|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פייגלין, הגיעה שעתך
מאת: עמוס שנער  |  25/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סהרוריות זו מחלה כואבת מה ?
  נירון קיסר   25/01/13 13:55
אם נניח שפייגלין ישמע לעצתך ויפרק את הליכוד , תגיע לסיפוק ? הימין בליכוד אינו עד כדי כך סהרורי כמוך . הליכוד תמיד היתה מפלגה של העם , חילוניים ומסורתיים אוהבי הארץ אך עם רגליים מוצקות על הקרקע , אנשים קשי יום ורוח ערכית . הליכוד כמפלגה בוחלת סחטנות כפי שמיוצגת עי המפלגות החרדיות . אנשי הליכוד כולם , משרתים ושירתו בצהל ורוצים שכולם ישאו בנטל . רוב אנשי הליכוד מעדיפים להתנתק מהעלוקות החרדיות . עם כל רצונך ושאיפתך לראות ממשלה הנשענת על קיצוניים וחרדיים , לשמחתנו זה לא יקרה .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מי ה"סהרורי".
  ב_שמואל   25/01/13 17:03
כשאני יודע שח"כים מהליכוד מסוגלים לשבת בכנסת בזכות יכולתם לשקר לבוחר (ושיתוף פעולה של "כלבי שמירת הדמוקרטיה") ולצבוע את המפלגה שמצעה הייתה "ארץ ישראל השלמה" בצבע אדום אנרכיסטי, אזי מי ה"סהרורי", האדם המאמין לאדם או הנוכל שמאמין שהוא אדם ישר (ע"ע דן מרידור, מיכאל איתן, מאיר שטרית וכד' - נוכלים)
באשר לתוכן: רק אדם סהרורי יכול להאמין שמסירת ירושלים היא מעשה הגיוני מבחינה לאומית יהודית. נראה לי שמיותר להסביר את הדבר שנראה לי כאלמנטרי (אולי לסהרוריים הדבר נראה כהיפוכו של דבר, כי מה שרואים מכאן לא נראה משם)
לסיכום, אתה ודומך נראים לי סהרוריים, אז למען הדיון, הבה נסביר את דעתנו בלי להעניק - זה לזה - כינויי גנאי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
למה אתה הולך רחוק ? ובנט ?
  נירון קיסר   25/01/13 18:44
הוא לא ושותפיו הבטיחו שמירה על הצביון הדתי יהודי וכעת , כדי לרכך את התנגדות יש עתיד הוא ממליץ לערוך רויזיה במחשבות ולנסות לקרב עמדות ? חכם לא תוקע את הראש בקיר אלא מנסה לרכך את המכה כדי שראשו לא יפוצח . הכותב ממליץ לפייגלין להראות לליכוד מאיפה משתין הדג ומה ייצא לו מזה ? פירוק הליכוד ? הקצנת עמדות לכוון בן ארי ? זו תהיה מפלגת שלטון ? זו תהיה מפלגת שוליים כמו של בן ארי ותגיע במימדיה למימדים של קדימה . הסהרוריות לא רק שהיא מחלה כואבת אלא מסתבר מדבריך שהיא גם מחלה מידבקת ואתה נדבקת ממנה .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
2
קידום עניינים שהוזנחו
  דאגנית   25/01/13 13:59
מר שנער, תמהני אם הדברים שאנו כותבים כאן, דברים היוצאים מלבם של יהודים הנאמנים לארצם, המבקשים את טובתה ואשר דומני יש להם חושים נכונים לחזות עיוותים וטעויות של היושבים בכסאות הרמים, ובכן תמהני אם הם מגיעים לאיזה שהן אזנים קשובות, או שמא הם נישאים באויר ומבוזבזים. *** אני מאמינה שהמשאלה שלך, שלי ושל עוד רבים בעם - באשר ליציבות וחוזק ממשלה צרה (העדיפה על פני זו הרחבה) - תתרום ליעילות, ולקידום הנושאים אותם הדגשת (תקשורת-משפט וגם אקדמיה). *** לאור המהלכים המקודמים עתה נראה שחפצנו לא יתקיים אלא אם אכן פייגלין וחבריו יקומו ויפעלו, ואולי אנשי בנט יצטרפו אליהם? הלואי. שבת שלום מר שנער.
כתוב תגובה ל- דאגנית
עושה את המאמצים
  עמוס שנער   25/01/13 15:03
מתפקידי להביע את דעותי מבלי לסנן בהתאם לסיכויי ההקשבה לי. אני עשיתי את המאמצים ושלחתי את המאמרים עוד לפני פרסומם באתר, לפייגלין ולמספר ניצי הליכוד. מעבר לכך אינני יכול לעשות הרבה, אך יש באפשרותי את היכולת להרגיע את מצפוני בכך שאת מה שיכולתי לעשות עשיתי, ולו היו לי דרכי פעולה אחרים ואת היכולות אני רוצה להאמין שהייתי עושה גם אותם. אם נתניהו יזרוק עצם ללפיד וידרוש בד בבד שהוא לא יתערב בעניינים המדיניים אז אולי אולי לא יהיה יותר מדי נורא, וכמקורב לעולם הדתי והחרדי אני מקווה שהנזקים של לפיד יהיו מינורים ושיצליחו להגיע להבנות למרות שזה נראה כמעט בלתי אפשרי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
3
משה פייגלין צריך להיבחר לראשות
  הליכוד. הבנת?   25/01/13 15:01
כתוב תגובה ל- הליכוד. הבנת?
4
אתה ממליץ לבגוד בבוחרים, וחבל.
  אהוד פרלסמן   25/01/13 15:11
כל האנשים שחושבים כמו פייגלין לא הצביעו לליכוד. הם הצביעו או לבית היהודי או לעוצמה לישראל. פייגלין עצמו הוא נטע זר בליכוד, שכדרך הנוכלים ניסה להשתלט על הליכוד תוך ניצול העובדה שהליכוד היא מפלגה שאינה מפקחת על כניסת חברים אליה. כמו שהוא ניסה להשתלט על הליכוד, הוא יכול היה לנסות להשתלט על מפלגת העבודה, והוא פשוט נוכל!!! בן אדם ישר מצטרף כחבר למפלגה שהוא מזדהה עם עמדותיה, ולא למפלגה שהוא רוצה לשנות אותה, ולהשתלט עליה מבפנים. אתה מציע לפייגלין לגלות את פרצופו האמיתי, ולבגוד בבוחרי הליכוד שכלל אינם מזדהים עם עמדותיו הקיצוניות. התסריט שאתה מציע יסתיים בכינוס ועידת הליכוד, הדחתם של כל אלה שיצטרפו לפייגלין, וניקוי הליכוד מכל הנוכלים חסרי היושר שהצטרפו אליו במסגרת מנהיגות יהודית, ויש לשער שעוד יוכח שהם לא הצביעו לליכוד בבחירות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נדמה שהדברים האלה לא ידועים
  דאגנית   25/01/13 21:25
אני מוכרחה לומר שהדברים שכתבת אינם ידועים. הם חריפים ואודה: לא ידעתי זאת. מבהיל כל אשר כתבת. צר לי על שנער שבוטח באיש לחלוטין.
כתוב תגובה ל- דאגנית
חולק עליך פרלסמן באופן נחרץ
  עמוס שנער   26/01/13 20:45
אני אוהב אותך פרלסמן אך חולק עליך באופן נחרץ ואענה לך במספר סעיפים, לאו דווקא על פי סדר חשיבות:

[1] אינני קורא לפלג באמת את הליכוד, כיוון שברור לי שנתניהו לא ירצה בכך, ולכן הוא יתיישר לכיוון רצון חבריו במפלגה. אם נתניהו יחליט שלא להאמין לכוונות האיומים ולהמשיך בדרכו המתכופפת לשמאל, הדבר אמנם יוביל להתפלגות המפלגה, אך לאיחודה מחדש כמעט תכף ומיד.

[2] כשהייתי קטן, לימד אותי אבי ז"ל שהליכוד (שמיר)זה לא לתת שטחים לערבים והמערך (פרס) זה כן לתת שטחים. מדיניותו של פיגלין היא מדיניותו של הימין ושל הליכוד ושל שמיר ז"ל. ימין קיצוני זה לא פייגלין, אלא ימין שקורא לציבור להרוג ערבים, לשרוף מסגדים, ולפגוע בזכויותיהם הבסיסיות של המיעוט בישראל. פרלסמן הינו אדם חכם, אך התקשורת הצליחה להטעות גם אותו ולהסית את המרכז ימין בתודעתו ובתודעת העם לעמדה קיצונית. במדיניותו של פייגלין לפני אוסלו, תמכו מחצית מהציבור לפני אוסלו מבלי להתבייש. אגב קריאתו של פייגלין לטרנספר מרצון תמורת פיצוי כספי, היא אינה קריאה קיצונית, כי מדובר בטרנספר בהסכמה מלאה ומי באמת מאיתנו לא היה רוצה בזה? דווקא פינוי ההתנחלויות ללא הסכמה, ובתקופת ההתנתקות אף ללא מתן מקום חילופי, זה היה עניין קיצוני, אך נתפס בעם כעניין השייך לאנשים מתונים.

[3] הליכוד ביתנו, לאחר הבחירות האחרונות, מורכב מ11 חברי כנסת של ליברמן, שהצהיר מראש כי יתפלג מהליכוד לאחר הבחירות, ומלפחות 7 חברי כנסת ניצים מתוך הליכוד אם לא אפילו יותר. המשמעות היא שהליכוד ביתנו מורכב מלפחות 18 ניצים ולכל היותר 13 חברים שהינם יותר מתונים. זאת אומרת שרצון הרוב בליכוד ביתנו הוא למדיניות ימנית מובהקת, ולכן ההצעה שלי היא ההצעה הדמוקרטית ולא המהלך שעשוי חלילה לעשות ראש הממשלה. אילו המיעוט בליכוד ביתנו ישתלט על הרוב זאת תהיה הפגיעה בדמוקרטיה וברצון הבוחר ולא ההיפך. או במילים אחרות, קביעתו של פרלסמן היא הקביעה שאינה דמוקרטית.

[4] הציבור ידע שהוא מצביע לרשימה יותר ימנית ולכן לא מדובר כאן בהטעיית הציבור (אגב, תוך כדי כתיבת טיעוני עולה בי המחשבה שאולי בשל כך שהליכוד נעשה יותר ימני, ברחו לו מנדטים לכיוון יאיר לפיד, אך זו הערת שוליים שלא קשורה כרגע לדיון).

[5] מאז ומתמיד נעו חברים מהמפלגות הקטנות אל המפלגות הגדולות, מתוך רצון להיות במרכז העניינים ולהשפיע. גם שלי יחימוביץ איננה חברה מובהקת במפלגת העבודה, ואני מניח שעד להצטרפותה לשם היא מעולם לא תמכה בקלפי באותה המפלגה (גם היא רמאית?)ומה עם סתיו שפיר ומירב מיכאלי ועם אופנהיימר לו חלילה היה מצליח להיכנס לרשימת העבודה? גם על יוסי ביילין אפשר לומר שמקומו הטבעי הוא במרצ, אך שנים הוא פעל במפלגת העבודה.

[6] גם אם פייגלין אינו היה מתאים בדעותיו לליכוד, הוא פעל בצורה ישרה ועל פי החוקה. אילו הוא היה באמת נטע זר הבעיה לא הייתה שלו אלא של הליכוד שהיה לו מספיק זמן בכדי לשנות את התקנון. אני יכול להבטיח לך שלעולם לא היה נכנס פייגלין למרצ או למפלגת העבודה. אגב, פייגלין נהג בצורה ישרה ואף קרא לציבור להצביע לליכוד ביתנו והוא הדגיש ששינויים צריכים לבוא מהמרכז ושהוא מתנגד למפלגות סקטוריאליות, ולכן הוא רץ במפלגה חילונית. [אגב, המון טוענים כך, אך כשמשהו עושה מעשה אז קוראים לו נוכל].

[7] חכם אחד בשם דניאל סבלדי הגיב למאמרי וטען שהשמאל עם 61 מנדטים היה מצליח לשלוט. אני הרחבתי את דבריו וטענתי שעם 61 מנדטים השמאל גם היו מחזירים את כל השטחים ומחלקים את ירושלים. אז הגיע הזמן שהימין לא יתבייש לנהוג כמו ימין ויתחיל לשלוט
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
בלבול
  דאגנית   26/01/13 22:40
מר שנער, קראתי בעיון את דבריך הנכונים. אודה על האמת: פרלסמן היקר שלנו קצת בלבל אותי. שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דעתי אחרת, ומבוססת על עובדות.
  אהוד פרלסמן   27/01/13 00:25
בכל ההפגנות נגד ההתנתקות בהן השתתפתי, היו תמיד דוכני החתמה להצטרפות לחטיבת מנהיגות יהודית בליכוד. הסתובבו אנשים עם רמקולים והכריזו שרק מי שחבר במפלגה יכול להשפיע, ולכן יש להצטרף לליכוד כדי להשפיע על דרכו. אז כפי שכתבתי לך, בן אדם ישר אינו מצטרף למפלגה על מנת להשפיע על דרכה, אלא כיון שהוא מזדהה עם דרכה. הגישה הזאת, שהיא גישתו של פייגלין מלכתחילה, מנצלת את הפגם הבלתי נמנע בתקנוני כל המפלגות, שאינן יכולות למנוע הצטרפות נוכלים כפייגלין ואנשיו אליהן. אז אני חוזר ואומר: בן אדם שמצטרף למפלגה על מנת לשנות אותה מבפנים הוא נוכל!!!!! כל השאר בכלל לא חשוב, וזה שיש מפקדי ארגזים של עמיר פרץ, או הצטרפות לעבודה של אופנהיימר איש מרצ, זה רק אומר שפייגלין ואנשיו אינם הנוכלים היחידים במדינת ישראל. בארה"ב אנשים יכולים להצטרף למפלגה הדמוקרטית או הרפובליקנית, ואף אחד לא מעלה בדעתו לעשות כמעשה פייגלין ואופנהיימר. כי בארה"ב היושר הוא תכונה בסיסית של האנשים, ובישראל אנשים אפילו לא מעלים בדעתם שהם רמאים כשהם הולכים בדרכי פייגלין ואופנהיימר. ובקשר לשאר הדברים שכתבת, יתכבד וילך פייגלין ויעשה לו מפלגה משלו שיקרא לה "הליכוד האמיתי על פי עמוס שנער", ונראה כמה מנדטים הוא יקבל. אם אתה באמת לא מבין שפייגלין רוכב על תמיכת בוחרי הליכוד בנתניהו ובמדיניותו, אתה באמת תמים. אם אתה לא מבין שאם הליכוד באמת יתפלג ונלך לבחירות, כשמצד אחד יהיו נתניהו וליברמן ואנשיהם, ומצד שני פייגלין ואנשיו, כל(!) המנדטים של הליכוד היום ילכו לנתניהו ואנשיו, אתה באמת תמים. ובשורה התחתונה, הצלחתו של פייגלין להיכנס לכנסת היא הצלחתו של נוכל, שהצליח לנצל את העובדה שתקנוני המפלגות אינם בנויים להתמודד עם נוכלים כמוהו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה
  עמוס שנער   27/01/13 01:15
הציבור שהצביע עבור הליכוד ביתנו ידע טוב מאוד למה הוא מצביע, והוא הצביע לליכוד אחר מהליכוד שהיה. פייגלין החזיר את הליכוד לימי שמיר [פרט את המנהיג עצמו] ובמילים אחרות, פייגלין החזיר עטרה ליושנה.
נתניהו לא יכול היה לבוא בטענות כי הוא בעצמו חבר לליברמן הניצי וקבע קו חדש למפלגה.
לו זהבה גלאון הייתה מחתימה אנשים לליכוד, הליכוד היה יודע מה לעשות, ובייננו. הפריימריז היא שיטה גרועה ביותר. סיבה נוספת שבגללה נתניהו לא יכול לבוא בטענות היא, שהיה לו מספיק זמן לשנות את התקנון.
בכל מקרה. כל מועמד נוהג להחתים אנשים למפלגתו ולהצהיר שרק מבפנים אפשר לשנות. אחרת, למה להחתים?
בכל מקרה, רוב הליכודניקים היו מעדיפים את נתניהו כברירת מחדל כי רק לו יש הרבה נסיון, ואולי אף את היכולת לנצח, לכן יכול להיות שאתה צודק בטענה שנתניהו היה מנצח את פייגלין לו הם היו מתחרים בשתי מפלגות שונות, אך בד בבד רוב הליכודניקים גם רוצים מישהו שישמור על נתניהו ופייגלין בהחלט עושה את העבודה. אגב, אני מציע תרחיש הפוך משלך.לו נתניהו יהיה זה שיפרוש מהליכוד ולא פייגלין,ויתמודד תחת מפלגה חדשה מול הליכוד בראשות פייגלין, יתכן שפייגלין יהיה זה שינצח.מה לעשות והשם ליכוד גם עושה את שלו? לסיכום, בין אם פייגלין רמאי ובין אם לא. העובדה היא שהליכוד של היום יותר קיצוני ואין סיבה שנתניהו יעשה בו כרצונו. רוב הליכודניקים רוצים ימין אמיתי, גם בקדנציה הנוכחית וגם בקדנציה הקודמת והגיע הזמן שלא יצפצפו עליהם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה פשוט נאחז בקש.
  אהוד פרלסמן   27/01/13 09:54
זה שיש עוד ועוד דוגמאות לאנשים שעשו כמו פייגלין, אבל בקטן כמו אופנהיימר, או בזעיר שבזעירים כמו מי שמבקש מאשתו וילדיו להצטרף למפלגה כדי שיהיו לו עוד כמה קולות, זה לא מכשיר את מעשה הנכלים של פייגלין שבהיקפו, בשיטתיותו ובחוצפתו, אין לו תקדים בתולדות המדינה. להאשים את נתניהו שיכול היה לשנות את התקנון זה כבר עוד יותר גרוע, ונשמע כמו להאשים אותי שיכולתי לעשות בבית פלדלת, סורגים ומערכת אזעקה ולכן אין לי מה לבוא בטענות לזה שבאו גנבים וגנבו לי את כל הבית. חוץ מזה איך אתה יכול לשנות תקנון ולדעת להבדיל בין הרמאים של פייגלין לבין אנשים ישרים שרוצים להצטרף לליכוד (כמו הבן של הבן-דוד שלי שפתאום ראיתי אותו עם חולצה של "הליכוד הצעיר" או משהו כזה). פייגלין לא החזיר את הליכוד לשום מקום, כי הליכוד מעולם לא היה במצב שבו המנהיג שלו הצהיר על תמיכתו בשתי מדינות לשני עמים, ואני חוזר ואומר שכל מי שיש לו את הדעות של פייגלין, לא הצביע לליכוד אלא לבית היהודי או לעוצמה לישראל. אני חושב שפשוט אי אפשר להתכחש לעובדה הזאת, וכפי שכתבתי, אני מקוה שעוד ימצאו הוכחות לכך. להזכירך, היו בחירות מקדימות בליכוד שבהן הצביעו חברי הליכוד, ופייגלין קיבל 23% ונתניהו 77%, וברור שכל אלה שבחרו לפייגלין אלה האנשים שלו. אם היית עושה בחירות כאלה בין מצביעי הליכוד, היית מקבל פשוט 0:100. ולבסוף, זה שאתה טוען שאם לפייגלין יהיה את השם של הליכוד הוא יקבל יותר, זה באמת מבטא את אמונתך שבוחרי הליכוד הם אנאלפבתיים מטומטמים לחלוטין. לסיכום, אתה פשוט נאחז בקש. זה נכון שיש הרבה מאוד ליכודניקים שלא רוצים שתי מדינות לשני עמים, אבל לא מהנוכל פייגלין צריכה לבוא ישועתם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה
  עמוס שנער   31/01/13 17:11
מצטער על העיכוב. אתה מכיר אותי פרלסמן ויודע שאינני זמין תמיד למחשב. דעותנו תשארנה חלוקות באשר למידת יושרו של פייגלין,אך הייתי רוצה להגיב לטענותיך לשיטתך מתוך הנחה, שאינני מסכים איתה, שפייגלין אכן רמאי. השמאל כל הזמן מקבל את מה שלא מגיע לו בניגוד לדעת הרוב ותוך ניצול חולשות הדמוקרטיה. ואם לרמאות כביכול של פייגלין אפשר לקרוא רמאות מתקנת. אז אין לי בעיה. הליכוד ביתנו עכשיו מפלגה שברובה המכריע היא ימין אמיתי (לא רוצה להשתמש במילים ימין קיצוני, כי זו לא דעתי) ואין שום סיבה שנתניהו ימשוך אותם לכיוונים שבהם הם לא רוצים להיות.
באשר לפריימריז, אינני חושב שצריך לתקנם אלא צריך לבטלם ולהנהיג את השיטה הישנה שתמנע את הסחטנות והחקיקה הפופוליסטית, ואם כבר פריימריז, אז חברות במפלגה צריכה לדעתי להקבע באמצעות השתתפות במספר מסויים של פעולות ועניינים מפלגתים, שיוכיחו קרבה למפלגה ולא באמצעות כמה שקלים, גם אם שיטה זו תמנע התגייסות המונית בזמן קצר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
סוף סוף הגענו לעמק השווה.
  אהוד פרלסמן   1/02/13 09:29
לפחות בעניין של ביטול הבחירות המקדימות אנחנו מסכימים, ואני רק רוצה לספר לך שאני הבנתי את זה כבר בבחירות המקדימות הראשונות שהיו כאן, ואלה הבחירות המקדימות בד"ש. היה חבר שלנו שהתמודד, והוא גייס את כל החברים חוץ ממני (בגלל שהוא ידע שאני לא אסכים), וכולם היו בטוחים שהוא ייבחר, ואז התברר שלא רק לו היה את השכל הזה, ולמרות שקשה היה לנו להאמין, היו שם הרבה כאלה שהיו להם הרבה יותר חברים משהיו לחבר שלי. היה שם אפילו דרוזי אחד שהביא אלפי קולות של דרוזים ונכנס לכנסת, ואחר כך התברר שבכל הכפרים הדרוזים האלה ד"ש קיבלה נדמה לי שישה קולות!!! אז מה לעשות שישראל היא מדינה של רמאים, ואני לא אומר יהודים רמאים, כי יש גם דרוזים רמאים, וגם ערבים רמאים שנכנסים לתוך הארגזים של מפקדי הארגזים של עמיר פרץ. ואילו בארצות הברית השיטה הזאת עובדת, כי יש לי חברות שגדלו שם והן חונכו שם להיות כל כך ישרות, שהן פשוט לא יכולות להעלות בדעתן להשתתף ברמאות כזאת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
השמאל עם61 מנדטים היו מושלים!
  דניאל סבלדי   26/01/13 00:43
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
דניאל סבלדי מבין עניין
  עמוס שנער   26/01/13 19:44
השמאל עם 61 מנדטים, לא רק היו מושלים, הם גם היו ממשיכים להחזיר שטחים, עד לגרגיר האחרון וצועקים דמוקרטיה. הגיע הזמן שהימין ילמד לנצל את כוחו. זו לא כוחנות, זאת דמוקרטיה, וברגע שהימין מתמהמה הוא פוגע ברצונו של הרוב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
סגידה לדעות הגויים והתקשורת
  דאגנית   26/01/13 20:52
אני מצטרפת לדעה שהימין עם 61 מנדטים יכול וזכאי להקים ממשלה בלי אף גורם שיפריע לו, וישים לו מקלות בגלגלים לאורך כל הדרך. הבעיה היא לדעתי - נתניהו - החושש מפני מה יגידו הגויים, מה תגיד התקשורת, מה יגידו ומה יגידו. וזו טעות, זו כניעה שלא במקומה. תפילתי שהם יגיעו בסופו של דבר לעמדה זו ויקימו ממשלה בלי שום שמאל.
כתוב תגובה ל- דאגנית
התחשבות הימין בשמאל
  דאגנית   26/01/13 21:52
מר סבלדי, כל כך צדקת. אכן השמאל היה מקים ממשלה בלי הנד עפעף ובלי שום ספיקות ומצפצף על הימין. אבל הימין לעולם צריך להתחשב בשמאל, מה יאמר, מה יגיד, איך יגיב, ולעזאזל - אולי גם איך לנשום?
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
לפתוח את דלת הסוס הטרויאני
  יואל ארנון   26/01/13 23:07
כלומר, הגיע הזמן שפייגלין ומרעיו יממשו סוף סוף את מה שבאו לעשות מלכתחילה - יאספו את כל המנדטים שגנבו ממצביעי הליכוד בעזרת מתפקדים שמעולם לא חלמו להצביע לליכוד, יפתחו איתם את דלת הסוס הטרויאני, יהרסו את החומות ויסגירו את העיר לידי האויב. זה היה תרחיש ברור מראש, ולטיפשים שהצביעו לליכוד למרות זאת בהחלט מגיע לקבל את העונש הזה. בכך הם דומים לטרויאנים המקוריים שהכניסו את הסוס לעירם תוך התעלמות מכל פעמוני האזעקה.
כתוב תגובה ל- יואל ארנון
קרא את התגובה שלי לפרלסמן
  עמוס שנער   26/01/13 23:58
התגובה שלי אל פרלסמן מתאימה גם לך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
מרבית מצביעי הליכוד הם ימניים
  אבי געזונט   27/01/13 00:16
מאוד ומתנגדים נחרצות לנאום בר אילן המביש. הסיבה היחידה שלא הצביעו לבנט היא בגלל החשש מההשלכות שיהיו להחלשת מפלגת הימין הראשית. החשש היה שליכוד קטן היה מידי היה מאפשר לפרס להטיל את הרכבת הממשלה על מועמד מהשמאל תוך העברת ש"ס לגוש השמאל.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
8
יפה כתבת שנער.
  דמוגרף   28/01/13 04:41
כרגע חובת ההוכחה מוטלת על פייגלין ובנט. מה עם המחטף שמבצעים כרגע בגין הבוגד והרועץ המישפטי ויינשטיין? כל האדמות שהם מעבירים לערבים הבדואים? פיצויים כספיים? על מה בדיוק? על זה שהפרו חוק שנים ובנו בצורה פרועה היכן שרצו?
כתוב תגובה ל- דמוגרף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il