s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחושה של מסמך פוליטי
מאת: איתמר לוין  |  24/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נגיד שלא לקחתי שוחד כי אני לא
  בוזגלו   24/09/12 14:59
בעמדת השפעה/כוח, אבל עברתי על איזה לאו קטן אחד. הורשעתי ואין לי מה למכור תמורת גזר-דין מתחשב. אני לא נשיא (עזר וייצמן), אני לא ראש ממשלה (אולמרט, רבין זצ"ל) ואין לי ממה להתפטר.מן העונש, אבל זאת הרי הבעיה. יש לאיזה אשכנזי מסודר רעיון איך לקנות את חירותי? אולי לגב' מוסיה יש עצה?
כתוב תגובה ל- בוזגלו
יש לי רעיון בשבילך
  גילה פ.   24/09/12 16:14

תזמזם שיר בשם "ארץ ישראל השלמה"
ולעולם לא יגישו נגדך כתב אישום.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
יש לך דוגמאות לשטות הזאת?
  ואללה?   24/09/12 18:24
כתוב תגובה ל- ואללה?
יתכן
  גילה פ.   24/09/12 19:43

כל נאשמי קדימה ביצעו את העבירות
כשהם היו נטועים עמוק עמוק בליכוד
כשקדימה אפילו לא התקיימה כפנטזיה.
לכן אני ממליצה לביבי לרמוז כמה שפחות
לגבי החזרת מטר משטחה של ישראל,
אחרת ביביטורס תעבור ישר לקדמת הבמה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
מסכנה, עובדת קשה בשרות אולמרט
  יוד יוד   25/09/12 00:29
רק עצה לי אליך שימי לב שחשב "הקרן לישראל חדשה" לא יטעה... כשהוא רושם לך את השיק! חד וחלק אם אולמרט היה בוזגלו ספק רב אם היה יוצא כפי שיצא אולמרט! ואינני מזרחי
כתוב תגובה ל- יוד יוד
מסכן, אתה כנראה באמת טום טום
  גילה פ.   25/09/12 01:47

וממי אתה מקבל תשלום אם אתה כזה מומחה אה טמבל?
ואני אצביע לשלי יחימוביץ, ורק לשלי לא לאולמרט
ולא לקדימה טיפש שכמוך.
למה לא סתרת את הטענות שלי במקום להשמיע כאלה
דברים מטומטמים? ככה אתה משרת את הימין? בדברי הבל
כאלה? ואם אתה כזה אשכנזי שדואג לבוזגלו למה אתה לא
קובל על זה שאין כמעט שרים ממוצא מזרחי בממשלה?
כתוב תגובה ל- גילה פ.
השתלת מח יא גילה
  דידה   25/09/12 13:02
אם כי במצבך איני משוכנע שזה יושיע. אגב בידקי תרופות לבינה רגעית.
כתוב תגובה ל- דידה
שים לב, יוד יוד, שהגברת הזו
  מקפידה לקרוא   25/09/12 07:51
לרה"מ "ביבי". היא לעולם לא תזכיר את השם "נתניהו" או "מר נתניהו". ורק זה בלבד מעיד על גודל הטינה שלה ושל כמותה כלפיו.
כתוב תגובה ל- מקפידה לקרוא
דווקא עשיתי הרבה יותר מלזמזם
  בוזגלו   25/09/12 11:56
בצד הימני של שפתיי את השיר הוירטואלי שהצעת, ולכן קרא(ה) לי המשטר(ה) של נתניהו לחקירה. אבל הטיעון שלך מעניין בה במידה שהוא מטומטם
כתוב תגובה ל- בוזגלו
אין עצה
  אשכנזי לבוזגלו   25/09/12 09:42
אתה כבוזגלו תשב בכלל בכלא.
רק בגלל שאתה גזען.
כתוב תגובה ל- אשכנזי לבוזגלו
מה כל כך קשה להבין כאן ? כנסו
  דין וחשבון   25/09/12 10:52
זה מידע פנימי עמוק עמוק מהסירחון של מערכת המשפט והערכים והמושגים שהיא רוצה לקדם. הרי היה מדובר בראש הממשלה הכי מושחת שנתפס עם המכנסיים למטה כאשר הוא בכהונתו העז "להרים יד" על מערכת המשפט העריצית ע"י מינוי איש ראוי בדמות "דניאל פרידמן" שכמעט ועשה שינויים אמיתיים במדינה. ואז ביהמ"ש הראה לרמון ולאולמרט מה קורה למי שמרים ידו על ביהמ"ש איך בעזרת כלבי הפרקליטות שלהם הם מסוגלים לקצץ כל אחד ! אז איך קרה שלא זיינו לאולמרט את הצורה ? פשוט ביהמ"ש והמובילים של דוקטרינת הקרן החדשה ראו שכל מה שניסו לפגוע בראש ממשלתנו "שנבחר ע"י העם", ע"י חבורת צדק חברתי( האמת התגלתה שיצא שזה חבורת הקרן החדשה) שזה מבחינתם כמעט הביא להישג המיוחל של הורדת נתניהו, ואז כשזה לא צלח תפסו מנהיגי הדוקטרינה ( בייניש, ועדנה ארבל) משקפתויצאו להתבונן בנוף הפוליטי כדי לראות מי יכול להפיל את נתניהו בבחירות, מי יכול להוות לו אלטרנטיבה, ולמרבה הצער על זגוגיות המשקפת לא עלו דמויות מעניינות ( קדימה נהייתה פרנקית, יאיר לפיד התגלה כבדיחה והוא עדיין לא בשל לחינוך של המערכת, שלי יחימוביץ מפלגת העבודה זה פסה, וכך כל דמות שעלתה מיד צללה חזרה ונשללה ע"י "לוחמת הצדק הגדולה" ) ופתאום מתוך ייאוש מישהו זרק את שמו של אהוד אולמרט, הוא גבוה ! הוא רהוט ! הוא כבר הוכיח את עצמו בעניין הפלשתיני ! יש לו קליקה חזקה בידיעות אחרונות בני בריתנו ! והכי חשוב עכשיו מתנהלים המשפטים שלו והכי קל לחנך אותו לתמיד ולתפור לו זיכויים והתחמקויות מעונשים כדי שיהיה כשיר לחזרה לפני הבחירות ויהיה המועמד שלנו ( של בייניש ופהאד מלך סעודיה ) וכך נולד משפט שיש בו את כל הראיות להרשעות וכך " כשהכל שפיט" אז אפשר לעשות מה שרוצים עם הראיות ואז זה הפך לקרקס שאנו עדים לו וצפויים לנו עוד זיכויים מרעישים כי כבר אי אפשר להחזיר את המהלך אחורה ! אז מה כל כך קשה להבין מדוע זה נראה מסריח מריח מסריח ונשמע מזעזע ? הרי מדובר כאן במערכת המשפט שבנו ברק ובייניש !!!
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
זה קשור להומוספיינס
  דידה   25/09/12 13:08
מה שכתבת כסילה קשור לגזע האנושי? קשה להאמין שלו דרווין היה נוכח בסביבה לא היה מתחיל לפקפק בתגליותיו. מבחינה אבולוציונית התפתחת לרמה שבין אתון לפרידה.
כתוב תגובה ל- דידה
2
התנהלות בית המשפט מייאשת
  צפנת   24/09/12 16:29
צריך להזכר על בסיס מה זרקו את דרעי לכלא לארבע שנים. בית המשפט נתן שיוליכו אותו באף. מטלנסקי עשו אישיות הזויה ולריצ'ל ריזבי נתנו לבכות על דוכן העדים בלי להפעיל מינימום של שיקול דעת. עצוב מאוד.
כתוב תגובה ל- צפנת
3
הכל בחירות
  זיו666   24/09/12 16:35
רק ככה יהיה ניתן להעביר את ביבי מהשלטון.
כתוב תגובה ל- זיו666
4
זוכרים את פייגלין
  א.ל. רמת-גן   24/09/12 16:45
משה פייגלין מהליכוד חטף קלון על השתתפות בהפגנה...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
קלון=על הפרקליטות שתופרת תיקים
  ע_הראל   24/09/12 17:25

הרי הפרקליטות תפרה תיקים גם לאולמרט וגם למשה קצב; אז מה בכל זאת ההבדל?

ובכן בתקופה שלפני גרוניס הייתה תפירת התיקים הרבה יותר מושלמת, כי הייתה פשוט קנוניה קבועה בין הפרקליטות לבתי המשפט לאמור, אתם תגישו כתבי אישום (עם או בלי ראיות) - ואנחנו כבר נרשיע את הקורבן "בעבוע" (הרי אנחנו שופטים-קוסמים, ואין לנו בעיה להזמין עדי שקר ולפברק ראיות לפי הצורך, מקסימום נארגן איזה קאקר ונשלם לו כמה בוחטות תמורת עדות השקר)!

והנה הפתעה – כי בעידן גרוניס אין יותר קנוניות, ואין יותר הרשעת חפים מפשע ללא ראיות, ואין יותר קניית עדים בכסף (וכך זוכה אולמרט כי אין שום ראיות באמת בתיק - להבדיל ממשה קצב וחנן גולדבלט ואל"מ עאטף זאהר "בישי המזל" שהוציאו עליהם "חוזה" וגם נשפטו בקדנציה של בייניש)!

כעת זקוקים לרפורמה רצינית במערכת המשפט, כך שאפילו אם מזוז וקבוצת בייניש יחזרו לזירה יחד עם השטראוסים והלדורים שלהם, הרי תהיה חקיקה הרמטית שתמנע מראש כל סיכוי לתפירת תיקים!

ולהלן נוסח החוק המוצע לטוהר המשפט ולסינון עדי שקר זוממים:


1.0 שמירת כבוד האדם ושמו הטוב

1.1 כדי להגן על כבוד האדם ולהימנע מהלבנת פניו בטרם משפט, יש להשתמש ככלל במונח "המתגונן" (Defendent) במקום נאשם, ובמקום ספסל הנאשמים יש להשתמש מעתה במינוח "דלפק הסניגוריה".

1.2 לא יופיע המתגונן לעולם באולם המשפט במדי אסיר - אלא בלבוש מכובד והולם, שנאמר "לא תכיר פנים במשפט".

1.3 מאחר שיתכנו תזות חלופיות מגוונות בעבירות מוסר – והלא אין הכרח שהתרחש פשע כלשהו (וזאת להבדיל מרצח שאם יש גופה אז חייב להיות רוצח), הרי על בית המשפט להעלות את התזות החלופיות מיוזמתו; וכן רשאי תמיד המתגונן משום צנעת הפרט - להציג את התזות החלופיות במסגרת טענות הגנה חלופיות.



2.0 פומביות וטוהר המשפט

2.1 לא תאושר בקשה לעריכת משפט בדלתיים סגורות לטובת מי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות (25 שנה, או במקרים חריגים עד גיל 30 לכל המאוחר), אלא אם כן התלונה או התביעה הוגשו תוך שנה אחת מהתרחשות האירוע הרלוונטי; וזאת מתוך חשש שמא המתלונן מתרגל את עדותו השקרית שוב ושוב (יתכן מול וידיאו/ראי ובסיוע מורים למשחק - עד הגיעו לרמה של "משחק מושלם").

2.2 במידה שכן יוחלט על קיום משפט בדלתיים סגורות, יוודא בית המשפט כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן) לא בתוך אולם המשפטים ולא מחוצה לו – זאת מחשש שמא עלולה להיות קרקע נוחה ופוריה לעדים זוממים חלילה, או שמא יונחו עדים ללימוד חובה שלא כדין.

2.3 במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לשחרר לכל הפחות את הפרטיכולים לפרסום דבר יום ביומו (מצונזרים ובשמות בדויים א' ב' וכו'), וזאת לאחר אישור תוכנם ע"י הסניגוריה – להבדיל ממשטרים אפלים שפרסמו דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

2.4 במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפולה (פנימית בלבד) הן מטעם בית המשפט והן ע"י חוקר מקצועי מטעם הסניגוריה – וזאת בין השאר לעיונם של ערכאות הערעור; ובכל מקרה אין להכתיב קצב דיונים חפוז מדי עבור הסניגוריה (ובשום אופן לא יותר מיום אחד בשבוע) וזאת ע"מ לאפשר לה לצפות בהקלטות הנ"ל שוב ושוב – וכך לגבש את תוכניות החקירה וחקירה נגדית.

2.5 במידה שהתפרסמו עדויות התביעה בתקשורת לפני שמיעתם במשפט בדלתיים סגורות, יש להפסיק את המשפט ולהמשיכו מאותו שלב בדלתיים פתוחות, ובכל מקרה יש להמשיך את שחרור הפרטיכולים ואת ההקלטה הכפולה כסידרם.

2.6 במהלכו של
כתוב תגובה ל- ע_הראל
תופרת תיקים לאולמרט וקצב?!
  שאול א.   24/09/12 23:10
גם לאיוולת יש גבולות.

אצל קצב יש מתלוננות, ולכן לא ניתן לדבר על תפירת תיק. א"כ ניתן לומר על שגיאה שיפוטית.

אצל אולמרט יש מאות אלפי דולרים בכספת סמויה - ולכן לא ניתן לדבר על תפירת תיק.

בעניין של אולמרט אפשר לכל היותר לומר על תפירת זיכוי.
כתוב תגובה ל- שאול א.
בעידן גרוניס אין קנוניות ? חח
  בייגלה   25/09/12 01:34
אין צורך לבדוק לאחור, די אם נביט במלאכה העקומה שגרוניס עשה לטובת אלשיך, כיצד הסביר לכולי עלמא שדברי הנציב על שינויי מהות אינם זיוף... כדי להבין עם מי יש לנו עסק... ומי שלא מבין את הנזק בעבודה העקומה של שופטי אולמרט שגמרו אומר לסדר לו כמו גרוניס לאלשיך, את העניינים ראוי לו שיקרא שוב את החומר, ובמילים אחרות, יש לנו שופטים עקומים, נורא עקומים ורעים לכלל הציבור, צריך להיות עוור כדי לא לראות את המצב .
כתוב תגובה ל- בייגלה
6
אצל אלשיך זה
  אחמד   24/09/12 18:43
מעניין אצל אלשייך זקף גרוניס לטובתה את הוותק הנסיון והתרומה ואף אחד לא צייץ...
כתוב תגובה ל- אחמד
טעות, בעצם כמה טעויות...
  נער הייתי   25/09/12 01:06
ראשית לא נכון שהציבור לא צייץ כשגרוניס התעקם עוד קצת.. עת סידר לאלשיך את העניינים, במילים הפוכות לקביעות הנציב, גרוניס הוא דוגמה רעה מאוד לשיפוט מכללא, ורעה לא פחות להיבחרו כנשיא בסטת המשפט העלובה והעקומה אצלנו, ולפני שמביאים אותו כדוגמא, ראוי לקרוא בפסקי דינו על תחביבו להטיל הוצאות עתק פרועות ומשתקות לרוב או תמיד על חלשים, וביתר שאת הוא עושה זאת כנשיא הבסטה. במילים אחרות, בושה שאיש כזה נהיה בכלל שופט.
כתוב תגובה ל- נער הייתי
7
המרוויחה הגדולה:שולה
  א.ל. רמת-גן   24/09/12 23:30
לאור הביזיון המהדהד שגרם בית המשפט, עת גזר על אולמרט את העונש המצחיק שנה על תנאי + 75 אלף ש"ח קנס, לא היה אפשרי לגזור על שולה זקן עונש חמור יותר מאולמרט. להזכיר לכולם שג'קי מצא יו"ר רשות המיסים חטף שנת מאסר בפועל על הפרת אימונים...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
8
אולמרט וזקן...הזרזיר והעורב..
  זוג יונים   24/09/12 23:44
גם בקרשים הם יחד..
כתוב תגובה ל- זוג יונים
9
האם ידה של עדנה ארבל בפרשה?
  ערן ר   25/09/12 01:23
תזכורת:
בזמן כהונתה של עדנה ארבל כפרקליטת המדינה, בשנות 2000 הראשונות, טענו כמה יודעי דבר על קשרים מפוקפקים בין פרקליטות (בהתכוונם לפרקליטת המדינה), משטרה (בהתכוונם לניצב מזרחי החביב, שהחזיק הקלטות סתר של ראש הממשלה נתניהו) ומו"ל ידיעות - נוני מוזס (שהוכרז אז כמונופול בשוק התקשורת). העיתונאי הבכיר אמנון דנקנר, יצא אז בסדרת מאמרים נוקבים בעניין. "השילוש.." הוא כינה אותם, והצביע על שת"פ בלתי ראוי בעליל.
אולמרט, כידוע, מחובר גם הוא "בחבל התבור" לנוני מוזס ועיתונו ידיעות.
מוזס, כאמור, "מכיר טוב" מאז אותה היסטוריה, את עדנה ארבל, לימים שופטת בית המשפט העליון, שלה עמדה חזקה בין כתלי המשפט, כחברתה הקרובה, לטענתה, של הנשיאה הקודמת בייניש ולחברים טובים נוספים שהלכו אחרי הכוח.
כידוע, לשופטים בעליון יד ורגל בקידום שופטים אחרים.
עד כאן קצה אחד של השרשרת..
קצה שרשרת אחר הוא פסק דין תמוה, המאשר קבלת מעטפות מזומנים בסך מאות אלפי שקלים ע"י אולמרט, אך שוכח את קביעת העליון, ששם עננה כבדה מעל מעטפות שכאלה...
האם יש קשר בין קצות השרשרת??? האם שיחת טלפון, עצה או רמיזה עזרו לשופטים באותו פסק דין לא ברור במשפט אולמרט?
לשוכנים במרומים (מוזס וארבל) פתרונים.

כתוב תגובה ל- ערן ר
10
נשארים רק הבוזגלואים ליתן דין
  נער הייתי   25/09/12 03:57
תחושה של ממסך פוליטי ותחושה שהאמירות על: החומרה של קבלת מתנה בניגוד לחוק על החומרה שבהפרת אמונים, על החומרה של ידים לא נקיות וכיוצ"ב מילות פלצנות ישמעו וישמשו רק בעניינו של בוזגלו, על האולמרטים תשמור נשיאת המחוזי וחבריה, על האלשכיות המזייפות ישמור גרוניס, והאמירות הקשות על זיופים ושחיתות ישמעו גם ישמעו אבל במקום המתאים הלוא הם עניינם של בוזגלו משכון ד' ורבינוביץ משכון ג'... שם יפתחו חרצובותיכם הפלצניות, אלא שהציבור לא מטומטם, הוא רואה ומבין את המילים העקומות שאתם כותבים מול החומר שלפניכם, מבין את מה שבין השורות , וגם את מה שאתם חייבים אך נמנעים מלהזכיר... שופטים עלובים, התביישו בדרך שאתם משחיתים את המדינה הזו.
כתוב תגובה ל- נער הייתי
11
שאלה לאיתמר לוין:איך אמורה לחו
  קורןנאוה טבריה   25/09/12 05:14
לחוש אזרחית כמוני לאחר "העונש" שקיבלו שולה ואהוד על פשעיהם? כאזרחית ששרתה בצה"ל,שומרת חוק ונאמנה לכל גרגר ואבן בארץ ישראל?! בגלל פקס אחד מתוך אלפים שנהגתי לשלוח לחכ"ם,שרים וראשי ממשלות כתגובה על מעשים שהכעיסו אותי- ורק בגלל פקס אחד לאברום בורג כתגובה על "הבנתו" את ה"שהידים"שמתפוצצים בקניונים ובשווקים ועל כך הגבתי לדבריו שנאמרו בראיון לעיתון זר-ואני כבת למשפחת נפגעי איבה הזדעזעתי באופן אישי והגבתי ללא כל הסתה או ניבולי פה=חלילה וחס וניתן גם לבחון את זה.בגלל פקס חטפתי עונש של שנת עבודות שרות? יחסית לאולמרט,אורי בלאו ושרון ג'וניור=אני נחשבת ל"פושעת פלילית" והם לצדיקי הדור=כך על פי עשיית צדק במערכת המשפט שלנו?!האם אני יכולה לערער ולתבוע את עלבוני ואפלייתי לרעה?הרי מספרים לנו שיש כאן עשיית צדק?אודה לך אם תוכל להשיב לי. וגמר חתימה טובה לכל הראויים בעם ישראל=אמן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
משתלם לפשוע במדינת היהודים=לאן
  קורןנאוה טבריה   25/09/12 05:22
נוליך את החרפה הזאת?איך אפשר יהיה לבוא בטענות לפושעים 'קטנים' יותר?אני בושה ונכלמת במערכת המשפט,פשוט חרפה=הנחמה היחידה שלי היא האמונה והביטחון שיש שופטים בשמיים=וזה הרבה יותר חשוב וקובע!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
לצחוק ולהתעצב למקרא פסק הדין
  ברלה צא החוצה   25/09/12 05:53
מי שקורא את פסק הדין מקבל את הרושם, שחילוצו של התכשיט המושחת תוכנן בקפידה ע"י השופטים ובשיטת הסלמי... ממש כמו 'לקוחות' כלבוטק התחמנים עבדו עבורו גם השופטים.. סלמי על שום מה ? על שום שתחילה זיכו אותו כי לא ידע לא שמע, ומעטפות הכסף זה בכלל מתנה צנועה... ויש ספק אם במעטפות כסף מדובר או בכסף במעטפות אולי... וראשונטורס זה בכל שגגה קטנה של הידידה שולה... ואו אז הם הגיעו לגזור דין בהרשעה, אבל מאחר שהאיש זוכה בבית המשפט.. הם כותבים.. והוא בכלל התפטר על מה שזוכה בו ממילא אז ברור שמגיע לו עוד הנחה... ולמה זה מצחיק ? כי עם עוד מאמץ קטנטן עבור התכשיט, ועוד התפתלות גמישה ששלושת השופטים יחדיו היו מגיעים למסקנה שהם עצמם צריכים ללכת לכלא... ונקווה שיום יבוא ונדע מה הלך שם אחרי הקלעים...
כתוב תגובה ל- ברלה צא החוצה
14
עבודה קשה כעת לפרקליטות לתקן
  רחובות   25/09/12 06:10
את התדמית שבית המשפט קיבל ועשה לעצמו ולכל מערכת בית המשפט. כנראה ששיטת המינויים של השופטים פשטה את הרגל עם שופטים מוציאים פסק דין וגזר דין כזה, לסדום היינו לעמורה דמינו.
כתוב תגובה ל- רחובות
15
כוח קולוסלי
  דאגנית   25/09/12 06:47
בזמן קולת הענישה הקודמת (של אולמרט) היו ביקורות קשות בכל מגזר (תנועת איכות השלטון, פורום משפטי למען א"י, שלי יחימוביץ', פרופסורים, עתונאים שונים וכמובן מרבית העם). אבל השופטים צפצפו והמשיכו להקל בעונשו של זה עד כדי חרפה וזלזול בכל הנזכרים לעיל. זה מעיד שיש להם כוח עצום וכביר, והם יכולים לעשות כרצונם בנשפטים. לזכות את זה (אולמרט, אורי בלאו) להחמיר מאד עם ההוא (קצב), להעלים עין מפשעיו של אחר (אשכנזי) ולא להאזין לרחשי העם. השאלה: מנין נובע כוח זה? מי עומד מאחורי עצמה זו? היש גורמים נעלמים התומכים בהם חזק וחזק ומאפשרים זאת?......
כתוב תגובה ל- דאגנית
הרוע יכול להתקיים רק אם אין מי
  אמיל זולא   25/09/12 15:15
שנלחם בו. אם הוא מתקיים, סימן שאין כאן לוחמים
כתוב תגובה ל- אמיל זולא
16
תחושה של פרקליטות מושחתת
  עידןסובול   25/09/12 07:10
לדור, טלנסקי ו-ש.ד. קורצו מאותו חומר: שקרנים מועדים.
 איך עברו על החלאתיות הזאת בשתיקה???
כתוב תגובה ל- עידןסובול
17
לא רק משחק פוליטי
  מרק בריל   25/09/12 08:47
זוהי הטיית דין במובן הכי פשוט של המילה.

לא הוכח הקשר למתן הטבות מצד אולמרט
לטלנסקי? אז מה?

הוכח ששולשלו לאולמרט מעטפות, ודיינו.

במקרה הטוב, זו העלמת מס במיליונים.
רק בשל כך נכנסים לכלא בישראל.

גזר הדין מקל עם הנאשם כי "סבל דיו".

לא סבל דיו. עבר על החוק, נמצא אשם בשחיתות.

אין, לכל הפחות עבודות שירות בארסנל?

חובה מוסרית לעם ישראל היא שהפרקליטות
תערער הן על הפסק והן על הגזר.

כן יהיה רצון.

מושחתים הביתה!

וכמר חתימה טובה.

מרק בריל
markrin@013.net.il
כתוב תגובה ל- מרק בריל
18
תמונה ששווה 1000 מילים !
  ישמעאל   25/09/12 08:48
הביטו על התמונה המתפרסמת בראש הכתבה . אין לי 1000 מילים אבל לי היא אומרת כך : מה שלומך חמודה ? שתיקתך היתה שווה זהב ! היא ממש הבדילה בין הרשעה בטוחה לזיכוי מחוסר הוכחות מספיקות . תודה בוס ! אתה יודע שלמענך הייתי נשכבת , לא רק על הגדר ! הכי חשוב שיצאנו עם שריטות קלות מהטמבלים האלה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
תגובתו של ישמעאל שווה זהב
  יזרעאל   25/09/12 10:46
כתוב תגובה ל- יזרעאל
19
סביר,
  מילון בן יהודה   25/09/12 10:37
כתוב תגובה ל- מילון בן יהודה
20
שמחה גדולה בלבי על פרישתה של
  אריסטובלוס   25/09/12 12:18
מוסיה ארד, השופטת האפורה שפישלה בגדול במשפטה האחרון. היא תיזכר לעולם כשופטת שחששה לשפוט!
כתוב תגובה ל- אריסטובלוס
21
למזלנו שהם לא ממנים ראשי ממשלה
  אריה ציפל   25/09/12 14:29
למזלנו אם זה היה תלוי בשופטים העלובים האלו את מי הם היו ממנים לראש ממשלה ללא ספק הם היו מחזירים הכל לקדמותו ואולמרט היה ראש ממשלה והם אף היו מצביעים עבורו ללא כל ספק שופטים ליום הכיפורים הבא עלינו בכדי לחפר על כל עונותינו אבל אתם עלובי נפש לעולם לא תוכלו לחפר על עונותיכם ושתהיה לכם שנה רעה ולכל ימי חייכם
כתוב תגובה ל- אריה ציפל
22
הצילום אומר הכל:שפחה נרצעת
  נתין מדמנת ישראל   25/09/12 15:09
שמקבלת חיזוק בלטיפת האדון הכל יכול, יכול אפילו למערכת המשפח. היה שווה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il