|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תולדות האינקוויזיציה במשפט קצב
מאת: עזרא הראל  |  24/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר בשם ברית האנסים למען קצב
  בושה וחרפה   24/01/12 11:28
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה
אם זה מה שיש לך לומר.
  אתה חרפה.   24/01/12 13:43
האיש הציג תזה כל כך שלמה ומקיפה ומה שיש לך לומר זה חרפה, אתה בושה לעם היהודי ולאנושות נבילה סרוחה. ולא אני לא ליכודניק, לולא הייתי חושש שאצונזר הייתי בשמחה מספר מי אני.
כתוב תגובה ל- אתה חרפה.
אהבתי, לדעתי אתה צודק.
  יואש   3/02/12 19:57
כתוב תגובה ל- יואש
2
מרשים מאד, למרות הסגנון הצבעונ
  בן הארץ   24/01/12 12:22
יישר כח גדול !
כתוב תגובה ל- בן הארץ
3
לפי דין תורה:"כמכחול בשפופרת"
  מב"י   24/01/12 20:35
עדים הם צורך חיוני בכל ניהול משפטי תקין, כאשר המטרה להגיע למשפט אמת וצדק.
בקודקס המשפט העברי - התורה - שכידוע קדושה גם לנוצרים ולמוסלמים נקבע: "לא יקום עד אחד באיש לכל עווןולכל חטאת בכל חטא אשר יחטא. על פי שני עדים או על פי שלושה עדים יקום דבר" (דברים י"ט 15) וכן ר' במדבר ל"ה 30 או דברים י"ז 6. ("יקום" במובן שפסק הדין יתבסס על עדויות אמינות של שנים או שלושה שראו במו עיניהם!).
לבד מכך קובע המשפט העברי בענין אונס עיקרון של "כמכחול בשפופרת", שמשמעו, כי העד צריך לראות במו עיניו את מעשה האונס מתבצע ממש! וכך גם ב"רצח" - אין משקל ל"ראיות נסיבתיות", ואין להסתמך על עדות שאינה של ראיה ממש.
עם כל הכבוד ל"נשיאה" דורית בייניש בעוד כחודשים תפרוש לגמלאות ואח"כ ככל האדם תלך לעולמה ותישכח...אבל תורת ישראל היא נצחית, מבוססת על נסיון חיים של אלפי שנים: התורה היתה לפני ביניש ותישאר אחרי ביניש, ובינתים כל המערכת המשפטית במדינת ישראל מעוותת עד היסוד...בחירת ה"הרקב" לשפוט את קצב במחוזי ובעליון: ערבי ו-2 נשים שופטות היא ההוכחה הטובה ביותר שלביניש היתה כוונת זדון מרושעת. דוקא "להאמין" ל-א' שלא התלוננה על פעמיים "אונס" במשך 14 שנה', אלא רק לאחר שקיבלה יעוץ מאנשים מומחים, (ייצג אותה דני סרור עו"ד) שגם קרוב לודאי יזכו לנתח ענק מן פיצויים, שהיא תתבע מהנשיא הנרדף.
מבחינת ראיות משפטיות חד משמעיות אין לקבוע "אונס" על פי עדותה בלבד של ה"נאנסת", משום שעלילות אונס היו מאז ומעולם. הנשים לא כולן "צדקניות", יש בהן מעלילות: אשת פוטיפר, שהעלילה על יוסף, ומפני שהשופטים המצרים הלכו לשיטת ביניש ונושאי כליה - להאמין לאשה - הוא נמק בכלא שנים רבות ונחלץ רק בגלל כשרונו לפתור חלומות: "ויהי כדברה אל יוסף יום יום ולא שמע אליה לשכב אצלה להיות עמה...ותתפשהו בבגדו לאמר שכב עמי ויעזוב בגדו בידה וינס החוצה...ותקרא לאנשי ביתה...ראו בא אלי לשכב עמי ויעזוב בגדו אצלי ...כשמוע אדוניו את דברי אשתו ...ויחר אפו...ויתנהו אל בית הסוהר...(בראשית,ל"ט), אך לא לכולם יש כשרון לפתור חלומות, והם נמקים בכלא שנים רבות רק על סמך עלילת האונס. וכבר היו מקרים רבים שעלילת האונס התגלתה, אבל המעלילה לא נענשה משום שה"נשים" הפמניסטיות השולטות במערכת המשפט נתנו חסינות גורפת למעלילות.
ויש נשים מפתות (בת-שבע את דוד המלך: מתערטלת ערומה על הגג), ובמזימה שפלה שלח את בעלה, מצביאו הנאמן והמסור, אוריה החתי, ליהרג במלחמה (שמואל ב' י"א). ויעל, שפיתתה את שר הצבא סיסרא: "סורה אלי אל תירא..."בין רגליה שכב כרע נפל שכב בין רגליה" ...ותתקע את היתד ברקתו" (שופטים פרקם ד' ה') ודלילה שפיתתה את שמשון: "ויהי כי הציקה לו כל הימים ותאלצהו ותקצר נפשו למות ותישנהו על ברכיה..ותחל לענותו ויסר כוחו מעליו"...ויאחזוהו פלשתים וינקרו את עיניו" (שופטים פרק ט"ז). עוד נזכור את איזבל אשתו של
המלך אחאב, שחמדה את כרם נבות היזרעאלי ולשם כך שיחדה שני עדים וכתוצאה מעדותם הכוזבת הוצא נבות להורג. על כך אמר הנביא אליהו: "הרצחח וגם ירשת?".
המרגלות הגדולות בהסטוריה כמו מאטא הארי ויש נשים ארכי רוצחות ואכזריות (הקאפו במחנות הריכוז) ואפילו רוצחות-חונקות-מטביעות את פרי בטנן!!!
הצעתי לכל אלה המושפעים מהתעמולה הכוזבת נגד הנשיא משה קצב ומפסה"ד המעוות, שנפסק נגדו, להתנער מהשפעת התקשורת המגמתית השקרית והכוזבת, ששטפה את מוחם בזרמים אדירים של צונאמי ויתחילו לחשוב במוחם הם.


כתוב תגובה ל- מב"י
4
ביניש והקלי"ח: קנוניה נגד קצב!
  סש"ע   24/01/12 20:49
דורית ביניש "נשיאת בית המשפח השפלון" נפגשה במשרדה עם נעמי חזן, מנכ"ל הקרן לישראל חדשה, כדי לעודד תרומות לקרן הזאת, שיש לה 15 ארגונים העוינים למדינת ישראל ולצה"ל, זאת ההוכחה המשכנעת ביותר שדורית ביניש שותפה למגמות הקרן: השמצות המדינה והלשנות כוזבות על צה"ל, משפטים פליליים נגד חיילי וקציני צה"ל, הפצת עלילות ששמשו בדו"ח גולדסטון ועידוד ההשתמטות משירות בצה"ל. אלה ארגונים החותרים בגלוי נגד המדינה וצבאה ונתמכת במיליוני דולרים ע"י ממשלות עוינות, ארגונים אנטישמיים ושונאי ישראל (למשל קרן פורד ואפילו מדינות ערביות. קראו בגוגל על "הקרן לישראל חדשה" - ותזדעזעו!!!)
המטרה הנכספת: השמטת הלגיטימיצה וזכות הקיום של מדינת ישראל, מוסדותיה וצבאה! דורית ביניש ידעה בעורמה ובתחכום איך לתמוך במטרות ה"קרן לישראל חדשה" ע"י פגיעה אנושה בסמל החשוב ביותר של מדינת ישראל - נשיא המדינה היהודי הציוני: להפוך אותו לאנס סדרתי, סקס מניאק, משבש הליכי משפט, שקרן ומה לא?! ואם הנשיא שלהם הוא כזה בודאי גרועים ממנו ראש הממשלה והשרים והרמטכ"ל והחיילים והקצינים והשוטרים ואני ואת ואתה...ומי לא?!!!
בעורמה האופינית לה (מומחית במיוחד בתפירת תיקים - תשאלו את שר המשפטים נאמן) ובזדון היא בחרה "הרקב": שופט ערבי (שכבודו של נשיא יהודי ציוני לא בראש דאגותיו) ו-2 שופטות (כנשים מוכרחות להזדהות עם ארגוני הנשים הצווחניות וההסטריות, שהפגינו בהמוניהן בתופים וחצוצרות מול שערי בתי המשפט ודרשו את ראשו של קצב עוד לפני שהמשפט התחיל).
ביניש לא הסתפקה ב"הרקב" כזה בביהמ"ש המחוזי - אלא חזרה ובחרה באותו ה"הרקב" המנצח בבית המשפט העליון". ומי שלא רואה בזה כוונת זדון הוא עיוור! לא בכדי רצתה לתגמל את המשת"פים שלה: מזוז ו/או קרא להיבחר לעליון ועכשיו היא מתגמלת את "התובעת" כאשר מינתה אותה לפרקליטה מחוזית שכן קטפה למענה את הפירות הבאושים במהתלה ששמה "משפט קצב".
ידעתי מראש כבר בחודש מאי בשנה שעברה, שאין למשה קצב כל סיכוי, כאשר ביניש כרכה את חבל התליה סביב צוארו עוד לפני שהמשפט התחיל. היא ידעה שה"שופטים" שמינתה בקנוניה יקבלו ללא היסוס את טענות התובעת וישלימו את מזימתה - ואכן כצפוי מהם משכו בחבל התליה והפילו את קצב לבור.

כתוב תגובה ל- סש"ע
סיפורי-שטות-עלובים.זוהי תגובתך
  פרוש סש"ע   25/01/12 15:13
כתוב תגובה ל- פרוש סש"ע
5
כתבה הזוייה לחלוטין של אדם הזו
  כרמיאלי   24/01/12 22:47
כתוב תגובה ל- כרמיאלי
אי אפשר לבלבל סמולן עם עובדות
  פאשיסט אדום   24/01/12 23:54
לפי התגובה נראה שלא קראת את המאמר - מה שמקובל אצל הסמולנים שלנו.
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום
מי לא מתבלבל
  ע.ג.   25/01/12 07:18
חבורת תומכי האנסים היא שלא מתבלבלת מעובדות. קצב הוא חלאה שהורשע בדין כאנס וחבורת בורים ועמי הארצות תומכי עברינים רק בגלל שהם מזרחים חושבת שהיא יודעת יותר טוב מהשופטים ששמעו את העדויות. תכניסו את רגשי הנחיתות המוצדקים שלכם לקופסה ותתחילו לחיות.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
אתה בטוח שאני מזרחי?
  אהוד פרלסמן   25/01/12 09:50
התגובה שלך מוכיחה את ההשערה שלי, שכבר כתבתי אותה במאמר שפורסם באתר זה: לו קצב היה נקרא הרצוג, והוא לא היה מגיע ממעברה אלא מטירה, לא היה מוגש נגדו כתב אישום.

זה שלפי דעתך רק מזרחיים יכולים לחשוב ששישה שופטים טעו (כמו שחושב ע. הראל), או שהם ידעו שהיא משקרת ובכל זאת הרשיעו (כפי שאני חושב), מוכיח שאתה גזעני!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא שייך ספרדי=אינך יודע לקרוא
  ע_הראל   25/01/12 18:58

מאחר שאינך מסוגל לקרוא יותר מ 30 שניות רצוף, נאלצתי להביא לך קטע שיסביר למסכן כמוך - שלא שייך בכלל עניין ספרדי לנושא קצב!
לדעתי חנן גולדבלט עוד יותר חף מאונס, כי שום מתלוננת לא טענה אפילו שהפעיל כוח! הבעיה רק בראש שלך, שאתה מאמין לחתול ולעכבר!

ולהלן שוב הקטע מהמאמר ...

ומאחר שלכאורה לא הייתה אלימות, הרי לא ברור מדוע הואשמו עאטף זאהר וחנן גולדבלט ומשה קצב באונס בכלל, והרי לכל היותר אם היו מואשמים בניצול יחסי מרות אזי היו ודאי יוצאים זכאים - קצב משום התיישנות, גולדבלט משום שיחסי מורה תלמיד טרם הוכרו אז כיחסי מרות בחוק, ועאטף זאהר משום שטענת יחסי המרות הינה דו סיטרית - כלומר סבירה יותר דווקא התזה ההפוכה, לאמור שזוהי המתלוננת שניצלה את קרבתו מתוקף תפקידו, ונצמדה אליו כדי לפתותו מטווח אפס - והרי חזקה הייתה על בית הדין לקחת בחשבון שמא היא (מ'?) מאותן נקבות שאינן מסוגלות להגיע לסיפוקן המיני עם מישהוא פחות מסגן אלוף - ולכן היא נצמדה אליו כמו דבק, ורק לאחר שאל"מ עאטף ראה אולי מקרוב שהיא בעצם מכוערת ולכן ביקש כנראה להתנתק ממנה מיד, הרי רק אז היא נעלבה והעלילה עליו את עלילת האונס כדי לנקום, כדרכן של הנעלבות ומיואשות!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
מאמר שיטנה והדיוטיות
  אחד העם   25/01/12 13:23
כותב המאמר מתיימר לתת פרשנות משפטית והסברים פסיכולוגיים, והכל שטויות.
גם ההסברים מתחום הדין העיברי אינם רלוונטיים להיות, כאשר נוצרו בתקופה שונה לחלוטין, ומדע הפסיכולוגיה כלל לא היה קיים אז. גם נושא ראיות לא היה קיים אז, אך כיום זוהי טכניקה מוכחת ואמינה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
איזה ראיות מצאת טמבל בתיק קצב?
  ע_הראל   25/01/12 19:13

זהו העוול שהיה בתיק משה קצב - שהורשע בחדרי חדרים וללא שום ראיות; ולכל היותר היה אליבי שהתברר כלא נכון בדיעבד - אך איננו ראיה להרשעה בשום אופן!

ואפילו אם המתגונן (כמו משה קצב) מסר נניח אליבי שיתברר אולי אח"כ כשגוי - האם יש בכך הוכחת אשמה? ודאי שלא, ובשום אופן לא!

ואכן אפילו טירון קטון יבין בקלות כי תיק קצב ריק לחלוטין מכל תוכן, ואין בו ולו בדל של ראיה (דברי עו"ד יורם שפטל יצ"ו מאז ומתמיד); וכל להטוטי החרטומים במחוזי וגם בעליון מסתכמים בשלילת האליבי של קצב לגבי ערב מסוים במלון, ותו לא! וכי מאיין לי לדעת שהוא לא שהה שם למטרה אחרת בכלל (כולל רומנטית שאינו יכול לפרט לעולם) ושלא נוגעת לאותה מתלוננת בכלל? או שמא היא נהגה להסתובב במלונות למטרות אחרות בכלל - מה שמסביר מדוע הייתה צריכה כה נואשות את עבודת הפקידות שלה בשכר זעום אצל קצב, לשמש לה אליבי וכסות עיניים למכריה וקרוביה! ושוב אם לא התלוננה מחשש לפיטורין, מדוע לא התלוננה לעזאזל לאחר שכבר פוטרה?!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
כתבה נלעגת ומטומטמת
  רחובותית   25/01/12 13:24
כתוב תגובה ל- רחובותית
OLEסוף סוף נמוקים מבוססים היטב
  ע_הראל   25/01/12 20:26

כל הכבוד רחובות! ממש הצלתם את כבודם של האנאלפבתים של האתר!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
מאמר חולני ובזוי
  עזרא מנצור   25/01/12 13:25
מה נגיד ומה נדבר על "מאמר" כמו זה?... טוב ויפה שהאתר נתן במה לכותב, כי מן הסתם, כדאי לדעת שיש בתוכנו גם אנשים עם מטענים רגשיים שכאלה...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
טמבל:קרא גרוניס=הופך משפט קצב
  ע_הראל   25/01/12 20:15

לפי פס"ד תקדימי של גרוניס, העליון כן חייב להתערב בשיקולי מהימנות של המחוזי, וזה שומט את הקרקע מתחת לרגלי השופטים בערעורו של קצב (נאור, ארבל וג'ובראן) שפשוט לא טרחו לבדוק אם יש בכלל ראיות בתיק קצב, ואפילו נמנעו מראש מלבחון אותם!

ובכן גרוניס קובע בדעת הרוב בדיוק להיפך, שדווקא כשיש גירסה מול גירסה (כמו בתיק קצב), אזי העליון לא רק רשאי - אלא חייב לבחון מחדש את הראיות של המחוזי (ואין כזה דבר כמו שעושות ארבל ונאור - שמראש מתנערות מהצורך בכלל לבחון את הראיות של המחוזי).

ושוב קטעים מהמאמר:-

הרכב חלופי בעליון, היה ודאי מזכה את קצב מחמת הספק (חוסר ראיות), במיוחד לאור תקדים גרוניס בעמדת הרוב = זיכוי מאונס מחמת הספק של הבחור האתיופי!

גרוניס בראש ההרכב בעליון חולק על שופטת המיעוט עדנה ארבל, וקובע עקרונית כי ערכאת הערעור כן מוסמכת (אף חייבת) להתערב בממצאי מהימנות שקבע המחוזי - וזאת במיוחד בהכרעה פלילית (מעבר לכל ספק סביר - להבדיל ממאזן סטטיסטי של 51% שיספיק להכרעה בדין האזרחי); ובכן עמדה זו סותרת לחלוטין גם את עמדתה של השופטת מרים נאור ראש ההרכב בערעורו של משה קצב (ואילו השופט סלים ג'ובראן הצטרף הפעם לדעת גרוניס ונגד המיעוט).

גרוניס כן מסכים שלמחוזי יש יתרון מובהק בקביעת ממצאי מהימנות שמבוססים על התרשמותה הישירה מן העדים; יחד עם זאת, יתרון זה אין פירושו בלעדיות למחוזי (או חסינות מהתערבות בממצאיו)! הן לערכאת הערעור שמור ודאי מרחב רב של שיקול דעת לבחון ואף לדקדק בזה! כיצד? מאחר שבית המשפט רשאי גם לבסס את ממצאיו על שיקולי היגיון וסבירות גרידא (הגיונם של דברים, סבירות העדות והיחס בין העדות לראיות האחרות שהוצגו במשפט), הרי אז נפתח מרחב משמעותי יותר (לדעת גרוניס) להתערבותה של ערכאת הערעור בממצאים כאלה, ועליה לבחון מחדש את חומר הראיות בתיק על-רקע נקודת מוצא זו!

ואין להחריג מכלל זה את עבירות המין, וזאת דווקא משום שניתן לבסס בהם את ההרשעה (בקלות יתר) ע"ס עדות המתלוננ/ת בלבד (כלומר ללא צורך בראיה מסייעת - אלא די בהנמקת מהימנותה של עדות זו); אלא שלפי גרוניס אדרבא, על ערכאת הערעור לבחון אז ביתר קפדנות את מסקנותיה של הערכאה הדיונית (המחוזי), מפני שזו מעצימה דווקא את הסיכון של הרשעת שווא - ככל שהיא מוותרת (אומנם כחוק) על הראיה המסייעת! קל וחומר שיש לדקדק עוד יותר במהימנותם של העד והעדות הרלוונטיים - וזאת דווקא במידה שההרשעה נסמכת על הכרעה בין שתי עדויות סותרות (כמו בתיק קצב?), כי אז ברור שיש להרחיב עוד יותר את היקף התערבותה של ערכאת הערעור, זאת ע"מ לתת משקל ראוי לנתון הזה בשלב הערעור!

יתרה מזו, הפסק דין הנ"ל מעלה תמיהה קשה לכאורה, מדוע דחתה הנשיאה ביניש בקיץ האחרון, בלי רחמים - אף את "בקשתו האחרונה של הנידון למיתה" משה קצב, שביקש לדון בערעורו לעליון בהרכב מורחב של חמישה ויותר; ולכאורה השופטים הסרים לשיטתה אינם עושים ביקורת שיפוטית ראויה, והם מוכנים לדחות ערעורים בתיקי אונס בלי לבחון האם יש מספיק ראיות באמת כדי להרשיע; וזאת בטענה שלא נהוג שהעליון יתערב בשיקולי מהימנות של המחוזי - וזאת בניגוד לשיטתו של גרוניס (לאמור שערכאת הערעור בעליון כן מוסמכת ואף חייבת להפעיל תמיד שיקול דעת משלה, האם וכיצד וכמה ולמה יש צורך להתערב כאמור בשיקולי המהימנות של המחוזי).

לסיכום, ערכאת הערעור מעתה לא תצמצם אוטומטית את היקף התערבותה (אפריורי - בניסוחו של גרוניס) במקרים כאלו של עדויות סותרות בעבירות מין; הלכך צפוי כי תתנפץ הכרעת המחוזי נגד משה קצב מול הסלע של ערכאת הערעור
 העליון כן חייב להתערב בשיקולי מהימנות של המחוזי
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
Once Mazuz defamed him ,before
  to Ezra   25/01/12 13:31
He had slim chances,The negative impression ,was
embedded
כתוב תגובה ל- to Ezra
10
מכיר את משל הזאב והטלה ?
  מוטי1   25/01/12 21:08
כשהזאב נוכח שכל האשמותיו כלפי הגדי, שהעליבו, התחצף אליו וכד',אין להם אחיזה במציאות, אמר לו (לגדי) - "די בשבילי גם העוון שבי עוררת תיאבון".
אז זהו, הימני המזרחי, עורר תיאבונם של ה0מולנים האשכנזים ובטח של הערבי, והם נעצו שינייהם בטרף.
כתוב תגובה ל- מוטי1
11
מאמר חשוב, מקווה שרבים יקראו
  אבי123   26/01/12 01:07
אותו ויפקחו את עיניהם.
כתוב תגובה ל- אבי123
12
משפט קצב = משפט כזב
  במעלה השחיתות   1/02/12 02:21
אדם הגון שעקב באובייקטיביות אחר הליכי המשפט, לא יכול היה שלא לראות שהשופטים "מרמים במשקל" ממש ללקוחות כלבוטק הם דמו... כך בימ"ש קמא דרך העליון ועד בייניש המשבצת... יתכן וקצב 'התעסק' עם מי מהן, אבל ברור מהעדויות עצמן של רובן, שקצב לא אנס ! אלא לכאורה שלח ידיים, ואת זה הופכים שופטים עקומים לאונס ברור...??? משפטים כאלה מערערים את תחושת הביטחון של כל אזרח הגון, ונורא מדאיגים,
כתוב תגובה ל- במעלה השחיתות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il