s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעד "אלוהים" ונגד "עם ישראל"
מאת: נורית פלד-אלחנן  |  30/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יזכור אלוקים ועם ישראל את בוגד
  קורןנאוה טבריה   30/06/11 12:40
בוגדיו,מעליליו,משמיציו,מנאציו,מהרסיו,מחריביו,מלשיניו, בוגדיו ומשנאיו=יזכור ולא ישכח!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
ליבוביץ אמר גם ש:"היטלר דמות מ
  קורןנאוה טבריה   30/06/11 12:59
מוסרית למופת"=(אוניברסיטת ת"א 10/3/93)=רק שמאלנים אנטישמים סלקטיבית מתרגשים כצפוי,מפרופסורים מטורפים כליבוביץ?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
"אני שונא את אלה השונאים את אל
  קורןנאוה טבריה   30/06/11 13:06
אלוהים ,אבל אינני מוצא את האלוהים שונא במידה מספקת את אלה השונאים אותו"!(אקהארט סמואל) גם אני שונאת את אלה ששונאים את אלוקים בעיקר את אלה ממוצא "יהודי"=לשום עם אין כזה זן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אלוקים בתגובה:לעם נבל,כפויי טו
  קורןנאוה טבריה   30/06/11 13:12
טובה ולא חכם יש זיכרון קצר!יזכור צור ישראל וגואלו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
זאת התשובה לאיך שנראה הנוער
  רונן גולדשטיין   30/06/11 15:07
בישראל 2011. נורית פלד -אלחנן היא שמאלנית קיצונית המקדשת את הנרטיב הפלסטיני,תומכת בארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים,וכמו שכולם רואים בראש המאמר שלה,היא פרופ' לחינוך. אם אלו הם המחנכים של הדור הבא,מה הפלא שהנוער שלנו נראה כפי שהוא נראה?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
6
פרופ' לחינוך ניהיליסטי, אפיקור
  אילנה_כפס   30/06/11 16:51
פרופ' לחינוך ניהיליסטי, אפיקורסי, דה-קונסטרוקטיבי, מופקר.
כתוב תגובה ל- אילנה_כפס
7
הילדה שלך נרצחה על ידי
  חנה שרה-   30/06/11 22:08
החברים הטובים ביותר שלך, ודמה בראשך. גם חיללת את זכרה בהבאת הרוצחים להספידה, עת הוטמנה באדמת ארץ ישראל. הילדה שלך לא מתה למען עם ישראל, אלא, על מזבח הג'יהאד, שאת הספונסרית הראשונה שלו.
כל ילדי ישראל, חיילים ואזרחים, נרצחו על ידך! על ידי "מחנה השלום". כל המלחמות הן מעשה ידיך להתפאר. חיי רוצחי העם היהודי קודמים אצלך לחיי היהודים, ובתך שילמה את מחיר הדמים של פשעייך!
בעלך, הפירסומאי, השתמש בתמונת בתכם, תינוקת מקסימה, בתעמולה לקידום הג'יהאד. הוא שאל מה יהיה כשסמדר תהיה בת חמש עשרה. אבל, סמדר לא הגיעה לגיל חמש עשרה. עוד צילמתם את הילדה התמימה הזו, בחולצה ועליה המלים המתועבות - "די לכיבוש".

והנה דברי בעלך הפירסומאי, המזכיר את "לוחם השלום", אבא שלך, שונא ישראל וחבר נפש של תואם העם שבארצו נולד, אורי אבנרי, יש"ו: ביום הראשון ללימודים, כמה ימים לפני יום כיפור, ירדו סמדרי וחברותיה למדרחוב בן יהודה בירושלים, לקנות מחברות וספרים לשנה החדשה, ומצאו את מותן מידי שני מתאבדים פלסטינים שרצחו 5 בני אדם באותו יום, בהם 3 ילדות בנות 14..
... זה היה ביום חמישי בשעה שלש אחה"צ - וההתחלה של לילה ארוך וקר וחשוך,
...בהתחלה, אתה מקווה בסתר לבך שהאצבע הנוראה הזאת לא תופנה כלפיך הפעם. אתה מוצא את עצמך מתרוצץ ברחובות כמו מטורף, עובר מתחנת משטרה לתחנת משטרה, מבית חולים לבית חולים, עד שבסוף, הרבה יותר מאוחר באותו לילה ארוך וארור, אתה מוצא את עצמך באבו-כביר, והאצבע האיומה הזאת תקועה לך ישר בין העיניים, ואתה רואה אז מחזה שלעולם, לעולם, לא תוכל למחות מנגד עיניך...

... וביום ראשון יש לוויה בקיבוץ נחשון. ושם, על הגבעה הירוקה בדרך לירושלים, סמדרי נקברת ליד סבא שלה, האלוף במילואים חה"כ לשעבר, הפרופסור מתי פלד, לוחם השלום, שרצח נכדתו ביד אויבי השלום ממקד אליו התעניינות עצומה בארץ ובעולם.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
לא יאומן כי יסופר לאיזה שפל מס
  קורןנאוה טבריה   1/07/11 06:18
מסוגלים ישראלים ממוצא "יהודי" להגיע?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
נדהמתי מרוע לבם של המגיבים
  תגידו, אתם בסדר?   30/06/11 22:56
רבותיי, אני עומד נדהם למול השנאה והרוע שהטחתם בכותבת. קשה לי לדמיין פרץ כזה של רגשות אפלים ושפלים גם כלפי מישהו שהיה דורס לי את הכלב. אנא שימרו על נפשותיכם: השנאה והרוע מאכלים כל חלקה טובה של הנשמה.
כתוב תגובה ל- תגידו, אתם בסדר?
תגיד לי,מתאים לך לחיות בשקרים
  קורןנאוה טבריה   1/07/11 06:32
ובעלילות-דם שמפיץ השמאל האנטישמי-סלקטיבית נגד ישראל?האם לאמת שלנו אתה קורא "שנאה"?אז איך קוראים לסייעני האויב הפלשתינאצי בגלוי? הם לא שונאים?הם מסייעים לאויב מתוך אהבת ישראל?אתה בוודאי שייך לאלה שמעדיפים לחיות בשקר, העיקר שיהודים לא יגיבו לדברי הבלע של הכותבת?"דמוקרט"ע'אלק!=שנאה זו לא המילה המתאימה למה שאני חשה כלפי עוכרי ועוקרי ישראל ללא הבדל דת-עוד לא המציאו את המילה המתאימה אבל בינתיים:תכלית שנאה שנאתים לאויבים היו לי,לעמי ולארצי מולדתי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מסתבר שחיי כלבך חשובים
  חנה שרה-   1/07/11 09:16
בעיניך מחיי עם ישראל, שבהשמדתו עוסקת המפלצת הכותבת.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
9
חולי הנפש - קטע מדברים
  חנה שרה-   1/07/11 09:37
שכתבתי מזמן -

קול השקר

בשבוע של תחילת אדר, התשנ"ו (2.1996), בו נרצחו ברחבי הארץ 25 יהודים ואושפזו 44 פצועים, אמר נחום ברנע על קבר בנו שהתפוצץ באוטובוס בלב ירושלים: "גם באותה שניה נוראה, יוני, לא היתה בך שנאה".
יוני, הי"ד, לא שנא, אבל אבא שלו שונא מאד את "תחתית החבית של קרית ארבע", יהודים כמובן.
גם צביקה דורון, אבא של איתמר, הי"ד, שנרצח בעת שטבל בנחל אורה, אינו שונא את הרוצחים. אביו של הרוצח אינו מבין למה רצח בנו צעיר חף מפשע, צביקה מסביר לו: "גם בני וגם בנך הם קרבנות הסכסוך בין העמים, ולכן אני מוכן לסלוח לו וחושב שצריך לשחרר אותו". ואכן, הרוצח "ברח" מן הכלא ה"פלשתיני". צביקה נתן לאבי הרוצח 200 דולר לכבוד הרמדאן....
בהלוויתה של הילדה סמדר אלחנן, הי"ד, שהתפוצצה במדרחוב בן יהודה בירושלים, נשא דברים נציגו של ערפאת. אמא של סמדר האשימה את נתניהו ברצח. כשנשאלה – האם אין בה כלל כעס כלפי הרוצחים, השיבה: "לא, אני מבינה אותם. אם הם היו עושים לנו מה שאנחנו עושים להם, היינו עושים פי עשרה יותר פיצוצים ופיגועים מהם. מזלנו שהם עוד מתונים יחסית...."
אמא של אלעד הירשנזון, שהתאבד שלושה שבועות לאחר שנרצח חברו, דוד בירי, בצומת נצרים, אמרה על קבר בנה: "צריך לומר בפה מלא, בגלל המתנחלים דוד נהרג בנצרים ובעקבותיו גם אלעד".
הוריו של אלעד, שהפיק את "קולה של אמא" בגל"צ, שכלו את אחיו הבכור, אמיר, בפיצוץ בצומת בית ליד. אז רקדו תושבי עזה על הגגות והדליקו זיקוקי דינור, כפי שרקדו לכבוד טיליו של סדאם חוסיין בעת שחילקנו להם מסיכות אב"כ. אבא של אלעד הגיב בהצטרפות לפורום המשפחות השכולות הערביות-יהודיות למען ה"שלום". בת דודתו של אלעד התאבדה לפני שנה, ואביה התאבד לפני עשר שנים על קבר בנו שנהרג בתאונת נשק.
אלעד הרבה לשהות בבית משפחת בירי, כדי לנחמה. אלעד ראה מה עושה שכול להורים, בביתו ובבית דודו ובבית משפחת בירי, ובכל זאת עשה זאת להוריו. כי אלעד ידע שקולה של אמא שלו הוא קול השקר, ושפעילות הוריו מובילה לחורבן ישראל; מובילה לעולם שאסור להביא אליו ילדים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
10
לאלוהים מחלת השיככה
  אריה דרום   1/07/11 10:29
אלוהים לא זוכר שהעסיק קבלנים בדמות נאצים ושלח את היהודים לתאי הגזים, אלוהים לא זוכר את רצח עם ארמני אלוהים לא זוכר כל אלו שחיסל בסבל נוראי רעידות אדמה שטפונות שרפות וכו" אלוהים לא זוכר את ההתעללות בבעלי חיים . אלוהים לא זוכר ולא רוצה לזכור את הפשלות שלו. יש פה חבורה שתפסו את אלוהים מהביצים שבאמצעותו לא משרתים לא עובדים מטילים עלינו לפרנס אותם קובעים כל מיני חוקים אינפלטיליים .
את אלוהים לא מעניין כשרות , תפילות , הכל הבל הבלים אמונות טפלות ודבר אחרון שמעניין את אלוהים אם יגידו ישמור אלוהים או ישמור עם ישראל . דבר אחד אני יודע הדבר הזה שניקרא אלוהים זאת המצאה הכי גדולה שאומצה אי פעם.
כתוב תגובה ל- אריה דרום
א.דרום-של נעליך,בור ועם הארץ,מ
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 15:46
מעל לרגליך בטרם תעלה את שמו של האלוקים על דל שפתותיך הממאירות=מנוול! הקב"ה לא אשם שמנהיגי היהדות והציונות בעולם ובארץ ישראל הפקירו את יהדות אירופה לנאצים כי הם רצו מדינה נקייה מיהדות ומיהודים גלותיים וישנים,וביתר שאת הגדילו לשתף פעולה עם הנאצים בהונגריה בשליחות ה"שמפניה" של קין בן-גוריון, רודולף קסטנר! ותשאל את אלי ויזל על פגישתו עם בן הכט שכתב ספר על כך,אך גנז אותו לבקשת יהודים מזועזעים רבים, והספר נגנז,"אילו פורסם,העולם היה לומד שמנהיגי העם היהודי שמנהיגי הציונות הידועים ביותר, המכובדים ביותר היו פושעים" ואלי ויזל פרסם זאת במאמר ל'ידיעות אחרונות'ב-14/4/1959 אודות רשמים מפגישתו עם בן הכט.וכך מסיים אלי ויזל את המאמר:...ובן הכט המשיך להשמיע באזני את דעותיו על דוד בן גוריון ועל משה שרת.משום מה מכונת הכתיבה שלי מסרבת לכתוב על (חיים)וייצמן שהיה סוכן בריטי ועל ראשי הסוכנות שעזרו לגרמנים להשמיד את יהדות אירופה".הכי קל להאשים את אלוקים,באיזה מקום הבטיח אלוקים שהוא ימנע אסונות שבני אדם רעים ונאצים מחוללים אותם?הקב"ה לא תוכנית כבקשתך!הקב"ה הבטיח מפורשות שילחם לנו בתנאי שנלך בחוקותיו-וכידוע לך עם ישראל בחר בעגל ה"דמוקרטיה" ובחוקותיו של אהרון ברק והציונים האנטישמים סלקטיבית=תבוא אליהם בטענות-טמבל שכמוך!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
הוכחה לאי קשר בין השכלה לתבונה
  קרן מולצר   1/07/11 13:17
והמילה חינוך גם השתרבבה כתואר נלווה לכותבת - זילות של המושג עטוף בכסות תארי אקדמיה. לאינסטלטור מתחיל יש תבונה רבה יותר בקצה מפתח הצינורות שלו משיש לכותבת המבטאת בעיקר עקרות רוח, שנאה עצמית והתרפסות בפני מבקשי נפשה אותם היא מעדיפה לראות כאחיה. הנזיפה ב"עם ישראל" המתעלל בערלת בניו בני השמונה ימים, בניגוד לאחיה המאומצים העושים זאת לבניהם בגיל שלוש עשרה, היא לא רק התגלמות של איוולת מחשבתית הנמנעת מלדון בעניין לעומקו ולרוחבו הפילוסופי, אלא ביטוי להתנגדות כללית לכל מה שמביע את העצמיות אליה מבקשת הכותבת להתכחש. ממש כמו יהודים משכילים כה רבים שסרבו לראות בגרמנים הנאורים בקרבם חיו מפלצות המבקשות נפשם. מול אנשים כאלה בתוכנו אנו בהחלט נדרשים לסיועו של אלוהים.
כתוב תגובה ל- קרן מולצר
12
האם גם למגיב מותר להשתגע?
  המחפש בנרות   1/07/11 14:08
אני מסכים איתך שמאז סדום ועמורה לא היה עם כזה כמו עם ישראל, שמקדש את המוות וגורם לילדיו להירצח ולרצוח את עצמם, בניגוד לחברייך הפלסטינים שבשבילם החיים הם הדבר החשוב ביותר, ובכלל בכלל לא מקדשים את המוות. למשל כל הרעיון הזה של הרבנים ההזויים על 72 הבתולות שמחכות לכל יהודי שיהרוג את עצמו על מזבח עם ישראל. מה כל השטויות האלה? היהודים גם רוצחים ילדים בכוונה תחילה (כל אחד יודע את זה) בניגוד לפלסטינים, שממש ממש נמנעים בכל תוקף מלרצוח ילדים. את בוודאי יודעת את זה טוב מאד. ולכן אני מצטרף למאבקך להקים כאן מדינת כל מוסלמיה, שבה נמגר סוף סוף את התרבות היהודית העריצה וצמאת הדם ונשליט בארץ הזו את האיסלאם ההומאני, שוחר השלום, המתנגד לכל ג'יהאד (פיכסה) על פי חוקי השריעה השמימיים, פרי הגותם של האייאטוללה מארכס והחליף אנגלס, כפי שנוסחו בידי שליח אללה עלי אדמות, ולדימיר איליץ' לנין.
כתוב תגובה ל- המחפש בנרות
13
האל יזכור כדי שעם ישראל ישכח!
  פועה   1/07/11 14:12
לראות, במה עוסק היום הרמטכ"ל. לשמוע, במה מתכתש היום העם הנבחר. לדעת, שאת המלחמה הבאה יעשה למענינו אלהים!...
וכך הוא גם ייטיב לזכור עבורנו את חלליה הרבים.
לחשוב, שזה העם שנבחר ע"י האל מכל העמים...
להבין, שהאל הזה צריך להיות לגמרי שרוט...
כתוב תגובה ל- פועה
14
אפרופו אלוהים
  לא אתאיסט   1/07/11 14:34
אלוהים של נורית אלחנן ואתאיסטים כמותה אינו אלא איש קש שאת דמותו הם בונים לפי רצונם, ורצונם במקרה זה הוא לתלות אותו בפרהסיה. הם אפילו לא צריכים לעבוד קשה על בניית אלוהים-הקש, כי קיימים המון חסידי דת שוטים שעושים להם את העבודה. אין לכך שום קשר עם שאלת קיומו של אלוהים. אני רק רוצה להזכיר לכל אלה שמביאים את השואה כהוכחה לאי קיומו של אלוהים, שהדבר שהם מוכיחים בעצם הוא אכזריותם של בני האדם ולא אכזריותו של האל, ושייתכן שיש לאלוהים סיבה טובה לתת לבני האדם את החירות לקחת את גורלם לידיהם ולהישאר נייטרלי בתהליך הזה, והחירות כוללת גם את האפשרות לרוע. הרי אם נמשיך לפי הקו הזה, אלוהים אכזרי עוד הרבה יותר מזה: לפי הידוע לנו הוא הרג את כל בני האדם משחר ההיסטוריה ועד היום ולא השאיר אפילו אחד מהם בחיים, וגם כל אלה החיים כיום יחושו את נחת זרועו של המוות במוקדם או במאוחר. האם זה אומר שאין אלוהים משום שאלוהים לא היה מרשה אכזריות כזו? קצת פשטני מדי.
כתוב תגובה ל- לא אתאיסט
מי שאין אלוקים בלבבו=אין בו אה
  קרןנאוה טבריה   2/07/11 12:15
אהבת הבריות!!!
כתוב תגובה ל- קרןנאוה טבריה
15
קרן נאווה וחנה שרה, חבל חבל
  מצטערת עליכן   4/07/11 09:16
שתי הנשים או הנערות שאחראיות לרוב התגובות נוטפות הזוועה כאן לדעתי זקוקות לעזרה דחופה. החברה הישראלית גידלה מאוד אלפי אנשים מטורפים משנאה, זה לא ייגמר טוב. אפילו קצת מפחיד
כתוב תגובה ל- מצטערת עליכן
עדיף לפחד מאשר להפוך לקורבן "ש
  קורןנאוה טבריה   4/07/11 10:07
"שלום" או להיות סייענית האויב!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כל עוד אני בצד של העם היהודי ו
  קורןנאוה טבריה   4/07/11 10:13
וארץ חמדת אבות -אני לא מרשה לך להצטער עלי!תצטערי על הבגידה שלך בעם היהודי,במולדתו ועל התקווה והרוח גבית שאת ושכמותך מעניקים לאויב שמצטער כמוך, שישנם עוד יהודים נחושים וגאים בתורתם, באלוקיהם ובארצם מכורתם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
על המתים מצטערים -
  חנה שרה-   8/07/11 10:58
אבל, את זה את לא תביני לעולם.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
16
לא לשכוח את תגובותיי ל-16,תודה
  קורןנאוה טבריה   4/07/11 12:21
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תודה-מודה לכם מקרב לב!
  קורןנאוה טבריה   4/07/11 12:52
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il