s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדיקטטור מרחוב צלאח א-דין
מאת: איתמר לוין  |  30/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתמר : דברעיך שטויות!!!
  מבין עניין   30/11/11 13:20
דמוקרטיה אמיתית ,אין פרושה שאפשר חוקק כל חוק שהרוב מאשר אותו.
זה קרה בגרמניה הנאצית,שם הרוב שלל את כל הזויות האזרחיות של היהודים..
ווינשטיין צודק. יש מצבים ויש להזהיר את הכנסת מ:
OVER SHOOTING
כתוב תגובה ל- מבין עניין
אתה לא מבין שום עניין אתה בור
  קוסא מחשי   30/11/11 14:36
ההשוואה שלך לחוקים שחוקקו בגרמניה הנאצית מעידה על טפשות , רשעות ובורות. החוקים שהוצעו בכנסת ועניינם בית המשפט העליון מקובלים כמעט בכל הדמוקרטיות המערביות. רק בישראל "הנאורה" קיימת שיטה מוזרה לבחירת שופטים שבה השופטים קובעים מי יבחר , לא מנהלים פרוטוקולים והדיונים חסויים. תמהני מה היה בית המשפט העליון אומר לו עתר מישהו נגד מוסד ממלכתי שמתנהל בצורה כזו. בנוסף לכך , מערכת המשפט בישראל נגועה בנפוטיזם - הבן שלי יתמחה אצלך והבת שלך תתמחה אצלי. כדאי שתשאל את עצמך איך בדיוק הגיעה הבת של בייניש לייצג את המדינה בבג"צ כשהיא עוקפת אחרים ותיקים יותר ומוכשרים יותר. האם זה נראה לך תקין שהבת של נשיאת בית המשפט העליון מופיעה בפני שופטים הכפופים לאמא שלה ? בראש בית המשפט הקדוש הזה יושבת אשה שמנעה את העמדתו לדין של בעלה בעוון עבירה על חוקי המיסוי. בבית המשפט הקדוש הזה יושבת שופטת (ארבל) ששיקרה בקורות החיים שהגישה לועדה לבחירות שופטים ובנוסף גם הוציאה מהמדינה מאות אלפי שקלים בטענות שקריות. לך תלמד קצת מהי דמוקרטיה , מהי הפרדת רשויות ומהם יושר והגינות לפני שאתה שולח את התגובות המטומטמות שלך.
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
הפודלים של בייניש בפעולה
  מתפרת בייניש בע"ם   30/11/11 15:52
התגובה שלו לא מטומטמת אלא מכוונת. אני משער שמישהו מכנופיית בייניש שולח אותו לכתוב דברים כאלו, כדי לזרוע בילבול בעם.
בתקופת ממשלת ברק+נתניהו השתלטו ביהמ"ש העליון וגרורותיו הסרטניות על כל המדינה וביטלו למעשה את הדמוקרטיה שלנו. דבר כזה מתאפשר רק כאשר יש לראש הממשלה אשכים מקלקר, וכאשר המשנה לראש הממשלה הוא סוכן שתול של כנופיית בייניש, שסגרה את תיקי החקירה נגדו כדי שיגן עליה מכל פגע.
כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
הסוכן השתול - דן מרידור
  שר   17/02/12 07:51
דן מרידור הינו הסוכן השתול של בית המשפט ושל בייניש. אביו יזם חוק לחסינות מוחלטת של שופטים שהתקבל ברוב של מפ"י. התפוח הרקוב לא נופםל רחוק מהעץ.
כתוב תגובה ל- שר
כל הכבוד!
  יפה אמרת!   30/11/11 19:06
כתוב תגובה ל- יפה אמרת!
החוקים הללו
  יונה סוקולובסקי   30/11/11 21:29
החוקים שיצא עליהם הקצף הם חוק הדיבה וחוק בחירת השופטים חוקים אלו הם חוקים סןפר-דמוקרטיים. ההשוואה לחוקי הנאצים היא דמגוגיה עלובה.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
החוקים הללו
  יונה סוקולובסקי   30/11/11 21:31
החוקים שיצא עליהם הקצף הם חוק הדיבה וחוק בחירת השופטים חוקים אלו הם חוקים סןפר-דמוקרטיים. ההשוואה לחוקי הנאצים היא דמגוגיה עלובה.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
פה תמצא רק מגיבים לא הכי חכמים
  אל תתרגש מהתגובות   30/11/11 22:08
כתוב תגובה ל- אל תתרגש מהתגובות
אין הנחתום מעיד על עיסתו...
  somersh   1/12/11 10:39
ובאופן כללי שופטי בית המפשט העליון הם שדרדרו את המצב והשתמשו בכח שניתן להם בצורה מוגזמת ולכן נדרש תיקון על מנת לאזן את הדברים
כתוב תגובה ל- somersh
התמנון של הדקטטורה המשפטית
  שרף   17/02/12 07:57
הבו לישראל בתי משפט עצמאיים לחלוטין
מאת פרופסור גולברט תרגום מאנגלית פרופסור גולברט הינו פרופסור למשפטים ישראלי לשעבר החי בארצות הברית
ישנה מידה רבה של השתטות מתחסדת המופצת בגינוי הצעת החוק כי הכנסת תדרש להסכים למינוי השופטים כבלתי דמוקרטית. הגינוי היה כה קולני עד שראש הממשלה ויתר. אותם מגיני דמוקרטיה מעוצבים על ידי עצמם טוענים כי אין זה דמוקרטי כיון שזה מסיג את גבולות "עצמאות בתי המשפט". מובן שאף אחד מהם לא טרח להסביר כיצד תהיה השפעה כזו או למה אין זה אפשרי שיהיה יותר מדי מדבר מה טוב. הכללות צווחניות ממלאות את האויר בלא תוכן. בארצות הברית לדוגמא שופטים תמיד מונו כל ידי הנשיא והיו נותונים להסכמת הסנט. שופטי מדינות ממונים כל ידי מושלים והם נתונים להסכמת האגף המחוקק. האם מישהו יכול להאמין כי לשפיטה האמריקאית אין עצמאות?
למעשה הדרישה לאישור הכנסת תהיה השפעה בדיוק הפוכה. האמת היא שבתי המשפט לחלוטין תלויים בנשיא בית המשפט העליון הוא היחידי במשפט הישראלי הנהנה מעצמאות. התאחדות (עורכי הדין) ממנה חברי ועדה ושר המשפטים הינו חבר בה, זה נכון. אך מקרים המובאים בפני בית המשפט העליון בישראל אינם נשמעים על ידי כל חבר השופטים כמו בארצות הברית בה כל שופט שומע כל מקרה. אני מאמין שזה חסר תקדים.בדמוקרטיות וללא הקבלה שלנשיא בית המשפט העליון הסמכות לבחור אילו שופטים ישבו בכל משפט בבית המשפט העליון. פרושו של דבר שהנשיא מחליט לגבי כל מקרה כיון שכל השופטים יודעים איך כל אחד מהם רואה כל מקרה. לנשיא בית המשפט גם מפעיל כוח על אלו שאמורים לבלום את כוחו של הנשיא..חברי הועדה הממונים של ההתאחדות הם עורכי דין פעילים גם שר המשפטים הינו עורך דין אשר ישוב להיות עורך דין פעיל אחר תום הכהונה. אם אלו יתנגדו לרצון נשיא בית המשפט העליון הם לעולם לא יוכלו לצפות לזכות במקרה בפני בית המשפט העליון.
יתר על כן כיון שקידום שופטים גם הוא מפוקח על יד הנשיא, בתי משפט נמוכים יותר אינם יכולים להתנגד לנשיא. כך שבחירת הועדה והתובע הכללי אשר יחזרו להיות עורכי דין פעילים לעולם לא יוכלו לצפות לזכות במשפט. עצמאות בית המשפט בישראל הינה במציאות רק כוחו חסר המעצורים של נשיא בית המשפט העליון שאינו חייב מענה לאיש. זה כשלעצמו הינו בלתי דמוקרטי. ההנחה הבסיסית של דמוקטיה הינה שאנשים נתנים להשחתת מידות ועל כן חייבים בגבולות. אלו המושלים יש בידם הרבה מאוד כוח וכוח משחית לכן יש למשול בהם וזה כולל גם את נשיא בית המשפט העליון. עובדה היא כי בהתיחס לרמת השליטה של נשיא בית המשפט העליון האמצעים המוצעים למעשה רק יקיטנו את כוחו של נשיא בית המשפט העליון על שופטים אחרים במערכת וייסד את עצמאות בית המשפט לראשונה בתולדות ישראל.
אישור הכנסת של המינויים גם יגדיל את עצמאות האגפים של הממשל, הכנסת, ראש הממשלה והקביהט (הבטחוני) מהשליטה של בית המשפט העליון אשר מתיהר לקחת לעצמו כוח להפוך את הרמטכ"ל למשרת בית המשפט, לבטל מינויים של משרות ציבוריות באמצעות הפרקליטות התלויה אף היא בנשיא בית המשפט העליון, על ידי הגשת תביעות פליליות המושמטות ברגע שמנוי מבוטל, לשכתב או לבטל תחיקה ואף לפקח על פעולות צבאיות באמצע הקרב. אף לא אחד הצורחים דמוקרטיה התלונן על נושאים אנטי דמוקרטיים אלו. הם מזהירים שאישור הכנסת למינויי שופטים תגרום לפוליטיזציה של בית המשפט, כאילו נשיא בית המשפט העליון איננו פוליטי. הטענה האחרונה של מתנגדי האמצעים המוצעים והכי מטופשת מכולם היא שאלו יביאו על ישראל את גינויה וגידופה של אירופה שתראה זאת כפשיסטי. האם כך יעשו? ר
כתוב תגובה ל- שרף
למה?
  רופא   30/11/11 22:13
הדברים שנכתבו כאן לא מתאימים לשמאל? לכן הם שטויות?
כתוב תגובה ל- רופא
אינך מבין דבר
  שר   17/02/12 07:42
אינך מבין דבר מי שיותר מזכיר את גרמניה הנאצית זו הדקטורה של הממסד המשפטי. היועץ המשפטי בשם הדמוקרטיה יוצא נגד חוק דמוקרטי לבטול הדקטטורה של בית המשפט הממנה עצמו.
כתוב תגובה ל- שר
2
בלאו חזר מברחתו לפני 13חדשים
  עדין איןכתב אישום   30/11/11 13:33
כתוב תגובה ל- עדין איןכתב אישום
3
לא צריך להתרגש
  סתם_1   30/11/11 13:52
הוא בסה"כ רוצה לעשות קצת רושם כי הוא נמצא יותר מדי באפילה וכולם חושבים שהוא מיצי מיצי. האמת היא שכל הצעות החוק הללו היו תרגיל של נתניהו. הוא תכנן מראש להתנגד להן, כדי לצאת מציל הדמוקרטיה ובית המשפט, וכך יוכל להעביר את החוקים שהוא באמת רוצה.
כתוב תגובה ל- סתם_1
4
מה חדש לדיקטטור בדיקטטורה?
  נסים גבאי   30/11/11 13:58
news1.co.il
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
5
איתמר הוא מתאגרף תזהר ממנו
  המתאגרף   30/11/11 14:01
איתמר לוין שכח שהיועץ היה מתאגרף. הוא בזירה עדיין.
כתוב תגובה ל- המתאגרף
6
הפרקליות והיוע"מ-מאפיה שמאלנית
  די למאפיונרים!   30/11/11 14:05
נמאס כבר משלטון המאפיונרים המושחתים מן השמאל הקיצוני.
כשהם רומסים את נציגי הציבור הם רומסים בעצם את הציבור.
די, נמאס!
הגיע הזמן שיקום מנהיג שיגיד די למאפיה המושחתת הזאת העסוקה בעיקר בלהנציח את שלטונה ולנהל את המדינה בצורה אנטי דמוקרטית מובהקת.
כתוב תגובה ל- די למאפיונרים!
המנהיג-כצלה מהאיחוד הלאומי
  האיחוד הלאומי   30/11/11 14:42
כתוב תגובה ל- האיחוד הלאומי
לאלתר=פצל משרת היוע"מ ל3גורמיה
  ע_הראל   30/11/11 21:11
קרי הפרקליטות לחוד, החקיקה לחוד, והייעוץ למשרדי הממשלה לחוד!

כי כרגע גם החקיקה והייעוץ כרוכים יחד כמקשה אחת במחלקת ייעוץ וחקיקה של משרד המשפטים - שכפופה ישירות אך ורק ליועץ המשפטי, וכך הוא יכול לקבור הצעות חוק לשנים ארוכות בזדון (באמתלה שהם עדיין "בטיפול"), כפי שנעשה עד כה לחוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - ראה קומונת תפוז מס' 19624.

דעתם של המתנגדים לפיצול, כגון טליה ששון, מופרכת וגובלת לעניות דעתי בפאשיזם, משום שאנו מציעים להם ממש לעגן בחוק את סמכות היוע"מ לגבי הייעוץ למשרדי הממשלה - שזה הרבה יותר חזק ובריא מאשר הפרשנות הנגררת אחר הפס"ד בבג"צ של השופט שמגר משנת תרפפ"ו!

אך טליה ששון מעדיפה (אם היבנתי נכון) כדרכה בקודש שהיוע"מ יהלך אימים עם החרב השלופה והמאיימת (הגשת כתבי אישום ורדיפה פוליטית נגד מי שאינו מתיישר עם האג'נדה הפוליטית של היוע"מ - פוליטיקאים ואנשי ציבור כאחת).

גובל בפאשיזם כבר אמרנו?

 שעטנז היועץ המשפטי
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
גבר - מה עם תיק פלילי דנציגר?
  תשובה לויינשטיין   30/11/11 14:07
בוא נראה אותך יהודלה וינשטיין הנחוש והיקר - עוסק מטפל בנחרצות הצריכה ובנחישות הצריכה - בפרשת השופט ד"ר יורם דנציגר במשטרה - התיק הפלילי שם- הכל באותה נחישות של התלהמות והתלהבות רבתית. אתה הרי מתרפס ומתגמד ונכנע לפניהם. תתעורר. מה עם תיק ליברמן? תתעורר יהודה. לא עשית כלום כל המשמרת שלך עד היום. מה עם תיק לדור על הביקורת של בית המשפט - לאור התנהגותו?
כתוב תגובה ל- תשובה לויינשטיין
8
ביבי הפחדן מפחד מבג"ץ,כנסו
  ליכודניקים כנסו   30/11/11 14:28
נתניהו הפיל שתי הצעות בכנסת כנגד שילטון הבג"ץ בישראל
1-ביבי הפיל בוועדת השרים לחקיקה את החוק ששופטים שימונו לבג"ץ יעברו שימוע בכנסת
2-ביבי הפיל בוועדת השרים לחקיקה את החוק שיגביל את עמותות השמאל לפעול בבג"ץ נגד הימין
בקיצור ביבי הפחדן לא פועל נגד הבג"ץ כי הוא פוחד מתקשורת השמאל
ולכן בבחירות הבאות רק ליברמן

כתוב תגובה ל- ליכודניקים כנסו
9
כל מילה בסלע!-אפילו ביבי מפחד
  איחוד לאומי-לברמן   30/11/11 14:35
כתוב תגובה ל- איחוד לאומי-לברמן
10
מהפכה כול השמולאנים פוחדים....
  הימני   30/11/11 14:46
כתוב תגובה ל- הימני
11
אין תגובות איתמר, האיש הפתטי
  בני בנקר   30/11/11 14:51
ומעשיו(או יותר נכון מחדליו וחוסר מעשיו) אינם מענינים את הציבור.בכל פעם, כשנידמה שאי אפשר למנות יועץ משפטי לממשלה גרוע יותר, מסתבר שאפשר.מאז שיועץ משפטי ממונה על פי המלצות של ועדת מומחים ולא בבחירה ישירה,הוא יותר ויותר מזכיר את הבדיחה: מהו גמל ? סוס שתוכנן ע"י ועדת מהנדסים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
12
חנן וייס-אנחנו אכן חיים במדינת
  פשע, מהסד ועד   30/11/11 15:01
הטפחות. כולל משהב"ט משטרה ושופטי העליון, כנסת ועוד. סא"ל (במיל' פעיל) שופט בכיר בדין משמעתי
כתוב תגובה ל- פשע, מהסד ועד
13
תיק ליברמן התפור עוד פשע
  של מערכת הפשע   30/11/11 15:09
במדינה. חנן וייס
כתוב תגובה ל- של מערכת הפשע
14
אחד לאחד.. והמדהים שזה בגאווה
  אוורפור   30/11/11 15:16
כל מילה בסלע..פשוט לא ייאמן.. היתרון של ארצות ערב הוא ששם אתה רואה שקוף איפה הדיקטטור ויכול להפילו, ואילו כאן ההמונים מייחסים לדיקטטורה השיפוטית "נאורות" ושלטון פקידי המשפט מזרה אימים על מי שרק חושב להזיז להם את הגבינה..ועוד קוראים לעצמם "אבירי הדמוקרטיה".. עורי ציון
כתוב תגובה ל- אוורפור
15
צריך להעביר הפרקליטות לרחוב
  יוסי ק   30/11/11 16:22
כנראה שנחה עליהם רוחו של צאלח א דין שכידוע היה מאוהבי ישראל ודמוקרט למופט!!!
כתוב תגובה ל- יוסי ק
16
אתמול את המבקר והיום את היוע"מ
  פרעוש   30/11/11 18:14
אתמול תקפת את המבקר, רק לו לגעת בתשובה ובבני משפחתו שגוזרים לעצמם שכר שמן ובונוסים נאים, מהכסף הציבורי שמגיע לחברה, בתמורת לכשלון הניהולי שלהם, המתגמד אל מול כשרון הקרבה המשפחתית.
תנבח תנבח וקפוץ פודל של הטייקונים, ממתינה לך עצם שמנה!
היום אתה תוקף את היועץ המשפטי, למה? כי הביע את דעתו?
ולמה לא את נתניהו? שאמר לא אתן לגעת בבית המשפט העליון!
פודל! ממי את מצפה עכשיו שיזרוק לך עוד עצם?
כתוב תגובה ל- פרעוש
אין ספק פרעוש
  רופא פסיכיאטר   30/11/11 22:21
אין ספק שאתה אידיוט. שאם לא כן הבעיה שלך חמורה יותר. מה הקשר לטייקונים? מדובר במבקר וביוע"מ שהפכו מזמן למלכחי הפנכה של הפרקליטות. ועכשיו לך תעשה שיעורי בית ותבין שבית המשפט העליון, הוא הוא הפרקליטות כששני "ראשיו" בייניש וארבל היו פרקליטות המדינה. ועכשיו אזרחי ישראל מחפשים צדק...
כתוב תגובה ל- רופא פסיכיאטר
17
לאיתמר לוין
  John Dori   30/11/11 19:25
כמעט את כל מה שעבר לי בראש, כשראיתי ושמעתי את היועמ"ש מדבר בטלוויזיה, ואשר נפשי לא ידעה מנוח עקב כך,
תמצתת לכתבה מדוייקת להפליא, שלקרוא אותה היה זה
עונג צרוף.

על כך מגיעות לך תשבוחות לא מעטות...

ישר כוח!!!
כתוב תגובה ל- John Dori
18
שלטון החוק
  שמעון מנדס   1/12/11 06:56
אינני יודע על הכותב מלין. עו"ד יהודה ויינשטיין, שהוא היועץ המשפטי לממשלה, פועל לפי הנורמה המקובלת כבר ארבעים שנה. והנורמה הרי קובעת שהחוק הוא השלטון: "שלטון החוק". ובמדינה מתקדמת, כידוע, השלטון פועל למען אזרחיו ולטובתם. וזה מה שעושה היועץ המשפטי לממשלה. הוא אינו פועל כיועץ, אלא כשליט. כי זוהי הנורמה שהעתונות קבעה, ונבחרי הצבור מסכימים לה.

בימיו של דוד בן-גוריון, היועץ היה יועץ. ב.ג. היה השליט, וחיים כהן היה היועץ. ובן-גוריון אף התייחס אליו כיועץ, והוא אף פעם לא השתתף בישיבות הממשלה, כחבר ממשלה מן המנין. אבל בימים ההם אנחנו פעלנו לפי ערכים ומוסר. החוק היה ערך ולא שלטון.

באמצע שנות החמישים של המאה הקודמת, הפידאינים זרעו הרג וחורבן בחבל לכיש. וידה של הממשלה קצרה מלהושיע. העניינים הגיעו לשיא, כאשר הפידאינים אנסו את אחותו של סגן מאיר הר-ציון, ורצחו אותה ואת החבר שלה. ואז סגן מאיר הר-ציון, באשורו הפסיבי של הרמטכ"ל משה דיין, הלך לנקום את מעשה הרצח הכפול. פעולת התגמול של הר-ציון הביאה שקט לאזור לכיש.

לאחר מעשה, היועץ המשפטי לממשלה דרש להעמיד לדין את סגן מאיר הר-ציון על יציאה בלתי חוקית מגבולות המדינה, ועל רצח של ששה אזרחים. זה שההרס והחורבן שזרעו הבדואים נפסקו, זה לא ענין את היועץ המשפטי. אותו ענין רק החוק. ובן-גוריון הגיב באומרו: שמעתי. הוא העמיד את היועץ המשפטי על מקומו כ"יועץ" ותו לא.






כתוב תגובה ל- שמעון מנדס
19
מה עם העובדת הזרה שהעסיק?
  הניה   1/12/11 07:33
כתוב תגובה ל- הניה
20
איתמר - איש ללא כבוד
  מיכאל10   1/12/11 07:38
לכנות את היועמ"ש "הדיקטטור מרחוב צלאח א - דין " ? נגמרה לך הבושה והכבוד העצמי.
ראשית חובתך לנהוג בנימוס גם אם דעתו אינה נוחה לך !
לעצם העיניין האיש אמיץ מאד ! כשהו יוצא נגד חבורה שיכורת כח שאתמול היו כלום והיום הם חברי כנסת ובידם כח לשנות סדרי בראשית.
היועץ הזה עצר עיסקת נדלן של משפחת דנקר שסופה היה שהם היו מקבלים זכויות בניה בבריכות המלח של אילת ועתלית ששוויה מליוני שקלים ,היועץ הזה לא מפחד מבעלי השררה ושועי הארץ.
אז אדון לווין ! של נעליך מעל רגליך כשאתה מזכיר את היועמ"ש.
מעניין מהי השכלתך ?
כתוב תגובה ל- מיכאל10
עדיף ללא כבוד מאשר בלי תבונה
  שאול א.   1/12/11 09:00
כי זה בדיוק מה שאתה. אדם חסר בינה. מדובר בפקיד מדינה שחורג מהסמכות שלו. אין זה משנה מיהם חברי כנסת, הוא עדיין כפוף להם ולחוקים שהם מחוקקים.

היועמ"ש עד כה לא הוכיח שהוא משפטן ראוי. העוצמה שלו נגזרת מחולשה של ראש הממשלה. אילו הוא היתה מתנהג ומתבטא כך אצל בגין, שמיר, רבין הוא היה מודח על אתר מתפקידו בשל חריגה מסמכות.

אינך מבין משפטים, אינך מבין סדרי ממשל וכנראה שאינך מבין מהי דמוקרטיה. אחרת לא היית מתבטא כך ויותר מכך לא היית חושב כפי שאתה חושב.

תחשוב רגע, מיהו אובמה שנבחר לנשיא בזכות ססמא ילדותית שלאחריה התברר שהוא בכלל אינו יכול? ובכל זאת הוא המפקד העליון של צבא ארה"ב ויש לו סמכות לשלוח חיילים אל מותם במלחמות חסרות תכלית. זו מהותה של הדמוקרטיה, זו נשמת אפו של השלטון בחברה חופשית.

המצער הוא שהדמוקרטיה מאפשרת גם לאנשים חסר ידע והבנה כמוך, להביע דיעה. אך זה כבר נושא לדיון אחר.
כתוב תגובה ל- שאול א.
תגובה למיכאל 10 הפחדן
  מיכאלה 100   1/12/11 10:42
על כל דבר יש לו למיכאל 10 זה דבר מה [נוסף...] להגיד ולהגיב. קשה לו למיכאל 10 זה [למה 10? ציון גבוה מידי...] להביט במראה ולהבין שהפכנו למדינה מושחתת - מדינת הפקר. הוא מגן על משטרה. הוא מגן על כולם - רק כלפי עצמו אין לו ביקורת.
כתוב תגובה ל- מיכאלה 100
למיכאלה ,התייאשתי מהאתר
  מיכאל10   1/12/11 13:19
התייאשתי מרמת הוויכוח בגובה סוליית נעל,התייאשתי ממתחזים (כמוך) המקבלים פתחון פה (כתב)לא עיניינית,כותבים ומגיבים שאין להם טיפת כבוד לזולת החושבים ..אני ואפסי עוד.
הדרך הפשוטה היא להשיב בכינויי גנאי למגיבים ואפשר לכנות כך גם חלק מהכותבים.
יותר פשוט להתעלם ופשוט לעבור אתר אחר.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
תשובה למיכאל 10 שטועה ומטעה
  מיכאלה 11   1/12/11 14:08
התייאשנו ממך מיכאל 10. אתה פגע רע. שלוח של המשטרה שמגונן עליה. סע לשלום המפתחות בפנים וגאל אותנו משכמותך כאן.
כתוב תגובה ל- מיכאלה 11
21
פחדנות
  דר יובל   1/12/11 09:35
לדיקטטור הזה אין שום כוח אמיתי על חברי הכנסת. הם ריבוניים להתעלם מדעתו ולחוקק על פי הבנתם. אי אפשר להאשים אותו בכך שלו יש דיעות מוצקות ואילו הם דגלים המתנפנפים ברוח הנושבת ממשרד ראש הממשלה. ראש הממשלה קבע מדיניות ברורוה של חוסר התנגשות עם התקשורת בנושאים שאינם מהותיים. האמת היא שלא העמותות הן שיוצרות את המצב המעוות של חלוקת הארץ לשלטון אזרחי ושלטון צבאי, אלא הכנסת, שחוששת לקבוע מסמרות בנושא. בעמותות רק מנצלות את מצב חוסר הודאות שנמשך כבר 44 שנה כדי לפרנס את אלפי פעיליהן. נתניהו, שהופל פעם אחת על ידי התקשורת לא חוזר על אותה טעות וזורק לה את העצמות בדמות חנופה נשואים חסרי חשיבות, והתקשורת בולעת אותן בשקיקה.
כתוב תגובה ל- דר יובל
22
מדהים שהחוצפה הזאת עברה בשקט
  משפטן ותיק   1/12/11 11:10
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
23
וויינשטיין המתאגרף הנצחי??????
  זירת ההיאבקות   1/12/11 14:13
יהודלה חושב שהוא עדיין בזירה ההתאבקות וההתאגרפות עם ככפות על ידיו. בטח הוא נכנס ללשכת ביבי עם כפפות איגרוף. יהודה שכחת שאתה פקידון בכיר הא ותו לא? ממתי אתה כופה דעתך על חקיקה? כופה. יש בגץ לשם תרוץ יהודלה ותגונן או לא - אבל אל תעשה שוויץ ורושם מעל במה של קולגות באילת [על חשבון הקופה הציבורית כמובן].
כתוב תגובה ל- זירת ההיאבקות
24
צודק אבל האשם הוא ביבי השפן
  נביא האמת   1/12/11 17:40
כל מילה בכתבה היא בסלע ורק באתר זה- אתר של יושר וצדק - ניתן לכתוב מאמר שכזה. לכו בארץ והפיצו את האתר הנפלא הזה מאורכה לרוחבה וכשהמוני העם יצביעו בידיים ובעכבר והמחשב ומליוני גולשים ייכנסו לאתר יבינו כל הנוכלים והרמאים אשר יושבים בחושך ותופסים את המדינה בגרון במשך שנים רבות כי הגיע על פי דין יומם וכפי שמואברק קדאפי ואסד נפלו גם הדיקטטורה הזו סופה ליפול כמו כל הדיקטטורות בדרום אמריקה. מדובר במצב אבסורדי בו הרשות המחוקקת והרשות המבצעת מתחלפות ונבחרות עיי העם ואילו הרשות השופטת בוחרת את עצמה ומשכפלת ומשבטת את עצמה בשיטת ״חבר מביא חבר״ ובשיא חוצפתה מעיזה להפוך להיות הריבון כאשר הבסיס לכל דמוקרטיה הוא שהפרלמנט הוא הריבון מכיון שנבחר עיי כל העם בבחירות דמוקרטיות. האבסורד הוא שהדיקטטורים הללו מנגנים כל הזמן על ערכי הדמוקרטיה ושלטון החוק אולם בפועל הם מצפצפים על החוק בכל מקרה שאינו לטובתם ומבחינתם הדמוקרטיה היא ״אסון״ מכיון שהעם הוא בור וטיפש , הנבחרים על ידי העם הם בורים וטיפשים ולכן קבוצת אוליגרכים יכולה להחליט בשביל כולם והחונטה השלטת תמשיך בעזרת משרתיה בתקשורת ( שגם הם לא נבחרים עיי אף אחד ונגועי אינטרסים מכף רגל עד ראש) להפעיל לחצים היסטרים כל פעם שמנסים לגעת ב״כסא המלכות״ . הבעיה שביבי השפן והלחוץ נכנס ללחץ ובמקום לעשות פעם אחת ולתמיד סדר ולהפיל את הדיקטטוריים ולהשתמש בכוח שהעם נתן לו ובחברי כנסת אמיצים כמו יריב לוין ואלקין ישר רץ ונכנע להם ( כמו בעייניני הקלטת והעניין חאלד משעל) וביטל את החקיקה. הבעייה שהאדם היחידי שלא חושש ועומד בלחצים אביגדור ליברמן נמצא תחת חקירה ובפני כתב אישום והרחקה מהפוליטיקה והכול כמובן ״במקרה״ ושוב יעמוד מנהיג תחת הגיליוטינה של בתי המשפט ויהיה נתון לחסד של שופט אלמוני שימונה ״במקרה״ עיי האוליגרכים כדי להסיר את האיום של הפלת האוליגרכיה. יחד עם זאת וכפי שאמר גלילאו גלילאו לפני ששתה את כוס התרעלה שהכינו לו מכיון שהעיז לאמר את האמת שכדור הארץ נע סביב השמש ״בכל זאת נוע תנוע״ ובמילים אחרות סוף כל דיקטטורה ליפול אם לא היום מחר משום שהעם מאס בהם הוגדשה הסאה ומדובר ב״דימדומים״ ובימים האחרונים שלהם במיוחד וכאשר דור שלם של אוליגרכים חייטים ותופרות פורש במהרה . אגב כל המתקיפים את השופט דנציגר טועים ובגדול. לא רק שהוא לא שייך לחבורה הזו אלא בהעיזו לכתוב החלטה בעד עקרונות המשפט הפלילי הנוגדת את דעת ראשי האוליגרכיה בפרשת קצב ( אשר ללא קשר חלאה כשלעצמו עקב הרגליו המינים וניצול המרות ליחסים אסורים עם כפופותיו אולם בודאי לא אנס ) הוכיח שיש לו עצמאות שיפוטית ואומץ ואתם יכולים גם להסיק מעצם חקירתו ככל האדם כי אם האוליגרכיה היתה חפצה ביקרו ולו היה מדובר בשופטת או שופט אחר מהחונטה בודאי כל התקשורת הכיתה חוסמת בגופה כל ניסיון ״חלילה״ לחקור שופט עליון. כל השאר יסופר בספרו של עוד יוסי דר ״ מנעמי השלטון״ העוסק במיודענו אהרון ברק ואתם לכו בכוחכם והפיצו את דבר האתר מקצה לקצה של הארץ וישר כוחכם. ( חלאה כשלעצמו) בלית ברירה עקב הגיעו לגיל 70  
כתוב תגובה ל- נביא האמת
25
מאמר של השתלחות והשמצה
  אחד העם   1/12/11 22:27
איתמר, קשה להאמין איך בחוסר אחריות כזו אתה משתלח בבעל תפקיד, מפרש בצורה עקומה את דבריו, ומלבה שנאה ומדון.

קודם כל היוהמ"ש אינו פקיד אלא בעל תפקיד סטטוטורי שתפקידיו וסמכויתיו מוגדרות בחוקים.

שנית, ברור לך כי כל מאבקו של היוהמ"ש כנגד חקיקה שבאה לפגוע בבית המשפט, הינו רק במסגרת החוק. תפקידו וחובתו להביע דעתו, גם בתקיפות. המילה האחרונה היא של המחוקק.

היוהמ"ש לא קרא למרי אזרחי, ולא קרא לצבא לעלות על הכנסת, וכל תאוריך, איתמר, הם מוגזמים, ובאים רק ללבות שנאה ומדון בקרב הציבור, שרובו לא מבין גדול בדמוקרטיה, ומקבל את דבריך כלשונם.

"שהוא יקבע מה חוק ראוי ומה לא"
- "יקבע" איתמר??? או יביע דעה? לא מוכר לי חוק המאפשר ליוהמ"ש לקבוע חוקים...

"היועץ - היועץ! - המשפטי מודיע לראש הממשלה ול-120 חברי-הכנסת, שאין להם זכות לחשוב אחרת ממנו."
- "שאין להם זכות לחשוב אחרת ממנו" איתמר???
או שיש לו זכות לחשוב אחרת מהם, וחובה להביע את דעתו...

"היועץ - היועץ! - המשפטי הופך את עצמו לשליט-על, לדיקטטור, לאדם שיקבע איזה חוק יתקבל ואיזה חוק יידחה."
- "שיקבע איזה חוק יתקבל ואיזה חוק יידחה." איתמר???
כלום היוהמ"ש אמר משפט כזה?
אתה, איתמר, מציג תמונה מאד מעוותת, שיקרית, שכל מטרתה ליבוי יצרים.


כתוב תגובה ל- אחד העם
26
למד
  מביניש   28/10/12 21:01
למד מה"גורה" (גורו בנקבה) ביניש : "לא אתן לכנסת לחוקק חוקים עוקפי בית הדין הגבוה לצדק, אף על פי, שהחיקוק חוקי " חנן וייס
כתוב תגובה ל- מביניש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il