|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניצחון הרוח הישראלית
מאת: נחום חופרי  |  14/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניצחון הפחד על ההגיון ולא
  אברהם מערב השומרו   14/10/11 15:54
ניצחון הרוח הישראלית.
ניצחון השיקול הפוליטי על האחריות לביטחון אזרחי המדינה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
2
כולם בשביל אחד, ואחד בשביל
  סיישל   14/10/11 19:19
כולם! זו היתה הסיסמא לאחידות בני ישראל באש ובמים. תודה על הכתבה.
כתוב תגובה ל- סיישל
3
ההסכם כניעה נוסח אושווי'ץ...
  ברווז במטווח   14/10/11 22:58
החרפה הזאת של כניעה לטרור דומה בכניעתה לחרפה של הליכה כמו צאן לטבח תאי הגזים באושוויץ. מיותר לציין שחופרי זה שום כלום בשרות הדיקטטורה. זה שהיה קצין בכיר בצבא הופך אותו מייד לדגנרל מצוי המשרת את החונטה.וזה שהוא כעת ראש עיר הופך אותו לעלוקה המוצצת את הדמקורטייה הישראלית ומפוררת אותה מבפנים. תמצאו לי מאמר אחד, שהאיש יכתוב בניגוד לרוח החונטה השלטת. אופורטיוניסט רקוב ותו לא!!
כתוב תגובה ל- ברווז במטווח
הוא מציג עצמו מפקד במלחמת
  המפרץ 81, בדיחה   16/10/11 09:30
ממתי צה"ל היה חלק ממלחמה זו?
זה כמו לשאול אותו "ומי היה מפקד הטייסת שהפילו את קדפי בלוב?"
דברים מהסוג הזה אינם מיתוס ואינם נרשמים כלל בתולדות חיל האוויר..ואפילו גם לא נירשמים בשום רזומה..
כתוב תגובה ל- המפרץ 81, בדיחה
4
העסקה הזאת זה כשלון בכל ק.מ.
  פועה   14/10/11 23:07
אין טעם ליפות את הדברים! וראוי לה לתקשורת להצניע את ההמולה שהיא יוצרת סביב משפח' שליט.
את גלעד צריך לשחרר בודאי אחרי 5 שנים! כי צריך גם לדעת להודות בכשלון.
זה קודם כל כשלון מודיעני שלא הצליחו לאתר את מיקומו.
זה היה כשלון צבאי כשהוא נחטף, וזה כשלון נוסף לצה"ל שלא הצליח להגיע אליו גם לא בעופרת יצוקה.
זה כשלון להנהגה בישראל, על שלא היה לה העוז לעמוד בנחישות, מול האיטגור החמאסי. ולהוריד את מספר המחולצים מתחת למספר משוחררי עס' טננבאום! "פוקר" עד הסוף!
זה כשלון להנהגת ישראל, על שלא היה לה אומץ להתייצב מול קהל תומכי הכניעה ולאמר להם: לכו הביתה אין שום טעם שתמחו לא ניכנע!
זה כשלון תעמולתי כי לא הפעלנו לחימה פסיכולוגית אפקטיבית
נגד משפחות הכלואים כדי שילחצו על החמאס לוותר!
אין כאן שום נצחון, גם לא לגלעד ולמשפח' שליט! שמן הסתם במוקדם או מאוחר, תאלץ כנראה להשתמש בדרכונים הצרפתיים שלה. ימניים רבים, וקרובי הקורבנות, לא יניחו להם לחזור לשלווה ולאלמוניות, ואם חו"ח יהיה פיגוע נוסף, שיעשה אחד המשוחררים האלה, כל הזעם יופנה נגדם. לא מצפים להם חיים נוחים ונעימים.
כתוב תגובה ל- פועה
5
כתבה של פחדן מתנשא מהקיבוץ
  ממני   15/10/11 08:38
נחום חופרי לא מתבייש. אנו לא מאמינים לך. איך מבין על מה אתה מדבר. כי במה מדובר? ניתן לראות באתר יוטיוב שלהלן: youtube.com
כתוב תגובה ל- ממני
6
רוח רעה.
  אליהו חיים   15/10/11 09:24
מדחי לדחי,ראש קטן, תבוסתנות,זאת לא המדינה ששווה להקריב חיים עבורה.
את המשא ומתן לשיחרור שליט היה צריך להפקיד בידי אנשים היודעים ערבית, המכירים את תרבות ערב , היודעים לעמוד במשא ומתן נוסח הבזר המזרח תיכוני, סבלנות זה שם המשחק ,מה הן חמש שנים לעומת העתיד?
הפתגם הערבי (לגבי ניקמת דם)אומר "תחכה אפילו ארבעים שנה ותחשוב אולי נחפז אתה".
ברק וביבי, הצרוף הזה הוא אסון למדינת ישראל, הם מספסרים בעתיד המדינה, קונים שקט זמני ללא שום מחשבה לגבי העתיד, השלב הבא חזרה ל67 ללא שום הסכם על זכות השיבה ולערביי ישראל יתנו אוטונומיה ,ומה ישאר ממדינת ישראל????
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
לא במספרים מנצחים אלא רק.....
  ברוח הישראלית   15/10/11 12:10
כתוב תגובה ל- ברוח הישראלית
8
הצלחת להפתיע אותי
  עפר ב י   15/10/11 13:14
כתוב תגובה ל- עפר ב י
9
הנייר, סובל הכל.....
  הניה   15/10/11 15:10
כתוב תגובה ל- הניה
10
חופרי : הבל ורעות רוח!!!
  מב"י   15/10/11 18:11
איך מעשה כניעה מחפיר זה לטרור "ישיב את הגאווה שלנו בישראל פנימה"? כאשר מחבלים שרצחו מאות נשים, ילדים גברים ותינוקות, נערים ונערות, או שהפכו אלפי ישראלים לנכים בהפעלת מטעני נפץ באוטובוסים, במסעדות, בתחנות ובמועדוני נוער, ברצח של חיילים ושוטרים וילדים תמימים, וכשנתפשו תוך כדי סיכון ואפילו מוות של חיילי כוחות הבטחון שלנו, ונשפטו גם ל-20 מאסרי עולם ישוחררו כעבור כ-5 שנים! האם אין בזה לעג, בוז וחרפה למדינת ישראל?
איזה גאווה יכולה לבוא במקום פחד מהטרור על פי הנסיון המר משחרורי מחבלים ב"עסקאות" קודמות? מעכשיו כל אחד ואחת מאזרחי מדינת ישראל לא יהיה בטוח לא באוטובוס ולא במסעדה ולא באולמי שמחה ולא בתחנות אוטובוסים, כי כבר היינו - אבל החזירו אותנו לסרט האימה המזוויע הזה! איזו גאווה תחליף את הפחד, שחזר לקנן בלב כל אחד מאתנו, שמא יהיה הוא או משפחתו או יקיריו, שיעופו פתאום באויר תלויים על ענפי עצים קטועי ראש, רגלים וידים, כאשר גופם מנוקב באלפי רסיסים, שהוצמדו למטעני הנפץ?
לבסוף, חיים חופרי, האדמו"ר ראש עירית רעננה, משתמש בתורה לאשש את מחשבתו המעוותת והגיונו החולני: "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ"!, כלומר ככל שיענו את עם ישראל בגולה או במדינת ישראל ויבצעו פוגרומים או פיגועי תופת - כן "ירבה עם ישראל וכן יפרוץ"!!! שהרי כידוע יש לכך תקדימים הסטוריים, למשל כיבוש הרומאים את יהודה, שריפת המקדש, הטבח והגלית היהודים לתפוצות הגולה עד לספרד, וכן הדבר נכון לגבי הפוגרומים באירופה והעלאת היהודים על המוקד בספרד ובפורטוגל לפני ואחרי גירוש היהודים, שם העדיפו עשרות אלפי יהודים להתנצר, וכן זה נכון לגבי "הפתרון הסופי" של גרמניה הנאצית, השואה שבה נספו 6 מיליון יהודים ובתוכם מילון וחצי ילדים! ואכן זו ההוכחה של האמו"ר ההסטוריון בחצי גרוש לבית חופרי "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" - אז נמתין, נזמין ונצפה לעוד ועוד עינויים - לעוד ועוד הרוגים ופצועים - וכך נזכה במהרה בימינו לגאולה השלמה וכך "נרבה" וכך "נפרוץ"!!!
כתוב תגובה ל- מב"י
11
הקוראן בז ולועג ליהודים
  סש"ע   15/10/11 19:14
האיסלאם שמבוסס על הקוראן מטיף לשנוא, לבוז, ליסר ולהשפיל את היהודים. אילו ידעו אלילי הכזב של התקשורת את השפה הערבית והיה ביכולתם לקרוא את הקוראן, או לפחות התענינו בתרגום, היו משנים את דעתם מן הקצה אל הקצה. היו נוכחים לדעת,שהקוראן, הספר הקדוש למוסלמים, שעליו מבוסס האיסלאם, מטיף לשנוא, לבוז ולתעב את היהודים, יצורים בזויים, שפלים וטמאים: "מהם ברא האלוהים את הקופים והחזירים".
כבר ב"פרשת הפתיחה", שהיא התפילה הנפוצה ביותר ומדוקלמת באירועים דתיים וחברתיים, מוזכרים היהודים והנוצרים באופן שלילי: היהודים הם "אלה אשר אלוהים זועם עליהם" והנוצרים הם "התועים" (המבולבלים, כי הם מאמינים ב"שילוש הקדוש", ובמקום "אלוהים אחד" פיצלו אותו לשלושה). היהודים והנוצרים - הם כופרים (והכופר על פי דת האיסלאם - דינו מוות).
בקוראן בפר' "השולחן" פסוק 20-21 כתוב: "הנוצרים והיהודים אמרו: "אנחנו בני האלוהים ואהוביו". אמור להם:"אם כן מדוע האלוהים מיסר אתכם, האם לא בגלל חטאיכם? אתם בני אדם, נמנים עם אלה שאלהים ברא, אבל הוא סולח למי שירצה ומיסר את מי שירצה, כי לאלהים הקנין על השמים ועל הארץ ועל מה שביניהם – והגורל נתון בידיו"...ואלוהי האסלאם בחר ליסר את היהודים!
מחמד קובע פה, שאלוהים גזר ליסר את היהודים והנוצרים, מפני שהם "חוטאים", ואם כן, כל מוסלמי מאמין "יעזור" לאלוהים לקיים את הגזירה וליסר גם הוא את היהודים והנוצרים בפוגרומים וברציחות.
בצווחה המטורפת "אללה אכבר" (אלוהים של המוסלמים הגדול מכולם) המקדימה רציחות חסרות הבחנה ביהודים - וגם של נוצרים - בעיראק, באינדונסיה, במצרים, בניגריה ועוד... המוסלמים זועקים ל"אללה": "ראה איך אנחנו, נאמני דתך, מוציאים לפועל את זעמך ומישמים את גזירתך ל"יסר" את ה"חוטאים".
שם, פסוק 54 כתוב: "אל תקבלו את היהודים והנוצרים שליטים עליכם, ומי שיקבל אותם כשליטים ייחשב כאחד מהם" (דהיינו כופר, שדינו מוות).
שם, בפסוקים 62-63 : "הוי עם הספר (היהודים), האם אתם מתנקמים בנו, משום שהאמנו באלוהים ובמה שהוריד לנו (את הקוראן)? - והרי כולכם חוטאים"..."האלוהים ברא מן היהודים את הקופים ואת החזירים, עובדי השטן, שמקומם הוא הגהינום" (כלומר, היהודים שמשו בידי האלהים חומר גלם לברוא מהם את הקופים ואת החזירים ומקומם בגיהינום (שם היהודים לנצח נצחים יסבלו עינויים ויסורים).
שם, פסוק 65: "היהודים נכשלים בחטא השקר והתוקפנות, והם חיים על כספים לא כשרים וכמה רע מה שהם עושים". המסקנה ברורה: העם הזה הוא רע ויש לבערו: "ובערת הרע" ...
שם, פסוק 85 : "תמצא שהמשטמה העזה ביותר בקרב האנשים (באי עולם) כלפי המאמינים (המוסלמים) - הם היהודים"!. על כן מצווה להכאיב ליהודים, להשפילם, לבזותם וללעוג להם!
המוסלמים מחלקים את העולם לשנים : "בית האיסלאם" (חלק העולם שבו שולטים המוסלמים) ו"בית המלחמה" (חלק העולם, שבו המוסלמים מצווים להילחם כדי להפכו למוסלמי). כל שטח על פני כדור הארץ, שהיה פעם מוסלמי - הוא לעולם ישאר מוסלמי - וצריך להילחם כדי להחזירו לחיק האיסלאם (למשל ארץ ישראל, או אנדלוסיה בספרד, שהמוסלמים חותרים ברצינות להחזירו לחיק האיסלאם!).
נצראללה שמר עד הסוף המר את המידע אם שני החיילים ש"נלקחו בשבי" הם מתים או חיים, כי בעיניו היהודים האלה או שהם קופים או חזירים או שאחד קוף והשני חזיר! גלעד שליט הוא עוד "קוף/חזיר" יהודי. גלעד שליט הוא כלי היסורים ואמצעי מצויין ליסר בו את היהודי ולהשפילו עד עפר קבל עם ועולם!
המוסלמים - הם שהמציאו לראשונה את "הטלאי הצהוב" , כדי לבזות את היהודים מלבד גזירות אח
כתוב תגובה ל- סש"ע
12
כניעה טוטלית אינה נצחון הרוח.
  efis   15/10/11 19:52
לצערי ישראל נכנעה לחמ"ס. והכל פוליטיקה פנימית.
היה אפשר להתחיל בחיסולים ממוקדים של החברה הרעים עד
שחצא להם גריז מהאוזניים.ויזעקו חלס.
כתוב תגובה ל- efis
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il