s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל 'חטאי' הוא שאיני עומדת בדרישות המסדר הפוסט-ציוני
מאת: שלי יחימוביץ'  |  28/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פעם הייתי בשמאל...
  vvv   28/08/11 11:23
פעם השתייכתי לשמאל, בעיקר בתקופת אוסלו (אשליות, אשליות...)
בהמשך התפכחתי ובעיקר מאז האינטיפאדה השניה עברתי לצד הימני של המפה הפוליטית.
עם שלי יחימוביץ בראש מפלגת העבודה אשקול ברצינות להצביע בעדה, אך לא לאף אחד אחר מהמפלגה הזו או לכל מפלגת שמאל אחרת.

מסכימה עם עמדותיה: גם הפוליטיות וגם הכלכליות.
---
מבחינה כלכלית השכבות החלשות פנו להצביע לימין היות ובשמאל לא היה שום דבר שהגן עליהם. הם לקחו את הלוגו "(שמאל") וריקנו אותו מכל משמעות חברתית...
כתוב תגובה ל- vvv
יש סטירה בדברך
  עמוס שנער   28/08/11 11:51
בס"ד
גם אני מעריך את שלי יחימוביץ ודעותיה החברתיות
אך אתה לא יכול לאמר שהתפקחת מאוסלו ובאותו נשימה להגיד שאתה מסכים עם שלי חברתית ומדינית.
שלי היא אותו שמאל רק בלי שנאה לימין
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תגובה
  vvv   28/08/11 12:58
אין לי כוונה להתווכח איתך היות ומה שכתבת כל כך רדוד:
"את לא יכולה לומר כך..." וזה!
מדוע? מה הנימוק? אין!
רק סיסמא.
לפחות אני נימקתי את דעתי, אבל אתה מוצא שאין אפילו צורך, או שזה בגלל שאתה לא מסוגל...
לא מוצא חן בעינייך... אז זה בלתי אפשרי...
כתוב תגובה ל- vvv
ל-vvv: את מתקשה בהבנת הנקרא
  רחב מיריחו   28/08/11 21:14
מה לכל כך קשה?

יחימוביץ בחבורה ההזויה של הסכם / אסון אוסלו. עובדה.

אחת משתים: האחת שאת מאמינה באוסלו והשניה שאוסלו היה תחילתו של תהליך ושיביא לאובדן המדינה הציונית.

אם את חוזרת לאוסלו נראה שההתפקחות שלך היתה זמנית. זו לא בושה זו מחלה.
כתוב תגובה ל- רחב מיריחו
שלי המחוקקת החברתית הבולטת שיש
  בישראל 2011.עשתה   28/08/11 15:22
בעניני חברה למען הציבור יותר מפרץ הפוץ,ליברמן,ביבי,ליבני,ברק,ישי וכו'בנושאי מדינה ומדינאות הגיונית יותר מכל הקשקשנים מהשמאל.
כתוב תגובה ל- בישראל 2011.עשתה
מה תעזור לנו מדינת רווחה אם...
  עמוס שנער   29/08/11 02:59
בס"ד אני בעד מדינת רווחה אבל מה תעזור לנו מדינת רווחה אם ישמידו אותנו? מי ייהנה מהרווחה? הערבים שישארו כאן?? נו טוב, מגיע להם הם גם בני אדם. [אני אומר את זה בציניות למי שלא הבין]. בקיצור מה שצריך זה ממשלה עם ימין מדיני ושמאל חברתי וזה לא שלי יחימוביץ.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
החרדים,הדתיים ודומיהם גונבים
  לנו את העתיד לכן   29/08/11 10:05
צריך כאן סדר יום חדש.
כתוב תגובה ל- לנו את העתיד לכן
2
תעמולה מתוחכמת ומסוכנת
  חגא   28/08/11 11:46
כל הרעיון בנוי על כך שמרבית הקוראים לא יטרחו לחפש בארכיונים התבטאויות עבר של הכותבת. אסור להאמין לאף מילה שלה. היא משקרת במצח נחושה. האישה שמודה בכך שהצביעה חד"ש, מתחזה לציונית. רואים כאן ניצוצות של מיטב התועמלנות הבולשביקית המוכרת מההיסטוריה. האג'נדה של יחימוביץ פשוטה: 1. חיסול ההתנחלויות בכל מחיר. 2. נסיגה לגבולות 67. 3. ויתור בנושא הכרה במדינה יהודית. 4. הענקת "אוטונומיה" לערביי ישראל. 5. ביטול חוק השבות. 6. נסיגה מוחלטת מרמת הגולן ללא כל התחייבויות מעבר למלל חסר משמעות. 7. קיצוץ תקציב הביטחון. 8. הסכמה עם החזרת הצבא המצרי לסיני. מי שרוצה לתמוך בה, בבקשה. אבל, לא כמו אידיוט. תלמדו בבקשה מההיסטוריה של הכותבת. תגלו את דעותיה האמיתיות, ואז תחליטו. מדובר בעניין של חיים ומוות.
כתוב תגובה ל- חגא
מאיפוא " הפלצת" את כל הדעות
  שהן כאילו של שלי?   28/08/11 12:43
כתוב תגובה ל- שהן כאילו של שלי?
אשמח שתשלח ציטוטים/קישורים
  מ.כ.   28/08/11 13:31
כתוב תגובה ל- מ.כ.
שבוע/שבועיים בארכיון של נרי
  כך אני צופה...   28/08/11 21:30
כתוב תגובה ל- כך אני צופה...
3
בתקוה שהמחנה הלאומי לא יפול למ
  קורןנאוה טבריה   28/08/11 12:08
למלכודת הדבש שמבשלת לנו הסוציאליטית-האדומה והציונית החד"שה שלי הפוליטיקאית!להזכירכם יחימוביץ השדרנית שדרה לנו שמאל קיצון ואדום!=ראו הוזהרתם!=הפוליטיקאים הם האופורטוניסטים הצבועים בעולם ונטולי בושה אלמנטרית שיעשו=הכל= כדי לזכות בקולות הציבור!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
שלי, החלטתי. אני מצביע עבורך.
  כל הכבוד   28/08/11 12:25
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
5
יום אחרי שתבחר יונף דגל פלסטין
  אבי געזונט   28/08/11 12:58
אסור להתפתות ולהצביע לה.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
6
למה מגולדה,דיין,פרס,פרץ,בוזי-
  ראספוטין בן מדביד   28/08/11 13:24
למה זה חייב היה לקרות למצביעי "העבודה"המסכנים?
פרס,דיין,גולדה,רבין,בן-אליעזר,פרץ,כולם מנוכרים...
אז בנוסף לניקור של הנ"ל הצטרפה שלי מחד"ש לירח הדבש
היא התחבקה עם פרץ המאמץ,קפצה אל ברק המפליץ-סיבב אותה בקש
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
7
"אוכלת" גברים
  שי5   28/08/11 13:49
נא לא לשכוח את האג'נדה האנטי-גברית של יחימוביץ'. לא לטעות כי היא תמשיך לצדד ולהוביל אפליה נגד גברים. נגד גברים-הורים, נגד גברים-גרושים, ואפליה לטובת נשים כי זו התיזה שלה בחיים.
כתוב תגובה ל- שי5
8
הצבעה לגוזנסקי , שלי ?
  שלמה הכהן   28/08/11 14:09
שלי יחימוביץ , מנסה לטשטש את העובדה , שבבחירות 29.5.96 , הצביעה למפלגה לא ציונית [!] , שבראשה עמד עזמי בשארה , יקיר הציונות וביטחון ישראל ויקיר מדינת היהודים [!]. תמר גוזנסקי היתה המועמדת מספר 2 , אחרי בשארה , והיתה היהודיה היחידה מבין 5 חברי הכנסת הלא ציונים שנבחרו אז. תמר גוזנסקי לא היתה סוציאל דמוקרטית , כפי שמנסה להגדיר אותה יחימוביץ , אלא קומוניסטית מוצהרת ואנטי ציונית בכל מובן המילה. אני איש מפא"י\מערך\מפלגת העבודה , משחר נעורי [ שנות החמישים], ואני שקלתי לבחור בשלי בפריימריס הקרובים , אך בחירתה בעזמי בשארה [ לא בגוזנסקי , שלי ], חסיד חיסול מדינת היהודים , שכבר אז הכריז שרצונו להפוך את ישראל " למדינת כל אזרחיה ", גמרה אצלי את הקרדיט לגמרי. יש להניח שאם עזמי בשארה היה מעמיד עצמו לבחירה לראש הממשלה , היתה יחימוביץ , מצביעה עבורו ולא "ברע במיעוטו " , שמעון פרס.צר לי שיחימוביץ מנסה לטמטם את הקוראים ומגדירה את הצבעתה המוזרה " כהצבעה עבור תמר גוזנסקי" , זה בודאי לא מצביע על יושר אינטלקטואלי של חברת הכנסת יחימוביץ.
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
בהחלט נשמע גרוע
  סתם_1   28/08/11 14:38
אבל אי אפשר לפסול את האפשרות שעוד 8 או 12 שנים היא תהיה ראש ממשלה בישראל.
כתוב תגובה ל- סתם_1
9
מאחל לך הצלחה מול השמאל
  הסטליניסטי   28/08/11 14:47
כתוב תגובה ל- הסטליניסטי
10
שלי את יודעת מי אני כדאי לך ל
  שמעון בלילתי   28/08/11 15:01
שלי יקרה:השמצתי אותך כמעט בכל מקרהומקרה בעקבות ההתנהלות שלך בנושא כלכלי חברתיובטחוני,ואני חייב להודות שאני מזהה אצלך שינוי בתפיסת עולם ובחשיבה הגיונית,מה שאהוד ברק שכח את כעת לומדת,ואת יודעת לא בכדי פרש אהוד ברק ממפלגת העבודה,ואחד הסבות שכנראה גם את התחלת לחשוב אחרת והיאושכל הצבור יידע;מאפייה משפטית בראשות אהרון ברק ודורית ביינש שפוגעים בילדים נכים ללא רחם מעקלים את רכבם גוזלים את כספם מטייחים נסיון רצח וסכון חיי ילדה קטנה ונכה שמבצע העבירה הוא בן משפחתו של אהרון ברק ויצחק זמיר,על זה שהם דאגו שהמשפט יהיה מכור ונסיונות לחץ אכזריים ןבכדי למגר את התיק.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
11
שלי יחימוביץ , לא מאמין לך!!
  צדוק   28/08/11 15:40
כל מעייניך הוא לנגח את הטייקונים ולחלק מחדש את השלל,אבל כנראה לא יהיה לך את האומץ או את הרצון לגעת
בטיקון הגדול מכולם וזאת מדינת ישראל
במנגנון ציבורי מסואב ומושחת, בצבא הקבע שגוזר פנסיה לכל החיים בגיל 42
,בועדי עובדים חזקים ששולטים במדינה ועושים בא כרצונם.
במגזרים מסוימים כמו החרדים המתנחלים ,הקיבוצים והמושבים שהשתלטו על נכסי מדינה ועושים בהם כבשלהם.
את כנראה יותר מיצגת את אותו מגזר ציבורי מסואב ופחות את מעמד הבניים הקם כל יום לעמלו ולא גומר את החודש.ולכן לא יהיה שינוי בגובה המיסים הישירים והעקיפים המוטלים על הציבור כי לממן את אותו מנגנון,ולכן אני לא מאמין לך.
כתוב תגובה ל- צדוק
ראוי לך להעלם מהפוליטיקה
  צבועה שכמותך   28/08/11 16:07
כתוב תגובה ל- צבועה שכמותך
12
עמדה אחראית וגישה ממלכתית
  פועה   28/08/11 18:21
פוליטיקאי צריך גם מזל. ליחימוביץ' משחק המזל, לפחות בינתיים. הכנסים שלה מלאים, בהרבה מאד צעירים. האינטואיציה שהיתה לה לא להתפתות להצעות לתפקידים השלטון ועם זאת לא לפלג את המפלגה על רקע ההצטרפות לממשלת נתניהו
הוכחה כהחלטה שקולה ונכונה.
כל גברי העבודה המפותים, כולל שחקן החיזוק "מהארץ", לא עמדו בפיתוי ונגררו אחרי אחרי אהוד ברק כך או אחרת.
ליחימוביץ היה שכל בריא לנצל את היותה חלק מהקואליציה, כדי להעביר מספר חוקים סוציאלים שנרשמו בסופו של דבר בתודעה על שמה. ומיקמו אותה בתודעה הציבורית כמתנגדת שמצליחה לחוקק חוקים סוציאלים בממשלה ימנית קפיטליסטית.
לטקטיקה פוליטית כזאת, דרושה ראיה מפוקחת וכושר עמידה מול הפתוי של "הזדמנויות בלתי חוזרות" כביכול.
ועכשיו האשה החכמה הזאת, שהקפידה לסכור את פיה מכל ענין מדיני פוליטי, גם ממצבת את עצמה באופן מפתיע במרכז המדיני פוליטי ולא חוששת מצווחות כעס של יריביה למרוץ שמיד מיהרו
לתקוף אותה העמדות המאחדות החיוביות, שבהן היא נוקטת באומץ מחושב ומרחיק ראות. כך היא היא מגביה לפרוח כאותו היקינטון כחול ויחודי בגינה המניצה פרחים חיורים רגילים, והלבנה מסתכלת משתאה ומחייכת לילה לילה...
בהצלחה שלי מכל הלב. מה שלא יקרה את כבר הוכחת שאת יקינטון בגינה הפוליטית שלנו.
כתוב תגובה ל- פועה
13
שלי יחימוביץ
  רונן גולדשטיין   28/08/11 20:00
הלוואי שכל מה שאת אומרת ומצהירה עליו פה במאמר הזה-הכל נכון ואמת ולא תעמולה "רגילה" שהתרגלנו לשמוע מפיהם של השמאלנים הבולשביקים. אם אמת אחת בפה ובלב שלך-יישר כח על התעוזה האומץ ובעיקר על הסירוב להשתתף במסדר הרעלנות והשנאה שהתרגלנו לשמוע מפיהם של "מצפני המוסר" של השמאל הבולשביקי הרעלני והמרקסיסטי. לי אישית אין שום כוונה להצביע עבורך כשתהיי מנהיגת מפלגת העבודה כי אני לא מסכים עם עמדותייך בשום תחום ובעיקר בתחום שבין נשים וגברים בו הוכחת את הרדיקליות והקיצוניות שבעמדותייך,אבל אני כן מעריך ומכבד אותך,רק בגלל סירובך להשתתף במסדר השנאה והפילוג של המחנה הטבעי שלך,ובשל סירובך להיות מקובעת לדרך השמאל "הנאור" והפלצני שמסרב לראות בשירת התקווה בקרב ילדינו אקט חינוכי, ורואה באקט הזה משהו לאומני ובזוי. מאחל לך הצלחה,וכמובן הרבה אהבה מהציבור,שתתורגם לתוצאות בקלפי.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
14
החטא - הבעיטה שלך ביושרה !
  עלייך יחימוביץ   28/08/11 20:46
לידיעת ציבור הקוראים והמגיבים.
הגב' ח"כ יחימוביץ התעלמה - סגרה דלתה - בעטה החוצה
עובד ציבורי חושף שחיתות אמיתי שנרדף ע"י מתעללים - מושחתים במשרד ממשלתי.
אותו עובד לאחר שניבעט זכה בהכרעת הדין בבית הדין הארצי לעבודה. תגונה ביותר ובכל צורה חברת הכנסת המעמידה פנים של יושרה.
אותה הגב' ח"כ שלי יחימוביץ הכריזה על המנהל המיתעלל שגם הורחק מתפקידו הבכיר בסופו של יום...ואילו שלי יחימוביץ הכריזה הצהירה על אותו מתעלל בכנסת שהוא לא פחות ולא יותר אלא : 'מלח הארץ'.
אותה הגב' ח"כ יחימוביץ היא העומדת ועמדה כבת טיפוחיו ותחת חסותו של עיתונאי 'תחקירן' ידוען ועשתה כדי לשרת האינטרסנטיות שלו וגם עתה הוא חוזר ומיידע את ציבור קוראיו שאין בילתה.
להזכירכם ! ח"כ יחימוביץ היא ורק היא שאיפשרה הנהגתו של אהוד ברק בעבודה לאחר שבסיבוב השני הודיעה היא ולא אחרת שתיתמוך בו !
יחימוביץ - לא אמינה, דעותיה מתהפכות , היא לא ישרה - אינה בודקת מה שנדרש אלא פועלת תחת חסות והשפעה.
די במקרים שציינתי כדי להבין מדוע אינה ראוייה לאמון ולא לתמיכה.
כתוב תגובה ל- עלייך יחימוביץ
15
דמגוגיה שמאלנית מתקדמת
  פופוליטיקאית   28/08/11 21:20
הליכוד לא הביא את המהפכה בתחום התקשורת והסלולור? ומה עם אימוץ מסקנות שישינסקי, גם זה רק כיבוש/שמאל/ימין? והרפורמה בחינוך? וברפואה? ובמינהל מקרקעי ישראל? אז יחימוביץ, עם כל הסימפטיה ליושרך המיוחצן, עדיין ניכרים חוסר יושרה ועיגול פינות כשזה משרת את הקמפיין הפוליטי שלך. ואני דוקא מאלו שמתפעלים ומעריכים אותך מבין כל חברייך.
כתוב תגובה ל- פופוליטיקאית
16
לעניות דעתי צריך להסיר גם
  את המונח טימטום   28/08/11 23:28
מסדר היום הלאומי. חנן וייס, סא"ל במיל' פעיל לא קבע בדימוס IQ גבוה מ-180
כתוב תגובה ל- את המונח טימטום
17
מאמר יפהפה.יישר כחך ובהצלחה
  יוסף מגבעתיים   29/08/11 00:01
מאמר כן , רציני, חותר לאמת.מגיע לשלי יחימוביץ יישר כוח

וברכת הדרך להצלחה. היא כשרונית , מאזנת ודואגת בכנות

למדינה ולחברה.

רק בקשה אחת- שהדם לא יעלה לראש. כי היהירות היא אם כל הכשלונות.גם פוליטיקאי יכול להביות בן אדם.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
18
קראתי ; גיבוב - עמימות = חה"כ
  האמנם בהירת הבעה.   29/08/11 00:03
עדיין - איני חושב שהשכלתי - גם הבנתי פחותה גם ממה שאת מנכסת לדמותך גב' ח"כ שלי יחימוביץ.
כתיבתך בעיני : עירפול , העדר מיקוד , חוסר הקשרים ,ניתוק מההווייה ...מה לך ואמירות בהירות - וגם אם תאזכרי עשרות פעמים 'סוציאל דמוקרטיה' ? !
כתוב תגובה ל- האמנם בהירת הבעה.
19
מי הזיז את התגובות שלי ומדוע?א
  קורןנאוה טבריה   29/08/11 06:20
אני ממש כועסת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
עושים לך מה שעשית...!!!
  לא מסכנה   29/08/11 07:43
כתוב תגובה ל- לא מסכנה
21
אני מאחל לך שתבחרי לראשות
  אודי פפו   29/08/11 09:47
שלי אני מאחל לך שתבחרי לראשות מפלגת העבודה, למרות שאני מצביע עבודה לשעבר לא אבחר במפלגת העבודה שוב. חשוב להחזיר את מפלגת העבודה להיות שמאל ציוני ולא פוסט ציוני כמו שחלק גדול ממנהיגיה הטוענים לכתר בימים אלו הפכו אותה בשנים האחרונות, אני מקווה שכל מה שכתבת על השנאה למתנחלים אמיתי ולא נאמר לצרכי תעמולה.
כתוב תגובה ל- אודי פפו
22
סכנה, את עלולה להחזיר...
  נחום שחף   29/08/11 13:25
את המפלגה האבודה אל הציונות. ואנחנו איפה אנחנו באים?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
23
חזקי ואמצי
  ממ   29/08/11 15:55
את תקוותנו היחידה. עלי והצליחי!!!
כתוב תגובה ל- ממ
24
אני מודה לך, שלי יחימוביץ'
  העין הפקוחה   29/08/11 16:07
שלי יחימוביץ', תודה. אל יטעו קוראי תגובתי זו. אני רחוק מן המשנה שלך, שלי,כמזרח ממערב! אבל אין יותר מרשים מיושר אינטלקטואלי!! אינני שותף למשנתך הפוליטית ואף לא החברתית, אבל אני מצדיע לך על המאמר שלך כי הוא מסוג הבעת הדעה שיש מקום לשבת ולדון ביושר, באחריות ובתבונה.
אני מודה לך על ששינית בי דעה קודמת לגבייך והלוואי ויכולתי לפוגשך כדי לדון ולבחון לא מה לא לעשות אלה מה כן לעשות לשינוי ושיפור. אני אוהב את מדינתי זו אהבת אמת ואעשה כל שנידרש לשמור עליה. תודה
כתוב תגובה ל- העין הפקוחה
25
כל האמת על יחימוביץ -כנסו כולם
  חושף האמת   29/08/11 16:12
מפעם לפעם צצה ועולה דמות שמבקשת לאחז את עיני הציבור התמים והנאיבי ויש לחשוף את האמת ולסלק אשליות:
1.שלי יחימוביץ פרצה לתודעה הציבורית בעזרת שליטה על כלי תקשורת-"הכול דיבורים" ברשת ב- אותו ניצלה להשתלחות מכוערת ובשפה בוטה על כל מי שלא הסכים לדעותיה.
2.יחימוביץ חצתה את הקוים באופן אופורטוניסטי וציני ועברה במהלך מדהים וראוי לגינוי וללא תקופת צינון מ"עיתונאית שומרת הדמוקרטיה" לפוליטקאית מן השורה ותוך ניצול הפרסום והכוח שצברה ברדיו הציבורי אשר מופקד להגן על הציבור ולבקר פוליטקאים.
3.יחמוביץ הוכיחה שאין גבול לצביעות ולציניות כאשר הזמינה לראיון דביק ומתחנף את הפוליטקאי עמיר פרץ שנבחר ליו"ר העבודה וזמן קצר לאחר מכן מצאנו אותה מתחבקת עימו ומצורפת למפלגה כבת טיפוחיו תוך ניצול כוחו לבחירתה לכנסת וסלילת דרכהץ
4.יחימוביץ "השתלבה" היטב בפוליטיקה כאשר במהלך ציני נוסף נטשה ללא בושה את מטיבה ומקדמה בעבר עמיר פרץ ועברה למחנה ברק כדי להתקדם פוליטית תוך כדי כך שהנה מתעלמת מהתנהגותו ומאופיו של אהוד ברק "ממגדלי אקירוב" אשר יכול לגלם ללא קושי את כל הרע והמושחת שנגדו יוצאת היום כביכול יחמוביץ-אז היא שתקה כדג כי מה שעניין אותה היה להתקדם במעלה המפלגה.
5.יחמוביץ לא הססה באופן ציני מדהים להשתלח באופן בוטה בדב חנין-חברה הקומוניסט-כאשר העיז להתמודד לראשות העיר ת"א מול ידידה רון חולדאי אשר אין ספק כי בתקופתו צמחו כל מגדלי היוקרה בעיר ותחת הנהגתו הפכה העיר ל"עשירים בלבד".כמובן שליחימוביץ הדבר לא הפריע לתמוך בו וציוץ של ביקורת לא נשמע כנגד חולדאי בנושאים "חברתיים" אלו.
6.בניסיון הציני לקנות את דעת ההמונים נוקטת יחימוביץ בדעות פופוליסטיות מתוך מטרה להתחבב על ההמונים אולם מסתירה ומעמעת ומטשטשת את דעותיה המדיניות השמאלניות הקיצוניות-בעבר הביעה תמיכה גלויה במפלגת חד"ש-וכן מסתירה את שנאתה העזה למפלגת ש"ס-כמובן שמדובר במהלך אופורטוניסטי מכיוון שיודעת היטב שאהדת העם וההמונים נוטה לימין וכל חשיפה כעת את עמדותיה תרחיק אותה לשוליים של מרץ וחדש.
7.בכל התקופה בה היתה חלק מקואליצית ביבי נזהרה יחימוביץ ולא תקפה ולא ביקרה את הקואליציה ומהלכיה בתחום המדיני והכלכלי למרות שהללו מנוגדים כביכול לדעותיה המדיניות השייכות באופן מובהק למחנה השמאל-שוב שותקת כשנוח לה ותוקפת כשמתאים לה-הכול בהתאם לצרכיה האישיים באותה עת.
8.יחימוביץ לא הססה ברצונה להנות מגל של פופוליזים לתקוף ושוב בבוטות ובארסיות את מובילי ענף הגז והנפט בראשם יצחק תשובה ותוך שימוש מסית במושג "טיקונים" וכינוי משקיעי הענף כ"מהמרים" וזאת כאשר לכאורה יצחק תשובה אמור היה לגלם את רעיונותיה החברתיים ו"חלומה הרטוב" ביותר כמי אשר בא משפחה ענייה ומעמד נמוך ובנה עצמו בעשר אצבעות והיה מחלוצי ענף האנרגיה במדינת ישראל.
9.יחמוביץ לא הססה לתקוף בארסיות ובבוטות את מטיבה ומקדמה אהוד ברק כאשר נאלץ לפרוש ממפלגת העבודה אולם זאת עשתה רגע לאחר שפרש מהמפלגה ולא רגע קודם למרות שאופיו והתנהלותו היו ידועים לה-ושוב הכול באופן ציני על מנת להתקדם במפלגה ולראשותה.
10.למרות רעיונותיה "הנשגבים" כביכול מבחינה חברתית לא הוכיחה שלי יחמוביץ מעולם כל דוגמא אישית שתוכיח את קרבתה ל"עם" ולציבור אותו היא מתיימרת לייצג כביכול.מעולם לא ויתרה באופן אישי על השכר השמן או ההטבות השמנות הניתנות לחברי כנסת ולא יצאה כנגדם,מעולם לא עברה להתגורר בעיירות פיתוח או עברה מהעיר תל אביב לפריפריה על מנת להוכיח קרבה אמיתית.
כתוב תגובה ל- חושף האמת
26
המשךכל האמת על יחימוביץ -כנסו
  חושף האמת   29/08/11 16:41
11.שלי יחימוביץ הנה יציר ותוצר של כלי התקשורת וניזונה מהם וזוכה באופן מפלה ולא שיויוני בזמן מסך וזמן שידור ברדיו וכיום באתרי האינטרנט-הטבות השוות מיליוני ש"ח למועמדים אנונימים המבקשים להשתלב בפוליטיקה-מעבר להתנהלות בלתי הוגנת והגונה זו הרי קיימים יחסי תן וקח ושלי יחמוביץ נזהרת שלא לתקוף את כלי התקשורת לרבות הפרטים למרות שאלו מגלמים בפועל "קפיטליזים חזירי" של ניצול עובדים ונשים לא פחות מאלו אותם תוקפת יחמוביץ על כל במה ועץ רענן.
12.חמורה במיוחד התעלמותה של יחמוביץ מהשימוש שעושים כלי התקשורת בתוכניות ריאלטי רדודות והמוניות ומהניצול של כלי התקשורת וחברות הפרסום את גוף האישה והכול לצורך פרסומות והעלאת רייטינג למטרת גריפת מאות מיליוני ש"ח על חשבון קילקול דעתם של הצופים ועיוות דעות הציבור והנוער על גוף האישה.כמובן שיחמוביץ שותקת כדג מכיוון שמתקפה על כלי התקשורת הנוהגים בניגוד לרעיונותיה החברתיים כביכול תגרום לה נזק אישי וכידוע הצרכים האישיים לקידום פוליטי עומדים מעל לכל.........
13.להסרת ספק-שרטסלר צבוע בעצמו ו"אינו כוס התה שלי",כספי "המומחה ליחסי הון שילטון" וממציא "שיטת השקשוקה" רחוק ממני כרחוק מזרח ומערב ודריסת עובדים ועניים אינה יכולה להתקיים בחברה דמוקרטית ושיויונית אולם מי שמתימר לייצג רעיונות חברתיים אינו יכול לנהוג בציניות ובאופוטוריניזם ,חייב לנהוג ביושר מופלג על מנת שנאמין לו ואינו יכול להסתיר דעותיו המדיניות אותן נגלה לאחר שיקח את קולות התמימים והנאיבים.
14.חשוב גם להיות אדם ישר ולא פופוליסט הדורס כל אדם בדרך לצמרת.יחמוביץ הביאה לשיח הציבורי את הבוטות את השפה המשתלחת את הארסיות-תכונות שיש להרחיק מהשיח הציבורי ונפשות ילדינו ולהאבק שלא יהו דוגמא לנוער או לפולטיקאים אחרים.יחימוביץ מרבה לדבר כנגד "ניצול המוגזם של הכוח" של העשירים או המעסיקים אבל היא בעצמה מנצלת באופן מוגזם את כוחה בתקשורת-כוח השווה כיום מיליונים ואפילו יותר עקב כוח כלי התקשורת לעיצוב דעת קהל ולהשפעה החורגת מהאפשרות הכספית-על מנת להפיץ את דעותיה הקיצוניות.
15.בכל הצער או הכבוד או העדר כבוד לדעות הקומוניסטיות הקיצוניות הרי הלל פשטו את הרגל ונכשלו כישלון חרוץ.מדינות מזרח אירופה ורוסיה בראשם הוכיחו כי לשיטה הקומינסטית אין תקומה והניסיון לישמה במשך עשרות שנים לא רק שנכשל אלא שמדינות אלה הפכו למדינות הבלתי שיויוניות ביותר ומכאן ברור שלדעותיה המופרכות של יחמוביץ אין כל מקום היום בהנחה שהיא באמת מאמינה בהן ולא עושה שימוש ציני פופוליסטי ברעיונות אלו.
16.ללא יוזמה חופשית וללא כלכלה חופשית אין תקומה לכלכלה מודרנית שתורמת גם להמונים.ללא יזמים ומסכני כספים והשקעות אין סיכוי לפיתוח הכלכלה.היזמים ומסכני הכספים הם אלו שעשויים להתעשר ולעיתים באופן מופלג אולם כל עוד עשו זאת ביושר ללא שחיתות אין כל פסול בכך והדבר גם צודק מכיון שהם היו אלו שלקחו את הסיכון וכאשר הם מפסידים את כספם אף לא אחד משתתף איתם בהפסדים.ללא יזמים אלו אין סיכוי לפיתוח הכלכלה והמדינה המודרנית ובמיוחד בתחומים עתירי סיכון כמו ענף הרפואה או ההיטק שבסופו של דבר תורמים לרווחת הציבור כולו.
17.לסיכום-לא לניצול עובדים.לא לשחיתות שלטונית.כן למתן שיויון הזדמנויות.כן למתן אפשרות למוביליות חברתית.אבל לא לדיכוי משקיעים ויזמים.לא להתנפלות על יזמים שפיתחו את הכלכלה ואפילו שהתעשרו ביושר כמובן.למרבה הצער אין סיכוי לשיויון בעושר הכלכלי בין בני האדם מכיון שאין שיויון בין בני האדם.האחד בזבזן והשני חסכן האחד מוכשר והשני פחות.הזדמנות שוה לכו
כתוב תגובה ל- חושף האמת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il