|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אימפוטנציה כאסטרטגיה
מאת: איתמר לוין  |  03/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן ביבי אימפוטנט וכותב זאת
  רון1   3/06/12 10:04
מעריץ נלהב שלו עד לפני כחודש כאשר התברר שאינו עושה דבר בעניין המסתננים.הוא עסוק רק בהישרדות.אפילו אולמרט המושחת היה טוב ממנו
כתוב תגובה ל- רון1
ביבי והליכוד יודחו בבחירות
  ביבי סמרטוטי   3/06/12 12:05
ביבי כל כך חלש וסמרטוטי עד כי כל אחד מנתב אותו לכל כיוון שירצה ,ונתניהו לא מסוגל לעשות כלום.
בפרט ביבי הסמרטוט מנותב ומתומרן ע"י התקשורת ומשום מה הוא מבצע את מדיניות השמאל ולא נותן מענה לצרכים הבטחוניים הקיומיים של המדינה.
ביבי רופס, חלש, לא אמין וחסר חוט שידרה.
ביבי למעשה משרת תחת השמאל ואהוד ברק.
לכן את הימין ביבי איבד...והשמאל מתעב אותו בכל מצב.
והמסקנה היא כי ביבי גם אוכל דגים מסריחים
גם מקבל מכות
וגם יגורש מהשלטון.

הליכוד וביבי כיום זאת מפלגת שמאל כמו קדימה ומר"צ
ולכן שביבי ילך ללקט קולות מהשמאל,כי את הימין הוא איבד והליכוד יתרסק בבחירות הבאות וביבי יודח.

כתוב תגובה ל- ביבי סמרטוטי
פששששששש איזה פרשן
  יא אללה   3/06/12 14:55
כתוב תגובה ל- יא אללה
2
לגבי המסתננים צדקת, בשאר לא.
  אהוד פרלסמן   3/06/12 10:55
מתוך הדברים שמנית, הדבר היחידי שאפשר להאשים בצדק את נתניהו הוא נושא המסתננים. אבל גם לנושא זה, וגם לנושא יישובי יו"ש וחוק טל, יש קשר למחדל שלא הזכרת, והוא קבלת שלטון העריצות של בית המשפט העליון. ובכל זאת יש עתה ניצנים לפעילות מבורכת בנושא זה.

בכל השאר אתה דומה לדפני ליף, שחיה חיי עושר ורוצה יותר. אני משוכנע שמספר קורבנות הטרור בשלוש השנים האחרונות הוא הנמוך ביותר מאז חתימת הסכם רבין-ערפאת, אם לא מאז מלחמת ששת הימים. דרוג האשראי של ישראל הוא הגבוה ביותר בהיסטוריה שלה, שעור האבטלה מהנמוכים בהיסטוריה שלה, ומדינות העולם נוקטות נגד הפרסים המשוגעים בצעדים שכמעט אף אחד לא האמין שהם אפשריים. אז אם כל זה קורה בגלל שנתניהו כמעט לא עושה כלום, כדאי שיעשה עוד פחות.

זה ממש מגוחך להאשים את נתניהו שהוא לא פועל כהלכה מול המהפך האנטי-ישראלי בטורקיה, באי-התערבותו בענין ברק-אשכנזי, ובכך שלא חזה את המהפכה במצרים. האשמות אלה מעידות רק עליך, ולא עליו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ביחס לאבטלה " הנמוכה" אתה
  לחלוטין טועה!   3/06/12 11:49
בישראל יש כ-500,000 חרדים ש-ל-א מחפשים עבודה ( או עובדים ב" שחור") והם ל-א נספרים במסגרת המובטלים.!!!
כמו כן ל-א נספרים המובטלים שגמרו את מניין החודשים לקבלת דמי אבטלה ולא ממשכים להרשם בלשכת העבודה

צריך לצרף במניין המובטלים את כל אלו ולפי זה האבטלה בישראל מתקרבת לזו של ספרד ( % 20).
כתוב תגובה ל- לחלוטין טועה!
אתה צודק בעקרון,אבל אי אפשר
  בני בנקר   3/06/12 12:26
להתעלם מהתמונה הכוללת של חוסר יוזמה של נתניהו למעט ביוזמות לשמירת שלטונו.
בג"ץ פסק מה שפסק כי קיבל את עמדת הפרקליטות שבמקום לייצג את עמדת הממשלה הניבחרת,יצגה את עמדת מר"ץ ושלום עכשיו,אבל האשמה מוטלת על נתניהו שלא עשה דבר לקבוע בצורה פורמלית ע"י הממשלה, עמדה של מניעת הריסת בתים שניבנו על קרקע שחשודה כפרטית ופיצוי הולם לבעליה אם יוכיחו את בעלותם.
בג"ץ לא שלל שנוי של מדיניות ממשלה אלא קבע שהוא אינו יכול להעשות לאחר תום הדיון בעתירה שקיבלה פסק דין סופי.
זה המבחן של נתניהו: קביעת מדיניות ממשלה ביש"ע זהה למדיניות הנינקטת בקו הירוק (ראה התיחסות לבניה בלתי חוקית של ערבים ובדואים) וכפיה על הפרקליטות לייצג את הממשלה הניבחרת ולא את שלום עכשיו !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
גם סגןאלוהים לא יכופף פרקליטות
  ע_הראל   3/06/12 13:37

זו מחלה קשה הפרקליטות!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
טליה ששון, מירי רגב, והסרטן.
  אהוד פרלסמן   3/06/12 14:27
בשבועות האחרונים דיברו שתיים על סרטן: טליה ששון שאמרה שההתנחלויות הן הסרטן של המדינה, ומירי רגב שאמרה אותו דבר על המסתננים. אז כמה שמעו על טליה ששון, וכמה על מירי רגב?

אז אני באמת מצטער על ששכחתי להזכיר בנוסף לשלטון העריצות של בג"ץ את שלטון המאפיה השמאלנית בפרקליטות, ואני בהחלט איתך בענין זה. אני רק טוען שכשם שכמעט אף אחד לא שמע על דבריה של טליה ששון, כך גם כמעט אף אחד לא יודע מה בדיוק עושה ויוזם נתניהו. אם אתה חושב באמת שכל הדברים הטובים קורים בזמן שנתניהו עסוק רק ביוזמות לשמירת שלטונו, אני חושב שאתה טועה.

כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אכן כאשר לנגד עיננו הולכת
  ומתמוססת   3/06/12 16:22
המדינה היהודית, ונהפכת ומשתנה ללמדינת אל-קאידה בסגנון אפריקאי, וכאשר הצמיחה השנתית הגבוהה מבוצעת על ע"י עושק הציבור, העברת העושר ל20 משפחות, לעובדים הזרים, והמפעלים נמכרים בזול לסינים לירדנים ואחרים, אם ביבי עדיין זוכה לפופולאריות, למרות פחדנות של מה יגידו הגויים, מצבנו עגום. הגויים יטענו שאנו אפרטהייד גזעני בכל מקרה ומצב ללא קשר למה נעשה. ארדואן ממתין להעברה חלקה של הבחירות בUSA ומיד תחודש מתקפת הדלגיטימציה העולמית. למשל ממצרים נכלאו או סולקו כל האירגונים ה"חברתיים" לאחר ההסתה המסוכנת ללא פחד, לעומת ביבי שהתקפל מהבל פיו של אופנהיימר ולא הסכים אפילו לחשיפת מקורת מימונם.
כתוב תגובה ל- ומתמוססת
מה לגבי מינוי הרועץ המשפטי?
  בנצי2012   3/06/12 19:22
מינוי כושל של הרועץ המשפטי לממשלה, כשלון בנושאים:
מינוי מפכ"ל המשטרה אורי בר לב.
מינוי רמטכ"ל יואב גלנט
מינוי מנכ"ל משרד הבטחון פנים.
חקירת פרשת אשכנזי הרפז.
החזרת המסתתנים הזרים.
פרשת אולפנה.
והבדיחה של העובדת הזרה בביתו, אישתו אשמה ואדון וינשטיין לא???
הרועץ הזה בדיחה!!!
כתוב תגובה ל- בנצי2012
3
נכון ומבהיל
  ציפור שיר   3/06/12 11:16
עד לפני מספר שבועות היה נתניהו נועץ באביו, בכל דבר ואת העצות שקיבל מיזער וסרס. עם מותו של האב ז"ל לא נישאר לו עם מי להיוועץ.ולכן המצב רק ילך ויחמיר.אני מקווה שאישתו תדע לתת לו עצות נכונות בענין אירן.... איך אדם כל כך אינטיליגנטי אינו מבין לאיזה מדרון אנחנו גולשים.צריך ללכת לבחירות מיד. כל מעובי הישבנים בקואליציה הקיימת דואגים בעיקר להישרדותם ,מהם לא ניוושע.
כתוב תגובה ל- ציפור שיר
4
המסתננים יפילו את ממשלת נתניהו
  צהל לא מונע כניסה   3/06/12 11:35
כתוב תגובה ל- צהל לא מונע כניסה
5
לא ידענו עד כמה הוא כזה !
  ישמעאל   3/06/12 13:17
נראה שביבי הולך על איסטרטגיה מאד פשוטה , אל תכעיס את זה , אל תדרוך על אצבעותיו של האחר ותמיד תשאף לשרוד גם אם אינך עושה כלום . כמה מוקיונרים עם הכנסה של 25000 שח שלא גומרים את החודש גורמים לו להקים ועדה לשיפור מצבם אבל , באותה נשימה , לא שם זיין על אלה , שהם רוב מצביעי הליכוד עם הכנסה של שכר מינימום . הוא הולך ומשחרר למעלה מ 1000 מחבלים , גם כאלה עם דם על הידיים מתוך ידיעה ברורה שהם ישובו לטרור רק כי קמה זעקה של כמה מפגינים . הוא חושש משינויים בבגץ שיפסיקו את הנוהג של חבר מביא חבר רק בגל מה תאמר התקשורת . הוא חושש מהצל של עצמו למרות שקיבל גיבוי ציבורי כמעט לכל מהלך שיבצע . רק בגלל זה כוחו של פייגלין בליכוד הולך ומתגבר .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
6
נתניהו מציג:6 שנים של כלום!!!
  אוי לנו   3/06/12 13:24
אחרי 3 שנים בקדנציה הראשונה שבהן מלבד כמה פשלות לא עשה כלום,חוזר התסריט על עצמו. רק שהפעם בצורה יותר אבסורדית,יש לנו רה"מ עם רוב קואליציוני עצום ואף אחד לא מאיים להחליפו ובכל זאת מדובר מבן אדם שפוחד להנהיג,ליזום ולהביא לשינוי...מנהיג קטן שבספרי ההיסטורה יוגדש לו פרק קטן ביותר שכותרתו: נתניהו,איך היות רה"מ ולא לעשות כלום!
כתוב תגובה ל- אוי לנו
7
הרוב תלוי בחוק ובגורמים בינ"ל!
  ע_הראל   3/06/12 13:26

המסתננים, התנחלויות, משבר איראן, ובכלל מדיניות חוץ תלויים ודאי בחוק ובגורמים הבינלאומיים! ניסיתם פעם לשנות את המדיניות של אמריקה או סין, של רסיה או האו"מ או חמינאי?

ואילו בכלכלה עשינו כל שניתן (שישינסקי, ועדת ריכוזיות, טרכטנברג, שיווק קרקעות לבניה, חינוך חינם לגילאי 3/4, סלולר / כבלים), וכרגע אנו בהמתנה עד שהשוק יתאושש ממשבר הסלולר / IDB; מה גם שהטייקונים (נדל"ן בנקים, אנרגיה, מזון, סלולר, כבלים ואינטרנט) כבר השילו 60 מיליארד ש"ח משווי הפירמידות שלהם במהלך 2011, ויש חשש טבעי מאפקט פסיכולוגי שלילי שיסחוף מטה חלילה את הבורסה (במיוחד נוכח אי היציבות בגוש האירו).

וחוק טל שייך לכנסת - לא לממשלה!

לגבי ביטחון אישי, יש לנו פתרון מתחת לאף, כלהלן:-

*** משיקולי אגו, הפיקוח העירוני לא מוכן לסייע למשטרה ***

ראשי ערים (מגלומנים!?) מסרבים משיקולי אגו לסייע למשטרה, כי מכרו את נשמתם לרייטינג - שרוצים (ע"ח משלם המיסים) להתרברב כאילו בפוזה של "ג'וליאני", ולכן מתעקשים על משטרה עירונית (עם סמכויות של שוטרים ושכפופה להם פיקודית), בניגוד להחלטת הממשלה (הנכונה) מ 2009 שכל המשטרות המקומיות (אם וכאשר) חייבות להיות כפופות (פיקודית) למשטרת ישראל!

לכן הפיקוח העירוני מסרב לסייע כשפונים אליו לגבי התפרעות / ונדאליזם וגילויי אלימות, בטענת סרק שזה תפקידה של המשטרה; הלכך על הממשלה (ומשרד ביטחון הפנים) להנחות את השלטון המקומי, שהפיקוח העירוני יתחיל במטותא לסייע (במסגרת סמכויותיו הקיימות) לציבור, כלהלן:-
1) להגיב לפניה ולהגיע בכל מקרה, ע"מ לתעד ככל האפשר עם מצלמה ורשמקול, כי עצם ההגעה לשטח (על מדים) תרתיע ודאי את העבריינים המועדים - שיש דין ודיין, כי הרתעה זה כל הסיפור!
2) לזהות את האחראים אם יואילו להזדהות, או שמא יוזם הפניה או אחרים בשטח יודעים לזהותם.
3) לרשום דו"ח (כגון ברירת קנס במקרים ישימים, אף לחובת אדם אנונימי אם טרם זוהה), עם שני העתקים ממנו לידי יוזם הפניה, בתקווה שימסור אותו הלאה להורים וקרובים במידה שתיוודע זהותם.
4) והכי חשוב, שהפיקוח העירוני יקרא בעצמו למשטרה ככל שנדרש, שאם תתקבל הפניה מהפיקוח אזי ברור שרק לשוטרים ישנן הסמכויות הנחוצות לסיים את הטיפול באירוע (שאז הפיקוח גם יעביר למשטרה את הפרטים הידועים עד כה)!

והדוגמא הכי טובה היא המקרה של גדי ויכמן ז"ל, שאם היה הפיקוח העירוני מגיע לתעד ולהקליט, אז הפושעים היו מתקפלים; ואם לא, אז הפיקוח היה קורא בעצמו למשטרה, וחוסך מהאזרח הקטן לטרוח ולהסתכן מול עבריינים!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
את האימפוטנט הזה בכל מחיר
  העם אוהב   3/06/12 14:13
כתוב תגובה ל- העם אוהב
נכון אוהבים אותו יש לך בעייה ?
  שלי איכסמוביץ'   3/06/12 15:00
כתוב תגובה ל- שלי איכסמוביץ'
9
לא כתבת, מה הם כן עושים?
  הניה   3/06/12 16:27
כבויי שרפות? כל השרים?
כתוב תגובה ל- הניה
10
בדיוק מה שאמרתי
  אהרון שחר   3/06/12 22:14

נתניהו הוא לא מנהיג, הוא עסקן בחסד עליון. מתרפס בפני החזקים ורומס את החלשים. תקראו את המאמרים שלי עליו, כעת מגיעה ההוכחה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
בראבו איתמר! סוף סוף גם קלטת?
  פועה   4/06/12 13:43
אכן יש כאלה שקולטים לאט לאט ועליהם נאמר: טוב מאוחר מאף פעם...
כתוב תגובה ל- פועה
12
איתמר טועה. זו לא אימפוטנציה
  זה כנראה בכוונה   4/06/12 20:16
טעותו של איתמר לוין נובעת מן ההנחה שהמנהיגים הניבחרים של ישראל פועלים בנאמנות לטובת המדינה. נכון שאהוד ברק, בנימין נתניהו ויתר השרים וחברי הכנסת נישבעו אמונים למדינת ישראל. זה עוד לא מוכיח שהם אכן מעונינים בקיום השבועה הזאת. אני עוקב אחרי פעילותו המדינית של אהוד ברק מאז סוף המאה הקודמת. לי אין כל ספק (למרות שאין לי הוכחות לכך) שאהוד ברק הוא סוכן שתול של הליגה הערבית ושל הרופובליקה המצרית. אחרת אין שום הסבר לכך שהעביר ללא אישור ממשלה את שדה הגז שלנו לערבים; אחרת אין שום הסבר לעובדה שהוא העניק לחמאס תהדיאה בלי לדרוש את גלעד שליט בתמורה; אהוד ברק עיכב בכוונה במשך שנים רבות את בניית הגדר בגבול מצרים; לאחר שהוגבר עליו הלחץ הציבורי, הוא החל לבנות בעצלתיים גדר צעצוע שתפורק בקרוב ע"י גונבי מתכות בדווים; כאשר הופיעו במים הטריטוריאליים שלנו ספינות המשט הטורקי, שלח להם ברק לוחמים עם אקדחי צבע; למרות ההצהרות העוינות של ראש ממשלת טורקיה, המשיך ברק לספק לטורקיה מזל"טים וטנקים ישראלים. כל העובדות האלו מרכיבות תמונה אחת מושלמת: מנהיג בכיר בממשלה פועל לטובת אויבי ישראל. זו לא אימפוטנציה, מר לוין. זו כוונה ברורה ועקבית בכיוון ברור.
כתוב תגובה ל- זה כנראה בכוונה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il