s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מבטיח לחוקק חוק שחוקקה כבר תמר גוז'נסקי
מאת: איתן קלינסקי  |  04/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני מאשימה
  רביץ   4/08/11 11:49
אני מאשימה את האדישות של אמהות בישראל, שנתנו לחוק הזה להיות קבור שתים עשרה שנה ןלא יצאו לרחובות. אני מאשימה חברות כנסת פופוליסטיות כמו מירי רגב שבחוק ההסדרים קברו הכל,! ופתאות רגב וחוטובלי מדברות על צורך בחוק לחינוך חובה חינם , כדי להקל על האמהות, כאשר החוק הזה נושם במעמקי בית הקברות של חוק ההסדרים. איתןב, חסרה לי חברת כנסת כמו תמר גוזנסקי
כתוב תגובה ל- רביץ
תגובה לרביץ
  איתן קלינסקי   4/08/11 13:54
לגב' רביץ שלום

אודה, שתגובתך חממה לי את הלב . אבל אני לא שותף להאשמה כלפי אמהות שלא יצאו לרחובות . נכון שזה כאב לראות ל, מרות שיש חוק אמהות לילד אחד או שנים בגנונים נאלצות לשלם אלפי שקלים כל חודש .

מדובר בחוק שמאחוריו עומדת חשיבה סוציאלית והתחשבות באילוצים של האוצר . החוק שאושר דיבר על יישום בהתחלה ביישובים ובשכונות עם מצב סוציו אקנומי נמוך ובהדרגה תוך עשר שנים ייהנו ממנו כל ילדי ישראל. העובדה שאמהות וארגונים חברתיים לא יצאו לרחובות מצער אותי , אבל אינני בדעה שיש להאשים את האמהות .

אני כן שותף לדעתך, שחבל מאוד כי חברות כנסת מדברות על הצורך לחוקק חוק, שכבר קיים , והן אינן זוכרות שהן הצביעו בעד קבורתו בבית הקברות של חוק ההסדרים .

בברכה

איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
2
אם חוק לימוד חובה מ 1949
  אלישמע   4/08/11 15:02
מופר ברגל גסה לאורך שנים אז למה לחוקק חוק נוסף שיופר באותה הבוטות?
כתוב תגובה ל- אלישמע
החוק של 1949 מיושם .
  מעיין עלית   4/08/11 17:24
אי אפשר לומר שהחוק של 1949 מופר באופן בוטה , בפי שאתה טוען. ילד שאינו מופיע לבית הספר יישלח לביתו קצין ביקור סדיר . יהיה הליך משפטי נגד ההורים . או שינקטו בפעולה אחרת באמצעות מוסדות הרווחה . אי קיום החוק הוא בשולים ולא במהות .
לעומת זאת התיקון מספר 16 ב-1999 של תמר גוזנסקי לחוק משנת 1984 הוא במהות אינו מתקיים. נוצרה תופעה שאין לה אח ורע בשום פרלמנט בעולם . הכנסת קיבלה את החוק של תמר גוזנסקי , הכנסת החמיאה לה על יוזמתה. אבל לפתע הממשלה והאוצר העבירו בחוק ההסדרים את הפרת החוק. ועכשיו פתאום נזכרות חברות כנסת צעקניות - שרק לפני תקופה קצרה הצביעו מבלי לדעת על מה הן מצביעות - דורשות לחוקק חוק שכבר קיים . לצעקנות המטופשת של חוטבלי ורגב מצטרף ראש ממשלתנו . מה הוא לא יודע על מה הוא הצביע בחוק ההסדרים?
במקרה הזה יש להסיר את הכובע בפני תמר גוזנסקי . היא הבינה את מצוקת האוצר . לכן הלכה על הפעלה במשך עשר שנים . להתחיל בנתיבות בדרום ובחצור בצפון ורק אחרי עשר משנים להגיע לרחביה בירושלים ורמת אביב בתל אביב
כתוב תגובה ל- מעיין עלית
חינם??? גבירתי היקרה את חיה
  אלישמע   4/08/11 19:32
על הירח. את יודעת כמה עלה לי החוק לימוד חינם הזה מ -49? ההעשרות? הטיולים? הספרים הנוכלים ממשרד החינוך מחליפים כל שנה אות וחצי בכריכה? האגרות המוזרות שממצאים בכל חודשיים? יכולתי לבנות בית ספר חדש עם "החינם" במשך 30 שנה כפול 4 ילדים שמצאת לנכון לגונן עליו. אז גוז'נסקי חוקקה עוד תוספת.שמחת זקנתי.
כתוב תגובה ל- אלישמע
סעיף 7 האירוני
  אלישמע   4/08/11 19:50
7. אחריות למתן חינוך חובה חינם. [תיקון: תשכ"ט, תשל"ח] (א) המדינה אחראית למתן חינוך חובה חינם לפי חוק זה. (ב) קיום מוסדות חינוך רשמיים למתן חינוך חובה חינם לפי חוק זה לילדים ולנערים הגרים בתחום שיפוטה של רשות חינוך מקומית מסויימת, יהא מוטל על המדינה ועל אותה רשות חינוך מקומית במשותף. השר, בהתיעצות עם שר הפנים, ועם ועדת החינוך והתרבות של הכנסת יקבע, בצו שיפורסם ברשומות, לגבי כל שנת לימודים ולגבי כל רשות חינוך מקומית, את שיעור ההשתתפות של המדינה ושל רשות החינוך המקומית בקיום מוסדות החינוך הרשמיים שבהם ניתן חינוך חובה לילדים ולנערים הגרים בתחום שיפוטה של אותה רשות חינוך מקומית.
כתוב תגובה ל- אלישמע
הפעם אני מסכימה עם אלישמע
  שולה.   5/08/11 11:21
פעם ראשונה, שאני מסכימה עם אלישמע , אני מקווה מאוד שהזקנה , הסבתא שלו , תשמח שילדי נכדיה ילכו לגנונים ולא יישלמו בין אלפים לשלושת אלפים שקל. אני מאחלת בריאות טובה לסבתא הזקנה . כי זה מצרך מאוד חשוב לאנשים זקנים . וגם שתהיה לה שבת שלום.
כתוב תגובה ל- שולה.
3
בכנסת אינם יודעים על מה הצביעו
  רוני גל.   4/08/11 17:01
חוטובלי צועקת בכל ראיון, שצריכים לחוקק חוק, שילדים מתחת גיל חמש יזכו לחינוך חינם , כמוה הצעקנית מירי רגב וכמותן קופצות על העגלה חברות הכנסת של ישראל ביתינו. אפילן השרה גברת לימור טוענת שחייבים לחוקק חוק. אבל כולן הצביעו בעד קבורת החוק , שחוקק כבר ב-1984 ואת זה איתן קלינסקי לא ציין במאמרו. התרומה החשובה והברוכה של חברת הכנסת החרוצה , תמר גוזנסקי, היה בכך שהיא העבירה ברוב גדול את תיקון 16 לחוק לפיו מ-1999 עד 2009 בהדרגה ייהנו כל ילדי ישראל מגיל 3 ועד 5 מחוק חינוך חובה חינם . כמה חבל שחברות כנסת שוכחות שכבר לפני שנתיים, לפי החוק, כל הילדים מגיל שלוש , הוריהם אינם צריכים לשלם כל חודש אלפי שקלים . חברות הכנסת כנראה אינן יודעות על מה הצביעו לא לפני הרבה זמו בקבורת חמור,שעורכים כל שנה לחוקי הכנסת בחוק ההסדרים
כתוב תגובה ל- רוני גל.
לרני, אני מודה לך על המידע .
  איתן קלינסקי   4/08/11 19:41
לרוני שלום

אנ נרגש מהתיחסותך לכתבה ןבמיוחד תוספת המידע שהענקת לי בשיחת הטלפון שיזמת .
העובדה שהיית עוזרת פרלמנטרית בסיעת הליבראלים העצמאיים(ז"ל) בוודאי מסייעת לך לשחות בנבכי חוקים ודרך התנהלותם שאנימ לא ידעתי , ועל כך אני ממש מודה לך .
אני לא ידעתי על החוק משנת 1884 והתיקון מספר 16 של תמר גוזנסקי.
אני נרגש מכך, שהקדשת מזמנך לכתוב לי בדואר האלקטרוני האישי ולהתעקש למצוא את מספר הטלפון שלי כדי להשלים את המידע שלא בא לידי ביטוי בכתבה.
אני כמוך מסכים , שהעדרותה של תמר גוזנסקי היא אבידה לכנסת ישראל ולחברה הישראלית . החוק הזה הוא אחת מני רבות של עדויות . אני מתנחם בכך שאת מקומה ממלא דב חנין עם מחויבות חברתית וחריצות בעבודה הפרלמנטרית למען החברה הישראלית - יהודים וערבים.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
4
הפופוליזם מביס אותנו
  ניר ב.   4/08/11 17:43
הפופליזם של נתניהו , הצעקנות התגרנית של מירי רגב , התככנות והעסקנות המתרפסת של עיני , כל אלה יביסו אותנו. לצערי, אין לנו סיכוי מולם.
כתוב תגובה ל- ניר ב.
5
איתן, תודה
  vr\cv   4/08/11 17:54
כתוב תגובה ל- vr\cv
6
"חוק ההסדרים" הוא חרפה ובושה
  עידן סובול   4/08/11 18:21
"חוק ההסדרים במשק המדינה" הוא חוק עוקף חוקים, שבאמצעותו יכולים "נערי האוצר" לדפוק מלפנים ומאחור את כול חוקי מדינת-ישראל. לא תמצאו בקואליציה 2.3 חברי כנסת שמתמצאים בחוק הזנותי הזה, אפילו בין אותם חברי קואליציה שמומחים בהעברת חוקים זנותיים.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
"ימין ושמאל רק חול וחול"
  הנ"ל   4/08/11 18:34
יהיו כאלה שיופתעו מאוד כשיגלו מי המיט עלינו את החרפה והבושה המכוּנה "חוק ההסדרים במשך המדינה", ויהיו כאלה שלא...
כתוב תגובה ל- הנ"ל
7
ביבי לא זוכר
  הרחבת זכרון   4/08/11 18:25
ביבי (ומומחיו) לא זוכרים איזה חוקים עברו בכנסת. אבל הוא זוכר את ה"כלניות" (החיילים הבריטיים עם הכומתות האדומות) שהיו בירושלים לפני שהוא נולד.
כתוב תגובה ל- הרחבת זכרון
אני מאמין לבלופים שלי
  בנימין נתניהו   6/08/11 19:00
כתוב תגובה ל- בנימין נתניהו
8
האמהות לא אשמות - המדינה אשמה
  הרועץ המשפטי   4/08/11 18:30
לידיעתך: בית הדין הארצי לעבודה פסק לפני 8 שנים במשפט, שבו המדינה הייתה הנתבעת, שתשלום מסויים שהיא משלמת לגימלאים מסויימים, שכנראה מצאו חן בעיני הממונה על השכר, איננו חוקי. למרות זאת, המדינה ממשיכה עד היום לשלם תשלום בלתי חוקי זה. לפני חודשיים הגשתי עתירה נגד המדינה (אגרת העתירה עומדת היום על 1707 ש"ח) להפסקת התשלום הבלתי חוקי הזה. היועץ המשפטי לממשלה, שאחראי לכך שמשרדי הממשלה לא יעברו על החוק, אליו פניתי לפני הגשת העתירה, לא ענה לפנייתי במשך שלושה חודשים, עד להגשת העתירה, ואז מישהו מטעמו ענה לי שהפרקליט המטפל בעתירה יענה לי.
כתוב תגובה ל- הרועץ המשפטי
9
זה לא יהיה
  צפורה בנאי   4/08/11 18:45
לו האמנתי שעכשיו הכנסת ידאג להפעיל את חוק חינוך חינם לגיל 3 ו4 הייתי מרוצה אפילו שהחוק כבר קיים. הבעיה היא שראש הממשלה מבטיח כל מיני הבטחות שלא מתקיימים. זה לא חדש. צריך ראש ממשלה אחר!!
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
תגובה לצפורה בנאי
  איתן קלינסקי   4/08/11 19:47
לצפורה בנאי שלום

אני מודאג מהבורות של חברות הכנסת. בכנסת מכהנת יושבת ראש ועדה למעמד האישה , ח"כ חוטובלי, המצהירה שחייבים ליזום חוק לחיוך חובה חינם לילדים מגיל שלוש , כשהיא בעצמה הצביעה בחוק ההסדרים בעד אי יישומו של חוק , שקיים כבר שנים רבות בסםר החוקים . כמוה צעקה וזעקה גברת רגב , שגם כן הצביעה בחוק ההסדרים מבלי לדעת על מה מצביעים.

כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
10
אם זה לא של ביבי-זה לא קיים
  החלמאי   4/08/11 18:50
מה זה לחוקק חוק ישן שקיים-זה קטן עליו...
ביבי הרי ייסד את מדינת היהודים,
ביבי גירש מכאן את הבריטים.
ביבי הבדיל בין חושך ואור, השאיר לעצמו את האור, ולנו את החושך...
ביבי חוקק חוק לבטל המוות.....
הוא ביטל את המצוקה והאבטלה...
ואגב, ביטל את הפנסיות שלנו-והפך אותן לקופת המימון שלו
אני מחכה שיבטל את השרב הכבד

כן נזכרתי-הוא הבטיח מחשב לכל ילד-חבל שהמחשב שכח להגיע
יש שמועות שהאיטלקים והיוונים ביקשו שיבוא להוציא אותם מהבוץ הכלכלי... אולי נממן לו את הכרטיס לשם???
כתוב תגובה ל- החלמאי
ביבי בגד בחזון מדינת היהודים
  חלמאית בת חלמאית   5/08/11 12:34
אני כמוך מר חלם מרגישה תלמאית כי אני חיה בארץ החלמאים. ארץ ההולכת שולל אחרי מנהיגים שאינם מגשימים אפילו קמצוץ מספרו של הרצל -"מדינת היהודים" . מנהיגים המדברים בשם זבוטינסקי ואינם דואגים ל- מ' אחת מסכנה מחמשת הממים שלו.
כתוב תגובה ל- חלמאית בת חלמאית
11
גוזנסקי הקדימה אותנו .
  שולה.   5/08/11 11:12
איתן, אודה שמהמעט שקראתי את תמר ג. בשבועון "זו הדרך" התרשמתי שמדובר באישה בעלת שיעור קומה . בשפה רהוטה וידע רב מנתחת את הקלקה המכרסמת בכלכלה הקפיטאליסטית .
הטרגדיה הגדולה ,שגם אישה בעלת שיעור קומה כמוה סוחבת על גבה בעיני הציבור את האחריות של קריסת הסוציאליזם עקב יישום שהיה גובל במעשים בלתי אנושיים .
כך שנוצר מחסום כואב מצד הציבור להקשיב לניתוחיה הנכונים של תחלואי החברה הקפיטאליסטית .
מה שקרה , שדור צעיר , המדבר תמר גוזנסקי , מקשיבים לו , כי הצעירים האלו משוחררים מכל כתב אשמה לקשר עם דבר יפהצ שקרס עקב עיוותים קשים.
אישית, אני תומכת בכל מה שמייצגת היום תמר ג. וחד"ש , אך אתה חייב להבין את הקושי של הציבור לקבל את דבריה הנכונים. גם כאשר במוצאי שבת האלפים יצעקו מה שכתבה והקדימה אותנו תמר גוזנסקי שנים רבות .
כתוב תגובה ל- שולה.
תגובה לשולה
  איתן קלינסקי   5/08/11 15:01
לשוה שבת שלום

אינני יכול לענות בשם תמר גוזנסקי . אני יכול לענות אך רק בשמי . אני בכוחותי הדלים ממשיך להאבק לכינונה של מדינה סוציאליסטית .
אני מוקיע ומסתייג הסתיגות מוחלטת מהעיוותים הקשים שאירעו בברית המועצות . הסתייגות זו לא הפחיתה את הלהט אותו אני נוצר כבר עשרות שנים לכינון חברה סוציאליסטית בישראל.

כאמור , זו דעתי האישית . לכן אני מאושר להגיע לשדרות רוטשילד ולהקשיב לרטט לבם של צעירים , המבקשים לכונן חברה שיש בה סולידאריות חברתית , חברה המוציאה אל מחוץ ללכסיקון שלה את המילה הפרטה . דורשת איסור בחוק של פעילותן הנפשעת של חברות כוח אדם שהגיעו אפילו אל תחום ההוראה .

שולה , היתה לי הזכות להופיע עם משוררים צעירים הנמנים לקבוצת "גרילת תרבות".
התרגשתי משיחה מחוץ למעגל עם צעירים וצעירות בעקבות שיר חברתי של המשורר מתי שמואלוף ומשוררת בשם יודית שחר .
צעירים , שאינם שייכים לחד"ש מדברים על מאיסה מקיומה של חברה קפיטאליסטית והצורך לכונן כאן דפוסי חברה שוויונית . זה מעודד אותי .
אני מודע לכך , שהעיוותים החמורים שהיו בברית המועצות משמשים את כל מי שמבקש לחסום את חדירתן של אידאות החובקות בחובן את הבשורה הסוציאליסטית כאלטרנטיבה לקיים.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
12
מאותו דואר אלקטרוני תקבל דעה א
  רק חלמאית   5/08/11 12:45
אנחנו שתי חברות שמגיבות .החברה שלי שהיא חלמאית בת חלמאית פירגנה לך , ואני , העובדת איתה באותט משרד , לא יכולה לפרגן למי שכותב מלים טובות על קומיניסטית . אצלי קומוניזם וחמאס זו אותה תועבה .
כתוב תגובה ל- רק חלמאית
לא קומיניזם ולא אימפריליזם
  החלמאי   5/08/11 19:02
שתי הגישות הללו הן מוקצנות מדי.
אבל ישנה הגישה האירופאית סוציאליזם מתון.
דרך שמאפשרת לחיות תוך שהמדינה מקבלת על עצמה אחריות כלפי אזרחיה.
כרגע מה שקורה כאן זה ג'ונגל של טורפים ונטרפים.
כלומר אם אתה אינך טורף-בחרת להיות נטרף......

אבל כאן במצב הענינים במדינה הזו שמלאה וקולטת אוכלוסיות חדשות חלשות, תוך מצב מלחמה מתמיד, תוך מאבק על פרנסה ומאבק בלתי פוסק בגזירות שניחתות מלמעלה-זה בלתי אנושי לשרוד.

רבים מהצעירים פשוט מצביעים ברגליים.
יש להגדיר מחדש את סדרי העדיפויות במדינה. לא יתכן שחלק קטן יבנה כל הזמן את "קירות המדינה" ומרבית העם יסחוב ויפרק ויקח לעצמו את "לבני הקיר" וזהו המצב כיום !!!
כתוב תגובה ל- החלמאי
13
محبه يهوديه عربيه
  سلام ابن سلام   5/08/11 12:53
האחווה בין יהודים וערבים תנצח למרות הפאשיזים של ליברמן שסוחב אחריו את ביבי וברק הזוחלים אליו על ארבע .
כתוב תגובה ל- سلام ابن سلام
14
اخوة عربيه يهوديه
  סאלם אבן סאלם   5/08/11 13:10
מה שחשוב להנחיל בחברה הישראלית את הכמיהה לשלום ולא לראות את הערבי הפלשתינאי כאויב . רק נכונות של כלל החברה היהודית להתיחס בכבוד למאוויו של העם הערבי הפלשתינאי למולדת יביא סדר יום חדש בחברה היהודית. יוכלו להקצות מיליארדים למדינת הרווחה ,שהצעירים היום תובעים בהפגנות של רבבות . כסף לרווחה ולא לכיבוש זו לא רק סיסמא זו אמת חיים .
כתוב תגובה ל- סאלם אבן סאלם
מבחינתי הערבי הישראלי הוא אחי
  קיפוד   5/08/11 17:32
כל זמן של מפליג על המרמרה ולא מייצר סרטי שטנה שיקרייםעל חיילי צה"ל
כתוב תגובה ל- קיפוד
קיפוד-מה יש לצה"ל לעשות בשטחים
  מקיפודה   6/08/11 11:14
קיפודמיקר, מה יש לצה"ל לעשות בשטחים. המצאות של 44 שנה בשטח בו חיה אוכלוסיה שכבשו את שטחה יוצר מצב שיש לצלם חייל של צה"ל היורה על אזרח ללא הצדקה . ורק הצילום הביא לכך שהועמדו למשפט קצינים וחיילים שירו ללא הצדקה .
כתוב תגובה ל- מקיפודה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il