|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי שבוחר ליכוד/נתניהו - אידיוט
מאת: נסים גבאי  |  10/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה אדיוט בעצמך
  קוסם   10/10/12 19:53
רק זבל כמוך מסוגל להכתים ציבור בוחרים שלם אשר מהווה שליש ממספר המצביעים במדינה ולומר שהם אדיוטים. אני משוכנע שלא חשבת לעומק מה אתה אומר והאמת שאינני מתפלא אם לקרוא את הכתבה הרדודה שלך שאין בה כלום. מצערת גם העובדה שאתה מטמא את האתר מחלקה ראשונה שאמורה לייצר כתבות ודיווחים איכותיים.
כתוב תגובה ל- קוסם
נחמד לשמוע דיון ענייני אינטלקט
  מזכיר_המדינה   13/10/12 17:06

הטעות של הכותב היא בשימוש במילה אידיוט.
היה עליו להשתמש בביטוי: "אידיוט שימושי".
או אפילו מטומטם. שנאמר: הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
למה אתה מסתתר.. אחרי שקרים
  אורי עמר   14/10/12 18:52
כתוב תגובה ל- אורי עמר
2
כלומר:מי שבוחר 0מול/שלי/זהבה/צ
  קורןנאוה טבריה   11/10/12 04:12
ציפורה/יהיר/מופז/חד"ש= בוגד וטיפש לשיטתך?! אז עם ישראל יצטרך לבחור בין אידיוטים לבוגדים וטיפשים=אני בכל אופן מצביעה לארץ ישראל השלמה ולכל מפלגה יהודית והכי הכי "קיצונית" באהבתה ונאמנותה ליהדות ולארץ חמדה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה מה טוב לבחור במפלגה שטוענ
  האזרח החלש   13/10/12 16:07
נאוה היקרה ,מה טוב לבחור במפלגה שטוענת שהמצע שלה זה שמירה על ארץ ישראל השלמה??. כאשר לכאורה המטרה של הנבחרים מטעם מפלגות אלו זה לשמור על שלמות הכיס שלהם ועל שלמות חשבון הבנק שלהם ושל בני משפחותיהם . לכן אני לא סבור שהכותב ניסים גבאי צודק . כאחר שבקושי גומר את החודש ...סליחה בקושי מתחיל את החודש אני לא רואה שום הבדלים בין הפוליטיקאים במפלגות השונות .לאיש מהם אין טיפת בושה וכל מטרתם לכאורה לעשוק אותנו האזרחים החלשים והמסכנים ,בזמן שהם דואגים בכל אמצעי לחוסן הכלכלי שלהם ושל בני משפחתם. איפה הימים של מנחם בגין זצ"ל ויצחק שמיר זצ"ל שהחוסן הכלכלי שלהם ושל בני משפחתם לא העסיק ולא הטריד אותם בכלל.... אני אישית כמעט ולא רואה הבדלים מדיניים בין המפלגות להוציא כמובן את המפלגות הערביות ומפלגת מרץ .כל ההבדלים הם בנושא הכלכלי ,ולאיזה סקטור כל מפלגה מפנה את המשאבים של מדינת ישראל ???כולם רצים לפוליטיקה בכדי לקחת ולא כדי לתרום למדינה .... כתומך במפלגת הליכוד בעבר אני מרגיש תלוש ולא שייך לשום מפלגה........
כתוב תגובה ל- האזרח החלש
3
רק אידיוט חושב שיחימוביץ או לפ
  קורןנאוה טבריה   11/10/12 04:20
לפיד כתבלבים בעברם ו0מולנים קיצונים בעתידם=יוכלו לנהל את מדינת היהודים טוב יותר מביבי=למרות שאינני תומכת בו משיקוליים אידיאולוגים!!!יש גבול לכל אהבלול.............!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אידיוט מי שמצפה מאידיוט להתנצל
  קורןנאוה טבריה   11/10/12 04:28
על דברי בלע!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
למאחז העיניים
  אמנון111   11/10/12 05:53
"מי שמסוגל לשכוח או להשכיח כי בקיץ 2011 יצא כמעט עם שלם לרחובות בדרישה לצדק חברתי – אידיוט!" עם שלם???? אתה גם שקרן עלוב וגם אידיוט! חושב שאם תחזור על שקר הוא יהפוך לאמת? מליון ומאתיים נוסעים לחול...מאה אלף מכוניות חדשות...צימרים ובתי מלון מפוצצים...אייפון אזל מהמדפים...רוצה עוד? טמבל.
כתוב תגובה ל- אמנון111
אתה מסתכל על אלו שיכולים תסתכל
  עברתי פה במקרה   4/11/12 15:55
על מעוטי היכולת והרעבים ורשימה עוד ארוכה של חוסרים, אתה נותן דוגמא את אלו שיכולים ועוד מעליב את האחר כאדיוט
כתוב תגובה ל- עברתי פה במקרה
6
ליכוד-נתניהו
  מאיר ממן   11/10/12 08:33
נראה שמי שאדיוט כאן,הוא אתה,ומפליא כמה אתה אידיוט
בלי הכלכלה של נתניהו היום היתה מובטל,תסתכל מימינך ומשמאלך באירופה ובכל העולם,אתה רוצה להיות כמוהם?
אתה רוצה לחזור לימי ההסתדרות העליזים,סוציאליזם,כאשר
בכל העולם נכשל וכן גם בארץ,ללא הליכוד ונתניהו לא היה לך מה שיש לך היום
נראה שאתה באמת אדיוט
כתוב תגובה ל- מאיר ממן
7
מי שמדבר
  יוא"ב   11/10/12 08:35
רק הסרת את הכובע המטופש וכבר התיבש לך השכל.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
8
לאידיוטים
  נסים גבאי   12/10/12 15:32
כמו שאני חושב תמיד לפני קבלת הכרעה וקביעת החלטות חשובות, אני שמח לתגובות הקיצוניות שאינן תורמות למגיבים להרבה סיכויים להתפתחות מוטורית, שכלית או אחרת... מישהו באמת חשב שהיתה לי ברירה חוץ מלכתוב דברים נחרצים נגד האידיוטים שאינם מבינים דבר וחצי דבר בדמוקרטיה? כל מי שעיניים בראשו ומנגנון חשיבתי מאחורי פדחתו יודע שעם עובדות נוראיות של הרס מדינה תוך התעלמות מוחלטת מאזרחיה כבעלי זכויות לחיות בכבוד אחרי שהם נותנים הכל... אבל הכל... למדינה הוא פשע ואם אין עונש פלילי למנהיגים סורחים, אז לפחות שיעופו לנו מהעיניים. אבל האידיוטים לא מבינים בזה דבר וחצי דבר. המצב הקטסטרופאלי שהביא עלינו ראש הממשלה עם המוקיונים שאוחזים ב"בגדי המלך החדשים" שלו, חוצה כל קו אדום אפשרי – בכל נושא אפשרי. גם על הציון הכלכלי הכללי הטוב שלנו יחסית למדינות כמו יוון או ספרד אינו מספק שום סחורה עניינית – ולמה להכנס לנבכי הכלכלה כאשר בסופו של דבר נשאר עם אותם אידיוטים שגם במחיר של 50 ש"ח לליטר בנזין יבחרו ליכוד/נתניהו? במדינה מתוקנת לא צריך לכתת רגליים לביהמ"ש מבוקר עד ערב, בכל דבר ועניין שהמדינה מסרבת לטפל בו בהתאם לחוק!! במדינה מתוקנת לא צריך להרים ידיים ולהתבוסס בזוהמת החיים רק כי התייאשנו מקיומה של משטרה. במדינה מתוקנת לא צריך להעלים הכנסות, רק כי המדינה אורבת על כל צעד ושעל כדי לגנוב את פת לחמנו. במדינה מתוקנת נוהגים משרדי הממשלה ושלוחיהם לשרת את הציבור. בישראל זה בדיוק להיפך. במדינה מתוקנת ומתורבתת לא צריך לצאת להפגנות בלי סוף, על אינסוף נושאים כמעט יומיומיים. במדינה מתוקנת אין ממשלה מנופחת בצורה קוטבית כדי לבזבז כספי ציבור רק לשם שמירת הכסאות של המושחתים שאינם דואגים אלא לעצמם. במדינה מתוקנת מקבל הציבור מידע אמין לפני בחירות, ומה שנשאר לו זה לבחור באופן דמוקרטי, חופשי, ונטול פחדים... מה שבישראל רחוק מלהתקיים. בישראל קיימת שכבת אוכלוסיה אידיוטית באופן מוחלט ולא טבעי בצורה קיצונית, מה שנותן לשרלטנים פוליטיים לנצל זאת ביעילות מירבית לניהול ענייניהם ע"ח הקופה הציבורית – והשכפול המתמשך של השיטה המעוותת הזו מנציחה כאוס שבינתיים מוביל רק לעיוורון ציבורי מוחלט – אך יגיע היום בו האלימות והדם יחליפו את הדרך העקומה והמעוותת הזו.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אדיוט....
  י.ש   12/10/12 18:30
כתוב תגובה ל- י.ש
אדיוט....
  י.ש   12/10/12 18:44
הגדרה-אידיוט היא דרגת הפיגור שיכלי מקסימלית....
שני המשטרים הרצחניים במאה העשרים הנאציזים והקומוניזים,
השתמשו באדיוטים.הנאצים חיסלו אותם פיזית והקומוניסטים
השתמשו "באדיוטים המועילים" כל עוד הועילו.....
באשר אליך,לו אביך היה תוקע את שלו בקיר ולא את אמך,היה
מתקבל מתלה דקורטיבי ולא אינפנטיל כמוך.
כתוב תגובה ל- י.ש
"כל הפוסל במומו פוסל".רמז גס!
  לנסים גבאי   13/10/12 22:37
ממרום גילי אני יכול לומר שראיתי ושמעתי הרבה אדיוטים. וד"ל.
כתוב תגובה ל- לנסים גבאי
9
אידיוט, לא היתה מחאה חברתית
  בתיה   13/10/12 00:02
אידיוט, לא היתה מחאה חברתית. כל מה שהתקשורת המגויסת הציגה כ"מחאה חברתית" לא היה אלא מחאה פוליטית שמטרתה להפיל שלטון נבחר באמצעות אספסוף מוסת.
כתוב תגובה ל- בתיה
אידיוטית את אידיוטית
  נסים גבאי   13/10/12 06:34
אני שמח שניתן בויכוח ענייני להגדיר מתווכח/ת בתואר הראוי כדי לקצר הליכים. היתה גם היתה מחאה חברתית גורפת כמעט את כל אזרחי מדינת ישראל. אבל שימי לב: הייתי מראשי התוקפים את ראשי המחאה שבלטו כנגד הזרם האמיתי מתחת לפני השטח - שגלגלו מסע תקשורתי משומן ומתוזמן כדי להסיט את האמת שבלב רובנו. מאחר ומה שכתבתי קשה להבנה ע"י אידיוטים (|ימין אוטומטי גם אם יתלו את כל אזרחי ישראל עד צאת נשמתם...) - אסביר במילים פשוטות יותר. דפני ליף החלה "מחאה" מתוכננת להופעה טלוויזיונית למן הרגע שהכינה את האוהל בביתה ועד הקמתו ברוטשילד. העם שראה את התקשורת מדווחת על "מחאה" חשב שזה אוטנטי - והוציא את כל הזעם העצור בו על מדיניות פושעת של ממשלת נתניהו - ויצא בחסות הגיבוי התקשורתי החוצה לרחובות. אבל מהר מאוד התבהרה התמונה האמיתית (והייתי אולי היחידי שהבהיר אותה בצורה נחרצת וחסרת פחד...) וכל המוחים שהבינו כי הונו אותם - חזרו לקונכייתם אבלים וחפויי ראש. אכן טרגדיה יוונית בישראל, אבל את האמת מאחורי רצון העם במהפכה - את זה לא ניתן היה לטשטש. העם קבע (גם רבים מהאידיוטים) שהממשלה הזו גרועה ברמות לישראל. האידיוטיזם המוכח הוא שלמרות האמת הכואבת הזו, חזרו האידיוטים למחנה הימין האולטימטיבי שלהם - וכעת מה שמפריע להם זה רק מתנגדי הממשלה והליכוד... יקום השפוי האחד שיאמר שהאידיוטים לא אידיוטים מוחלטים וחסרי תקנה?!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אדיוט+הדיוט=אסקופה
  י.ש   13/10/12 10:53
אתה ושכל אוקסימרון....מענין האם את האדיוטים המקסימים
הסובבים אותך אתה מצליח לשכנע?....
כתוב תגובה ל- י.ש
10
עד עתה חשבנו שהעם מטומטם
  נסים גבאי   14/10/12 05:36
בכל עת שרע לנו מצעדיה הנגטיביים של הממשלה, נוהגים רבים בתוכנו להאשים את "העם המטומטם" שאין לו תקנה - שהרי הוא בחר בממשלה הזו ועדיין תומך בה בסקרים. למעשה, בדיוק כמו שש"ס היא עלוקה שחורה ומוצצת דמים מהמדינה ומאיתנו (וכוחה אוטומטי מחמת ההמון האינטרסנטי הבוחר במפלגה הזו שוב ושוב), כל האידיוטים מהליכוד שיודעים שרע להם אבל מאידיוטיזם טבוע בדמם ימשיכו לבחור באותה מפלגה שדפקה אותם. כעת תאמרו: "אבל הם רק 30 מנדטים. למה הם המרכיבים את הממשלות?". התשובה בגוף ההסבר הראשי. האידיוטים שבוחרים במושחתים הדואגים רק לכסאם, בוחרים למעשה ברודן האכזר שיחזור על סיטואציית הרכבת אותה קואליציה נוחה לו מבחינת השלטון. הנה לכם האסון הגדול על הרוב, מצד מיעוט יחסי בעם, רובו אידיוט וחלקו מטומטם (החלק המטומטם הוא המעמד העני והחלש שנגרר בדרכים כאלה ואחרות לבחור שוב ושוב את הליכוד שלו).
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
11
לא תיארתי לי
  לניסים הלא-אידיוט   14/10/12 05:40
שכאן אתה מרשה לעצמך לשלוף את נשמת הערס שבך.
בקפה היית נחסם כבר מזמן.

למען תיסכולך המלא - 62% מעם ישראל הם אידיוטים, וטוב להם.

ואילו אתה, עם הקצף הלבן הנוטף מפיך-תשאר לאכול את הלב עד תום עוד חמש שנים.

ובאה גאולה לישראל, איש קטן.
כתוב תגובה ל- לניסים הלא-אידיוט
12
כותב המאמר אידיוט גס רוח ושחצן
  דולי גלבוע   14/10/12 07:02
כתוב תגובה ל- דולי גלבוע
13
האמת כואבת לאידיוטים
  נסים גבאי   14/10/12 18:44
אני חוזר ואומר: כמו שלא נותנים לקבוצה עם שחקנים חלשים להמשיך ובכך לרדת איתם ליגה (סלוגן שראיתי בפייסבוק) - ככה אסור לתת למפלגה וראש ממשלה כושלים, רשלניים, מחדליסטים וחסרי יכולת ניהול והנהגה - להמשיך. מי שבוחר נתניהו והליכוד - פשוט אידיוט. מכאן לבוא עם קצף ושיטנה נגדי (היה צפוי... בחיי שהיה צפוי...) בלי לתת הסבר קטנטן מניח את הדעת, מביא אותי שוב לכנות את כל הטיפשים שיבחרו בכ"ז נתניהו/ליכוד - אידיוטים מוחלטים!!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אתה כה מסכן.. רחמים עליך.
  חיים אמיר   15/10/12 09:37
כל מה שאתה כותב וכל מה שאתה מנפץ במחשבתך שתעורר אנשים לחשוב כמוך ועוד ליפול בשצף קצב דיבורך מוכיח רק דבר אחד. שהריקנות והפזרנות משביע אותך להוכיח שכל מה שנעשה בארבע השנים האחרונות היה לשווא. נו חבל שאתה לא ראש ממשלה.. ואתה מתלהם ונלחם כאילו בנית במה לעבודה זרה. היזהרו חכמים בלשונם כל שכן הטיפשים.. תנוח.. אתה עמל קשות.
כתוב תגובה ל- חיים אמיר
14
אידיוט וידיעות ואתה אותו דבר.
  אורי עמר   14/10/12 18:45
כותב המאמר קטן מלהעניק לעצמו ציון.. אפס. כי מצבו מתחת לאפס.
כתוב תגובה ל- אורי עמר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il