|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצגת מכוערת בשיעור היסטוריה
מאת: איתן קלינסקי  |  24/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חלוקת עבודה בליכוד
  חלוקת עבודה   24/07/11 14:54
צעקנות וולגארית בנושא חברתי - גברת מירי רגב
צעקנות וולגארית נגד שמאל וערבים - מר דני דנון.
צעקנות וולגארית בכל מה שזז - מר אופיר אקוניס.
צעקנות וולגארית בנושא המשפט - מר יריב לוין.
כתוב תגובה ל- חלוקת עבודה
2
בגין סלד מנאום כמו של מר דנון
  מר דנון   24/07/11 15:05
בגין שהיה מחוץ לקונצנזוס תקופה ארוכה , היה מתבייש בנאום כזה אוילי כמו שהשמיע מר דנון בכנסת.

מר דנון התייחס לשמאל כמו שדוד בן גורויון באיוולת ובשררה בלתי נסבלת ולא דמוקראטית התייחס לבגין ולבדר מימין ולמיקוניס ולוילנסקה משמאל.
כתוב תגובה ל- מר דנון
3
הקונצנזוס המינימלי
  ע. הנביא   24/07/11 15:26
יש הבדל בין "להיות בקונצנזוס" עם הממשלה או עם רוב הציבור, ובין לפעול לחיסול זהותה הלאומית של המדינה והפיכתה למדינת כל אויביה, ולקבל על כך מימון מממשלות זרות. לא צריך ללמוד היסטוריה. מספיק לעיין בספר החוקים של ארצות הברית, הדמוקרטיה הגדולה בעולם.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
4
הימין הסהרורי נחת בליכוד
  דני דנון   24/07/11 15:58
החיכוד של נסיכי הליכוד מתיימר להיות ליברלי . את הכיוון הזה סוחבים על גבם מרידור וריבלין . אך הליברליזם הזה נפל שדוד על ידי דנון וחוטובלי. הבעיה שדנון עושה את זה בפראות העןלה על זה של בן גוריון כלפי בגין.
כתוב תגובה ל- דני דנון
5
תןדה
  תודה   24/07/11 16:15
תןדה
כתוב תגובה ל- תודה
6
Kalinski wrong again
  Gilead   24/07/11 17:25
Kalinski, when a country is in war and fighting for its own survival, even the rules of democracy can be bend to protect itself. The left again and again risk it own country, and that can not be allowed. It is also clear that the majority is against the behavior of the left, let alone the security authorities. So, if the left does not want to straighten its lines of behavior with the need to protect Israel, then the left must go.
כתוב תגובה ל- Gilead
7
גם לנו יש פירושים ומושגים
  החלמאי   24/07/11 17:40
מה שקורה פה זו תופעה ייחודית-המוני פרשנים קמו לנו:

האחד מפרש את היהדות-ואיננו יהודי...
השני מפרש דמוקרטיה בדרכו שלו-מאחר ולא הכין שיעורי בית...
השלישי מספח את השטחים הכבושים-ומכחיש שהם כבושים...
הרביעי זוכר את החיילים הבריטיים-אף שנולד לאחר שעזבו....

בואו נגיד גם אנחנו:
אני רוצה שהמדינה תיצור מקומות עבודה ותבנה מפעלים חדשים כל שנה !
אני רוצה שראשי המדינה יגורו בבית צנוע-כמו מר בגין !
אני רוצה שהח"כים יקבלו שכר מינימום !
אני רוצה שכל חייל משוחרר ששירת 3 שנים יקבל דירה ממשלתית בשכ"ד מסובסד ל-10 שנים!
אני רוצה בחירות אזוריות-שיהיה לי נציג מטעמי !
אני רוצה צדק חברתי ומוסרי במדינה הזו-ועכשיו !!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- החלמאי
8
איתן, היא הרבה יותר ממכוערת
  עידן סובול   24/07/11 18:17
היא פרצופו של חוק האזרחות של מדינת ישראל, שהוא למעשה העתק של חוקי הר-ניר:
 חוקי הר-ניר
כתוב תגובה ל- עידן סובול
9
לחורר חור בספינה
  אבי געזונט   24/07/11 18:51
זו אינה זכות מוקנית.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
10
מורה הדור
  יוא"ב   24/07/11 19:36
ימים טובים הגיעו , קומוניסט מלמד אותנו שיעור בדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
11
צטט לנו בבקשה, צטט לנו בבקשה
  איש עצוב   24/07/11 21:23
שמא לא הבנת אולי את דבריו??? שמא הבעיה היא באוזניים שלך ולא בפה שלו??? לא קבעתי עמדה, לא שמעתי את הנאום אך בהעדר ציטוטים שלמים, כל המאמר שלך נראה לי עפעס קצת חשוד, הייתי אומר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש העצוב
  מאחד שמאוד עצוב   25/07/11 14:28
איש עצוב , אל תשחק את המשחקים שלך .
א) כנס לאתר הכנסת
ב)אתה הוכחת כשאתה רוצה להכנס לאתרים)\.
ג)קרא את נאומו של דנון.
ד)אפשר גם לקרוא את הנאום בעיתון הארץ . אבל זה עיתון חשוד .כי זה עיתון שמגן על אירגוני טרור , כמו על הארגון של רופאים ללא גבולות..
לכן אל תהיה חוכמולוג. קרא את הנאןם של מר דנון באתר הכנסת. אבל כמו שכבר העיר אחד המגיבים , אתה בעד הנגד ונגד הבעד. לכן זה לא יעזור הרבה.
כתוב תגובה ל- מאחד שמאוד עצוב
12
והבושביק בשלו
  אלישמע   25/07/11 09:26
קודם הוא קובע עובדות. דמוקרטיה זה רק מה שבקונצנזוס. מי אמר את זה,דנון? לא. אז מי? אף אחד חוץ מקלינסקי.אבל זו השיטה.זרוק שקר שיהפוך לפראבדה ומנקודה זו תמשיך להתלהם ולהטיף. יופי קלינסקי,רק מה - אנחנו לא מטומטמים כמו שאתה חושב. מה שבקונצנזוס זה סיכול החתרנות של הגיס החמישי.
כתוב תגובה ל- אלישמע
13
והבושביק בשלו
  אלישמע   25/07/11 10:20
השיטה ידוע.קודם הפוך שקר לאמת.דמוקרטיה זה רק מה שבקונצנזוס. מי אמר את זה? דנון? לא.מישהו מוכר אחר? לא. קלינסקי? כן. אם כך כעת השקר הזה הפך לפראבדה ומכאן אפשר להתלהם ולהטיף מוסר כדרכו בקודש. אממה - האנשים לא כל כך טיפשים כמו שקלינסקי חושב ונשאר כשהביצה שפוכה על פניו.
כתוב תגובה ל- אלישמע
אלישמע גם כן יגיד - בולשבקים
  לאלפים שהפגינו   25/07/11 14:20
כתוב תגובה ל- לאלפים שהפגינו
אינבציל
  אלישמע   25/07/11 21:39
כתוב תגובה ל- אלישמע
אלישמע אימביציל עם תעודות
  הרופא של אחישמע   27/07/11 17:09
בהפגנה של 20000 צעירים במוצאי שבת היה אימבציל אחד עם שלט - אני אלישמע ! צעק על 20000 הצעירים שהתפתו לתעמולה בולשבקית . נוסף על האימבצליות שלו הוא גם מסוכן לחברה בהתקפי הזעם שלו .
כתוב תגובה ל- הרופא של אחישמע
צריךל מנות חוקר באקדמיה
  אלישמע   29/07/11 18:19
כדי שנבין איך נולד אדם ברמה כל כך נמוכה שמהווה עלבון למין האנושי.אתה לא מבין שקלקלת את התדמית שלה הומוספינס? יכול להיות שאתה שריד של האדם הניאנדרלי? איפה אתה מתחבא כל הזמן בוק?
כתוב תגובה ל- אלישמע
14
עובדות
  יואל ק   25/07/11 10:53
כותב המאמר מציין " זו הפעם הראשונה ששמעתי כי דמוקרטיה אינה יכולה להרשות לעצמה להכיל גופים פוליטים שהם פועלים מחוץ לקונצנזוס" ובכן אדוני כותב המאמר שים לב לדברים הבאים ואולי קצת תתבייש מעובדות אלו . עובדה 1: בשנת 1984 נבחר כהנא לכנסת ה-11 , וב -84\8\29 ניסה ח"כ כהנא לבקר באום אל-פחם , וכמחאה על ניסיון זה , נערכה הפגנה של אנשי שמאל למנוע ממנו זכות זו, שהידרדרה למהומות ולאלימות שבהם נפצעו אזרחים ושוטרים .עובדה 2: ב-84\12 יזמו חה"כ יוסי שריד ועדנה סולודר דיון בועדת הכנסת , וברוב של 12 כנגד 8 קיבלו החלטה ,להגביל את חסינותו של ח"כ כהנא ולא לאפשר לו גישה חופשית לכל מקום בו יחפוץ .עובדה 3: בתחילת אוגוסט 1984 החליט הועד המנהל של רשות השידור , שהיתה אז מונופול של השמאל על שידורי הרדיו והטלויזיה בישראל כי: " במטרה להבטיח שכלי התקשורת הממלכתיים ( לא היו אחרים ) לא ישמשו במה להסתה נגד אזרחים ולהצהרות הפוגעות במדינת ישראל ...... וכי יבדקו ,על פי עקרונות אלו , ראיונות עם כהנא , או ציתות מפיו , וידיעות וכתבות הקשורות בפעילותו , ויותרו לשידור רק ידיעות בעלות ערך חדשותי מובהק , ואשר אינם פוגעות בחוק רשות השידור ורוחו " . מכאן אדוני כותב המאמר ,הדרך היתה קצרה עד שהשמאל הוציא את תנועת כהנא מה"קונצנזוס" ושלל את זכויות הפרט שלו, לשוב ולהשתתף בבחירות של הכנסת ה-12 . האמנם זו הפעם הראשונה שכותב המאמר שומע שדמוקרטיה אינה יכולה להרשות לעצמה להכיל גופים פוליטים שפועלים מחוץ לקונצנזוס ? מסופקני ! או שהכותב לא נותן לעובדות לבלבל אותו .היכן היו "אנשי הרוח" , "אנשי האקדמיה" ושאר השמאלנים ? שזכויות האדם , חופש הביטוי ,וחופש העיסוק הוא נר לרגלם . היכן הם היו ? הם פשוט היו בשלטון . עובדה . סתם לציין עוד עובדה , שרשימה ערבית לכנסת ,שהצהירה כי היא פועלת בשיתוף פעולה עם אויבנו , איפשר לה בית המשפט העליון להשתתף בבחירות בשם חוקי היסוד של זכויות האדם ,חופש הביטוי , וחופש העיסוק . עכשיו אתה מבין מדוע הקול השפוי באמת הולך ומתעצם במדינה ? והעובדה היא ברורה , השמאל הוא הוא אנטי דמוקרטי באופן מובהק !!! . עובדה 4 : כותב המאמר מנסה כדרכו להטעות את הקוראים , כאשר הוא מפרש את המושג דמוקרטיה ומעוות אותה שתתאים לתפיסת עולמו . קצת ידע כללי אדוני המורה : מקורה המילה דמוקרטיה היא מהשפה היוונית שפרושה דמוס = עם , קרטוס = שלטון , ז"א שלטון העם . מי שקובע מי יהיה בשלטון , ומה יהיה האופי הרעיוני של המשטר , ומי יהיו מנהיגיו , הינו רוב אזרחי המדינה ( רוב העם אם לא הבנת) וזאת בשיטת בחירות חופשיות. אני מדגש שוב זאת , רוב העם מחליט מה יהיה האופי הרעיוני שישלוט במדינה. לצורך העינין תפיסה ימנית או שמאלית .כידוע לך האופי הרעיוני הימני הוא שניצח בבחירות החופשיות, והוא זה שנבחר לשלוט , עד שהעם יחליט אחרת בבחירות חופשיות. בשל עובדה זו, רוב העם החליט ע"י נציגיו שיש גורמים במדינה שגורמים נזק לאומי במעשיהם ובהיתבטאויותיהם , והדמוקרטיה יכולה להוציאם מהקונצנזוס .( זוכר? כהנא?). וקצת על צביעות השמאל . עובדה 5 : בשנת 1985 השמאל הנהיג את המדינה , כשבראשות הממשלה עמד שמעון פרס . שים לב לדברים שנכתבו בדו"ח המכון הישראלי לדמוקרטיה : " חמישה שסעים עיקרים מפלגים את האכלוסיה של מדינת ישראל, שסע פולטי , שסע דתי חילוני , שסע מעמדי , שסע עדתי , ושסע לאומי. שסע פוליטי = אי שיוויון וקיפוח בחלוקת המשאבים , מהווים בסיס לפגיעה בדמוקרטיה הישראלית ,ונסיונה של ישראל לפתח כלכלה ברמה מערבית נכשל. שסע מעמדי = בישראל קיים עוני ונ
כתוב תגובה ל- יואל ק
המשך העובדות
  יואל ק   25/07/11 12:15
בישראל קיים עוני וניצול עבודה ערבית זולה מהשטחים באופן מיוחד , ואין מאבק סביב אי השיוויון המעמדי, וההיסתדרות ממלאת תפקיד מכריע בטישטוש הסיכסוך המעמדי. שסע עדתי = קיים פער עדתי בהיזדמנויות ובמשאבים בין מזרחים לאשכנזים וקיימת דאגה מוגבלת כמעט באופן מוחלט לפער חברתי וכלכלי זה. לדוגמא : יצוגם הפוליטי של המזרחים בכנסת ופיקוד הבכיר של הצבא אינו משקף ביחס לגודלם באוכלוסיה . זאת כאשר השמאל היה שלטון !!!. היכן היו ומדוע לא נשמע קולם , של אנשי השמאל , אנשי הרוח , ה"אקדמיה" בעלי מסכות הסוציאליזם וההומניזם , היכן היו ? התשובה פשוטה הם היו בשלטון !!!. אך העובדות לא מבלבלות אותם ,כמו את כותב המאמר.
כתוב תגובה ל- יואל ק
עם קומוניסט אי אפשר להתווכח
  יוא"ב   25/07/11 12:37
הוא בלאו הכי יודע הכל יותר טוב ודבריו תמיד אמת.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
המשך עובדות
  יואל ק   25/07/11 12:39
שם הכותב: יואל ק

זמן: 12:15 25/07/2011

כתובת IP: 84.109.168.53




בישראל קיים עוני וניצול עבודה ערבית זולה מהשטחים באופן מיוחד , ואין מאבק סביב אי השיוויון המעמדי, וההיסתדרות ממלאת תפקיד מכריע בטישטוש הסיכסוך המעמדי. שסע עדתי = קיים פער עדתי בהיזדמנויות ובמשאבים בין מזרחים לאשכנזים וקיימת דאגה מוגבלת כמעט באופן מוחלט לפער חברתי וכלכלי זה. לדוגמא : יצוגם הפוליטי של המזרחים בכנסת ופיקוד הבכיר של הצבא אינו משקף ביחס לגודלם באוכלוסיה . זאת כאשר השמאל היה שלטון !!!. היכן היו ומדוע לא נשמע קולם , של אנשי השמאל , אנשי הרוח , ה"אקדמיה" בעלי מסכות הסוציאליזם וההומניזם , היכן היו ? התשובה פשוטה הם היו בשלטון !!!. אך העובדות לא מבלבלות אותם ,כמו את כותב המאמר.

כתוב תגובה ל- יואל ק
15
הפאשיזם זועק מגרונו של דנון
  יהודית רב.   25/07/11 10:57
דנון עעוד יכריח רת ביבי. לתמוך בחוק .הלברליזם של מרידור , איתן ובגין ירים ידיים מול המתקפה הדנונית . גם ריבלין יתכופף
כתוב תגובה ל- יהודית רב.
עובדה
  יואל ק   25/07/11 12:31
קצת הבנה לא תזיק לך !.עובדה : הפשיזם צמח על בירכי הסוציאליזם ( הבית בו את צמחת ודוגלת) באיטליה, ומי שהקים אותה למעשה היה בניטו מוסליני , שלאחר מכן חבר עם הנאצים ... ההסטוריה ידועה . שימי לב שוב , הפשיזם נבט וצמח מהסוציאליזם . אם אינך יודעת את מהות המילה פשיזם אז אל תשתמשי בה , אך אם את כן יודעת מהו פשיזם ,אז את לא נותנת לעובדות לבלבל אותך.
כתוב תגובה ל- יואל ק
16
לחשוף את הפנים "האינטלקטוליים"
  נצרתי   25/07/11 11:09
הבעיה של הימין בישראל שאת כל מה שהוא מציע, כבר נעשה בעבר. אין חדש תחת השמש דנון רוצה להיראות אינטלקאואל אז הוא מעליב את מושג האנטלקטוליזם. ובא קלנסקי ששם אותו במקום שמתאים לו, כאנטי דמוקרט.
חשוב לחשוף את פניהם של דמגוגים אלה. הם מסוכנים לדמוקרטיה ולשני העמים.
כתוב תגובה ל- נצרתי
17
חייבים לבלום את הדנוניזם
  יהודית רב.   25/07/11 12:25
דנון מסמל את התהום הפאשיסטי אליו דוהר הליכוד.
כתוב תגובה ל- יהודית רב.
מפריחה סיסמאות נבובות
  אלישמע   25/07/11 21:44
כתוב תגובה ל- אלישמע
אלישמע, חוץ מלקלל יש לך אמיר.
  יהודית.   27/07/11 10:35
חוץ מלקלל יש לך אמירה שיש בה איזו תובנה .
כתוב תגובה ל- יהודית.
מתי קיללתי יהודית הריקנית?
  אלישמע   27/07/11 17:59
למדת משהו מהאיבציל שמגיב לי באופן קבוע? כשאין משהו עניני להגיד אז צווחים קיללת.
כתוב תגובה ל- אלישמע
18
זכות להתנגד
  צפורה בנאי   25/07/11 13:26
ח"כ דנון אולי שכח באיזה משטרים עצרו אנשים שהתנגדו לממשל. אני לא שכחתי ואני לא רוצה שמדינת ישראל תהפוך למדינה כמו שברית המועצות הייתה. למעוט יש זכות להשמיע את דעתו גם אם זה לא מוצא חן בעיני ח"כ דנון.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
19
דע את אויבך
  אלמוני   25/07/11 18:43
קראתי קצת על דני דנון, מאחר וסיקרן אותי לדעת מהו עברו, התמחותו המקצועית, וניסיונו המקצועי.
ובכן מסתבר שלאחר שסיים את התיכון תוך שהיה פעיל בית"ר ונוער התחייה.

בזמן שירותו הצבאי פיקד בצבא על חבורות של צעירים יהודים שרצו לחוות את בגיל 23 נסע לשנתיים לפלורידה לעודד עלייה מטעם הסוכנות.
אגב, גם למד יחסים בינלאומיים ומדיניות ציבורית.

כאשר חזר-התמנה לעוזר פרלמנטרי של עוזי לנדאו. ואף שימש בתפקיד "ראש ההנהגה העולמית של בית"ר", התמודד לכנסת וכאשר נשאר בחוץ-נבחר ל"ראש ההנהגה העולמית של בית"ר"
אחר כך יושב ראש הליכוד העולמי.

אחר כך-חבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית ויו"ר סיעת הליכוד , וחבר הנאמנים בארגון.
ואז נבחר לחבר כנסת –בתור נציג מישור החוף בליכוד. זה מה שעשה עד גיל 40.

בתמצית: פעיל+סטודנט+מעודד+עוזר+ראש+יושב ראש
+חבר הנהלה+ראש הנהגה+ח"כ.

אילו היה דורך קצת בזוהמת אזורי התעשייה בארץ-כמוני-היה מבין יותר טוב מהי דמוקרטיה !
כתוב תגובה ל- אלמוני
20
איפה בגין ואיפה דנון
  דמוקראטיה   26/07/11 11:56
לא הצבעתי בעד בגין. אבל אף אחד לא ייקח. ממנו את היותו הלוחם העקבי נגד הממשל הצבאי. בישובים הערבים. לבגין לא היו מצביעים. בישוב הערבי . אבל הדמוקראט שבו, המוסר שלו הכתיבו את ההתנהגות הפוליטית . איפה בגין הדמוקראט. ואיפה דנון . דנון נמצא על ספינת השאה לאוכלוסייה הערבית ולנציגיו הנבחרים
כתוב תגובה ל- דמוקראטיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il