w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להישמר מפני אביגדור ליברמן
מאת: ראובן לייב  |  01/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בחירה של אחד כזה היא אסון
  לא מפלגתי   1/09/11 12:04
אם אנחנו מתאבדים שיעים אז ניתן קולותינו למושחת והשקרן הזה, האיש מסוכן מכל בחינה ולא אמין, קשור לעבריינים בעיקר בחו"לויותר מדי דבוק לשלטונות ברוסיה, אז מי שמהמר כפייתי יתעסק איתו
כתוב תגובה ל- לא מפלגתי
אתה בושה למדינה וגם בוגד!!
  מישל   2/09/11 07:42
כתוב תגובה ל- מישל
2
להישמר מפני ראובן לייב
  לדעתי הוא סוכן זר   1/09/11 12:44
אני עוקב אחרי מאמריו של ראובן לייב מזה מספר שנים. לפי הרגשתי לא עולה מהם אהבה למדינת ישראל. לא אתפלא אם עיתונאי זה פועל בשירותם של גורמים זרים, המעונינים בפירוק מדינתנו והעברת השטח שלה לידי הערבים.
כתוב תגובה ל- לדעתי הוא סוכן זר
3
ולהפוך את כל הארץ לעוטף עזה...
  אבי געזונט   1/09/11 12:49
זה לא נקרא אסון ?! כי זה בדיוק מה שיקרה אם אלו שרוצים לצמצם את ישראל לגבולות אוושויץ, יעלו לשילטון.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
4
ליברמן לא פאשיסט. תפסיק ללכלך!
  תלמד מדעי המדינה   1/09/11 14:24
אתה בכלל לא יודע מה זה פאשיסט ולכן אתה מזבל שטויות בקצב. אצלך כל ימני הוא קיצוני ורק השמאלנים הם בסדר. תרגע!
כתוב תגובה ל- תלמד מדעי המדינה
5
מר לייב מסוכן לא פחות
  יריב דה בווטון   1/09/11 15:19
איני מסכים עם ליברמן, עם תפישת הדמוקרטיה (החסרה לדעתי) שלו ועם פרקטיקות בהן הוא נוקט. אפילו על תיפקדו ותפקוד משרדו אוכל למתוח ביקורת. אבל, הדמגוגיה של מר לייב מסוכנת ומשתקת שיח לא פחות: זרי הדפנה המוגשים לליברמן אינם אלא זרי הקוצים שדחפו לציבור ממשלות השמאל בהסכמי "שלום" ופשרות לא אחראיות שאין כל תימה על כך ש"רחשי לב" (נא לא לפספס את האמירה הנסתרת שאין זה היקש מתבקש אלא - רחשי לב) של הציבור דוחים במיאוס. הגדיל מר לייב לעשות, ובאמצעות אמירה סבירה (אפילו אם למחצה) של "לא משנה מה יאמרו וגו'" השחיל לתוך פיו של ליברמן את האמירה המתועבת של "ערבי טוב וגו'" (הס מלהזכיר חסידי אומות עולם שגרסו במו פיהם "ערפאת יטפל בהם ללא בצלם" ו"לשבור להם ידיים ורגליים"). בכך, מר לייב מעכיר דיון שיכול היה להיות פוקח עיניים - אודות תפישות דמוקרטיות אצל מועמדים פוטנציאליים לראשות ממשלה - ודוחק (שוב) את הציבור שמואס בעיתונות מוטה שאינה ישרה ואינה ראויה (ושוב, "רחשי לב" הציבור לגבי עיתונאיו - מוצדק).
כתוב תגובה ל- יריב דה בווטון
6
המיץ של הזבל.
  אליהו חיים   1/09/11 15:28
צריך להעמיד לדין את המושחת הזה,אפילו עם יקבל 30 מנדטים זה רק מראה את המדרון בו מתגלגלת המדינה האומללה הזאת.
יהודונים צריך להתעורר וליברמן זאת לא התרופה ,זאת המחלה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מה הבעייה שלך? תצביע פרס ותקבל
  זקן   1/09/11 17:11
הרס
כתוב תגובה ל- זקן
"אליהו שנאה/בורות"
  י.ש   2/09/11 02:09
מציע לך,לכנות את בני משפחתך הקרובים בכנוי "יהודונים".
למשל:הוריך,אשתך,ילדיך,נכדיך ואולי גם את חבריך(אם יש לך
בכלל)....אני מאחל לך הרבה שנים של שנאה...הרי ללא השנאה
אתה כלום....
כתוב תגובה ל- י.ש
זאת תשובה של יהודון אמיתי.
  אליהו חיים   2/09/11 19:49
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
לייב בסה"כ תרח זקן שעבר זמנו
  מאמר שמאלניפשיסטי   1/09/11 16:29
כתוב תגובה ל- מאמר שמאלניפשיסטי
8
גם לדעתי
  פ.ר.   1/09/11 16:49
הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה, אבל ראובן לייב מתאים עוד פחות לכתוב משהו שקוראים אותו אנשים מהצד המערבי של חומת ברלין וב"ז הוא כותב.....נו אז מה. ממרומי קרחתי אני זוכר איך הזהירו אותנו מה יקרה כאש בגין יעלה לשלטון ..... ומן הסתם מר לייב ושכמותו הזהירו אותנו מה יקרה כאשר אריק שרון יהיה ראש ממשלה. אגב בכל המקרים הללו - ההזהרות היו זהות, מלחמה ומלחמה ומלחמה. ייטיב לעשוב הקשקשן שימשיך לחרטט מילים על מסעדות - שם אנו כבר יודעים כי זה על חשבון המזמין.....
כתוב תגובה ל- פ.ר.
9
ליברמן נרקומן מחובר להון יותר-
  מטאטא   1/09/11 17:08
מכל פוליטיקאי אחר במדינת ישראל. אין לליברמן מה להציע בתחומי החברה והכלכלה. מעולם זה לא עניין אותו. גם בנושאי חוץ וביטחון ליברמן הוא נמושה. לא איש ימין ולא בטיח. רק ברבורים. הרי אם הוא היה רוצה, ZB שרלטנייהו היה עושה כל דבר כדי לרצות אותו. לא לשכוח האשפה האנושית הזאת, לא מנע את ההקפאה ביו"ש. האשפה האנושית הזאת, לא מונע את ההקפאה דפקטו בירושליים. האשפה אנושית הזאת תמך בבעלי ההון בנושא זכויות הגז. האיש הזה זבל מזובל נטול אידיאולוגייה. פוליטיקאי רקוב וממולח רודף בצע וכסאות. מחובר להון בעורקיו כמו נרקומן לסם.
כתוב תגובה ל- מטאטא
10
עם ראוי למנהיגים שהוא בוחר
  אלטע קאקער   1/09/11 19:08
ועם ישראל ראוי לליברמן. לאומן, גזען ואלים שלא רואה בעיה בהלבנת הון. בהתייחסות לבחור שנורא נפגע מהקביעה שליברמן פאשיסט: פאשיזם היא שיטת ממשל שמקדשת את הלאום והאומה על פני הפרט באופן קיצוני. לרוב התפישה הזאת מעוגנת בראייה פרימורדיאלית (לפעמים גזענית) של הלאום שיש לשקם את התהילה והכבוד שלו בדרכים אלימות. מאפיינים נוספים של פאשיזם הם הערצת כוח ומלחמה כמו גם בוז לאינטלקטואליזם והחוק כתוצר שלו. לפי ההגדרה המאד מצומצמת הזאת, השיח הפאשיסטי הוא השיח הרווח במדינת ישראל. ואילו ליברמן הוא מנהיג פוליטי בעל סממנים פאשיסטים מובהקים. האם ליברמן פאשיסט? זוהי שאלה סמנטית. ניתן לטעון שהוא לא עשה מספיק בכדי להיות פאשיסט "מעשי" ולכן הוא רק בעל סממנים פאשיסטיים. ולעומת זאת, ניתן להצביע על כך שהדעות שהוא משמיע בתרגום לרומנית, הונגרית או איטלקית נשמעות ממש כמו המקור. הדבר שבאמת צריך להפריע לנו זה לא מה שליברמן אומר אלא מה שחברי כנסת ממפלגת העבודה וימינה ממנה אומרים. יוזמות להעלמת השפה הערבית מהמרחב הציבורי בשם ה"עם היהודי" זו לאומנות קיצונית. כאשר מציעים שילדים יאמצו קברי לוחמים ואנדרטאות בכל ימי השנה זה פולחן מוות. כאשר קוראים לח"כים "פיינשמעקערים" כי הם מסתכלים מעבר להצהרות לאומניות צרות זה בוז לאינטלקטואליזם. באופן לא מפתיע אותם פיינשמעקערים הם גם בעלי תפישה של חוק כדבר מחייב. אם משהו צריך להדאיג את הבחור הזועם זה הכיוון של הפוליטיקה בישראל.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
מי שמדבר
  רונן גולדשטיין   2/09/11 08:53
אתה עלטע קאקר מעז להחציף את פניך המקורקמות ולדבר על גזענים? אתה,שכל תגובה שלך מתייחסת למרוקאים מזרחים עירקים ורוסים,אתה מדבר על גזענים? לא מספיקה לך גזענותך הפאשיסטית,אתה רוצה שנדע שאתה גם גזען וגם צבוע חולני?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
אין לך מושג למי אתה מגיב
  אלטע קאקער   2/09/11 15:24
בניגוד לעמיתי העילגים שלא יודעים לכתוב (או לקרוא) בצורה תקינה פסודונים, אני נמנע מלהכנס לדיונים העדתיים המיותרים שמתנהלים פה באתר. מעולם לא התבטאתי בצורה מזלזלת כלפי אף קבוצה אתנית יהיו אלה השוודים, המרוקאים או הפולנים. את ההסתייגויות המנומקות אני שומר לדיעות פוליטיות שאינני מסכים איתן. עכשיו, מה עם התייחסות לתוכן חביבי? כלום יש לך טיעון אחד שמפריח משהו מהטענות שהעלתי?
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
11
ההפחדות של ראובן ליב- מטופשות
  בן צבי   1/09/11 20:06
זו דרכם של "סוציאליסטים" למיניהם. השקפת דעתו גם כפי זו המופיעה ברשימה זו, מוכיחה פעם נוספת, כי דמוקרטיה וסוציאליזם הם דבר והיפוכו. דמוקרטיה מעולם לא התקיימה במשטר סוציאליסטי, כזה או אחר. וגם להפך, "סוציאליזם" מעולם לא התקיים בדמוקרטיה כי הסוציאליזם הולך נגד טבע האדם. וטבע האדם הטיבעי ביותר הוא חופש, הוא דמוקרטיה. ומה עוד אומר ראובן לייב ברשימתו? הוא אומר כך: בשם "הדמוקרטיה" אם את/ה לא שייך "לזרם המתאים" נסתום לך את הפה.
ראובן לייב, הראבה אנשים הקדימו אותך בדברי טמטום שכאלה. במיוחד אלו שהזהירו פן יעלה מנחם בגין ז"ל לשלטון. וכל היתר הסטוריה...
ולבסוף, ראובן לייב, דעותיך מזכירות את האלטא זאכן השכונתי... רובנו כבר מזמן העברנו דף בהסטוריה... אתה נשארת הרבה מרחוק מאחור.
כתוב תגובה ל- בן צבי
12
במדינה כשלנו צריך אחד כזה .
  ישמעאל   1/09/11 22:25
איני תומך של ליברמן אבל לעיתים קרובות הוא מבטא דברים שהיינו רוצים לזעוק לשמיים . אנשים מסוג כותב הכתבה הם הם הסיבה בהא הידיעה מדוע צריך אנשים חזקים כמו ליברמן .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
13
העם דורש מנהיג כריזמטי=הסקר הז
  קורןנאוה טבריה   2/09/11 02:19
הזה מוכיח ששטיפות-מוח-בולשביקיות של התשקורת האדומה וסרסורי ה"שלום" האנטישמים סלקטיבית לא פגעו באינסטינקט ההישרדותי של הנוער שלנו תודה לאל=והם לא נפלו למלכודת "השלום" עם הערבים שפניהם למלחמה ללא הפסקה=כל הכבוד לנוער שלנו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
יש עוד אפשרות
  aweiss   2/09/11 07:42
אנשים לא מטומטמים וזה מה שהם חושבים. ככה עובדת דמוקרטיה, גם אם זה נראה עקום למי שלא מסכים.
כתוב תגובה ל- aweiss
בהחלט טיפשות!!!
  בן צבי   2/09/11 10:27
מי שלא מפיק לקחים משגיאותיו בעבר, גורלו ליפול שוב באותו הבור שנפל בו כבר פעם. ראובן לייב נשאר תמיד סביב אותו הבור בהכדר הפקחת לקחים מצידו. דברי ההפחדה המטופשים של ראובן לייב הם דברים שכבר נשמעו בעבר ונכשלו. ראה כאמור מקרה בגין ז"ל. גם הסוציאליזם נכשל ונכשל הרבה פעמים בהרבה מדינות כי בעיקר התנגש עם הדמוקרטיה, עם החופש.

מאידך, נכון, בדמוקרטיה יש זכות אם לטיפש או לדברי הטיפשות ולדוברי הטיפשות לומר את דברם. ברם, מן הראוי הוא לא לומר זאת שוב ושוב בפרהסיה, כפי ששוגה כותב הרשימה, פעם אחר פעם. זה מזכיר אחד מן השניים, ילד בתחילת ההתפתחותו או גריעאטר פוליטי. מפאת גילו, דברי ראובן לייב הוא השני מבין השניים.
כתוב תגובה ל- בן צבי
15
איך נשמרים מפניו של ליברמן?
  רונן גולדשטיין   2/09/11 08:16
יש לארגן (באופן חוקי) מפלגה או גוף פוליטי חדש שתפקידם יהיה לעבור בין כל בתי הספר התיכוניים בישראל,ולהעביר לתלמידינו-ילדינו היקרים שעור בדמוקרטיה. ראש המפלגה ומארגנת העל של ההתארגנות הפוליטית החדשה תהיה זהבה גלאון,וסגניתה שתהיה אמונה על תכני הלימוד החדשים תהיה חנין זועבי. למפלגה החדש"ה צריך להמציא שם,ואני בתור פעיל (בהתנדבות) במפלגה החדש"ה מציע שם יעיל וקליט: מפמשטה"מת-
(מפלגת משטרת המחשבות שסימנה בקלפי יהיה א.ל. (אביגדור ליברמן). לאחר 3-4 שנות פעילות מצד המפלגה החדש"ה,תוקם מועצת על המורכבת מעיתונאים,ועל מועצת העל הזו תוטל המשימה לבדוק את אפקטיביות מפלגת משטרת המחשבות. מי שיעז לחרוג מהמלצות העדר הבולשביקי,תשלל ממנו תעודת הבגרות וגם הזכות להוציא רשיון נהיגה תשלל מהסורר המופרע.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il