s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הלוקחים ניצחו
מאת: יובל ברנדשטטר  |  09/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צריך לעצור את הכלכלה הקניבלית
  שטחנה את הרוב.   9/11/12 19:41
כתוב תגובה ל- שטחנה את הרוב.
צודק!!!
  ליאור צפון גלזגו   10/11/12 18:22
כמו שהבנקאים בולל סטריט טחנו את שאר משלמי המיסים ע"י זה שאובמה העביר להם כסף, כדי שימשיכו את החלפת הרולס רויס שלהם כל שנה. גם, יש לציין, את כל בעלי חברות ה"אנרגיה הירוקה", במיוחד טחנות הרוח, שמייצרים סיפורי סבתא, ונהנים מכספי המדינה? עליהם אתה מדבר? אולי על כל מפגיני אובמה שרצו טלפון חינם? בטח אתה מדבר על עובדי תעשיית הרכב, שעצרו כל פיתוח חדשני, גמרו את כספי החברות על פנסיות תקציביות, ובסוף נהנו מכפסים של כל מני לא מקורבים מ "de union" (השגיאה במקור). אתה מדבר עליהם? אם כך, אז אובמה נותן להם לשגשג. המקומות היחידים שבו מתו ברעב במיליונים במאה ה20, במדינות מתועשות, הוא מקומות שבהם הכלכלה ה"קניבלית" נאסרה עפ"י חוק.
כתוב תגובה ל- ליאור צפון גלזגו
2
צודק מאד
  יואל קורנבלום   9/11/12 19:42
המצב באמת גרוע ויהיה עוד יותר גרוע ומזכיר לי מאד את סיפרה של איין ראנד מרד נפילים (Atlas Shrugged). ברור הוא שהכלכלה של ארה"ב נתמכת יותר ויותר במכשירים שאינם יצרנים וזה בדיוק דומה לספר של איין ראנד שנכתב ב 1957. לאט לאט אבל בטוח לא נוצר דבר חדש והרבה מובטלים קיימים שחיים מקצבאות של המדינה. ברור הוא כפי שרומני אמר שיצביעו לאובמה מכיוון שהוא נותן להם קיצבאות. בקיצור ארה"ב בדרך להחיות את הקומוניזם ברברס וכל זאת לאחר שרוסיה זרקה את זה. מי אמר שאין מיחזור בעולם?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
3
נבואה מטילה מורא
  דאגנית   9/11/12 21:15
וכדרכו כותב ד"ר ברנדשטטר רשימה מעמיקה וחכמה. האם יתקיימו דבריו? האם המצב יתדרדר במהרה? האם אותם יהודים שוטים שנתנו קולם לאיסלמיסט משום שישראל אינה מעניינת אותם - ימצאו עצמם נמלטים אליה? ועד שתתרחש הפורענות הזו שם - אנו לא ננזק בינתיים, ע"י אויבינו מבפנים ומבחוץ? ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- דאגנית
4
נחיה ונראה אבל...
  גילה פ.   9/11/12 22:06
חיינו כבר וראינו כבר את הכלכלה של בוש,
זו שהכותב מחזיק בה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
תובה
  צנחן   10/11/12 00:19
גילה.שוב את מגיבה בסגנון ילדותי: "אתה התחלת..." ! את מצפה שד"ר ברנדשטטר יסביר לך שבוש הייה חייב לעשות את מה שעשה כי ארה"ב הותקפה?ועוד בביתה?מכאן ועד לאיזון התקציבי היו צריכות לחלוף מקסימום שלוש שנים ואילו אובמה עשה הכל הפוך הגדיל והרחיב את הגרעון בלי דיי וסינדל את ארה"ב אוליי לעד.
כתוב תגובה ל- צנחן
5
האמריקאים ישלמו מחיר על השיעור
  הניה   9/11/12 22:10
כתוב תגובה ל- הניה
6
לצערי הכותב צודק!
  פרופ אליהו בן-חנן   9/11/12 23:35
דוגמאות:
1. חברת כריית פחם מפטרת עובדים בגלל המלחמה של אובמה באנרגיה
2. רשימת חברות שמפטרות עובדים בגלל חוק הבריאות ועודף רגולציה
הרשימה עוד ארוכה, אבל די בשתי דוגמאות אלה.
כתוב תגובה ל- פרופ אליהו בן-חנן
7
מאמר נהדר
  מאמר נהדר   10/11/12 01:50
כתוב תגובה ל- מאמר נהדר
8
המצב אינו טוב
  אלון פלג   10/11/12 03:33
ונושא בחובו צרות רבות למדינת ישראל ולעם היהודי. מדיניות החוץ של אובמה דירדרה את המזרח התיכון לחוסר יציבות פוליטית שמסכנת את ישראל. הנשיא האמריקאי שוטם את ישראל ואוהד את הערבים והאיסלאם והוא נבחר לכהונה שניה בה יוכל לנקום בישראל. המצב הפנימי בארה"ב יהפך ללא יציב והיהודים שהצביעו עבורו יגלו כמו היהודים בגרמניה שלפני מלחמת העולם השניה שהם ישלמו את המחיר של אי היציבות החיצונית הפנימית והכלכלית. כמו רוב היהודים השפוים החיים בישראל שנחרדו עם ההפיכה במצרים, לאחר הבחירה השניה בנשיא אמריקאי כושל ושונא ישראל יש מקום לדאגה אמיתית לקיום היהודי בישראל ובכול העולם.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
תגובה
  צנחן   10/11/12 05:15
אלון ידידי אל תגזים.לאורך ההסטוריה כוחות- ומעצמות- עולים ויורדים.אם תרד ארה"ב יקומו אחרים להחליפה ותמיד יחפשו מקורות חוכמה לשלטונם ושגשוגם.היהודים יהיו זמינים שוב.אנו לא קיימים בחסדי האמריקנים.היינו לפניהם ונהיה אחריהם כפי הנראה.ההתפרקות של ארצות הברית נראית כרגע דמיונית כפי שנראתה ההתפרקות של ברית המועצות אך המציאות תמיד עולה על כל דמיון.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
בדיוק כמו ביבי,
  כמה שהיית   10/11/12 05:16
באמריקה-עדיין אתה לא מבין את אמריקה לעומק.
אתה מתעלם מכשלונו המפואר של הקפיטליזם הקיצוני,ומתעלם מההצלחה של הסוציאל-דמוקרטיה של צפון אירופה.
אבל יובל-כשאין לך ראש,ואין לך לב,וכל שיש לך זו לאומנות מרעילת כל-למה אפשר לצפות ???
כתוב תגובה ל- כמה שהיית
מה הצליח באירופה? האיסלם
  מבין באמריקה   10/11/12 08:17
מה שהצליח באירופה זו ההשתלטות של האיסלם
כתוב תגובה ל- מבין באמריקה
טחו עיניך
  מלש   10/11/12 09:34
באירופה עם פנסיות בגיל 60 (הבטחת בחירות של הנשיא הולנד בצרפת) והטבות מפליגות ממוטטים את הכלכלות בספרד, יוון ובקרוב איטליה וצרפת, אין עתיד לבטלה אלא רק ל hard work
כתוב תגובה ל- מלש
סקנדינביה
  דר יובל   12/11/12 23:11
אין קפיטליזם קיצוני בשום מקום חוץ מהונג-קונג, ושם הוא מצליח מאוד. עובדה ששבעה מיליון אנשים מעדיפים לחיות שם בשטח של 400 קילומטר מרובע. אם סקנדינביה כל כך מחיוצלחת אז מדוע SAS פושטת רגל ומפטרת 6500 איש רק כדי לא להתפרק איפה סאאב? מה ההצלחה של וולבו? היכן תעשיית המטוסים השבדית? מה קרה לקרן החיסכון הנורבגית של אוצרות הנפט ( כמעט והתרוקנה) מדוע הוכפלו מקרי האונס בשבדיה ונורבגיה בשש מאות אחוזים תוך עשור? בגלל הקפיטליזם הקיצוני? אני עבדתי באמריקה בבית החולים שגידל את כל אוכלי החינם. אני טיפלתי בכולם, וראיתי את האסון כבר לפני 20 שנה. הכשלון איננו של הקפיטליזם. הכישלון הוא של הסוציאליזם שאיבד צלם אנוש
כתוב תגובה ל- דר יובל
רופא שמתבטא כך כלפי החולים שלו
  אוכלי חינם?   12/11/12 23:20
לא ראוי לדעתי לטפל בחולים.
כתוב תגובה ל- אוכלי חינם?
10
זה לא המצע של שלי יחימוביץ ?
  דן ה   10/11/12 07:08
כתוב תגובה ל- דן ה
11
יופי של מאמר
  ממש אחלה   10/11/12 10:32
אמריקה שינתה את פניה. צפויים ימים קשים בארצות הברית ובעולם.
כתוב תגובה ל- ממש אחלה
12
מטרת המוסלמיי השחור מהבית הלבן
  מגלה סודות   10/11/12 18:45
מטרת המוסלמי השחור מהבית הלבן להרוס את המעצמה היחידה בעולם ולהעלות ולחזק את האיסלם (השריעה!) וכל זאת על פי אמונתו מחינוכו בכותאב המוסלמי באינדונזיה (כפי שהעיד בקהיר)

כל מהלכיו בהעלאת האיסלם הקיצוני, בהריסת הכלכלה האמריקאית בגרימת משבר ומוטטות הדולר האמריקאי הם מהלכים מחושבים שיביאו למשבר עולמי מתגלגל שמנו רק האיסלם הנבער יפיק תועלת בשאיפתו לשלוט בעולם.
כתוב תגובה ל- מגלה סודות
13
דברים על דיוקם
  ירון זכאי 1   11/11/12 00:15
>>1>> היהודים לא אשמים בבחירת נשיא מוסלמי באמריקה. האמריקנים "אשמים" לא פחות ממיעוט של 2% באוכלוסיה שהצביע בערך דומה לשאר! אני מסרב לקבל "אשמת היהודים". >>2>> אמריקה קורסת כמעצמה, עובדה! זה תהליך ישן שרוב הציבור לא קרא בזמן, אבל מתחיל להבין, כולל האמריקנים. >>3>> הקריסה האמריקנית מתרחשת יחד עם קריסת עמי אירופה, קרי בשפת התנ"ך מדובר על קריסת עמי "אדום" שניבאו נביאינו ובייחוד עובדיה לאחרית הימים. news1.co.il התהליך הזה מרכזי בעולם ויוצר מצבים משתנים בקיצוניות המחייבים שינויים והתאמות גם אצלנו. >>4>> גם עמי ישמעאל ממרוקו עד אפגניסטן(ולא רק שם) עסוקים בהשמדת עצמם באופן שאינו פחות יצירתי מעמי אדום. >>5>> ד"ר לרפואה כמו כותב המאמר בטח למד יותר ממני לזהות יצר השמדה עצמית אצל פרטים בחברה. אני מפנה אותו להתבוננות עמוקה יותר בעולם כולו כמכלול כדי שיבין שמדובר במדיניות השמדה עצמית רב לאומית, קרי מלחמת עולם מתפתחת שבמהלכה מתים היום או לא נולדים(במערב בגלל כדור היום שאחרי וכלכלה פגומה) ובעולם האסלאם בגלל טרור רצחני ובערות, מושמדים מאות מיליונים ובעתיד תתרחב ההשמדה כאשר יתרחב השימוש בנשק להשמדה המונית. אחרי הכל סביבינו הורגים פלגים קיצוניים זה את זה בהצלחה כרגע בנשק פשוט, אבל מספרי ההרוגים עולים בהתמדה, וזה טרם נספרו מתים מרעב, מהתעללות, משנאה, מאפליה, ממניעת גישה לפרנסה, רפואה, דיור, מים, מזון, וכ"ו. >>6>> כן אני מסכים עם הכותב שישראל נראית מיום ליום כאי של שפיות(הכל יחסי), אי בעל סיכויי הישרדות טובים. כמובן אילו הייתי חי בגלות מזמן הייתי אורז מזוודה ובא לישראל, ואילו נולדתי גוי עם ההבנה שלי(פרדוקס) הייתי מתגייר.... >>>7>> המושגים במאמר לפיהם יש "לוקחים" תלושי מזון ובריאות, ויש "יזמים משלמי מיסים הממנים את ציבור מקבצי הנדבות" הם תיאור שגוי. הרי אנשים כמו רומני התעשרו מהעברת תעשיות לארצות אחרות, מתעלולי בנקאות שאינם יוצרים דבר פרט לרווח לעושיהם, ותוצאתם פיטורי עובדים ושממה תעשייתית. לא יתכן שיואשם פועל אמריקני במצבו כאשר מנהל החברה העדיף לסגור עסק ציבורי וליבא במקום זה מוצרים מסין וכדומה. הכלכלה באמריקה מנהלת את הפוליטיקה, ולכן הפוליטיקאים מומנו ותיזמרו את הכלכלה בהתאם. איש לא הגן על הציבור מבנקאים גנבים ומשודדי בורסה זריזים. הייתה פה קנוניה של החזקים נגד מרבית החברה האמריקנית. רומני לא זכה לאמון סביר גם אצל גברים ונשים לבנים, ודי בכך לומר דרשני. נכון שאובמה יצר כלכלה של לוקחים, אבל באופורטוניזם זהה בדיוק כמו של רומני. הוא זיהה שוק צרכני שרוצה חלום ומכר אותו לבוחרים. אגב אובמה בן לאב מוסלמי שנולד לאמא לבנה, התחנך מרבית זמנו בבית לבן ובאוניברסיטה לבנה טיפוסית. הצבע הוא רק חסרון שהוא הפך ליתרון בתעלולים סחרירניים טיפוסיים. הוא משמיד את אמריקה הישנה בסיוע מיליוני בוחריו שכבר איבדו אמון בחלום האמריקני.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
14
הגזענים הפסידו. הוכו אל החומש.
  קבל תיקון   12/11/12 09:14
כתוב תגובה ל- קבל תיקון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il