|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגידו לא, למעליל העלילות
מאת: נרי אבנרי  |  22/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבנרי מתקומם על "עלילות" ?
  שלמה המגיב   22/04/12 22:48
נשגב מבינתי כיצד מעיז אבנרי , שאינו משפטן ואין לו מושג בנושא אכיפת חוק , לתת ציונים לפרקליט שי ניצן ולראש אגף החקירות לשעבר סנדו מזור , בנושאים של חקירות פליליות והגשות כתבי אישום ונוסף לכך לאפיין את אישיותם ללא כל מידע של ממש [ "..ניצן התאמץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו..צריך ללכת הביתה בבושת פנים..החוקר השמאלני סנדו מזור.."]. מה הרדידות הזו ? מהיכן מזהה אבנרי את נטיותיו הפוליטיות של ניצב בדימוס סנדו מזור ? מדוע ניצן צריך ללכת הביתה "בבושת פנים" ? האם אבנרי צריך לקבוע איזה פרקליט עושה עבודה מיקצועית ונאמנה , או הממונים עליו ? לא להאמין ? מחר יחליט אבנרי איזה מנהל בית חולים , או מנהל בנק "צריך ללכת הביתה בבושת פנים ", או איזה חוקר ראוי שיחקור פוליטיקאי חשוד בפלילים כולשהו !!, סגנון של עסקן סוג ז, שנוהג להסית את הקוראים נגד עובדי ציבור ללא שום ידע או בסיס אלמנטרי , ממש מגוחך !! ושיא הצביעות הינה הכותרת שנותן למאמר , נו , מי שמתקומם כנגד "מעלילי העלילות" , שובר בעצמו שיאים חדשים בנושא ! ממש מדהים !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עובדה לשלמה
  יואל ק   23/04/12 08:30
מדוע אתה לא מתיחס לעובדות , ורק מקשקש בסיסמאות !!! אם ידועות לך עובדות אחרות על שי ניצן , אז בבקשה כתוב אותן , כדי להפריך את העובדות שהביא מר נרי , ואם אין לך עובדות , אז בבקשה , כל ילד בגן יכול להגיב כמוך !!!! שים לב לכך , שמר נרי משתדל כמעט בכל מאמר המתפרסם על ידו להביא סימוכין לדבריו !!! ואילו אתה ?
כתוב תגובה ל- יואל ק
"עובדות" , יואל ?
  שלמה המגיב   23/04/12 13:47
איזה "עובדה" היא שניצב סנדו מזור הוא "שמאלני" , יואל ? ראשית ,אבנרי אינו יודע מה הצביע מזור בקלפי וגם אם מזור היה מצהיר שהוא מזדהה עם מפלגה מסויימת , האם זה אומר שיטייח חקירה או יפברק ראיות עפ"י נטיותיו הפוליטיות ? האם אבנרי בקי בראיות בתיק "בראון-חברון" , שהוא קובע "עובדות" המתייחסות להתנהלות הפרקליט ניצן בתיק זה ? איזה "עובדה" היא שהציבור "איבד את האימון בשי ניצן" ? איזה ציבור ? ואם עבריינים ומשפחות פשע "איבדו את האמון " בפרקליט זה או אחר , האם זה רלוונטי ?, נו באמת יואל , אתה לא מבחין ברדידות ובפופוליזם הזה , שנובע מהשקפות אידיאולוגיות של כותב המאמר ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עובדה
  מני הזועם   23/04/12 19:39
בשבוע שעבר שמך היה טובה פלאי וזאת עובדה, סנדו מזור אכן איש שמאל, ניצב מזרחי גם איש שמאל, וגם את טובה פלאי אשת שמאל,אני בטוח במאה אחוז אין לך עובדות האומרות אחרת, דבר נוסף טובל'ה הגיע הזמן להפסיק את האובססיה החולנית שלך לגבי נרי אבנרי.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
ומה עם "האובססיה" שלך , מני ?
  שלמה המגיב   23/04/12 21:27
במקום להתעסק באיתור זהותי האמיתית , שהיא בכלל לא רלוונטית ,ראוי שתתייחס למהות הביקורת שלי כנגד סגנון השקר , ההטעיה וההסתה של אבנרי ברוב מאמריו , מבלי שתצטרף למנהג הנלוז של אבנרי , לתייג כל הזמן אנשים כשמאל או ימין בהשקפותיהם הפוליטיות , ללא קשר בכלל לנושא הנדון. האם זה לא "אובססיה" , אדון מני ? האם פרקליט או קצין משטרה בעל השקפה פוליטית ימנית , יהיה יותר מיקצועי , ישר ואובייקטיבי , מאשר "שמאלני" [ רחמנא ליצלן] ? מה הקשר בכלל ? איזה רדידות מחשבתית ? ומה שמעניין את מני , זה באיזה שם אני מזדהה ? זה מה שחשוב ? כעת גם ניצב בדימוס מזרחי מתוייג על ידי מני , כאילו לרמוז שאינו שוטר ראוי , מיקצועי וישר ,אך אם היה מצטרף לליכוד לאחר פרישתו , אזי הוא היה אצל מני , שוטר טוב וישר ! ממש מגעיל !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
ביבי משליט שמאלנים בעמדות כח
  ביבי הסמרטוט   23/04/12 01:48
נרי היקר תפנים.
ביבי הסמרטוט משליט שמאלנים בכל עמדות הכח במדינה.

ביבי מינה את גנץ השמאלן ואשתו ממחסום ווטש לרמטכל צהל.
ביבי השמאלן מינה את ניצן אלון השמאלן הקיצוני ובעלה של השמאלנית ההזוייה מנשות ווטש לאלוף פיקוד המרכז.
ביבי השמאלן מנע כל שינוי ורפורמה בעמדת הכח המרכזית בבית המשפט העליון.
ביבי התבוסתן הרופס והעלוב מינה את ברק השמאלן לשר ביטחון.
ביבי השמאלן מנע חקירת מימון הארגונים העויינים על מקורות המימון שלהם שמגיעים ממדינות ערב ומדינות עויינות וארגונים אנטישמים.
ביבי השמאלן הפקיר את כל תושבי דרום הארץ לירי טילים מבלי שהסמרטוט מגיב.
ביבי לא מסוגל להתמודד עם האיום האיראני.
ביבי מפקיר את המדינה להצפה בידי מאות אלפים של מסתננים מאפריקה המשתלטים על המדינה.
ביבי מיישם את מדיניות שלום עכשיו.

לכן נרי היקר...אל תפלא כלל אם נתניהו יודח בתבוסה שלא הייתה כמוה.
האיש פשוט שנוא ונתעב ומעורר תיעוב בקרב אלו שהעלו אותו לשלטון.
ורשום לפניך.....נתניהו יובס בכל מקרה ומצב...וזו לא התקשורת אשמה בכך...ביבי הוא האשם על כך שהינו מנהיג עלוב,ניגרר, מושפע, חדל אישים וחסר אופי וחסר חוט שידרה וחסר כל שמץ אמינות.
האיש פשוט פאססססההה כדי תיעוב בלתי ניסבל וסופו הפוליטי כבר נחרץ לתבוסה.
כתוב תגובה ל- ביבי הסמרטוט
3
ששי ניצן יעזוב את השירות
  אברהם מערב השומרו   23/04/12 07:12
הממשלתי ,יפתח יחד עם טליה ששון ומיכאל ספרד משרד עורכי דין ושלושתם יחד יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
השוק הפרטי...עאלק
  ירון זכאי 1   23/04/12 16:57
הבעיה עם שמאלנים היא שגם כאשר הם עוזבים לשוק הפרטי עאלק הם מתפרנסים מהגשת עתירות הזויות לבג"ץ אשר ממומנות על ידי "ארגוני שלום", ודואגות לכל מיני ערבים ש"לא קיימים" שמא מכרו את "אדמתם" לבניית בתים בהתנחלויות, וכדומה.... >>>>> עד שהם לא יעזבו את הארץ ויחזרו בתשובה בארצות אירוערביה לא יהיה ניצחון מושלם ראוי אחד. "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" תרתי משמע "יצאו", (לא יצאו בעבר כפי שהרבה אנשים חושבים). ואין המקרא יוצא מידי פשוטו!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
4
קבל פירוט.
  עובדות?   23/04/12 19:34
"יחד איתו בפרקליטות, שתי שמאלניות ידועות: עדנה ארבל וטליה ששון" - עובדה. יש סימוכין לעובדה הזו?

"החוקר השמאלני סאנדו מזור"- עובדה. יש סימוכין?

"מזה כחודשיים, שי ניצן ממתין לתפקיד הבא. רעיונות נזרקו לאוויר ומכל מיני סיבות לא התגבשו לכדי שיבוץ. בינתיים הוא "מגרד ביצים". לא צריך להיות פסיכולוג כדי להבין שעד שהבשורה תגיע, שאלת התפקיד הבא היא ההרהור הראשי שלו"- נניח לרגע לסגנון המעליב והבהמי, שלא מתאים אפילו למרתפי הטריבונות של איצטדיון הכדורגל. יש סימוכין לכל ההבל הזה?

"מי שקרא את מה שכתבה טובה צימוקי (ידיעות אחרונות, 17.4.12), הבין שבינתיים לא נמצא תפקיד שיהלום את כישוריו (?) של ניצן"- מבריק. בהעדר סימוכין נתלה אבנרי ב"אילן גדול". טובה צימוקי. ההיא מ"התקשורת העוינת" שפתאום מהווה אסמכתא לטענות שלו.

"המוטיבציה של השמאל לשמור בידיו את מוקדי הכוח שמחוץ לקלפי" - תובנה מדהימה ומורכבת כמו של ילד בגנון. השמאל רוצה לשמור על כוחו. להבדיל מהימין, שרוצה להחליש את כוחו ולחזק את השמאל.

כיון שהדרך היחידה שאבנרי מכיר היא התקפות אד הומינם לא נותר אלא לציין בתגובה שהוא היה ונשאר רוכל של אוכל ירוד ומזיק לבריאות, שמוגש על גבי תמונות של בחורות ערומות כאחרון הפורנוגרפים.
כתוב תגובה ל- עובדות?
עובדות? אתה הופך בין יום ללילה
  נחום שחף   24/04/12 01:40
בלי להתבלבל בלי להסמיק מתוך תקווה שמה? שכולנו מטומטמים? ששון שכתבה את דוח ששון כנגד ההתישבות היהודית והצטרפה אח"כ למפלגת מר"ץ אינה שמאלנית? תנועת מר"צ אינה שמאל? אפשר להמשיך אבל העיקרון ברור. אתה חוזר ומוכיח שתופעת האידיוטים השימושיים במערב מימי לנין וסטאלין לא חדלה מהעולם. אין גבול לטיפשות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
שוב, אד הומינם. ללא טיעונים.
  לנחום שחף   24/04/12 09:26
הצגתי שלל "עובדות" המפורטות אצל אבנרי, והראיתי איך לאף אחת מהן אין שום תימוכין. הראיתי גם איך "טענותיו" מנוסחות בשפה ירודה, בהמית וולגרית, שאינה מתאימה אפילו לביריון טריבונות מצוי.

תגובתו של נחום שחף- בלה בלה בלה כלפי טליה ששון, תקיפת הדובר אד הומינם והסתה בסגנון הסטליניסטי, המקובל בקרב הימין הלאומני, ללא שום תוכן ממשי.

איסטרא בלגינא קיש קיש קריא. זמנכם עבר.
כתוב תגובה ל- לנחום שחף
עובדה
  יואל ק   24/04/12 10:54
זמנו של מי עבר ??????
כתוב תגובה ל- יואל ק
5
שלכם.
  ליואל.   24/04/12 13:06
נשארתם לבד בגטו הפיסי והנפשי שלכם. אף אחד כבר לא סובל אותכם וכל מה שנשאר לכם זה לקלל את כולם ולקרוא לכולם אנטישמים, כמו שעושים אבנרי ולהקת המעודדים שלו.
כתוב תגובה ל- ליואל.
6
תגובה
  צנחן   18/08/12 23:42
לא יפה נרי.....אתה מעליב את כל החברה עם המשקפיים העגולים שהאמת והצדק תמיד תמיד כנר לרגליהם. טליה ששון ??? מה פתאוםםםםם...היא בכלל חברה בתנועת כהנא. שאלה קטנה ולא חשובה :כיצד דו"ח אדמונד לוי השופט בדימוס פרך והפריך את כל קביעותיה של זו והפכם לאות מתה ? אני מבין חילוקי דעות בין אנשי מקצוע אך לקחת דרך ודו"ח היצוק ברזל לפיה נהגו שנים- דו"ח טליה ששון-בפרקליטות וכך ממש להשליך הכל לזבל ? האם אין כאן מקום לחקירה כיצד קרה הדבר ולתבוע את השופט לוי או את טליה ששון על הטיית משפט ועשיית שקר ורמייה בחוק ? נראה את שניהם מתמודדים והמפסיד יילך לבית הסוהר. כיצד הפרקליטות אימצה את דו"ח ששון בשתי ידיים תוך התעלמות מפרופסורים רבים שטענו שהדו"ח הזה שגוי מיסודו ? שי ניצן ??? שי ניצן הוא מקרה ברור של איש ציבור המפעיל את סמכויותיו בכיוון -פוליטי- אחד המתאים לדעתו ולראייה כיצד כל קראוון שהוקם נהרס בכוח עצום של מאות שוטרים טרקטורים ומעצרים בשעה שבסמוך מתרחשת בנייה ללא פיקוח וללא רשיונות של ערבים. כלומר בא הבחור החביב הלז והפעיל את כוחו וסמכותו בכיוון אחד בלבד. תחשבו שמפכ"ל המשטרה יחליט לא לאכוף את הציות לרמזור אדום בנתניה בלבד? שהנגיד לא יאכוף הוראת מס ערך מוסף בחיפה בלבד? נראה טוב? שי ניצן צריך לעזוב בבושת פנים את תפקידו וכל תפקיד רשמי אחר שיושת עליו במסגרת המדינה יהיה לעג לחוק ולעז לדמוקראטיה הישראלית.אפילו כטלפן לא הייתי מרשה לו להראות פניו בבניין התביעות של מדינת ישראל. שי ניצן אכן טרם חזר בו מעלילתו לפיה הייה שימוש בסודה קאוסטית על ידי המתבצרים . בכל נושא אחר הוא שמר על זהירות משפטית מופלגת אך דמם כבודם כספם רכושם של המתנחלים היו למרמס אז בגוש קטיף והיום בשומרון. קרוב היום שבו ייוואשו ציבורים ישראלים מבית המשפט וצידקתו ואז כמו בפעמים רבות בהיסטוריה: "עולים על הבסטיליה".ארור היום הזה כי יבוא אבל רחמיי רחמיי על כל אנשי השררה שגבה ליבם . ההמונים ייתבעו את עלבונם משי ניצן בבתי דין של שדה. עד כדי כך כאבם שהיום שבע שנים אחרי שעלה עליהם הכורת טרם נרפאו ממכותיה של המערכת אשר בראשה עמד שי ניצן ה"ישר והצדיק מכל אדם".
כתוב תגובה ל- צנחן
7
תגובה
  צנחן   18/08/12 23:52
לא יפה נרי.....אתה מעליב את כל החברה עם המשקפיים העגולים שהאמת והצדק תמיד תמיד כנר לרגליהם. טליה ששון ??? מה פתאוםםםםם...היא בכלל חברה בתנועת כהנא. שאלה קטנה ולא חשובה :כיצד דו"ח אדמונד לוי השופט בדימוס פרך והפריך את כל קביעותיה של זו והפכם לאות מתה ? אני מבין חילוקי דעות בין אנשי מקצוע אך לקחת דרך ודו"ח היצוק ברזל לפיה נהגו שנים- דו"ח טליה ששון-בפרקליטות וכך ממש להשליך הכל לזבל ? האם אין כאן מקום לחקירה כיצד קרה הדבר ולתבוע את השופט לוי או את טליה ששון על הטיית משפט ועשיית שקר ורמייה בחוק ? נראה את שניהם מתמודדים והמפסיד יילך לבית הסוהר. כיצד הפרקליטות אימצה את דו"ח ששון בשתי ידיים תוך התעלמות מפרופסורים רבים שטענו שהדו"ח הזה שגוי מיסודו ? שי ניצן ??? שי ניצן הוא מקרה ברור של איש ציבור המפעיל את סמכויותיו בכיוון -פוליטי- אחד המתאים לדעתו ולראייה כיצד כל קראוון שהוקם נהרס בכוח עצום של מאות שוטרים טרקטורים ומעצרים בשעה שבסמוך מתרחשת בנייה ללא פיקוח וללא רשיונות של ערבים. כלומר בא הבחור החביב הלז והפעיל את כוחו וסמכותו בכיוון אחד בלבד. תחשבו שמפכ"ל המשטרה יחליט לא לאכוף את הציות לרמזור אדום בנתניה בלבד? שהנגיד לא יאכוף הוראת מס ערך מוסף בחיפה בלבד? נראה טוב? שי ניצן צריך לעזוב בבושת פנים את תפקידו וכל תפקיד רשמי אחר שיושת עליו במסגרת המדינה יהיה לעג לחוק ולעז לדמוקראטיה הישראלית.אפילו כטלפן לא הייתי מרשה לו להראות פניו בבניין התביעות של מדינת ישראל. שי ניצן אכן טרם חזר בו מעלילתו לפיה הייה שימוש בסודה קאוסטית על ידי המתבצרים . בכל נושא אחר הוא שמר על זהירות משפטית מופלגת אך דמם כבודם כספם רכושם של המתנחלים היו למרמס אז בגוש קטיף והיום בשומרון. קרוב היום שבו ייוואשו ציבורים ישראלים מבית המשפט וצידקתו ואז כמו בפעמים רבות בהיסטוריה: "עולים על הבסטיליה".ארור היום הזה כי יבוא אבל רחמיי רחמיי על כל אנשי השררה שגבה ליבם . ההמונים ייתבעו את עלבונם משי ניצן בבתי דין של שדה. עד כדי כך כאבם שהיום שבע שנים אחרי שעלה עליהם הכורת טרם נרפאו ממכותיה של המערכת אשר בראשה עמד שי ניצן ה"ישר והצדיק מכל אדם".
כתוב תגובה ל- צנחן
8
מזור
  יונה סוקולובסקי   21/08/12 14:55
אם זכרוני אינו מטעני הרי סנדו מזור היה החוקר הראשי של נערי "כנופיית מע"ץ".
חקירה שכולה עינויים מלווה בהשתנות על הנחקרים.
לפני שסנדו מזור סיים את שירותו במשטרה הוכחה חפותם של נער מע"ץ.
העובדות לא מענינות את מי שמגיב על דברי נרי.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
9
שירות ציבורי, מקום עבודה נוח
  מוטי1   21/11/19 22:05
לפראזיטים סדיסטים שמקדישים את כל זמנם ומרצם בלעשות רע לזולת.
כתוב תגובה ל- מוטי1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il