s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להצלחת הנשים בבחירות לכנסת
מאת: איתן קלינסקי  |  31/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תנא מסייע נאה
  תנא מסייע   31/10/12 10:05
כתוב תגובה ל- תנא מסייע
2
לחיי הנשים
  לחיי הנשים   31/10/12 11:38
כתוב תגובה ל- לחיי הנשים
3
נהניתי מהרוח והגישה הפמיניסטית
  נירה המאירי   31/10/12 13:15
כתוב תגובה ל- נירה המאירי
4
מפלגת מרצ
  צפורה בנאי   31/10/12 13:29
מפלגת מרצ החליטה שמספר הנשים והגברים יהיה זהה ברשימה של המועמדים לכנסת. במפלגת העבודה הם קבעו רק 25 אחוז נשים.
חברות, קחו את זה בחשבון.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
מרצ = 100% נשים
  איש עצוב   31/10/12 19:39
זהבה גלאון
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב,תגובה ממש אינטליגנטית
  איציק....   1/11/12 09:51
תגובה סופר איטליגנטית .
כתוב תגובה ל- איציק....
לאיש העצוב
  qwertyui   1/11/12 18:36
כבר היתה תגובה , שהסבה את תשומת לבך , שאצלך פוטלות התניות פבלוביות . אתה הכלב הפבלובי האולטמטיבי . חייב להגיב , למרוח שטויות בצרורות , והעיקר להגיב .
כתוב תגובה ל- qwertyui
5
איתן שוב מבלבל ,לדעתי
  איריס כהן   31/10/12 14:07
לצערי שוב איתן משתמש בסמכות התורנית בכדי להצדיק ולתת גושפנקא לדעות הליברליות של העת המודרנית ! למרות שלאיתן ביקורת על מעמד האשה בעולם המקרא הוא בכל זאת ניתלה ביחס האוהד למרים הנביאה ולדבורה הנביאה בכדי לבקש שגם היום יתן הממסד הדתי לגטמציה "לנביאות" של היום ,אבל ,זה בדיוק ההבדל -המקרא נתן גושפנקא לנשים שפעלו לטובת עמם ושאפו לגאולת עמם והצלחתו אך האם היית מעלה על דעתך שהמקרא או הדת היהודית יכולים לתת לגטמציה לנשים דעתניות ומשוחררות הפועלות נגד טובת עמן ולמען האוייב?? המעלה אתה על דעתך את התורה מעלה על נס את זהבה גלאון, ח"כ- אישה הנלחמת יד ביד עם בן זוגה השונא ישראל אחמד טיבי?! ומה עם חנין זועבי -גם היא אישה משוחררת ודעתנית-אלא שכל דעתנותה מופנית כנגד האינטרסים של העם היהודי וזה בהחלט מובן כי היא שייכת לעם השני -האם אתה חושב שבימי המקרא היתה יכולה לשבת אחת כזו בהנהגת העם העיברי???וגם נשים כמו יחימוביץ או ציפי ליבני הפועלות כנגד האינטרס היהודי ולמען חופש וליברליות וזכויות למען כל מה שאסרה התורה לא היו מוזכרות! מה שקורה היום זאת הפקרות ושקר שלא היו אף פעם בהסטוריה של עמנו !!!עצה לי אליך איתן -הפסק לעשות הקשר בין הקודים התורניים והתפישה המקראית לבין העולם המודרני של היום -זה פשוט לא יילך ,בדיוק כמו שאין קשר בין האדיולוגיה הקומוניסטית חברתית של מרכס ומאמיניו לבין התפיסה החברתית כפי שהיא באה לידי בטוי במקרא!! ! כאשה אני חושבת שהמאבק למען שחרור האשה עבר את כל הגבולות ונגרם טשטוש חמור בהבדלים הטבועים בטבע, שבין האישה לגבר ואני ממש לא בטוחה שזה לטובת האשה!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
דעתי כדעתך
  בן דוגית   31/10/12 21:11
קראתי את רשימתו של איתן קלינסקי וקראתי את תגובתך. דומני שאת קולעת בביקורת שלך על איתן. אין זו פעם ראשונה שהוא נסמך על פרשני המקרא שחטאו ועיוותו במרוצת דורותיהם את האמת ואת הכוונות. בתקופת המקרא לא ניכרים סממני המוטרפות המאפיינת את הדתיים כיום, גישה עכשווית מבזת-נשים שבאה להקצנה שאין דומה לה בתהליכי הדרה מגוחכים, אך מסוכנים לחברה. זו טעות לחשוב שמוזכרות רק מספר נשים "ראויות" במקרא. בספירה קפדנית אפשר להגיע לרשימה מכובדת ביותר החושפת חלק ניכר מנשים אלו והן כמעט בעלות תפישה פמניסטית מתקדמת וזקופה שאינה רחוקה מזמננו. ניתן לצורך זה להזכיר כמה וכמה דמויות נשים במקרא שהן מעוררות השתאות, סקרנות והערכה. אחת הדוגמאות היא בת-שבע הרוחצת עצמה על גג ביתה לעין השמש בכדי לצוד תשומת-לבו של דוד. גם עוצמתה לאחר פרשת מות אישה, כאשר היא נאספת לבית דוד, ועצמתה בעלת משקל בסדרי הארמון גם גוברת עם בואו של שלמה, מרתקת עד מאד ואומרת דרשני על תפישתו של קלינסקי את המקרא. צר לי שהוא נכשל בדברים שיכול היה להימנע מהם והם משפיעים לעתים על דעתו להתחלק. אציין כי עם נצמצם את "המסביב" שלו לעיקר, הוקרת נשים, הרי בנקודה זו גם אני רואה עצמי בר-דעה אית אתו.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
לבן דוגית
  איריס כהן   1/11/12 08:50
לא נראה לי שירדת לסוף דעתי או שבחרת להשתמש באירוניה סרכסטית - בת שבע הרוחצת עירומה בכדי לצוד את עינו של דוד-זאת כבר עוד פרשנות אישית שלך ,ואם היתה פרשנותך נכונה ,לא ראויה אישה כזאת ליחס אוהד אלא לבוז , מדוע אי אפשר להעריך אשה שהיא גם דעתנית אבל גם שומרת על כללי הצניעות ועל כבודה וגופה ?? האם פמיניזם ושחרור האשה חייב להגיע עד כדי הוזלת כבודה ?? אני חושבת שלא, וזאת הביקורת שלי על הפמיניזם היום שחצה את כל גבולות הטעם הטוב וגרם לאישה לראות בשימוש בגופה באופן הפגנתי וחצוף -מעשה פמינסטי נאור , ולא כך ! לדעתי דווקא זה גורם לכוחות הרדיקליים לבקש את דכוי האישה בחזרה-ובצדק לדעתי ,אם האישה לא תשכיל לבקש להיות משכילה ודעתנית אבל גם שומרת על גבולות המסורת והצניעות -זה יהיה רק לרעתה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בגלל הנשים הפרוצות
  איציק....   1/11/12 11:12
בגלל "הנשים הפרוצות" כמו יחימוביץ ולבני מגיע לנשים שתהייה רק כעשרים חברות כנסת מתוך המאה ועשרים ורק שלוש שרות מתוך יותר משלושים שרים בממשלה
כתוב תגובה ל- איציק....
איציק תפסיק לקשקש
  איריס כהן   1/11/12 19:46
אתה במילא לא מובן!!לא חייבים תמיד להגיב אפשר לפעמים גם לא !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס , תפסיקי לקשקש
  אחד שמגיב לראשונה   3/11/12 06:48
איריס תפסיקי לקשקש , את במילא לא מובנת . לא תמיד צריך להגיב . ובוודאי שלא תמיד להתלהם . ולעצם העניין - להצביע בפריימריס בעד ציפי חוטובלי .
כתוב תגובה ל- אחד שמגיב לראשונה
גם הפ-עם את צודקת, אבל
  בן דוגית   1/11/12 12:35
ההבדל ביני לבינך הוא בכך ששנינו באנו ממקומות שונים ובודאי לא מאותו כפר תרבותי. יתכן ומכאן נובע שוני עמוק שיהיה קשה לגשר מעליו. לסיכום-ביניים ייאמר כי עירום הוא אחד הדברים הנפלאים ביותר שקרו בתרבות האנושית. ראי את יצירות הפיסול הכבירות ואת הציורים הנפלאים שמלווים רבים מאתנו כל חייהם. אין צורך לפרש את התנ"ך הכתוב בבהירות שאין דומה לה. קלקול התנ"ך מתחיל ממושגים מסולפים כפי שנקבת בהם כגון "צניעות" כזאת שאיננה אלא התחסדות, תוצאה לוואי מעיקה לה נכבש גם איתן קלינסקי - להפתעתי. הפרקים היצריים האלה של פרשת בת-שבע ודוד, מהווים יצירה ספרותית גאונית השקולה כנגד מחזותיו של שכספיר, ומבחינת הגוון המציאותי אף עולה על כמה וכמה מסיפורי המיתולוגיה היוונית הקסומים. הסתייעתי באיזכור זה לצורך הוכחה של של מעמד האשה החופשיה בתקופת דוד. וכידוע דוד השאיר לנו פרשות נוספות עם נשים חזקות ומרתקות ואפשר להפליג עוד ועוד. הצעה לי אליך לנסות לקרוא את התנ"ך כיצירה ספרותית שאין דומה לה והיא היא העושה אותו לספר הספרים.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
לבן דוגית הטועה מאד
  איריס כהן   1/11/12 19:26
להיטותך להשוות את ספר הספרים הנקרא גם ספר- הקודש ,לכתבי שקספייר או המתולוגיה היוונית -גורמת לך לשנות את פשט הפסוקים ואת המשתמע מהסיפור-אין לי שום מושג איך הגעת להפיכת בת שבע לאישה דעתנית ייצרית, ומשוחררת? הכל ממוחך הקודח!!! דמותה של בת שבע כפי שמשתקפת מהכתוב היא של אישה פסיבית לחלוטין שלוקחים אותה משתמשים בה מחזירים אותה -או מבקשים לא להיות איתה כלל -הכל לפי רצון הגברים שבסיפור ,הרי הסיפור המקראי לא מביא את דבריה בכל הסיפור כלל !! אז צר לי אדון בן דוגית את שאיפותיך להשוות את ספר הקודש לספרי זימה של עמים אחרים בהן הנשים מוצגות בצורה פרובוקטיבית וזולה -נכשלה ,אין לי מושג מדוע נזקק אתה להשוות את ספרי הקודש לתרבות הגויית -רגשי הנחיתות שלך מתרבותך "הצנועה" מול התרבות הזולה שלהם מעוררת בי בוז !! נכון שספרי התורה שלנו אינם מתחסדים אלא מביאים את הסיפורים האנושיים, עם כל היצרים וחטאי בני אנוש , אך גם את הביקורת החרטה והתשובה-וזה מה שהופך אותם לאמת מקסימה ולא כפי שאתה היית רוצה להבינם !אין מה להשוות בין ספר התנ"ך -שאינו ספר למחזות ותאטראות אלא ספר של לימוד והפקת לקחים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס שטועה ומטעה
  אדם ר...   4/11/12 07:30
בתודעה ההיסטורית של הנביא מיכה המורשתי , שחי מאות שנים אחרי יציאת בני ישראל ממצריים , נמצאת מרים בשורה אחת עם משה ואהרון , שנשלחו על ידי אלוהים להוביל את ישראל.
במרוצת השנים התפקיד של מרים הוצנע . היא נותרה רק בתפקיד המקטרגת , שחטפה צרעת על שהעזה לחלוק על דעת משה.
חבל שהגברת ההיסטרית המגיבה בשם ששמים כביכול שכחה את חז"ל שהיטיבו לבטא כי פנים לתורה .
כתוב תגובה ל- אדם ר...
6
שים הן 50%
  איציק...   1/11/12 09:47
הנשים הן 50 אחוז מאוכלוסיית עם ישראל.

אז במקום לבני , גל און , יחמיוביץ ודליה איציק שהן "עוכרות ישראל" .
בואי נבחר 50 אחוז חרדות רק לדבר השם .
בש"ס , באגודת ישראל , באיחוד האומי ובכופייה של בן ארי יסכימו לכך??
כתוב תגובה ל- איציק...
7
נשים הן מחצית האוכלוסייה
  עיני   1/11/12 11:27
חובה שתהיינה. חצי מחברי הכנסת נשים
כתוב תגובה ל- עיני
8
נשים הן מחצית האוכלוסייה
  עיני   1/11/12 11:27
חובה שתהיינה. חצי מחברי הכנסת נשים
כתוב תגובה ל- עיני
9
נשים הן מחצית האוכלוסייה
  עיני   1/11/12 12:23
חובה שתהיינה. חצי מחברי הכנסת נשים
כתוב תגובה ל- עיני
10
רשימה המעשירה את הקורא.
  שולה .   1/11/12 18:07
כתוב תגובה ל- שולה .
11
מעניין. אהבתי את מה שקראתי.
  אברהם ספיר   2/11/12 18:07
כתוב תגובה ל- אברהם ספיר
12
נחשפתי פעם ראשונה
  ציון הראל   3/11/12 04:08
המאמר שלך על חנייה האהובה עלי הביא אותי לשוטט , לא ביסודיות, ברשמות שלך .
מה אומר לך . חאראם .
אתה מנהל דו שיח עם חבורה אלימה וקנאית , שאותי כבן אדם היא מפחידה . ועוד יותר כיהודי .
זה כבר לא הקמצא ובר קמצא , שגרם לחורבנה של ביתר , זה כבר סיקיריקים , שבשלב זה יש להם את סכין הלשון שמכשירה את הדרך לסכין , לאקדח .
כתוב תגובה ל- ציון הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il