|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשלנות פושעת
מאת: יואב יצחק  |  16/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק נגוע בוירוס החרדיות
  ולכן מאמרו   16/03/13 13:40
כתוב תגובה ל- ולכן מאמרו
יואב,איך רצית שיוכנס עבריין
  לממשלה???????   16/03/13 20:33
המאמר הזה מאוד מפליא.
יואב יצחק הינו עיתונאי מעולה שנלחם בשחיתות כפי שאף אחד אחר לא מגיע לקרסוליו.

לכן מאוד מפליא כי יואב למעשה מבקש כי יכניסו עבריין מורשע ומקבל שוחד כאריה דרעי להיות שר בממשלה.
המשמעות של המאמר יואב יצחק היקר היא פשוט להכניס את דרעי הגנב הנקלה ומקבל השוחד לתפקיד שר בממשלת ישראל ולמרבה החרפה.
כתוב תגובה ל- לממשלה???????
2
להיות שר אוצר זה מרשם בדוק
  לכישלון   16/03/13 13:42
ולהליכה הביתה. מבחינה זו יראה העם ויפנים זאת שהכלכלה אינה כ"צעקתה" של העמך שאותה הוביל לפיד עם הקריאה הפופוליסטית הזולה - איפה הכסף?!!!!!!!

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- לכישלון
3
ממש לא מר יואב...זו השיטה
  בישראל   16/03/13 13:43
ממש לא מר יואב...זו השיטה בישראל... השרה ציפי לבני ניסתה להיות יותר חכמה מהאפפיור ונכשלה... עכשיו היא תעבוד חכם...הבינה שרוה"מ ביבי למד היטב את קורס "ההשרדות" בסיירת... ציפי לבני אישה לומדת...דוקא איתה הייתי אומר "יש עתיד"... מרגרט תאצ'ר : "אם תרצה ברברת דבר עם גבר..אך אם תרצה שמשהו יתבצע...בקש מאישה "... חנן וייס
כתוב תגובה ל- בישראל
להבין מנטליות ערבית-למנוע אסון
  ראיס-פוטין-בוטוקס   16/03/13 16:14
גולדה הלכה לדבר עם מלך ירדן-לא מקובל אצל שליט ערבי
לכן גרמה למלחמת העצמאות,באומרה NIET ,וכך תזכרי
עם סעדת-גולדה NIET =סעדת 1973 חייב נגדה היה לצאת
ציפור קטנה שפיצר?ערבים נגעלים מרייס,הילרי,ציפי-קומפלט.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-בוטוקס
4
נתניהו יהיה שר אוצר על,
  Rehvot   16/03/13 13:53
כל החלטה תקבל אישור של ביבי. ווהחרדים? גזענות? יואב אינך מבין מה זה גזענות! לאיזה חרדים הנך מתכוון לאשכנזים או לספרדים? חשבתי יואב שאתה דואג איכות השלטון נגד שחיתות. החרדים בזזו את קופת האוצר באור השמש מבלי שיתרמו למדינה דבר וחצי דבר. תראה כיצד עמדהה חריש החדשה לקום , תראה כיצד נבנו השכונות בבית שמש ובקרית גת. לא שר האוצר מנהל את האוצר אלא פקידי האוצר ,זה קרה גם בתקופת נתניהו כשר האוצר. וגם בתקופת בייגה שוחט ולוי אשכול..... תן ללפיד קרדיט. כמו שלוי אשכול ביקש .
כתוב תגובה ל- Rehvot
החרדים לא גנבו הם קבלו
  הקיבוצים גונבים   16/03/13 13:58
החרדים "עובדים" דרך הקלפי בהתאם לחוקי מדינת ישראל...ניהול מו"מ קשיח... הקיבוצים והמושבים לוקחים הלוואות ולא מחזירים..וזה נגד חוקי המדינה... לסיכום החרדים מקבלים הקיבוצים והמושבים גונבים... חנן וייס
כתוב תגובה ל- הקיבוצים גונבים
הכותב משכתב היסטוריה
  טולדנו   16/03/13 14:22
מאז שנת 77 העסקנים החרדים עוסקים בגניבה מאורגנת של כספי מדינה (לא מדבר על מה שהם מצליחים לסחוט מהמפלגה הארורה הקרויה הליכוד) אלא מהרמאויות של זיוף תעודות זהות וניפוח מספרם של אברכים כדי לחמוס כספים ממשרד החינוך, הדתות ושאר גופים ממשלתיים. -תעשיית העמותות החרדיות -כספי מדינה שזורמים לכיסים פרטיים בתואנה של תקצוב מערכת החינוך החרדית "העצמאית" ועוד ועוד. הכותב שכח עובדה אחת : הקיבוצים הקימו את המדינה ,שמרו על גבולותיה ,היו הבסיס להצלחת כל המפעל הציוני .התנועה הקיבוצית הייתה חוד החנית של צה"ל ובנים רבים נפלו במלחמות ישראל. גם כיום אחרי ההפרטות התעשיית הקיבוצים מייצאת במיליארדי דולארים.לעומת החרדים שלא מייצרים מאומה ולא תורמים כלום בשום תחום: אפס מאופס. לסיכום: החרדים לא תורמים מאומה למדינה,חומסים את כספה. מרבים ריב מדון ,שינאה וגלותיות וגוררים את מדינת ישראל ליישות שטאטלית אומללה. הקיבוצים הקימו המדינה והקריבו יותר מכל להצלחתה. בבחירות הקרובות מפלגות המרכז יקימו ממשלה ומובטח לכותב שהחרדים יפסיקו לחמוס את כספי המדינה ותוכחד הסכנה של הפיכת ישראל למדינת שטטטל כוזרית סמי-פגנית.
כתוב תגובה ל- טולדנו
צודק ב-% 1000 !!!!
  שונא/בז לחרדים   16/03/13 16:55
היום יש הדרת חרדים??
נכון ובצדק!

באותו יום שחרדים הודיעו בריש גלי שהם ל-א מוכנים בשום פנים ואופן להתגייס לצהל ול-א מוכנים שטיפת דם א-ח-ת שלהם תשפך למען הכלל ,הם ורק ה-ם הוציאו את עצמם מהכלל!

חרדים הם דוגמה קלאסית מדוע הגויים שונאים את היהודים..

אני בא מחו"ל ושם גויים אומרים (על יהודים תושבי המקום) : אתם מסתתרים מאחורי גבינו וחושבים רק כסף !!!
היחידים שנלחמים הם ישראליים ( וכוונה לחילוניים בלבד)....
כתוב תגובה ל- שונא/בז לחרדים
חנן וייס , תגובה אהבלית !
  נירון קיסר   16/03/13 14:48
החרדים לאגנבו ? הם גנבו עם רשיון ! שכחת שמושבים וקיבוצים הגיעו לידי כונס נכסים . על חרדים שהגיעו לשם לא שמעתי .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון, מסתבר שאתה די בור
  מגיב ותיק   16/03/13 21:40
לתת פטור כול כך מהר לצד השמאלי ולהכפיש כמעט בנימה אנטישמית את החרדים ?

האם אתה מכיר את ההיסטוריה של הלוביסטים משמאל בכול כנסות ישראל ?
האם אתה מכיר את פרשת חובות הקיבוצים וכיצד זה נסגר ?
האם אתה מכיר את פרשיות ההסתבכות הפיננסיות של המושבים וכיצד זה נסגר ?
האם אתה מכיר את הלוביסטים שדאגו שנות דור לקרקע לקיבוצים, לחשמל כמעט חינם, ולסיבסוד כול דבר שזז שם ?

האם אתה בעד זה שכיום אחוז קטן מאוד באוכלוסייה מחזיק בחלק הארי של הקרקעות של המדינה (שנתנו לו לחקלאות וכיום אין בהן חקלאות)
האם אתה מכיר את פרשיות הספסור בנדל"ן זה ע"י טייקונים שחברו לקיבוצים (וגם למושבים) ?

למה לוביסטים מצד שמאל שחלבו את המדינה זה בסדר ולוביסטים מצד החרדים זו גניבה ?
(רק אל תספר לי על יפי הבלורית והטוהר...)

לא שאני מצדיק את החרדים לחלוטין, אבל לכול מגזר היו לוביסטים שניצלו את כוחם הפולטי ושדאגו לו, כך רוב השנים בשמאל וכך גם אצל החרדים. אם אתה מכיר מישהו מהחרדים שגנב, תתיצב מחר במשטרה ותתלונן, אחרת אתה מוציא לעז אנטישמי.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה בעד מינוי עבריין שפוט כשר!
  נירון קיסר   17/03/13 07:55
איני מבין בדיוק את השנאה שלך לקיבוצים ולמושבים אבל אני מבין טוב מאד שאין לך שום בעייה שעבריינים מורשעים ינהלו את המדינה . אין לך שום בעייה שכבר היום 30% מתלמידי כיתות א' שחבשו את ספסל הלימודים השנה הם מהמגזר החרדי . מה שאומר שבעוד 12 שנה בבחירות יתווספו עוד 30% מצביעים חרדיים שימליכו עלינו ראש ממשלה והם יחיו כמו אריסים ואנחנו נשיר : "עבדים היינו לחרדים בישראל" . אנחנו נפרנס אנחנו נאבטח להם את התחת והם , כשייתש כוחנו ונרצה להניח את ראשנו למנוחה , יניפו עלינו את השוט ויטילו עלינו עוד מיסים כדי לפרנס אותם .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון, פלקאטיות מצערת
  מגיב ותיק   17/03/13 10:35
1. לא, אני בעד זה שדרעי יעוף לנו כעת ועכשיו מהעיניים, אבל אני נגד הדבקת תוויות למגזרים שלמים.
כמו שאני בעד זה שכול הפוליטיקאים שסרחו בעבירות שונות ייעלמו לנו מהעיניים,(כמו אותו שר תוחב לשון, ר"מ לשעבר הסבוך במשפטים, אפילו נשיא מכהן שעל שמו רשומה הונאת אוסלו.)

2. מה קשור עניין העובדות שציינתי לגבי הקיבוצים והמושבים והלוביסטים שלהם כול השנים, לעניין השנאה ? איני שונא קיבוצים, (אפילו אשתי היא קיבוצניקית לשעבר...)

3. אתה מצחיק אותי, אני מסכים בהחלט עם מה שכתבת לגבי ההשכלה/יצרניות החרדים, אבל שוב, מה זה קשור לעניין הגדרתם כגנבים.
לא, הם לא גנבים הם ניצלו את כוחם הפוליטי לעשות למגזרם.
יש לי הרבה טענות לחרדים, אבל אני נגד החרמה והדבקת תוויות.

אגב, אני לא בטוח כי ההשתמטות החילונית קטנה מההשתמטות החרדית, אני מכיר מסגרות צבאיות של לוחמים בני ישיבות שאף אחד לא שמע עליהם.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
הדרת החרדים - גזענות?
  אורי ג.   16/03/13 14:14
החרדים קיבלו את הזכות להתפרנס ללא השתתפות בשוק העבודה. הדרתם מן הממשלה היא צעד מתבקש כדי לשנות את המצב. היא אינה גזענות.
כתוב תגובה ל- אורי ג.
6
צודק - אבל להפך.
  אהוד פרלסמן   16/03/13 14:35
נכון שלמנות את לפיד לשר האוצר זה כמו למנות את עמיר פרץ לשר הבטחון, אבל אף אחד לא הוכיח שפרץ היה שר בטחון כושל. מי שהוביל את הממשלה באף ללבנון, תוך הבטחה שחיל האויר יעשה את העבודה בלי כניסה קרקעית, זה הרמטכ"ל הגאוני דן חלוץ, ולא שמענו שסגן ראש הממשלה, הרמטכ"ל לשעבר שאול מופז, בכלל צייץ. היחידי שכנראה היה לו קצת שכל וכן אמר משהו זה בן אליעזר. ובקשר לענין החרדים, לבית היהודי יש מספיק סיבות לרצות שהם יהיו מחוץ לממשלה, ואילו אצל לפיד זו בכלל לא גזענות, זו אנטישמיות!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
"אנטישמיות" , פרלסמן ?
  שלמה המגיב   16/03/13 16:31
מה קורה לך , פרלסמן ? האם כל מי שלא מקובל עליו סדר היום וסדרי העדיפות של החרדים , הוא "אנטישמי" ? איזה סגנון זה לתמודד עם גישה אחרת בפוליטיקה ? ובכלל "אנטישמי" הינו אנטי יהודים ולא אנטי הדת היהודית ואל תערבב מושגים . האם לפיד הוא נגד עצמו ? האם הוא "יהודי" פחות מהחרדים , שחלקם בכלל לא ציונים ? האם אסור בפוליטיקה להתנגד לערכים של החרדים , המעדיפים ללמד תורה , במקום לפרנס את משפחותיהם ? האם אסור לבקר את התחמקותם מלשרת בצבא , פן אדון פרלסמן יגדיר זאת "אנטישמיות" ? אסור לבקר את "הגזענות" שלהם , בגין ההפרדה המגעילה בתוכם , בין אשכנזים ומזרחיים ובין גברים ונשים , מחשש שפרלסמן יראה בכך "אנטישמיות" ? וביננו , פרלסמן , מי "מדיר" כאן את מי ? הרי יהדות התורה אפילו לא מוכנה שיהיה לה שר "בממשלת הציונים" ! , נו , מי שמתנגד לשתף פעולה עם "ערכים ואורח חיים" כזה , הוא "אנטישמי" ? דרך אגב , במפלגת יש עתיד ישנם ( מתוך 19) - 3 דתיים שמתוכם 2 רבנים , 2 יוצאי אתיופיה ו 5 מזרחיים ! , נו , זה הרבה יותר "יהודי" מאשר "הדרת" המזרחיים ביהדות התורה ו"הדרת" האשכנזים" בש"ס ! ואתה עוד מעיז לכנות יהודי - "אנטישמי" ? וואלה , פרלסמן , הצלחת לעצבן אותי כהוגן ! ואני בכלל לא הצבעתי ללפיד בבחירות !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תתעורר אהוד.
  יוסי מ   16/03/13 18:03
אהוד המציאות השתנתה.זה שלנתניהו יש אינטרס אישי להמשיך עם העלוקות,הפראזיטים האנטי ציונים שלא מכירים במוראה של מלכות ובריבונות המוסדות הממלכתיים, זה לא אומר שמותר לשכתב את ההיסטוריה.
מה שקורה עם החרדים זו התנהגות של נצלנים ששולחים את בנינו למלחמה והם נשארים מאחור, והם אלה שחיים כטפילים על גבם של ילדנו שגם משרתים בראש מורם, וגם נדרשים לשלם על כך ועוד הם נתפסים כלא יהודים, בלשונו של איש הזוי, כמו עובדיה. זה ורק זה היה צריך להספיק למי שקיבל חינוך בית"רי, ושקרא כמה מכתבי זבוטינסקי על דת ומדינה ועל עליונות הריבון והמשפט,להוקיע אותם מחוץ למחנה.
.
אינטרס פוליטי נקודתי הוא לא סיבה לעצימת עיניים.
ש"סז צריכה להיות מוקעת מהחברה הישראלית מאותו רגע שבעל הבית שלה קרא לבית היהודי בית של גויים,ולצורך של בחירות.שם ואני אזכיר לך את הדברים עוד ועוד בהמשך, שם נגזר גורלם.
יאיר לפיד הוא לא אנטישמי ולא קרוב לזה ואני לא מצביע שלו ולא אצביע עבורו. הוא מייצג את הישראליות בלי כל השוואה לדרעי ועובדיה יוסף.וכדאי להתרגל לעובדה שיש זרם מרכזי מהותי, גדול יותר מהליכוד שנמצא במרכז המפה (אתמול הוא נקרא קדימה, היום יש עתיד ומחר כנראה שוב קדימה)במקום שבו היה פעם הליכוד, במרכז הלאומי-ליברלי.
.
האיש היחיד שהיה לו אינטרס להמשיך עם ש"ס ולצרכים אישיים שלו, הוא אותו אדם נהנתן נבזה וניקלה,שדירדר את הליכוד אל עברי פי פחת והגיע הזמן שגם אתה תתעורר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי מ- אתה דוגמא לאנטישמיות
  אבי123   16/03/13 23:26
אתה כותב על החרדים בסגנון שהאנטישמים באירופה כתבו על היהודים. וכן, מפלגה שמחרימה מראש מפלגות חרדיות היא בהחלט מפלגה אנטישמית, בעיניי.
כתוב תגובה ל- אבי123
לאבי123, הערה בענין משפט קצב.
  אהוד פרלסמן   17/03/13 01:17
כיון שהבעת התענינות במאמרי על קצב, אם רצונך לקרוא מאמרים נוספים שפרסמתי בנושא, לחץ על המילה הבאה: כאן .
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שלמה ויוסי: אתם צודקים וגם אני
  אהוד פרלסמן   16/03/13 23:44
לשלמה: לפיד הוא לא נגד היהדות, הוא לא נגד הכלכלה, והוא לא נגד ריקודים אסקימוסיים, פשוט כי את כל השכלתו הרחבה הוא שאב מספריו של הפילוסוף היווני קופרניקוס, אותם קרא בשקידה, ובספרים האלה לא כתוב כלום על יהדות, כלכלה, וריקודים אסקימוסיים. חוץ מזה קצת מצחיק שאתה מספר בגאווה שלא הצבעת ללפיד. אתה בטח בטוח שהצבעתי לש"ס. ליוסי: אוי ואבוי לנו אם האפס הכלומניק הזה היה מייצג את הישראליות, וזאת למרות שאתה צודק בכך שמצביעיו, ובהם כמה מחברי הטובים ביותר, אכן מייצגים את הישראליות. חוץ מזה, תפסיק לחשוב שאני כזה מעריץ של נתניהו, ונדמה לי שכבר כתבתי לך שאחד הדברים ששוברים לי את הלב זה שהצבעתי בעד שרון ולא בעדו בבחירות שהיו ביניהם בליכוד, ולכן אני אחראי להתנתקות יותר מכל שמאלני. אבל מה שחשוב זה שכל מה שתכתבו על החרדים מקובל עלי, ואתם לגמרי צודקים, ובכל זאת לפיד הוא אנטישמי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
למה "בכל זאת.." ,פרלסמן ?
  שלמה המגיב   17/03/13 09:43
"..ובכל זאת לפיד הינו אנטישמי.." , לא מוותר פרלסמן, על סגנון השוק הרדוד והשכונתי הזה , של השיח הפוליטי , שבו כל אדם שמאלני הא "בוגד" , כל אדם ימני הוא "פשיסט" וכל אדם סוציאליסט הוא "קומוניסט" וכל מי שהינו חילוני וליברל הוא "אנטישמי" , כל מי שמתנהל בתקיפות בהתנהלותו הינו "נאצי" וכיו"ב !. חבל , פרלסמן , ממך ציפיתי ליותר ! ,טוב , העיקר שמשה קצב הינו "צדיק שנעשה לו עוול" ע"י מערכת המשפט , ובכלל , אין לפרלסמן לומר אף מילה רעה על האסיר לשעבר דרעי , שכעס "שהידרו" אותו מלהיות שר בכיר בממשלת העם היהודי ומה שחשוב לפרלסמן להדגיש , זה שלפיד הוא "אנטישמי" (?). אתה גורם לי צער ואכזבה , פרלסמן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
פה זה לא הכנסת, ואתה זה לא ב.ג
  אהוד פרלסמן   17/03/13 17:20
כל פעם שבן גוריון רצה להרגיז את בגין בכנסת, הוא היה אומר משהו על אלטלנה, ובגין היה מתחיל לצרוח. אבל לימים נסתבר שבן גוריון שיקר בכנסת כל הזמן, ושבניגוד לדבריו הוא אכן ידע מראש על אלטלנה, ושהוא טמן לבגין מלכודת במכוון, ושהוא שלח את חיילי צה"ל לההרג במלחמת אחים שאותה ניהל למען מפלגתו, מפא"י. אז אתה חושב שאם תגיד לי קצב אני שוב אתחיל לצרוח, אבל אני כבר מבין שבדיוק כמו שבן גוריון ידע את האמת, גם אתה כבר יודע את האמת, כי לא התאפקת, וקראת את ההוכחות שלי, ואתה מבין מצויין שנאור הרשיעה את קצב בנימוקים מופרכים, מגוחכים, ומנוגדים לאמת. ואתה גם מבין מצויין שהסיכוי שהיא לא ידעה את האמת, ושכל מה שהיא כתבה זה אוסף של טעויות בתום לב, זהה לסיכוי שאתה יושב עכשיו וכותב לי מחללית סודית שנחתה על המאדים. אז אני שמח שלפחות אותך שכנעתי, כשם ששכנעתי כבר אלפים שקראו את מאמרי, שאחד מהם פורסם באתר רוטר וקיבל יותר ממאתיים תגובות. ואני ממשיך במאבקי לגילוי האמת, ומקווה שבסופו של דבר לא רק את שלמה המגיב אשכנע, אלא גם גדולים וטובים ממנו, ושבעקבות מאבקי הדון קישוטי תודח השופטת נאור מתפקידה בבית המשפט העליון, ויבוא לציון גואל. אני מאחל לך בריאות ואריכות ימים, ושתזכה לשמוח איתי בשמחתי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
7
יואב יצחק צודק, אבל...
  א.ל. רמת-גן   16/03/13 14:39
אילו ברירות היו לנתניהו ? 42 הימים שהיו מוקצבים להקמת הממשלה- תמו. נשאר רק ללכת לבחירות בעוד 90 ימים,משמעו להשאיר את המדינה במצב של בוקה-ומבולקה כלכלי-מדיני-ובטחוני. אבי אבות החטא היה בנט שכרת את הברית הלא קדושה עם לפיד,והביא להחרמה הגזענית והמבישה של הציבור החרדי,ולהצנחת לפיד למשרד האוצר.בארה"ב אחד כמו לפיד עם מטען כזה עלוב של ידע בכלכלה, של השכלה אלמנטרית,של נסיון ניהולי ופוליטי - לעולם לא היה עובר את השימוע בסנט לאישור מינויו כשר האוצר. בארץ לפיד לא היה מתקבל לעבודה ככספר בסניף בנק.בנוסף התנה הגאון הזה את הסכמתו להיות שר האוצר בזה שלא יהיה מעליו שר על כלכלי...ועוד בטרם התישב על כסא השר, הוא זרק אליבי לכשלונו העתידי: "...אם אכשל,זה יהיה גם כשלונו של נתניהו.."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
8
אני מתפלא עליך יואב .
  נירון קיסר   16/03/13 14:40
על סמך מה אתה קובע את הקביעות הללו ? תוכיח לי בבקשה לכמה שרי אוצר במדינת ישראל היה תואר בכלכלה ? מה שווה לי שר אוצר עם תואר פרופסור בציור ? מה שצריך כדי להיות שר אוצר טוב זה ראש פתוח וכושר אבחנה בין עיקר לתפל וכושר לקבל החלטות כבדות כקלות . לעניין החרדים , הרי אותם חרדים יכלו אילו רצו , להסכים לתנאיהם של לפיד ובנט ולשתף פעולה בשיוויון בנטל , לשתף פעולה בלימודי הליבה ולהפסיק את הסחטנות שלהם שעברה כל גבול הגיוני . האם אינך יודע או שאתה מנסה להיתמם , שהמיגזר הערבי מקבל בדיוק את אותן הזכויות שהמיגזר החרדי מצליח להשיג וכך , שני המיגזרים האלה חיים על חשבוננו מבלי למלא שום חובה אזרחית . מגדלים משפחות ענק על חשבוננו שמיום ליום מגדילות את ההוצאות עליהן מבלי שישתתפו בהכנסות . באותה מידת שטות יכולת לטעון שזו גזענות לשמה לא לצרף את מרץ לממשלה או את טיזועיבי . עד עצם היום הזה האמנתי שאתה אחד העיתונאים ההגיוניים שנותרו לנו באמצעי התקשורת . אל תגרום לי לחשוב שסתם האמנתי בך .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
9
תגובה
  פטריוט ישראלי   16/03/13 14:41
בדרך כלל יואב מעלה דברים חשובים וחכמים, והוא גם כותב באומץ רב וללא משוא פנים, אבל על ענין הממשלה החדשה השותפים שלה ולפיד, ואני לא הצבעתי ללפיד ולא לממשלה הזו פיללתי, הדברים שכתב הוא יורה סתם באויר, אלו שטויות במייץ עגבניות, אדם לא צריך להיות פרופסור לכלכלה כדי להיות שר או שר אוצר, (למשל כששמעון פרס היה שר וראש ממשלה בישראל לא היה לו שם השכלה גבוהה פורמלית) הוא צריך להיות עם בטחון עצמי חיובי השקפת עולם נכונה ויכולת ראיה קולקטיבית וחכם ולדעת להוביל מומחים לכלכלה כדי למצות את השקפתו ( ואגב אני מכיר כמה אנשים שיש להם תוארים ופרופסורה בכלכלה והם לא חכמים ולא יודעים להפעיל מערכות) , ואז הוא יכול להיות גם נשיא המעצמה מספר אחד בעולם ארה"ב, ועוד דבר יואב ההדרה שאתה מדבר עליה היא על בסיס פוליטי ולא על בסיס גזעני אז רד מזה כי זה לא מחזיק מים חוץ מזה שהגיע הזמן שהמפלגות החרדיות יקבלו קצת פרופורציות לכוחם האמיתי בחברה
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
הפעם ליואב עלה השתן לראש
  עובד אלילים   16/03/13 23:05
מה קרה לך יואב? עד היום חשבתי שאין אצלך אלא דברים חכהים והנה כאן הוכחת את הכלל שגם עיתונאי טוב יכול לחשוב כמו הטיפשים. מה יש, מה קרה, עמיר פרץ היה שר בטחון אהבל והמדינה לא קיבלה שחמט. מכל הצדדים הקיפו אותו רמטכל ראשי אמן שבכ ומוסד וגם אם הוא היה נותן פקודה לתקוף את ארצות הברית לא היה קורה כלום. שום ג׳יפ לא היה זז מול צבא ארהב. וגם בעת מלחמה שר הבטחון כזה לא נותן פקודות מבצעיות. אז אתה יכול להיות רגוע כי פרט לזה שלפיד לא יודע לקרוא דוחות כלכליים הוא בוודאי לא יודע לכתוב הוראות בנושאים כלכליים. במשרד האוצר יושבים פקידות בכירה מומחים ומוכשרים שיודעים לסכם מספרים ולבנות מאזנים ולהצביע על המקורות הכספיים לתקציב המדינה. ואלה יביאו את הניר הכתוב סינית בעיני לפיד והוא יחתום. יואב אתה יכול להרגע. באמת לא חשבתי שאתה אהבל.
כתוב תגובה ל- עובד אלילים
10
נמאס ממסע ההסתה נגד החרדים
  ירדנה   16/03/13 14:44
הם לא חיים על חשבוננו.החרדים חיים בצניעות בניגוד לטייקונים שחיים בפאר עם חובות עתק למשלם המיסים .מה שקורה כל השנים זו הסתה מכוערת וגזענית כנגד ציבור שלם כדי להסית את האצבע מהסחטנים האמיתיים שחיים על חשבוננו כמו כל מקבלי הבטחת ההכנסה יותר מרבע מליון איש שאינם חרדים .או מי שעובד בשחור ולכן לא יודעים שיש לו הכנסה אותו אדם העובד בשחור מקבל כסף מהבטחת הכנסה ממשלם המיסים כל חודש עם ההטבות הנלוות למקבלי הבטחת הכנסה .כל האסירים כל הנרקומנים אלו הם הסחטנים ולא החרדים החיים בצניעות .כל אברך שלומד אישתו עובדת .אני רואה אותם עובדים בבורסה הם גם בהייטק .אני מעדיפה לממן תלמיד ישיבה מאיזה סטודנט באוניברסיטת בן גוריון שלומד על חשבוני מקצועות מיותרים כמו פילוסופיה או יחסים בינלאומים שעולים יותר למשלם המיסים מאותו אברך ואחרי זה אותו סטודנט קורא בעולם לחרם על ישראל די להסתה
כתוב תגובה ל- ירדנה
ממליץ לך על כדורי zyprexa
  שירזי   16/03/13 15:02
כתוב תגובה ל- שירזי
תגובה
  צנחן   16/03/13 16:41
תודה ירדנה על תגובתך זאת.לי כבר נמאס לצעוק אותה לאנשים החושבים כמו רובוטים אנטישמים.
כתוב תגובה ל- צנחן
החרדים אבירי השינאה וההסתה
  רק האמת!!   16/03/13 16:44
כתוב תגובה ל- רק האמת!!
11
Excellent analysis מצויין
  Abu Mansoor   16/03/13 14:50
יואב יצחק מימין , מתי גולן באמצע , ו גדעון לוי משמאל - אתם ישראל הטובה .
כתוב תגובה ל- Abu Mansoor
12
יואב יצחק, למה אתה מתלהם?
  חן45   16/03/13 14:50
יואב יצחק, הגזמת הגזמה פושעת.
כתוב תגובה ל- חן45
13
מקום שאין אנשים
  בן שלמה   16/03/13 15:01
מקום שאין אנשים כי כולם פוליטיקאים יואב יצחק צודק על אף שלא מציג את התמונה במלואה. יחד עם זאת ממשלה זו לא תחזיק מעמד זמן רב ומינויו של יאיר לפיד לשר האוצר בסופו של דבר יהיה פחות כואב ממינויו של עמיר פרץ לשר הביטחון או מינויה של ציפי לבני לשרת החוץ. באשר להדרת החרדים אכן דובר על הפרת מגילת העצמאות וחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
14
יש"ע-תיד
  ירושלמית   16/03/13 15:18
והיה אם אריה דרעי יפרוש מהכנסת ויבחר לעיירית ירושלים לא נשכ לא נסלח ליאיר לפיד נפתלי בנט בנימין נתניהו
כתוב תגובה ל- ירושלמית
15
האוצר של י"ל פרץ
  פרויקט בן יהודה   16/03/13 15:24
"עודו מדבר ולשון אש קטנה וקלה מתחילה לרוץ לפניו מתגלגלת היא מן העיירה לחוץ,והבין שזהו האוצר שביקש...ואמר לרוץ אחריו"
כתוב תגובה ל- פרויקט בן יהודה
16
כאשר אתה מזכיר את נתניהו בצורה
  שמחה   16/03/13 15:35
שלילית אני מבינה כעט למה אתה מרשה לעצמך לתת לדן אלון הפה המלוכלך להשמיץ את נתניהו בסגנון רחוב אפילו בשוק לא מדברים כך. הרבה מגיבים כותבים לך על כך ומה אתה נותן לחלאה הזאות ללכלך על ראש המדינה ?? איפה הכבוד שלך והאחריות שלך כלפי האתר שלך. חבל אבל כשקואים אותך לגבי נתניהו אז מבינים שהצטרפת לשאר העיתונאים מהשמאל שנתניהו זה חגיגה עבורם. אז אני מתבישת לקרוא את מה שאתה כותב .
כתוב תגובה ל- שמחה
יואב יצחק הצטרף לעיתונאים
  פנינית   16/03/13 22:39
המרושעים שלא מחמיצים שום הזדמנות לנגח את נתניהו מסיבה אישית. ישנו עו"ד אחד שתבע את יואב יצחק בעניין איזה אדם שייצג, כך קראתי, ועו"ד זה מייצג את משפחת נתניהו והופיע באחת הנסיעות שלו לחו"ל עם קהל המוזמנים, אז את יואב יצחק זה אוכל. מה אתה קושר שטות כזו לתבונה העתונאית שלך ? אתה עושה את מלחמתך עם העו"ד על גבו של נתניהו ? אתה מאבד את האימון הרחב שיש לנו בך וחבל. ובאשר למינוי לפיד, הוא המפלגה השנייה בגודלה, כלומר הציבור ראה בו כמעט ראש ממשלה, אז מכיוון שכך, שיהיה שר אוצר, הוא העמיד את עצמו כמומחה המדינה, איפה הכסף - זוכר יואב ? מעמד הביניים אתה זוכר יואב ? אז בבקשה שידאג לכל אלו. שהציבור ידע שיש אחריות בבחירת מנהיג ולא לבחור כמו עדר. אז בבקשה תרד מנתניהו, נמאס לנו לשמוע השמצות כלפיו, אנו לא קונים אותם.
כתוב תגובה ל- פנינית
את התכובה שלי לא פרסמתם כי
  פנינית   16/03/13 23:08
האמת שכתבתי מבישה את יואב יצחק ? התחלתם לסנן תגובות ? בושה לאתר שאהבנו.
כתוב תגובה ל- פנינית
17
יואב יצחק צודק הדרת חרדים
  עני מורד   16/03/13 15:38
צודק יואב יצחק הדרת חרדים זה חמור .... אבל הדרת עניים בני עדות המזרח כמוני זה רצוי.... אולי בגלל ששרתי3 שנים בצבא + 25 שנים במילואים ובגלל שהילדים שלי משרתחם 3 שנים מלאות בצבא .. אולי בגלל זה מותר לאשכנזים ולחרדים לבצע בנו הדרת עניים
כתוב תגובה ל- עני מורד
18
יואב יצחק
  אמנון לביא-לוי   16/03/13 16:00
יואב יצחק:
הפעם אני לא מסכים עם דעתך,ממש לא.
אם החרדים יתנו מעצמם הם יקבלו ויתקבלו אם לא אז לא.!
בהקשר ליאיר לפיד,אל תצא גבוהה גבוהה,גם שטייניץ לא היה כשיר לאוצר.
ומעניין מה תכתוב אם הוא יהיה שר אוצר מצליח,מעניין.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
האם מינוי פרץ היה"רשלנות פושעת
  יואב על שר הבטחון   16/03/13 19:45
כתוב תגובה ל- יואב על שר הבטחון
19
האמנם נתניהו דואג לבירת ישראל
  אין גם צורך בקרית   16/03/13 16:03
לפי נתנוי משרד הפנים זו העיר הגדולה ביותר במדינת ישראל היתכן להקים ממשלה שאמורה לעסוק בעניני ירושלים ומרבית שריה אינם ירושלמים ולא משנה מאיזה מפלגה אין לירושלים יצוג הולם ביחס לגודל בעלי זכות בחירה ביחס לגודל האוכלוסיה ולחשיבותה ובעיותיה. הירושלמים של הליכוד מרידור ובגין הודחו על ידי התורכים הצעירים הירושלמים ליצמן גפני ישי אטיאס דרעי נזרקו לאופוזיציה הירושלמי רובי ריבלין לא יכהן יותר כיו"ר כנסת הירושלמים של מפלגת העצמאות נכחדו הירושלמים של קדימה נמחקו ביבי כבר דאג לעצמו למקום מילוט בבית בקיסריה מי מאלה שנבחרו לממשלת ביבי לפיד בנט משלם ארנונה לעירית ירושלים? אפשר מעתה להוריד את כל ישיבות הממשלה למרכז או ליש"ע תיד אפשר גם לנסר את בנין בית פרומין הכנסת הישנה ולהעבירו למרכז . הרי כולם יצטרכו לרדת לשר האוצר שיישב בתל אביב
כתוב תגובה ל- אין גם צורך בקרית
20
שרון מינה ביבי לשר האוצר,למה?
  ראיס-פוטין-בוטוקס   16/03/13 16:07
הוא ידע את נפש הבהמתו,שר שחיסל ניצולי השואה
שהרעיב ילדי ישראל,פנסיות שדד לקשישים-כמגמה
זה באופי ללא תקנה-יהיר באוצר?כמו משופם בבטחון
ביבי יכתב בהיסטוריה כמושיע(משיח)כי יהיר כמו פרץ-אסון!!!
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-בוטוקס
21
לא רשלנות ולא פושעת
  דודי30   16/03/13 16:10
העליהום על יאיר לפיד לא מוצדק.
ארבעת שר האוצר הקודמים- שטייניץ,בר און,הירשזון ואולמרט לא הגיעו מרקע כלכלי והיו בורים בתחום.לפיד לא יהיה גרוע מהם.

רוב השרים במדינת ישראל מתמנים בשל מניעים פוליטים בלי כל קשר להתאמתם לתפקיד. לא רק שר האוצר אינו כלכלן,שר הבריאות אינו רופא,שר החקלאות אינו חקלאי,שר הרווחה אינו עובד סוציאלי,שר החוץ אינו דיפלומט.

במקרים בודדים יש התאמה: שר לביטחון פנים אהרונוביץ היה סגן מפכ"ל, שרת המשפטים הבאה לבני היתה עורכת דין,שר החינוך הבא פירון ניהל בתי ספר,שר המדע היוצא הרשקוביץ היה פרופסור למתמטיקה,שר התעשייה הבא בנט היה יזם היי טק.

רק במשרד הביטחון היה נהוג למנות אדם בעל רקע ביטחוני
,כשמינו את עמיר פרץ זו היתה טעות מרה ומכאיבה ולכן לא סביר שתבוצע שוב. הטעות המרכזית היתה שראש ממשלה חסר רקע ביטחוני (אולמרט) מינה שר חסר רקע ביטחוני (פרץ).אבל במקרה של יאיר לפיד,יש מעליו ראש ממשלה שבקיא בכלכלת ישראל ויפקח על עבודת משרד האוצר כדי למנוע משבר מיותר.
אפשר לא לאהוב את לפיד אבל צריך להיות הוגנים כלפיו.
כתוב תגובה ל- דודי30
22
של יואב יצחק המחפש כותרות תדיר
  קשקוש מבית היוצר   16/03/13 16:26
כתוב תגובה ל- קשקוש מבית היוצר
23
מי משקר את עצמו???
  יוסי מ   16/03/13 16:29
רק לענין החרדים.
אין כאן שום אנטישמיות, ולהגיד בלי חרדים זה לגיטימי מפני שברור לכל בר דעת, שהשינויים הנדרשים בעיקר בתחום הנקרא נשיאה בנטל וגם בשינוי סדרי עדיפות בכלכלה, לא יוכלו לעבור עם החרדים בפנים.
זה ברור לכל ומי שטומן ראשו בחול עושה את זה ממניעים שהם יותר מאי הבנה פשוטה.הוא מניח שהשאר הם טפשים.
מיד לאחר הבחירות כשנתניהו שלא הפנים עוד את העובדה שהוא למעשה הפסיד, הוא ניסה ללכת לממשלה עם לפיד והחרדים והתעלם מהבית היהודי. אז לא שמענו על בכיות של הדרת הבית היהודי מסיבות לא עיניניות ( כי חולת הרוח שבבית ראש הממשלה לא רצתה את בנט), והכניסה של שס והאגודה לממשלה שמחרימה ציבור שלם היתה בסדר בעיני מי שאינו ישר לא עם עצמו ולא עם המציאות.
כאשר בנט ולפיד הראו לנתניהו את המציאות והבהירו לו שהוא ערום ועריה ,או אז נולדה "הדרת החרדים".
למפלגות אנטי ציוניות אין מקום בכלל בפוליטיקה והן צריכות והן גם יעלמו מהנוף.
מי שנאמן למדינה ומקבל את מרותה -בפנים.
מי שלא- לאלף אלפי עזזאל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
24
לא מובנת גישתך
  humanape   16/03/13 16:31
מצטער, למרות שהוא לא מקצועי ואפילו לא חובבן, נתח נכבד של האוכלוסיה החליט שהוא ראוי לכל תפקיד ובעיקר ראש ממשלה. אז זאת מהות הדמוקרטיה. צריך לסבול גם את מעשי השטות של האיוולים.
כתוב תגובה ל- humanape
25
בהקשר לעמיר פרץ
  אמנון לביא-לוי   16/03/13 16:44
בהקשר לעמיר פרץ...
אתה יכולה להראות לי ולהוכיח מי היה טוב יותר ממנו כשר ביטחון או שזו הגחמה שלך ?
בינתיים הוא החליט החלטות שלא ביישו אותו ולא אותנו.
לא יאה לשכמותך לזרוק מילים שאין להן כיסוי.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
פורץ יצא למחמה עם סוסים באורוו
  ראיס-פוטין-בוטוקס   16/03/13 19:51
סוסים באורווה של מר' אווזי(גנץ),בלי מים,בלי אוכל,טנקים ללא מעיל רוח.ברווזים במטווח.ואחרי זה:דה גנרלים נזרקו W KIBINI MATIRI -שלומיאלים של משופם.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-בוטוקס
26
I disagree
  jim0   16/03/13 16:47
to spend right you only need to think
all the degrees and experience will not help
כתוב תגובה ל- jim0
27
על יואב כעתונאי לסקר ולא לנבא
  למי ניתנה הנבואה?   16/03/13 16:53
כתוב תגובה ל- למי ניתנה הנבואה?
28
שטויות במיץ
  ררררר   16/03/13 17:05
גם סטנלי פישר אמר לאחרונה : שר אוצר צריך אומץ וראש פתוח. יובל שטייניץ הבין בכלכלה? לא! הוא רק עשה תנועות של אחד שמבין.

ולגבי החרדים: עצם זה שהיו ממשלות עד היום בהן הם היו חברות זו השחיתות האמיתית. כי כל תפקידן של המפלגות האלה הוא לנוון אוכלוסיות שלמות . והן פועלות מתוך האידיאולוגיה " צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים" כלומר בידינו. הנכונות של כל ממשלות ישראל להכניס אותם פנימה נבעה מהעובדה שתמיד עדיף שותף שקט שדורש שוחד יחסית קטן, משותף רציני שרוצה שינויים מאסיבים.
כתוב תגובה ל- ררררר
29
נתניהו לפחות מזער נזקים. הוא
  אבי123   16/03/13 17:19
אכן ניסה להשאיר את לפיד מחוץ לממשלה. משנאלץ למנותו, בגלל הברית המוזרה עם בנט ( שלמעשה לא הותירה לו כל ברירה)- לפחות עשה את הדבר הנכון וכפה על לפיד את תפקיד שר האוצר. שם תתגלה מהר מאוד יכולתו האמיתית הנמוכה, והוא יפסיק להוות איום על נתניהו. שלא לדבר על כך שכשר האוצר, הוא זקוק מאוד לגיבוי מנתניהו. אני כמובן מסכים עם כל מילה לגביי הדרת החרדים, ואני מקווה שזה יבוא על תיקונו בהמשך הקדנציה.
כתוב תגובה ל- אבי123
30
ככל שעובר הזמן יואב יצחק נראה
  אלוני חיפה   16/03/13 17:37
ניג'ס אחד שהכול מעצבן אותו הכול נראה לו מושחת. אין לו תקוה ולא אופטימיות. הדרת חרדים? ראשית צריך! להדר חרדים מפני שהם עיוות של תרבות ולא תרבות. הם עצמם מדירים אותנו מעצמם ומוכנים לסבול אותנו רק במקומות שאיו להם בררה ובמקומות שאנו משרתים אותם. שנית לפיד לא הדיר אותם אלה מניח שאת הפעולות שהוא מאמין שיש לעשות עבור עם ישראל (כולל החרדים) לא נתן לעשות בנוכחותם. שלישית למה מפלגה שנמצאת באופוזיציה היא סימן להחרמת בוחריה למה מרץ לא? ולמה בוחרי העבודה לא? ואם לפיד היה באופוזיציה מhשהוא היה מאשים בהחרמה. עד היום הדירו אותי ואת כל המרכז של ישראל גם היום מדירים את השמאל בישראל ואין פוצה פה איזו צביעות ויפייפיות נפש צריך בשביל לטעון טענה כזו. גם שאר הטענות צבועות ניג'סיות ומעצבנות
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
31
אם ונשאל
  עוד סתם אזרח   16/03/13 17:51
אם ונשאל, הגם ועוד סתם אזרח: מי החשוד העיקרי בעיני בכוונת רע כברשע: בנימין נתניהו, אלי ישי, נפתלי בנט, יאיר לפיד ... ובכן כלהודות ולא לשקר: כבהגינות ושקודם: #####הגם שעוד חוסר הבנה שהעת#####: החשוד העיקרי בעיני: גוגל בן 7ונה: בן ז6נה שמו-קצ ((!)) ???????. {כלמרות כל זאת, לציין הגם שם ויש אנשים טובים, כועם זאת כנראה ואלו הממונים כשאת העמדות מכתיבים}. {כהאם במקרה ושמתם לב ואיזה יפים ואיזה נהדרים הם כאם אך ורק שטיפ: כטיפה לחוצים}. כאין לזלזל, הגם ושיש רצינות כוהעמקה בדברים: הגם כולאחל הגם כ'קורטוב' כהרבה ושיותר נחת הגם וחיוך. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
לא הבנתי כלום !
  נירון קיסר   16/03/13 18:42
זו היתה כוונתך נכון ?
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לא הבנתי כלום
  מוזר   16/03/13 22:51
לא פעם ראשונה . עדיין לא התרגלת ?
כתוב תגובה ל- מוזר
מודים וישרים####{כושעין 8}
  עוד סתם אזרח   16/03/13 18:42
שהעת כנוסף לציין כרואים ורואות הגם ושם ישנם אנשים טובים מודים וישרים####. {כועם זאת ...כיש ויאמרו כושבצדק: שוב שחשד למצגת: ראו איך יסודי כלאורך תקופה ושנים ולינהוג: יש להשגיח על כוונתם הבסיסית וב-7 עיניים, הגם כנוסף כושעין 8 כלל לא ותזיק}. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
32
אל-הים לשלטון בחרתנו
  קלמן1   16/03/13 18:17
הנה סיסמת הלכוד. כעת נכסו אותה לעצמם גם החרדים
כתוב תגובה ל- קלמן1
33
הממשלה נשענת על כרעי
  דידה   16/03/13 18:36
תרנגולת אבל האשם העיקרי הוא הוא העם הוא זה שיצר את הכאוס עקב תוצאות הבחירות שבכל פעם אנו עדים למחזה הנפרץ של בחירת מפלגות של מצב רוח, פעם הייתה זו ד"ש בראשות ידין, פעם היה זה לפיד האבא שעל רקע של שנאה לחרדים הגיע ל15 מנדטים והתפוגג, פעם נוספת הייתה זו מפלגת המרכז בראשות יצחק מרדכי שהתפוגגה, ופעם נוספת הייתה זו מפלגת הגמלאים שהיוותה אכן בית אבות מסוכסך בכנסת. בחירתו של העם יוצרת מצבים פוליטים בלתי אפשריים בנוסף לאין ספור טעויות של נתניהו שבמקרה בנט הטינה אל בנט העבירה אותו על דעתו או שמא הייתה זאת החלטה של השרל'ה איך לא? מה שבסופו של תהליך הובילו לתוצאות כה עגומות מבחינתינו כי אכן המינוי של לפיד לכל תפקיד שר בכיר היא לא יותר מאשר אגו מניאק של האיש. אכן צודק יואב יצחק את המחיר ישלם העם אבל העם יצר את המצב הבלתי אפשרי.
כתוב תגובה ל- דידה
34
האם כתבת כך במינוי שטייניץ ?
  שאלה לעורך   16/03/13 18:56
איני חולק - להיפך מסכים לתוכן המלא בדבר מינוי לפיד לאוצר.
באשר ל'הדרת החרדים' - אני מסכים לטיעון נגד ההדרה
אבל שואל האם 'החרדים' ( רבים מאד מהם ) לא הם שהדירו את המדינה - לימודי הליבה ושוויון בנטל ? !
כתוב תגובה ל- שאלה לעורך
ללפיד אין בגרות, שטייניץ ד"ר
  ה.א.   16/03/13 21:56
כתוב תגובה ל- ה.א.
לא דוקטור לכלכלה ! היכן התשובה
  לה. א   17/03/13 02:18
כתוב תגובה ל- לה. א
35
שתי מילים מדוייקות
  נסים גבאי   16/03/13 19:18
רשלנות פושעת
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
36
who is at fault?!
  Dr A Dahukey   16/03/13 19:18
Yes, Mr. Lapid is probably the worst candidate for Minister of Treasury, however, Yoav Izthak, only deals with the symptoms not the disease. In order to avoid such occurrence, there is a need to change the system. When ministers can not be members of parliament and are selected by the PM based on their fitness to the position and approved by the Kneset we may see improvement, otherwise we will see the same old same
כתוב תגובה ל- Dr A Dahukey
37
אין תעודת בגרות, הפרעת קשב
  חשדנית   16/03/13 19:22
וריכוז...מעניין כמה אחוז ממה שידווחו לו או ידסקסו בישיבות הממשלה יחלוף לו מעל הראש והוא בכלל לא שים לב...חחח אין ריכוז אין דאגות. אפשר להפיל על אחרים את העבודה וליהנות מכל הכיבודים...אחלה בשבילו. אסון בשבילנו. נקווה שביבי יחזיק אצלו את כל המושכות כדי שלא נלך לאיבוד גם אנחנו !
כתוב תגובה ל- חשדנית
עם תעודות אבל 'קשב' רק לשרה !
  לחשדנית   16/03/13 23:01
כתוב תגובה ל- לחשדנית
38
יואב יצחק אתה מחפש את ראשם של
  נתניהו וסער   16/03/13 19:38
את לא ראיתי אותך נזעק כאשר מינו את עמיר פרץ לשר הבטחון.
אף אחד מהשרים המתמנים לא עבר בדיקת התאמה לתםקיד אליו הוא מיועד.
לצערי מינוי לתפקיד הוא של תן וכך וכל דאלים גבר, כיצד אני יכול לסחוט יותר, זאת הוכיחו בגדול לפיד הדגול ובנט בלשון המתק שלהם.
חוץ מזה למה אתה לא פונה ליאיר שנראה לי כי תמכת בו, ותשאל אותו כיצד הוא מעיז לקבל את התפקיד, מה היה קורא אם הוא היה מקבל עליו תיק התרבות והתקשורת.

הכשלון יהיה קולקטיבי של כל הממשלה, אולם דבר ראשון יהיה זה כשלונו של יאיר לפיד והאחריות תרבץ עליו
אבל אולי הוא יפתיע, הרי יש לו נסיון והוא יודע לשלוף שפנים
כתוב תגובה ל- נתניהו וסער
לא סער עד חקירה כישלון = ביבי
  'ויטו' לסער   17/03/13 02:23
כתוב תגובה ל- 'ויטו' לסער
39
מבט של יואב יצחק מן הפסגה
  דאגנית   16/03/13 20:07
יש כאן התנפלות בלתי הוגנת ואומללה מצד גולשים לא מעטים על יואב יצחק. אם נחזור אחורה לחודשים שלפני 22.1.13 - באותם ימים אם מישהו היה מכריז שאת יאיר לפיד יש למנות לשר האוצר - היה עובר זעזוע בחלק הארי של העם. הזעזוע היה מגיע גם מצד אנשי שמאל. *** "מה למגיש טלויזיה זה ולאוצר"? היו שואלים רבים. *** אך למרבה הצער ודאבון הלב - האדם הוא חיה סתגלנית וככזה, במשך התקופה הזו מאז 22 בינואר - אנשים רבים שכה התנגדו לכלי הריק הזה - החלו להתרגל אליו, לקבלו לעולם הפוליטיקה כאילו הוא שחה שם מאז ומתמיד. סייעו לכך לא מעט כורת-הברית המוזרה - נפתלי בנט, וכמובן התקשורת. *** יואב יצחק מציג את הדברים בראיה כוללת ורחבה, כאילו הוא עומד על הר גבוה וצופה על הנעשה בממשלה המדדה הזו. ומה הוא רואה משם: בינוניות ורדידות הגורמת טרדה רבה לאדם המפוכח. *** לגודל הצער והכאב - מר יצחק צודק. *** דבר אחרון: פעם היתה קיימת בלכסיקון העברי המילה: צניעות או ענווה. היום היא נעלמה כליל. אדם המבין את מצבו, בעל שיפוט, צנוע - היה מסרב בתוקף לקבל על עצמו משרה כה נכבדה. ואילו האנשים השטחיים של היום נושאים עיניהם רק לפסגה (וזה כולל גם את הגב' ציפי, שלי, ועוד).
כתוב תגובה ל- דאגנית
באמת דאגנית לא להיתמם !
  נירון קיסר   16/03/13 20:38
כשאלי ישי מונה לשר פנים , מישהו ביקש לראות את תעודת היושר או ציוני האוניברסיטה שלו באזרחות ? מישהו ביקש מליצמן לראות את הרשיון שלו לעסוק ברפואה או , שמישהו ביקש מהאדון אטיאס לראות תעודה של מהנדס בניין . תפסיקו כבר לקשקש רק בגלל התנגדותכם לשידוך של יש עתיד והבית היהודי לקואליציה והחרדים קישתא פישתא לאופוזיציה .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
40
יצחק החוב לפרס עדיין לא שולם?
  הדרת חרדים עלק!!   16/03/13 20:29
כתוב תגובה ל- הדרת חרדים עלק!!
41
החרדים ינקמו בלאומנים-המתנחלים
  הבט רחוק   16/03/13 22:07
בכל דבר יש משום הטוב והרע. יגיע יום והחרדים שהם 15% מהציבור יבואו חשבון עם המתנחלים הגזענים שונאי הערבים והחרדים וסתם שאינם כמותם חמסנים ומחרחרי מלחמה - ויבואו לידי חיבור עם המרכז והשמאל וינפנפו את המתנחלים ההזויים ..ובכך יפתח פתח לעשיית שלום עם שכנינו הפלשתינים. באשר ללפיד הרי שכוחו ועוצם התנפחותו הם תוצאה ישירה של התפוררות קדימה על 28 המנדטים שלה ונקלטו ביש עתיד , כך שלפיד הוא אפיזודה חולפת של חודשים ולא שנים.
כתוב תגובה ל- הבט רחוק
42
לוחם הצדק מתחרפן והולך
  שקול   16/03/13 22:44
מה קרה ללוחם הצדק המוערך?! העמדות ההזויות שיצחק מציג מורידות את ערכו באופן מדאיג.אנו זקוקים למטיף בשער ולא לעוד פרשן פוליטי בגרוש.חבל.
כתוב תגובה ל- שקול
43
למה החרדים אינם בממשלה?
  אבידן בן-ישראל   16/03/13 23:53
התשובה פשוטה אך קצת ארוכה: לכתחילה ביבי לא רצה את בנט בממשלה. הסיבה לכך היא אישית, ואינה קשורה להשקפות עולם, או לתפיסה מדינית. בין השנים עבר חתול שחור זה מכבר, ולמן הרגע הראשון הטיל ביבי חרם המונע את בנט בממשלתו. אילו היו החרדים נגד החרמות, כפי שהם זועקים היום, היו זועקים חמס נגד חרם זה של ביבי, ועומדים על כך שלא יצטרפו לממשלה בלי בנט. אילו עשו זאת היו היום הם ובנט [וכנראה גם לפיד] בממשלה הכוללת את כל מפלגותיהם. אך החרדים לא עשו זאת. הם אפילו שמחו להיכנס לממשלה דוקא בלי בנט, וכאן נפגשו דרכיהם של ביבי והחרדים. ביבי והחרדים לא רצו את בנט בממשלה. מי שהבין נכון ומהר את המפה היה דוקא בנט. כשראה במה דברים אמורים, הוא הציע ללפיד הצעה שלפיד לא יכול היה לדחותה: אתה, לפיד, רוצה ממשלה בלי חרדים? הבה נסכים שאף אחת משתי המפלגות שלנו לא תיכנס לממשלה בלי חברתה. תוצאת הבחירות היתה שאם אף אחת משתי המפלגות של לפיד ובנט לא תהיה בממשלה, אין לביבי רוב בכנסת. ללפיד היתה זו הצעת זהב. רק בדרך זו יוכל לפיד להכריח את ביבי שהחרדים לא ישתתפו בממשלה. בנט שהיה, כאמור, עם חבל על צוארו, נאלץ להסכים לתנאי הזה של הדרת החרדים. התוצאה היא עכשו לפנינו: החרדים בשנאתם לבית היהודי, וביבי בשנאתו לבנט - הביאו את ש"ס לאופוזיציה ואת בנט לממשלה. גם לפיד וגם בנט יודעים שביבי כמו גם החרדים מצפים לרגע שאחד מהם [בנט או לפיד] יסכים לכניסת החרדים לממשלה. זה לא נראה באופק. החרדים וביבי אין להם להלין אלא על עצמם. המטיל חרם צפוי לחרם נגדי, גם אם נשק זה אינו נראה טוב וראוי.
כתוב תגובה ל- אבידן בן-ישראל
44
רק תחשבו אם ביבי הייה נותן את
  קיקו שונא שמאל   17/03/13 01:20
אוצר לאיזה חרדי בלי תעודת בגרות מה היו עושים בתקשורת ימח"ש או לאיש ימין בלי בגרות.
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
נכון מאד. הנך צודק ביותר.
  דאגנית   17/03/13 07:19
שבועות על שבועות זה לא היה יורד ממסכי הטלויזיה והרדיו עם כל הפרשנים ה"נחמדים" מאד והפמיניסטיות - שלא היו חדלים לתקוף, ללגלג, להתריע, לזעוק, ולברבר בלי סוף - לו היה נבחר מישהו חסר השכלה מהימין או מהדתיים! אבל את השדרן שלהם, שיש לו האג'נדה שלהם, שהוא בא ממשפחתם המשומנת בממון - הם יהללו וירוממו ויציגו אותו כשר אוצר משובח. וממש ממש אין זה חשוב שאין לו בגרות והוא בסך הכל מגיש בטלויזיה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
45
אמת צרופה=סוף סוף מישהו שם את
  קורןנאוה טבריה   17/03/13 04:57
השערוריה על השולחן=מינויו של לפידון(משיח בן-יוסף טומי לפיד החד'ש) לשר אוצר בישראל כשאפילו תעודת בגרות אין לו:היא עלבון לאינטליגנציה וזלזול בעדר ישראל= של ראש ממשלה שמכהן בפעם השלישית ונוהג בנו כמי שאחריו המבול!! גם רזי ברקאי חושב שזו שערוריה לחלק תפקידים לטירונים וכוכבי תשקורת-ולראשונה בחיי שהסכמתי אתו!!! זו הממשלה הראשונה שמוכיחה לנו עד כמה פוליטיקאקים לא סופרים אותנו=כל מה שמעניין אותם זה כסא,שררה וקדנציה שלישית!!! רק איפוא את ארץ ישראל שלי בכל הגועליציה הזאת! אינני מרחמת על החרדים,אני מאמינה שמשמיים רוצים אותם באופוזיציה,גם הם צריכים לעשות חשבון נפש לגבי ארץ חמדת אבות=יחד עם זאת אינני שותפה להדרתם מהממשלה בעיקר כשזה נעשה בהסתה ומשטמה גלויה אבל במתק שפתיים=אין שום מדינה דמוקרטית בעולם שהיתה מאפשרת למפלגה כלשהי להתנות את ישיבתה בממשלה ללא יהודים כמו 'שינוי' ו'יש עתיד'=זו המדינה היחידה בעולם שיהודים נרדפים ע"י ישראלים חד'שים ומיתיוונים ומוחרמים על ידם= והעולם לא נזעק,כולל יושבי הארץ שמוחם נשטף בשנאת חינם ומוסת ע"י תשקורת 0מולנית ואנטישמית 0לקטיבית=כשראש ממשלה משתף עימם פעולה! בושה ליהדות וחרפה לציון-עוד נשלם על כך,חלילה וחס!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה ממך לא ציפיתי לתגובה אחרת
  נירון קיסר   17/03/13 08:05
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
46
יואב יצחק - כנראה התחרפנת
  מיכאל10   17/03/13 06:16
אחרת לא הבנתי על מה אתה מלין.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
47
מאמר קצת לא אוביקטיבי
  נימרוד   17/03/13 07:34
נכון שעל פניו ביבי הכניס את לפיד למלכודת. אבל אל לנו לשכוח שאת אותם המילים שמענו לפני כניסתו לתפקיד של שטייניץ. אז תנו לבחור צ'אנס ואולי הוא יכינס לפחות לאוצר נורמות חדשות ללא שטיקים וקומבינות וכסף מהאוצר יזרום רק לטובת המדינה ולא לטובת מיגזרים או הסכמים קואליציוניים ובכך דיינו.
למגיבים כאן, רק להזכירכם ולתשומת ליבכם, שרי האוצר הטובים ביותר שהיו לעם ישראל באו ממפלגת העבודה / המערך / מפא"י.
כתוב תגובה ל- נימרוד
48
חשבתי שההפקרות היא-הגרעון.....
  אליפז   17/03/13 18:46
מר יצחק-הבעיה שלך יאיר לפיד?????האם הממשלה המופקרת היוצאת,הענקית,שעלתה למשלם המיסים מיליונים,מינויים ל ערימת שרי הבל וגיחוך,גרעון שערוריתי נפשע של-40 מיליארד-והחבורה המתועבת הזו-מתפזרת לדרכה-ומשאירה אותנו תקועים-עם הגרעון-כאילו זה בעיה שלנו?????עכשיו אני שומע "שהפילוסופן" שטייניץ-שחתום על הטרגדיה והחורבן-במקום שיהיה בצינוק -להחקר איך קרה "הברוך"-האידיוט הולך להיות שר "האסטרטגיה והמים,??????האם זה שפוי?????האמת-אני כבר מוכן להתחייב-שבשנה הבאה מים-לא יהיה.למה??????כי האידיוט הזה ,הפלספן הבלתי נגמר,שלא יודע לשים נקודה בסוף משפט,שכל משפט הופך אצלו "מבוא לחרטטת",שמתהדר "במעשיות ופלאים"-שכנראה ידועים רק לו-כמו-"המדד ירד"?????כאשר יוקר המחיה הקטסטרופלי משתולל?"אחוז אבטלה"-האידיוט "מנקה"ומוריד -2 מיליון חרדים וערבים ואז יש "מספר יפה-"שהאדיוט נלחם באבטלה".או.."השכר הממוצע"-אותה בדיחה מגוחכת שלוקחים עובד ח,חשמל שמשתכר-22,000 ₪,ועבד קבלן שמשתכר-4500 ₪ -והרי לך ממוצע שכר "מדהים"של-13,250 ₪..........אם לא היה עצוב-היה מצחיק.זה האיש.מדוע אינך דוחף לועדת חקירה פלילית כנגד כל הפושעים שפשעו כלפי העם???מס התרמית על הדלק הינו פשע בלתי נסבל-5 ₪ לכל ליטר מס???.כאשר 120 ח"כ ומשפחותיהם שורפים אלפי ליטרים מידי חודש-מבלי לשלם???זו ההפקרות מר יצחק-תתעסק בעיקר.
כתוב תגובה ל- אליפז
49
לקחת את הכסף ולברוח ומהר כנסו
  שטייניץ היה גאון   17/03/13 21:01
שטייניץ ולפיד היו הצמד המנצח למעמד העובד :
1. השכר הממוצע עלה ב-2012 ב-2.9%

2. המדד עלה רק ב-1.6%
3. כל הקדנציה שטייניץ ונתניהו שמרו על מדד שלא עלה על 2% לשנה , הישג עולמי למדינת ישראל.
4. האבטלה בשפל של כל הזמנים , מול העולם המערבי שם האבטלה בשמיים.(ספרד 25% מהצעירים מובטלים).
5. התל"ג גבוה מול כל העולם המערבי . סביב ה-3% בישראל . 0.5% באירופה.
6. מעמד ההורים הצעירים זכו לנקלות ענק בזכות חינוך חינם מ-3-5
7. בקיצור קדנציה של שגשוג למעמד הביניים העובד
כל זאת מול שפל בארה"ב ובאירופה .
עכשיו יבוא לפיד הליצן ויהרוס הכל.
לקחת את הכסף מהחסכונות ולהעביר להשקעות בחו"ל ומייד
לפני שהליצן החייכן לפיד יתחיל לחלק לכולם מתנות והאינפלציה תשתולל
לקחת את הכסף ולברוח.
ויואב יצחק צודק בכל מילה
הצעד של נתניהו במינוי לפיד הוא הפקרות מוחלטת.
רוני 22
כתוב תגובה ל- שטייניץ היה גאון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il