|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החזירו את השוטר אזולאי לרחוב
מאת: איתמר לוין  |  13/05/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהרונוביץ כמו ליברמן הוא אפס
  חסר מעש ותועלת   13/05/12 08:16
כתוב תגובה ל- חסר מעש ותועלת
2
טעות קשה - רק כח בילוש יעשו עב
  עמיחי לובן   13/05/12 08:43
הכותב לא מכיר את החומר ! שוטרים כחוליםהפ פקידים ! רק בילוש ומודיעין יביא לתוצאות !
כתוב תגובה ל- עמיחי לובן
3
הפיתרון להחזיר עטרה-המשאז !!!!
  בר דרור דוד   13/05/12 08:50
די לכל הסיפורים רק לאחר שיחזירו את המתנדבים לרחוב השקט יחזור, די עם המשקי"ם הוןרטואלים, די לפתוח את שירית הסירנה ולבדוק כמה פעיליות יש לכל בסיס.
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
4
שיטור אינו ענין לחיילים
  ש. שאול   13/05/12 08:51
גיוס בחורים צעירים למשטרה, במקום לצה"ל, לא יביא שום תועלת. שיטור הוא מקצוע, שרוכשים אותו בלימוד, אימון וצבירת נסיון. שוטר מקוף אינו בובה. הוא צריך להיות אדם בשל, בוגר, מנוסה ומקרין סמכות; כזה שהציבור רוחש לו יראת כבוד. בחורים/ות בני 18-20 בוודאי שאינם עומדים בדרישות הללו.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
אתה צודק, רוצים שוטרים מקרטון
  רובוקופ 1   13/05/12 14:08
במקום שוטרים מקצועיים, ו"השוטר אזולאי" היה אב-טיפוס השוטר מקרטון! ראה את גיבורי הסרטים האמריקאים על שוטרים: שוורצנגר, ברוס וויליס, ואצלנו ? שייקה אופיר ז"ל...
ולא למשטרה של מתנדבים ("משמר אזרחי"), כי שיטור אינו תחביב!
אבל גיוס חרדים צעירים, כולל הכשרה יסודית, יכול בהחלט להיות פתרון גם להם וגם למשטרה, כי שרות במשטרה יאפשר שמירת מנהגיהם בנושא אוכל, תפילות וכדומה.
כתוב תגובה ל- רובוקופ 1
5
פשיעת הרחוב
  זלמן שושי   13/05/12 09:09
חבר שלי קצין ארליך קרמשניט הגיש בג"צ נגד המפכ"ל דודי כהן שלא קידם אותו כי ארליך קרמשניט גילה שחיתות במשטרה והקימו בגללו ועדת זיילר ששלחה מפכל קראדי הביתה
אני ישבתי אני זלמן בבית משפט עליון ושם הקריאו תצהיר של הממונה על כוח אדם במשטרה ניצב אחד עמיחי שאמר כך"בעוכריו של העותר התמקדותו בפשיעת הרחוב" הבנתם כדי לא לקדם קצין טוב משתמשים בסיבות מטופשות שמראות כי פשיעת הרחוב לא חשובה מספיק למשטרה אבל מה לעשות שהיא הכי הרבה פוגעת באזרחים
כתוב תגובה ל- זלמן שושי
6
כאשר בפיקוד המשטר
  יוד 60   13/05/12 09:11
עומד מפכל שלא היה אפילו דקה שוטר ולא ישב מעולם בניידת משטרה וכמובן אינו מכיר את עבודת השוטר. תוסיפו לכך שמשכורת השוטר היא עלובה ותנאי הסף לגיוס יורדם בגלל שצעירים איכותיים לא יבואו לעבודה ללא שעות ללא שבתות ללא חגים עם משכורת עלובה . שני רכיבים אלה מפכל מגוהץ וסגל פיקוד טפלונאי.ושכר בושה הם פרצופה של המשטרה יום יום.
כתוב תגובה ל- יוד 60
7
האונס אמש בגן העיר בת"א
  חשיפה/סקופ   13/05/12 09:27
היה מתחת לאף של מאות ואלפי שוטרים שהיו בככר רבין בהפגנת המחאה. גם השוטר אזולאי וגם משטרת לואי דה פינס יחד.....
כתוב תגובה ל- חשיפה/סקופ
לא נכון, זה היה יום לפני כן.
  בוצ'צו   13/05/12 10:30
כתוב תגובה ל- בוצ'צו
8
שוטרת ששוקלת 60 ק"ג לא גיבוי
  תפסיקו לאכול בורק   13/05/12 10:39
בורקס עוגות ואוכל חינם .אימוני כושר וגברתנים.
כתוב תגובה ל- תפסיקו לאכול בורק
9
מדינה ששונאת את יהודיה לכן היא
  קורןנאוה טבריה   13/05/12 10:49
מאפשרת פלישה של מסתננים, זרים, אלימים ואויבים ללא הבדל דת!!!לקחת את הכסף שנועד לבחירות ולהשקיע בביטחון פנים לאזרחי ישראל הקורבנות של כל ממשלות ישראבלוף!!ולטפל תחילה בשוטרים אלימים ואפ0ים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
משטרת דנינו נכשלה בענק
  הציבור נאנס שוב   13/05/12 10:51
משטרת יוחנן דנינו מאופיינת בכשלון קולוסאלי ממשי. שוב מוכח כי אהרונוביץ' שגה בבחירת מפכ"ל חלש, לא מקצועי, רך, חסר ידע וניסיון ניהולי , בלתי מתאים [ציון בלתי מספיק ואף נכשל]- שאינו מבין במשטרה על מכלול תפקידיה ואגפיה.
כתוב תגובה ל- הציבור נאנס שוב
11
Fire Aharonovitch. He is Zero
  WC=00   13/05/12 11:23
כתוב תגובה ל- WC=00
12
לא מניה ולא מקצתיה
  איש עם קפה   13/05/12 11:24
שלום רב.
גם אני עוקב בחרדה אחר התקריות האלימות המתרחשות בעת האחרונה, ליבי נחמץ למול הקרבנות ולמול אזלת היד הציבורית. לאחר שקראתי הכתבה ומאחר שבעברי מנויים כ - 10 שנות שיטור משלל התחומים, דעתי אינה כדעת העיתונאי, מר איתמר לוין, ואין בידי להסכים עם דבריו - לא מניה ולא מקצתיה.
לדעתי, הבעיה איננה בשיטור אלא בשיטה:
אכיפה - המשטרה מוגבלת, הן בתקציב להגדלת כח האדם והכשרתו, שלא נאמר ברכישת ציוד או חלילה פיתוח אמצעים. אכן, יש במשטרה אבטלה סמויה במקומות המינהליים בלבד ואילו במקומות המבצעיים נמצא כח שיטור אביציונרי ומונע בשליחות ראויה, כמיטב בנינו שהגיעו מיחידות קרביות בצה"ל ובמג"ב. בענין זה, נראה לי, שדוקא צירוף חיילים (שח"מ) לצד השוטר, במטרה לחסוך או להתאים למצבה הכלכלי, יהא יותר מזיק מאשר מועיל. העלאת תקציב המשטרה תועיל באלף מונים מאשר צירוף חיילים, על כלל ההבטים.
משפט - החלוקה בין עבריינות קטינים (נוער) ובין עבריינות בגירים אינה רלוונטית עוד. מיוחד הדבר כשהעבירה נוגעת לסדר ציבורי, קרי - אלכוהול, הקמת רעש, התקוטטות, ונדליזם, שוטטות, התקהלות אסורה, תקיפת עובדי ציבור (שוטרים, פקחים וכו') כמו גם עבריינות כנגד המוסר (מין, סמים וכו'). שיטת מתן משקל עודף לשיקולי השיקום והשפעה פסיכולוגית, בהליכים פליליים, לעבריינות קטינים - כשלה. זאת ועוד, שבית המשפט מצויד בכלים רפים, המעניק איזון אנכי בין ערכים ספציפיים מבלי לשקול את האינטרס הציבורי. בתי המשפט, כך לדעתי, אינם חפים מביטול מאזן אימה, שבין המעשה לבין העונש. רשות התביעה מזלזלת במאמצי השוטר, תחת מוסד התיעדוף (!) בבוא השוטר להרחיק נגע רע מהרחוב, למשל, עיכוב או מעצר בשל עבירת סד"צ נתקלת ברפרוף קל לטובת השחרור המידי והמנעות מהגשת כתב אישום, אם לא הסדרי טיעון.
חינוך - מערך החינוך נותן אותותיו במקומות ספורים אך בטל בשישים למול דינמיקה קבוצתית של בני נוער, המעוניינים להתבלט ולהתקבל כבעלי יחודיות בתוך הקבוצה. כך, במקומות בילוי יעודיים, מקומות התקבצות מועדים, צריכת אלכוהול וסמים - נתפסים, בעיני הנוער, כחלק אינטגרלי מהשיתוף ומהחוויה החברתית.
לדעתי, יש לשלב בין הכלים המצויים תוך שימת דגש על תוצאת אכיפה לטובת המניעה העתידית. על מעשה פלילי מתחום הסד"ץ ראוי וצריך שיהיה בעל השלכות רוחביות. הרחבת תקציב או כח האדם של המשטרה, כמו גם שיפור התנאים לשוטר, הינם בבחינת חובה ציבורית. במקביל, יש להרחיב את מספר השופטים ובמיוחד את שעות העבודה שלהם, שיפוט מהיר לעבירות מסוימות, שבמטרת ההליך לחייב את שילוב המניעה עם השלכות אכיפה ומעורבות מסגרות חינוך והורות, הינם בבחינת חובה ציבורית נוספת.
על מעשים פליליים מתחום המוסר, יש ליתן תגובה מידית בדמות העלאת רף הענישה ומתקני ענישה רלוונטיים.
על כל אלה לעבוד 24 שעות, 7 ימים בשבוע ולאורך כל השנה. שוטר מעכב/עוצר צריך לדעת שלקצין הממונה יש אמצעי אפקטיבי לטפל באדם והביקורת השיפוטית צריכה להיות זמינה יותר מתמיד - ובכל שעה.
סוגיות חברתיות מחייבות התערבות ציבורית מוסדית - הממשלה צריכה ליתן דעתה לגבי תוכנית המשלבת בין הכלים הנ"ל, הרשות המחוקקת צריכה ליתן דעתה על תיקונים בסמכויות ביצועיות והרשות השופטת צריכה למדוד את הלכותיה האחרונות הנוגעות לרף ענישה, הוכחת עבירות והקצאת משאבים לטיפול מידי בביקורתה השיפוטית.
מחשבה נוספת - סיור משותף של שופטים, תובעים, שוטרים ונציגי עיריות ברחובות ובשעות המועדים, בכדי להתרשם מהיקף הבעיה בעבריינות נוער וממכלול הגורמים המאפשרים את קיומה.
מזון למחשבה.
כתוב תגובה ל- איש עם קפה
13
מספיק עם זיוני השכל !
  ישמעאל   13/05/12 11:56
אתה מנסה לספר לנו על תקופת שוטרי המקוף בשנים הראשונות של המדינה כשעל כל כמות קטנה של אזרחים היה שוטר מקוף אחד , היום ייתכן מאד שכמות השוטרים מול אזרחים אולי לא גדלה אבל לבטח לא קטנה משמעותית . כשכל הארץ היתה מרוכזת סביב תל אביב ירושלים וחיפה וכשבכל עיר בקושי היו רחובות ולהלך בהם ברגל היית מספיק להקיף את כל הרחובות במספר שעות . אתה מדבר על שוטרי מקוף כשהארץ מנתה מאות אלפי תושבים ובמגזר הערבי היה משטר צבאי [כך שהמשטרה היתה פטורה מלהסתובב שם] . היום ברוך השם , המדינה מונה למעלה מ - 7 מליון תושבים , נוספו בארץ יישובים רבים , ערים צצו והתרחבו , כמעט לכל תושב יש רכב או שניים . להציב שוטר מקוף בכל חלקה קטנה של גן ציבורי זה אומר גיוס אלפי שוטרים במשמרות . אתה מוכן לתקציב כזה של המשרד לבטחון פנים ? תיכף ומיד יצוצו כתבים כמוך , מושחזי מיקלדת ויתלוננו על התקציבים המנופחים שמפנים למשטרה במקום להפנות למעמד ה"ביניים" היקיר לכמה שכבות עיתונאים ופוליטיקאים . מספיק עם ההתפלספות וזיבולי השכל ! לא רק שלא ניתן להציב שוטרי מקוף בכל גן שעשועים ובכל פינה אפילה של פארק , כעת למדנו שגם צריך להציב "שוטר אזולאי" בכל מגרש חנייה או חניון . לא רק שחסרים מאות ואולי אלפי שוטרים לצורך סיור [ואפילו ממונע] אלא חסרים שוטרי תנועה שירסנו עבריינים מסוכנים ! אתה היית מוכן שהממשלה תממן את גיוס השוטרים והכפלת כמותם במקום הקצאת הכסף למעמד הביניים המסכן שבקושי גומר את החודש עם שכר של 25000 ש"ח לחודש ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
14
העברה מחקירות לסיור .
  ישמעאל   13/05/12 12:18
עד כמה שאני מבין במשטרה , לא כל כך בטוח שזה נכון , לטובת המניעה , קיימים גופים במשטרה כמו לשכת הסיור המשטרתית ולשכת בילוש . שניהם אמורים להפגין נוכחות עד כמה שניתן בכח האדם העומד לרשותם באופן גלוי וגם באופן סמוי . העניין הוא ששוטרי הבילוש בד"כ מסתובבים ללא מדים ורואים את תפקידם בלעקוב אחרי עבריינים מוכרים למשטרה ולא לגרום להרתעה . שוטרי הסיור שהם גדולים יותר בכח אדם לדעתי , עיקר עבודתם היא במניעה בהיותם במדים , עם ניידת המפיצה אורות כחולים והם היחידים שיכולים להוות את גורם ההרתעה . לעומתם , כיום , משקיעה המשטרה יותר בנושא החקירתי כלומר לא מניעת הפשע אלא חקירה והבאה לדין לאחר שהפשע כבר בוצע . יתכן , שהמשטרה צריכה לבצע חושבים פעם נוספת ולהגדיל את כמות שוטרי הסיור על חשבון חוקרי המשטרה וזאת מתוך כוונה להראות שהמשטרה שמה דגש על המניעה של הפשע ולא על הפענוח [אם אחד בא על חשבון השני] .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
15
להוריד לשטח את קציני המטה
  הפתרון   13/05/12 13:41
במטה הארצי מאות קצינים במנהלה עם כלי רכב צמודים כמו גם במטות של מחוזות המשטרה - כולללללם להוריד לשטח.
כתוב תגובה ל- הפתרון
16
ראיה בלתי מקצועית
  בבא יגא   13/05/12 16:08
מר איתמר לוין ,תגובתך אופיינית למי שאינו מכיר את המערכת המשטרתית מבפנים. כמי שגדל בתוכה המערכת הזו סורסה לאורך כל שנות קיומה.אני עדיין זוכר ניידות שלא היה תקציב לטפל בהן ואיבדו גלגלים תוך כדי נסיעה. נכון,קשה לדמיין זאת אבל זו הייתה המציאות בעבר.עבודת שוטר אמיתית חוקר,פקחן, סייר במודיעין,סמים,רכוש,בריונות היא המקצוע הקשה ביותר בשוק העבודה.אינני בטוח שתשמח לבצע חיפוש בכיסיו(אם יש)של מתאבד שקפץ מבנין גבוה כשלפניך עיסת בשר.ויש דוגמאות למכביר בכל עיסוק משטרתי. מה שקרה בשנים האחרונות הוא שבנוסף לחנק התקציבי שפרנסי(גנבי) המדינה מפעילים על המשטרה(לאיזה צורך הגנבים בצמרת זקוקים למשטרה טובה ?)העבודה עצמה דורשת נסיון של מספר שנים עד שהינך למד איך ניגשים לבעיה בשטח וזה אינו תפקיד לילדי בוסר שאתמול סיימו תיכון. אני טוען שהבעיה אפילו אינה בכמות הדחוקה של השוטרים אלא,וכאן אני רוצה לגעת בבעיה האמיתית והיא חוסר המוטיבציה של השוטרים. מי שאשם בכך היא המערכת המשפטית !!!!! למי שאינו מבין המשטרה איננה עבודה. זו דרך חיים ולשם כך צריך מבנה נפשי מסויים. כשאתה מסכן את חייך ומוחדר לכנופיית עבריינים ,או בונה תיק שעבדת עליו חדשים ונסיונך אומר שהתיק מושלם והחשוד צריך לקבל את המכסימום הקבוע בחוק והנה, החשוד יוצא מהענין באיזו עיסקת טיעון הזויה ,או עקב שופט שחושש לחייו ויושב על כסאו כעלה נידף ברוח- זה מתסכל !!!! וכשהשיטה הזו מולכת, אתה מבין שכל עבודתך יורדת לטמיון אין,פשוט אין מוטיבציה לעבוד.כך זה בכל תחום משטרתי.אין בעבודה זו שכר מתגמל. המשכורת היא חרפה לעבודה של שלוש משמרות בחודש.,והאנשים עדיין מוכנים להקריב-הם אוהבים את העיסוק,כל עוד לא שומטים להם את השטיח מתחת לרגליהם.
הבעיה היא המערכת המשפטית.אם היא לא תשונה מיסודה ותתחיל להחמיר קשות ,איננו צפויים לשום שינוי.ושום תוספת של ציוד או החלפת מדים ואני מעז לומר גם לא שכר ,לאתוריד את סף האלימות. העוסקים בעבריינות הינם אנשים בעלי חושים חדים ביותר וקוראים מייד את חולשת המערכת.פשוט אובדת ההרתעה.
כתוב תגובה ל- בבא יגא
17
למה משחררים אנסים שודדים ורוצח
  מקור בקיר   13/05/12 17:10
זה המטרה ליצור כיאוס ברחובות שהיהודים יפחדו מי ששולט ברחוב שולט .בחונטה יושבים אנשים חכמים מאוד שיודעים איך לנטרל ולהשמיד את היהודים בלי להשאיר עיקבות איך עובדת השיטה ,מחסלים את אירגוני הפשע ואז כל הפושעים נשארים בלי מפקד והבלגן מתחיל כל כלב עם סכין גבר ,יש מקומות שהמשטרה מארגנת את הפשיעה ולוקחת חסות על הפושעים . שיטה שניה מביאים סודאנים שזה צבא מאורגן שרק צריך לחמש אותו והבטיחו להם את ישראל אחרי שהם עזרו לכבוש את לוב,טילים מהפרטנר מעזה שמוזמנים מעת לעת כדי להעצים את הפחד. שיטה שלישית להזמין פיגועים מהפרטנר לפי הצורך הפוליטי או חיסול חשבונות,לחונטה יש שלוש צבאות שהם משתמשים בהם לפי הצורך הצבא הישראלי צבא החמאס והצבא הסודני שבסופו של יום כולם יחד יקומו על היהודים. תמיד לזכור שהחונטה אוצה להחליף את העם וזה מה שהם יעשו.
כתוב תגובה ל- מקור בקיר
18
כרגיל כל מילה בסלע
  אורן אדרת   13/05/12 22:26
ובמקום להקצות תקציב למאות חוקרים ועשרות פרקליטים מהפרקליטויות הכלכליות שיעבדו על כמה תיקים בודדים ויסתמו את בית המשפט הכלכלי ואחרים, צריך להקצות יותר כסף למשטרה "הרגילה" ולפרקליטות "הרגילה" שצריכה להתמודד עם אלפי עבירות בשנה כי זה מה שמטריד את האזרח הקטן ולא עוד העלמת מס או עבירות ניירות ערך (שאין לזלזל בהם אבל הם ממש לא מכת מדינה)
כתוב תגובה ל- אורן אדרת
19
רמת הפשיעה בישראל אינה חריגה
  יבגני   13/05/12 22:27
לדוגמה, מספר מקרי הרצח יחסית לגודל האוכלוסיה בישראל זהה לנתון המקביל בפינלנד. המצב שלנו לא טוב במיוחד, אבל גם ממש לא רע. בכל אופן, להציב שוטר בכל פינה זה לחלוטין לא מעשי. מה שצריך לעשות בשביל לצמצם את הפשיעה עוד יותר הוא מכלול של צעדים אחרים לגמרי: 1. לאפשר לאנשים נורמטיביים להחזיק ולשאת נשק קר וחם להגנה עצמית יעילה (לפושעים ממילא תמיד היה ויהיה נשק); 2. לבטל את האיסורים הפטרנליסטיים על "פשעים ללא קורבן" כמו הימורים, זנות, סמים וכיו"ב - למשטרה יהיה הרבה יותר כ"א לטפל בפשעים אמיתיים; 3. להחמיר את ההרתעה שבענישה: לבטל לחלוטין חופשות מהכלא, לשנות את שיטת "ניכוי שליש" ל"ניכוי רבע", לקבל את חוק העבירה השלישית (עבירה שלישית שמצדיקה מאסר בפועל - משמעותה מאסר עולם), לחייב את האסירים בעבודה יצרנית בכפייה, ולהגדיר עונש מוות לרוצחים סדרתיים.
כתוב תגובה ל- יבגני
20
ליברמן ואהרונוביץ' נכשלו בענק
  ציון אפס   14/05/12 09:51
ליברמן את אברמוביץ' את דנינו נכשלו בענק.....הביתה כולם. אפסים.
כתוב תגובה ל- ציון אפס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il