|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תורה אורבנית
מאת: אביתר בן-צדף  |  16/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מהו "פוגרום" , עפ"י בן צדף
  שלמה המגיב   16/07/12 18:25
"..הפוגרום [שעשה צהל] ביהודי גוש קטיף.." , מתאר בן צדף את פינוי הגוש ב 2005. הסתכלתי במילון העברי ושם מגדיר אבן שושן כפוגרום "..פרעות ,מעשי רצח ואלימות מאורגנים ומכוונים נגד עדה מסויימת..". נו, מה אתם אומרים על בן צדף ? או שהוא לא בקי כראוי בשפה העברית , או שהוא שקרן , כזבן , ומטעה את הקוראים במכוון , או שהוא סתם שונא את חיילי צה"ל , או שכל האופציות ביחד. אתם תבחרו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נימוס בסיסי
  אביתר בן-צדף   16/07/12 18:56
ראשית - כל החלופות נכונות. אני מכיר אותו, וזה נכון.

שנית - וזה הרבה יותר חשוב - רשמתי לך היעדרות ממושכת ללא כל הסברים מספקים, וגם תפסתי אותך מסתובב אצל אחרים. זו אינה נאמנות.

אם כבר חזרת - אומרים איזו מלת ברכה. זה עניין של נימוס בסיסי. כנראה, הקלגסים בשחור לימדו אותך ברגישות ובנחישות להתעלם מהנימוס המחייב. גם להם זה לא יעמוד ביום חשבון בבית-הדין הבין-לאומי לפשעי מלחמה בהאג.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
"..נימוס..ברכה.." לבן צדף ?
  שלמה המגיב   16/07/12 20:00
נימוס וברכה , דורש ממני בן צדף ומוסיף ברשעות ושנאה תהומית לחיילי צה"ל ומכנה אותם "קלגסים בשחור" , בדימוי והשוואה לחיילי s s הנאצים של היטלר !!. ובקשר "לפוגרום" , אדון בן צדף, לא הבנתי איך עושים "פוגרום" באנשים ומלווים זאת בהענקת שני מיליון שקל בממוצע למשפחה [ שעשו בה "פוגרום" רחמנא ליצלן ]. חבל רק שהפוגרום שעשו הגויים ליהודים ברוסיה , בתחילת המאה הקודמת , לא דמתה "לפוגרום" שעשו חיילי צה"ל ליהודי גוש קטיף. אין לך בושה , בן צדף ? מה קורה לך ? ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה קרה?!
  אביתר בן-צדף   17/07/12 00:03
מה עשיתי?

האם ביצעתי פשעי מלחמה?

האם טמטמתי אלפי חיילים בסיפורים על ציות עיוור ובשטיפת מוח בלתי חוקית בעליל?

האם הלבשתי את החיילים במדים שחורים, שביזו את דגל המדינה? כמעט הכריחו אותם להצדיע למפקדיהם במועל-יד.

האם הכרחתי אותם לבצע פקודות בלתי-חוקיות בעליל לבצע טיהור אתני ופוגרום ביהודים?

האם הכנתי את הצבא האומלל הזה, שיודע להתגבר על אזרחים, שבשיגיונם לא התנגדו לחומסיהם, אל מפלותיו - הנוספת - מול עוד אויבים ערביים, בלבנון ואחרי זה בעזה (פעמיים תוך פחות משנתיים - איזה השג כביר!)?

זיכרוני הדלוח אומר, שלא אני עשיתי את כל מעשי הפשע הנתעבים הללו; וכנראה, לא אני אצטרך להשיב עליהם אי"ה בבית-הדין הבין-לאומי לפשעי מלחמה בהאג.

לכן, אם אינך רוצה להיות מנומס - לא צריך. אסתפק לי בכוס גדולה של ויסקי מהול בוודקה, בדג מלוח שמן ובסלמון מעושן, שמחכים לי בערגה ובנאמנות, ואחשוב עליך. (עשה טובה - אל תלשין לדיאטנית שלי. היא יודעת, שאני אוכל רק דיקטים, כמותה).

שאלה, לפי שאכרסם ואלגום: האם גם ידך הייתה במעל הפוגרום ביהודי קטיף?

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
תרומתי "למעל הפוגרום"
  שלמה המגיב   17/07/12 07:02
איני נוהג לדבר על עצמי , בתגובותיי באתר, אך מאחר ששאלת אותי שאלה אישית , אזי אענה לך. אכן , ידי הייתה "במעל הפוגרום ביהודי גוש קטיף", וכיצד ? במס הכנסה שאני שילמתי ,שילמו מיליארדי שקלים למפונים , מעבר לכל נזק חומרי שניגרם להם עקב הפינוי. דרך אגב , אתה ממשיך להגדיר את הפינוי "פוגרום" ולא מתייחס להערותיי בגין השימוש שלך במונח זה , מול האמת. ועוד דבר אישי , אדון בן צדף - בעבר, עברתי פעמיים דירה מעיר אחת לאחרת , עקב אילוצים , איני זוכר שחשתי איזה טראומה או "פוגרום" כלפיי , למרות שלא קיבלתי מיליונים מהמס הכנסה שאתה משלם , מעבר לנזק ולהוצאות המעבר !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תרומתי "למעל הפוגרום"
  שלמה המגיב   17/07/12 07:02
איני נוהג לדבר על עצמי , בתגובותיי באתר, אך מאחר ששאלת אותי שאלה אישית , אזי אענה לך. אכן , ידי הייתה "במעל הפוגרום ביהודי גוש קטיף", וכיצד ? במס הכנסה שאני שילמתי ,שילמו מיליארדי שקלים למפונים , מעבר לכל נזק חומרי שניגרם להם עקב הפינוי. דרך אגב , אתה ממשיך להגדיר את הפינוי "פוגרום" ולא מתייחס להערותיי בגין השימוש שלך במונח זה , מול האמת. ועוד דבר אישי , אדון בן צדף - בעבר, עברתי פעמיים דירה מעיר אחת לאחרת , עקב אילוצים , איני זוכר שחשתי איזה טראומה או "פוגרום" כלפיי , למרות שלא קיבלתי מיליונים מהמס הכנסה שאתה משלם , מעבר לנזק ולהוצאות המעבר !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   17/07/12 12:18
שלמה המגיב .לאט לאט התגובות שלך מושכות אותי לענות לך באותם כלים שבהם אתה משתמש מול אביתר.כלי העבודה שלך הם שימוש מדוייק בלשון העברית ברטוריקה שטוחה כדי שתבין אמשיל חלק מתשובותיך לשיגור פגז נ"ט ללא מרעום. זה מכאיב אך לא משמיד.לצורך ההשוואה האם תרשה לי תמורת סכום הפחות מכפי שויו של ביתך שאנייד אותך במשך שנים ואקבע בנוסף היכן אני מתיר לך לגור והיכן לא? הקראווילה הלא ממוזגת מוכנה רק תענה בחיוב. בתוספת אשאיר אותך מובטל וארשה לך להתחיל התחלה נמרצת בחיים כאילו היית צעיר זב חוטם וארשה לך לנסות הסבה מקצועית כלשהיא.נו?פחות מפתה?בנוסף אמנת האג אוסרת לנייד ציבורים שלמים ללא הסכמתם עד כאן הבנת שלמה המגיב?תעצור אותי היכן שאתה נתקע או שאני לא מדייק מספיק לטעמך.נודניק.
כתוב תגובה ל- צנחן
התייחסות לצנחן
  שלמה המגיב   17/07/12 20:04
1) אין אף מתיישב שפונה, שטוען שקיבל פחות כסף מאשר שווה ביתו ואפילו שוכרי דירות בנוה דקלים [יש לא מעט משפחות שגרו שם בשכירות], קיבלו פיצוי גדול [ מדוע ?]. 2)כל מפונה היה רשאי לרכוש בכסף שקיבל, בית בכל מקום שרוצה , כולל ביו"ש ואיני מבין הערתך בעניין זה. 3)מי שאיבד מקום עבודתו [וזה המיעוט , כי רובם עבדו מחוץ לגוש], זכאי לטעמי לפנסיה סבירה לצורך פרנסתו , עד שימצא מקום עבודה חליפי. 4) "ניוד ציבור שלם" , נועד להגן עליהם מפני טבח צפוי מצד החמאס , לאחר שישראל ויתרה על הריבונות שלה על שטח כבוש זה [ שלא סופח בכלל לישראל כמו ירושלים ורמת הגולן]. לא זכור לי "שהציבור שנוייד" , דרש להישאר בגוש גם תחת ריבונות החמאס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   18/07/12 00:36
מעתה אתייחס אליך בדיוק כמו שאביתר מתיחס אליך. לא יפה להונות אנשים ואתה עושה זאת בכל תגובה שלך. אתה משחק משחקים ואינך עונה לשאלות שנשאלת אלא מביא "עובדות" ממוחך הקודח.ודאי וודאי שהיו מאבקים משפטיים על גובה הפיצויים מפני שפקידי מדינה בדיוק כמוך ניסו להעריך את המשקים והעסקים בהערכת חסר מצד אחד ובברזל ובטון מצד שני.איך אתה מעריך מוניטין של שנים בשווקי חו"ל??איך אתה מעריך למשל אובדן הכנסות ולקוחות עתידי בפרק הזמן שבין הפינוי ועד להקמת העסק החדש החלופי ביסוסו וייצובו?? אז תציג את דעתך בראש התגובה ותאמר בריש גלי:אני שונא מתנחלים ובתגובה הבאה אני אביא את זה לידי ביטוי. ומכאן תתחיל לכתוב כל תגובה בכל עניין שבא לך העיקר שתזהיר את הקוראים מפני ההונאות הקטנות והמתחכמות שלך.שים לב שאתה מתחיל ממש להיות מטרד עבור אב"ץ בדיוק כפי שפועה המגיבה מטרידה את נרי אבנרי באופן כפייתי.בוא ונגיע להסכמה שאתה שונא ימין ומתנחלים אידיאולוגי ודיי בזה.אינך חייב להגיב ראשון לכל כתבה ומאמר כי אתה הופך את עצמך לנודניק מהשורה.
כתוב תגובה ל- צנחן
הצנחן מגן על בן צדף ?
  שלמה המגיב   18/07/12 09:51
אני מבין , צנחני , שלטעמך ,מי שמתקומם על השוואת חיילינו לנאצים והשמצתם בכזב שהם עשו "פוגרום" ביהודי גוש קטיף , מהווה עבורך ועבור בן צדף "..מטרד..נודניק.." !!. צר לי, צנחני ,ציפיתי שתצטרף לביקורת שלי על הסגנון של בן צדף [ השקרים , המניפולציה על הקוראים והסתה] , ולא תראה בי נודניק ומטרד. לא יתכן שמי שמעביר ביקורת על מאמר של אידיאולוג ימני , הוא "שונא מתנחלים" , ומי שמעביר ביקורת על מאמרים של אידיאולוג שמאלני , הוא "פאשיסט , גזען ושונא ערבים". אל תצטרף לרדידות הזו , צנחני ואל תתייג אנשים שאתה לא מכיר אותם בכלל. תחזור לרצינות שאיפיינה אותך בעבר ותהיה ענייני.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   18/07/12 10:11
אל תקרא לי צנחני ולא אקרא לך סלמן.ושוב בתגובה הזאת לא ענית על טענותיי כרגיל.גם לי יש ביקורת לעיתים על אב"צ אבל אני מקפיד לכוון אותה במדוייק וישירות.אינני בעד קיצוניות משום זן אבל גם אתה איש קיצוני בדרך התגובות שלך בדיוק כפי שאתה מטיח באחרים.אינני מגינו של אב"ץ הוא ילד גדול ויודע לעשות זאת לבד ואם הוא צריך הגנה מפניך כפי שאתה כותב אז למה בעצם זה הופך אותך??תוקפן??תחשוב על כך ידידי.
כתוב תגובה ל- צנחן
דרך אגב
  אביתר בן-צדף   18/07/12 10:16
שלמה,

דרך אגב, לידיעתך בלבד: בגללך שאלתי את הלמוט, חברי הטוב מברלין, והוא אומר, ש"נחישות ורגישות" נשמע נהדר בגרמנית.

הלמוט התלהב מהמדים השחורים של קלגסינו, ואמר, שהזכירו לו את תמונות דודיו בשנותיהם הטובות, כשצייתו לכל פקודה.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
נו , תראה התייחסות , מר צנחן
  שלמה המגיב   18/07/12 11:11
בבקשה , אדון צנחן, כעת אתה מבין עם יש לנו "עסק" ? אולי תעשה מאמץ ותתייחס לסגנון הזה של בן צדף ? בעצם שכחתי שאני נודניק ומטרד עבורכם , ועדיף לכנות אותי "שונא מתנחלים" [ ללא בסיס]. הסגנון הזה של בן צדף ודעתו על חיילינו לא מהוו "מטרד" עבורך, רק אני שחושף כאן את הנבזות הזו , אזי , אני "נודניק..שונא מתנחלים.." !!. אתה לא אוהב "קיצוניות" , אדון צנחן ? , זה כבר לא "קיצוניות" , זה כבר יעד למחלקה היהודית של השב"כ , פן "מישהו" יפתח באש על קבוצת חיילים היוצאים מהקריה. איזו שנאה ? איזה טרוף ? אך אדון צנחן דומם , רק אני "מטרד..נודניק" עבורו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש לך בעיה עם המילון, שלמה?!
  אביתר בן-צדף   18/07/12 13:55
שלמה, יקירי,

האם יש לך בעיה עם המילון, או שמא אתה רוצה למחוק פרק חשוב בתולדות פשעי המלחמה המתועבים, כי זה א מתאים להגיד שקלגסיך ביצעו פשע מלחמה ועוד התפארו - עד שבאו חיזבלונרי וכופפו את אפם, המזדקר בגאווה (על הצלחתם הכבירה במבצע לטיהור אתני של אחיהם) של מפקדיהם הנקלים, והביסו אותם (שוב) במרחבי לבנון.

ודרך אגב, הלמוט ביקש למסור לך את הערכתו ואת הערצתו. הוא טוען, שגם המונח "העברה מרצון" (הכותרת שנתת לגירוש היהודים מקטיף) מתורגם נהדר לגרמנית. יאווהל!
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
תגובה
  צנחן   18/07/12 15:12
שלמה קבל עובדות.במשך שישים השנים האחרונות מדי צה"ל היו בצבע זיית ומדי המשטרה היו בצבעי תכול כחול. בודאי ראית וקראת עתה לאחר שהתפרסמו את כל התכנון המוקדם בחירת המושגים הנוגעים למבצע בחירת המושגים אשר והדרך לפרסומם בציבור וכדומה..... כחלק מכל השיטות הפסיכולוגיות והשיווקיות של שליטה בציבור הכללי ושליטה בכוחות הצבאיים ניתנה הוראה להחליף את המדים למדים שחורים במשטרה ובחלק מהיחידות הצבאיות. ועכשיו להיסטוריה אנא גלה סבלנות כלפיי. בטרם נבחר היטלר הקים בעזרת חברו ארנסט רוהם את הצבא הפרטי שלו אשר נקרא "המדים החומים" על שם צבע מדיהם החום.הללו היו כנופיות שלא בחלו בהכאת מתנגדים בתחילה ורציחתם לבסוף וכן התנכלויות ליהודים ולעסקיהם בברכת המפקד העליון היטלר. מכאן מגיעה ההשוואה לצבע הבלתי רשמי של המדים. בנוסף לכך הכין היטלר כמובן בעזרת יועציו החכמים מילון גרמני מיוחד לתיאור כוונותיו המלחמתיות לדוגמא: "מרחב מחייה"-השימוש ההולך וגובר במושג הזה תוך תיאור מסולף על חניקתה של גרמניה ממזרח וממערב ומכאן הצורך בהרחבת "תחום המחיה" מזרחה מבלי להזכיר במילה אחת "פלישה" "כיבוש" וכד'.גם במהלך שביצעה ממשלת שרון נבחרו מילים מיוחדות כמו:"התנתקות"..."בנחישות וברגישות"..."אחים"..וכד.כדי לסמא ולהוריד את רף ההתנגדות האזרחי והצבאי.אביתר בן צדף סונט בך בהביאו מילים גרמניות אשר הוליכו את הציבור הגרמני שולל והביאו בסופו של יום לשואה המחרידה שעד היום הגרמנים ברובם מתביישים בה ובמה שעשתה לאחרים ובסופו של דבר גם להם.אם תחפש באינטרנט תמצא סרטים המתארים את אותה תקופה איומה בחיי מדינתינו ואת השסע אשר גרם שרון וחבר מרעיו בעם.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
המפלה בלבנון
  תבוסתן   17/07/12 16:35
מר בן צדף,
כדרכך אתה קובע מסמרות בענייני צבא בלי להביא כל סימוכין. בלבנון לא היתה מפלה כפי שאבאר כאן. תפיסת הלחימה של חיזבאללה הניחה שתי הנחות:
1. חיזבאללה ימשוך את צה"ל לשטחים הבנויים שם יש יוכל לתמרן ולשחוק את כוחו של צה"ל תוך שימור כוחו.
2. שליטתו בשטח ואמצעי הנ.ט. שלו יאפשרו לו למנוע את צה"ל מלתמרן.
בשני הקרבות הגדולים בלבנון, בינת ג'בל וסלוקי, הפעיל צה"ל מסגרת אוגדתית (בחובבנות איומה וללא מחץ) ויחס השחיקה בהם היה 1:10 לרעת החיזבאללה ובניגוד גמור לציפיות שלו מעצמו. תוצאה זו מאמתת את אימרתו של נפוליאון שאלוהים אוהב את הגדודים הגדולים. תוצאות קרבות אלו בתוספת פעילות חיל האוויר גרמו לחיזבאללה לשינוי עמדות ומאז הוא נמנע בקפדנות מהתגרות בישראל. זו אינה מפלה.
דבריך בעניין העקירה ותליית הבריטים הם דברי אלוהים חיים
כתוב תגובה ל- תבוסתן
עוד ניצחון כזה ואבדנו
  אביתר בן-צדף   17/07/12 18:34
לא אתווכח אתך על מהות מפלתנו בלבנון. אשרי המאמין לדבריך.

גם אם אקבל את ניתוחך המופרך - עוד רק מעט ניצחונות כאלה ואבדנו לחלוטין וגם לגמרי, תודות לדגנרלינו המופלאים
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
גנרלים
  תבוסתן   17/07/12 19:37
אני שותף לדעתך על איכות הגנרלים של צה"ל, אבל התחזיות שלך לא תואמות את יחסי הכוחות בעתיד. הסיבה לכך היא שמה שקובע את פערי הכח בינינו לבין שכינינו הוא איכות המהנדסים והמדענים.
כתוב תגובה ל- תבוסתן
אנחנו מצמצמים במרץ את הפער
  אביתר בן-צדף   17/07/12 22:41
משרד החנוך, בתי-הסםר ורויות המדינה דואגות לצמצם במרץ את הפער בינינו לערבים.

ותתפלא, דווקא בזה הם מצליחים מאוד.

יש אומרים, שדגנרציה של העם היהודי בארצו היא ההצלחה הגדולה ביותר של מדינתנו של משרד החיוך שלה.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il