s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום קשה לקצב, יום שחור להטרוסקסואלים
מאת: עו"ד יורם יהודה  |  11/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עו"ד יורם יהודה:
  אתה תותח !!!   12/11/11 01:33
כתוב תגובה ל- אתה תותח !!!
אכן, עו"ד יורם יהודה הזהיר את
  גבר מזהיר   18/11/11 20:50
כולכם, גברים: גם מעסיקים, גם נשואים; נערת ליווי: יפה יותר, מקצועית יותר, זולה יותר, טובה יותר, מספקת יותר, זמינה יותר. אם נשים לא תועסקנה, לא תהיה להן ברירה: כולן תהפוכנה נערות ליווי; זה תלוי רק בנו, גברים.
 עו"ד יורם יהודה הזהיר
כתוב תגובה ל- גבר מזהיר
2
כל הכבוד לאומץ הלב של הכותב
  רונית לבנון   12/11/11 08:46
אכן מדובר על עלילת שווא וסחטנות מצד הנשים שביקשו את קרבתו של הנשיא, כמקובל אצל נשים רבות המזדנבות אחר סלאבריטי למיניהם. קצב אכן היה שובב, אך בין זאת לבין אונס אין כל קשר. אשמתו האמיתית של קצב היא בכך שהקשה על שמעון פרס להגיע לנשיאות ואת זאת לא תסלח לו כנופיית החוק השמאלנית
כתוב תגובה ל- רונית לבנון
3
איך עברת את בחינות הלשכה?
  ע.ג.   12/11/11 09:38
כל טענותיך הן דברי הבל ולא אמץ. מכתב האהבה כביכול - השופטים קבעו שנכתב תחת לחץ ולכן לתוכנו אין כל משמעות אלא לספוק יצר המציצנות. האם היה קשר של יחסי מין בהסכמה. לכך יש שתי תשובות שכל אחת מספקת כדי לפסול את דברי השטות שלך. ראשית, קצב לא טען ולמרב הפלא עדין לא טוען שהיו יחסי מין בהסכמה. יותר מכך, עסקת הטעון שהוצעה לו כללה יחסי מין בהסכמה והוא לא היה מוכן להודות בכך. נוסף לכך וחמור אם אתה באמת עו"ד, הטענה עלתה רק בערעור לעליון. כלומר, לתביעה לא היתה אפשרות להוכיח שהגרסה הזו היא עורבא פרח. אם היו מקבלים את חסר ההגיון המשפטי שבדבריך הרי שנאשמים לא יטענו יותר דבר בשלב ההוכחות ויעלו את טענותיהם רק בשלב הערעור ולשטתך (לשטותך)היה צריך לזכות אותם. זו לא שטות זה חסר שכל גמור. שנית, עפ"י חוק גם יחסי מין בהסכמה בין בעל סמכות לכפוף לו הם עבירה פלילית, אלא במקרים יוצאים מהכלל. כלומר, קצב היה אנס מורשע גם לו הודה ביחסי מין בהסכמה או לפחות מורשע ביחסים אסורים בהסכמה והמשמעות היא רק לענין הענש. זה נכון אגב גם לשטות האחרונה שלך. החוק קובע שגם אם תצרח במלוא קולה "מתאוה אני" עדין בעל הסמכות יעבור עבירה אם יקיים איתה יחסי מין, ושוב, למעט מקרים חריגים. למה היא לא התלוננה מיד. אם אתה עו"ד ידוע לך שבעבירות מין אין הכרח שהתלונה תהיה צמודה לעבירה ולא זה המקום להסביר למה. במקרה של קצב הענין ברור עוד יותר - היא ספרה על הארועים קרוב לאחר התרחשותם לחברים ולמי שהיא היום ח"כ שלי יחימוביץ. זה לבד שולח לביוב את טענת העדות הכבושה.
זה יפה שיש מי שמתגיסים להגן על אנס נאלח כמו קצב ממש כמו שהיו מי שהתגיסו להגן על הגנב דרעי. אבל צריך לדעת שאלה אנשים לא ישרים/לא הגוני/טפשים/חסרי מוסר/הוסף והחסר כרצונך ולא הצדק לנגד עיניהם. לכן אין מניעה להעסיק אשה ואפילו היא יפה וסקסית אבל המעסיק צריך לדעת שהיא כמו נרות חנוכה - שיש לראותם בלבד. אם אתה אידיוט שלא יודע להתאפק תבוא בטענות רק לעצמך.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
ככה:
  YYיורםYY   12/11/11 17:08
כך טוענים, כך מובילים לזיכוי, כך "שוברים" "ממצאים" עובדתיים של בימ"ש (שלום) הזוי !!!
 כך עו"ד ראוי טוען
כתוב תגובה ל- YYיורםYY
תשובה
  ע.ג.   12/11/11 17:33
הייתי עונה לך לו חשבתי שאתה מבין מה כתבת
כתוב תגובה ל- ע.ג.
4
מסמר אחרון על קבר מערכת משפטית
  המראה שלך   12/11/11 09:39
שמזמן איבדה כל ערכים מוסריים של צדק, יושר, הוגנות, הגינות ומקצועיות, השבוייה בידי התקשורת ואירגונים מאוגדים בעלי השפעה חברתית חזקה. שימו לב שאחד המקומות הבודדים שבו עדיין שופטים מפעילים את הכללים המשפטיים הראייתיים המקצועיים המושרשים בשיטת המשפט שלנו הינו כשבא בפניהם.....ראש אירגון פשע או עבריינים כבדים. חזק ואמץ על הדברים ועל האומץ!
כתוב תגובה ל- המראה שלך
ראשון, מסמר ראשון
  סתם_1   12/11/11 14:12
אני מאמין שמשפט קצב, כלומר משפט דרייפוס הישראלי, הוא הגורם הגדול המשמעותי הראשון שיזעזע את אמון הציבור במערכת.
כתוב תגובה ל- סתם_1
5
תגובה למאמר
  ד.ו   12/11/11 12:53
לעורך הדין הנכבד יש בעיה פסיכולוגית רצינית שהיה כדאי שיבדוק אות עם פסיכולוג או פסיכיאטר תלוי בחומרת מצבו. כל מליוני הגברים המקיימים יחסי מין בכל דקה משעות היום לא נמצאים בקטגוריה של מאוימים ואין להם יום שחור, להוציא אלה שלא הפנימו שתקופת החברה הפטריאכלית עברה מהעולם. אשה היום שווה בזכויותיה לגבר גם בשטח המיני.אין גבר בעולם היכול לכפות את רצונו על אישה כל שהיא . איני מבין גם את התוספת "כבודו" לפני שמו של הנידון משה קצב. את כבודו הוא איבד בשעת ביצוע מעשיו. לכן אני מבין שהכותב מושפע מהסמכות והתואר שהאנס המורשע בכל ההערכות נשא בזמנו ואיבד סופית אתמול. גם בעיה פסיכולוגית זאת כדאי שיבדוק.
כתוב תגובה ל- ד.ו
6
בטוח שאתה עו"ד?? חח
  רוני111   12/11/11 16:43
כדאי שתשנה את השם במשרד הפנים. כי אחרי קריאת המאמר העלוב שלך - מי ייקח אותך בכלל להיות עו"ד שלו??? ממש בזיון.
כתוב תגובה ל- רוני111
ככה טוענים, וכך מובילים לזיכוי
  YיורםY   12/11/11 17:01
כך טוענים, כך מובילים לזיכוי, כך "שוברים" "ממצאים" עובדתיים של בימ"ש (שלום) הזוי !!!
 כך עו"ד ראוי טוען
כתוב תגובה ל- YיורםY
7
מי איפשר לפרסם את הרפש הזה?
  ארז ס   12/11/11 23:26
תוכן מביש.
כתוב תגובה ל- ארז ס
בוא ונדייק, ברשותך
  YיורםY   13/11/11 07:55
שלך ושל יתר המסתתרים מאחורי אותיות משל היו "קורבנות" עבירות מין: הרפש הוא פסקי דין מנותקי מציאות עובדתית ומשפטית המתייגים בני אדם על לא כל עוול בכפם. על בשרי ממש חוויתי זאת !!! לכן בדיוק אני ממליץ בחום על דרך ראויה למינוי שופטים ועל חקירה באמצעות פוליגרף והיפנוזה לכל דורש, אם לא ככלי מרשיע, אז - לפחות - ככלים מזכים !!! ככל הנראה מאמרי זה, כמו גם אחרים, היו לצנינים בעיני מושחתי כנופיית שלטון (העדר)החוק !!!
כתוב תגובה ל- YיורםY
8
בעיה בהתבטאות בכתב
    13/11/11 00:38
אולי אפשר להסכים עם הטיעונים, אבל למה לכתוב כל כך מתוסבך. התפקיד של עו"ד הוא לכתוב ברור ותמציתי (להכניס לפה של השופט כפית דבש), ובזה הפרקליט בעל המאמר נכשל ובגדול!
כתוב תגובה ל-
9
דברי הבל של שונאי נשים
  רחל אלגזי   13/11/11 14:44
אין טעם בכלל להגיב לדברי ההבל והשנאה הזו. אני למשל יצאתי עם מסקנה הפוכה מפרשת קצב. אסור להעסיק גברים בטח לא כנשיאים, או בעמדות כוח, כי הם מנצלים אותם כדי לאנוס. לא שמעתי עדיין על נשיאה, או מנהלת שאנסה עובד הכפוף לה. אבל הכי מעניין זה שאתה כזה שפן פחדן שלא מסוגל לפרסם בשמך המלא ואתה מסתתר מאחורי כינוי. אתה יכול להחליף את הכינוי ב- מסקנות של שפן פחדן שונא נשים. כי גבר אתה לא!
כתוב תגובה ל- רחל אלגזי
נאמה רחל אלגזי, אש(פ)ה נ(ח)שית
  YיורםY   13/11/11 15:24
משומשת ואנלפבתית;לא רק שכתבתי בשמי ובתוארי, אלא שאף צירפתי קישור לסרטון מיום 5.7.2010 בו הוסרט דיון במהלכו טענתי ארוכות במטרה להוביל לזיכוי גבר אשר הורשע ונדון למאסר לריצוי בפועל על לא כלום על בסיס עלילת אש(פ)ה נ(ח)שית משומשת אחרת, ואכן, טיעוני הכל כך מפורט, מקיף ומקצועי הוביל לזיכוי המיוחל בפס"ד של שלושת שופטי בימ"ש מחוזי בי-ם; זיכוי זה היה - להערכתי - לצנינים בעיני הנ(ח)שים המאיישות משרות אלו ואחרות בלשכת עוה"ד אשר להערכתי נקמה בי יומיים לאחר אותו טיעון. אגב אורחא: את אותה אלגזי כבר הזמנתי לבדוק - לעומק - את גבריותי; ההזמנה עודנה פתוחה, כמובן.
 כך טוען המקצוען שבמקצוענים
כתוב תגובה ל- YיורםY
שפן
  עודד ב   27/11/11 07:53
לפני שאת מכנה שפן ...כדאי שתחשבי מהן השפנפנות בכל הסיפור השפנפנות אלו השרמוטות שטעמו את המשובח ביותר ...בילויים אוכל סקס ...נגמר ..נזרקו ...עכשיו תבוא הנקמה....אין במחשבתי להגן על עברין ..אך אין זה המקרה....נאמר על הנשים הללו הן מפוחדות...אישה שמפוחדת מנסה לסחוט נשיא?????אישה שנאנסת שולחת מכתבי אהבה אחרי אונס....????ותעשו לי טובה לכל אלה שמגינים על מערכת המישפט ..מערכת המישפט פסה......ובקשר לתגובתך על הכותב שאינו כותב את שמו...האם הנשים שמתלוננות תלונות שווא מראות עצמן חושפות עצמן?????מי השפנפנות ומי השפן ..השפן הוא גבר שיודע איך תופרים במדינת ישראל תיק על כתובים ..והשפנפנות הן שתי שרמוטות..........
כתוב תגובה ל- עודד ב
10
קצב לא אנס אף אישה בחייו
  טייכר-מילר מלכה   11/12/11 15:07
אין ספק, קצב ניהל רומנים עם חלק מעובדותיו, וברוב המקרים הן חיזרו אחריו וחיפשו את קרבתו, קצב הוא גבר שרמנטי ונשים אהבו אותו. היה ברור לשופטים שקצב אינו אנס, אל בלחץ ארגוני הנשים הפכו את השופטים כלי בידם ושפטו את קצב בהתאם לדרישתם, מבלי להתבסס על ראייה אחת. השופטים חרצו את גורלו של קצב לכלייה בידיעה ברורה שקצב לא אנס אף אחת. יקולים זרים פעלו כאן, על פניו. קצב לא אנס אישה אחת בחייו.
כתוב תגובה ל- טייכר-מילר מלכה
11
קצב הוא זה שהוטרד להלן ההוכחה
  יעל פלצור   20/04/14 09:14

mako.co.il

קצב הוא שהוטרד. מוזמנים להקשיב לאביטל מתחננת לעבוד אתו גם בבית הנשיא. האישה המכוערת/שקרנית הזו באה כל שנה כשהיה נשיא עם ילדיה לבקר אותו בסוכת הנשיא. תמיד הגיעה ראשונה והלכה אחרונה, כשסגרו את שערי הבית. ולו רק יכולתם לראות את פרצופה, הייתם מבינים שאין סיכוי בעולם שמישהו ירצה לגעת בה. שלי יחימוביץ המרשעת פיתתה אותה והדיחה אותה להעיד בשקר למרות שאביטל אמרה לה שיש לה קושי רגשי עם הסיפור. למה רגשי? כי ידוע היה לכולם שהרווקה העצבנית הזאת שהייתה אז בת 38 הייתה מאוהבת בו. רק משפט חוזר פתוח יוכל להוכיח את דבריי כאן. וכשיהיה משפט כזה תבינו איזו כלבה שלי יחימוביץ ולמה היא לא ראויה לשבת בכנסת ישראל.
כתוב תגובה ל- יעל פלצור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il