s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מתן גולדבלט
בית המשפט העליון של קנדה בבחינה חוקתית של פגיעה בחופש ההתאגדות של מנהלים זוטרים בבתי קזינו: האם יש הבדל בין פגיעה בזכות שלילית לפגיעה בזכות חיובית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
0
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית.
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נוני מוזס-אהוד אולמרט - המהפך
מאת: נרי אבנרי  |  09/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נתניהו יורד בסקרים,
  הימין המזוהם באבל   9/09/12 20:35
ואולמרט יצא כמו גדול, עם הרשעה מינורית ובלי קלון. הקמפיין להדחת ראש ממשלה נבחר ומכהן נחל כשלון חרוץ וזו תחילת הדרך למטה של הימין המזוהם.
כתוב תגובה ל- הימין המזוהם באבל
אבל אולמרט זה עופרת יצוקה!
  איריס כהו   9/09/12 21:45
אס תחליט אתה בעד אולמרט או נגדו ?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
טוב ששאלת. אני פה בשבילך.
  איריס אהובה.   9/09/12 22:16
אני מתעב את אולמרט. גם על עופרת יצוקה וגם על מלחמת לבנון השניה. אבל אני תמיד שמח לאידם של הארכיזבלים, ונהנה לראות אותם מתפלשים ביאוש בזבל.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
ואני פה כדי להסביר לך מי אתה!
  איריס כהו   10/09/12 08:48
לא, אין לך שום סמפטיה וכאב על מה שנגרם לעם הפלשתינאי-פשוט מצאת לך תרוץ שוב ,בכדי לנגח את השנואה עליך -מדינת ישראל -יותר נכון המחנה הלאומי בשלטון המדינה,לכן כאשר אולמרט מתנהג כאיש לאומי וימני ויוצא למלחמה נגד האויבים - הוא מושא לשנאתך , אך כאשר הוא יתנהג כמתאשלם ראוי ויצהיר הצהרות בעד הריסת מאחזים ,הקמת מדינה למחבלים ועוד הצהרות שיובילו להרס המדינה - הוא יהיה אהובך - וכיאה לאוהב אתה תמחל לו על כל פשעיו -כי "על כל פשעים תכסה האהבה"! לסכום אתה דואג לעם הפלשתינאי לא מאהבת המן אלא משנאת מרדכי-ישראל ! ואם תשאל איך אני מבינה כל כך טוב בנבכי נשמתך - אני פשוט בוגרת של הפקולטה לנחשי עקלתון !!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
מחמל נפשי משוש ליבי.
  איריס אהובה,   10/09/12 10:05
מה שאת צריכה זה מצפן חזק, שיראה לך את הדרך החוצה ממלתעות הימין המתועב שם ממררים את חייך. את אישה טובה עם לב זהב ולא מגיע לך לסבול ולהתייסר כך. לכן אני פה בשבילך.

אני לא שופט אנשים, אלא מעשים. כל אחד זכאי לביקורת על מעשיו הרעים, ולתשבחות על מעשים טובים.

אינני מעריץ את אולמרט, ויש לי להגיד עליו בעיקר דברים רעים. אבל הוא נבחר כדת וכדין, וכיהן בראשות הממשלה לפי רצון הבוחרים. הדרך הנכונה היחידה להחליפו היתה בבחירות, או בהליך החוקי בכנסת שנועד לכך. מה שנעשה בפועל זה פוטש נגד ראש ממשלה מכהן.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
אני לא שייכת לימין
  איריס כהו   10/09/12 17:11
אני בעד ימין ה' רוממה -שלטון בדרך התורה ,אהבת העם הארץ והאמת -האם אתה בעד זה או בעד השמאל המתיוון? חוץ מזה תשובתך כלל לא ענינית לא ברור מה זה "מעשים טובים "או "רעים "-של אולמרט ,בעיני איש כמוך היית צריך לפרט כוונתך :להרוג מחבלים וערבים זה מעשה רע ,אבל להרוג מתנחלים ולהרוס את בתיהים זה מעשה טוב-מדוע אתה פוחד להיות ברור וכותב מעורפל?אבל לא נורא חמוד אני פה בשביל להסביר גם מי הם אנשי השמאל המזוהם!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ברור שאת לא ימין.
  איריס אהובה.   10/09/12 17:37
את אישה טובה, ששבויה בידי הימין, וחשוב לעזור לך להשתחרר מהשבי.

"אני בעד ימין ה' רוממה -שלטון בדרך התורה ,אהבת העם הארץ והאמת -האם אתה בעד זה או בעד השמאל המתיוון?"- אני לא מאמין באלוהים ואני בעד האמת, כפי שאני מבין אותה.

"בעיני איש כמוך היית צריך לפרט כוונתך :להרוג מחבלים וערבים זה מעשה רע ,אבל להרוג מתנחלים ולהרוס את בתיהם זה מעשה טוב"- את לא אשמה במשפט המרושע הזה. מי שהוציא אותו ממך הם שובייך האכזריים. אני נגד הרג כל אדם שהוא.

כאשר תשתחררי מהשבי הנורא תראי שאין דבר כזה שמאל מזוהם.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
כל הזכויות שלי ורק שלי
  איריס כהן   10/09/12 20:13
על המשפט שאמרתי! ואם אכן אינך איש מאמין אז המשפט נכון יותר מכיוון שיש עקרון האומר : " רק אין יראת ה' והרגוני"
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ה' הוא האמת!
  איריס כהו   11/09/12 00:40
אין דבר כזה "האמת כפי שאני מבין אותה -אמת היא אבסולוטית מעל כל חשיבה אנושית והדעת האנושית - לכן חותמתו של ה' -היא אמת ובכל בוקר יהודי מאמין מתפלל ואומר :" ה' אלוקיכים אמת " !!!!!!!! אמת כפי שאתה מבין אותה היא לא אמת אלא דעתך כפי שאתה רואה את המציאות - והייתי צריכה להגיד שכמובן ראייתך את המצאות לא נכונה ,אבל האיטואציה אומרת לי שאצלך זה מניע זדוני-אתה יודע שהינך טועה אבל ממשיך להגן על השקר,אין לי מושג מה המניע -אולי באמת כסף -שהרי נאמר כבר במקורותינו בתורת האמת -כסף יסלף דברי צדיקים-על אחת כמה וכמה גם את דברי אנשי השמאל! לילה טוב חמוד -אל תשכח אני פה בשביל להצילך ממלתעות עצמך!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שהפך לליצן מטומטם בעל כרחו.
  מסכן אלוהים.   11/09/12 09:32
כתוב תגובה ל- מסכן אלוהים.
ידעתי שאתה עמלק!
  איריס כהו   11/09/12 11:56
זהו כלב עד כאן ! רציתי להיות בטוחה שאני לא טועה ושאתה אכן כלב מזרע עמלק -שהתערבב בתוך עם ישראל עם גלות אשכנז! עכשיו אני בטוחה! זהו לי אין יותר שיג ושיח איתך ונא לא לענות על תגובותיי ,בשבילי אתה כלב מת !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אלוהים עדי שמחול לך ונסלח לך.
  אהובה, מחול לך.   11/09/12 14:31
כתוב תגובה ל- אהובה, מחול לך.
ולראיה לנכונות דברי:
  איריס כהו   10/09/12 10:06
לפני הבחירות בשנת 96 כאשר פרס והשמאל היו בשלטון - היה טבח בלבנון -אם אני לא טועה בכפר כנא - ונהרגו ערבים כמו בסברה ושתילה, אז לא הזדרזת להוקיע את "פרס המזוהם והשמאל" על הטבח שהיה ל"אהוביך" מלבנון ,וגם לא קבעת שזה היה בזדון -כפי שקבעת בסברה ושתילה ובעופרת יצוקה !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
טוב ששאלת. אני תמיד לשרותך.
  איריס אהובה.   10/09/12 11:10
לפני שאת אומרת עלי- לא קבעת, לא אמרת- תשאלי. אני פה רק בשביל נשמות טובות ותועות (גם טועות) כמוך.

מעולם לא סבלתי את פרס, ולא הצבעתי למפלגת העבודה או לו אישית (בתקופת הבחירות הישירות). מעשה הנבלה אותו הזכרת הוא אחד הפרקים השחורים ביותר של פרס(והיו כאלה למכביר).

בבחירות בשנת 96 לא הצבעתי. לא יכולתי לבחור לא בפרס ולא בנתניהו.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
מדוע לא הצבעת?
  איריס כהו   10/09/12 17:20
תמיד יכולת לבחור באחת המפלגות הערביות או המתיוונות מה הבעיה ? מבחינתך הבחירה היא לא בין פרס לביבי ,אלא בין מרצ לטיבי אז מה הבעיה ?? שוב אתה מטעה את הציבור !אבל אל דאגה חמוד אני פה בשביל להסביר גם על השמאל המזוהם!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני סולח לך ומסביר לך יפה יפה.
  איריס אהובה.   10/09/12 17:44
הכל מתוך אהבה ודאגה לנשמה טובה כמוך.

"תמיד יכולת לבחור באחת המפלגות הערביות או המתיוונות מה הבעיה ? מבחינתך הבחירה היא לא בין פרס לביבי ,אלא בין מרצ לטיבי אז מה הבעיה ??"- בחירות 96 היו ישירות והמועמדים בהן היו רק פרס ונתניהו. לא היו אז בחירות למפלגות. אני לא תמכתי באף אחד מהם, ולכן לא הצבעתי.

"שוב אתה מטעה את הציבור !אבל אל דאגה חמוד אני פה בשביל להסביר גם על השמאל המזוהם!"- שובייך האכזריים גורמים לך לבלבול חמור ולטעויות נוראות. אני פה בשבילך.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
אני בז למי שפוגע בדמוקרטיה.
  וגם ליקירה האהובה   9/09/12 22:35
עם כל הביקורת שלי על אולמרט, אין בי אלא בוז עמוק לאלה שניהלו קמפיין מביש ומתועב להדחת ראש ממשלה נבחר ופעלו כנגד תוצאות הבחירות. הימין המזוהם הוכיח שוב (כמו ברצח רבין) שאין לו מעצורים והוא מוכן לעשות הכל כדי להשתלט על השלטון.
כתוב תגובה ל- וגם ליקירה האהובה
לא טיפש תחמן
  איריס כהו   10/09/12 08:58
לא חושדת בך שאינך יודע שמי שהדיח את אולמרט זאת כנופית בייניש -שהם ממש לא ימין -הם חששו מאולמרט-רמון -פרידמן -שאיימו לעשות רפורמות בבג"צ ! אי אפשר לדעת במדינה ששולטים בה מאפיות שונות - האם הגשת כתב אישום נגד חבר באחת המאפיות(גם אם הוא ראש ממשלה) היא ענינית וצודקת או בכדי לנגח אותו ,במדינת ישראל יש הפרדת רשויות בין המאפיות -כשעל כל המאפיות שולטים האמריקאים! מה שבטוח גם אם ניסו ליירט ראש ממשלה מכהן שלא בצדק-לא מהמאפיה הימנית זה היגיע - ואתה יודע זאת - אבל מה לעשות שכנראה יש קרטל בין נחשי השמאל ולעולם לא יתקיפו איש את רעהו , אלא רק את הימין !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני מסכים איתך ומוסיף.
  איריס אהובה ויקרה   10/09/12 09:59
אני ציפיתי אז מנתניהו ואנשיו לעצור את המהלך המביש הזה. לאמר לפרקליטות- הרף. אל תרימו את ידכם על ראש ממשלה נבחר ומכהן. כבדו את בחירתו הדמוקרטית של העם והמתינו עם טלנסקי ועם כתב האישום עד סוף הקדנציה.

נתניהו ואנשיו פעלו הפוך. באמצעות הארכיזבלים בעיתונות וברשת הם האיצו בפרקליטות למהר ולחבל בדמוקרטיה וברצון העם.

וגם היום. לאחר שהתברר שהכל כלום עם כלום. וגם את העניין המפוקפק שהסתיים בהרשעה לא היתה שום מניעה לדחות לאחר שתסתיים הקדנציה של ראש הממשלה הנבחר, הם ממשיכים לצרוח- לכלא!!! להגיש ערעור!!! כאילו לא חבל לבזבז עוד משאבים על השטויות האלה.

את צודקת איריס יקירה. הפרקליטות כשלה פה בגדול. הארכיזבלים של הימין כשלו יחד איתה. ומי שנפגע זה אזרחי ישראל, שבחירתם החוקית והדמוקרטית סוכלה.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה ויקרה
לעולם לא נהיה שווין לדעה
  איריס כהו   10/09/12 17:28
נראה לך שלביבי והימין יש השפעה על הפרקליטות?? שדחקו בהם לסלק את אולמרט ולא לחכות? אפילו נחש כמוך יודע שרק מאפיה של השמאל המזועם שולטת בפרקליטות -לולא רצו בייניש וחבריה זה לא היה קורה -אבל אתה כיאה לאיש שמאל מזוהם לא מסוגל להגיד מילה רעה נגד אבותיך הרוחניים מהבג"צ - ושוב משמיץ את ביבי !ולא שאני בעדו ! חוץ מזה מה אתה כל כך מגן על אולמרט? הרי אם לא היה ממיר אמונתו מימין טועה לשמאל מזוהם -היית מגדולי מתקיפיו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
סבלך מאד נוגע לליבי.
  ועוד ליקירה.   10/09/12 18:55
"נראה לך שלביבי והימין יש השפעה על הפרקליטות?? שדחקו בהם לסלק את אולמרט ולא לחכות?"- אינני יודע בודאות אם יש. אבל מאבירי הדמוקרטיה הייתי מצפה לזעוק זעקה מרה לטובת כיבוד רצון הבוחר ולאמר- אנו לא נשתתף במשחק הזה עד שתסתיים הקדנציה של ראש הממשלה הנבחר.

"לולא רצו בייניש וחבריה זה לא היה קורה -אבל אתה כיאה לאיש שמאל מזוהם לא מסוגל להגיד מילה רעה נגד אבותיך הרוחניים מהבג"צ" - המדובר בכתב אישום, שהוגש ע"י הפרקליטות, בראשות היועמ"ש. את דעתי (השלילית) על הפרקליטות כתבתי, ושופטי הבג"צ (ביהמ"ש העליון) לא קשורים בכלל לסיפור הזה.

"מה אתה כל כך מגן על אולמרט? הרי אם לא היה ממיר אמונתו מימין טועה לשמאל מזוהם -היית מגדולי מתקיפיו !!!"- אינני מגן על אולמרט, אלא על בחירת העם. אני לא הסכמתי לבחירה, אבל כדמוקרט, אני מקבל אותה ומכבד אותה. בנוסף, אולמרט היה ימין ונשאר ימין. אילו היה הופך לשמאל, הייתי תומך בו. זה לא קרה.

הימין אכן טועה, אבל השמאל לא מזוהם. כאמור, מה שמזוהם לא יכול להיות שמאל.
כתוב תגובה ל- ועוד ליקירה.
לתחמניקו
  איריס כהו   10/09/12 20:05
ברור שכתב האשום מוגש על ידי הפרקליטות-אך דיברנו על מי שדירבן את הפרקליטות לא לחכות לסוף כהונתו -וטענת שאלו היו ביבי והימין ,ואני טענתי שברור לך שהמאיץ הוא לא ביבי אלא בייניש וכנופית בג"צ - לכן היא קשורה לענין !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
חוץ מזה אני תמיד חשבתי :
  איריס כהו   10/09/12 21:49
שגדולי אבירי הדמוקרטיה הם דווקא אנשי השמאל לא?היכן הם היו ?מדוע הם לא זעקו נגד המעשה "הנפשע של הפרקליטות לטענתך ?והיכן היתה הכלבלבת התשקורתית שאמורה היתה להגן על הדמוקרטיה?והיכן היו מר"צ ,מפלגת העבודה ? לכולם מחלת, רק לא לביבי ולימין ?ואחר כך אתה כועס כשאומרים השמאל המזוהם!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שאלה טובה שאלת. אני פה בשבילך.
  איריס אהובה.   11/09/12 09:44
לא סלחתי לעבודה ולמר"צ, כי הם לא שמאל, ואני לא חלק מהם. אני מתרחק מהם כמו מאש. אלה גנבי דעת סמולנים, היינו ימין המתחזה לשמאל, ואני מאחל להם שיימחקו מהמפה הפוליטית. עדיף בעיני ימין אמיתי, שלא מתחזה לכלום.

עם זאת, מי שנהנה מהמהלך הנפסד של הפרקליטות כנגד רצון הבוחר זה לא גנבי הדעת העלובים האלה, אלא נתניהו, שהפך לראש ממשלה. לכן, מירב הביקורת צריכה להיות מופנית אליו.

כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
לעמלק הכלב
  איריס כהו   11/09/12 12:05
מאחר שהתברר שאינך מזרע ישראל -הינך מתבקש לעזוב את הארץ ולא להתערב במתרחש כאן כלל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אלוהים מחל לך על דברייך הקשים.
  איריס אהובה.   11/09/12 14:53
הוא יודע שהם לא יוצאים מלבך הטהור, ואת נאנסת לאמר אותך ע"י שובייך, חורשי רעתך.

אין שום רלבנטיות לשאלה אם אני "מזרע ישראל" או לא. כידוע, כל בני האדם נבראו בצלם וכולם שוים בפני האלוהים.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
היהדות אינה קומוניזם
  איריס כהו   12/09/12 12:12
גם לנבראים בצלם יש הבדלים ! השאלה היא אם עמלק גם נברא בצלם ??? ? ?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אתה קורא את העיתון הלא נכון
  רני   9/09/12 23:53
הימין ונתניהו ממשיכים להוביל בגדול. כל השאר משתרכים להם מאחור. אתה מזכיר לי את הסיפור על חושם ששלח את כל ילדי הכפר שהפריעו לו לקצה השני של הכפר כי שם מחלקים סוכריות בחינם. לא עברו כמה דקות והוא רץ לשם בעצמו. ככה זה שבשלב מסויים כבר מפסיקים להבדיל בין שקר למציאות כשקוראים את ידיעות עכורות.
כתוב תגובה ל- רני
תמיד הוא יכול לארגן פוטש.
  ימין צריך בחירות?   10/09/12 01:45
לרצוח ראש ממשלה, להדיח אותו עם איזה כתב אישום פיקטיבי. תמיד יש פתרון.
כתוב תגובה ל- ימין צריך בחירות?
2
הארכיזבל מוציא עוד פגר מהמחסן
  וכרגיל,   9/09/12 20:50
ביאושו לא נשאר לו אלא לחטט שוב בפגרים שבמחסן שלו: מוזס, שרון, אולמרט, וייסגלס.... הלכתי לארכיון. בלה בלה בלה.
כתוב תגובה ל- וכרגיל,
3
נרי ושאר שונאי ישראל.
  יוסי מ   9/09/12 21:25
סוף סוף משהו באמצע החיים, למדתי את עצמתה של שינאה עיוורת, כזו שהפעילה גדודי רובוטים במדים שחורים, שטופי מח במשימת השמדת עם ורצח המונים.
שינאה חסרת פשר מעצורים או אפילו מינימום של שכל.
רק לקבוצת יחוס כזו ניתן על פי הבנתי, ליחס את הגישה של "הוגה הדעות" הזה לאולמרט.
אולמרט עצמו אינו צדיק תמים. רחוק מזה. אבל לעומת "נרי" ושותפיו לדרך ולשנאה הוא ראשון ב-ל"ו צדיקים.
שנאה פועמת ומתלהמת כזו היתה מעמידה את הכותב בשורה אחת עם נסראללה ואחמדינג'ד בגישתם ליהודים,ליהדות ולישראל. שם בקבוצה הזו מצויים נרי וחבריו, ולאותו מקום, כמו שאר שונאי ישראל יגיעו אלה ששנאתם כל כך צרופה.
ועוד נכונה לעם מפלה אחת נוספת.האיש הזה עוד יחזור למשרד רוה"מ, וישלח את אהובכם ורעיתו, לנהל את אחד מבתי ההימורים ומה שנלוה להם, עבור הבוס שלו, אדלסון.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מאה טון בטון יצוק.
  כל מילה זהב.   9/09/12 22:23
כתוב תגובה ל- כל מילה זהב.
לא דייקת ידידי,
  אריה מחשי   9/09/12 23:56
אני שייך למחנה של נרי ואנחנו לא מונעים משנאה.
עובדה,אני אוהב אותך למרות שאתה חלאה.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
לממשיך דרכם.
  יוסי מ   10/09/12 00:39
אריה מחשי.
זה יפה שאתה משייך את עצמך למחנה של "נרי", בדרך כלל ההם שלבשו מדים שחורים ןהשמידו עם, הסתירו את הדבר, כשהפכו לנרדפים.
ואני למשל, לא אוהב אותך ובכל זאת אתה חלאה ,על פי הודאתך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אני מניח שלא ראית את חיילי צה"
  אברהם מערב השומרו   10/09/12 11:01
בבגדים שחורים והולכים כמו רובוטים.
נכון.לא נעים להיזכר אבל היה בשנת 2006 בגירוש היהודים מגוש קטיף.
אז כנראה מי ששונא יותר ממך,כדאי שתיקח כדורים נגד שיכחה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
לתושב הזמני במערב השומרון.
  יוסי מ   10/09/12 13:46
אדון אברם מערב השומרון, עד שתפונה משם יחד עם מרבית חבריך ודומיך.
.
תנבח ותקלל כמה שאתה רוצה. מדינת ישראל פינתה מרצועת עזה את 7000 המתנחלים שעבורם הפכנו את חיי העזתיים לגיהינום. לא שהם צדיקים, אבל גם לך ולדומיך לא חסר. לא גירוש ולא בטיח. לא עקירה ולא נעליים. הביתה,לתוך מדינת ישראל .
מדינת ישראל הריבונית החליטה לצאת מעזה (אחד יגיד הכבושה ואחר יגיד המשוחררת),בהחלטת ממשלה ובגיבוי הכנסת, כולל מר נתניהו שהצביע כל הדרך בעד ואחרי שהסוסים ברחו סיפר לכם שהיה נגד. ההחלטה היתה לגיטימית ולדעתי עם נכונה אפילו שמה שקרה שם לא היה מה שצפינו, ועדיין השתחררנו ממליון וחצי פלשתינאים. באשר לתגובה נגד הרקיטות, נניח שקדימה נכשלה, אבל נתניהו וחבורת השוטים מצויים בשלטון כמעט ארבע שנים ואתה רואה מה הם שווים....
.
וכדאי לך להתכונן מפני שגם תורך יגיע. מדינת ישראל הנורמלית,הציונית זו שרוצה מדינה יהודית ודמוקרטית,לא תישאר לנצח בכל יהודה ושומרון,אלא תתכנס לגבולות שבתוכם יהיו מרבית תושבי יוש אבל לא כולם,והרוב המוחלט של הפלשתינאים ישאר שם בלי ישראל, הביטוח הלאומי שלה ושאר השירותים שאנחנו נותנים שם, על חשבון הזקנים שלנו והשכבות החלשות.תתכונן,את בדרך חזרה הביתה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יש לך לב טוב וכוונות טובות.
  יוסי ידידי,   10/09/12 16:30
ואני אפילו מסכים עם חלק נכבד מדבריך. אבל "יהודית ודמוקרטית" זה תרתי דסתרי. כמו "טוהר הנשק". נשק נועד להרוג ולכן אין נשק טהור. מדינה יהודית היא כזו שיש בה זכויות יתר ליהודים (שהרי היא מוגדרת ביהדותה). ולכן, יהיו גבולותיה אשר יהיו, דמוקרטית היא לא תהיה אף פעם.

ולמי שמתגעגע ל"מדינה הנורמלית הציונית" שבתוך הקו הירוק אזכיר רק, שמאז 48 ועד 66 היו כחמישית מאזרחי המדינה הזו תחת משטר צבאי. יהודית ודמוקרטית? אולי דמוקרטית ליהודים. גם לא בטוח.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי,
4
מי משלם לך?
  איריס כהן   9/09/12 21:30
ידעתי שזה אתה תמיד לצד הרע והשקר!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הכוונה לארכי שקרן מתגובה 1
  איריס כהו   9/09/12 21:35
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לאיריך-יחד איתך.
  יוסי מ   9/09/12 21:55
איריס.
בדבר אחד אני מסכים איתך בלי הסתייגויות.
מי שבוחר לעצמו כינוי כזה (ימין מזוהם וכולי) הוא כזה שאסור להתיחס אליו.
אני למען הגילוי הנאות, אשמח לראות את נתניהו יורד מאוד בסקרים, אבל אני מסתייג מהכותב בתגובה מספר 1.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תקרא את תגובות הימין באתר הזה.
  יוסי ידידי.   9/09/12 22:41
וגם חלק מהמאמרים. מזוהם זה לשון המעטה מעודנת נוכח השנאה והאלימות שבמאמרים ובתגובות האלה.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי.
לא חסר להם
  יוסי מ   10/09/12 00:46
נכון מאד, ןעדיין, אני לא רוצה מגיבים עם שמות כאלה שהם בוחרים לעצמם.
האמת היא שאני מגיב כאן כאיש מרכז באתר כדי לא להשאיר להם את האפשרות לכתוב ולא לראות את המציאות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
את האמת תמיד תקבלי בחינם.
  איריס אהובה.   9/09/12 22:29
ובשביל להוציא איאה יקרה וטובה כמוך ממלתעות המוות של הימין המזוהם, אני מוכן להשקיע אפילו את מעותי האחרונות.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
הקרן לישראל חדשה לא משלמת?
  רני   10/09/12 00:04
למה מעותיך האחרונות? האירופאים והסעודים כבר לא משלמים לכם את האתנן החודשי? הם הבינו שאתם מוכנים לפתוח רגלים בחינם על מנת להרוס את ישראל?
כתוב תגובה ל- רני
מדוע ?
  איריס כהו   10/09/12 10:17
עדיף מלתעות השמאל המזוהם? לא חבל על הכסף?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אין דבר כזה שמאל מזוהם.
  איריס אהובה.   10/09/12 11:23
מה שמזוהם, לעולם לא יהיה שמאל.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
אז אתה לא שמאל?
  איריס כהן   10/09/12 17:04
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הלב דואב וכואב לראות בסבלך.
  אהובה שלי.   10/09/12 17:45
כמו שידענו שדבריו של גלעד שליט שלנו מהשבי אינם באמת דבריו, אנחנו יודעים שגם את לא חופשייה להגיד את אשר על ליבך. אני שמאל ולכן אני דואג לך ומתפלל לשלומך.
כתוב תגובה ל- אהובה שלי.
קשקשן - כשאין תשובות עניניות
  איריס כהו   10/09/12 21:36
כתוב תגובה ל- איריס כהו
5
תגיד נרי
  גילה פ.   10/09/12 08:07

מה קורה עם ירי הטילים מהרצועה?
מה זה השקט הזה מהממשלה?
אתה אוהב לומר שבימים קשים בטחונית
ביבי נתן תמיכה לכל ממשלה. אבל אתה הרי
יודע שאם הירי הזה היה מתרחש בממשלה
אחרת הספיניו-נרים של ביבי- אקוניס,
לוין, אלקין היו רצים מאולפן לאולפן,
תוך ניצול התקשורת שאתה כל כך שונא,
ואומרים שזו ממשלה שמפקירה את הביטחון.
ואגב שחיתות, שמאל ימין ותקשורת-
טוב עשה הנגבי שחזר לחיקו החם של הליכוד
לו היה נשאר באופוזיציה הימין היה
ממרר את חייו לאחר שהורשע במתן עדות שקר.
גם עדיף לביבי להשאר בתחום של "אין עם למי
לדבר" בקטע הפלשתיני. ככה פרשת ביביטורס
תמיד תשאר בשוליים. אם ינסה לנקוט קו אחר
הפרשה תעבור על ידי הימין ותהיה באור
הזרקורים, כפי שהם יודעים לעשות מצויין,
למי ש"סרח" בעניני ארץ ישראל מבחינתם.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
עוד
  מני הזועם   10/09/12 11:57
לא אמרת לי, גילה פ, זה קיצור של פלצנית או פוסטמה?
לעצם הענין, שבע שנים נפלו טילים ולא פתחתם
את הג'ורה מהסיבה הפשוטה, הייתה ממשלה לרוחכם,
וכשיש ממשלת ימין, כל השרצים האדומים,כמוך,וכמו
טפועה,ויוסי מ, או בקיצור יוסי מחראה, וזה שאינו אומר את
שמו, כולכם חלאות אדומות והזויות,
בקיצור פלצנים שמאלנים הסרחתם!!!
כתוב תגובה ל- מני הזועם
הימין המזוהם בפאניקה, וזה מובן
  מני ידידי.   10/09/12 12:22
הכל לא מסתדר לכם, חבריכם הנאלחים בארה"ב עושים בושות, והעולם משתנה מול עיניכם הכלות. לא נותר לכם אלא לחטט ביאוש בפגרים שמוציא ארכיזבל מהמחסן. ריח הפגרים נדבק בכם והצחנה מגיעה מכם.
כתוב תגובה ל- מני ידידי.
הו, שלום מני המוגבל
  גילה פ.   10/09/12 13:48
לא ציפיתי ממך לתגובה אחרת.
תגיד, כמה שבועות חדשים שנים
אתה נותן לביבי לפני שתגיד שהוא
מפקיר את בטחון ישראל? הו שמדידת
הזמן רלוונטית רק כשמדובר בשמאל.
אגב, היום כששאלו את יוסי פלד
מה לגבי תגובה הא ענה שבעיות כאלה
לא פותרים סביב שלחן באולפן. כן,
זה בול דומה ל "דברים שרואים מכאן
לא רואים משם" של אריק שרון.
אבל מה שלשמאל אסור לימין מותר.
אגב, תמשיך לנאץ כמו שאתה רגיל.
קללות תמיד מילוי טוב לראש חלול.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
בנו של מלח?
  יוסי מ   10/09/12 13:51
מני הזועם, אתה יצירתי כמו כתב וותיק בדר שטרימר.
יש לי חבר שהיה ימאי, והוא איך להגיד "ביקר" הרבה בחורות בנמלים. הסגנון שלו דומה לשלך. שלח תמונה ,נראה ,אולי אתם דומים פיזית, הוא לפחות טוען שיש לו כמה ילדים... אתה יודע.אחר כך נתקדם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אני רואה שעמדת על טיב הימין.
  יוסי ידידי,   10/09/12 15:00
הזועם לא לבד. הוא בחברה טובה. אמרתי לך, שה"מזוהם" שלי הוא לשון המעטה מעודנת. ודאי מול ה"שטירמר" שלך.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי,
יש הבדל (קטן)
  יוסי מ   10/09/12 16:13
השטרימר שלי הוא אכן הקצנה פראית יותר מהמזוהם שבו השתמשת. אמת.
ההבדל הקטן הוא שאתה בחרת בזה כנקודת מוצא ואני כתגובה פרועה להזוי מנוול.
וחוץ מזה אין בהדל גדול בגישות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה לגילה פ.
  נרי ארכיונרי.   11/09/12 06:57
אני נגד שובו של הנגבי לליכוד.
אני נגד שובו של הנגבי לפוליטיקה.
אני לא יודע להתנסח יותר בהיר מזה.
לגבי ירי הקסאמים-
אין מה להשוות בין הירי בקדנציה של נתניהו,
לקדנציה של אולמרט-
למרות שירי הקסאמים מאוד מטריד.
אני רוצה את מה שאת רוצה-
שהממשלה- כל ממשלה-
תדאג להפסקת ירי הקסאמים.
בעניין הזה אסור שיהיו הבדלים בין ימין לשמאל.
איך מפסיקים את הירי?-
מעולם לא נתתי עצות לממשלה. קטונתי.
אם תשימי לב, אני מתמקד בתקשורת העוינת.
אני סולד מרדיפת נתניהו, כשבקופסת האתרוגים של התקשורת,
מתחבאים המושחתים האמיתיים.
שיהיה לך חג שמח ושנה טובה.
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי.
6
המהפך. הלכתי לארכיון הפגרים.
  אולמרט-מרגלית,   10/09/12 15:40
מצאתי שם פגר שמדיף ריח ניחוח של חברות ארוכת שנים בין דן מרגלית לאהוד אולמרט. ידידי כאח לי. בשלב מסויים ניחם מרגלית על הידידות הזו והחל רודף את אולמרט באובססיה משונה. והכל, כמובן, להנעים את זמנם של קוראי הביביתון/סמרטוטון/אדלסון.

והארכיזבל? הס מלהזכיר נלדן את ידידו הישן. דן עובד היום בשביל האליל נתניהו.

הלכתי לארכיון.....
כתוב תגובה ל- אולמרט-מרגלית,
מרגלית ---אולמרט.
  יוסי מ   10/09/12 16:32
הבגידה של דן מרגלית כפולה ומכופלת.
האיש הזה היה מבאי ביתו של אולמרט ומחבריו הקרובים יותר משלושים שנה. אם אכן יש אמת בהאשמות כנגד אולמרט לא יתכן, פשוט לא יתכן שדן מרגלית לא ידע ולא הרגיש בכלום. אם ידע ושתק, הרי הוא פושע גדול יותר, כפול ומכופל.אם ראה דברים והתעלם, הוא עברין משתף פעולה עם עברין אחר ולכן דינם אחד.
אם שינה את דעתו על חבר קרוב, זה בסדר, מותר להתרחק ואפילו להסביר את זה בכל הסבר שיהיה,אבל כאשר הרקע הוא סכסוך אישי, שנבע מכך (לדברי אולמרט דרך מקורבים) שהוא נדחה בזמן מלחמת לבנון 2 והורחק מהלשכה וההשפעה שם, הרי זו מושחתות להשתמש בכלי תקשורת ציבורי כדי לקדם אגנדה שבה הוא רוצה.
. והסיפור על ישראל היום הוא המעיד יותר מכל. האיש הזה מכר את עצמו ואת נשמתו לשטן והוא "מפרשן" היום במה שקרוי "עיתון" בשרות אדלסון והמריונטה שלו מרחוב בלפור 1.
יותר מכל יעיד על מעמדו החדש, האירוע שבו הוא פשוט נזרק מהבמה על ידי חבריו העיתונאים בכנס לטובת ערוץ 10 לפני חצי שנה.משהו דומה שעשו עורכי הדין, למזוז ,שבא לבקר פסק דין שלא היה לרוחו.
.
קוויזלינג היה שמו של ראש ממשלת נורווגיה ששיתף פעולה עם הנאצים, בשנות הארבעים. קוויזלינג הוא כינוי יאה לאיש הנקלה שבגד והוקא והוקע על ידי חבריו הקרובים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אני לא הייתי מרחיק לכת כל כך.
  יוסי ידידי.   10/09/12 17:50
דן מרגלית אינו חשוב כל כך ואינו נורא כל כך על מנת לשמש בסיס לאנלוגיה כה נוראה.

לטעמי, כפי שכתבתי, פני המרגלית כפני חבורת הארכיזבל מפיקת המרגליות- עדר שוטים, שעושים את רצון אדונם מיליארדר הקזינו ומשרתו הנאמן במשרד ראש הממשלה בישראל.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי.
מרגלית שאינו מרגלית
  יוסי מ   10/09/12 19:39
כונתי היתה להאיר את דמותו של אחד מהחבורה, אם הם חרגו מהגבולות הוא שותף בידיעה ולכן שותף מלא. גם בין גנבים יש איזה שהוא קוד של כבוד פנימי. הוא חרג גם מזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
תגובה
  צנחן   11/09/12 10:46
נרי ידידי שנה טובה לך ולכל הקוראים.איריס חביבה מדוע את מתכתשת עם החקיין חסר הזהות ובעל הפתיל הקצר? המקסימום שתפיקי ממנו זה בעל אימפוטנט ואלים לא יותר מכך. חוץ מזה שהוא "מחזר" באופן כל כך גברי כמו של תייש מסורס וגם גידם. מגיע לך וגם לנו שנהנה מדיאלוג עמוק יותר ולא גבב קללות מהתייש המחזר.שתהייה שנה טובה ורגועה גם לך וגם לו ובבניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
דברי החלקות שלך מסוכנים.
  לצנחן השוביניסט.   11/09/12 11:21
אתה נראה כמו הסוהר הטוב, שהוא עוד יותר גרוע מהסוהר הרע. אינשאללה, שאיריס הטובה והאהובה תזכה להשתחרר מהשבי שלכם ולחגוג את ראש השנה הקרובה חופשיה.
כתוב תגובה ל- לצנחן השוביניסט.
תגובה
  צנחן   11/09/12 14:22
תייש אני רואה שאתה מתמצא היטב בהווי הכלא.רוצה לשתף?
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il