|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ארץ ישראל ומדינת ישראל נקנו בייסורים, נקנו בדמעות, במאבקים, במלחמות, בהתמודדויות בלתי פוסקות, בשברים, בנשיכת שפתיים בידיים קפוצות, בלב שותת וברוח גדולה, באמונה בצדקת הדרך, באתה בחר...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
המשיחיות המשקרת דוחפת את ראש הממשלה לחלל את קדושת החיים של צעירים יהודים בשבוע של פרשת "קדושים", פרשה המחייבת אותנו לקדש את החיים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לילה כלכלי"
מאת: שולמית קיסרי  |  29/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למה לא?
  ארז צ.   29/08/11 11:48
האם דפני חסינה מביקורת? מהשאלות הקשות? התקשורת מרעיפה עליה ועל יתר מנהיגי ה"מחאה" חיבה, שלא לומר אהבה, מאז תחילת ה"מאבק", מגוננת עליהם ומסתירה עובדות בלתי נעימות (וכמה טוב שיש אינטרנט, ששם אי אפשר להסתיר את האמת). אז הגיע הזמן שמנהיגי ה"מחאה" יתייצבו בפני המיקרופונים ויתנו תשובות לשאלות הקשות, ויתנתקו לרגע מהצמר גפן התקשורתי שבהם נעטפו.
כתוב תגובה ל- ארז צ.
נרדם על ההגה..?
  פרצלה   29/08/11 12:34
מה לנו מנהג לדסקס לגופו של איש/ה
ולא לגופו של עניין, כשהוא גם חשוב כל כך,
נראה בסדר שישאלו כמה שאלות רקע למרואיין
ובתנאי שהעיקר לא יפוספס
וכשהעיקר פוספס, המראיין נכשל,
ומה לו לאיזה טוקבקיסט להגרר
אחר הטפל, ולא להביע דעתו על העיקר,
בדיוק כפי שעשה גל המראיין,
כתוב תגובה ל- פרצלה
כשנטפלים לביבי/שרה זה בסדר?
  הצביעות הזאת...   29/08/11 20:46
כתוב תגובה ל- הצביעות הזאת...
2
מה בדיוק הבסיס להשוואה?
  שאול א.   29/08/11 11:49
האחד הוא איש עסקים שזכותו לדאוג לאינטרסים שלו, והאחרת היא "פעילה חברתית" שלא כל כך ברור מה מניע אותה ומהם האינטרסים שלה. לעובדה שהיא יזמה את המחאה או היתה אחת היוזמות, אין כל משקל.

ומכאן שהבסיס להשוואה בניהם כלל לא ברור. איש העסקים פועל בשוק הכלכלי ומסכן את נכסיו. "הפעילה החברתית" אינה מסכנת כלום והיא יכולה רק להרוויח.

לי ברור מעבר לכל ספק: בחורה זו תמצא עצמה בבחירות הבאות במסגרת פוליטית כל שהיא ואולי זו המטרה של כל המחאה הזו. ההתבטאויות הקיצוניות שלה על גבול האנרכיה ואולי מעבר לכך, רק מעצימות את החשש שזו התכלית וזו המהות של המהלך כולו. ניצול המצוקה החברתית לשדרוג מעמדה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
3
הדפני ליף מתנהגת כאילו שהיא
  קמיר   29/08/11 11:49
הדפני ליף מתנהגת כאילו שהיא השולטת הבלעדית במדינה.
השאלות היו סופר-רלוונטיות. תמוה ביותר שהיא "נבחרה" לייצג את המחאה.
כתוב תגובה ל- קמיר
4
מענין שלא שמעתי ממך שום קריאות
  יובל888   29/08/11 12:00
ל"תרבות הויכוח", כאשר מראיינים שמאלנים מכפישים ללא הרף ובלי שום בושה מרואיינים מהימין. איפה התרבות הייתה כשקירשנבאום הנפוח צעק על איילת שקד שהיא מקרתיסטית?? איפה התרבות הייתה כאשר חבורת הגברברים משולחי הרסן נבחו על אמילי עמרוסי במועצת החכמים?? איפה התרבות נמצאת כאשר מדי יום ביומו מופלים מרואייני הימין ביחס שהם מקבלים בתקשורת? איפה??
כתוב תגובה ל- יובל888
5
דפני הייתה חייבת להתעורר בזמן
  הקרן לישראל חדשה   29/08/11 12:24
באותה השנייה בה נודע לה כי מחאותיה ממומנות על ידי הקרן, המבוססת על כספי קרן פורד [תומכי הנאצים], היה עליה להצהיר בריש גלי שאין היא משוייכת לקרנות אלו. היא נמנעה! ז"א היא שייכת לקרנות. היא פוליטית - למרות הכחושתיה. היא יוזמת הקמת מפלגה. היא מקרבת את תומכיה לביטול יהדות המדינה, לשלילת התיישבות, להחזרת שטחים תמורת המשך רציחות, מה עוד? צריך לכסח לה את הצורה בכל מיפגש עיתונאי.
כתוב תגובה ל- הקרן לישראל חדשה
6
מאמר שכולו קשקשת ואטימות.
  בקיצור שמאלנית.   29/08/11 12:53
כתוב תגובה ל- בקיצור שמאלנית.
7
שאלות לעניין
  aweiss   29/08/11 13:01
דפנה לא הייתה חייבת לספר שהיא שוחררה מהצבא מטעמים רפואיים. זה בעיה של הצבא למה שחרר אחת כשבכלל היא לא נראית חולה קשה, וגם אם יש לה מחלה כטענתה, היו יכולים למצא לה שיבוץ מתאים למחלתה. אבל זו בעייה אחרת, לא שלה. העובדה שבחרה לספר את סיבת השחרור שלה, מעידה שהיא לא מתביישת בזאת. לכן, צריך היה לשאול אותה, וזה בדיוק מה שנעשה ע"י המראיין, למה לא הלכה לשרות לאומי. אתה לא יכול לבוא ולדרוש מהממשלה לספק לך דיור זול ומסובסד, כשיש לך בית של מיליונרית בעורף הפרטי שלך, אם לא תרמת מאומה למדינה, לא בשרות, לא בהתנדבות ולא בכלום (גם מיסים היא כנראה לא משלמת, כי היא נסמכת על הוריה). התשובה שלה הייתה כמובן שקרית, שהיא מתנדבת לפי רצונה, ולכן היא ברחה מהראיון, כדי להמנע משקרים נוספים שיסבכו אותה, כמו שהמראיין גילה לציבור בשנייה אחת שהיא בכלל לא ישנה באוהלי המחאה. או בעברית פשוטה: המראיין חשף את הבלוף (יותר נכון, כמה בלופים) של דפני במהירות. על זה מגיע לו כל הכבוד ולא "ירידה" על המקצועיות שלו. לעומתו, יו"ר התאחדות הסטודנטים שירת בשריון ומילא את חובתו למדינה, ולכן הצביור המוחה היה צריך לסלק את דפני מהחזית ולשים אותו בפרונט. אי אפשר לבוא ולהוביל ציבור ולדרוש מהמדינה בלי שאתה באופן אישי תתן משלך, משהו, אפילו משהו קטן וסמלי, לטובת המדינה שממנה אתה מבקש שתדאג לך.
קנדי כר אמר את המשפט המפורסם שאין צורך לחזור עליו, בדיוק בעניין זה. המראיין היה פשוט גדול כשחשף את הבלוף מלא האוויר ששמו דפני.
כתוב תגובה ל- aweiss
אכן כן
  אלי הכהן   30/08/11 07:07
מסכים עם כל מילה. גם אני ראיתי את הראיון עם הבלון דפני ליף וטוב עשה העתונאי שעימת אותה עם האמת. כותבת המאמר אולי מדברת מהרהורי ליבה, אבל טועה בכך שסמל המאבק החברתי אינו יכול, ובמקרה זה יכולה, להיות מי שלא מזוהה עם מצוקה, לא נתנה למדינה וחוץ מיחסי ציבור עצמיים בשפע, אינה רלוונטית. טוב תעשה דפני ליף במחילה מכבודה באם תזוז הצידה ותפנה מקומה, בלונים נפוחים חסרי כיסוי יש לנו כבר מספיק בפוליטיקה, לא צריך עוד אחת.
כתוב תגובה ל- אלי הכהן
8
מאמר רכילותי
  איש פשוט   29/08/11 13:06
כתוב תגובה ל- איש פשוט
9
לא בושה להשיב:"סיבות בריאות"
  יהודית כרם   29/08/11 13:17
על השאלה מדוע לא שירתה בצבא. השאלה עצמה רלבנטית, וחשובה.
נו, אז פתאום שרון גל לא מבין בכלכלה? למה? כי הוא העז לשאול את מאמא-תרזה-ליף משהו שלא מפאר ומשבח אותה, כמו כל לקקני התקשורת?
כל כך צפוי.
כתוב תגובה ל- יהודית כרם
10
בו חוב לא מעיז להתראיין מזמן
  michael123   29/08/11 13:21
לא נראה לי שהוא היה יוצא בשלום מראיון אצל שרון גל וצמד פרשניו או מכל ראיון עיתונאי אחר וזו הסיבה שכבר מזמן לא הופיע בכלי התיקשורת.

במקום לעסוק בהיפותזות השאלה האמיתית היא אם השאלות שלו היו לגיטימיות. התשובה כן. בהחלט.

האם היו אלה השלות הכי חשובות? לא בהכרח אבל זו התחלה טובה אחרי שהתקשורת התגייסה במלוא כוחה לאתרג את מנהיגי המחאה שרובם אנרכיסטים ובולשביקים עם סדר יום שרוב המצדדים במחאה לא חולמים עליו כלל.
כתוב תגובה ל- michael123
11
שולמית קיסרי, תרגיעי ותרגעי
  ע   29/08/11 13:33
כתוב תגובה ל- ע
12
מיתממת או מטומטמת
  א. אגדתי   29/08/11 13:42
הסירי מעל הלחיים הוורודות והמתוקות את המסכה ותראי שם את השותף המכוער,למשנאינו, יהושוע סובול. את יודעת שאידאולוגיה מאוד מסוימת היא השמן במנוע התנועה, שבאה להפיל ממשלה נבחרת, בסגנון "כיכר תחריר". קני לך זר פרחים ולכי לך אל שוחרי השלום, שינסו להגיע אלינו ממזרח. במקום לספר צ'יזבטים. ד"ש לגולדסטון.
כתוב תגובה ל- א. אגדתי
13
הברנש עלוב נפש אמיתי
  מפוקח   29/08/11 13:53
וכמוהו כל הפוסלים בגלל תירוצי סרקֿ, רכילויות והשמצות שקריות.ֿ במקום להתמודד עם המציאות והאמת! קשה להיפרד מהחמימות והסירחון של שנאה לשם שינאה. מה עינינת יש למתנגדים להגיד? אילו היתה להם טענה עינינית - לא היו צריכים את הגידופים הרכילות והקללות. העם יאמר את דברו, והוא אומר אותו, ואף פחדן או עלוב נפש לא יצליח לעצור את הגל. גם לא שכירי הטוק בק, הפרילנסרים בעיתון ובאינטרנט וכל תעשיית שטיפת המוח והתרמית שמטפח השילטון. באין תמיכה ציבורית - צריך טוקבקיסטים בתשלום. כי מי הפרייר שמוכן לשלם הכל כפול - ולמען מי? ומה? זאת האמת לאמיתה.
כתוב תגובה ל- מפוקח
14
מי שגר בבית זכוכית...
  ישראלי לא משתמט   29/08/11 13:59
גברת דפני ליף אשת הקרן החדשה הובילה למהלך חשוב ופתחה להרבה אנשים את העינים ומגיע לה שאפו בלא קשר למניעיה הנסתרים במידה וקיימים או לא.
ראש הממשלה הביא להקמת ועדה שמורכבת מאנשים רצינים שבחלקם בלתי תלויים.
האמירה המטומטמת של הגב' ליף שהועדה הינה ועדת סרק ועל ראשה להתפטר מעידה מה עלה לראש ומה באמתצ מניעיה .

כאשר היא תבחר בבחירות היא תוכל להגשים את האג'נדה ההזויה שלה ,כרגע מוטב שתשתוק ולא תפגין ברבים את חוסר חוכמתה .

נער הייתי וגם זקנתי וראיתי בחורים ובחורות במצב יותר פרובלמטי מגב ליף משרתים בצבא,אך להשתמט זה קל יותר.
כתוב תגובה ל- ישראלי לא משתמט
15
שולמית את כותבת מצויינת....
  מטאטא   29/08/11 20:29
תמשיכי לכתוב ללא מורא מהארסים, שוכני העצים, בעלי המוח הארקטי המצומק, המגיבים כאן. מה לעשות מדינת ישראל נכשלה טוטאלית בחינוך לדמוקרטייה של בבונים אלו. יש כאן אנשים הזקוקים למשטר הבעת' בסורייה. הדמוקרטיה לגביהם מיותרת. הם כנראה צאצאיהם הישירים של ההומו-ארקטוס. צ'רלי דארווין דבר על אוכלוסיות דומות המתפתחות במקומות שונים, שגופם ומוחם מתפתחים בצורה שונה. יש ספק רב אם אותם פרימאטים המגיבים כאן, הם מסוג הומו-סאפיינס. מה שבטוח מדובר בחבורת גזענים שחורים נאלחים, שהבאת הוריהם ארצה בשנות החמישים, היתה משגה הסטורי.
כתוב תגובה ל- מטאטא
כל עוד הדמוקרטיה מבוססת
  באבק הנאציזם   29/08/11 22:10
עדיפה דיקטטורת הימין על חברייך פועלי הניקיון הלבנבנים. אם אמשיך בלשונך - ארורים אותם ספסרי כספים לבנבנים כחולי עיניים בשווקים אירופיים שחורים של ימי הביניים. אלה שגזלו את כספי הנוצרים ובשל כך עלו הנאצים על גל האנטישמיות. ואי אז ראו יהודייך הכוזרים הלבנבנים כי טוב, ראו מי מצליח ולמדו - להיות נאצים. להיתמך על ידי נאצים [קרן פורד] ולעודד חיסול הישוב היהודי בישראל, היהודי-מזרחי-שחרחר שאופיו וצבע עורו כמו גם מבטאו שייכים לכאן, לא כמו כיסיו התפוחים מכספי נוצרים של הלבנבנן.
כתוב תגובה ל- באבק הנאציזם
16
אמיץ וחכם מול משתמטת
  שרבט מאיר   30/08/11 02:06
דפני ליף חיפשה להנהיג ואותי לימדו שמנהיג. ראשית מראה דוגמא אישית מדובר בבחורה שבאה לנגח ממשלה נבחרת שברוב חוצפתה השתן עלה לה לראש לעומת מראיין אמיץ מאוד שהזכיר לה שצדק חברתי. זו סיסמה יפה גם ביום הגיוס לצהל או לשירות לאומי ושם היא נעלמה דפנה ליף שייכת לקרן החדשה לישראל דפנה ליף לא זועקת זעקת אמת אלה רצתה לרכב על אגנדה חדשה ככלי לנגח ממשלה ימנית הרי בבחירות הם הפסידו ויפסידו גיא וגיא הם לא חברים הם משרתי הצביעות כול הכבוד ליתר המגיבים. נא להזדהות פחדנים כתיבת דעה ללא כתיבת שם מעידה על צביעות ופחדנות
כתוב תגובה ל- שרבט מאיר
17
אינוס טלוויזיוני
  עידן סובול   30/08/11 10:46
השדרן שרון גל השקיע את מלוא אונו באילוץ דפני ליף לחשוף את הסיבות לאי-שירותה בצה"ל, ועשה זאת בשידור חי בערוץ שבו הוא משרת בלהט את אדוניו הטייקונים, אשר המחאה החברתית העצומה מרעידה את אשכיהם בימים ומדירה שינה מעיניהם בלילות.

כדי לקיים עתה מצוות הדדיוּת בנוסח ביבי (למי שלא מצוי בעברית בתר תנ"כית: מדובר ב- reciprocity) יהיה על שרון גל, במוקדם או במאוחר, לחשוף בשידור חי את העדפותיו המיניות, כדי שהומופובים למיניהם מבין הח"כים יוכלו לדוש בפרהסיה בסוגיית היותו ראוי להמשיך לשדר לעמישראל או לא.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
18
אז הוא דתי או לא ? נדלניסט?
  מגל המחאה   4/09/11 11:14
שרון גל עורר פרובוקציה ואני מאז מנסה להבין מה המוטיבציה שמניעה אותו לתקוף את המחאה (אגב ,גברת ליף היא לא המנהיגה היחידה של המחאה אם הטיפש לא הפנים !אני כועסת על תוכנית כלכלית שמלבד לתקוף אותה לוקחת משום מה צד מתעלם במשך תקופה מגודל המחאה ..) אז קודם כל מנסה לעמוד על דמותו -לאן נעלמה הכיפה ? או שאני טועה הוא מתגורר לדעתי בבנינים היוקרתיים שליד כביש ההלכה ? או שלא ? ואם כן ....זה מעלה שאלות איך מגיעים לנדל"ן בערך כל כך גבוה מעיתונאות ...???? הוא לא עובר לי בגרון המגעיל הזה אני בעד המחאה ובעד לנטרל את החנפנים שמציגים לנו על המסך כל יום את השמנת הזו במקום להביא את הסיקור האמיתי של המצב הכלכלי !!!!!!!
כתוב תגובה ל- מגל המחאה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il