|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפתלי בנט, זה בשבילך
מאת: נרי אבנרי  |  24/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העליון
  יונה סוקולובסקי   24/12/12 14:35
נרי. האם אתה זוכר מה אמר בית המשפט העליון על פקודה שדגל שחור מתנוסס עליה?
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
2
זה בדיוק כתבתי בתגובה לבנט !
  ישמעאל   24/12/12 15:01
אני לא רב אבל , מי ששומר על אחדות ובטחון ישראל זה צהל והוא בלבד ! איני מאמין בציוויים אלוהיים כי איני דתי אבל מאמין בחובה לאחדות בעם . חייל באשר הוא , חובה עליו למלא אחר פקודות מפקדיו תיכף ומיד ! ללא היסוס ומכל הלב רק מה ? בדמעות בעיניו , לב שבור ושיא העדינות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אז מה אתה רוצה מהנאצים שמילאו
  פקודות   24/12/12 16:21
בשביל אחדות העם הגרמני? למה לגרש יהודי מביתו ולהפוך אותו לפליט בארצו זה בסדר ? הרי עני חשוב כמת. והנאצים עשו טובה ליהודים שרצחו אותם שהם מתו על קידוש ה' וקיבלו גן עדן אפילו הכופרים הגדולים ביותר אז מה אתה בא בטענות מה אתה רודף אותם. מה זה משנה עוד מעט הערבים באים לחסל את כולנו ללמד אותנו לקח והם רק ממלאים את פקודת הקב'ה .
כתוב תגובה ל- פקודות
אני מאוד מקווה .....
  גרוסמן   24/12/12 17:08
שאתה מצביע בן-גביר כך אני אהייה רגוע יותר כי אם אתה מצביע בנט אולי עכשיו אחרי דבריך האוויליים אתה מבין מדוע דבריו של בנט הם מסוכנים, אם העם יחליט שפינוי ישובים יהודיים הוא הכרחי אז בדמוקרטיה העם קובע נקודה. ולדבריך האוויליים לגבי הנאצים ימח שמם. כל פקודה שלוקחת "חיים" של אדם חף מפשע שלא מעורב בלחימה אז הסרוב הוא מוצדק לא בגלל מינו או צבעו או דתו. ובפינוי ישובים לא לקחו חיים של שום מתיישב .
כתוב תגובה ל- גרוסמן
פקודות . נראה שהתחרפנתם קצת
  ישמעאל   24/12/12 17:35
מה הקשר לנאצים טמבל ? אם חייל שמאלן היה אומר שאינו רוצה להילחם וגם לא לשרת בצבא כי אינו מעוניין בהריגת ערבים ומצידו שכל היהודים ייזרקו לים , זה היה בסדר מצידך ? נראה שכולכם נסוממי כוח בגלל ביבי העלוב שבכלל הביא אתכם לגודל הזה בגלל מעשיו , אי מעשיו והצהרותיו הריקות מתוכן . דבריך רק מוכיחים כמה צודקים אלה שאמרו שיציאתו של בנט היא עלובה שבעלובות . בינתיים מי שהציל את ישראל זה עוצמתו של צהל , מפקדיו וחייליו שהקריבו נפשם למען שלמות המולדת ולמען אנשים כמוך [שאני בכלל לא היה חשוב לי אם אלה מסוגך נמצאים איתנו או בחו"ל]. לא אלוהים שלך ולא הקדוש ברוך הוא שלך . בבקשה אל תערב קדושה ואמונה משותפת לטיפשות שבסירוב הפקודה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
לישמעאלי
  איריס כהן   25/12/12 08:48
לו הייתי חייל והייתי מקבל פקודה להחריב את ביתך ולסלק אותך ואת כל צאצאיך אל מעבר לים -הייתי ממלא פקודה ללא שום ספק והסוס ובלי דמעה אחת בעין ! תלוי מה הפקודה אם היא צודקת ובעד האינטרס של עם ישראל צריך לקיימה ללא הסוס , אבל.. אם דעתה של הנהגת העם השתבשה עליה ,כולל חלק מראשי צה"ל וברור שהחלטותיהים אינם ממניעים טהורים אלא בכדי לרצות את האח-השטן -הגדול ששולט כאן על כולם ,ואם ברור שהפקודה לא תעשה טוב לישראל אלא להיפך תעודד את רוחו של האוייב -חובה על כל אזרח שפוי למרוד בשלטון כזה ובטוח שלא לקיים פקודותיו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
את המצפון אסור להשאיר בבית.
  נרי, זה בשבילך   24/12/12 15:41
אף פעם. רק נבלים מתהלכים פה ושם ללא מצפונם. אכן אין דימיון בין סירוב מימין לסירוב משמאל, כשם שאין דמיון בין הרע לטוב (בהתאמה). אבל רק אדם הנושא עימו לכל מקום את מצפונו, ולא מפקיד אותו בידי אחרים, יש לו את היכולת לשקול את הטוב והרע, להבחין ביניהם ולשקול שיקולים מוסריים. פשיטא, רק אדם כזה הוא אכן אדם.
כתוב תגובה ל- נרי, זה בשבילך
מצפון כן אנרכיה לא.
  גרוסמן   24/12/12 16:58
וכדאי שתפנים זאת מהר , יו"ר של מפלגה יהייה אשר יהייה לא יכול להגיב כאחד הטוקבקסיטים ולא לסרוב כזה או אחר, אנו נמצאים במדינה ואם כל אחד יתן פרשנות משלו ל"מצפון" אז נהפוך לאנרכיה.
כתוב תגובה ל- גרוסמן
אין צורך להתלהם ולהיסחף.
  לגרוסמן תשובה   24/12/12 17:36
הסרבנים, מימין ומשמאל, עוד לא גרמו לשום אנארכיה, ואפילו לא למשהו שדומה לזה. באשר לבנט, כאיש שמאל, אינני מתומכי האיש הזה, ואני מתעב את השקפותיו. עם זאת, לטעמי הוא לא קרא לסרבנות, ודאי שלא לאנארכיה, אלא רק נתן ביטוי למצפונו, שגם אם אינני מסכים עימו, אני חושב שזו זכותו. בעיני כל ההתגוללות עליו אין בה שום תוכן ממשי, והפוליטיקאים מתגלחים עליו כחלק מקמפיין הבחירות שלהם. 
כתוב תגובה ל- לגרוסמן תשובה
4
"פקודה שדגל שחור מתנופף מעליה"
  זוכר מהמילואים?   24/12/12 16:38
מה לא ברור? נותר לקוות שאחרי הבחירות פלג פייגלין יהפוך לסיעה עצמאית ויחבור לבנט נגד שמנדריקיהו.
כתוב תגובה ל- זוכר מהמילואים?
יש הבדל בין פייגלין שלא פעל
  צדוקית   24/12/12 18:50
למען כבוד ופירסום, אם היה מתנשא כמו בנדיטיהו היה מזמן שר, פייגלין יותר ערכי מבנדיטיהו שממילא ירוץ לליכוד, הוא ליכודניק ולא רצו אותו ואת שקדיטיהו לא היה להם שום סיכוי שם להבחר לפרימריס, בנדטיהו כל רצנו הוא פירסום, שררה, איש עם כוח חולני בלתי נשלט, עושה צרות סידרתי עוד נשמע עלו לא לטובה תראה שיתאכזבו קשות מהבנדיטיהו הזה למה לבזבז עלו קולות, אנשים ברגע האחרון יחזרו לליכוד או שילכו לעוצמה לישראל כך זה מבעבע מתחת לפני השטח אנשים לא רוצים שיעשו מהם קרקס כמו בעבר.
כתוב תגובה ל- צדוקית
5
לא חשוב מי את מי משך בלשונו
  הגוי..   24/12/12 19:12
ולא חשוב מי ומי שרבב לשונו.מה שחשוב שבנט הביע דעה בעודו מייצג מגזר בוחרים שרובם ככולם נמנים עם תומכי הדעה שהוצגה, כך שהדברים נאמרו ובעברית, הובעה הדעה והאיש הביע דעתו.כך שלבכות עכשיו בדמעות תנין זה מיותר ולהסתתר אחרי העבר הצבאי, על אחת כמה פי כמה.זה, כבר מעשה פחדנות..כבר אמרתי איפה שהו שהאיש לבש את תחתוניו של הד"ר יוסף בורג ז"ל, ומפאת גודלם בכמה מידות, נתפש כשהם מופשלים.. אמר שלמה המלך כי "גאווה בחיק כסילים תנוח" ושוב נמצא מי שאימת משל זה..תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
6
מהם גבולות הציות.
  ישעיהו אשר   24/12/12 21:24
מטריף אותי הדיון התיאורטי הזה.
עמדתו של נפתלי בט כחייל בשטח המבקש ממפקדו לשחרר אותו מהמשימה תתקבל אחרת מאשר הצהרה של עמוס עוז או א.ב. יהושוע שיום הגירוש (של ערבים כמובן) יהיה גם יום של סירוב פקודה.

לגופו של עניין, הבעייה עם פקודת הגירוש אינה רק בעייה של מוסר וזכויות אדם אלא בראש ובראשונה בעייה של סמכות.

החייל הוא אזרח שזכויות מסויימות נשללו ממנו בהסכמה ציבורית רחבה עבוש שמירה על בטחון המדינה.

עבור זה ורק עבור זה ניתן להכניסו לכלא בענישה בבמרחב האזרחי תחשב לבלתי מידתית וכמובן גם לדרוש ממנו לסכן את חייו.

לצורך פעולות אזרחיות שאינן בטחוניות, החייל הוא אזרח, וזכותו להסיר את המדים ולסרבב לקחת חלק במשימה.
למעשה, כאזרח הוא רשאי לסרב להתחייל.

האזרח אינו פועל של הממשלה, וזו אינה רשאית לצוות עליו לעשות דבר בניגוד למצפונו ולערכיו.

במקרה של ההתנתקות הדברים חמורים פי כמה.
ראש הממשלה השיג רוב באמצעות איומים על שרים.
ראש הממשלה הפר את התחייבותו לבוחר לפני הבחירות.
התקשורת מנעה שיח חופשי סביב הסוגיה וניהלה קמפיין אגרסיבי חד צדדי.
שיקולי הביטחון נידחו מפני מי יודע מה (חרב הדין?)
ביטחון ישראל הופקר, זכויות אדם נרמסו ותהליך השלום קיבל זריקת מוות.

כתוב תגובה ל- ישעיהו אשר
וואלה ישעיהו אתה מחורפן ......
  ישמעאל   25/12/12 07:13
רק ימני הזוי כמוך הולך לכוון של סירוב פקודה בצבא וכעת אתה גולש גם לסרוב להתגייס . מה ההבדל בינך לבין מירב מיכאלי רק אלוהים והרבנים שלך יודעים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
7
נרי המגוחך
  איריס כהן   24/12/12 23:40
הרי תעשה את הכל בכדי להצדיק את אלילך שרלטניהו!! אם ביבי היה אומר שצריך לסרב לגרוש יהודים מביתם היית עושה הכל בכדי להצדיקו !! בכלל לא מעניין אדיוטים כמוך שעצם הדיון על גרוש יהודים ולא אויבי היהודים מארצנו - זה אבסורד שאין כדוגמתו ובמקום להפסיק את חגיגת ההבל הזאת מאז תוכניתו של משעל, אתה מצטרך לחגיגה !!! ביבי לא מנהיג אלא פוליטיקאי וגם בנט ,סתם פוליטיקאים שבכדי לזכות בקולות ההמונים משקרים להמונים וההמונים יודעים ובכל זאת הולכים להצביע כי זאת השיטה הארורה אליה נקלענו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס , את בושה לכוהנים !
  ישמעאל   25/12/12 07:19
מנבלת את הפה כמו אשת רחוב או כמו כלב משוטט מוכה כלבת . עזבי אותי מביבי ! את טוענת כעת שבנט שיקר כשאמר שהוא לא יפנה יהודי מביתו ואחר כך שיקר גם כשאמר שחובה למלא פקודות בצבא [אפילו בגירוש יהודי מביתו] וכל זה כדי לעשות חלטורה ואיסוף מצביעים כך שהדרך שלו יכולה גם להיות הרבה ימינה או הרבה שמאלה . היות והוא משקר אינך יודעת מה הכוון נכון ? בקיצור , את כנראה טפשה או הזוייה או שניהם יחד .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
גרש את האמה ואת בנה ישמעאל
  איריס כהן   25/12/12 08:59
כבת למשפחת כוהנים וכמי שקוראת את התורה, מודה אני ומתוודה- כי להבנתי את התורה -דרישתה של שרה לאברהם גרש את האמה ואת בנה -נכונה היום לא לגבי ישמעאל בן הגר אלא לגבי הישמעאלים כמוך ישמעאלים מזרע ישראל !!! אכן לא לחינם בחרת לך שם זה !! ישמע האל את דרישתי לסלק ארורים כמוך מבית ישראל !! וראה תגובתי אליך למעלה !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את מלאה רוע ושנאה.
  לאיריס הרעה   25/12/12 11:36
ולמרות זאת, אני לא ממליץ לגרש אותך. ההיפך הוא הנכון. מן הראוי להסתכל עלייך כל הזמן על מנת לזכור כמה צריך להישמר מהרוע והשנאה. 
כתוב תגובה ל- לאיריס הרעה
למרות שאינך ראוייה להתייחסות..
  ישמעאל   25/12/12 13:02
ראי את תגובתי לעי"ל
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישמעאל היה גם הבן של אברהם
  לאיריס הבורה   25/12/12 14:01
ולא רק הבן של הגר. מעשה הגירוש של אברהם, ששלח אישה וילד קטן למר גורלם במדבר, הוא אחד הכשלונות הגדולים ביותר של אברהם. העובדה לפיה אברהם גרש את בנו שלו הופכת את המעשה הנתעב הזה לבלתי נתפס ממש. היום הוא היה מוגדר כבלתי כשיר להיות משמורן על ילדיו. זה שאנשים כמוך תומכים ומצדיקים מעשה נבלה כזה מעיד על כך, שלא פסו נבלים שיש להישמר ולהיזהר מהם כמו מאש.
כתוב תגובה ל- לאיריס הבורה
השאלה בני מי אתם???
  איריס כהן   25/12/12 16:42
זה נראה שהבנים של אליפז- בן עשיו ,ופילגשתו תמנע, ואם זה אכן נכון אז מצווה לחסל אתכם ולא רק לגרש !!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את מדברת כמו כל תליין מצוי
  חחחח   25/12/12 16:54
אין בליבך, אלא רוע, מוות וגרדומים. רחמנות עלייך.
כתוב תגובה ל- חחחח
8
לימין אין בעיה לסרב
  א-א   25/12/12 00:35
כי הם יודעים שהעם בכל מקרה לא ילך אחריהם למלחמה. כי הם סמרטוטים שמפחדים מביריונים צעצוע, לא מנהיגים של מלחמה. בהפגנת הומאים בירושלים ראו בטלויזיה שהפחדן ביותר בין ההומואים יותר אמיץ מגדול הימניים. מי שמתלהם הוא מוג לב בתחפושת. כל לוחם יודע זאת (גם אם לא יודה בכך). הכותב ההזוי אומר שסרבנות ימין אינה כסרבנות שמאל, כי בשמאל לדבריו זה בא מ"רופסות". ואצל הימין לא? למה, בגלל הסיפור שהם מספרים? מה אתה רוצה שהם יאמרו האמת. חחח.
כתוב תגובה ל- א-א
9
רק מדינה טוטליטרית בולשביקית כ
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 06:07
כופה על חייליה לציית לפקודות אנטישמיות סלקטיבית נגד מצפונם ואמונתם=מדינה דמוקרטית מתוקנת שמכבדת את חייליה ואזרחיה מאפשרת להם לציית לצו מצפונם תחילה!!!עם כל הכבוד לרב=גם הוא נסחף או נבהל מהתשקורת הבזויה שמשתמשת ברבנים לצרכים פוליטיים-אידיאולוגים שלה=ואני ממש מופתעת מארכיונרי שגם הוא נפל למלכודת?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
אילו רבין סירב פקודה ולא קידש
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 06:15
את התותח הטמא ב'אלטלנה'?חייהם של גיבורי ישראל רבים וניצולי שואה היו ניצלים והם היו מגשימים את חלומם להקים בית בארץ חמדת אבות=אבל רבין לא סירב לפקודה נאצית ולמרות הדגל הלבן שהונף על האנייה?!!!!ותראו לאן הגיע רבין במדינת היהודים? תודה לקב"ה שאינני עדר=אלא חושבת אחרת על פי אמות מידה יהודיים וצו מצפוני!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
אילמלא ציית צה"ל לפקודת טיהור
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 06:23
האתני מגוש קטיף?מה היה קורה אילו כל חיילי צה"ל היו מסרבים לפקודה האנטישמית סלקטיבית בגוש קטיף ולא עוקרים נטוע, ולא מגרשים יהודים מביתם,אדמתם,פרנסתם ומולדתם?הדרום היה ניצל מ-7 שנים רעות של קאסמים ומלחמת עמוד ענן היה נחסך מאיתנו=כך לפחות זה נראה על פי מבחן התוצאה!אין מצווה גדולה יותר ומבורכת יותר לכל עם בעולם שחייליה יסרבו לפקודות בלתי חוקיות בעליל שדגל שחור מתנוסס עליהם כמו הטיהור האתני מגוש קטיף=למען העם והמולדת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
מצא את ההבדלים=עמוס עוז:"מול ג
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 06:42
גירושם והגלייתם של הערבים,טרנספר,עלינו לקום ולומר בחריפות ובפשטות:זהו רעיון בלתי אפשרי מפני שאנחנו לא ניתן לכם....אפילו אם נצטרך לפלג את המדינה ואת הצבא,אפילו אם נצטרך להשתטח תחת גלגלי המשאיות,אפילו אם נצטרך לפוצץ את הגשרים.הימין הישראלי צריך לדעת שיש מעשים שאם ינסה לעשותם -הוא יגרום להתפרקות המדינה" יוסי שריד ויאיר צבן:"כדי להוציא כלה מחופתה,זקן מצל התאנה ותינוק מעריסתו,ולגרשם כולם אל מדבר יריחו-מישהו הרי צריך לבצע את זה.שלא יהיו בינינו אי הבנות ושלא ייאמר שלא הוזהרתם מראש:אנחנו את פקודת הטרנספר איננו ממלאים,וגם הילדים שלנו וחניכינו אינם ממלאים אותה....יצטרכו איפוא לעשות את מלאכת הגירוש בעצמם,כאשר אנחנו עומדים בדרכם ושוכבים על הדרך...היום שבו תינתן פקודת הטרנספר,שהיא פקודה בלתי חוקית בעליל,יהיה גם היום של סיר פקודה"!!!אתה הבנת את זה ארכיונרי? ולהבדיל אלף הבדלות נפתלי בנט:"אם אני אקבל פקודה לפנות יהודי מביתו ולגרש אותו-אני אישית, המצפון שלי לא יאפשר לי, אני אבקש מהמפקד לפטור אותי...אני לא אקרא פומבית לסרוב פקודה..כן אלך לכלא,,,אני לא מסוגל....כמו שלא הייתי מסוגל לגרש ערבי...לא מסוגל..." עכשיו הבנת את זה ארכיונרי?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
שאלה לארכיונרי:מדוע לדעתך אותה
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 06:51
התשקורת העדיפה לראיין את כבוד הרב ולהשתמש בו נגד בנט והבית היהודי,ולא הזמינה את עמוס עוז,יוסי שריד ויאיר צבן שדעתם ידועה ונחרצת לגבי טרנספר לאויבים ללא הבדל דת?התשובה ידועה וחבל שאזרחים טובים ממשיכים ליפול למלכודת שלה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
אני כועסת על בנט שלא הגיב נחרצ
  קורןנאוה טבריה   25/12/12 07:00
נחרצות והשתיק לאלתר את המשעל עם הכיפה=כל מה שהיה עליו לעשות הוא לצטט את בוגדי ה0מול ולהצטרך לדעתם בנוגע לפקודות בלתי חוקיות בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליהן!=קל וחומר במבחן תוצאות פשע או0לו, לקחי הגירוש המושחת והטיהור האתני שנעשה בגוש קטיף שבגינו=חטפו אזרחי הדרום 7 שנות קסאמים נאציים שהסתיימו זמנית במלחמת עמוד ענן!! על פי חוקי בית המשפט בהאג,מה שנעשה בגוש קטיף היה:טיהור אתני שהוא פשע נגד האנושות!!!ולחיילי צה"ל היה אסור,תכלית האיסור, לציית לזה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה מספיק עם הקיצוניות שלך !
  ישמעאל   25/12/12 13:07
בגלל טיפוסים כמוך אנשים על רמה סולדים מהימין . את וחשדנית ואיריס כהן מהוות בושה לימין הציוני . תירגעי קצת כדי שיתייחסו אלייך . עד מתי תהיי עם השטויות שלך ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אולי ימין אבל בטוח לא ציוני
  איריס כהן   25/12/12 14:02
לשרלטן ישמעל המשומד !! אתה מעז להגדיר את עצמך ציוני??? לאחר איך שהתבטאת על הארץ המובטחת ??? במה אתה ציוני ? לא ציוני לא יהודי ולא ישראלי- הינך , אלא סתם ערב רב מנוול שהסתפח לעם ישראל , לגרש אתכם צריך ומיד , האמת שאני הייתי מעדיפה קודם להרוס את ביתכם לעיניכם ולחסל את כל הרכוש שצברתם על חשבון עם ישראל !! האמת שאתה מבייש אפילו את השם ישמעאל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא פסו חלאות מהארץ מה ?
  ישמעאל   25/12/12 17:56
אשת זבלים ! צר לי על בעלך וילדייך שצריכים לסבול אישה כמוך !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
יש עדיין המון חלאות בארץ
  איריס כהן   25/12/12 19:41
אוי ישמעל מזרע ישרעל ! לא פסו חלאות עובדה שאתה עוד כאן , עד שנזכה לנקות את הארץ מזבל!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מה עוד נשאר לך ולנאווה,
  לאיריס הזבלנית   26/12/12 20:04
חוץ מלהתפלש באשפה שאתן מייצרות?
כתוב תגובה ל- לאיריס הזבלנית
איריס ונאוה לא מייצגות כלום,
  לישמעאל ידידי   25/12/12 14:15
אלא רק מבטאות את הרוע והרשעות שהן שקועות בהם עד צוואר
כתוב תגובה ל- לישמעאל ידידי
תגובה צפויה מבולשביקים 0מולנים
  קורןנאוה טבריה   26/12/12 13:33
שלא מסוגלים להתמודד עם אמת צרופה ועובדות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את לא נופלת עליה אפילו במקרה.
  אמת?   26/12/12 14:32
כתוב תגובה ל- אמת?
ישמעאל,מי זה אנשים על רמה?זהבי
  קורןנאוה טבריה   26/12/12 10:54
?גזית?משעל עם כיפה?עמוס עוז?פרס?ביילין?ציפי?אולמרט? מרידור?שרון?אופנהיימר?גלאון?הורביץ?מירב מיכאלי?סתיו שפיר?יהיר לפיד?א.ב.יהושוע פרוע?גרוסמן?שריד? מילא?לבנת?סילבן?צחי?מופז?רמון?רבין? אבישי רביב?כרמי גילון?מי?אני בכל בוקר מודה לקב"ה שלא עשני כמותם,ושאף אחד לא הצליח לשבש לי את המוח בכל הנוגע לסכסוך הערבי ישראלי ולארץ חמדת אבות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ישמעאל,האם אתה מציע לי ולאיריס
  קורןנאוה טבריה   26/12/12 11:04
להתחפש ל'מרכז'בלוף כדי שיאהבו אותנו?בחלום!וחלילה לך לשייך אותו לציונות=כדאי לך ללמוד על הציונות ההרצליאנית כדי להבין למה התכוון אייל מגד כשאמר על ה0מול הציוני שהם:"נוצרים שלא מאמינים באלוקים"=אני יהודיה ולא שום תואר אחר=ואם קוראים לזה 'קיצונות'=אז אני יהודיה קיצונית גאה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
נפתלי חמד טעית כטירון פוליטי
  פועה   25/12/12 09:05
בנט אמר בכנות לניסים משעל את האמת שלו. זאת טעותו הפוליטית הראשונה.
בנט חזר בו וטען שלא הובן, למרות שהיה רהוט לחלוטין! זאת טעותו הפוליטית השנייה.
אילו בנט היה יותר חכם ויותר מנוסה, הוא לא היה מתפתל וחוזר בו, אלא משקר ואומר שהוא גם לא מסוגל לפנות ולגרש משפחה ערבית מביתה! וגם על זה היה מעדיף להכלא! אז שלא יצפו ממנו שיגרש יהודים מביתם!
כך הוא היה הופך את עניין גרוש אנשים מביתם לעניין עקרוני!
אלא שנפתלי החמוד, אמיץ מדי וצעיר מדי בטוח מדי, לכן הוא גם מסוכן מדי!
לתשומת לבך נרי.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   25/12/12 09:40
פועה יקירה.זה בדיוק מה שבנט אמר: "אינני מסוגל באופן אישי לפנות משפחה מביתה .יהודית כמו ערבית...."
כתוב תגובה ל- צנחן
צנחנסקי, זאת רק הפרשנות שלך.
  פועה   25/12/12 10:06
נפתלי לא אמר את זה כי נפתלי לא חושב את זה! ונפתלי עדין מתקשה לשקר...
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   25/12/12 14:19
אני סומך עלייך שתשקיעי מזמנך ותבדקי שוב את קטע הוידאו את הרי בעד האמת לא?
כתוב תגובה ל- צנחן
נראה שהוא אכן אמר, למה חזר בו?
  פועה   26/12/12 09:26
שטות דמגוגית היא הטענה שהחברה תתפרק אם הצבא לא יציית ציות עיוור לכל פקודה של ממשלה חוקית!
הצבא המצרי ישב בצד ולא התערב במחלוקת ובמאבק בין האזרחים
ונהג נכון למרות שהיה ביכולתו להכריע את המחלוקת.
להבדיל, אייכמן נדון למוות כי ביה"מ לא קיבל את טענת הציות שלו לפקודות!
ממשלה רשאית להורות לצבא להתפנות ולסגת משטחים שהוא שולט בהם, היא רשאית להורות על פנויים בכוח של פולשים לשטחים.
היא רשאית לפנות אזרחים הלוקחים את החוק לידיהם ונוקטים בפעולות לחימה נגדה או נגד אזרחים אחרים. ממשלה רשאית לפנות אזרחים שיושבו על ידה ותחת אחריותה והם בסכנת חיים מיידית. ממשלה אינה צריכה להשתמש בצבאה כדי לפנות בכפיה אזרחים מבתיהם החוקיים נגד רצונם החופשי, ובלבד שהבהירה להם את המשמעויות של השארותם ונתנה להם מספיק זמן וחלופה כדי לשקול ולקבל החלטה חופשית על גורלם.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   26/12/12 14:18
את לא פאירית פועה.בכל משפט שלך שתלת בחציו השני את הסיבה למה מותר אם מדובר במתנחלים בלבד כפי שאת רומזת לדוגמא:......"היא רשאית לפנות אזרחים הלוקחים את החוק לידיהם ונוקטים בפעולות לחימה נגדה או נגד אזרחים אחרים. ממשלה רשאית לפנות אזרחים שיושבו על ידה ותחת אחריותה והם בסכנת חיים מיידית. ממשלה אינה צריכה להשתמש בצבאה כדי לפנות בכפיה אזרחים מבתיהם החוקיים נגד רצונם החופשי, ובלבד שהבהירה להם את המשמעויות של השארותם ונתנה להם מספיק זמן וחלופה כדי לשקול ולקבל החלטה חופשית על גורלם." כאילו המתנחלים דמם מותר ורכושם לבז יהיה כי "הם לוקחים את החוק לידיהם"..או .."והם בסכנת חיים מיידית".לא כך הוא המצב פועה.ממשלה העושה סבוב של מאה ושמונים מעלות חייבת להישמר ולהישאר בנקיונה לגשת לבחירות או לפחות למשאל עם ולקבל את אישור הציבור במיוחד ובפרט את קהל בוחריה כדי לנטרל את עוקץ הסרוב והפיצול המסוכן.את לא יכולה לחפש הצדקות מן הגורן ומן היקב במשפטים הנכונים -שאני מסכים עם רובם- שכתבת למעלה.ומה אם ממשלה לא הבהירה את המשמעויות להישארותם כפי שכתבת?האם גם כאן ממשלה רשאית לבצע ככל העולה על ראשיה? ובכלל אנו נכנסים לשאלות של חובת הציות האם בכל מצב?מהו דגל שחור המתנופף מעל פקודה והאם החוק הבינלאומי המגדיר פינוי של אזרחים הוא מספיק שחור בשביל סרבנות?האם הדגל השחור שווה ערך?האם הוא שווה לפינוי ערבים כמו יהודים?אני מעריך אותך כבת פלוגתא ולכן קשה לי לקבל את המריחות האוטומאטיות שאת מעלה כאן.חשבי קצת ושימי עצמך במקומם של האנשים המדוברים-דרך אגב זאת חוכמה יהודית עתיקה-באמת ובתמים ותבחני את רגשותייך ותשובותייך מחדש.בהסטוריה שלנו כיהודים ישנה חשיבות לכל מהלך צבאי או פוליטי קראי את הדרשה הנאמרת לפני קרב על ידי ראשי העם:"מי האיש שנשא אישה ומי האיש אשר בנה ביית יילך וישוב לביתו"...בקבלת החלטות קשות גורליות או רגישות על ראשי העם להיזדכך לעבור כמעט מדיטציה רוחנית טרם יכריעו ולא למכור מיצובישי או לאיים על ח"כ נידח תמורת הטבות כלשהן.ואלוהים עדי שאני מתכוון גם למפלגות הימין והשמאל אם חלילה יירצו לבצע נסיגה מהשומרון על ראשי העם לעשות זאת בנקיון כפיים מבהיק מפני שהמשמעויות לצעד זה הן הרות גורל מסוכנות מחוץ ומבפנים.
כתוב תגובה ל- צנחן
המתנחלים מקרה פרטי של עקרון
  פועה   26/12/12 15:13
כללי מוסרי. וכדי שלא תטעה בכוונתי קבל את עמדתי בקשר למתנחלים:
אכן אסור לגרש אנשים מבתיהם, אשר בנו לעצמם בכספם ועל פי הדין.
יהודי יש"ע במקרה דנן, התיישבו בבתיהם כאזרחים ישראלים, בעידוד בתמיכת כספית של ממשלות מדינת ישראל. חלקם על קרקעות שהופקעו מבעליהם הפלסטינים, חלקם על קרקעות שלא הייתה עליהם בעלות רשומה ומיעוטם על קרקעות שהיו בבעלות יהודית מוכחת עוד מתקופת המנדט.
ענינה הראשון של מדינת ישראל הוא השגת הסדר חיים שקטים והסדר גבולות עם שכנותיה. והמצב המקובל והמוכר כרגע אלה גבולות 1967. זאת הרי הסיבה העיקרית שיש"ע לא סופחה למדינת ישראל כי לא הייתה ממשלה שחשבה שסיפוח כזה יועיל רצוי או נכון לאיטרס הלאומי. עיקר הבעיה שמיישבי יש"ע יחד עם ממשלות ישראל עשו קומבינה לקביעת עובדות יהודיות בשטח.
לכן לממשלת ישראל אין הצדקה מוסרית לכפות על היהודים עקירה
פנוי בניגוד לזכויותיהם ולרצונם, אלא אם נרשם מראש תנאי כזה בחוזי המכר שנעשו עם הרוכשים, או בהיתרים שנתנו להם.
ממשלת ישראל רשאית להתפנות מיו"ש ולמסור את השטח לפלסטינים, או לשליטת אפוטרופוס מוסכם לתקופת ביניים שתיקבע.
ממשלת ישראל חייבת לאפשר לאזרחים הישראלים היושבים בשטח באופן חוקי, להחליט על גורלם. להעדיף את הלאומיות הישראלית לעזוב את בתיהם לחזור לישראל, להשאר ולהיות במעמד של אזרחים זרים במדינה הפלסטינית, או להשאר ולקבל אזרחות פלסטינית מידי הריבון הפלסטיני המוכר והמוסכם.
מדינת ישראל לא תהיה חייבת דבר למתיישבי יו"ש לאחר שיקבלו
החלטה להשאר בבתיהם כשישראל תפנה את השטחים האלה.
מה גם שהאינטרס החברתי לאומי והכלכלי של מדינת ישראל הוא, שאזרחי ישראל היהודים ישארו בבתיהם ויקבלו אזרחות פלסטינית.

כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   26/12/12 18:56
פועה יקירתי.יש לך הרגלים רעים.שוב את פורסת לפניי מניפסט פוליטי שלם שלא ביקשתי ואני מכיר אותו עד לזרא.קשה לך להיגמל מהרגלים ישנים.קשה לשמאל הפוליטי להיגמל מהרגלים רעים.את עושה שלום שוב בינך לבינך.בינך לבין עצמך.משכנעת מבהירה מנתחת ומוצאת סיבות אך מה לעשות שאין מדובר בשלום עם פועה ואלה מהצד השני -פלסתינים-לא מסכימים אפילו למילה אחת שלך וזה מתסכל.אפילו לא למילה כי הם אמרו כבר שחבל הארץ שיימסר להם יהיה 'יודן ראיין' אם את זוכרת.אני בסך הכל ניסיתי לחדד שאלה הנוגעת לסרוב פקודה.וביקשתי שתנסי לעמוד במקום הצד השני ולא כל כך הצלחת.אני מבין אותך זהו נסיון קשה.יש לי מחשבה שנייה באשר ליעילות הנסיגות כי פעם אחת תיאוריה שלמה קרסה והביאה עלינו מדרום משטר אימים שכל ישותו ויכולתו נרתמו על מנת להטיל אימה על מדינת ישראל ולצייר גראפית מה יעשו לנו בבוא היום לכשיכבשו אותנו.אז אם נסיון אחד נכשל כשלון חרוץ מדוע לחזור עליו גם בהרי השומרון?מה ההגיון בזה?את מעוניינת שכל בילוי משפחתי בדיוטי פרי יסתיים ברולטה רוסית האם אחמד מכוון טיל את מטוס הנוסעים או לא?לא מבין מדוע את חוזרת על המניפסט הפוליטי הזה בשעה ששוחחנו לחלוטין על סרוב פקודה וההגיון או הצדק שמאחוריה.נסי להשיב לי על שאלות קשות ולא רק על הקלות.
כתוב תגובה ל- צנחן
רק כשהצד השני יעמוד במקומי
  פועה   26/12/12 23:48
תהיה לו זכות כל שהיא לבקש ממני לעמוד במקומו.
בהנחה שאתה "הצד השני" אשיב לך שכשהלכת להתיישב ביו"ש טענתי שאתה טועה טעות הסטורית והתנגדתי, אבל אתה צפצפת עלי צפצוף ארוך. כינית אותי בוגדת אוהבת ערבים ושונאת יהודים, עכשיו שסיבכת את עצמך ואותי, אתה מבקש ממהי לעמוד במקומך? אל תפחיד את עצמך עם טילים שיעופו, ואם השקר שפינוי עזה הביא את הטילים על ישראל. מה שהביא את הטילים על ישראל זה מסמוסו של הסכם אוסלו מחד, וההשלמה של ישראל עם שלטון החמאס בעזה מאידך. וזה לא המצב שיהיה ביו"ש אם יתנהל מו"מ נכון להסדר.
ממשלתו הבאה של נתניהו תכלול ככל הנראה את בנט ואת החרדים ולפיד, ותהיה מנוטרלת מבחינה מדינית ומשותקת מבחינה כלכלית, אלא אם בנט יתכופף כפי שנתניהו כבר התכופף.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   27/12/12 06:52
מי אני הבנתי בסיפור אבל רק לצורך ההדמיה מי את?שמאל פוליטי?ממשלה?תהיי יותר קונקרטית ומה סמכותך לספר או לקבוע לי שאני טועה טעות הסטורית?בכל פעם שאת מסתבכת את מתפתלת יותר.אף ממשלה לא אמרה לאנשים לא לגור בשומרון נהפוך הוא ממשלות המערך-עבודה עודדו זאת. את מייאשת כי את תמיד מכה על חזם של אחרים ולעולם לא על זה של עצמך.
כתוב תגובה ל- צנחן
שיהיה לך יאוש נעים
  פועה   27/12/12 14:50
מזלך שיש לך תמיד תקוה שהיושב במרומים יתקן אחריך את השטויות שאתה עושה. זה אפילו סוג של ביטוח כי הרי אתה מקפיד לשלם את הפרמיות במועדן, מקיים תרי"ג מצוות.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   27/12/12 17:28
תמיד בסוף את נחשפת כמו שאת באמת פוגעת מעליבה ושחצנית אף פעם שום דיון איתך איננו מתקדם לשום נקודה קונקרטית שואלים א' את עונה ג' כי ככה נוח לך.אינך מכירה אותי בשביל לקבוע שאני דתי ואם אני לא אשמר בטח תקיאי את המניפסט העתידני שאת כל כך רגילה להשמיע כאן.טוב לך עם האנונימיות שגזרת על עצמך כי היא מסתירה דברים לא נעימים.אני בסך הכל ניסיתי לברר את גבולות הציות של בנט ואת גם אם הודית בחצי פה שהוא לא קרא לסרוב לא עמד לך כוחך להיכנס לדיון רציני.חבל.
כתוב תגובה ל- צנחן
עמדת בנט מקובלת בתנאים שצינתי
  פועה   27/12/12 20:27
ובאשר אליך, לקחתי אותך כמשל.
להיות דתי זאת לא בושה זה בס"ה סוג של חולשה. ומאחר ואינך מגיב בשבת, המסקנה שלי מתבקשת מאליה.
כתוב תגובה ל- פועה
16
תגובה
  צנחן   25/12/12 14:39
הליכה לקיסריה אניה בוקשטיין מילים: חנה סנש לחן: דוד זהבי אלי, אלי שלא יגמר לעולם החול והים, רשרוש של המים, ברק השמיים, תפילת האדם. החול והים, רשרוש של המים, ברק השמיים, תפילת האדם.
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il