s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עביר עראמין נורתה בראשה אבל איש לא ירה בה
מאת: נורית פלד-אלחנן  |  13/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולי אופציה אחרת...
  מד' ליונה עיוורת   13/07/11 16:25
אולי, למרות שבפריים התודעתי הפוסט ציוני הפרו איסלאמונאצי זה באמת הזוי, אולי נעשו בדיקות בליסטיות (בהחלט נעשו), גם לקליע וגם לנשקי החיילים והשוטרים שנכחו במקום, ואולי לא נמצאה התאמה בין הקליע לנשקי החיילים הנ"ל. ואולי אולי, באמת רק אולי ורק אם זה לא מתיך את כל רשת התודעה של הגב' פלד וחבריה לביצה, אולי מדובר ב... רחמנא ליצלן, כדור ערבי שנורה, כמובן בטעות כי הרי הערבים מעולם לא ירו כדור אחד ולא רצחו אדם אחד בכוונה תחילה, ומצא את דרכו אל הילדה האמורה??? אם כן, ירי כוחותינו, במקרה זה ירי כוחותיהם, זה קצת בעייתי, כי הרי כוחות הכיבוש הערבי לעולם ומעולם לא סבלו מתופעת ירי בלתי מבוקר לדעת הכותבת... אז ברור שכל שנותר הוא להאמין שביהמ"ש העליון, אשר שופטיו ידועים כמה זה ימניים.... תומכים בתורת המלך... נו שויין. את אפילו לא גורמת לעצמך להאמין בשטויות שאת כותבת, אבל תמיד יש מישהו שנמצא נמוך ממך והוא עוד עלול להאמין...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
2
מסע להתרת דמם של פלסטינים
  רותיא   13/07/11 17:07
כדברי הכותבת הפרופסורית לחינוך, אינו יכול להיות "מסע שנמשך כבר עשורים רבים" מסיבה פשוטה: עד לבגידת פרס וביילין ב-1992 לא היה קיים עם כזה. גם מאז בגידתם לא נוצר ה"עם" שמרכיביו הם שבטים ערביים מכל הסביבה שבאו בעקבות היהודים. אבל בואי נורית פלד ותתפשרי על ערבים ואני אתפשר לצורך העניין על בדיקת התרת הדם הערבי. כמה ערבים נרצחו (לא נהרגו עקב מלחמה שהם תמיד פתחו בה- מלחמת שחרור כמובן מאז פרעות חברון ב-1929)בידי יהודים מוסתים לרצח כדברייך, וכמה יהודים - ילדות וילדים, תינוקות בעריסתם נרצחו בידי בידי סכינאים ערבים או פצצות ערביות חיות שאיש לא הסית כמובן, אלא החוש הפטריוטי שלהם גרם?עשית את החשבון? את חשבון הנפש אני מתכוונת. אפילו האסון האישי שפקד אותך מידיהם לא הזיז אותך מדעתך שרצח שלהם הוא רצח מוצדק? סינדרום שטוקהולם, כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- רותיא
ואם היית מוצאת
  שהרבה יותר   13/07/11 19:39
ילדים פלסטינאים,נהרגו ע"י ישראל,מאשר ילדים ישראלים שנהרגו ע"י פלסטינאים ? מה אז??? לא ,לא-אנחנו לא סכינאים ודברים כאלו מלוכלכים.לנו יש מטוסים,תותחים-הכל אצלנו נקי וסטרילי.ידינו לא מגואלות בדם.
כתוב תגובה ל- שהרבה יותר
ואם לסבתא היו גלגלים?באותה
  רותיא   14/07/11 00:48
סבירות.וכן, גם לערבים יש מטוסים ובכ"ז הם מעדיפים אמצעים פחות סטריליים, כדי ליהנות מהדם ממש. מנעיצת סכינים בלבה של תינוקת, מכריתת אברים, מאונס. כי זאת מלחמת שחרור של מסכנים שניסו לחסל אותנו ועדיין לא הצליחו למרות הסיוע שלך ושל גב' פלד-אלחנן. מלחמת השחרור שלהם התחילה במאה השביעית בסייף. דין מוחמד בסייף. גלשה לחצי עולם בתוכו חברון 1929, לפני ה"כיבוש". כיום גם ארה"ב ואירופה הן שטחים כבושים ולכן הם מבטיחים להפוך אותם לכיבוש איסלאמי. קצת לימוד, יותר יושרה ופחות דיקלומים לא יזיקו לא לך ולא לגב' פלד-אלחנן.ולנו יועילו.
כתוב תגובה ל- רותיא
3
הילדה נורתה ע"י ערבי
  מג"ד בדימוס   13/07/11 17:16
העובדות המתוארות של האירוע מצביעות שככל הניראה הילדה נורתה ע"י ערבי!!!
למרבה ההצער, אין המשטרה והצבא משקיעים מספיק בחקירת הערבים ולערבים כמובן נוח להאשים את הצבא ויש להם מספיק תומכים שוטים בקרב השמאל הישראלי...
כתוב תגובה ל- מג"ד בדימוס
4
ישראל טובחת בפלסטינאים
  בלטשאצר   13/07/11 17:36
ישראל, מדינה בה תעשיית ההייטק מפותחת, מדינה בעלת תעשיית נשק וצבא מהמתקדמות בעולם, טובחת בפלסטינאים ללא רחם, או כמו שאוהבים לומר, "תקופות אפלות במאה ה-20". הבעיה: כיצד ניתן להסביר את העובדה שמאז 1967, נהרגו פחות פלסטינאים בשטחי ישראל מאשר נטבחו בעיר אל-חמה בסוריה? האם ייתכן כי מדינה מתקדמת כמו ישראל תתרשל עד כדי כך בביצוע טבח מתוכנן באזרחים? אם נקבל את תפיסת ה"טבח בפלסטינאים" (הם מצדם לא טובחים בתינוקות, אלא רק מביעים התנגדות, מקוואמה), הרי שממוצע של שישה הרוגים נקודה שתיים בשבוע בהחלט מציג עלבון למושג. אמנם אין ברשותי נתונים מתאימים (שכן הלמ"ס הפלס' לא ידועה במהימנותה הרבה), אך סבורני כי החמאס והפתח בשיא המלחמה ביניהם רצחו יותר פלס' בכל שבוע (וזהו אינו טבח), ואם נפשפש היטב נראה כי מספר דומה של נשים ערביות נשחטות על רקע כבוד המשפחה (לחלוטין לא טבח). המסקנה המתבקשת: "טבח" מתקיים אך ורק בהקשר למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- בלטשאצר
5
א-דורה אומר לך משהו?
  נחום שחף   13/07/11 17:51
או שגם את פסודואינטלקטואלית ויתרת על ערך הספק, תקועה בדעותייך הקדומות. האם שאלת את עצמך האם חיילי צה"ל יורים על ילדים? האם שאלת את עצמך האם הפלשתינאים אומרים תמיד אמת? האם מי שתומך בפגועי טרור יש לו בעיה לרמות? האם שאלת את עצמך כמה פלשתינאים נהרגו במלחמת הכנופייות בפאנטזיות ירי? מה על ערך הספק ערך בסיסי בחשיבה האינטלקטואלית. איך אמר אורוול על האינטלגנציה בדורו שהאמינו סטאלין "איש פשוט לא יכול להיות כל כך טיפש"
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום חבל על זמנך
  שייייקה   13/07/11 18:26
נורית פלד לא בן אדם שמשתכנע מעובדות. היא יודעת הכל ואסור לבזבז זמן ומילים
כתוב תגובה ל- שייייקה
לא קרה מעולם
  שחיילי צה"ל   13/07/11 19:45
ירו על ילדים-רק לפעמים ממטוס,ולפעמים ממסוק,ומידי פעם מתותח.אבל אף פעם לא בכוונה-רק במקרה,ובלי כוונה,וכתוצר לוואי,ובגלל שיש אולי מחבלים בסביבה.וגם נוהל שכן-לא היה ולא נברא.
כתוב תגובה ל- שחיילי צה"ל
הפלשתינאצים מסתתרים אחרי ילדים
  לוחמי החופש   13/07/11 20:40
פלשתינאים כפי שתוכל לראות בתמונה הבאה, שם ניתן לראות לוחמי חופש פלשתינאים מסתתרים מאחרי גב ילד ערבי. ואתם סמולנים טובים נותנים למעשה הפשע יד. נאורים עללאק.
 לוחמי חופש מסתתרים מאחרי גב ילד ערבי
כתוב תגובה ל- לוחמי החופש
חייל ירה בערבי עם אזעיקים?צולם
  ראספוטין בן מדביד   15/07/11 15:49
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
6
האמת
  אנג'ל   13/07/11 18:04
לצערי מאמרך חוטא לאמת!!!
מותה של הילדה לא היה מקליע(לא נמצא שום קליע בזירה או בגוף הילדה)
גם הפרקליטות שכאמור לא ניתן להאשימה בנטיית יתר כלשהיא בטח לא ימינה....
הודתה כי לא ניתן לקבוע אם הילדה מתה מהאבנים שפגעו בה או ממשהו אחר וודאי
לא קליע כמו שתארת זאת בצורה ציורית כולכך....אכן דומה הדבר לעלילת הילד דורה
שנהרג מאש הפלסטינים וחיילי צה'ל הואשמו בכך עד שהוכחה חפותם.....


בחודש יולי האחרון הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים כי היא סוגרת את תיק החקירה ללא הגשת כתבי אישום, מפני שצוות החקירה הגיע למסקנה כי לא ניתן לקבוע אם הילדה נהרגה מקליע גומי שנורה על-ידי השוטרים או מאבנים שלטענת השוטרים נזרקו לעברם על ידי צעירי הכפר.

כתוב תגובה ל- אנג'ל
תיקון קל, אבל חשוב
  ע. הנביא   13/07/11 22:23
מוחמד דורא לא נהרג בידי הפלסטינים. מוחמד דורא (או הילד שכונה כך המופיע בסרט של פראנס 2) לא נהרג בכלל. כל הסרט היה מבוים מתחילתו ועד סופו. להלן הקישור: youtube.com
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
7
נורית פלד אלחנן היא הדוגמא
  רונן גולדשטיין   13/07/11 18:39
הטובה ביותר למה זה באמת שמאלנית חלאה ומסיתה. הנבלה הזו היא אם שכולה בעצמה מידיהם של הרוצחים הערבים עליהם היא מגנה בחרוף נפש. זו הדוגמא הטובה ביותר להסביר לאנשים תמימים מהי התמסרות של הנתלה לתליינו. היא הדוגמא הטובה ביותר בכדי להמחיש למי שעדיין לא הבין,מה זו שמאלנות ארסית רעלנית מסיתה בולשביקית שקרנית והרסנית. היא הדוגמא הטובה ביותר שמוכיחה מדוע כל כך נחוץ הפיקוח ההדוק על בוגדי השמאל ועל מקורות מימונם.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
להיות ימני משכיל-ללמוד לכתוב כ
  ראספוטין בן מדביד   15/07/11 15:56
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
8
גם ביהמ"ש העליון חשוד בעיניך?
  הניה   13/07/11 20:24
כתוב תגובה ל- הניה
9
גב' אלחנן יודעת טוב יותר
  ע. הנביא   14/07/11 00:00
גב' אלחנן יודעת טוב יותר מהפרקליטות, מהמשטרה, ממג"ב ומצה"ל כי מה שהרג את עביר עראמין היה כדור, הכדור נורה בידי ישראלים, והוא נורה בכוונה תחילה כדי להרוג ילדה תמימה. היא הרי מומחית לעניין. בדיוק כך היא יודעת שכל פלסטיני שרצח ילד יהודי, קודם כל לא רצח אותו, ואם רצח אותו הרי שבצדק רצח אותו, וגם אם לא רצח אותו בצדק, הוא לוחם חופש ולכן מותר לו ממילא לרצוח ילדים, ולכן הרשות הפלסטינית - בניגוד לפרקליטות הישראלית - לא צריכה אפילו לחקור מקרים כאלה, והיא באמת לא חוקרת. נו טוב, היא מומחית. אפילו פרופסור.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
10
צערך מובן
  סתם_1   14/07/11 00:07
גם אני כואב את מותה של ילדה קטנה, אך למרבה הצער אין זו הזוועה היחידה הקיימת באנושות. למשל, גלעד שליט סובל וגם לו אינני יכול לסייע. ובכן צר לי להודיעך, תרשמי את זה כדי שתדעי מכאן ואילך: מלחמה זה רע. במלחמה מתים אנשים. כל עוד תמשיך המלחמה יהיה עוד הרבה סבל. לכן אם ברצונך להפסיק את הסבל אנא פני לפלסטינים ובקשי מהם להפסיק את המלחמה. עד אז צפי לבכות עוד הרבה. זה לא בגלל שאני רע, פשוט זו טיבה של מלחמה. אני בהחלט משתתף בצערנו.
כתוב תגובה ל- סתם_1
11
למה שגם אחותה תמות?
  איש עצוב   14/07/11 04:26
מה זה הקשקוש הזה "השם ייקום" לא די סבלה כבר המשפחה מהרג של ילדה אחת? כמה ילדים עוד צריכים למות במשפחה הזו על מנת לספק את יצריה מעוררי התמהון והספק של הכותבת? אולי עדיף שאלוהים יעוף כבר קיביני מט - ויפסיק לערבב פה? האם גם כאשר אין רבנים בסיפור אז השמאל ההזוי מכניס את אלוהים האכזר בדלת האחורית? היכן רחמיה של הכותבת על משפחת הילדה?האם האידיאולוגיה היא ראות הכול?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
12
מה האובססיה של הבולשביקית הזאת
  אסיר ציון בציון   14/07/11 08:15
עם הערבים ? מדוע היא מעריצה אותם ומגינה עליהם ? מדוע אין היא מזכירה את כל מעשי הטבח, פיגועי ההתאבדות, שחיטת הילדים, רצח משפחות שלמות שאהוביה "הפלסטינים" ביצעו בכוונה תחילה ובתאוות דם ורצח ללא גבולות ? האם היא כתבה מאמר אחרי רצח משפחת פוגל ? האם יש איזשהו מקרה של יהודי שהחליט לקום יום אחד ולשחוט בסכינים משפחה "פלסטינית" כולל תינוקות?. על כל מקרה של ברוך גולדשטיין יש אלפיים מקרים של רוצחים מתועבים ערבים ולגברת הבולשביקית אין שום בעיה עם זה. האם אצל הערבים אין רצח על כבוד המשפחה, סכסוכי חמולות, ירי בחתונות, משחק בכלי נשק (שנמצאים אצלם בהמוניהם בלי חוק ובלי פיקוח) ? היא מגינה בחירוף נשק על בני הבליעל מן הנתעבים בהיסטוריה האנושית שהפכו את פיגועי הטרור ורצח הילדים לאומנות ודרך חיים. אבל אצל הבולשביקית רק היהודים אשמים - בסכסוכים בקשמיר, הודו, פיליפינים, בוסניה, סודן, תימן, אלג'יריה, לבנון, עיראק, אפגניסטן, חבל הכורדים, צצ'ניה, סומליה, אתיופיה, ניגריה, לוב, סוריה, סין, אינדונזיה, קוסובו, צפון קפריסין, פקיסטן (מעניין מה הגורם היחיד המשותף לכל הסכסוכים הללו, רמז- אנשי "דת השלום"). לא ניתן להתווכח עם הבולשביקית הזאת ודומיה בצורה רציונאלית, יש לה הפרעה נפשית הגורמת לה הזדהות טוטאלית עם האויב (סינדרום שטוקהולם אם תרצו) ושנאה תהומית לבני עמה.
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
התפלאתי שאתה מכנה את הכותבת
  ע"ש   14/07/11 16:00
בולשביקית, בשעה ש"בולשביק" הוא אתה בעצמך. ובקשר להרג אזרחים יהודים על ידי פלסטינים ולהרג פלסטינים על ידי יהודים (חיילים, שוטרים וסתם אזרחים). המספרים מדברים בעד עצמם. נהרגו הרבה יותר גברים, נשים וילדים פלסטינים מאשר יהודים. לדוגמה, ראה את תוצאות מבצע עופרת יצוקה. ואם אתה חרוץ, אתה יכול לבדוק וללמוד גם את מאזן האימה לאורך כל שנות המדינה וגם לפני 48.
כתוב תגובה ל- ע"ש
היא מרמזת-אספסוף מימין שלנו-כמ
  ראספוטין בן מדביד   15/07/11 16:03
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
13
טלו קורה מבי עיניכם!
  אבא של סמדר   14/07/11 16:48
אמור לי מי הם משמיציך ואומר לך מי אתה! זוהי תגובה מהוססת לעדת הכלבים השוטים המתלהמת כאן ללא רסן. עם קצף על השפתיים, שנאה תהומית בלב ועיוורון מוחלט בעיניים פקוחות לרווחה! אבל זו המציאות שבה אנו חיים, משחירה והולכת מרגע לרגע... בעוד הרב ליאור מנסח את דבריו הקשים בבוטות ובגלוי עוטף בג"צ את ניסוחיו המייאשים המבחינים בין דם לדם בלשון מכובסת מנומסת וצוננת - השורה התחתונה - זהה! צדק לא היה כאן! צריך רק לקרוא את פסק הדין של בית המשפט העליון בשבתו כבית הדין הגבוה לצדק כלשונו וכל כולו דבר והיפוכו (וכן! היה כדור שנמצא והחוקרים התעלמו ממנו! אבל לא היתה בו אפילו המלצה להעמיד לדין את מטייחי הראיות) בתי המשפט בישראל ממשיכים להכשיר את שרץ הכיבוש ועוולותיו וידיהם גם כן מגואלות בדם נקיים... כבר ראינו לאורך ההיסטוריה בתי משפט שמכשירים שרצים אפלים, וחוקים אפלים נחקקים בידי אנשים אפלים אנו רואים גם בעצם הימים האלה ממש... תהיו ישרים עם עצמכם - האם זו היתה החלטת בית הדין הנכבד אילו היתה הנרצחת ילדה יהודיה??? האם החקירה היתה מטוייחת באותו אופן? אילו הייתה עביר עראמין ילדה יהודיה, סביר להניח שהיינו שומעים כאן זמירות אחרות. - המקרה הזה מתווסף לאין ספור מקרים אחרים. מהם עולה בבירור שלעולם לא יעלה על דעתו של איש, אף לא לשנייה אחת, להעמיד מישהו לדין! מה, הם השתגעו? הרי אם היו מעמידים רוצחי ילדים לדין בארץ הזאת מי היה הולך לצבא? יש כאן אינטרס ברור וחד משמעי לטייח, לטשטש ולטאטא את העובדות אל מתחת לשטיח המזוהם של מציאות הכיבוש, לבל יבולע לחיילים האומללים, לבל תיפגע נפשם הרכה של הילדים האלה שלנו, לבל תופרע שיגרת יומם…. שיוכלו כבר בערבו של אותו יום-קרב לבלות בפאב עם חבריהם הצוהלים. כי זה דינם של רוצחי ילדים בארץ הלא קדושה שלנו: או שהם מתפוצצים עם קרבנותיהם, או שהם ממשיכים ליהנות ממנעמי החיים, כאילו כלום לא קרה – נותר רק לנחש: מי הוא מי… נותר רק לנסות להבין איך נוצר מעגל הדמים האינסופי הזה… נותר רק להצביע על בית המדרש ממנו נובעת הגזענות הממאירה הזאת שהופכת כל מי שאינו בן ברית לתת אדם…. סגנון התגובות הבוטה המרושע המכוער האכזרי והגזעני של חבורת המגיבים כאן ככלבים משוגעים עם קצף על השפתיים – הינו פרי החינוך הזה שינקתם בגן הילדים, בבית הספר ובצבא המוסרי של המדינה הגזענית הזאת שלכם! כל שנותר לעשות הוא לנסות לאזור מעט אומץ לצעוק ולהתקומם מול העוול המשווע הזה! ולהטיח לכם את האמת הלא נעימה הזאת בפרצופכם המכוער! כל שנותר הוא להתבייש בכם ובשופטיכם ...
כתוב תגובה ל- אבא של סמדר
14
מסקנה הזויה והיסטרית
  אלישמע   14/07/11 16:48
איזה קישקוש סמולי הזוי? אם בית המשפט לא הצליח לקבוע בזמן התפרעות ופעילות צבאית שבמהלכו הפעלו עשרות כלי נשק מאיזה מהם נורה הקליע,יש בזה משהו חדש? חריג? תקדים קונספרטיבי? רק מוח הזוי או מגמתי יכול להגיע למסקנה כזאת. עוד יציאה היסטרית של סמולנית מתוסכלת.
כתוב תגובה ל- אלישמע
15
מי שיש לו חמאה על הראש
  ע. הנביא   14/07/11 20:34
נכון, באמת רחמנות על הפלסטינים, שהם נאלצים להתפוצץ יחד עם הילדים שהם רוצחים. אבל לעומת זאת יש גם מאושרים כמו רוצחי משפחת פוגל, שפשוט רצחו את המשפחה בסכינים, נשארו בחיים, ואפילו זכו לביקור עידוד של השמאל הישראלי. אז אתה רואה שלא הכל שלילי.

אבל אשאל אותך שאלה אחת: האם הרשות הפלסטינית חקרה או העמידה לדין את מבצעי הלינץ' ברמאללה, שהופיעו בגאווה בטלויזיה עם ידיהם המגואלות בדם? האם הרשות הפלסטינית העמידה אי פעם רוצח ילדים, או רוצח יהודים בכלל, לדין? אז קודם כל, כדי שהשאלות לא תישארנה רטוריות - התשובה שלילית.

וכעת, אם נניח, לצורך הדיון, שבאמת מעולם לא הועמדו לדין בישראל חיילים ש"רצחו" לגירסתך ילדים פלסטינים. גם אז, עם חברים שכאלה, שמעולם, מעולם לא דרשת מהם להעמיד רוצחים לדין, אתה הוא זה שעליו נאמר "מי שיש לו חמאה על הראש שלא יסתובב בשמש". במילים אחרות - אפילו השכול לא הפחית את הצביעות שלך במילימטר, כיאה לאיש שמאל אמיתי.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
תגובה ל"אבא של סמדר"
  ע. הנביא   14/07/11 22:35
שמשום מה הופיעה כתגובה נפרדת.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
16
בסוריה זקוקים לך יותר!יעקב חזן
  קורןנאוה טבריה   14/07/11 20:46
צדק:"רצינו לגדל דור של אפיקורסים וגידלנו דור של בורים ועמי ארצות"!!!זה כולל את הפרופסורית המהוללת שלא הייתי מרשה לה לחנך את ילדיי=בר-מינן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
גם ג'וליאנו מר נורה מאותה סיבה
  קורןנאוה טבריה   15/07/11 06:19
ומאותה האש!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
ברל כצנלסון בתגובה:"היש עם בעמ
  קורןנאוה טבריה   15/07/11 06:25
בעמים אשר בנין הגיע לסילוף שכזה שכלי ונפשי?...עד כדי כך שיראו את הגאולה הסוציאליסטית בנאצים הפלשתינאים שריכזו כאן בארץ,את הזואולוגיה האנטישמית של אירופה, עם תאוות הפיגיון במזרח-אל ידע מצפונינו שקט"('אל מול פני המערכה')!!!!!לשום עם אין כזה זן נאלח ובוגדני כמו השמאל האנטישמי סלקטיבית ולא מאהבת הערבים כמו משנאת היהודים!!!לכן תכלית שנאה שנאתים לאויבים היו לי ולעמי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
הכל כשר לשמאלנים להלן..
  דמגוגית הששמאל   15/07/11 10:17
סלט שלם של שטויות עם זכוכית מגדלת , הופך מיקרה לשיטה. אפשר לחשוב שאת הספר המדובר קראו כל החיילים, והוא הוראות פתיחה באש. לא ברור כמה זדון יש במאמר, אבל תמימות אין כאן. המלח שהוסף בתבלין, כאילו שליהודים לא איכפת שילד נפגע, הוא לא תמימות, ושהוא מיוחס לכל עם ישראל....זה כבר מעיד על הכותבת
כתוב תגובה ל- דמגוגית הששמאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il