s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מידה כנגד מידה
מאת: הרב אליהו קאופמן  |  04/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נכבה? אתה חי כמו מלך, צא לעבוד
  תפרנס את ילדך   4/01/12 15:46
כתוב תגובה ל- תפרנס את ילדך
2
זקוקים לפוגרום קטן כדי להרגיש
  פועה   4/01/12 20:10
טוב! אל תעזו להתגרות בחילונים כפי שלא העזתם להתגרות בגויים!
תדירו את נשותיכם רק בתוך בתיכם! אל תעזו לעשות זאת ברחוב או במרחבים ציבוריים שהחילונים מקימים לכם.
אבל זכרו היטב, שהחילונים שמים עליכם את עיניהם ומשגיחים עליכם היטב היטב. והם גם ידאגו שנישיכם המודרות ידעו שיש להן חלופה בריאה לחיים החולים שאתם מועידים להן.
החילוניים ידאגו שהן תדענה שיש מי שיגן עליהן אם וכאשר הן ירצו לעזוב את כלאן.
כתוב תגובה ל- פועה
3
מה זה שום תשום עליך מלך,אליהו?
  ע_הראל   4/01/12 21:44

דבר ראשון שעשה המלך שאול זה לגייס צבא סדיר במקום מיליציות עלובות, כדי להגן על אנשי יבש גלעד שהאויב ביקש לא סתם לקחת את כולם לעבדים אלא גם לעקור עין אחת לכוו-וולם (ממש פיזית)!

ומדובר דווקא בגיוס חובה תוך איום בשימוש בכוח נגד סרבני גיוס מכל שבטי ישראל, כולל השמדת או החרמת רכוש כגון בקר או יבולים!

לכן אתה סתם מתבכיין על רדיפה, מתוך כפיות טובה דווקא כלפי שמיים, כי אתה חי מצויין במיוחד בביתך בזכות עשרות מיליוני חיילים של צבאות הברית וחסידי אומות העולם שהקריבו את חייהם כמו זבובים או נפצעו קשה או מתו בשבי (עד שהצליחו לבלום את הנאצים ימח שמם בניסי ניסים), ובזכות מיליוני הורים וחיילים ציוניים שהקריבו ומסכנים כל יום את היקר מכל על קידוש השם.

זה נכון שכמה נשים מטופשות עשו קצת פרובוקציות בקווי מהדרין - (שהם אגב ההוכחה הכי טובה שהמדינה לא מחסירה מאומה ממתן זכויות למיעוטים, שלא לדבר על ביטוח לאומי לך ולאזרחים הערבים - אלא אם כן לא רצית לשלם דמי ביטוח אז גם לא תקבל כלום בחזרה); אבל מאידך כל הרבנים מכל הזרמים אמרו לך שלא להתייחס ולא להיגרר לשום פרובוקציות, אלא לנהוג בדרכי שלום בלבד ולפי הנחיות בג"צ, ולא להעיר לאף אחד גבר או אישה - שישבו בדיוק היכן שהם רוצים!

אז מה, גם לרבנים משום זרם אתה לא רוצה לשמוע ?!?

יכול להיות שבורא עולם יסלח לך אם תחזור בתשובה, אבל אני רק בשר ודם ולא אשכח ולא אסלח לך לעולם!

עזרא הראל







כתוב תגובה ל- ע_הראל
תנ"ך עם תוכן ופירוש
  אליהו קאופמן   5/01/12 02:45
אתה דוגמא טובה איך החילוני אינו מבין ביהדות, לומד "פשט" עקום ועכו"ם בתנ"ך ממורים רקים ופוחזים ואח"כ גם מנצל את התנ"ך כשנוח לו לאומנית.
האם ידעת כי בימי המלך שאול כל תינוק ותינוקת ידעו את כל ההלכות וקיימו אותן? האם ידעת שגם אחאב- הרשע שבמלכי ישראל, קיים מטבח כשר למהדרין. האם ידעת כי בימי שאול המלך ויורשיו לא היו יוצאים למלחמה ללא אורים ותומים וללא כהן גדול? האם עיינת פעם בכל מפרשי התנ"ך כדי להבין מה רוצים ממך שם? האם אתה יודע מה חכמי התלמוד גזרו על גלות עד בוא משיח צדקינו? בטח שאתה לא יודע אבל אתה גם לא אשם. הציונות החילונית לימדה אתכם לשלות רק את השכר מהתורה ללא מצוות או עונש.אין כאן מקום ללמד אותך מה שלא לימדו אותך כל השנים אבל לפני שאתה או אחרים לוקחים את היהדות ומשתמשים בה שתדעו בכלל מה היא מכילה. והבסיס הוא ששלא קיום תורת ישראל אין לעם ישראל זכות על ארץ ישראל, ורק אח"כ תתחיל ללמוד תורה.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אחאב הרשע לבש קפוטה ושטריימל
  פועה   6/01/12 15:37
והדיר את איזבל ולכן השם כעס עליו והעניש את איזבל.
כתוב תגובה ל- פועה
לא שייך לחובתנו להגן על עצמנו!
  ע_הראל   12/01/12 19:17

בלום פיך קופיקו, איך אתה קובע שאני "חילוני"? אני דתי ציוני ברוך ה' וכך חונכו גם ילדיי בלי עין הרע!

אגב למדתי משנה במשך שנים עם מורה שלעניות דעתי אחד מ-ל"ו צדיקים (אגב אחד מבניו היה חתן תנ"ך עולמי - אף כי אין זאת לראיה), ומי יודע אולי אני בקיא בהלכה יותר ממך (לא אתה תתן לי ציונים בכל אופן)! וכעת לעצם העניין - הרי אתה פשוט מחזק את דבריי:-

1) היא הנותנת - שבימי שאול ידעו וקיימו (נניח) את התורה - ולמרות זאת היה צריך לגייס צבא בגיוס חובה, אף תוך שימוש בכוח כולל איום רשמי להחרים מקנה ויבולים ממי שמתחמק (נניח כמוך)?

2) היא הנותנת - שגם אחאב עם המטבח הכי כשר עשה גיוס חובה בממלכת ישראל, וניצח עם צבאו בכוח הזרוע (ואף מת בקרב לאחר שנפצע - כי סירב להתפנות לטיפול רפואי רק מפני שחשש מירידת המורל בצבאו - במידה שיבחינו שהמלך נעלם פתאום משדה המערכה)!

3) היא הנותנת - שיחד עם האורים ותומים וכהן גדול, היו צריכים כל מלכי בית דוד להחזיק צבא סדיר עם גיוס חובה למלחמות מצווה, ועוד משמר גבול הכרתי והפלתי (כנראה שכירי חרב לא יהודים), ועוד צבא קבע מקצועי של כל הגיבורים למלחמות רשות!

4) אני היבנתי ממפרשי התנ"ך שצריך להיות בן אדם, ולא כפוי טובה כמוך כלפי שמיים וכלפי מלך ישראל -המדינה הציונית ששומרת עליך!

5) שום חכמים לא גזרו על גלות - לא לפני ולא אחרי משיח צדקנו!
אגב אם זה כך, איך היגעת בכל זאת לכאן? כפוי טובה כבר אמרנו?!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אדיוט.שכחת איך שרפו אותכם
  בן טיבוגה   4/01/12 22:38
בשואה לפני שהקמנו לכם מדינה? אני בז לך אפס עלוב וכפוי טובה.
כתוב תגובה ל- בן טיבוגה
5
אז הזרזיר והעורב עם מוסר דומה
  אם אלו חברייך   5/01/12 03:13
אמור לי מיהם חברייך ..ואומר לך מי אתה
כתוב תגובה ל- אם אלו חברייך
6
הערבים הביאו נכבות על ראשם-ותפ
  קורןנאוה טבריה   5/01/12 05:32
ותפסיק להגן עליהם מתוך נקמה בציונים החד"שים!=אמת ויציב על מה שנעשה לשומרי דת משה החרדים לתורתו ולא רק להם.מתנחלים,שהאמינו בטעות,שאילו ישתפו פעולה עם המיתיוונים החד"שים ויסגדו לעגל הציונות החילונית הם יזכו באהבתם ויעשו להם פרוטקציה לא מאהבת המתנחלים כמו משנאת החרדים-וליגוני,הם הראשונים שהוקרבו על מזבח "השלום"הטרויאני,וגורשו בהשפלה מארץ חמדה ובתיהם הוחרבו-ולצערי הם לא הפנימו שום דבר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
כדי להיווכח עד כמה אתה משקר בנ
  קורןנאוה טבריה   5/01/12 06:46
בנוגע לערבים=ולפני שאתה כותב שקרים ושטויות=כדאי לך לקרוא את ספרה של ג'ואן פיטרס "מאז ומקדם"-העיתונאית הזאת מהטלביזיה האמריקאית נשלחה לארץ כפרו-"פלשתינית" במטרה לסקר את הנרטיב הערבי ולטובתם-לאחר שהות קצרה בארץ היא גילתה את האמת ואת השקרים הערביים -ונסעה לכל הארכיונים בארצות ערב וכתבה דוח שמפריך אחת לאחת את כל השקרים והעלילות דם נגד ישראל בסכסוך הערבי ישראלי=עד שתלמד,תתבייש לפחות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
דחלילוביץ'.אתה אדם מתועב.
  אלישמע   5/01/12 13:03
כתוב תגובה ל- אלישמע
9
מדבר שקר תרחק
  אחד העם   5/01/12 15:13
ציטוט: "מגזענות ושנאה לעם ולתרבות אחרת לא בונים יהדות"
אכן.
צא וראה כמה שינאה יש בחרדים (ואני מכליל), עד כדי אלימות קשה, אלימות של חרדים כנגד מי שאינו מוכן להיכנע לדרישותיהם, גם אלימות פנימית בין זרמים חרדיים אחד לשני.

צא וראה כמה שינאה יש בכל העיתונות החרדית כלפי החילונים, כמה שקרים והשמצות נטולות כל רסן. כמה רעל מוצפים עיתונים אלו, במסע הכפשה לכל מי שהוא אחר.

אכן, "כבוד" הרב קאופמן, כך לא בונים יהדות. ואכן, אין החרדיות יהדות אלא כת, עם אידאולוגיה קיצונית ואלימה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
גם אתה משקר,מעליל ושונא!!!
  קורןנאוה טבריה   5/01/12 16:08
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אין תגובותייך ראוייות למענה
  אחד העם   5/01/12 19:35
זו פעם ראשונה ואחרונה (ופעם אחת יותר מדי) שאני מגיב לדבריך.
כל שאמרתי מבוסס עובדות. רק לפני שבוע הייתה כתבה בטלויזיה על משפחה חרדית שהותקפה בביתה ע"י חבורה חרדית אחרת, עד כדי פחד לחייה, וכשהצליחו להמלט, דירתם הוצתה. אכן זו לא אלימות...
גם לירוק על ילדות בדרכן לבית הספר זו לא אלימות...
גם לאיים על נשים אינן מצייתות לביריוני האוטובוסים זו אינה אלימות...

ולגבי העיתונים החרדיים, שמתארים את העולם החילוני כאילו כל הבנות זונות וכל הבנים שיכורים, וההורים? נואפים כולם... אכן הם אומרים את האמת, כל האמת ורק האמת...

אז המשיכי לרחף בעולמך הוירטואלי, מנותקת מהמציאות, רוויית שנאה לכל מה שאינו הימין הקיצוני, או שמעיז להיות חילוני...

וזו פעם ראשונה ואחרונה (ופעם אחת יותר מדי) שאני מגיב לדבריך.
כתוב תגובה ל- אחד העם
10
שאלה לכבוד הרב קאופמן
  הרב משה   6/01/12 02:17
אתה ושכמותך, טוענים כי אתם כאן בגלל ארץ ישראל, ואם אני מבין נכון זה כדי לקיים את המצוות התלויות בארץ. יחד עם זה, ידוע שא"י התנ"כית וההלכתית, לא מוגבלת לגבולות המדינה הציונית - מדינת ישראל. מקווה שתסכים עם העובדה הזו. כמו עובדה היא, שאתם נמצאים במדינת ישראל ולא בשום מדינה אחרת הממקומת על האדמה הקדושה לפי הדת = ארץ ישראל. אם כן, השאלה שלי, למה אתם דווקא פה אם כל כך רע, ולא בשום מדינה אחרת הגובלת בנו ? אולי כי פה התנאים בכל זאת טובים יותר ? חשוב להדגיש, אני אינני מגרש אתכם או רוצה שתעזבו, אבל לאור ההצהרות של אחד המוזרים, שנקבעה פגישה עם מלך ירדן להיום או למחר, נדמה לי שראוי לשאול את השאלה, מקווה שתענה לי בצורה ענינת, שכן עובדתית נראה שחייכם מתאפשרים בנתיים רק במדינת ישראל, ולא בשום מדינה ערבית אחרת השוכנת על אדמת א"י, כגון ירדן. בברכה משה
כתוב תגובה ל- הרב משה
בין ארץ ישראל למדינת ישראל
  אליהו קאופמן   6/01/12 16:34
מר משה, אילו החרדים היו מגיעים כולם למסקנה כי מדינת ישראל איננה מדינה יהודית ,אזי, הרבה מהבעיות והמבוכות היו נפתרות. אפתח דווקא במשפט של ההיסטוריון החילוני דווקא- פר' אמנון רז מאוניברסיטת ב"ש שכתב חיבור שכותרתו היא בעצם התשובה האמיתית לכל הכיבוש החילוני בארץ זרה תוך שימוש ביהדות כתירוץ שקרי::"אנחנו לא מאמינים באלוקים אבל הוא הבטיח לנו את הארץ".זו מהות הציונות ו"עלה התאנה" שלה נקרא ה"מזרחי" וכיום גם "יהדות התורה" וש"ס. מכאן שברור שא"י הקדושה לנו(ושרק לימים נדע את גבולותייה האמיתיים שגם הם מחולקים עפ"י קדושות שונות)ואנו חיים תחת כיבוש של עם חדש שחלקו יצא מתוכינו אך מאס ביהדות וחלקו נכרים אנטישמים מיובאים מחבר העמים ובקרוב גם אוונגליסטים מיסיונרים מארה"ב. על יהודי להבין שאין ולא יהיה עם יהודי בלי יהדות וכמו שהצלבנים חלפו כך גם הציונות- המכשירה אנטישמים כיהודים , תחלוף אך קשושת הארץ תשמר. עד לפני מאה שנה היו כל יושבי א"י שומרי תורה ומצוות וגם להרצל המשומד היו רעיונות אחרים להתנחלות הציונית.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
מר קאופמן, שאלתי אותך שאלה פשו
  הרב משה   7/01/12 21:51
פשוטה, ואתה עונה לי בדבר שכלל לא קשור. השאלה היתה, האם העובדה, שאתה ושכמותך, נמצאים דתחום גאוגרפי של מדינת ישראל דווקא, ומקיימים דווקא בה את מצוות "יישוב הארץ" ולא בירדן, סוריה או עזה, האם אין זו ההוכחה שפה הכי טובה עבור יהודים כמוך ? כלומר, עם כל הבכי והנהי שלכם, אין לכם שום מדינה שמוכנה לקלוט אתכם כפי שאתם, במרחב הגאוגרפי של "ארץ ישראל" ... מקווה שהפעם תקרא את מה שכתבתי, שהרי מה שרשמת למעלה, מנותק לגמרי מהשאלה ששאלתי. ומקווה שתענה הפעם.
כתוב תגובה ל- הרב משה
יהדות וישוב ארץ ישראל
  אליהו קאופמן   8/01/12 18:00
אני שוב חוזר על משפט מפ כל העם יותר מבגולה.תח:"ארץ ישראל לעם ישראל עפ"י תורת ישראל". ומוסיף כי בספר "דברים" נאמר "היום אתם עוברים את הידן"..."היום נהיתם לעם".ושם מפורש ש-ה' מקפיד בא"י על קיום התורה ע"יהעם יותר מבגולה.ובפרשת "שלך לך" כלב בן יפונה אומר לעם "כי טובה הארץ מאוד אך ב-ה' אל תמרדו".מכאן שהיהדות מדגישה את קיום בסיס המצוות כתנאי לחזרה ולקבלת א"י ואיננה תולה את העיקר בישוב א"י כשרוב העם פוקר עלייה- משום שאז העונש קשה יותר ומי שחי בא"י ואינו שומר את הצתורה מכניס לסכנה את כל היהודים- גם השלמים והיראים. ומאן שאם מיעוט נהנה מישוב הארץ ומקיום אותן מצוות התלויות בה אך הרוב כופר והמיעוט הזה הופך ל"עלה התאנה" לכפירה,אזי, המצב גרוע יותר ועדיף שיראי ה' יגורו בחו"ל ולא יתנן לגיטימציה במרד ב-ה. עד בןא הציונים חיו יהודים בא"י וקיימו מצוות ומהם יצאו האר"י הקדוש, מרן ה"בית יוסף", החיד"א, הרש"ש וקדושים אחרים .ישיבתם של הציונים הכופרים והענקה מטעמם חסות לשומרי מצוות היא רק קיטרוג כי אותם פוקרים חייבים בעצמם במצוות ומי שמסכים ל"סטטוס קוו" עימם רק ממיט אסון- חס ושלום, על כל עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
יהדות וישוב ארץ ישראל
  אליהו קאופמן   8/01/12 18:52
אני שוב חוזר על משפט מפ כל העם יותר מבגולה.תח:"ארץ ישראל לעם ישראל עפ"י תורת ישראל". ומוסיף כי בספר "דברים" נאמר "היום אתם עוברים את הידן"..."היום נהיתם לעם".ושם מפורש ש-ה' מקפיד בא"י על קיום התורה ע"יהעם יותר מבגולה.ובפרשת "שלך לך" כלב בן יפונה אומר לעם "כי טובה הארץ מאוד אך ב-ה' אל תמרדו".מכאן שהיהדות מדגישה את קיום בסיס המצוות כתנאי לחזרה ולקבלת א"י ואיננה תולה את העיקר בישוב א"י כשרוב העם פוקר עלייה- משום שאז העונש קשה יותר ומי שחי בא"י ואינו שומר את הצתורה מכניס לסכנה את כל היהודים- גם השלמים והיראים. ומאן שאם מיעוט נהנה מישוב הארץ ומקיום אותן מצוות התלויות בה אך הרוב כופר והמיעוט הזה הופך ל"עלה התאנה" לכפירה,אזי, המצב גרוע יותר ועדיף שיראי ה' יגורו בחו"ל ולא יתנן לגיטימציה במרד ב-ה. עד בןא הציונים חיו יהודים בא"י וקיימו מצוות ומהם יצאו האר"י הקדוש, מרן ה"בית יוסף", החיד"א, הרש"ש וקדושים אחרים .ישיבתם של הציונים הכופרים והענקה מטעמם חסות לשומרי מצוות היא רק קיטרוג כי אותם פוקרים חייבים בעצמם במצוות ומי שמסכים ל"סטטוס קוו" עימם רק ממיט אסון- חס ושלום, על כל עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
קאופמן, מצטער לומר, אבל לפי
  הרב משה   8/01/12 21:39
התגובה שלך, לא נשאר לי אלא לחשוש לבריאותך המנטלית, צר לי, אבל ביומיום, אנשים שמגיבים כמוך, נקראים בפי אדיוטים. אתה שוב ושוב מפמפם על הרוע של הציונות, כשאני שואל למה אתה ושכמותך פה, במדינת ישראל ????????? אם תגיד שזה בגלל ארץ ישראל, אזי ארץ ישראל יש גם בירדן, מצרים, ואולי בחלק מסוריה ואיראן. ועם כל זה, אתה ושכמותך כאן --- במדינת ישראל דווקא ולא במדינות האחרות הנמצאים גם כן בתחום א"י!!! -------------------------------------------------------- על זה השאלה, שהרי בעצם כך שאתה נמצא כאן, בא"י "הכבושה" ע"י הציונים (עם כל הסופרלטיבים שאתה מדביק להם), ולא באיראן ירדן וכו', עצם זה מצביע שמדינת ישראל, היא המקום היחיד בו הקיום שלך, ושכמותך אפשרי במרחב המורחב של ה"ארץ ישראל". אך כן, אתם חבורה של שקרנים וצבועים, שככל הנראה כמו הרבה יהודים, מה שמניע אתכם אלו לא ערכים, לא הלכה ולא האל, אלא הכסף, וכל ה"מאבק" שלכם ב"רשעים" וה"כופרים" הוא מאבק מהפה אל החוץ, כאשר בעצם היותכם כאן, אתם מעדים כאלף עדים, שזה המקום היחד הבטוח בשבילכם. -------------------------------------------------------- היש איזו סיבה אחרת מקיום מצוות ארץ ישראל שמחזיקה אתכם כאן, שמפילה את כל התזה שלי ? אם כן, אשמח לדעת למה חבורה של אנשים כמוך עדיין כאן, במדינת ישראל, ולא בברוקלין. עצם זה שאתה בוחר במקום להתיחס לדברי בצורה רצינית, שוב ושוב לפמפם על הרוע והכפירה של הציוניים, מראה שאין לך תשובה על שאלתי הפשוטה עד מאוד ואתה בוחר להתחמק. והאמת, חבל.
כתוב תגובה ל- הרב משה
תשובה אחרונה
  אליהו קאופמן   8/01/12 23:17
מאחר שמסתבר שלא היהדות היא הוויתך והוויתם של בורים ועמי ארצות כמוך אלא הכיבוש וההתגרות , אז התשובה לכל החוכמולוגיה הבורים שלך היא שלא רק שמקומינו כאן אלא שאתה ושכמותך אינכם שייכים לכאן ואז נשאלת השאלה מדוע באתם לכאן והתשובה פשוטה: קולוניאליזם נוכרי למשומדים שהנוכרים לא רצו בהם. יהודים רציניים יותר ביהדותם מהציונים נעלמו וכמו שראינו את הקראים, הבייתוסים והצדוקים מאחורינו ומהשומרונים נשארו מאות בודדים כך גם האפיזודה שלכם תחלוף.היהודים שמקיימים את מלחמת ה' בבית שמש או אפילו משפחת פרוש ואחרים הם כבר דור עשירי , אחד עשר'ה ושנים עשר'ה בארץ ישראל ואילו אתה ושכמותך בקושי דור שני למהגרים מבולבלים ומבוללים.אין לנו שום בעיה לחיות בקדושת א"י גם כש"הציונים" כמוך כבר לא יהיו כאן ויחיו בניו יורק כמו צאצאי הציונים הראשונים.מישהו מהבלוגרים החילונים כבר כתב שכל המלחמה שלכם נובעת מתוך תיסכול שאתם נוף שברוך ה' נעלם, והוא די צודק.אם לא תעלו על דרך התורה האמיתית סופכם להיות חברים במוזיאון הסטורי כי אין "לאום" יהודי אלא יש רק דת יהודית ועפ"י מסורה מסיני ובע"ה מי שלא הולך בדרך זו נאבד מהדרך ויש כבר מיליוני אפגנים או מאות אלפי ספרדים ופורטוגזים שהציונים מחקים אותם בדרך להיות נוכרים.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אוחזין בחרב-עם ובלי תורה ומלך!
  ע_הראל   12/01/12 19:37

תראה כמה אתה סותר את עצמך!

כי לעניות דעתי ארץ ישראל (וגם התורה) נקנית בייסורים (וכך למדנו מרבותינו הרב קוק וכו')!

1) עובדה - שבימי המלך שאול ידעו וקיימו (לדבריך) את התורה - ולמרות זאת היה צריך לגייס צבא בגיוס חובה, אף תוך שימוש בכוח כולל איום רשמי להחרים מקנה ויבולים ממי שמתחמק (נניח כמוך)?

2) עובדה - שגם אחאב עם המטבח הכי כשר למהדרין - עשה גיוס חובה בממלכת ישראל, וניצח עם צבאו בכוח הזרוע (ואף מת בקרב לאחר שנפצע - כי סירב להתפנות לטיפול רפואי רק מפני שחשש מירידת המורל בצבאו - במידה שיבחינו שהמלך נעלם פתאום משדה המערכה)!

3) עובדה - שיחד עם האורים ותומים וכהן גדול, היו צריכים כל מלכי בית דוד להחזיק צבא סדיר עם גיוס חובה למלחמות מצווה, ועוד משמר גבול הכרתי והפלתי (כנראה שכירי חרב לא יהודים), ועוד צבא קבע מקצועי של כל הגיבורים למלחמות רשות!

ושלא תעיז יותר לסלף את ההיסטוריה, ובוודאי לא את התורה.

כתוב תגובה ל- ע_הראל
או טיפש קשה או נוכל צבוע
  אליהו קאופמן   12/01/12 23:30
שים לב שבור ועם הארץ כמוך בורח מתנאי מרכזי של התורה- שמירת מצוות ולימים הגמרא מזיזה את המלכות לבוא משיח צדקינו. אין צבא ואין מלכות ללא תורה ומצוות וכפי שבצבא הבריטי או אולי המרוקאי משרתים חיילים יהודים אך אין זה "צבא יהודי" כך הדין לגבי הצבא הציוני שאין בינו ליהדות דבר ובראשו כבר עמד רמטכ"ל נוכרי ושונא תורת ישראל כדפו'ל שר"י. המגיב כנראה פוקר מבולבל וקשה תפיסה או פוקר נוכל המתעלם בכוונה מהמקורות היהודים המוסברים לו רק כדי להתגרות בשומרי אמוני ישראל ולהאדיר צבא של נוכריות הניכפה על יהודים בשם "היהדות".
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
יש רב:קוק/נריה/דרוקמן/ש.אבינר!
  ע_הראל   16/01/12 20:31

של נעליך קופיקו, יש לנו גדולי הדור - ולא זקוקים לסתומים כמוך!

לא שמענו על שום גזירת גלות (לא לפני ולא אחדי המשיח) - לא מהרב קוק ולא מהרב נרי'ה זכר צדיקים לברכה, וכן מהרבנים יבדל"א חיים דרוקמן שלמה אבינר ויובל שרלו ישמרם צורנו ויחייהם (חמסה)!

אדרבא לאחר חטא המרגלים לדוגמא, לא ציווה לנו הקב"ה לחזור חו"ש למצרים (דווקא אסור לחזור לגלות כזו כמובן), אלא גזר עלינו 40 שנה במדבר - ואח"כ להשתלט בכוח הזרוע על הארץ (ברור שזה חבל מאוד - כי אם היינו שומעים לפני חטא המרגלים לציווי "עלה רש / וירשת" ונכנסים ישר אז סביר שלא היינו צריכים לאחוז בחרב בכלל)!

וגם היום הרי אילו היו ישראל משמרים שתי שבתות מיד היו נגאלים! מאידך מאחר שטרם זכו כולם לחזור בתשובה ולהגיע לגאולה בדרך קלה ישרה ונכונה (וחבל מאוד!), הרי אין זה אומר שחוזרים לגולה חו"ש אלא ממשיכים קדימה (לצערנו דור המדבר) בדרך קשה ארוכה ופתלתלה!

וברוך השם כל הזמן עולים לארץ מחד, ומאידך רבים חוזרים בתשובה; ועובדה שהקואליציה הימנית דתית מתחזקת כלכלית ומוסרית כל הזמן!

ומכל מקום לא משנה כ"כ מה אנשים פרטיים עושים, כל עוד שהמדינה עצמה שומרת שבת (אין משרדי ממשלה, אין תחבורה ציבורית, ואין מפעלים בשבת, ורוב הקניונים סגורים), וגם הכשרות נשמרת לא רע!

ועובדה שגם אתה אינך חוזר לגולה, כי טוב לך מאוד מאוד שהמדינה הציונית גם מגינה עליך ברוך השם וגם דואגת לשגשוג הכלכלי, אלא שאתה כפוי טובה (מבטן ולידה) גם כלפי שמיים וגם כלפי אדם, וגם כלפי הממלכה (המלך או המדינה או השלטון המרכזי - היינו הך)!

אגב אני לא רק מדבר סתם כמוך על משיח (כי על דיבורים אין מכס), אלא מכשיר את הקרקע לביאתו גם ע"י טיהור מערכת המשפט מטומאתה (רפורמה במערכת המשפט בת 10 פרקים), ואז נזכה בחסדי השם למשיח כאשר נהיה חזקים באמונתנו וגם נוכיח שאנו ראויים לכך!

 רפורמה במערכת המשפט בת 10 פרקים
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הכרתי והפלתי
  אליהו קאופמן   12/01/12 23:38
כאן מתגלית הבורות שלך. הטימטום התגלה קודם- מעולם לא אמרתי שבימי התורה לא היה צבא יהודי אך תנאי קיומו : תורה ומצוות. ואתה הבנת להיפך. מעניין באיזה חינוך "מקדם" למדת... ובאשר ל"כרתי והפלתי" הרי שכל תינוק- המתחיל ללמוד תורה, יודע שמדובר במקורות היהודים (ובמיוחד בגמרא) בסנהדרין ולא ב"משמר הגבול" ההזוי שלך (בטח לא אלה מהשטחים הכבושים או מפזרי האימים בהפגנות השונות) ושל מורייך הפוקרים והבורים. זו הסיבה שאני נגד לימוד תנ"ך ויהדות בבתי ספר חילוניים או אפילו ממ"ד "מודרני". כי אז יוצאים בורים כמוך שעוד חושבים שהם "ידענים"!
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אלה הגיבורים~יושב בשבת תחכמוני
  ע_הראל   16/01/12 21:34

כידוע לך אין סתירה בין המדרש לפשט, אלא משלימים המה זה את זה!

הלא יש עוד מדרשים יפים כאלה (לטובת הקוראים):

1) "וירק את חניכיו 318" - לכאורה אברהם אבינו גייס את 318 בחורי הישיבה שלו למלחמה, אך לפי המדרש הרי 318 זו הגימטריה של (דמשק) אליעזר עבד אברהם, והוא זה שיצא למלחמה ואף ניצח בלי להטריח בכלל את בחורי הישיבה (ואין סתירה בין הפשט למדרש)!

2) "אשר לקחתי מיד האמורי בחרבי ובקשתי" - לכאורה יעקב אבינו נלחם פיזית, אך בתרגום אונקלוס כתוב "בצלותי ובעותי" כלומר רק בתפילותיי ובתחנוניי לקב"ה השגתי את מה שהשגתי (שוב אין סתירה)!

3) "אלה הגיבורים אשר לדוד, יושב בשבת תחכמוני ... (ונמנים שם בשמותיהם)" - ובכן לפי הפשט כאילו שזה מעין פורום המטה הכללי, אך מתבקש מאליו לדרוש כי אין "תחכמוני" אלא הסנהדרין שבין השאר המלך נועץ בה לכתחילה, ובעיקר לגבי המהלכים הצבאיים והמדיניים!

4) "הכרתי והפלתי" (על אותו משקל) הם לגיון הזרים (הכרתי - שבא מהאי כריתים), אך אין חכם יותר מאשר המדרש - לאמור שאלו הם רק מקורות היהדות או התלמוד בסנהדרין (ושוב אין סתירה בין זה לזה)!

ובכן זהו ההבדל בינינו, שאם אתה יודע מדרש אז אתה מתייהר לחשוב שהיגעת לזה מפני שאתה גאון ולמדן כביכול בין השורות, ואילו אני מכיר זאת בתור הצד השני של המטבע (שאין סתירה כאמור) - ולא מחזיק טובה לעצמי ברוך השם!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
או טיפש קשה או נוכל צבוע
  אליהו קאופמן   12/01/12 23:45
שים לב שבור ועם הארץ כמוך בורח מתנאי מרכזי של התורה- שמירת מצוות ולימים הגמרא מזיזה את המלכות לבוא משיח צדקינו. אין צבא ואין מלכות ללא תורה ומצוות וכפי שבצבא הבריטי או אולי המרוקאי משרתים חיילים יהודים אך אין זה "צבא יהודי" כך הדין לגבי הצבא הציוני שאין בינו ליהדות דבר ובראשו כבר עמד רמטכ"ל נוכרי ושונא תורת ישראל כדפו'ל שר"י. המגיב כנראה פוקר מבולבל וקשה תפיסה או פוקר נוכל המתעלם בכוונה מהמקורות היהודים המוסברים לו רק כדי להתגרות בשומרי אמוני ישראל ולהאדיר צבא של נוכריות הניכפה על יהודים בשם "היהדות".
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
יהדות=קוק/נריה/דרוקמן/ש.אבינר!
  ע_הראל   16/01/12 20:37

של נעליך קופיקו, יש לנו גדולי הדור - ולא זקוקים לסתומים כמוך!

לא שמענו על שום גזירת גלות (לא לפני ולא אחדי המשיח) - לא מהרב קוק ולא מהרב נרי'ה זכר צדיקים לברכה, וכן מהרבנים יבדל"א חיים דרוקמן שלמה אבינר ויובל שרלו ישמרם צורנו ויחייהם (חמסה)!

אדרבא לאחר חטא המרגלים לדוגמא, לא ציווה לנו הקב"ה לחזור חו"ש למצרים (דווקא אסור לחזור לגלות כזו כמובן), אלא גזר עלינו 40 שנה במדבר - ואח"כ להשתלט בכוח הזרוע על הארץ (ברור שזה חבל מאוד - כי אם היינו שומעים לפני חטא המרגלים לציווי "עלה רש / וירשת" ונכנסים ישר אז סביר שלא היינו צריכים לאחוז בחרב בכלל)!

וגם היום הרי אילו היו ישראל משמרים שתי שבתות מיד היו נגאלים! מאידך מאחר שטרם זכו כולם לחזור בתשובה ולהגיע לגאולה בדרך קלה ישרה ונכונה (וחבל מאוד!), הרי אין זה אומר שחוזרים לגולה חו"ש אלא ממשיכים קדימה (לצערנו דור המדבר) בדרך קשה ארוכה ופתלתלה!

וברוך השם כל הזמן עולים לארץ מחד, ומאידך רבים חוזרים בתשובה; ועובדה שהקואליציה הימנית דתית מתחזקת כלכלית ומוסרית כל הזמן!

ומכל מקום לא משנה כ"כ מה אנשים פרטיים עושים, כל עוד שהמדינה עצמה שומרת שבת (אין משרדי ממשלה, אין תחבורה ציבורית, ואין מפעלים בשבת, ורוב הקניונים סגורים), וגם הכשרות נשמרת לא רע!

ועובדה שגם אתה אינך חוזר לגולה, כי טוב לך מאוד מאוד שהמדינה הציונית גם מגינה עליך ברוך השם וגם דואגת לשגשוג הכלכלי, אלא שאתה כפוי טובה (מבטן ולידה) גם כלפי שמיים וגם כלפי אדם, וגם כלפי הממלכה (המלך או המדינה או השלטון המרכזי - היינו הך)!

אגב אני לא רק מדבר סתם כמוך על משיח (כי על דיבורים אין מכס), אלא מכשיר את הקרקע לביאתו גם ע"י טיהור מערכת המשפט מטומאתה (רפורמה במערכת המשפט בת 10 פרקים), ואז נזכה בחסדי השם למשיח כאשר נהיה חזקים באמונתנו וגם נוכיח שאנו ראויים לכך!

 10 פרקי הרפורמה במערכת המשפט
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il