|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בן כספית, בקטנה
מאת: נרי אבנרי  |  29/03/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם אנחנו מרחמים על בן כספית
  חשדנית   29/03/12 22:48
(לא שונאים, חלילה), שלא הצליח להתנער משטיפת המוח השמאלנית האיומה שנחשף אליה, ולא הצליח להתפכח מהמנטרות השמאלניות שהוחדרו לו ב'נועם' ושאינן אלא אנטישמיות טהורה, תוצרת הקרן להשמדת מדינת ישראל היהודית ושולחיה מה-CFR.

לצערי, בן כספית נמצא בשלב של תינוק שנשבה שעדיין לא התעורר להבין את גודל התרמית שבוצעה על העם היהודי בארצו, בניגוד לרוב רובו של עם ישראל שכבר הבין ולכן הצביע ימין.

כל מי שנחשף לפיגועים האיומים שאחרי אוסלו ולמלחמת לבנון השנייה ועופרת יצוקה אינו יכול להמשיך להאמין בחלום באספמיא של מר"צ לחיות ביחד עם הערבים כמו הזאב והכבש בחזון של ישעיהו....ומי שממשיך להאמין הוא פתי במקרה הטוב, ואנטישמי שונא עמו במקרה הרע....ואני תקווה בשביל בן כספית שהמקרה הראשון הוא הרלוונטי עבורו, שככה יש לו עוד תקווה
ובנוגע לנתניהו - יש לי החשד שבן כספית דווקא מקנא בו. האם ?????חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
בן כספית הוא...
  כמה אפשר..   30/03/12 08:00
הוא לא עיתונאי. בן כספית אדם שחושב שהשמש זורחת מהתחת שלו, ושל עופר שלח, ושל עמנואל רוזן, ושל סימה קדמון, ושל....רוצים עוד? מה משותף לכולם? שינאה עיוורת יוקדת לבניימין נתנייהו.ולאשתו. קחו להם את נתנייהו או שרה והם מתאבדים. אין להם חיים.אני כבר מזמן לא קורא אותם. ואם אני חפץ בקריאת הכותרת אז אני מצטייד בשקיות הקאה. אגב לשלי יחימוביץ יש ביצים גדולות יותר משל כול החבורה העלובה הזו. היא החליטה להפסיק להקליד ולהתחיל לעשות למען אמונתה למען העם הזה. אני לא מצביע לה. אבל אני בהחלט מצדיע לה.
כתוב תגובה ל- כמה אפשר..
3
אז מה אם בן כספית שונא
  מעניין   30/03/12 08:42
את נתניהו . הוא לא היחידי ששונא את נתניהו ומצפה ליום שילך לביתו . רוצה להגן על נתניהו? זכותך. זכותושל כספית לחשוב שהוא ראש הממשלה הכי גרוע בעולם
כתוב תגובה ל- מעניין
4
תשובה לאיש עלוב.
  יוסי מ   30/03/12 09:00
ושוב, נרי, איש קטן ועלוב, שונא כל מה שלא הוא או שלא חושב כמותו, מעביר"ביקורת" על עיתונאי מוכשר ללא כל השואה בין השניים,איש ישר ואמין,וכל זה כמובן, בסגנון אשפתות על פי דמותו וצלמו של נרי אבנרי, ההוא מהנרגילה והחומרים .
אני לא מסכים עם כל מה שכספית כותב,אבל אני מוכן להסתכל בעיניים פקוחות, ולהתווכח עם דעה כזו או אחרת.
שינאה עיוורת יש רק בצד של חלאות כמו כותב כתב השיטנה,זה ועוד אחרים. לכן צריך להתיחס לכותב ולכתוב, כמו שמתיחסים למניפסט הפוליטי של שלדון והלקוח שלו,ולזכור שפסח בשער וצריך לבער חמץ ולהמנע מטריפה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מה פירוש "נרגילה והחומרים"?===
  יוד יוד   30/03/12 20:24
הבנתי כל מה שאמרת וזכותך לחשוב ולעלות זאת על הכתב, אבל מדוע אתה מקלל את הכותב? בנוסף לכך ,אתה חייב להבהיר את " הנרגילה והחומרים " ידוע שלנרי הייתה רשת מסעדות מצליחה תחת השם נרגילה, אבל מה פירוש והחומרים?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
הסבר והבהרה.
  יוסי מ   31/03/12 13:50
את נרי אבנרי לא צריך לקלל.מספיק להגיד עליו את האמת.

נרגילה והחומרים, משמעם נרגילה ומה שרשת המסעדות הציעה ללקוחות שלה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כזבית עיתונאי מוכשר? הידעת
  שהוא מלקט   31/03/12 10:32
רכילות כדי לכתוב כתבות? הוא מוחרם בלישכת ראש הממשלה, ואת המידע שלו הוא אוסף מפקידות מתוסכלות או עוברים ושבים בתוך הלישכה.
בן כזבית,הוא פרשן גרוע, שניכשל בראית המציאות, והוא ביחד עם ציפי ליבני באותה סירה. הציפיה שנתניהו יסיים תוך כמה חודשים את תפקידו כראש הממשלה, הכשילה אותה ומכשילה אותו.
דרך אגב, הידעת שאביו שולח מכתבי התנצלות לכל מקום, על שבנו כותב מתוך רוע קינאה ושינאה?
כתוב תגובה ל- שהוא מלקט
לאנונימי "שהוא מלקט"
  יוסי מ   31/03/12 18:19
"שהוא מלקט" אכן שם מענין למי שרוצה לתרום דעה לוויכוח.
.
מותר לך לחשוב עליו מה שתרצה. זה לגיטימי כמו שלי מותר לחשוב אחרת. הבעיה מתחילה בכך ששינאה עיוורת מדריכה אנשים בבואם להביע דעות. למה כזבית? אתה חושב שזה תורם משהו לשכנע שאתה צודק? מישהו יכתוב פעם "ביבים" על איש שאתה תומך בו ואתה תכעס (וגם אני שאיני תומך נתניהו) ובצדק.

כספית הוא עיתונאי אמין ובעל מקורות טובים. אתה לא חושב? אל תקרא אותו.
אבא שלו "מתנצל"? זה הרי טיעון נחות וחסר משמעות. אבא שלו חושב אחרת ממנו, אז מה? אבא של נתניהו חושב שבנו בנימין, נכשל בבחירת עוזריו ובבחירת נשותיו, זה פחות מסוכן????
לכן, רד מהשטויות,זה לא מוסיף כלום לשכנוע שעמדתך צודקת.
בכל מקרה שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
5
נרי אבנרי גדול מהחיים!!
  אמיר2008   30/03/12 12:57
הכל כל כך במקום עם סיכה קטנה נרי מנפץ את הבועות הגדולות והנפוחות שהתקשורת מנסה לנפח!
יישר כח!!!
כתוב תגובה ל- אמיר2008
6
בן כספית משקר?
  בן בן   30/03/12 18:33
בן כספית משקר? חה חה חה. בן כספית הוא לא עיתונאי, אלא פוליטיקאי קטן או שתדלן במסווה של עיתונאי. חובת אמינות הדיווח העיתונאי היא ממנו והלאה. יש אין סוף דוגמאות.
כתוב תגובה ל- בן בן
7
בן כזבית עיתונאי פראבדה
  דן ה   31/03/12 07:51
אין שום אמינות לכתבות שלו שתמיד מקדמות אג'נדה ללא קשר למציאות ,מאחורי פני הכלבלב במסכןמסתתר אדם מסוכן כי כוחה של המילה חזק
כתוב תגובה ל- דן ה
8
הם בנו אותו במשך 20 שנה..אובמה
  חשדנית   31/03/12 12:41
מה שתקראו עכשיו יגרום לכם לא להיות בטוחים עוד לעולם....
מה שתקראו עכשיו זו מזימה בקנה מידה שעוד לא הכרתם....
מה שתקראו עכשיו יגלה לכם את האמת על אובמה, הנשיא השחור הראשון של ארה"ב
הם בנו אותו במשך 20 שנה למטרה אחת - לכבוש את וושינגטון ואחרי זה את כל מה ש'הם' באמת רצו להשיג................

ב-1980 סיים אובמה את לימודיו בתיכון פונאהו בהונולולו ונסע ללמוד במכללת אוקסידנטל שבלוס אנג'לס, קליפורניה. הוא למד שם במשך שנתיים ואז נקלט בעדשות הרגישות של הספונסרים של המכללה - חברת אוקסידנטל.

הנה פרופיל החברה כפי שהועתק מאתרם:
חברת אוקסידנטל פטרוליום עוסקת בחיפוש, קידוח, ייצור ושיווק גז טבעי ונפט גולמי בארה"ב ובעולם. החברה פועלת באתרים כמו טקסס וניו מקסיקו בארה"ב. ומחוץ לארה"ב בפקיסטאן, קטאר, עומאן, תימן לוב, איחוד האמירויות ועוד. משרדי החברה ממוקמים בלוס אנג'לס.

הספונסרים של אוקסידנטל מייד קלטו את הפוטנציאל: שחור אבל לא ממש צאצא לעבדים, גם צאצא לשבט הלבן, נראה יפה, רהוט דיבור, יודע לנאום, וגם קצת סתום....
הם החליטו שאובמה יכול להיות המועמד האולטימטיבי לנשיאות ארצות הברית על הטיקט של הנשיא השחור הראשון. משיח. ממש כמו כריסמס. והם התחילו לפעול.

מייד שלפו אותו מהמיכללה והתחילו לבנות לו רזומה חדשה. כולל דת חדשה (הוא היה מוסלמי), מספר ביטוח לאומי חדש (מזוייף כי לא היה אזרח ארה"ב מלידה), ותעודת לידה חדשה (מזוייפת, מהונולולו). ואז שלחו אותו ללמוד באוניברסיטת קולומביה. זה לא היה פשוט. אובמה לא היה תלמיד מצטיין, וגם לא עשיר. בכוחות עצמו כמובן שלא יכל להתקבל בשום פנים ואופן לאוניברסיטה היוקרתית הזאת, מליגת הקיסוס. אפילו דונלד טראמפ אמר על זה (מתוך אתר וואלה):

"שמעתי שאובמה היה תלמיד גרוע", אמר טראמפ בראיון לסוכנות הידיעות AP. "איך יכול להיות שתלמיד כה גרוע מתקבל לאוניברסיטה כמו קולומביה, ובהמשך להרווארד? אני חושב על זה, אני רוצה לבחון את הדברים. תנו לי לראות את נתוניו האקדמיים". יש לציין כי טראמפ לא סיפק בראיון כל הוכחה לטענותיו לגבי הישגיו האקדמיים של הנשיא.

אובמה הוא בוגר תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת קולומביה שבניו יורק ב-1983, ולאחריו המשיך לתואר שני במשפטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית שבבוסטון. את התואר סיים ב-1991, לאחר שבין היתר היה הנשיא השחור הראשון של עיתון הפקולטה למשפטים בהרווארד. יש לציין כי ציוניו באוניברסיטה מעולם לא פורסמו, ובספרו האוטוביוגרפי, "חלומות מאבי", הוא הודה כי "לא תמיד הייתי כוכב אקדמי".

לטענת טראמפ, אובמה נוהג בדפוס קבוע של הסתרת פרטים אודותיו: "יש לי חברים שיש להם ילדים חכמים עם ציונים גבוהים, והם לא מצליחים להתקבל להרווארד. אנחנו לא יודעים כלום על הבחור הזה. יש הרבה שאלות שלא נענו על הנשיא שלנו".
המשך יבוא
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
הם בנו אותו 20 שנה......המשך
  חשדנית   31/03/12 13:39
באוניברסיטת קולומביה למד תואר ראשון במדעי המדינה, תחום לימוד חובה לכל מי שרוצה להמשיך לפוליטיקה. לא ברור אם כתב לבד את עבודותיו באוניברסיטה או שקיבל עזרה מהספונסרים הנדיבים שאירגנו לו עבודות בתשלום....אין על כך שום עדות לכאן או לכאן...

בסיום לימודיו באוניברסיטה עבד במשך שנתיים בחברת הייעוץ והמחקר BIC, אחת מהחברות של ה-CIA. למעשה המטרה הייתה להכשיר אותו למנהיגות. הוא לא עבד שם אלא הוכשר לתפקיד !

ציטוט מאתר החברה באינטרנט:
Business International Corporation (BI) was a publishing and advisory firm dedicated to assisting American companies in operating abroad. In 1986, Business International was acquired by The Economist Group in London, and eventually merged with The Economist Intelligence Unit. BI has been known to be used as a CIA front company.

המשך יבוא
כתוב תגובה ל- חשדנית
10
הם בנו אותו במשך 20 שנה..המשך2
  חשדנית   31/03/12 13:49
ב-1985, אחרי שסיים את ההכשרה במתקן של ה-CIA יצא אובאמה לראשונה לעבודת שטח: הוא הועבר לשיקאגו ושם החל לעבוד כרכז קהילתי באחד מרבעיה העניים-השחורים של העיר.

3 שנים אחר כך נשלח לאוניברסיטת הרווארד. אחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארה"ב שלהתקבל אליה צריך או אבא מיליארדר או ממוצע ציונים מעל 100 !

ברור שלאובאמה לא היה לא את זה ולא את זה. אבל הספונסרים ידעו לאן הם שולחים אותו - לאחד המעוזים החזקים ביותר של ה-CIA בארצות הברית. הם סידרו לו גם תפקיד מבטיח: הוא היה האפריקני-אמריקני הראשון שכיהן כנשיא כתב העת הסטודנטיאלי היוקרתי "Harvard Law Review".
נחשו מי עזר לו לתפקד ????

המשך יבוא
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
עוד על חברת BIC שבה 'עבד' אובמ
  חשדנית   31/03/12 13:56
The company has been identified as cover organization for the Central Intelligence Agency (CIA), e.g. see Lobster Magazine, issue 14 in 1987. According to a lengthy article in the New York Times in 1977, the co-founder of the company told the newspaper that "Eldridge Haynes [the other founder] had provided cover for four CIA employees in various countries between 1955 and 1960".[6]

כתוב תגובה ל- חשדנית
12
הם בנו אותו במשך 20 שנה..המשך3
  חשדנית   31/03/12 14:32
ב-1991 אחרי שסיים את הלימודים בהרווארד התחילה הקריירה הפוליטית שלו, כמובן בתמיכת הספונסרים שאפשר לגלות אותם כעת - המועצה ליחסי חוץ של ארה"ב (CFR). הם היו מעורבים בכל כולל מי יהיו השותפים שלו בשלטון.
קחו למשל את הדוגמא הבאה - במהלך מסע הבחירות של אובמה מול הילרי קלינטון במסגרת המפלגה הדמוקרטית הוא הוזעק לישיבה דחופה וסודית במועצה ליחסי חוץ. לעיתונאים לא נאמר דבר והם חשבו שהוא ימשיך למדינה הבאה במטוס שחיכה לו. למעשה במטוס היו רק העיתונאים והדוברת של אובמה. אובמה נעלם מהשטח....ויצא לישיבה שהתקיימה סמוך מאוד למקום שבו נאם לאחרונה. הילרי קלינטון גם הוזמנה לשם בדחיפות. זה היה 3 חודשים לפני שאובמה נבחר למועמד של המפלגה הדמוקרטית לבחירות הכלליות בארה"ב. הנושא בישיבה היה כזה - קלינטון הוכרחה לוותר על המשך המאבק שלה מול אובאמה ובתמורה קיבלה את תפקיד מזכירת המדינה. היא רצתה את תפקיד מספר 2 אבל באותה ישיבה נקבע - מספר 2 יהיה ביידן.

ואחרי שהבנתם כבר מי עמד מאחורי אובאמה במשך 20 שנה והריץ אותו לנשיאות בתור הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית, הבנתם גם שהוא לא יותר מאשר בובה על חוט של המארגנים.

המטרה שלהם הייתה - להשתלט על כל האנרגיה בעולם. בדיוק כמו שג'יי פי מורגן עשה עם משק הפלדה, במאה שעברה...

וכאן תחזרו להתחלה - חברת אוקסידנטל שגילתה את אובמה ואת תפוצת הפעילות שלה..........
כתוב תגובה ל- חשדנית
הם בנו אותו 20 שנה...המשך 4
  חשדנית   31/03/12 16:38
המטרה שלהם היא להשתלט על כל משק האנרגיה בעולם, ובכך להשתלט למעשה על כל הכלכלה העולמית, כי בלי אנרגיה אין בכלל תעשיה. באמצעות הנפט הם ישלטו הלכה למעשה על כל הגלובוס...
בשלב ראשון הוחלט להשתלט על הנפט במזרח התיכון. סנונית ראשונה הייתה עיראק. הם עשו זאת באמצעות הפקת השקר הגדול של נפילת מגדלי התאומים בניו יורק, כאילו התכנון היה של אל-קעידה שישבו באפגניסטאן. הם יצרו את הרעיון השקרי של "ציר הרשע" שבמרכזו עמד השליט מבגדד והתנפלו על המדינה שלו....כיום כל הפקת הנפט בעיראק נתונה בידיים מערביות.
אבל זה היה גדול מידי עליהם. הצבא לא הצליח להשתלט על השטח. 10 שנים התבוססו בבוץ העיראקי עד שיצאו.

הם החליטו על איסטראטגיה חדשה. זו נקראה בשם "האביב הערבי". המטרה שלה - כריתת ברית של ארה"ב עם תנועת האחים המוסלמים העולמית. המטרה שלה - העברת כל השלטון במדינות ערב לידי האחים המוסלמים מצד אחד, והעברת השליטה על הפקת הנפט במדינות האלה לארה"ב ובעלות בריתה, מהצד השני.

השלב הזה כבר לא בוצע על ידי הצבא (שכשל במשימותיו מוייטנאם ועד עיראק) אלא על ידי הסוכנים של CIA באינטרנט. הם שכנעו את העם הפשוט כי צריך להתקומם ולגרום להפיכה. השלטון הדיקטטורי יילך הביתה והעם יזכה בדמוקרטיה ורווחה.

הם הצליחו בתוניסיה והמשיכו בלוב (שם היה קצת יותר קשה אז הכניסו לתמונה את הקומנדו של בריטניה צרפת ומטוסי ארה"ב-גם ללא החלטה של הסנט האמריקאי בניגוד לחוקה של ארה"ב),
כעת המטרה ממוקדת על סוריה.

מבחינת ישראל - ישראל צריכה לתת את החלק שלה. כלומר, שוב להקיז את דם הבנים עבור המטרות של הנוכרים, בדיוק כמו במלחמת יום הכיפורים.
ישראל תיאלץ להתמודד ל-ב-ד-ה במלחמה עם איראן. היא תפסיד. איראן תהפוך לגרעינית. ישראל תיאלץ לוותר על יו"ש, הגולן, ירושלים המזרחית, ותהפוך למדינת כל אזרחיה !!!

מי שעוד לא מבין את הרצחנות החייתית האמריקאית לא יבין גם את הכתוב לעיל. אבל שיזכור, האמריקאים זכו במדינתם לא לפני שרצחו 20 מיליון אינדיאנים כדי להשיג את אדמותיהם, ואחרי זה פרצו במלחמת אזרחים רק כדי שהצפון יוכל להשיג שליטה על הדרום (ולעזאזל השחורים, הם בכלל לא היו הסיבה האמיתית למלחמה)
כתוב תגובה ל- חשדנית
13
המטרה: הפסד יזום במלחמה
  חשדנית   31/03/12 16:10
לא, לא, לא מדובר במלחמת יום הכיפורים. את זה כולם כבר יודעים. אבל המלחמה ההיא כבר היסטוריה. מדובר בקטסטרופה החדשה שהם מתכננים לנו: ישראל תקבל מכה אנושה במלחמה החדשה שלה עם - איראן.

אובמה הצליח לתמרן את ישראל כך שהיא תתחיל ותתקוף את איראן ל-ב-ד-ה. בלי השתתפות של ארה"ב והאיחוד האירופי. ארה"ב לא תעזור לישראל לפחות לא בהתחלה. התוצאות הנוראיות של המלחמה הזאת יביאו על ישראל קטסטרופה נוראית. בדיוק מה שהאמריקאים רוצים. הם רוצים לגרום לנו "שוק והלם" כדי שיוכלו לסדר את כל העניינים במזרח התיכון מ-ח-ד-ש, בדיוק לפי התכנונים שלהם..

אובמה הצליח לתמרן את ביבי נתניהו לעמדה שבה ביבי הכריז בנאום שלו כי "לישראל יש זכות להגן על עצמה". ביבי חושב שזה הישג שלו, למעשה זה ניצחון פירוס. כי את זה בדיוק האמריקאים רצו להשיג. הם רוצים שביבי יתחיל את המלחמה ל-ב-ד. ישראל תקבל את המכה ואז הכל פתוח מבחינת האמריקאים לשינוי מחדש של סדרי הכוחות במזרח התיכון !!!!!!

ישראל תיאלץ לוותר על יו"ש, רמת הגולן, ירושלים המזרחית, ותהפוך למדינת כל אזרחיה הערבים.
ואם אתם לא מאמינים - עוד מעט יכתבו על זה ספרים "הקשר המרובע 2"...............
כתוב תגובה ל- חשדנית
קונספירציה מטורפת:ברק מתמרן את
  חשדנית   31/03/12 16:21
ביבי נתניהו.... ברק משתמש ברגישות האמיתית של נתניהו לעניין האיום הגרעיני האיראני על ישראל, כדי לשכנע את ביבי לפעול על פי תכנית שהוא (ברק) יזם ביחד עם ראשי CFR בארה"ב, מאחורי גבו של ביבי נתניהו.
התכנית אומרת כך: יש להביא לכך שישראל תיאלץ לתקוף את איראן לבדה, ללא השתתפות אמריקאית. התוצאה: חורבן והרס בקנה מידה אדיר בישראל. אלפי טילים יתפוצצו בכל רחבי המדינה ויגרמו לנזק איום ונורא, התקוממות של ערביי ישראל והשטחים תעשה את העבודה גם מבפנים. ישראל תצא מהמלחמה הזאת בשן ועין, אבל זו בדיוק התוצאה שאליה חותר ברק. במצב הזה של ישראל מוכה, תחת השפעה של ה"שוק והלם" אפשר יהיה לעשות במדינה ככל שיעלה על דעתם של ברק ושות' כולל: הכרזה על משטר צבאי ותפיסת השלטון בידי ברק, הקמת מדינה פלסטינית וגירוש יהודי יו"ש, מסירת הגולן לאחים המוסלמים (שישלטו כבר בסוריה) והפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה (החלום הרטוב של מנהיגי CFR). מהבחינה הזאת ברק יתעלה אפילו מעל ומעבר לקרן להשמדת ישראל (NIF) שעושה את כל זה אבל בהדרגה החל משנת 1984.... ברק מקווה לעשות הכל ---בבת אחת---- וכך לקבל את כל נקודות הזכות אצל השליטים הבלתי נראים של העולם, ברומא (אופס, בארה"ב)

אין פלא שרח"ל (רשות חירום לאומית) הוכפפה למשרד הבטחון ביחד עם מל"ח (ועדות משק לשעת חרום) שעד כה לא היו כפופות לו. אין פלא שהמשרד להגנת העורף בראשותו של וילנאי סגנו של ברק הכין עיר אוהלים בנגב למאות אלפי האזרחים שישארו ללא קורת גג. אין פלא שהוכנו קברי אחים המוניים לקבורת מאות אלפי הקורבנות...אין פלא.

ביבי צריך להיזהר מברק, לא רק בשבילו אלא למען עם ישראל ומדינת היהודים. לדעתי ברק אדם חסר לב לחלוטין והדבר היחידי שממריץ אותו הוא התאווה הבלתי נשלטת לכוח בלתי מוגבל.... ככל שהוא קטן בגובה כך השאיפות שלו מרקיעות שחקים.

ביבי, זכור את יוספוס פלאביוס המרגל היהודי הבוגד שפעל לטובת הרומאים וגרם ל-2000 שנות גלות של העם היהודי. אל תתן לו למחזר את האסון....

כתוב תגובה ל- חשדנית
עם פתיחת המלחמה באיראן, ביבי
  חשדנית   31/03/12 16:46
צריך לקחת מברק את כל הסמכויות שלו כשר ביטחון ולהעביר לבוגי יעלון. את ברק עצמו להכניס למעצר סגור ומסוגר נטול אינטרנט טלפונים וכל אמצעי תקשורת אחרים עד לסיום הלחימה
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
יחידה 6 של הקומנדו הימי-חוסלה
  חשדנית   31/03/12 18:55
על ידי מפעיליה:
ב-2 למאי 2011 יצאו 24 לוחמי צוות 6 של יחידת הקומנדו הימי של צבא ארה"ב - "אריות הים" - למבצע חיסול נועז בפקיסטאן. על הכוונת היה אוסאמה בן לאדן. לפי הדיווחים, נכנסו חיילי הקומנדו בחשאיות (הם הגיעו ב-4 מסוקים למתחם! ברור ששקט דווקא לא היה שם) אל מתחם ביתו של בן לאדן וחיסלו אותו כשהוא עדיין ישן במיטתו !! לצד רעייתו, בשני כדורים אחד ישר בלב ואחד ישר בראש. בן לאדן מת מייד וגופתו נלקחה על ידי הלוחמים וזמן קצר לאחר מכן הושלכה מן המסוק אל הים כדי לא להשאיר ממנו זכר.
זה מה שסיפרו לנו.

אבל מה באמת קרה? 22 מתוך 24 חיילי יחידת אריות הים שהשתתפו במבצע הזה חוסלו בעצמם 3 חודשים לאחר מכן. הכניסו את כל הלוחמים למסוק צ'יינהוק איטי ומסורבל לטיסה מעל אזור מסוכן צפוף בלוחמי אלקעידה וטאליבן. טיל אחד ! (מתוצרת ארה"ב כמובן) פגע במטוס והרג את כל 38 החיילים שהיו במטוס, 22 מתוכם חיילי יחידת העילית שחיסלה את בן לאדן. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה הצבאית של הצ'יינהוק שטיל הצליח לפגוע בו ולהרוג את כל יושביו.
נשמע לכם מוזר ?

זהו שיש קונספירציה הטוענת כי החיילים נרצחו ! בפקודה מגבוה מארה"ב כדי שלא יגלו מה באמת קרה שם. בן לאדן לא חוסל. גופתו מעולם לא הוצגה ולא צולמה. צילום אחד ששוחרר לעיתונות התגלה כתרמית פוטושופ. אין שום עדות למותו של בן לאדן. הכל היה הצגה !

האמת היא שלוחמי אל קעידה עוזרים לארה"ב להשיג את המטרה המשותפת שלהם - שליטה מלאה של האחים המוסלמים במזרח התיכון.
אין פלא שאל קעידה השתתף במלחמה נגד קדאפי בלוב, משתתף במלחמה נגד אסד בסוריה, ונגד השבטים הנאמנים לנשיא בתימן. סעודיה אפילו מממנת את לוחמי אל קעידה שהצטרפו למורדים בסוריה...
מדובר במזימה בינלאומית לקדם את האחים המוסלמים במזרח התיכון בשיתוף של סעודיה ואל קעידה. ברור שיום בהיר אחד נגלה שבן לאדן חי וקיים וכל הסיפורים שסיפרו לנו על מותו היו רמאות אחת גדולה (כמובן שהם יצדיקו את 'הכישלון' בכך שהיו לו כפילים וכנראה הכפיל הוא זה שמת...חחח)

אגב, המקבילה הישראלית ליחידת הקומנדו אריות הים היא..שייטת 13 שלא מזמן הייתה בעצמה קשורה למבצע רמאות כזה. קוראים לו: "מבצע מרמרה"
כתוב תגובה ל- חשדנית
באתר של חיל האוויר הישראלי-
  חשדנית   31/03/12 19:00
iaf.org.il

ציטוט:
"חודש לאחר שהודיע נשיא ארה"ב על תחילת הנסיגה מאפגניסטן, התרסק אתמול מסוק צ'ינהוק (CH-47). בין אם מדובר בהתרסקות כתוצאה מפגיעת טיל או כתוצאה מכשל טכני, בצבא האמריקאי מסכימים כי אובדן בסדר גודל כזה עדיין לא היה
טל מיכאל
עם חזרתם של 31 החיילים האמריקאים ושבעת האפגנים מפעולה מבצעית, התרסק מסוק הצ'יינוק בעמק טאנג'י במחוז סידאבאד, אחד מקני המחבלים הגדולים באפגניסטן. זמן קצר לאחר התרסקותו לקח הטאליבן את האחריות, וגורמים בו מסרו כי יירטו את המטוס והפילו אותו בעודו באוויר. על-אף שפרטי הפעולה עודם חסויים, הודיעו האמריקאים כי בין ההרוגים נמנים 25 אנשי צוות מיחידת "אריות הים", אשר לקחה חלק בחיסולו של בן לאדן. אמש הודו בכירים בצבא האמריקאי כי המסוק יורט, אם כי עדיין לא נמסרה הודעה רשמית בנוגע לסיבת התרסקותו.
זו לא הפעם הראשונה בה המסוק הנחשב איטי וכבד, נפגע מטיל. בשנת 2009, נפגע מטוס צ'ינוק מ-RPG בעודו חולף בשמי מחוז הלמנד באפגניסטן. המסוק הצליח "לסחוט" שני קילומטרים נוספים, ונחת בסמוך לכפר קרוב. אף אחד מאנשי הצוות לא נפגע באותה הטיסה, והמטוס הושמד על-ידי הכוח האמריקאי הנוטש."

כתוב תגובה ל- חשדנית
בן לאדן נרתם למסע הבחירות
  חשדנית   18/05/12 08:33
של אובאמה. תגובה מ'רוטר' מאת: EtiXam

חיסול בן לאדן בא בתקופת שפל כלכלי ואלקטורלי של אובאמה
בתגובה להודעה מספר 0

1. נאמר בתחקירים כי חוסל על ידי ירוט סיגינטי של שיחת טלפון של עוזר.
אם יש משהו שכל איש מודיעין יודע, הוא שאין סיכוי בעולם כולו שאוסאמה או עוזריו ישתמשו במכשירים סלולרים מכל סוג שהוא בכל דרך שהיא, בטח לא במילות קוד כמו "יש לנו אורח מיוחד". הנחה אחרת היא שגויה מהיסוד, בטח לאדם המבוקש בעולם.
2. אין סיכוי בעולם שאוסאמה היה מתגורר בוילת פאר באמצע פקיסטן, שום סיכוי בעולם. האדם מתמודד מול הCIA שאלופים בHUMINT והNSA שאלופים בSIGINT. הוא יודע את זה יותר טוב מהם. האופציה היחידה שלו היא להתגורר בהרים.

3. אובאמה היה בשפל אלקטורלי ושביעות הבוחרים. במיוחד בגלל כלכלה. זה מצחיק כי שמעתי מישהו אומר לפני שנודע על החיסול, מה היה עוזר לאובאמה להתאושש ואז מישהו הציע אולי חיסול בן לאדן.

4. התירוץ של למה לא פורסמה תמונה חדה או למה פזרו את האפר בים הוא המטומטם ששמעתי מעולם. הם חששו שיעלו לרגל לקבר שלו בארה"ב? כאילו זו לא החלום הרטוב של הFBI לתייג את כל תומכיו. כאילו מישהו באמת היה "עולה לרגל". ומה קרה פתאום האמריקנים לא מסוגלים להתמודד עם תיירות עליה לרגל? זה פשוט התירוץ הכי עלוב ששמעתי.

בקיצור אני לא הייתי שם וגם לא נשמע את האמת לעולם, אבל כל הסיפור הזה נשמע לי באותה שניה כחרטוט מעולם החרטוטים ומפתיע שהגיע בתזמון מצוין.

אני אישית חושב שהיה לאובאמה ערוץ תקשורת עם אוסאמה אך ללא ידיעה היכן נמצא, דרך מודיע או משהו בסגנון. הוא סגר איתו דיל שיעלם מהשטח תמורת סכום כסף מסוים, כך בעצם אוסאמה שהתחיל להיות שנוא על ידי אויביו באל קעידה "יעלם" ופוטנציאלית גם יקבל מקלט במקום מסוים בשליטת ארה"ב וכך גם אובאמה ירוויח בוחרים ומורל באמצע שפל עצום.

משהו נוסף, מה לעזאזל עשה צלם בתוך חמ"ל החיסול של הבית הלבן? יש יותר יח"צ מזה? אין סיכוי בעולם שהיו מכניסים צלם כי אין לו שום סיבה להיות שם. גם את לע"מ לא יכניסו לחמ"ל חיסול של המוסד נכון?
כתוב תגובה ל- חשדנית
נשותיו של בן לאדן יתאחדו אתו
  חשדנית   19/06/12 19:12
בסעודיה....
זו הייתה אמורה להיות הכותרת הנכונה לידיעה מהיום (28/4/12)כי אפגניסטאן מגרשת לסעודיה את נשותיו ובנותיו של בן לאדן.....חחח
כי הכל מתחיל ונגמר במזימה אמריקאית-סעודית שאומרת כך:

1. ארה"ב תפסיק את המצוד על בן לאדן ואנשיו באפגניסטאן, ואף תצא מאפגניסטאן עד סוף 2012, בלי שתבצע את המתקפה הכוללת שהבטיח אובאמה ושבגללה הוא שלח עוד 40,000 חיילים אמריקאיים לאפגניסטאן. הגנרל האמריקאי, מפקד כוחות נאט"ו באפגנסיטאן, שהתנגד להחלטה המוזרה הזאת פתח את הפה בתקשורת ומייד פוטר ע"י אובאמה. במקומו מונה הגנרל פטראוס שהסכים לשתף פעולה עם השקר הזה...
2. אל-קעידה הסכים לעזור לארה"ב לטשטש את המזימה שמבוצעת מעל ראשו של העם האמריקאי ואף הסכים ל'סיכול הממוקד' שיבוצע על בן-לאדן, שבעצם אינו אלא שקר אחד גדול. האמת היא שבן לאדן הוברח לסעודיה וכעת נשותיו ובנותיו יתאחד אתו אחרי ש'גורשו'....חחח מאפגניסטאן. אין פלא שאין שום תמונות מתפיסתו של בן-לאדן ואתמול אפילו פורסם שבית משפט אמריקאי סירב לעתירה להורות למימשל לפרסם תמונות כאלה. פעם התירוץ היה שהם מהווים סיכון לחיי הלוחמים מצוות 6 ובני משפחותיהם כאילו נקמה מצד אל-קעידה. אחרי שהלוחמים האלה חוסלו - מצאו להם תירוץ אחר...אל-קעידה יתרגזו...חחח כאילו שפירסום התמונות הוא שיביא לנקמה ולא החיסול ע-צ-מ-ו...חחח

3. המטרה של כל המזימה הזאת היא להקים את החליפות החדשה של האחים המוסלמים בעולם הערבי.

4. ארה"ב וסעודיה (בן לאדן הוא סעודי במקור ומשפחתו מקורבת למשפחת המלוכה) משתפות פעולה בהעלאת האחים המוסלמים לשלטון בכל מדינות ערב. עד כה זה הצליח להם בתוניסיה, מרוקו (המלך הסכים כמובן), לוב, ועומד להצליח במצרים ותימן. אסד הוא הבא בתור - רק אם רוסיה וסין יסכימו לערוף את ראשו !!!

5. אין פלא שלוחמי אל-קעידה עוזרים לארה"ב וסעודיה להשיג את המטרה המשותפת. ראינו אותם נלחמים בקדאפי בלוב וכעת באסד בסוריה...



כתוב תגובה ל- חשדנית
בראש כוחות המערב עומד אל-קעידה
  חשדנית   19/06/12 19:26
במלחמה בסוריה ובלוב עמדו כוחות אל קעידה בראש המחנה המערבי שיצא להילחם בקדאפי ובאסד, מכאן ברור ש:

1. אל קעידה לא נוצח ליהפך ממשיך להתחזק.
2. אובמה כרת ברית עם אל קעידה ולכן הם עוזרים לו ולמערב במלחמה שלהם להשלטת האחים המוסלמים על כל המזרח התיכון ואפריקה
3. בן לאדן לא מת. הוא חי בסעודיה. רק אתמול (26/4/12)קראנו שנשותיו ובנותיו 'גורשו' מאפגניסטאן לסעודיה, על מנת להתאחד עם משפחתן
4. כל מי שהיה מעורב ב'קרב' על ביתו של בן לאדן - חוסל. כך לא יוכל לספר לעולם שבן לאדן למעשה נשלח לסעודיה
5. איפה גופת בן לאדן ? אתמול פורסם כי בית משפט בארה"ב סירב להיענות לבקשה לפרסם את התמונות והוידאו של גופת בן לאדן. מדוע ? בהתחלה טענו כי הצעד הזה נועד להגן על הלוחמים שחיסלו אותו. אחרי שאותם לוחמים חוסלו בעצמם התירוץ היה שאל-קעידה יתרגזו...כאילו שפירסום התמונות חמור יותר מאשר הרצח עצמו !!! מסקנה: בן לאדן לא מת.
אל קעידה ואובמה כרתו ברית. ואם להתחשב בעובדה שאובמה בעצמו מוסלמי מלידה, ואפילו השתחווה בפני מלך סעודיה, שומר המקומות הקדושים ביותר לאיסלאם, אז ממש אין פלא.... השאלה מה עושים עם זה אזרחי ארה"ב נשארת בינתיים פתוחה...

כתוב תגובה ל- חשדנית
מה שאובמה לא מספר לנו -
  חשדנית   19/06/12 19:32
כל תהליך או אירוע היסטורי שמתרחש הוא תוצאה של הנעה. אירוע היסטורי לא מתקיים 'במקרה'. אין דבר כזה. יש מי שמניע את התהליך ההיסטורי כדי שייצא לפועל. לכן, כאשר אנו באים לבדוק את האירועים ההיסטוריים שנקראים בשם 'האביב הערבי' צריך להבין את זה כך - יש מי שהניע את התהליך הזה, יש לו אבא ולאבא יש סיבה למסיבה שלו.
חקירת כל אירוע היסטורי מתחילה בשאלות האלה: מי המעורבים (הפועלים והנפעלים), מדוע, מתי ואיפה - ואם ניישם את זה על אירועי האביב הערבי התוצאה תהיה לדעתי כזאת:

1. המפעילים שעומדים מאחורי ההליך ההיסטורי הזה הם הם המערב (ארה"ב והאיחוד האירופי-גרמניה צרפת ובריטניה). כמובן שלא מדובר בכל האנשים אלא בקבוצה מצומצמת של אנשים משפיעים שעומדת מאחורי השלטון הגלוי בארה"ב ואירופה ומכוונת בסתר את מהלכיו. המועצה ליחסי חוץ יכולה להיות דוגמא טובה.
2. השותפים למהלך הזה הם האחים המוסלמים (אל-קעידה, טורקיה, סעודיה, החמאס ובקיצור העולם הסוני המוסלמי הדתי)
3. השותפים 'שלא בידיעתם' של המהלך הזה, משהו כמו 'האידיוטים השימושיים' של סטאלין הם העם הפשוט בארצות ערב שמחפש דמוקרטיה שיוויון וצדק חברתי ולכן יוצא להפיכה אזרחית. ברור שמה שיקבל זה בדיוק מה שהיה קודם רק בעטיפה אחרת. הדיקטטורה תשאר אבל הפעם בידיים אחרות. ידיים של דיקטטורה מוסלמית. ברור שזה לא מה שה'מהפכנים' רצו להשיג אבל מי בכלל שואל אותם. בדיוק כמו שלא שאלו את המהפכנים הקומוניסטים שקיבלו את סטאלין והגוגלים במקום שיוויון לכל הפועלים !
3. המטרה של המהלך: מצד אחד עומדת הגשמת השאיפה המוסלמית לחידוש החליפות הערבית באזור ומצד שני עומדות השאיפות של המערב שהן בעיקרן עניין של הון-שלטון כסף שליטה ומעמד.
4. השאלה מתי - הבחירה של האמריקאים באובאמה כנשיא מהווה את אות הפתיחה לאירועים של האביב הערבי. יתכן שתוכננו זמן רב לפני, אבל הוצאתם לאור הייתה בתקופת שלטונו של אובאמה. בעניין זה כדאי להזכיר שאובאמה הוא רק השליח של מי שעומדים מאחורי הקלעים ומושכים בחוטים.
5. שאלת האיפה - בעולם הערבי כולו !

ועכשיו מכאן לעניין אל-קעידה. כידוע, החזון הגדול ביותר של תנועת אל-קעידה היא הקמת החליפות הערבית החדשה. החזון הזה הולך ומתממש בעזרתו של המערב. אבל, כדי להשאיר באלאנס - שיווי משקל - צריך לייצר לצד הפלוס גם את המינוס, כדי שצד אחד יתאזן עם הצד הנגדי לו. נניח שהפלוס הוא החליפות הערבית הסונית, אזי המינוס יהיה החליפות הערבית השיעית ! וזאת בדיוק הסיבה מדוע אובאמה משמר את המשטר האיראני ומקדם את המהלך של איראן גרעינית. פשוט צריך לשמור איזון כדי שהפלוס-הגולם של האחים המוסלמים לא יעלה על יוצרו (המערב)!
וזאת הסיבה מדוע איראן גרעינית היא אינטרס מערבי ראשון במעלה. אפילו יותר מאשר איראן רוצה להניק, עגל הזהב השחור של המערב רוצה לינוק.
וזו כל התורה על רגל אחת

כתוב תגובה ל- חשדנית
שוק והלם בוושינגטון - פטראוס
  חשדנית   16/11/12 22:04
בעדות בדלתיים סגורות בקונגרס האמריקאי הצהיר כי:

1. מימשל אובמה מכר נשק לאל-קעידה בלוב
2. מימשל אובמה חשף בפני אל-קעידה את עובדת המצאותם של חיילי הקומנדו של יחידת העילית אריות הים במתחם השגרירות בלוב
3. מימשל אובמה ידע כי צפויה מתקפת טרור על אנשי השגרירות בלוב למרות זאת לא שלח עזרה והתעלם מהקריאות.

עוד פרטים כאן:
kr8.co.il

אז מה זה אומר ?
זה אומר שמימשל אובמה כרת ברית עם אל-קעידה, חימש אותם, ואיפשר להם לרצוח את החיילים שהשתתפו במבצע ל'לכידת' בן לאדן...אולי כדי שלא יגלו מה באמת קרה שם, ומה שקרה שם זה שבן לאדן לא מת !! הכל היה הצגה
כתוב תגובה ל- חשדנית
אוסאמה משתף פעולה עם אובאמה
  חשדנית   22/04/13 20:12
המחבל השלישי בפיגוע בבוסטון הוא...חאמזה בן לאדן, בנו של אוסאמה בן לאדן. מייד אחרי שנתפס ע"י השוטרים הם קיבלו הוראה לגרש את בן לאדן לסעודיה. הנה הפרטים מתוך רוטר:

"נעצר אדם שלישי בסמוך לאוניברסיטה, סטודנט ממוצא סעודי שנאמר כי סייע להם לבצע את הפיגוע בצורה כזו או אחרת, הייתה אפילו תמונה שלו מובל לניידת, אזוק, לאחר מכן נאמר שזו טעות בזיהוי אבל כבר אז נחשף שמדובר בסטודנט בMIT ממשפחת המלוכה הסעודית או משפחה קרובה שלהם, הוחלט לשלול ממנו את אשרת השהייה ולגרש אותו על בסיס מעורבות בטרור... השתיקו את הסיפור, גלן בק טוען שמגרשים אותו במקום לעצור ולחקור אותו רק בגלל הייחוס שלו."
האדם הזה הוא חאמזה בן לאדן, בנו של אוסאמה בן לאדן.

מקור ועוד פרטים מגלן בק: rotter.net





כתוב תגובה ל- חשדנית
15
אובאמה מבלף כל הזמן
  חשדנית   31/03/12 19:06
אפילו תעודת הזהות שלו מזוייפת. כך הכריז ב-1.3.12 השריף של אריזונה, גורם רשמי אמריקאי, אחרי חקירה של 6 חודשים בנושא. מתברר שאובאמה בכלל לא נולד בארה"ב ולכן לא יכול להיבחר לנשיא. החונטה שקידמה אותו לשלטון ידעה והסתירה. אבל השקר הזה לא יכול להחזיק עוד מעמד. לאובאמה אין תעודת לידה מקורית מארה"ב. ובכלל הוא גם לא נוצרי אלא מוסלמי שנולד בקניה לאב מוסלמי וגדל באינדונזיה באווירה מוסלמית דתית. גם זה מתברר אחרי שניסה להטעות את אזרחי ארה"ב

השאלה מה יעשו הרפובליקנים עם המידע הזה. אפשרות אחת - שיעבירו לחקירת הסנט של ארה"ב שבו יש להם רוב. במקרה כזה אובאמה לא רק שלא יוכל להציג מועמדות שנייה לנשיא אלא שכל ההחלטות שקיבל במהלך הכהונה הראשונה שלו בטלות ומבוטלות מחוסר סמכות....

אז מה יהיה ? אם נחיה נראה

כתוב תגובה ל- חשדנית
16
איראן גרעינית = אינטרס אמריקאי
  חשדנית   31/03/12 19:12
קונספירציה עולמית שעוד לא קראתם בשום מקום אחר !!

1. כידוע, ארה"ב מאפשרת לאיראן להגיע לפצצה גרעינית - לא מטילה סנקציות כלכליות קשות על הכלכלה האיראנית וגם מונעת מישראל מלתקוף את איראן.

2. כידוע, ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמית העולמית בראשות ארדואן ומזרזת החלפת כל המשטרים הערביים במזרח התיכון לשלטון של האחים המוסלמים. אם צריך גם לרצוח - הם עושים זאת בכיף. ע"ע קדאפי ובקרוב גם אסד.

3. נשאלת השאלה, מדוע ארה"ב שומרת גם על איראן וגם על האחים המוסלמים ? שהרי שני הכוחות האלה צהובים זה לזה אחד שיעי ואחד סוני, אחד נגד ארה"ב ואחד משתף אתה פעולה.

4. התשובה היא כזאת: ארה"ב יודעת שברגע שהאחים המוסלמים יקבלו את מבוקשם וישלטו על כל המזרח התיכון, הם יכולים לזרוק את ארה"ב לקיבינימאט. הם כבר לא יצטרכו אותה. וגם יוכלו למנוע ממנה נפט/אנרגיה. בקיצור לעשות למערב חיים די קשים.
לכן, ארה"ב שומרת את האופציה של איראן גרעינית ככוח חזק מאוד במזרח התיכון, כאופוזיציה ומשקל נגד לאחים המוסלמים. כך תשמור ארה"ב את האינטרסים שלה במזרח התיכון - האחים המוסלמים לעולם לא יוכלו לנטוש אותה שהרי איראן מסכנת גם אותם. הם יצטרכו להמשיך ולחסות תחת כנפיה של ארה"ב ולבקש את קירבתה, שהרי רק ארה"ב יכולה להתמודד עם איראן גרעינית !!!
הבנתם ? ארה"ב מאפשרת לאיראן להתגרען כדי שהאחים המוסלמים לא יוכלו לנטוש את הברית שלהם אתה. היא תמשיך לספק להם נשק - הפעם מול האיום האיראני, והם ימשיכו לספק לה בתמורה את הנפט.


כתוב תגובה ל- חשדנית
17
מסכן הכל בגלל הסמים.........
  הסברה   14/04/12 13:40
כתוב תגובה ל- הסברה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il