s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעקבות הפרשות המסיימות את ספר ויקרא - חלק ב'
מאת: איתן קלינסקי  |  12/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביסמרק בתגובה:"מי שלא היה סוצי
  קורןנאוה טבריה   12/05/11 10:19
סוציאליסט בנעוריו סימן שחסר לב הוא-ומי שנותר סוציאליסט בערוב ימיו סימן שחסר מוח הוא"!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
איתן,אינך הבעלים על הסוציאליזם
  איש עצוב   12/05/11 11:09
כשם שהחרדים אינם הבעלים של כתבי הקודש, כשם שנערי הגבעות אינם בעלים של אדמות העם והמדינה, אתה איתן, אין לך קושאן על הסוציאליזם ועל השלום. כל קבוצה בארץ, בייחוד הקיצוניות שבהן, (אשר לטעמי גם אתה נמנה על אחת מהן) נוטלת לעצמה את הבעלות על כל מיני BUZZ WORDS ומדירה את האחרים מהם. לא מצאתי ממשלה אחת, פרט לממשלת ביבי/שטייניץ אשר עמדה בנחרצות נגד בעלי ההון ודרשה שנתח משמעותי מההכנסות של שדות הגז (ואוצרות הטבע בכלל) יגיעו לקופת המדינה. אז מי סוציאליסט, ביבי, או שלטון השמאל אשר נתן את ים המלח למשפחת עופר?? מי הביא את השלום עם מצרים? האם היה זה השמאל או דווקא הימין?? מי ביצע את ההתנתקות?, האם היה זה שמעון פרס כמנהיג השמאל או דווקא אריק שרון איש ה"ימין הקיצוני" - מי בנה את מרבית ההתנחלויות? האם היו אלה ממשלות ימין או דווקא ממשלות שמאל?? מי הגדיר את תתחומי "תוכנית אלון" אשר על בסיסה תוכננה ויושמה ההתישבות היזומה על ידי ממשלות ישראל?. איתן, כולם רוצים שלום, כולם רוצים חברה עם עזרה הדדית ותמיכה בחלשים - השאלה היא המינונים, והאופטימיזציה, צמצום תופעות לואי שליליות, עידוד העבודה וצמצום הבטלה, חתירה לשלום עם כל מי שמכיר בנו ורוצה שלום עמנו, תוך הימנעות מחשיפת יתר בטחונית. כמובן שבמערכת כזו נוצרת גם חזירות, אשר על הרשויות לטפל בה, גם כחלק מהערבות ההדדית לחלשים, וגם כחלק מהפעולות לחוסנו של המשק. איתן, אשריך וטוב לך שאתה אופוזיציונר תמידי, אינך צריך אף פעם לנהל בפועל - ועל כן אתה יכול לנופף בסיסמאות, לצטט ציטוטים, ולרגש אנשים המעדיפים להתעלם מהמציאות של חיינו ולהתלהב מחלומות באספמיא.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
מי ממן את האיש העצוב?.
  לאמאמין לאיש עצוב   15/05/11 09:44
האיש העצוב משקיע אנרגיות, זמן כדי להעניק לקורא שירת אידאליזציה לתפארת חברת "מרמנת" , העושקת מאות רבות של עובדי הוראה.
כל תגובה שלו - כולל התגובה למאמר זה - היא תגובה בשרותם של ארגונים , שבוודאי ממנים היטב את מר איש עצוב. .
כתוב תגובה ל- לאמאמין לאיש עצוב
השתלחות מיותרת
  תגובה.   15/05/11 11:16
כתוב תגובה ל- תגובה.
3
איש עצוב , אתה קראת את המאמר?
  תגובה לאיש העצוב   12/05/11 12:55
כותב המאמר הלין על כך , שמול עוצמה סוציאלית בפתיחה פרשת בהר , המתמודדת עם מציאות של אדם "כי ימוך" , שנאלץ להפרד מביתו, לא מפתחים כיום את המנגנונים המתחייבים מהמציאות של המאה ה-21 שיתנו תשובה מתאימה.
המנגנון שפיתח המקרא יש לו את העוצמות המוסריות , אבל אין לו כיום את התשובות המעשיות. והתשובה המעשית שקיימת היום מותירה את החומש שלנו מבוייש. כי בנקים שמדווחים על רווחי מיליארדים יכולים להתמודד אחרת עם משפחות שנקלעו למצוקה .
קשה לקרוא את הדיווח של משרד הרווחה על מספר האנשים שגורשו מבתיהם , כי לא עמדו בהתחייבויות כספיות. וכאן חייב להתערב הדיו . כאן חייבת להתערב רשות מחוקקת.
לא נראה לי שהכותב ביקש ליטול על עצמו אדנות או בעלות על סוציאליזם. התגובות הכפיתיות שלך לכל צה שהוא כותב , טוב שייעשו לגופו של הנושא .
כתוב תגובה ל- תגובה לאיש העצוב
שלושה בסירה אחת...
  איש עצוב   12/05/11 19:28
עד כה חשבתי שיש לנו כאן 2 אובססיבים, כותב אחד שלא מפסיק לכתוב, ומגיב אחד שלא חדל להגיב, עתה מסתבר לי שיש לנו גם קורא פסיבי אובססיבי, WELCOME TO THE CLUB. מילא השניים הראשונים אובסס.. ונהנים אבל השלישי גם אובסס.. וגם סובל, אז למה הוא קורא? (יש חופש ביטוי אך אין חובת הקשבה). ולגופו של עניין. תקרא את הכתוב למעלה שוב ושוב ותראה שאיתן עושה בדיוק את מה שעושים הקיצוניים מהצד השני, דה לגיטימציה לצד שכנגד. ברוב תבונתו איתן עושה זאת בלשון נעימה לאוזן, ותוך שימוש אשר לעיתים אינו מציג את מלוא התמונה, בכתבי הקודש, שימוש שאינו מקובל במחנה שלו, אך עוצמתו רבה, כי תקיפת היריב היא ממעייני המיים שלו, ממקורותיו. מלכודת דבש אני קורא לזה. ומאחר שקל ליפול למלכודות דבש, הריח, הפיתוי גוברים על השכל, ומתוך הערכה מרובה לחוזקה המתגבר של המדיה הזו, ומתוך הערכה רבה עוד יותר לעוצמת כתיבתו של איתן, חשוב לי להאיר את הפנס לקורא התמים, וגם זאת צריך לעשות בלשון נעימה -כמה שאפשר - וזה מה מנסה אני לעשות, לעיתים בהצלחה, ולעתים שלא בהצלחה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אף אחד לא מתרגש?
  עוד איש עצוב   12/05/11 22:02
כתוב תגובה ל- עוד איש עצוב
4
אוהבים את כתיבתך
  לאיתן היקר תודה   12/05/11 13:01
כתוב תגובה ל- לאיתן היקר תודה
5
"יתבררו ויתלבנו ויצרפו רבים
  פלא יועץ   12/05/11 13:34
והרשיעו רשעים ולא יבינו כל רשעים והמשכילים יבינו." [דניאל יב]-כותב הזוהר הקדוש:"הערב רב הם שאור שבעיסה, ואילו אומות העולם דומים למוץ.יותר מעכבים בגלות הערב רב את ישראל מאומות העולם עכו"מ,שהם דבקים בישראל."-"כי הנה הסתו עבר"-השלטון של אומות העולם בא"י."הגשם חלף הלך לו"- הוא שלטון הערב רב שיעבור מן הארץ.[תיקוני זוהר]ומוסיף הגאון מוילנא:"שהערב רב קשים לישראל יותר מן הגויים,שהם כגשם טורד לישראל ומגרים מדון תמיד בין ישראל לאביהם שבשמיים." ומוסיף הזוהר:"תכלית הבירור-הפרדת הטוב מהרע. שתכלית מעשי הערב רב לגרום פירוד בין עם ישראל לקב"ה" ולכן מעשיהם מאופיינים בפעילות של מעיין גיס חמישי שהפרדתו מתוככי עם ישראל כמעט ואינה אפשרית במהלכים אנושיים.הם דוברי עברית,נימולים,מחותנים,מנהיגים פוליטיים ורוחניים,בעלי עמדה וממון ומעורים בחברה ובהויה היהודית בכל תחומי החיים,ויש בהם אף מפרשי תורה בדרך מחקרית.זהותם אינה תחומה רק לאנשים חופשיים או מסורתיים,אלא מושרשת בכל רבדי החברה הכוללת גם את שומרי המצוות.[ע"פ זוהר בראשית]-ותפקיד החכמים בעת הזו לעמוד מול כוחם הנוראי ע"מ שנתגבר כנגדו ונלחם בו כראוי,ועל מנת שנדע לנתק את עם ישראל מהגרעין הרקוב הזה,ולעורר בו התמרדות פנימית מבורכת כנגד הרשעה.ואותו ערב רב הינו אותם שיצאו עם משה ממצרים ומספרם כ-3000 איש והן נפשות מעולם התוהו ערב רב שהחטיאו בזדון את עם ישראל בחטא העגל.ואחריהם נשרכים ה"ערב זעיר" שהם כמה עשרות אלפים איש והם עושי דברם של הערב רב, ונקראים בפי חכמים:"אחינו שהחמיצו" ואותם יש לאהוב ולקרב לתורה וליהדות.והערב רב הנקרא:"שורש פורה ראש ולענה" יצטרכו כעת לגלות את פרצופם האמיתי,שתבניתם השורשית היא שלא איכפת להם משום דבר מלבד הם עצמם.ערב רב=474=דעת, שמנסים לפגום בדעת ולבלבלה.וערב הוא מצד ישמעאל-ערבים,ורב הוא מצד עשו, שכתוב:"ויאמר עשו,יש לי רב אחי,יהא לך אשר לך." שהערב רב מצד אחד מבקשים לחקות את תרבות בני אדום-המערב,ומצד שני גם רוצים להתחבר לישמעאלים.ואומר הזוהר:"יש ערב רב וערב זעיר ואלה הם השורשים הגורמים לכל הצרות של ישראל בכל הדורות." ולפי הבעש"ט תוכנית ההתנקות האמיתית של עם ישראל בעת הזו צריכה להיות ההתנתקות מרשעי הערב רב שע"י כך יתנקו ישראל לעבוד את אביהם שבשמים,ויתוקנו.ואותם שלא יתוקנו,יתנתקו מעל עם ישראל וישובו לבין האומות.ועם ישראל יהיה כולו סולת מנופה ללא פסולת לקראת הגאולה השלימה. אמן כן יהי רצון במהרה בימינו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
תולעים בתוך החסה ?
  ישראליקו   12/05/11 16:38
האם אתה מתכוון בתגובתך שהערב רב שהצטרף לעם ישראל בצאתו מארץ מצריים הם בעצם תולעים שחיים בתוך החסה ?
כתוב תגובה ל- ישראליקו
הרבה יותר גרוע,הם נמק אשר אוכל
  פלא יועץ   12/05/11 17:12
את הגוף מבפנים איבר אחר איבר.הם היו גדולי המכשפים והחרטומים במצרים.ומשום שמצרים היתה "ערוות הארץ" שיא הטומאה על פני כל העולם כולו,נמשכו ובאו אליה כל אותם מכשפים מכל אומות העולם.ועם ישראל נאלץ היה לרדת למצרים בשביל שיוכל לגאול את הניצוצות הקדושים שנפלו אל בין הקליפות.ומשה האמין כי יוכל לתקן את הערב רב ולהביא גאולה שלימה לעולם.אך ינוס וימבולוס,ראשי הערב רב,שני בניו של בלעם הרשע [שנתגלגלו לאחר מכן בשני מלכי מדיין עורב וזאב,ולבסוף ברומוס ורומולוס מקימי רומא שהיא מרכז ממלכות אדום,אשר כוחות הטומאה שולטים בה.ולכן נראים יונקים מן הזאבה שזה מסמל את היניקה של הטומאה וקבלת כוחם מהקליפה החיצונית],עשו בכשפיהם את עגל הזהב והפילו את ישראל לתוך עירוב עם הקליפה.ואף משה איבד עכב כך 999 חלקים מניצוצות האור שזכה בהם,ונשאר עם אחד בלבד.יש להכירם,כי הם ערמומיים ומתרעים כיהודים אוהבים,אך בפועל פועלים ללא ליאות לרעת עם ישרל וא"י.ודי באם תתבונן במדורים השונים אפילו באתר זה.הם ממלאים את כלי התשקורת, מוסדות ההשכלה,המערכת המשפטית והפוליטית.וכל כוונת ליבם אך להרע בזדון.והקב"ה יצילנו מידם ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
מר פלא-מומחה בחמורו של בלעם
  החלמאי   12/05/11 18:31
כל אמרות הבלע והשיטנה לא יקדמו מאומה.
לעניות דעתי, מה שמנסה איתן קלינסקי לעשות הוא -להורות
ללמד את האנשים לחשוב באופן עצמאי. לא לקבל את הגזירות והמכות שמכים בנו המנהיגים הללו שהמלכנו עלינו.
וכדברי הפתגם הידוע:
אלוהי, תן לי את האומץ לשנות את הדברים אותם אני יכול לשנות.
את השלווה להשלים עם הדברים שאינני יכול לשנות
ואת החוכמה להבדיל בין השניים
*אנו יכולים לתת לאנשים אומץ להלחם בעוולות חברתיות ואחרות
*ללמדם לקבל בפיוס את שלא ניתן לשנות (ראה שירו של איתן-אני מפויס עם העולם)
news1.co.il
*ואת החוכמה להבדיל בין שניהם-על זאת אפשר להגיב בתגובות.
לי עצמי יש רגישות לעוולות בתחומי פרנסה, עבודה וקפיטליזם.
כל אחד והנושאים החשובים לו.
מהם הנושאים החשובים לך?
כתוב תגובה ל- החלמאי
לחלמאי , ריגשת אותי ,
  איתן קלינסקי   12/05/11 19:53
לחלמאי שלום

אתה ריגשת אותי , ועל כך נתונה תודתי לך .

בברכה

איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אין לעשות את התורה קרדום לחפור
  פלא יועץ   12/05/11 23:59
בה תחת אושיות עם ישראל בארצו,שכבר אמרו חז"ל כי עם ישראל, א"י,תורת ישראל והקב"ה חד הוא [הכל אחד]וכל מי שפועל נגד עם ישראל וזכותו על א"י,יוצר פירוד בכל העולמות ויוצר מחיצה של חושך אשר אינה מאפשרת את בוא אור הגאולה האלוקית. אתה הינך זה מקרוב בא,אך רמיזותיו של איתן בכתבה היתה בהן כוונה מסויימת,ולכן הבאתי את הדברים.ואם תשים לבך כמה פעמים הוא אומר בכל כתבותיו-"קשה לי לקבל את הדברים",ז"א אין הוא מוכן לשבת וללמוד באמת,יש בו התנגדות פנימית עזה לקבלת האמת,והוא אך מבקש להביא הגיגים מופרכים על תורת הקודש שניתנה לנו לדבוק בה וללכת בדרכיה, ולא להופכה לפילוסופיה בגרוש.ולבסוף משהו מן הפרשה [ד.א. בשנה מעוברת הפרשות הינן נפרדות]-"ועשיתם את חוקותי ואת משפטי.." ר' מנדלי מקוצק מפרש:"אמת קנה ואל תמכור"[משלי] ישנם בני אדם,שמחשיבים מאד את האמת-בזולת.את העולם כולו היו רוצים לזכות באמת-ורק לא את עצמם.ואכן,אליהם נאמר:אמת קנה-קנה את האמת לעצמך,אך לצורך עצמך.ואל תמכור-ואל תחזיק בה רק בכדי למוכרה לאחרים.-"ראשית חכמה יראת ה'".זוהי החכמה שבראש ובראשונה,ואליה צריך ויכול האדם להגיע בעצמו, שכן "הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים"[השפת אמת-הרבי מגור] שבת שלום לכל ישראל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אינך בעליו של ארון ספרים יהודי
  לפלא המייעץ   13/05/11 10:08
שבעיפ פנים לתורה . אני נוטה לקבל את דרכו של איתן. אתה יכול שלא לקבלה . אין לאף אחד מאיתנו בעלות על ארון הספרים היהודי. מן הראוי שנלמד להאזין לדבריו של האחר .
עד כה היה כאן מגיב בשפ מורה נבוכים שהמילה טמבל היתה המילה המנווטת את תגובתו . היה כאן מגיב בשם אלישמע שלא בחל בקללות. נילמד להתווכח כרויים ופתוחים גם לדעתו של אחר.
כתוב תגובה ל- לפלא המייעץ
אשמח מאד באם גם לך יהיה חלק
  פלא יועץ   13/05/11 11:25
ב"ארון הספרים היהודי",ובאם ימלא ביתך ספרי קודש ודעת. אך כמו שאומרים הגששים-אי אפשר לבנות קודם את הקפטריה בקומה השמונים ואח"כ את המבנה כלפי מטה.לכל יש עת,והדברים נבנים נדבך על גבי נדבך,כאשר יש סדר נכון המבנה עומד יציב וישר. אין קיצורי דרך. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
איתן ,אני אוהב את הכתבות שלך
  אליהו שמחוןנ   12/05/11 18:04
כתוב תגובה ל- אליהו שמחוןנ
7
שבת שלום לאיתן .
  שולה וידידיה   13/05/11 10:16
כתוב תגובה ל- שולה וידידיה
8
לאיתן היקר...
  buenos aires   14/05/11 12:05
... כשאתה חיי במבנה לא חוקי בהתנחלות אין לך בעיות של פינוי מהבנק...
כתוב תגובה ל- buenos aires
9
ישראל מתעלמת מפרשת השבוע
  אדמוני ישראל   14/05/11 17:37
ישראל הלאומנית המונהגת על ידי טירוף ימני וחרדי אינהפנוי ליצור מנגנוניפ יישומיים לחוקי שמיטת חובות ושמיטת קרקעות. יישר כוח , איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- אדמוני ישראל
10
יישר כוח לאחתן
  שראל אדמוני   14/05/11 18:17
כתוב תגובה ל- שראל אדמוני
11
כתיבה אנושית והומאנית
  כתיבה אנושית   15/05/11 16:29
כתוב תגובה ל- כתיבה אנושית
12
החיוניות של איש עצוב
  שמעון,חבל שפויים   16/05/11 09:16
אני ,דווקא,חושב, ש"איש עצוב",חיוני לדיאלוג הזה שלנו. הוא אמנם יוצר "המון" קוטלי דיאלוג אינטליגנטי. כמו ההכללות האין סופיות. כמו המגירות שהוא שם בהן את בני שיחו(שאותם אינו מכיר). כמו הקביעות הנחרצות, הנעדרות שמץ של ספק ועוד.
אבל...הוא מייצג את הרוב. וכבר שאל לינקולן,"כיצד אדע שאלוהים אוהב את האנשים הפשוטים?". והשיב, "ראה באילו כמויות יצר אותם!".
אינני רוצה להתנשא, אבל לנו יש ספיקות, המון ביקורת עצמית, הרבה אי שביעות רצון מעצמנו. בשל כך אנחנו מיעוט ותמיד נהיה כזה.
מיעוט ,שרוצה לתרום ולשנות, אינו יכול להתעלם מ"אנשים עצובים". לפחות בעיצבונם אנחנו דומים.
כתוב תגובה ל- שמעון,חבל שפויים
13
עכשיו צריך תנך, עם פירוש אחר
  שמעון,חבל שפויים   16/05/11 09:31
הי איתן,
קשה ,קשה איתך. אני לא רגיל להסכים כל כך, עם כל תזה ,שהיא.אתך אני מסכים, אבל שואל למי אתה זורע?
אמת, לעיתים הדרך היא המטרה עצמה...אבל רק לעיתים.בעיקר עם כזו העוסקת בתנך. אותו תנך, שבכל שנות לימודי הסדירים, טרם אוניברסיטה, עשו מורי כל מאמץ, והצליחו ,להמאיסו עלי.פרקי ההסטוריה העקובים מדם, שתמיד יש בהם צודק אחד, אנחנו(רק כאשר אנחנו ממלאים את רצון האלוהים), פרקי החוק והתקנות, שהיו, אולי טובים לזמנם והם סיוט לזמננו.

אולי הגיע הזמן, במקום להתעסק עם 22-25 איש, לכתוב את ספר חייך(מבלי להרפות משירת המחסומים הנפלאה שלך). תנך עם פרשנות עדכנית,כזו של זמננו.לפחות פרקים נבחרים, כמו אלה שאתה עוסק בהם,כאן.

אז, אולי יהיה לי קל יותר להשתייך ל"עם הספר", עם של ספר אחד.













כתוב תגובה ל- שמעון,חבל שפויים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il