w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקרע המעמיק בין הדתיים לחילוניים
מאת: יהודה דרורי  |  01/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פעם הם היו נאיבים והאמינו שיהו
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 06:13
שיהודי לא מגרש יהודי,ולא מלשין על יהודיםולא מעליל עלילות דם ועלילות סרק סרק על יהודים-כל זה היה פעם,ורק כך קין הבולשביק ממפא"י האנטישמית-סלקטיבית רצה את הבל(אהבל)כנוע וצייתן לשלטון חוק אנטי-יהודי,פרו-ערבי-פלשתינאצי ואנטי-ארץ חמדת אבות השלמה=לא עוד! זה היה פעם-ותכניס את זה טוב טוב לאזניים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
מי קובע כאן מי ה"מתון"ומי ה"קי
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 07:00
ה"קיצוני"?מה נכון ומה טעות?מה אמת ומה שקר?אלה הם הפטרוניסטים-מונופוליסטים על מדינת היהודים,על "החכמה"ו"האמת" שנמצאת תמיד בצד-שמאל אנטישמי-סלקטיבית שהשתלטו על מדינת היהודים בכוח הזרוע לאחר שאימא רוסיה ואבא סטלין הקיאו אותם מקרבם!-והם ברשעותם ושנאתם ליהודים עשו בה כבשלהם במסווה של "ציונות"-עיוועים=לא עוד!ולראייה:"..ארצות הקיאום מלוען:יהודים מתנונים,/שקשה עליהם עול מלכות ותרבות הגזית/ויהדות עמם מסיני במסה בגויים,/שכבדה עליהם כעול חיי צבא בחזית./...והם מצאו בציון מפלטם מעמם ועיניו:ארץ לא ארץ:בצוצת,טרוטה ומרופטת,/וידעו כי פה טוב התהלך ללא חוק ביחפות/בחולצות בורלקים ובנפש מאוד מפוטפטת./הם לא באו לבנות מדינה,כי לבנות מקלטם,/נכפי ניהיליזמוס שוגה וסוציליזמוס מתעה,/...בלי חשבון!מן היד אל הפה...יבוא מה שיבוא!/אם מי יהרג-יקבר וחי-ישאר!/אם ערב הפלשתית פה תמלוך-יחבשו תרבושים./...חנפים לבריטניה-אבל אם בריטנה תסיע/ציה וצבאה מחוף זה אל גדות גיברלטר/ויבוא הלום צי איטלקי-הם יהיו לאלתר/חנפים לאיטליה...."(אצ"ג,הנביא שצדק!)לכן,יזכור אלוקים ועם ישראל:העם היהודי שב למולדתו רק בזכות ההבטחה האלוקית,אותה זכרו היטב אומות העולם, ולא שכחו למי ניתן הקושאן על ארץ ישראל וממי? מאלוקי אברהם,יצחק וישראל-עליו,בלי בושה הכריזו מלחמה היהודים החד"שים:הישראלים הנושאים את שם ישראל לשווא-עוד יבוא היום וגם זה יגמר להם-והמדינה היהודית והדמוקרטית תשוב לעם היהודי המקורי!!!יזכור אלוקים שהציונים החילונים חיים במדינה היהודים=ולא להיפך!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
הרצל בתגובה:"איבה כזו לרעיון ה
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 07:31
היהודי הלאומי לא הראו,ולעולם לא יראו,שונאי ישראל היותר עזים וחצופים.אכן האנטישמים האמיתיים הם,ביסודו של דבר, המתבוללים היהודים,והם גם המסוכנים ביותר"!!!למרות היותו מתבולל ואנטישמי, לא הגיע הרצל לרמת שפלותם של היהודונים החד"שים בדורינו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה - בקשר להרצל והתבוללותו
  עדוש   3/07/11 09:14
והאנטישמיות לכאורה שלו, קראי את הספר "הרצל - קריאה חדשה"...בחיאת נמאס לי לשמוע את אותם טיעונים ממך ומעוד מישהי באתר הזה...ובעצם מרוב האנשים שפשוט לא יודעים מי היה הרצל באמת...
יום טוב
כתוב תגובה ל- עדוש
רק אנטישמי מתבטא בשנאת יהודים
  מפוקח   3/07/11 09:27
וגבירתי השונאת ומגירת הרעל - היא דוגמא לשינאת יהודים. מחרבייך יוצאים מימך = ולשכמותך מתיחס הביטוי. שינאה עיוורת ומעוורת, בורה ומרושעת גזענית צדקנית ומתבכיינת
כתוב תגובה ל- מפוקח
4
דתיים - חילוניים ומה שביניהם
  יוסי שפניר   2/07/11 12:41
צר לי אך חלק מהדברים המובאים במאמר אינם מציגים תמונה מאוזנת והם בבחינת חצי האמת, ובשל כך עושים עוול לציבור נאמן ומסור לישראל הציונית.בנוסף יש בו סתירות פנימיות.1."האדיאולוגיה הקיצונית" שבה דוגלים מחייבי ההתישבות ביהודה ושומרון, אינה שונה מהותית מזו שהביאה את כל אנשי העליות השונות להתיישב בא"י, גם ליד "אזורים ערבים צפופים". המחבר עצמו מציין את המושג הקו הירוק במרכאות.2. הרס גוש קטיף, המכונה :"נסיגה טקטית" הוא לשון מכובסת, כשהיום ברור לכל כיצד הושג הרוב הפרלמנטרי לכך ומאיזו סיבה (ראה ערך אתרוג), ומה התוצאה.3. על המשפט:"אינם פרזיטים כלכלית ורובם כן שירת בצהל" אפשר רק לקוות שהמוטיבציה של מתגייסים מקרב מה שמכונה ציבור חילוני תדמה לזו של הדתיים.4. שוויון בפני החוק. מסכים עם הכותב,אך מדוע שלטון החוק שובת ממלאכתו כאשר מדובר בהסתה שלוחת רסן של חילוני השמאל? ולא רק בכתב ובע"פ אלא במעשים!
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
רק שאלתךהאחרונה נכונה ורלבנטית
  יהודה דרורי   2/07/11 12:54
לא עושים מספיק נגד השמאל כי הפרקליטות שורצת בשמאלנים (ראה מאמרי פה מלפני יומיים)אין זה משנה את שאר העובדות שציינתי. כל הקונספירציות על ההתנתקות ו"אתרוג" ושאר השטויות הינן הבל ורעות רוח. נסוגונו מהרצועה כדי לבודד אותה מיו"ש ומהרשות הפלשתינאית ולדחוף אותה למצרים (וזה בינתיים מצליח) ומי שלא מבין זאת עכשיו, חבל על הזמן, שיחזור לגמרא ויתרכז רק בה. מה שהיה כשהחלוצים הגיעו לפני כ-100 שנה, אינו מצב רלבנטי להיום ואתה יודע זאת. אתה מאמין המדינה דו-לאומית?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
הכי קל להאשים את הפרקליטות
  איש עצוב   2/07/11 19:53
(1) אכן הפרקליטות מגינה על חופש הביטוי של השמאל יותר מאשר על חופש הביטוי של הימין (2) בהיות השמאל מיעוט הוא זכאי להגנה עודפת (3) יש אכן ליקוי (חמור לעיתים) בגישת הפרקליטות אך לדעתי היא מאוזנת באופן יחסי מתוקף 1 ו 2 לעיל. (4) אסור להסית ודאי שאסור להסית באופן המעורר חשש לפגיעה בסדר הציבורי ולפגיעות רכוש ונפש (5) קשה מאד להעריך את הגבולות, הנבואה כזכור היא נחלת השוטים (5) יש לשקול כל מקרה לגופו לעיתים התערבות שלטונית שכרה יוצא בהפסדה (מגבירה את הסיכון במקום להקטינו) (6) מעניין מה היה אומר השמאל לו היה נדרש עמוס עוז לחקירה במשטרה על דברים שכתב בספריו, או בכתביו או בהרצאותיו בפני בני בניהם של הנאצים ועוזריהם, האם לא היתה עולה אז ציפיה לחסינות להעמדה לדין של סופרים (שמאלנים) ואם היה מסרב להיחקר אני משוכנע שהתמיכה בו בשמאל הייתה מאד מאד רחבה, הרבה יותר מהתמיכה של דב ליאור בימין, ולדעתי אפשר למצוא בספריו בכתביו ובנאומיו עילות לחקירה על הסתה אשר עלולה להביא לפגיעה בסדר, ברכוש ובנפש. (7) האם נכון או לא נכון, שלפני מעצר הרב חשבו איזה 10 פעמים ובסוף החליטו לעצור (ייתכן שבצדק וייתכן שלא בצדק) ואילו את עמוס עוז איש לא יעלה על דעתו לעצור - וזאת על אף שכתביו הפוליטיים של עמוס עוז מהווים לדעתי סכנה הרבה יותר גדולה לציבור היהודי והערבי בישראל מאשר כתביהם של דב ליאור וחבריו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
תגובות לגופו של אדם
  יוסי שפניר   2/07/11 13:04
בתגובתי הקודמת התיחסתי לחלק מהדברים שהועלו במאמר. גילוי נאות: על פי ההגדרה הרווחת , אך הלא מדויקת, אני שייך לציבור החילוני. בהקשר זה , לדעתי ללא "הטיעון המשיחי" שבד"כ נוהגים להצמיד לו את המלה "הזוי", לא היינו שבים לארץ אבותינו. ועכשיו לתגובות לא ראויות.תגובותיהם של:"קשיש יליד הארץ, סווטלנה ( אגב אותה פרסונה ע"פ האי.פי)ושל בלונדי לא צבוע", הן גזעניות במובהק, ומצטיינות בעילום שם. דבריה של נאוה קורן מקוממים גם אותי לעתים, כפי שדברים שכותבים אנשי שמאל " מביאים לי את הסעיף", אך תגובות לגופו של אדם, מוצאו, מגדרו ומאפייניו הגופניים, אינן ראויות להתפרסם באתר המכבד עצמו.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
הוצאת לי ת'מילים מהפה בקשר
  עדוש   3/07/11 09:23
לטיעוני אד הומינם...:)
כתוב תגובה ל- עדוש
6
תגובה
  יוסי שפניר   2/07/11 13:11
ליהודה דרורי, תודה על התגובה. הסכמנו שלא להסכים בחלק מהנושאים. מעריך את כתיבתך,ובד"כ מסכים לטיעוניך.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
7
הקרע הוא בראש שלך......
  י.ש   2/07/11 16:34
על מה אתה מסתמך בקביעתך זו?...על אמצעי התקשורת,סקרים או סתם על הרגשתך....רוב היהודים יודעים להפנות את האצבע המאשימה כלפי הבודדים ולא עסוקים כמוך בהאשמות כלפי ה"דתיים" במה אתה שונה מהשמאל,שמתמחה בלאשים את כל הדתיים...אם הייתי חריף יותר, הייתי אומר שאתה מתנהג כאחרון האנטישמים,שהם מומחים בהכללות...השמר לנפשך...מחר תצטרך להוכיח "שאחותך לא זונה"....
כתוב תגובה ל- י.ש
8
ראי עקום מאד - צל הרים כהרים.
  איש עצוב   2/07/11 19:38
(1) אל תאמין לסקרים, הם מוטים לפי הגורם שמפרסם אותם (2) בכל קהילה יש גוונים רבים גם אצל החרדים וגם אצל הדתים (3) האינטרנט והטכנולוגיה מפוררים את החברה החרדית, רבני החרדים מבינים שהם חיים (כמנהיגי קהילה) על זמן שאול, מה גם שמרבית החרדים הם מתונים מבחינת הסכסוך הישראלי ערבי (4)קיצוץ הקצבאות והרווחה הכללית (עבירה על לא תחמוד) מוציאה את החרדים לעבודה בקצב גדל והולך, כישורי הלימוד שנרכשו בישיבות מאפשרים להם להתמודד על אף המחסור במקצועות ליבה (5) ביו"ש יש הרבה תושבים שבאו לשם מתוך אינטרס כספי גרידא, ועיקר החשש שלהם הוא לא מפינוי אלא מפינוי נפשע נוסח ההתנתקות, נוסח שהמיט אסון על חלק ניכר מהמשפחות שפונו (6) עוד קבוצה מרכזית היא קבוצה לאומית החיה במסגרות קהילתיות, אשר תסכים לפינוי - היה ויידרש כזה, בכפוף להקמה מראש של יישובי קבע חליפיים (7) קבוצת הפנאטים היא קטנה, חלקה משרת בצבא, אך הסבירות שירימו נשק היא קטנה, יש כאן שב"כ שתפקידו להיות בתוך הקבוצות האלה - במטרה לאזוק אותם ובמידת הצורך להגלותם (לגרשם מהארץ) ככל שיפריעו לתהליכים אשר יוחלטו בכנסת ויאושרו על ידי בית המשפט (8) מה שאתה מדבר עליו אלה פחדים שלא ניתן לומר שהם חסרי בסיס, בדיוק כמו הפחד שזבוב ידרוס אותך, זה אפשרי אך מאד מאד לא סביר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
9
הכותב מנותק מהמציאות
  ש.מ.   2/07/11 20:46
אדוני הכותב
עם ישראל הוא עם קטן כיום לא רק בגלל השואה. עם ישראל הוא עם קטן כיוון שבמהלך אלפי שנות קיומו התבוללו מיליונים מבני עמנו, חלק מכורח (אנוסים לדוגמא) וחלק מרצון. בני העם היהודי האמיתיים, אלה המרגישים שייכות להיסטורה, לדת, למורשת ולכלל העם, הם לא בהכרח אנשים המקיימים תרי"ג מצוות אבל הם גם לא מתבוללים והם בוודאי מחזיקים בעמדות שונות בתכלית מאלה המוצגות במניפסט שלך. מדינת ישראל קמה כדי להיות מדינת העם היהודי. אין משמעות לעם יהודי ללא יהדותו ואין משמעות למדינת העם היהודי ללא יהדות. הרוב במדינה הזו רוצה שזו תהיה מדינה יהודית (לא מדינת הלכה!!!) הרוב מחבק את האנשים המאמינים (לא את החרדים אשר אינם לוקחים חלק בחיי החברה והקהילה - אבל הם ממילא מיעוט) גם אם הרוב הזה אינו מתהלך עם כיפה על הראש.
כדאי שאתה וחבריך - אנשי המיעוט הכוחנ באקדמיה, בתקשורת ובעמותות ה"הומאניות" למיניהן תפנימו זאת. אם אתה וחבריך חושבים אחרת לגבי אופי מדינתו של העם היהודי טוב תעשו אם תלכו מכאן. הרי ממילא לא משנה לכם היהדות אז אתם יכולים לחיות בכל מקום אחר בעולם. לכו לגרמניה או לספרד או לפולין, שם יחבקו אתכם בזרועות פתוחות כפי שעשו ליהודים לאורך 2000 שנות גלותם. או לחילופין שם תוכלו לוותר ביתר קלות על היהדות שאין לה משמעות בעיניכם. לכו!!!!
כתוב תגובה ל- ש.מ.
חילונים רוב מוחלט.לא מחבק דתים
  איפה אתה חי- הזוי   2/07/11 22:58
כתוב תגובה ל- איפה אתה חי- הזוי
בתוך עמי אני יושב
  ש.מ.   3/07/11 10:05
מי שהזוי הוא מי שמגיב באופן שאתה הגבת. מדינת תל אביב מייצגת רק את עצמה. צא לפריפריה ותראה איפה אני חי. החיבור למורשת ולשורשים עמוק הרבה יותר מכפי שנדמה לתושבי מדינת תל אביב וגם הסטטיסטיקות אומרות זאת. רוב העם אינו מקיים תרי"ג מצוות אבל השורשים ביהדות ובעם נטועים עמוק למגינת ליבם של תושבי מדינת תל אביב ודומיהם.
כתוב תגובה ל- ש.מ.
הרוב מנשק מזוזות אז מה? זה דת?
  נגד עבודת אלילים   3/07/11 11:58
דרורי מעיד על עצמו שהוא חילוני, מאמין במסורת ובלאומיות היהודית וכמוני בטח לא מאמין בחוקי הדת שנכתבו ע"י כל מיני אנשים שלא כולם בהכרח היו חכמים ובעיקר כאלו שכתבו דברים שהתאימו לתקופה מסויימת. אני חי בתל-אביב. חוגג כהילכתם את חגי ישראל כרוב חברי ומכרי, ואני רואה עצמי כחילוני. אני אוהב את התנ"ך ומעיין בו תכופות, מסייר בשבילי הארץ ואוהב אותה ובמקום לשבת יום ולילה וללמוד תורה, אני עובד לפרנסתי (ולפרנסת משתמטי צה"ל המתחבאים בישיבות או רצים על גבעות השומרון ופוגעים בעצים וכרמים ובתושבים) יש דתיים ויש דתיים. דרורי מדבר בכבוד על 20% מהם שהשתלבו בחברה ככח חברתי וכלכלי ונשארו דתיים. מדוע שלא יהיה כבוד להבעת דעתו?כי הוא לא מאמין בעבודת אלילים?
כתוב תגובה ל- נגד עבודת אלילים
10
יהודה דרורי מעורר רחמים
  אריה פרי   3/07/11 00:40
גבירותיי ורבותיי האינכם שמים לב מיהו דרורי?
מצד אחד הוא תוקף את הפגנת השמאל העלובה בת"א, מצד שני הוא מגדף את הנוער הנפלא של "נוער הגבעות" וקורא להם "אנשי תג מחיר פליליסטים וקיצוניים"...
מחד, הוא מגנה את האליטה הפלצנית של השמאל, ומאידך הוא מגדף ומשמיץ את אוהדיו של הרב ליאור ומאשימם בקיצוניות בכהניזם ובשלל כינויי בלע שרק אדם "עדין נפש" כדרורי מסוגל להוציא מפיו.
דרורי כנראה לא התפכח עדיין מהפטיש והמגל, דרורי כמפא"יניק טיפוסי סבור כי השלטונות של השמאל האוחז בכל מוקדי הכח הן קדושות, ואולי אף יצדיק לנו מר דרורי את התותח הקדוש...
בגלל אנשים כדרורי הגילדה השמאלנית ממשיכה להתעלל במחנה הימין, ודרורי ממש כאידיוט שימושי עוזר להם בכך, ומגנה את "הקיצוניים הדתיים"...
דרורי הוא תאומו הסיאמי של טומי לפיד -מנסה להתנסח כאיש ימין, אך בפועל שונא את הדת היהודית, מתעב דתיים, ולגבי "ימניותו" ראוי כי ניזכר ב-"ימניות" של טומי לפיד, צחי הנגבי,אהוד אולמרט,ציפי שפיצר (לבני),רוני מילוא, איציק מרדכי,אריק שרון, דן מרידור ועוד שלל פנשמייקרים טיפוסיים...
דרורי הוא אדם גס רוח ומתנשא, אם יבחר להגיב לדבריי וודאי יעשה זאת בסגנונו הבוטה הגס והמתלהם.
מאידך יבקש דרורי מפובליציטים כדודו אלהרר, איתמר לוין ואחרים להתנסח בצורה "ראוייה ומכובדת"...
אכן הסטנדרטים הכפולים של השמאל הצבוע מתלבשים כך נראה ככפפה על היד של הבולשביק יהודה דרורי, אשר רק מתחזה לאיש ימין...
כתוב תגובה ל- אריה פרי
תגובתך כשל ימני מטומטם ומתועב
  כפי שצפית   3/07/11 09:35
כתוב תגובה ל- כפי שצפית
דרורי לפחות תגיב בשמך...
  אריה פרי   3/07/11 13:19
אל תגיב מ-ip אחר בכדי שלא אזהה אותך...
כתוב תגובה ל- אריה פרי
לא היה מקום לשם רק לברכות
  יהודה דרורי   3/07/11 15:32
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
11
זועזעת? באמת? להאמין לך?
  מזמן לא מזוזעזע   3/07/11 08:53
הלא הכתובת מרוחה על הקיר מזה שנים רבות מאוד.
כתוב תגובה ל- מזמן לא מזוזעזע
12
שיכנס הכותב לקישור, ויגיד מי
  מתניה   3/07/11 14:27
לדעתו השתנה כאן (ולרעה) נא לקרוא בעיון את סעיף ו' פיסקה 7 archavoda.org.il
כתוב תגובה ל- מתניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il