ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב" בתקופת כהונתו של נפ...
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
הם הג'האדיסטים היהודים מזה והמאמינים המוסלמים מזה. תראו איזה זהות אינטרסים יש לממשלת ישראל עם החמא"ס: שניהם לא רוצים במו"מ, שניהם לא מוכנים להכיר בזכות הקיום של הצד השני, שניהם דוחים כל פשרה טריטוריאלית בטיעונים דתיים ופסודו-היסטוריים. ממש צמד חמד שהאחד ראוי למשנהו. אז איפה ההבדל הגדול? אפילו "חתכו" אותו הדבר.
חשוב לנו יותר חופש הדיבור מאשר הכרח ההשתקה כדי שנשמע את ההאזהרות במו אוזנינו. בשנות ה-30 רוב היהודים לא שמעו ולא ידעו. חשוב לנו היום להיות קשובים לכל קול שנאה לנו וגם לקולות האוהבים אותנו. אני מעדיף תנועה נאצית חופשית ושקופה מאשר תאים נאציים נסתרים ובלתי מוכרים.
לגבי איסור שחיטה כשרה בהולנד, אם בית המשפט ההולנדי היה עומד בעקרונותיו הוא היה צריך לפסול את חוק האיסור ולתת לכל קהילה לשחוט כראות עיניה. כשם שצריכים להקפיד על חופש הדיבור, כך יש להקפיד על חופש השחיטה. מה עוד שכלל לא הוכח מדעית ששחיטה כשירה בלתי סבילה לחיה מהמתה בשוק חשמלי. אפשר לומר שההקפדה על איסור שחיטה כשירה היא רחמנות לצלן של טורפי בשר ודם והיא בהחלט בלתי סבירה.
ציטוט: "וכאן הוא טועה. הגדרת כל המוסלמים בעולם כאיום גלובלי היא הכללה פופוליסטית חסרת יסוד". מניין הבאת את הקביעה הזו? ממוחך הקודח? ממתי אתה קובע מהי האמת? אז אני אומר לך מהי האמת: לאחר שכל ראשי האיסלאם יגנו את האיסלאם הקיצוני, יגנו את הטרור האיסלאמי, יבהירו חד משמעית שכל קשר בין הטרור האיסלאמי והאיסלאם הקיצוני ובין האיסלאם מקרי בהחלט וחובה על כל מוסלמי לפעול על מנת להסגירם לשלטונות, אז אסכים איתך שהאיסלאם אינו קשור לאיסלאם הקיצוני. אבל רק אז. בינתיים אני ממתין להכרזה הזו של כל גדולי האיסלאם. אתה מצטרף אלי לרשימת ההמתנה?
גזירה שעשיו שונא ליעקב, בהנחה שחכמנו צודקים באשר למוצא האירופאי, הרי השנאה הזו טבועה בנפשם.
לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין שהעולם הנוצרי לא אוהב יהודים לא בעבר ולא בהווה, ולצערי גם לא בעתיד.
לכן המחשבה שאנו יכולים לשנות גזירה זו, מעט מצחיקה אותי.
הנסיון לבטל את קיומו של כוח עליון, לא יבטל את הגזירה.
כמובן שאני מדבר מפוזציה אמונית, אבל הייתי שואל את האדם הנאור, למה לא לנסות דרכא אחרינא, אולי משם ייטב לנו?