s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כולנו אחראים
מאת: איתן קלינסקי  |  13/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צבוע-למה נסגרו דבר ועל המשמר?
  רני   13/09/12 10:39
גם בגלל "הון מסוחרר" או שבגלל שהם היו תקשורת ערבית בעברית? כמו חבריהם היום בהארץ, ידיעות, מעריב, גל"ץ, ערוץ 10 וערוץ 2? מי אשם? דבר בשם עצמך וחבריך השמאלנים המופרעים. ההון ניסה להציל את מעריב, אבל אין שום סיבה לקרוא את מעריב על האג'נדה השמאלנית שלו. מדוע שלא תאסוף את עדת מעריציו מהשמאל המופרע ותזרימו לו כסף? כי אתם לא מסוגלים לממן בטאון של ועד בית?
כתוב תגובה ל- רני
יופי של דמגוגיה
  לרני   13/09/12 12:18
בגלל השמאלנים לא שילמו בעלי ההון לקרן פנסיה ? בגלל ההון לא שילמו לקרם פיצויים ?
בגלל השמאלנים ציינו בתלושי המשכורות את כל הניכויים ועכשיו העובדים ילכו הביתה ללא קבל פיצויים.
כתוב תגובה ל- לרני
כן,הסמולנים ניהלו שם.ובזמן
  שהטיפו לכולנו   13/09/12 19:27
לא שילמו כספי פנסיה. הם השמיצו את ביבי על שהוא לא חברתי. בו זמנית הם זרקו את עובדיהם (המשרתים הסמולנים העלובים) לכלבים. כמה חברתי מצידם.
כתוב תגובה ל- שהטיפו לכולנו
מה אתה יותר:צבוע או טפש?
  רני   15/09/12 20:47
אני מדבר על השמאלנים המופרעים שתוקפים את בעלי ההון כאילו מה שעשו בעלי ההון לא נעשה מעולם. ההסתדרות בשליטת השמאל עשקה את המדינה והפועלים ולקחה להם את כספי הפנסיה לפרוייקטים מופקרים וכעזרה לקיבוצים. אז אתם, השמאלנים המופרעים האחרונים שיכולים להטיף מוסר למישהו. בעלי ההון אינם מושחתים, לכל היותר התנהלו בחוסר מקצועיות. מפא"י וההסתדרות היו מושחתים. נקודה. ואתה מדבר על דמגוגיה. איזה מופרע
כתוב תגובה ל- רני
2
לא כולנו נקראנו להתייצב.
  אביב בן עמי   13/09/12 10:45
איתן , יקירי , אנחנו שכחנו את חוטבי העצים של ההון . הם לא ניצבים בשיקוליו של ההון . ההון הפך את פועלי פיניציה לחוטבי עצים ואת עובדי מעריב לשואבי מים . הפרשה מחייבת שכולנו נתייצב יחד כחברה , אבל הפכנו לחברה של הון הדורסת את החלש ועכשיו גם מכה ללא רחם במעמד הביניים. איתן , לא כולנו נקראנו להתייצב.
כתוב תגובה ל- אביב בן עמי
3
התייחסות לרוחי לפרשת השבוע
  אביב בן עמי   13/09/12 10:59
כתוב תגובה ל- אביב בן עמי
האם באמת בן עמי??
  איריס כהו   13/09/12 13:05
אין שום קשר בין פשט הפרשה לבין הון ודת הקומוניזם ! כאן מדובר על ניצבים מול ברית התורה עם ה' - הפסיקו כבר את הפרשנות האדומה לכל דבר! האם אתה בין עמי ואיתן מוכנים להתחייב לערבות הדדית-ולהצהיר שמעתה תשמרו את מצוות התורה?? אם לא - אין אתם אלא -"שורש פורה וראש לענה " -ולא אני קובעת זאת ,אלא התורה ,שהמורה לתנ"ך הלא מאמין-מרבה להסתמך עליה רק כדי לגונן על : הקומוניזים ,הערבים , המסתננים ההומואים -רק לא היהודים הטובים !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
4
שוב קלינסקי מפקשש
  איש עצוב   13/09/12 11:15
העיקר של פרשת ניצבים הוא הברית בין האדם, היהודי, לאלוהי היהודים. קלינסקי הופך את "עיקרון השיווין" לאליל חדש, אחרים עליהם הוא מלין הופכים את הכסף לאליל חדש והאלילים האלה הם אלה מקור הרע. כִּי-אַתֶּם יְדַעְתֶּם, אֵת אֲשֶׁר-יָשַׁבְנוּ בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם, וְאֵת אֲשֶׁר-עָבַרְנוּ בְּקֶרֶב הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר עֲבַרְתֶּם, וַתִּרְאוּ, אֶת-שִׁקּוּצֵיהֶם, וְאֵת, גִּלֻּלֵיהֶם עֵץ וָאֶבֶן, כֶּסֶף וְזָהָב אֲשֶׁר עִמָּהֶם. נחי דנקנר ושאר הטייקונים מייצגים קיצוניות ואופוריה בכלכלה, אשר מתנפצת אל מול עיניהם ועינינו - קלינסקי מייצג שיווין לכל שמשמעו שיתוק כלכלי טוטאלי, והדרך היא באמצע, הדרך היא שוק חופשי עם רגולציה, ואכן ברגולציה ואכיפתה אנו כושלים, ראו את דוח מבקר המדינה מאתמול. שתהיה לכולנו שנה טובה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לא בטוח שזה פקשוש
  איריס כהו   13/09/12 12:53
בפרשת ניצבים-ניב כל העם מול הברית עם ה' -קקומונסטט אדום קלינסקי הרי הפנה גב לברית זאת-וקיבל את דת הכפירה ואחדות ושוויון כל העמים!!ברור שכל יהודי מאמין מקבל את הדאגה לעניים לחסר הדיור ולמובטלים -כדבר חשוב מאוד-אבל לא זאת הכוונה בפרשה זו לעניין הערבות ההדדית -כאן הכוונה לעניין העונש על אי שמירת מצוות התורה !העונש הוא לא פרטי אישי מכיוון שישראל ערבים זה לזה -ואפשר לקרוא את פרשנות רש'י לעניין הערבות- בפרשנות לפס'"הנסתרות לה' אלוקינו...."- שמאז שעברו את הירדן נעשו ערבים זה לזה ! כל הפרשה כמובן מדברת על הכרח שמירת הברית בין עם ישראל לה' -ולא כפי שטוענים הכופרים :איש באמונתו יחיה -ולמרות שיש אפשרות של בחירה חופשית של הפרט-הפרשה מסבירה כי חייבים לבחור בטוב ובאמת אם חפצי חיים אנחנו -ולא כפי שהסיתו אותנו להאמין בעקרונות הדמוקרטיה-שהבחירה גם בשקר וברע -לגיטימית !כדאי גם לקרוא את הנבואה על מצבה של ארץ ישראל לפני שבניה שבים אליה ,להפריחה משממונה-בדיוק כפי שקרה !!!-צר לי עליך איתן שאתה מעדיף לראות את הדברים לא כפי שהינם-אני יכולה רק לאחל לך שלקראת שנת התשע"ג תתפקח ותתפכח ותתחיל לבחור בטוב ולא ברע -כי אתה יודע ,ישראל ערבים זה לזה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
על הברית וארצות הברית!!
  איריס כהו   13/09/12 15:57
דבר טוב שאפשר להגיד על איתן -שהוא נותן לנו במה ומאפשר בעצם לדבר על פרשות השבוע ולהסביר(אמנם על קצה המזלג) מה באמת כתוב בתורה! עניין נוסף שהייתי רוצה להעלות בעקבות פרשת ניצבים והאקטואליה - עם ישראל מצווה לשמור את ברית התורה ומצוותיה כאשר הוא עובר את הירדן לרשת את הארץ -רוב הפרשה מדברת על ברית בין עם ישראל לאדון כל הארץ וחבל שהיום מנהיגי העם עניהים נשואות לא לברית זאת אלא לברית עם ארצות הברית-שהיא כמובן משענת קנה שקרי ,אמריקה ה"ידידה"כביכול שחושבת שתתקן את העולם" במלכות הדמוקרסי "-מתגלה שוב פעם כמשענת קנה רצוץ טיפש ובוגד -שלא רק שלא תיקנה אלא העלתה את כוחם של הקצוניים יותר ! עם ישראל צריך לשאת עיניו אל הברית עם אלוהיו ושאיפת תיקון עולם במלכות שדי ולא הדמוקרטיה!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
עם לבדד ישכון???
  קצת שכל.   15/09/12 10:02
עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב זה מה שמציעה כאן מטורפת אחת העונה לשם של פרח יפה בשם איריס .
כתוב תגובה ל- קצת שכל.
לא מציעה זה כבר קורה!
  כהן איריס   15/09/12 21:00
אם לא שמת לב -המצב כעת שעם ישראל לבדד שוכן ! האם אתה יכול להצביע על מדינה נחשבת אחת שהיא לטובתנו ? העניין הוא שזה על דרך השלילה , לו לעם ישראל לא היה שלטון שקרי -היינו עם לבדד- כלומר נבדלים מכל העמים מתוך בחירה בברית עם ה' , ולא בגלל שהעולם מבודד אותנו!נקווה שזה יקרה בקרוב!
כתוב תגובה ל- כהן איריס
5
אל תאפשרו לקלינסקי לעבוד עלי==
  יוד יוד   13/09/12 14:39
רבותי אותו מורה לתנ"ך אשר מנסה ל"הרביץ" בנו תורה עושה זאת רק לדבר אחד ויחיד והוא : לשמור על הגר הגר בתוכך... קלינסקי לא גר עם אותו גר שהביאו הוא וחבריו מארצות אפריקה ושבכל ערב מראה לנו "מפלגת התקשורת" את תמונות מהגרי העבודה ,כפליטים מסכנים.. אני העלתי הצעה לכמה גבירים יהודים שירכשו כמה דירות במתחמי השמאל הקדוש וישכנו שם "פליטים מסכנים" ואז נוכל לראות מה עושה "מפלגת התקשורת" נגד יפי הבלורית ומכוערי הנפש. אלה היודעים בדיוק כיצד להוציא שם רע ,גזעני, לא יהודי לתושבי הפריפריה שכל רצונם הוא לחיות חיים שלבים בביתם,שכונתם. קלינסקי הוא אותו האדם המחזיק בדעה שאדמה זו אינה שייכת לעם היהודי וחבריו המייבאים לכאן את מהגרי העבודה המוסלמים מקבלים ממנו עזרה כיצד ובאיזו דרך מפרשת השבוע של היהודים אפשר יהיה לשכנע את הילידים שמדינת כל אזרחיה, מדינה רב תרבותית , זו החברה שהוא וחבריו רוצים שתהא כאן
כתוב תגובה ל- יוד יוד
6
שתהיה לנו שנה של צדק חברתי
  ידידיה   13/09/12 17:10
"הזה צום אבחרהו" שואל הנביא ישעיהו ? לשאלה הזו עונה הנביא , שהוא בז לרטואל דתי אם הוא אינו משולב באושיות של צדק חברתי .
צום ופולחן חסרי ערך אם הוא אינו מלווה בחתירה בלתי פוסקת להסיר "חרצובות רשע" ולהסיר "אגודות מוטה" , "פורס לרעב לחמך" .
חברה שמושתת על עיוותי צדק סוציאלי , הצום שלה הוא חסר ערך .
לנושא הזה מן הראוי להידרש ערב ראש השנה ויום הכיפורים . מו הראוי לקרוא היטב את ישעיהו פרק נ"ח .
כתוב תגובה ל- ידידיה
הערה יפה , ידידיה
  מאיר ר.   14/09/12 09:50
כתוב תגובה ל- מאיר ר.
7
שתהי לנו שנה טובה
  קורא   13/09/12 17:37
תבורך איתן על גישתך לפרשת השבוע.
כתוב תגובה ל- קורא
8
אנחנו ניצבים למען צדק חברתי
  מאיר.   14/09/12 09:44
במציאות חיינו שכחו חלק שנמנה אל הניצבים . שכחו את חוטב העצים . שכחו את שואב המים . שכחו את הגר שבשערינו. את כל אלה שהמציאות הישראלית שכחה נזכור אנחנו במאבק לישראל של צדק חברתי . לישראל של שוויון מחברתי .
כתוב תגובה ל- מאיר.
9
שתהיה לנו שנה של שלום
  כולנו אחראים   14/09/12 10:18
כולנו אחראים , שישראל לא תיגרר למלחמה שתביא כליון על המזרח התיכון . כולנו אחראים לכך , שנמנע את המלחמה שמתכננים לנו ראש ממשלה לא אחראי ושר ביטחון , שנאחז בקרנות מזבח של שלטון בלי עורף ציבורי ופוליטי.
כתוב תגובה ל- כולנו אחראים
אינך בין ישראל,אל תגיד כולנו!=
  יוד יוד   14/09/12 13:20
אינך כלל בין ישראל ואל תגיד כולנו ! הרבה ישראלים הגיעו לפני כמה שנים לקלפי ובחרו להם ממשלה ! הממשלה מייצגת משהו כמו 4.000.000 תושבים שרואים בה את המגן ומשמשים לה עורף. הממשלה מתפקדת לה כפי שכל ממשלה מתפקדת ולמרות כל הכבלים שמניחים עליה אנשים צבועים,בוגדים,הזויים ושקרנים והכל לפגוע בה . "מפלגת התקשורת" זו שלא בחרו בה מעולם עושה שמות בממשלה ובעומד בראשה. וראה וזה אינו פלא . אותה מפלגת תקשורת מייצגת כ-3% מהציבור הרחב ובכל זאת קולם נשמע כאילו היו הרוב המוחץ במדינה ! כיצד ? אז שוב אל תגיד כולנו היות ואינך ישראל !!
כתוב תגובה ל- יוד יוד
נגיד כולנו
  ליוד יוד   15/09/12 05:13
נגיד שנה טובה לכולנו .
נגיד שנה טובה לתומכי הממשלה ולמתנגדיה .
אנו חיים במשטר דמוקראטי .
בצשטר דמוקראטי פעם היה הליכוד באופוזיציה עם 12 מנדטים .
היום הליכוד בשלטון עם 28 מנדטים, וכמו שזה נראה היום רבים סיכוייו לקדנציה נוסםת .
נברך את כולנו בשנה טובה .
לכל באיה החברה הדמוקראטית בישראל - תומכים בממשלה ומתנגדיה , נשים וגברים , צעירים וזקנים - לכולנו שנה טובה .
ואם יוד יוד מתעקש , למרות הכל נכבד את עקשנותו , ונברך אותו בשנה טובה . אינו רוצה את הברכה , שיהיה לו רק לבריאות . לא רוצה לבריאות , שיהיה כך.
התנגדות לממשלה היא חלק מאושיות קיומה ונשמתה של דמוקראטיה .
כתוב תגובה ל- ליוד יוד
נאחל לכולנו שהשנה
  איריס כהן   15/09/12 21:04
יהיה סוף וקץ לדמוקרטיה ההבלית ויהיה שלטון האמת-עם ישראל כולו כאיש אחד מאוחדים סביב האמת (וזה לא הימין וביבי) , ללא שום מחלוקות ופלגנות !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
10
שנה טובה
  מגיב   14/09/12 10:53
איתן , אני מאחל לך שנה טובה , הגם שאינני מסכים לכל דבר שאתה כותב , אני מעריך אותך על עמדותיך . חלקן אני מסכים , חלקן אני דוחה . שתהיה לך שנה טובה , שנה של סובלנות רבה בחברה שלנו
כתוב תגובה ל- מגיב
11
אבל אין ביקוש כלל במדינה
  היצע בכתבי שמאל   14/09/12 13:17
מעניין שלא כתבת כלל כאשר ערוץ 7 נסגר !!!! יכול להיות שיש לך סטנדרטים כפולים ???? לעניין הכלכלה, הכלל אומר שללא ביקוש ההיצע יגרום להפסד. לצערך אין ביקוש כלל לכתבי השמאל במדינת ישראל. לכן ערוץ 10 איננו כלכלי, וגם עיתון השמאל מעריב...ללא קוראים. גם ערוצי שידור ישראל "הממלכתי" שרק כתבי השמאל נמצאים בו ,ולכן אונסים את אזרחי ישראל לשלם להם מס אגרה. לכן גלי צהל ,של צבא שאסור שיהיה פוליטי מאוכלס רק בכתבי שמאל פוליטיים... שהציבור וחיליו מאסו בהם, וכהוכחה ..הם כלל לא משדרים על מנהיגות, מורשת צבא, או הסטוריה צבאית....רק פוליטיקה.... תנחשו למה ????
כתוב תגובה ל- היצע בכתבי שמאל
12
נכון , כולנו אחראים.
  נעמי קל.   19/09/12 07:42
כתוב תגובה ל- נעמי קל.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il