגם שעון מקולקל מראה פעמיים ביממה את השעה הנכונה?

ימים יגידו, עד אז ישר כח פועה.
כתוב תגובה ל- Twentysix
המשחק של פועה שקוף מדובר ביח"צ
  השכל הישר   14/05/11 16:19
פועה את שקופה להחריד.
ידוע שקמפיין שליט ממומן במיליונים ועשרות מיליונים רבים של שקלים.
ההון העצום המושקע בקמפיין זה מגיע ברובו המכריע מגורמים שהם אוייבי ושונאי המדינה ושונאי נתניהו ואירגוני שמאל קיצוני כדוגמת הקרן לישראל חדשה הממומנת בעצמה ע"י שונאי ואוייבי ישראל שכל מטרתם להחריב את מדינת ישראל.

לכן מה שפועה כותבת זו למעשה יחצנות למשפחת שליט המאוסה.
כי מנהלי הקמפיין הדוחה והמאוס הזה הבחינו כי הציבור ברובו השפוי הבין כבר את הטריקים והשטיקים של משפחת שליט ביחד עם אירגוני השמאל הקיצוני.
ולכן הם מנסים להסיט את הביקורת הקטלנית והלגיטימית ממשפחת שליט המאוסה.
ומכאן ש.."פועה"...מבקשת כי לא יתקפו את השליטים המאוסים כי ברור כי זה מטרפד את העיסקה ההזויה...לפיה ישוחררו אלף רוצחים שיחזרו לרצוח מאות ולפצוע אלפים של ישראלים חפים מפשע...וכל זאת עבור שבוי אחד בן למשפחה אגואיסטית ומאוסה.
מיותר לציין כי שני החיילים שנהרגו באותה פעולת החטיפה , נהרגו כתוצאה מכך שהשבוי שליט פעל בניגוד לפקודות ופתח את פתח הטנק דבר שגרם לרציחתם של החיילים שנרצחו בפעולה ההיא וכתוצאה מהתנהגותו חסרת האחריות של שליט.
שני החיילים הטובים האלה , נמצאים מתחת לאדמה בגלל מישהו.

וזה כל הסיפור
של פועה היחצנית.
וכל זה כדי למנוע חשיפת מעשיהם המאוסים של המשפחה האגואיסטית הזו. אשר עושה קמפיין לשיחרור אלפי רוצחים
והם אלה שגרמו למחיר הבלתי מתקבל על הדעת שהחמאס דורש.
ואף מנהיג שפוי לא ישלם מחיר כזה שפירושו הוא
רציחתם של מאות ואלפים עבור שבוי אחד שמשפחתו אשמה במחיר הנדרש.
אין צריך להוסיף כי כל ראש ממשלה שיכנע לעיסקה
ויפקיר את חייהם של אזרחי ישראל לרוצחי החמאס המשוחררים, יודח מתפקידו ויהיה גוויה פוליטית עד הדחתו המוחלטת.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
שכל עקום מטומטם ומרושע
  פועה   14/05/11 18:22
ישנן תוכנות אנושית שקולקלו בילדותן ע"י הורים בעלי תוכנות פגומות.
תוכנה אנושית ממוצעת בנויה לתקן את עצמה בתקופת הבגרות.
שלך נפגמה את כדי כך שנמחקו בה קבצי התיקון.
לך אין תקנה, צריך לשלוח אותך לגריסה, אבל קודם להשתמש בחלקים התקינים שלך כחלקי חילוף בהשתלות. כך לפחות תצמח ממך איזה תועלת...
כתוב תגובה ל- פועה
"השכל הישר" צודק פועה יחצנית
  פועה באחו   14/05/11 21:12
פועה יקרה
יש הרבה הגיון ועובדות נכונות בהודעה של השכל הישר.
מדוע את לא עונה עניינית לטענות שהועלו בהודעה? ובמקום זאת את משתלחת באופן היסטרי ?
ההתחמקות ממתן מענה ענייני, יותר ממרמזת כי יש ממש בדברים שכתב "השכל הישר".
כתוב תגובה ל- פועה באחו
13
איך נותנים פרסום לנבזות כזו?
  יריב א.   14/05/11 05:31
כתוב תגובה ל- יריב א.
זה פלורליזם ולא השתקת דעות====
  יוד יוד   14/05/11 11:43
שים לב לכך שבחודשים הבאים יעלה מאוד מספר הנכנסים והמגיבים למאמרי האתר היות וכאן זה לא YNET שאינו מעלה תגובות שמנהלי וערוכי האתר אינם מסכימים להן,או שמצרפים את התגובות רק לאחר כמה ימים. הם כל כך בטוחים בצדקת דרכם ונגד רואים שיותר מ-90% של התגובות שונות מדעתם ולמרות הכל עם כל העובדות המובאות ועם כל התעוררות המגזר הערבי שנהנה מדמוקרטיה שאין לה אח ורע בשום מדינה ערבית ואף לא בארה"ב ! המטיף מהמסגד שבהר הבית שלאחר חיסולו של אוסאמה בן לאדן המרחול קרא לאמריקנים והישראלים כילאב יכול היה לקורא להם כך בארה"ב ? הרי לאחר שעה היה נעצר ומגורש עם חותמת בדרכונו שלעולם לא יוכל להכנס לארה"ב ומה היו אומרים על כך נציגי הציבור הערבי בכנסת ישראל, שארה"ב אינה דמוקרטית ? שבת שלום
כתוב תגובה ל- יוד יוד
אכן כאן לא YNET או WALLA
  השכל הישר   14/05/11 16:33
אכן צודק בהחלט
כאן לא וואינט ולא וואלה
האתר הזה הוא האתר בו יכולים אזרחי ישראל לדעת בדיוק כיצד הדברים מתנהלים באמת ...ולא כפי שמנסים למרוח אותנו בשאר כלי התקשורת.
על כן מוטל על כל אחד מהנהנים מהאתר המבורך הזה NEWS1
להפיץ עד כמה שיותר את ניוז 1 בכל מקום אפשרי עם הפנייה למקור או צירוף קישור לניוז 1
כן להמליץ לכל אדם מוכר להיכנס לאתר הזה ולהתרשם ולראות עד כמה חשוב האתר הזה יותר מכל כלי תקשורת בישראל כיום.
בכל הנוגע לחשיפת האמת הכתוב מדבר.

ואכן בכל האתרים כמו וואינט וואלה וכו' התגובות שאינן מתאימות לרוח העורכים ורוח האתר השמאלנית ברובה,,,,,,, פשוט לא מאושרות לפירסום
ואז נוצר הרושם המוטעה והמוטעה בקרב הקורא התמים כי דעת מעצבי הקהל השמאלנים היא הנכונה הצודקת והשלטת...ואין פני הדברים כך.
ולראיה ...ראה את דעת הקהל האמיתית בישראל באתר הזה.
ושוב..יש להפיץ את שימעו של האתר בכל מקום אפשרי
כי עדיין יש רבים רבים מאוד שאינם יודעים כלל על קיומו.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
צודק בלי שום הסתייגות
  ע. הנביא   14/05/11 22:40
זהו האתר ההיחיד בארץ שהוא דמוקרטי לחלוטין.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
14
הטמבל טוען "שאחותי זונה" אבל
  פועה   15/05/11 08:00
מה אני יכולה לענות כאשר אין בכלל אחות...
כתוב תגובה ל- פועה
למה מתחמקת היחצנית פועה ממענה?
  השכל הישר   15/05/11 10:21
פועה
את שוב מתחמקת ממענה.
לא ענית על הטענות שהועלו ואך ורק מסיבה אחת ויחידה.
כי אין לך מענה.
ומכאן קצרה דרכך לזעוק כי "אין לך אחות" וכן כי "אחותך אינה זונה"
הרי זה לא סוד כי קמפיין שליט ממומן בעשרות מיליוני שקלים
וזה לא סוד כי מיליונים רבים מגיעים ממקורות שונאי המדינה ואוייביה המעוניינים בחורבנה.
אז אולי תגלי לנו מה האינטרס של שונאי ישראל ואוייביה להזרים מיליונים רבים כדי לשחרר אלפי רוצחים ?
וגם זה לא סוד כי הקמפיין מלווה ומגובה ביחצנות חסרת התקדים בעלותה והיקפה.
ובין השאר ממונה היחצנות להסיט ביקורת על משפחת שליט האגואיסטית. כדי לא לטרפד את שיחרור אלפי הרוצחים.
ולשם כך משתדלים היחצנים להסיט את הביקורת ממעשי המיאוס של המשפחה כנגד ראש הממשלה.

וזה פועה היחצנית הנכבדה מה שבדיוק את מנסה לעשות.
ללא הועיל כמובן.
כי לעם ולציבור נימאס זו מילה מעודנת מאוד לתאר את הרגש שחשים כלפי משפחת שליט ותעלוליה הדוחים המגובים ע"י תקשורת שמאלנית פוסט ציונית ובהזרמת מיליונים רבים של כספים מטעם ארגונים שונאי ואוייבי ישראל.
ועל זה לפועה היחצנית אין מענה
ומפלטה היחיד נותר
לזעוק אין לי אחות.
ואכן יש לך אחות...ולא אחת...
כתוב תגובה ל- השכל הישר
שכל עקום ומטומבל, הרי גם שאשבע
  פועה   15/05/11 14:55
לא תאמין. אתה מסוג ממציאי ומפיצי הקונספיראציות.
אגב, אין שום רע בעשית יחצנו"ת למשפח שליט, ובמחשבה נוספת "בהאשמתך" הזאת אני יכולה לראות גם מחמאה לעצמי.
רק שתהיה "רגוע": אני לא מכירה איש ממשפח' שליט ואף לא מנדהו המקורב להם. מעולם לא שוחחתי אתם והם גם אינם מכירים אותי.
ועכשיו כטמטומך, תמציא משהו אחר, במקום להגיב לעצם הדברים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה פועה, מה יהא עלייך מה ???
  השכל הישר   15/05/11 17:08
פועה יקרה
מה יהא בסופך מה ?
את לא ענית על הטענות כבדות המשקל שהועלו בהודעתי....ולא בכדי.

וזאת מאחר וכל הטענות נכונות אחת לאחת.
וכך את מכחישה בעלמא ועל דרך הסתם, מבלי שאת מביא ראייה ולו קלושה לטענותייך ולחוסר ההיגיון המובנה שבהם.
ושוב, משפחת שליט גרמה בהתנהגותה והתנהלותה לכך שהמחיר הנדרש עבור שיחרור השבוי, הפך בלתי אפשרי.
כי חייהם של מאות ואלפים מתושבי המדינה, יותר יקרים מכל בודד כלשהו , גם אם יעשו קמפיינים ממומנים במיטב כספם של אוייבי ושונאי ישראל.
הציבור בשורה התחתונה, מאס במשפחה הזו.
והם יש לציין קנו את המאיסות הזו בזכות.
ואם יש להם טענות, אזי שיפנו אותן כלפי עצמם בלבד.
הם בישלו את דייסת הרעל של דרישות החמאס
והלכה למעשה הם שמנעו את שיחרור השבוי.
והשאר הכל תעמולה מבית הקרן החדשה לישראל, ארגון בצלם, שלום עכשיו,נשים בשחור, ושאר הבישין מרעין שמקומם הראוי בבית הכלא בעוון בגידה.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
לך תוכיח לטמבל שטוען שהשמש
  פועה   15/05/11 18:04
זורחת בלילה שזה הירח. זה מה שאתה מבקש, כשכל האמירות שלך בלי יוצא מן הכלל, אלא טענות מסוג "השמש זורחת בלילה".
ובזה סיימתי כי איני מסוגלת לרדת יותר נמוך מהמפלס הנמוך שהרשתי לעצמי אתך. ירדתי כבר מתחת לקו האדום!
כתוב תגובה ל- פועה
תקשיב טמבל
  גילה פ.   15/05/11 18:13

פועה לא צריכה לענות על שום דבר ממה שכתבת
והיא גם לא צריכה לענות על שום דבר ממה שאתה
אומר. התגובות שלה הן תגובות ערכיות: הורים עושים
הכל כדי להביא את הילדים שלהם חזרה הבייתה,
זה הטבע האנושי...אולי אתה ודודו לא הייתם עושים
הכל כדי להחזיר את הבנים שלכם הבייתה-נו זה קורה:
לפעמים יש סטייה מהטבע.
מי שכן צריך להביא הוכחות זה אתה..לדברים שכתבת:
תגובה רצינית אם היא לא רוצה להיות ערכית אלא עובדתית
לא יכולה להסתמך על מילים כמו.. זה ידוע, רוב
הסיכויים, אם לא הם הוא היה חוזר הבייתה(זה כבר נוסה
זמן רב הם ישבו בשקט וכולם אמרו שהם משפחה אצילית)
או..גלעד שליט התנהג כך וכך בארוע..הבנת?????
כתוב תגובה ל- גילה פ.
אם אלה אצילים, אז נבלים מהם ??
  השכל הישר   15/05/11 19:14
מתמיה ומוזר כי את מנסה להדביק תארי אצילות למשפחה זו אשר עלילותיה המאוסות והאגואיסטיות כתובות על ספר הישר.

הרי מה הם מבקשים בסך הכל לדברייך ולדבי הפועה באחו...."סה"כ הם מבקשים לשחרר את בנם"....
זה בסדר גמור הרצון של הורים לשחרר את בנם
אלא מה ?
הנ"ל לא מעניין אותם שיירצחו מאות ואלפים יהיו יתומים אלמנות ונכים לצמיתות התלויים בחסדי הזולת לכל חייהם והכל כדי שבנם ישוחרר
גרוע וחמור מזה , הם בטיפשותם ובאיוולתם גרמו לסחטנות החמאס להרקיע שחקים וגרמו לכך שאף מנהיג שפוי אחראי וחפץ חיים , לא יוכל להיכנע לדרישות הרצח של החמאס.

ועדיין לא ראיתי כל מענה עינייני ותשובה כלשהי בדבריה של הפועה.
סתם הפרכת טענות בעלמה סתמיות ונבובות בנוסח, "לא יכולה לרדת נמוך" וכו' ושאר דברי הבל ורעות רוח , אינם תשובה.
אומה שפויה וחפצת חיים
לא מקריבה קורבנות במאות ואלפים
עבור כל שבוי יחיד ויהיה מה שיהיה ויהיה מי שיהיה.
את דייסת הרעל הזו של הדרישות הפראיות והסחטניות של החמאס
בישלו משפחת שליט "האצילים"
ואם אלה הם האצילים בעינייך שלא איכפת להם ממותם ופציעתם של מאות ואלפים ובלבד שבנם יחזור....
אזי באמת שלא ניתן לדעת נבלים מהם...
כתוב תגובה ל- השכל הישר
15
דודו את בריא? אתה בחו"ל? נסעת
  פועה   16/05/11 09:29
לניו זילנד? כל כך הרבה דברים קורים מסביבנו ומקלדת המרגליות שלך דוממת?
מה קורה אתך? אני מקווה שאתה בקו הבריאות ורק לקחת לך חופשה לנוח ולסדר קצת את המחשבות המבולבלות...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, מה המצב באחו ?
  השכל הישר   16/05/11 14:44
הכל בסדר איתך יקירה ?
העשב טעים לך, עסיסי וירוק עדיין בטרם הקמילה ?
היש רועה המחלל לך להנאתך בעת הרעיה ?
אנא הואילי לספר לנו חוויות מן האחו המוריק.

מצפים בכליון עינים לפעייתך הבאה.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
16
לכל הרשעים תוקפי משפ' שליט
  פועה   16/05/11 17:59
נתניהו גיבורכם ואביגדור האמיץ מתקפלים כמו רכיכות ואתם אפילו לא מציצים.
אבו מאזן עשה הסכם עם החמאס ולקח דה יורה את האחריות על גלעד שליט. נתניהו הכריז רק לפני שבוע שהוא מפסיק להעביר את כספי המיסים לרשות. פתאום אחרי שבוע הוא כדרכו מתהפך ובלי כל תמורה, מבטל את החלטתו ההיא ואפילו לא מתנה את השינוי בהחלטתו בשחרור גלעד. יכול היה לפחות להתנות חידוש העברת הכסף בקבלת אות חיים מגלעד! גם את זה הוא לא עושה!
אלה הם גיבוריכם "עושים שריר" כדי לרצות אתכם הצווחנים שהנה הגיבו למהלך הפרובוקאטיבי של פתח וחמאס, וחוזרים בהם אחרי שבוע ביודעם שאתם שוטים וקטנים וזיכרונכם כשל ציפור.
אילו היה לכם כבוד אמיתי ולא מראית של כבוד, הייתם מתנפלים בים של תגובות זועמות.
עפ"י אמות המידה שאתם מציגים בבלוג הזה של החלילן השוטה, המדינה התבזתה ע"י המון של פרחחים פלסטינים שהופעלו ונשלחו ע"י הסורים, אבל דודו ואתם מלאתם פיותיכם במים.
אתם חבורה נובחים מרושעים! על שליט אתם גיבורים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה המסכנה והחמודה פועה בשדה
  השכל הישר   17/05/11 01:31
מה הכעס פוע'לה ?
נתניהו מאכזב זה לא חדש
אל תדאגי אנו יודעים היטב שהוא לא מנהיג
והוא די רופס ופחדן מהצל של עצמו.
הוא יאכל קש, בדיוק כמו שאת אוכלת קש בימי הקיץ השחונים.
משפחת שליט מאוסה מאוד והם קנו את מאיסותם בזכות .
לא רק שהם מאוסים....הם די נתעבים וחסרי מצפון למען האמת.
משפחה שרוצה לשחרר אלפי רוצחים רק כדי שבנה ישוחרר, היא משפחה אגואיסטית שלא ראויה אלא לבוז לעג ובזיון.
פעם עוד היה הציבור מוכן לבלוע את הצפרדעים שלהם.
היום כבר לא.
שבוי אחד לא שווה את חייהם של מאות ואלפים שיירצחו ע"י משוחררי משפחת שליט.
ותפנימי את זה ..פועה...אה ???
כתוב תגובה ל- השכל הישר
17
לפועה ולגילה פ
  מהפך 77   16/05/11 23:26
פועה די.את יורדת מהפסים.זה מפחיד. זה סימנים ראשונים של "הפה ואטלפיים בכבשים" דודו יחזור רק בשבילך.
לגילה פ מוסר זה לא רק לשחרר חייל שנחטף.חוסר מוסר זה גם לשחרר רוצחים שפלים שרוצצו ושרפו ופיצצו ושחטו ילדים זקנים וטף.
וביום שחרורם ימשיכו באותו הדבר.זה אבא של החוסר מוסר.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
18
החטוף הבא
  שמיל ברגר   17/05/11 11:51
אני מקווה שהמכתב לשבוי הבא מכוון לבן שלך , אז אולי תבין מקרוב יותר מה זה לאבד בן בשביל שטויות...
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il