|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יוסי מ |
|
25/01/13 09:20
|
|
|
|
קראתי בענין את הדברים. במרבית הנקודות אני מסכים עם מר לוין ,ובכל זאת שתי הערות.
הראשונה על העיתון ידיעות אחרונות ועל המניפסט הפוליטי של אדלסון.הניתוח והאבחנות לדעתי נכונים ומסתכלים בעניים פקוחות על המציאות.העם לא טיפש זו האבחנה המדויקת,ואני תוהה אם הזוג ה"מלכותי" יבין את זה.
.
הערה שניה קשורה למה זה מרכז פוליטי ומה קרה לקדימה.
המרכז הוא של אנשים שמוכנים ללכת לפשרות ולהסכם עם הפלשתינאים אם וכאשר יווצר מצב. הם מוכנים לנסות ליצור מצב כזה וכולם מודעים לכך שהסיכוי קלוש אבל יש גם עולם של ידידים שצריך להתחשב בהם.
המרכז לא מוכן להכפיף את עצמו לחרדים ולקיצוניות מכל סוג שהוא וזה מה שהציבור מייחס למדיניות נתניהו.
ומתוך כך, קדימה חיה ונושמת למרות שהיא היום רק שני מנדטים, המצביעים הלכו הפעם ללפיד וחלקם ממשיכים להאמין ללבני(והם יבינו מהר שהיא שמאל מובהק ולא מרכז), ולכן אותם שלושים מנדטים שאף אחד מהם לא הלך לליכוד הם הבסיס שעליו תצמח קדימה שכמו שזכור לכולם, ניצחה פעמיים את הליכוד ועמעט נמחקה אחרי הפיגוע והחבלה של לבני.
גם מחר תזרח השמש, והיא תמיד באמצע.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
2 |
|
|
אהוד פרלסמן |
|
25/01/13 09:52
|
|
|
|
אז נכון שהימין הפסיד יותר, אבל גם השמאל הפסיד לפחות 90,000 קולות (ברובם מעלה ירוק ואלדד יניב). 50,000 קולות תוספת נטו לימין זה בערך שני מנדטים, אז היו נוספים שני מנדטים לימין על חשבון מנדט אחד מהימין ואחד מהשמאל, ונטו זה תוספת מנדט אחד לימין, לא הבדל גדול. חוץ מזה, אחרי שלפיד אמר במפורש שהוא לא בגוש של חנין זועבי, אולי צריך לעשות מתימטיקה חדשה, ולקחת בחשבון שגם הגמלאים ב-2006, וגם לפיד היום הם מפלגות המרכז, ולשאר השמאלנים לקרוא כמו שלפיד בעצם קרא להם: גוש השמאל-ערבים. ולבסוף, זה שלפיד רוצה להיכנס כמעט בכל תנאי לממשלה של נתניהו נראה לי דוקא כמו יריקה בפרצופו של נוני, שנוחל עתה תבוסה צורבת ומשפילה. באותה דרך אפשר להסביר לנו שבעצם מכבי אתמול ניצחה את אולימפיאקוס. אבל מכבי הפסידה, ונוני הובס.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
25/01/13 13:32
|
|
|
|
אהוד ידידי.הסיפור של שויון בין הגושים הוא תוצר של תעמולה עיתונאית. אם נוציא את הערבים מהמשוואה הזו אז תמיד היתה נטיה קצת ימינה אצל הציבור הציוני.
לפיד וקדימה לא היו אף פעם שמאל.
מבחינת הליכוד וגרורותיו כל מה שהיה משמאלו נקרא אצלכם "שמאלנים" אבל זה קרה יותר מכל מהעובדה המוכחת בכל רגע שהליכוד הלך ושקע יותר ויותר במעמקי הימין שזה לגיטימי לחלוטין.
מי שיצר את המונח מרכז שמאל הטעה את הציבור. הדבר ברור יותר אחרי ששלבני עזבה את קדימה והקימה רשימה שהיא שמאל מובהק.
שבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
|
|
|
אהוד פרלסמן |
|
25/01/13 17:14
|
|
|
|
כל אלה שהתנגדו להתנתקות הם ימנים, וכל אלה שתמכו בה הם שמאלנים. חד חלק וברור. לכן לפיד הוא ללא שום ספק שמאלני, אלא שהיום הוא מופיע כמפלגת מרכז, וייתכן בהחלט שהוא השתנה. אם אתה רוצה ללכת רחוק יותר, תגיד שמי שתמך בהסכם רבין-ערפאת הוא שמאלני, ומי שהתנגד לו הוא ימני. לא תמצא הרבה אנשים שתמכו בהסכם רבין-ערפאת והתנגדו להתנתקות, או להפך, והמעטים שאכן אלה היו עמדותיהם, הפכו משמאלנים לימנים או מימנים לשמאלנים. יש כאלה, אבל מעטים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
לפרלסמן הנכבד. |
|
25/01/13 18:53
|
|
|
|
השמאל האמיתי התנגד להתנתקות, וטען שמהלך חד צדדי, שהופך את הרצועה לכלא ענק עם מליון וחצי אסירים הוא מהלך מרושע ופושע, שרק יזיק לישראל. מי שתמך בהתנתקות הוא הסמול הצבוע מסוגו של יהיר לה-פיד. רק לאומן חשוך רואה בלה-פיד וחנטרישים מסוגו אנשי שמאל (או בסתיו שפיר קומוניסטית).
|
|
כתוב תגובה ל-
לפרלסמן הנכבד.
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
25/01/13 21:30
|
|
|
|
אהוד.
זו אבחנה סכימטית,אולי נכונה חלקית משום שקוי השבר בחברה הישראלית אינם רק על הענין המדיני/בטחוני/שטחים אלא על הרבה נושאים אחרים כמו שוויון בנטל, כמו המגמה הכלכלית: קפיטליזים קיצוני כמו נתניהו או קפיטליזם מתון עם ראיה חברתית, יחסי דתיים חילוניים, ועוד ענינים אחרים, והעמדות חוצות ומגדירות קואליציות מעורבות .זה לא המצב שהיה בשנות השישים-שבעים כשחירות ואח"כ גח"ל היו לאונים ליברלים והמערך היה סוציאליסטי,אבל לא פחות לאומי מאיתנו. לכן אי אפשר להסתפק במבחן היציאה מעזה פבפני עצמו.יתכן שבשאלה של היציאה מעזה אפשר לשרטט קוי הפרדה אבל אני שתמכתי ומצדיק את היציאה מעזה לא רואה את עצמי "שמאלני" אלא איש מרכז שמבין שאנחנו לא לבד בעולם.
בכלל, המונח הזה מודבק על ידי מתנגדי ההסדרים או פשרה טריטוריאלית כלשהי אם תהיה,לכל מי שלא מסכים איתם.קצת רצינות לא תפריע כאן.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
|
|
|
פרלסמן ממשיך |
|
25/01/13 16:07
|
|
|
|
בבחירות האלה לא היתה תחרות בין השמאל לימין, אלא רק בעיני הימין הלאומני מבית מדרשו של פרלסמן, שרואה את כל מה ש״שמאלה״ מבן גביר/בן ארי כשמאל. יהיר, ציפורה, מופז, שלי ושאר הדרעקעס אינם שמאל אלא ימין מאוס וצבוע. הבחירות האלה אכן היו בין אדלסון המגעיל מלך ההימורים והזנות שהקים פה פרוייקט כתבנות עלוב נוסח הפראבדה לבין מוזס המגעיל קצת פחות והמקצועי הרבה יותר. רק פרלסמן יכול להתעלם מהעובדה שאיל הזנות והקזינו נחל תבוסה משפילה ולדמות את התסוסה הזו לניצחון. ואם כבר הוזכרה מכבי הצהובה השנואה מנוקיה, אז ברכות לאולימפיאקוס על הניצחון היפה ואינשאללה עוד שני הפסדים לצהובים ואפשר להתחיל בחגיגות.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרלסמן ממשיך
|
|
|
|
|
|
|
צאליק |
|
26/01/13 03:12
|
|
|
|
הפה שלך סובל ממך, אתה לא נשמע כאחד ששוטף את פיו, אדרבה אתה מרבה באכילת שיט ולכןפיך כ"כ "נקי",אז לסיכום מלבדך כולם דראקאס,,מעניין בשוק אמרו לי שדמל לא רואה את הדבשת שלו,,וכנראה שהם מכירים אוך יפה,,,ץ
|
|
כתוב תגובה ל-
צאליק
|
|
|
|
|
|
|
שרגא |
|
26/01/13 10:18
|
|
|
|
המחלקים את הקולות ה"אבודים" יוסיפו מנדט נוסף לליכוד ואולי גם לבית היהודי. בשורה התחתונה הימין לא יפסיד אף קול ובכל מקרה עדיף לבוחר להצביע לפי צו מצפונו כי יש כבר אחרים שאמונים על חלוקת הכופתאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרגא
|
|
|
|
3 |
|
|
נירון קיסר |
|
25/01/13 11:24
|
|
|
|
נראה שזו ההזדמנות שלא תחזור על עצמה מי יודע עוד כמה זמן . אפשר לומר עכשיו או לעולם לא . זה הזמן להסיר את העלוקות מעל צווארנו ולהושיב אותם באופוזיציה . העלוקות של דרעי שכל רצונם הוא לשוב ולהיצמד לצווארנו בכל מחיר , צריכים להיות מנודים ומורחקים והתקציבים שהופנו אליהם במיליארדי שקלים בכל שנה יופנו לפיתוח הארץ , בתי הספר התעשייה החקלאות ההקלה בעומס המיסים . חובה לשלוח את החרדים לעבודה יצרנית שלא יחיו על חשבוננו . חובה עליהם לבצע שרות צבאי או לאומי כמו כל אזרח . רק אחרי כל זאת אפשר יהיה לדבר איתם על הצטרפות לקואליציות עתידיות . אם לא יעשו זאת , הבוחרים של יש עתיד לא יסלחו ללפיד והבוחרים של הליכוד לא יסלחו לליכוד .
|
|
כתוב תגובה ל-
נירון קיסר
|
|
|
|
|
|
|
סיישל. |
|
25/01/13 14:53
|
|
|
|
כמו שאן מפלגת הנמוכים והגבוהים, אן מפלגת החרשים והעוורים, אן מפלגת החכמים והטפשים וכ"ו ככה אן שום הצדקה למפלגות הדתות שהבסיס שלהם -בזיזת חייהם של החילוניים ובכל המובנים!!! הזעם עולה על גדותיו, וכדאי מאוד מאוד שהעיוולת הזו תמחק לצמיתות! עלוקות אמרת? זה מעבר לכך - זו התעללות באחר ובעיטה בעשרת הדיברות!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
סיישל.
|
|
|
|
4 |
|
|
באום |
|
25/01/13 14:01
|
|
|
|
"אתם לא צריכים עצים,אתם צריכים שורשים",כך אמר צ'רצ'יל למאיר דיזננגוף בדיוק באותה שדרת רוטשילד אחרי שדיזנגוף רצה להרשים אותו והביא לשם עצים ותקע אותם באדמה עד שבאו הילדים,טיפסו על העצים והם פשוט נפלו.לפני מאה השנה? לא, זה ממש קורה היום לנגד עיניינו.ילדים מסוגים שונים מטפסים על העצים,רוצים להגיע לצמרת,אבל כשאין שורשים הכל נופל יום אחד ולא נותר אלא לבכות לגננת אבל היא כבר מזמן נעלמה.מר"ץ ומפלגת העבודה שמסתובבות בשטח כמו סהרוריות מחזיקות מעמד רק בגלל השורשים ואותו כנ"ל מפלגות וותיקות מהצד השני ואדלסון ונוני מוזס יעלמו מחיינו מתישהו והשורשים ישארו כנראה גם אחריהם.אני מריח שמה שקרה לילדים לפני מאה שנה יקרה גם ללפיד.בלי שורשים לא צומח שום דבר.אלא אם כן לפיד מבין קצת בחקלאות ויודע מה זה "הרכבה".נצר צעיר שמתחבר לגזע שנטוע כבר חזק באדמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
5 |
|
|
דרור5 |
|
25/01/13 16:08
|
|
|
|
חכמים בדיקטטורה שלהם על עדת השוטים, הגדולה יש לומר, שנותנת להם לשלוט בהם. כשזה מגיע לצרכים האמיתיים של המדינה כמו לצאת בכל הכוח נגד הוועדים הגדולים המחזיקים את האצבע על השלטר או על השער למדינת ישראל בנמלים, הם הרבה פחות נחושים.למעשה פודלים ננסיים.
צריכים להיות הרבה מאוד שוטים על מנת להעניק קולות בכמות כזאת לחבורת הדרדסים מופעלי לפיד.
המסקנה הכי ברורה מהבחירות הללו היא המסקנה הוותיקה של ניטשה: הרוב תמיד טועה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דרור5
|
|
|
|
6 |
|
|
משה זוכמיר |
|
25/01/13 17:07
|
|
|
|
שלום
הבוחרים לא מושפעים מהכתבות בעיתונים והם בחרו באלה שהם מאמינים בהם
ולכן גם ידיעות אחרונות וגם ישראל היום מתעסקים בשטיות במקום לעסוק בעיתונות רצינית , חוקרת
|
|
כתוב תגובה ל-
משה זוכמיר
|
|
|
|
7 |
|
|
הסגן של אלוהים |
|
25/01/13 17:17
|
|
|
|
כנראה שאלוהים אומר לעצמו על מי הם באים לעבוד ואת מי הם רוצים לשקר ,אני לא בן אדם עלי אי אפשר לעבוד....
לכן הוא בטוח גם שונא אותם על השקרים וההתחזויות שלהם ....
|
|
כתוב תגובה ל-
הסגן של אלוהים
|
|
|
|
8 |
|
|
מ. |
|
25/01/13 17:26
|
|
|
|
גדעון סער הוא נהנתן מתל אביב, שאחראי לקמפיין קטסטרופלי של הליכוד. התקיפה של הבית היהודי החלישה מאוד את הימין והעבירה הרבה קולות חילונים מהבית היהודי ליש עתיד. סער נמנע מתקיפת לפיד ולמעשה עבד עבור הקמפיין של לפיד על ידי תקיפת בנט.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.
|
|
|
|
|
|
|
ליכוד נבער |
|
26/01/13 15:36
|
|
|
|
סער לא טיפש
סער סוכן השמאל בליכוד והוא שמאלן בעצמו שהושתל לפני שנים בליכוד.
לכן כאחראי על הקמפיין של הליכוד הוא תקף את בנט והבית היהודי וזאת ע"מ להעביר קולות מהבית היהודי ללפיד.
כזכור, נערך תחקיר קשה וחמור ביותר על סער בעיתון ידיעות אחרונות. ותחקיר חמור זה נגנז.
ונשאלת השאלה , מדוע התחקיר הזה נגנז ע"י נוני מוזס שהוא שונא ביבי מוצהר ???
התשובה היא כי למעשה סער הינו שליח של השמאל ולכן לא פורסם התחקיר שהיה מחייב אותו לעוף מהחיים הציבוריים.
אלא מה ? ? רק הליכודניקים הנבערים לא קולטים את זה
והם אוכלים אותה בגדול ובתיאבון.
אגב הליכודנקים כל כך נבערים עד כי הציבו את סער בפריימריז בליכוד לא פחות.......במקום הראשון !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ליכוד נבער
|
|
|
|
9 |
|
|
עינים ולא יראו |
|
26/01/13 08:32
|
|
|
|
לקח צלופח לראשות העתון והוא החליק לכל הכיוונים
|
|
כתוב תגובה ל-
עינים ולא יראו
|
|
|
|
10 |
|
|
בולגרי |
|
26/01/13 08:59
|
|
|
|
ים קבלו שנים במחיר אחד, התפקדו ללכוד וקבעו רשימת תומכת התנחלויות ולהצביע הצביעו למפלגת המתנחלים הידועה בשם מפלגת בנט
|
|
כתוב תגובה ל-
בולגרי
|
|
|
|