s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נלחמים בתיירים עד חורמה
מאת: אלכס לוין  |  03/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בישראל בדיקות הבטחוניות מתונות
  קורא אחד   3/06/12 16:11
לעומת ארה"ב בריטניה שוויץ וגרמניה למשל.
וכל שאר הטענות הן מטולות כל בסיס.
כתוב תגובה ל- קורא אחד
2
לאלכס לוין
  אנה מירושלים   3/06/12 16:26
ידידי הטוב, כל כך צדקת בדבריך אלה. זה נובע מחוסר חינוך וחוסר תרבות של צעירים אלה - החושבים שמותר להם לנצל את סמכותם כדי לפגוע בתייר ולרמוס את כבודו - בשם הבטחון. כשמדריכים אותם לעבוד בשטח זה - מדריכיהם כנראה לא משמיעים אף מילה על נימוסים ועל דרך ארץ ועל כבוד האדם. אולי משום שהמדריכים עצמם אינם מודעים לכך. ובעצם, כמעט בכל פינה ובכל מקום במדינתנו - האדיבות, ההתנהגות הנאותה והתרבות - נעדרים.
והייתי רוצה להוסיף עוד - שהתנהגות פסולה של צעירים אלה תקפה גם בשדות התעופה השונים בחו"ל, באיזורי הבטחון של "אל-על".
תיירת מכסיקנית חמודה ונאה, משכילה ודוברת שפות - שהגיעה אלינו לביקור בירושלים, חוותה השפלות איומות בשדה התעופה קנדי בניו-יורק - ע"י מאבטחת יהירה של אל-על. היא אף התבקשה להתפשט והמאבטחת מיששה בגופה. היא נשאלה שאלות אינטימיות ומזודתה בולבלה לחלוטין. היפהפיה המכסיקנית הגיעה אלינו מזועזעת ביותר.
התנהגות מאבטחינו הצעירים בחו"ל, כוללת גם להג ופטפוט קולני, עמידה מרושלת, לעתים ביגוד מרופט - במקום שיאה לו השקט והאדיבות והסדר.
אנו נחטא אם נאמר שכולם כאלה, יש מיעוט שמתייחס בכבוד ובאפן נאות לנבדקים השונים.
ולוואי שמישהו יקשיב לך וימונו לתפקידים אלה אנשים מבוגרים, מחונכים ואף פנסיונרים. אך זה לא יקרה, לצערי.
דבר אחרון - בהגיעך לשדות תעופה נשמע קול הכרוז המכריז על טיסה קרבה או מבקש מפלוני-אלמוני לגשת למודיעין וכד'. בד"כ, בשדות תעופה זרים, מודיעה על כך גברת עדינה כשבצליל קולה נשמעים אדיבות ונימוס רב. בעוד בבן-גוריון, הצעירים שלנו יורים את הודעותיהם לתוך המיקרופון במהירות ובקול לא ברור ולא נעים, - כאילו מישהו עומד מאחוריהם ומתרה בהם לסיים מיד. והווליום - מחריש אזנים.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
3
הגיע הזמן לשים קץ להשתוללות
  אילנה .פ   3/06/12 19:38
אנשי האבטחה הישראלים- הבודקים הביטחוניים בשדות התעופה גורמים לא אחת לבושות קשות ועגמת נפש עצומה לרוצים לבוא בשערי מדינת ישראל, הגיע הזמן לטפל בנושא טיפול שורש.
כתוב תגובה ל- אילנה .פ
4
חבל שאני צריך להגיב ולא מישהו
  מיכאל הירושלמי   4/06/12 00:04
רישמי.
נסעתי הרבה לחו"ל (עד 12 פעם בשנה)ועודני נוסע. לצערנו לא אנחנו הפכנו את עולם התעופה לזירת טרור ואין אף אחד שמאויים יותר מאיתנו. לכן הצעדים הננקטים בשדות התעופה. אי אפשר לאחוז בחבל בשתי קצותיו. אין לך ולמגיבים שום מידע על מה ולמה נבדק נוסע זה או אחר בקפדנות יתרה. הבודקים מתנהגים בדרך כלל בנימוס ולבושם מסודר מי שטוען שלבושם מרושל פשוט עושה זאת כדי להוכיח תיזה אחרת. אני מעדיף בודקים קפדנים ולא מנומנמים ולא מטוס אחד מתפוצץ באויר! זו לא עבודה לפנסיונרים. תראו מה קורה בעולם (בעיקר בארצות הברית) שם לא מעניין אם תפסיד טיסה הם מקפידים על נהלים עד הסוף (מכירים את נוהל SSS ).
אז חבל אם תייר נפגע מהנהלים הללו אבל אין ברירה, ולציניות אין מקום.
אני מצהיר שאין לי כל קשר אישי לנושא פרט להיותי נוסע מן המנין בחברות שונות.
כתוב תגובה ל- מיכאל הירושלמי
כלל לא נעלמו מעיני הסיבות
  אנה מירושלים   4/06/12 10:35
מיכאל הירושלמי שלום. כמוך כמוני אנכי גם נוסעת כמעט כמספר נסיעותיך, הלוך ושוב, ולרוב אני באירופה. אני מודעת גם מודעת לסיבות הבדיקה. הרי בעולמנו אני חיה. אך בכל זאת, אני גורסת שישנן דרכים שונות להתנהג, לדבר, לפנות, לשמור על כבוד האדם. ולדברים אלה צעירינו אינם ערים. זה נובע מחינוך, חינוך בבית, במוסדות החינוך ובארץ ממנה אתה בא. בארץ האירופית בה אני נמצאת - אני נתקלת באנשי חוק המבקשים ממני ומאחרים להציג תעודה או דבר אחר. יש כזו התנצלות בגופם, בפנייתם, בצליל קולם - על שהם מטרידים אותך, ובאופן זה אתה ברצון נענה להם. אני לעתים מעריצה את הנימוס הזה ומצרה על שהוא איננו קיים בארצנו. במכסיקנית החביבה שלנו המאבטחת הבלונדית חשדה שהיא נושאת בגופה סמים. התיירת הרגישה איום וחוסר אונים מוחלט בעמדה בוכיה בעירום לפני אותה בלונדית קשוחה. אני שואלת אותך מר מיכאל, האמנם עד כדי כך מותר להם לפעול? רק בגלל חשד, כך משפילים אדם? לא היתה להם שום הוכחה אחרת. ובזמן כל הבדיקות האלה נערכו במזודותיה חיפושים ונוצרה שם ערבוביה אבסולוטית וחסרו פריטים, שבחסרונם הבחינה רק בביתנו בירושלים. למרות שהמכסיקנית "עברה את כל הבדיקות" ויצאה צחורה כשלג - כל בקשותינו מרשויות הבטחון להתנצל בפניה סורבו! זה היה למטה מכבודם להתנצל בפניה. בתי קנתה לחברתה המכסיקנית כרטיס באל-על משום שהוא היה זול יותר מבמכסיקו. המאבטחת שאלה אותה: "איך זה שלי לא קונים כרטיס?" איזו חוצפה, מה הרלוונטיות? אינני רוצה להוכיח שום תיזה בדברי על לבוש מרושל. במו עיני אני רואה זאת, ולא פעם ולא פעמיים, ולא בארץ אחת, וגם לפני שבועיים, כשהייתי בש"ת זר: לבוש מרושל של צעירינו, עמידה מרושלת, צחוק ולהג קולני; בעוד מנגד עומדים מאבטחי הארץ המארחת זקופים, לבושים בקפידה ויודעים שבמקום העבודה אין מפטפטים ומצחקקים. חובה עלי לציין שחלילה לא כולם. אני נהנית לראות מבין צעירינו, גם כאלה הלבושים ומתנהגים כיאות. והאמן לי שאין כאן שום ציניות או דמיון מצדי. אף אני מעדיפה הקפדה על מטוס מתפוצץ, אך שוב: ישנן עשרות דרכים למנוע זאת, ואין צורך לפגוע בכבודו של אדם.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
5
תעברו פעם את הגהנום
  אחמד   4/06/12 00:27
תעברו פעם את הגהנום וההשפלה שאנו עוברים בשדה התעופה ותפסיקו לילל. תבינו את הכול. ממש בושה. אנו אזרחי ישראל והיחס אלינו כמו אל...........
כתוב תגובה ל- אחמד
קנה כרטיס כוון אחד
  ג'וחה   6/06/12 15:47
ותחסוך מעצמך "השפלות" בעתיד. בנתיים תגיד תודה שאתה לא חי תחת משטר צבאי, ותגיד עוד פעם תודה שאתה לא נתין של החמאס בעזה. לך אין לך פחד שיהרסו לך את הבית הלא-חוקי שלך, להבדיל מבתים חוקיים של יהודים שנהרסו ויהרסו שוב. אז בש"ת שואלים אותך קצת יותר. מה כבר קרה? יאללה, קח את עצמך והחמולה שלך ותעבור לסוריה, המקום ממנו סבא שלך כפי הנראה הגיע כמהגר עבודה. שם לא יציקו לך...
כתוב תגובה ל- ג'וחה
בגלל גזענים כמוך המדינה הולכת
  אחמד   7/06/12 01:10
רק גזענים כמוך יובילו את מדינת ישראל לעבר תהוות החושך. או אולי היא כבר נמצאת בדרך לשם, אז טוב שיש גזענים כמוך שמחפשיםקומות ביטוי , טוב שגזען כמוך כותב כך לפחות כולם קוראים ורואים איזה גזענן חי ונושם כאן, לצערי יש רבים כמוך וזאת כל הבעייה.
כתוב תגובה ל- אחמד
6
ברצוני להוסיף עוד פרט חשוב,
  לוין אלכס   5/06/12 09:15
כאשר נגמרו הבדיקות שנמשכו זמן בלתי סביר נעלמו המפתחות הבית של אחד הילדים- הנבדקים, הוא ביקש אותם מהבודק , ונענה הם אצלך חפש אותם, ובכן אין מפתחות ,עלות השכפול של מפתח כזה עם כרטיס היא למעלה מ50 שקלים, הכיצד זה נעלמו המפתחות ומי העלים אותם, מה הזלזול הזה ברכושם של האחרים.
המזוודות הוחזרו להם כמו לאחר פוגרום, הכול מגולגל, דחוס בזלזול. ממש בושה וחוצפה, אני שוקל להגיש תלונה ותביעה בבית המשפט נגד המאבטחים , שתהיה תביעה יצוגית. חייבים לשים קץ לחוצפה הזאת.
כתוב תגובה ל- לוין אלכס
מר לוין
  אנה מירושלים   6/06/12 10:13
אם תקרא את תגובתי למיכאל הירושלמי (מס' 4), תגלה אותו סיפור אצל המכסיקנית התמימה, המזכיר את סיפורך על הצעירים. כשהיא נבדקה בגופה בדיקות פולשניות ומבזות - באותה עת, ללא נוכחותה וללא ידיעתה (כפי שצריך להיעשות) התנפלו על מזוודותיה ועשו שם שמות, בלבול נוראי, וכנראה תוך חיפוש מזלזל זה, נפלו מספר פריטים, שאיש לא חשב אפילו להחזירם למזוודה. אנו התלוננו בפני בטחון אל-על - אך כצפוי, הסיפור שלנו הוכחש, הבודקת הבלונדית היא בחורה מצויינת וותיקה והיא רק מילאה את תפקידה ובלה בלה בלה.. - סתמו את פינו. וכתבתי כבר שאף לא רצו לשלוח לה מכתב התנצלות לאחר שלא גילו דבר, לא בגופה ולא בכבודתה.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
קראתי כל מילה של כל מגיב
  לוין אלכס   6/06/12 13:27
קראתי כל מילה של כל מגיב וגם את תגובותייך.
מעשים קשים מתרחשים בבדיקות הללו וחייבים לשים לכך קץ, חייבים לבדוק אבל לבדוק ולא להתעמר, לא להשפיל, לא לבזות. הבדיקה צריכה להיות עניינית , מקצועית, וזה לא נעשה כך לפי דעתי.
כתוב תגובה ל- לוין אלכס
אה. או.קי.
  אנה מירושלים   7/06/12 13:51
הרשה לי מר לוין לומר עוד דבר מה: באחת מתגובותי לעיל סיפרתי שהבודקת הבלונדית שאלה בסרקזם את התיירת שלנו: "איך זה שלי לא קונים כרטיס טיסה?". הבאתי שיחה זו בין השתיים כדי לציין שהבודקים אינם רציניים והינם בעלי קהות חושים, וממש לא מעניין אותם מה חש התייר הנכנס לארצנו, ואם הם פוגעים בו או לא. אין בהם המודעות והזהירות, והם מזלזלים באדם שכבר די רמסו את כבודו, (ושוב: אין לי מנוס מלהדגיש שרצינות זו קיימת עם הרבה דרך ארץ אצל הבודקים הזרים. שם לא ישאלו את השאלה הארסית הזו). ועלי לחזור ולציין - לא אצל כולם. יש בין הבודקים שלנו נחמדים מאד ועדינים ומנומסים - תודה לאל. ובענין המפתחות שאבדו לנעריך. מקרה דומה קרה למכסיקנית. אחרי כל הטרטורים שעברה - היא בקשה את דרכונה. הבלונדית ענתה לה: "הוא לא אצלי, חפשי אצלך". חילופי דברים בין השתיים נמשכו שניות אחדות. המכסיקנית התייאשה וחשבה לעצמה: מה עושים כנגד קיר אטום זה? לפתע צצה בודקת צעירה מאחוריה ומסרה לה את דרכונה. פשוט ביזו אותה. ואח"כ לא הניחו לתיירת להיות לבדה. 2 בודקות צעירות ליוו אותה עד לשער העליה למטוס, שכמעט איחרה להגיע אליו. התיירת סיפרה לנו שללא הרף שאלה את עצמה: מה פשעתי? מדוע אני מקבלת יחס חמור זה כאחד העבריינים? גם לנו אין תשובה עד היום.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il