s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בין משה קצב ואביב גפן
מאת: עו"ד יוסי דר  |  31/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין ארוחות חינם
  קרן הכט   31/03/13 23:38
"לאחר שהייתי אדישה לניסיונות של אביב להגיע אליי במובן האינטימי החלה הידרדרות ביחסים בינינו" מספרת קרן הכט באוזני מראייניה. בעקבות סירוביה לאביב רב הכוח וההשפעה, הוא גרם לטריקת הדלתות בפניה ולחיסול הקריירה שלה. חנן וייס
כתוב תגובה ל- קרן הכט
עפרה חזה שלא הייתה קיבוצניקית
  יאיר ניצני   31/03/13 23:45
יאיר ניצני עפרה חזה שלא הייתה קיבוצניקית, לא התקבלה לאליטה של ההתיישבות העובדת, גם בשל העובדה שהייתה זמרת סוליסטית ואיכותית "את יודעת כמה אמנים מתפרנסים רק מוועדי עובדים ? יש אמנים שמעולם לא הצליחו בקופות. עפרה חזה ז"ל היתה זמרת גדולה בעולם, אבל קופות פתוחות לא היו לה"
 יאיר ניצני
כתוב תגובה ל- יאיר ניצני
ארוחות חינם
  פרד כהן קידר   3/04/13 09:35
טוב, יש ארוחות חינם. זו הגבינה שמניחים על מלכודת העכברים
כתוב תגובה ל- פרד כהן קידר
2
אף אחת לא קודמה אצל קצב. אגדה!
  אהוד פרלסמן   1/04/13 01:42
בתשובת פרקליטות המדינה(!) לבג"ץ בקשר להסדר הטיעון נכתב: "מחומר החקירה עולה כי [הנאנסת לכאורה] א' פוטרה מעבודתה בשל התנהגותה הבלתי נשלטת, התקפי הזעם מהם סבלה, התעמרותה בעובדים שהיו נתונים למרותה, ונטייתה לעורר ריבים ומדנים". לא נכתב שם שהיא פוטרה כיון שסרבה להענות לחיזוריו של קצב. קראתי את כל הפרוטוקולים שהותרו לפרסום, ואת שני פסקי הדין, ואין בהם שום רמז אפילו לאחת שקודמה. סתם אגדה! היו שתיים, אודליה כרמון והנאנסת לכאורה א' ממשרד התיירות, שמעולם לא קודמו, אבל כן טענו שקצב שינה את יחסו אליהן לרעה לאחר שסרבו לו. כרמון הופיעה במשפט על תקן "עדת שיטה" חסרת חשיבות, ואילו לגבי א' ממשרד התיירות הוכח במשפט באופן חד-משמעי שהיא משקרת. הופיעו במשפט קצב בחורות ישרות ותמימות כמו קרן הכט, אבל אף אחת מהן לא סיפרה על משהו מעבר לחיבוק, וודאי שלא על חיזורים, קידום, ועונשים משפילים לאחר סרוב. השתיים שכן סיפרו, כרמון וא', למרות כל מה שלטענתן קצב עשה להן, ממש יצאו מגדרן כדי להתקבל לעבוד אצל קצב לאחר שנבחר לנשיא, והוא סרב לקבל אותן, ולכן היה להן מניע לרצות לנקום בו, ולפחות שני עדים סיפרו שא' הבטיחה לנקום בקצב אחרי שפוטרה. אני מאמין לקרן הכט, אני מאמין לאלה שסיפרו שקצב חיבק אותן, אבל אני ממש לא מאמין לאודליה כרמון ולא' ממשרד התיירות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חנן וייס
  משה קצב טעה   1/04/13 09:16
משה קצב טעה
 משה קצב טעה
כתוב תגובה ל- משה קצב טעה
תפסיק לבלבל במוח !
  נירון קיסר   1/04/13 10:18
מספיק עם קצב ! לפי השופטים במשפט , הוא אנס וזהו ! אם יש לו ראיות חדשות , בית המשפט ישמח לא להרשיע נשיא . לך תדע מה נשיא מזדקן מסוגל לעשות בבית הנשיא שמלא נשים . אולי עוד נשמע על כך !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
ליכודניק, על אלטלנה שמעת?!
  אהוד פרלסמן   1/04/13 10:54
מאחד כמוך, שמספר לכולם שהוא ליכודניק ותיק, ציפיתי להרבה יותר. באמת. אז שתבין, לא צריך ראיות חדשות, כי הראיות שהוצגו בפני בית המשפט הוכיחו שכל סיפורי האונס הם עלילת כזב!!! שתבין, בדיוק כמו שבן-גוריון היה משוכנע בזמן אלטלנה שבגין מתכוון לבצע הפיכה צבאית, כך השופטים של קצב היו משוכנעים שהוא אנס. אז אם מענין אותך לראות במו עיניך את ההוכחות החד-משמעיות למה שאני כותב, אתה יכול לקרא את המאמרים שכתבתי על המשפט. שלושת המאמרים מופיעים בקישורים הבאים: ראשון שני שלישי . אם תקרא אותם, אשמח אם תגיב לתגובתי זו ותכתוב את התרשמותך ממה שקראת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן , מה הקשר של ליכודניק
  נירון קיסר   1/04/13 11:51
לאשמה של אונס ? רק בגלל שאותו נשיא היה ליכודניק ? מבלי שאקרא את מאמריך אני יכול לומר לך כך : קצב לא הותיר לשופטיו ברירה אלא להרשיעו באונס היות והוא לא נתן הסברים משכנעים למעשים וזמנים בהם הוא אנס לכאורה . הפחד והבושה מפני מה תאמר משפחתו ומה יחשוב הציבור , גבר על האמת . הוא יכל להודות שבאמת הוא קיים יחסים מיניים עם אלה שעבדו תחתיו אבל אלו נעשו בהסכמה ולא באינוס ואולי היה נשפט על ניצול מרות וקיום יחסי מין בהשפעת תפקידו . ברגע שהכחיש בכל תוקף שהיה בכלל מגע מיני , ויש הוכחות שכן היה מגע מיני והטענה של זו שבאה במגע איתו היתה שהמעשים היו מתוך אונס , לשופטים לא היו הרבה ברירות אלא להרשיע אותו . בכל מקרה , הוא יכל או יוכל לערער וערכאה אחרת היתה יכולה לדון בטענותיו . נראה שבמקרה הזה אתה פשוט לא מוכן לקבל את פסיקת השופטים ורק בגלל שאתה ליכודניק אתה טוען "העולם [עולם השפיטה] כולו נגדו" !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אין לך מושג על מה אתה מדבר!!
  אהוד פרלסמן   1/04/13 12:24
תשמע, אתה פשוט מגוחך. אתה לא יודע במה קצב הואשם, אתה לא יודע מה היו הראיות נגדו, אתה לא יודע מה היו ראיות ההגנה, אתה פשוט כותב לי על דברים שאין לך אפס קצהו של שמץ של מושג בהם. תאר לעצמך שהייתי כותב לך בביטחון, בדיוק כמו שאתה כותב לי בביטחון, שיש לך שישה ילדים שלגדול קוראים ברוטוס ולקטן יוליוס. מה היית אומר? אז בדיוק כמו שאין לי מושג עליך ועל משפחתך, אין לך מושג על המשפט הזה. אתה רוצה לקרא את המאמרים שכתבתי, אז תקרא, לקשקש בלי לדעת על מה אתה מקשקש, זה ממש חבל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
קשקוש
  מגיב ותיק   1/04/13 20:57
גם אם הוא שיקר (ויש להניח כי שיקר על יחסים תוך ניצול מרות) יכלו להאשים אותו בניצול מרות ולא על אשמת אונס. על שקר לא מושיבים כול כך הרבה זמן בכלא.
וטענת ההאשמה (הפלילית) עם ראיות חותכות לא הוכחה (שביצע אונס מעל ומעבר לכול ספק )

אבל איפה ? מה אני מנסה לשכנע מוסתים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הספקתי לקרוא כעת ונשארת קשקשן
  נירון קיסר   1/04/13 14:39
אתה מנסה להיתפס לזמנים שכאילו השבכ ציין ואילו לזמנים שקצב מסר אתה מתייחס בזלזול .באותה צורה אתה יכול לטעון שאולמרט לא קיבל במעטפה מסויימת 125000$ ונתפס בהוכחה שהיו במעטפה בסך הכל 124990$ . מה משנה הזמן ? אפילו אם א' טעתה בשעות האם זה אומר שלא היה מגע מיני בין השניים ואפילו , אולי לא היה בהסכמתה ? אתה מומחה למשפט גדול יותר משופטי מחוזי ושופטי בגץ ביחד ? תפסיק לבלבל את המוח ! מדובר בנשיא מדינה ולא בכדורגלן רכש ממדינה אפריקנית .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
תודה שקראת. יותר לא ניתן לבקש.
  אהוד פרלסמן   1/04/13 16:45
אני באמת מודה לך על הזמן שהקדשת לי, והעובדה שלא הבנת אותי מעידה על כך שלא הצגתי את העדויות והראיות בדרך הנכונה. השתדלתי כמיטב יכולתי להיות ברור ובהיר, ומסתבר שמאמצי עלו בתוהו. אין לי את מי להאשים אלא את עצמי. ושוב תודה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד חבל"ז
  מגיב ותיק   1/04/13 20:42
האיש נירון שיטחי ופלקאטי שחבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כשלא מבינים אותי, האשמה היא בי
  אהוד פרלסמן   2/04/13 01:29
אם האדון נירון הלך וקרא את המאמרים שלי, ולא הצליח להבין את העיקר, האשמה היא בי ולא בו. כפי שניתן לראות מהמאמר של יוסי דר, והתגובה של נירון, אני נאבק בשני מישורים. המישור הראשון הוא רצח האופי שעשו לקצב, שמתבטא בכך שיוסי דר כותב: "הוא נהג לקרבן אליו באמצעות קידומן לתפקידים נחשקים", דבר שלא היה ולא נברא, ואפילו אחת לא קודמה. המישור השני הוא האמון העיוור של הציבור בשופטים, שמתבטא בכך שנירון כותב: "אתה מומחה למשפט גדול יותר משופטי מחוזי ושופטי בגץ ביחד ?", והוא פשוט לא יכול להעלות בדעתו את האפשרות שהשופטים האלה הבינו בדיוק כמוני שהנאנסת לכאורה משקרת, ולמרות זאת הם כתבו שהם מאמינים לה, והרשיעו את קצב על סמך עדותה בלבד. אז אני באמת נאבק בשני המישורים האלה בטחנות רוח, אבל כיון שהצדק לימיני, אני ממשיך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נירון לא קרא את הפרוטוקולים
  דאגנית   2/04/13 09:30
פרלסמן יקר, הנך נוטה להאמין לכל הצהרה. האיש לא קרא את המסמכים אליהם הופנה על ידך. לו היה קורא - גישתו היתה שונה. על כן, אהוד יקר, נא חדל להתווכח עמו, האיש עקשן ועומד על שלו. כפי שכתב מגיב ותיק: חבל"ז; וגם חבל שתקח ללב.
כתוב תגובה ל- דאגנית
הוא קרא גם קרא!
  אהוד פרלסמן   2/04/13 10:31
אלמלא קרא, לא היה כותב: "אתה מנסה להיתפס לזמנים שכאילו השבכ ציין ואילו לזמנים שקצב מסר אתה מתייחס בזלזול". אני משוכנע שהעובדה שהוא לא הבין את ההבדל המהותי בין מסמך השב"כ שנכתב ביום הארוע על פי מה שנרשם בחפ"ק בזמן אמת, ובין עדותו של קצב שהעיד מהזכרון 12 שנה אחרי הארוע, נובעת מכך שהשופטת נאור דחתה את מסמך השב"כ על סמך עדותו של קצב, ומכך שהוא מאמין בנאור אמון עיוור. העובדה היא שהוא כותב: "מדובר בנשיא מדינה ולא בכדורגלן רכש ממדינה אפריקנית", ולא מבין שלו באה מישהי והיתה טוענת שכדורגלן רכש ממדינה אפריקנית אנס אותה לפני עשר שנים, ואין לה שום ראיה לכך, והיא אף פעם לא סיפרה כלום לאף אחד, השוטרים היו מתגלגלים מצחוק, והיו מגלגלים אותה מכל המדרגות. ואחרי הכל, הכישלון הוא שלי!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן אל תיקח זאת אישי .
  נירון קיסר   2/04/13 13:31
אני די אוהב לקרוא כתבות שלך אבל רבאק ! אם היית אומר שופט אחד מהמחוזי , אולי אפשר היה להטיל ספק . 3 שופטים במחוזי ושופטי בגץ לדבריך , אינם מבינים מה זה להיות שופט ומה זה לקרוא ראיות . רק אתה , הצלחת לחלץ את הראיות הנכונות כדי להוכיח שקצב אינו אשם וסתם טפלו עליו אשמה . כמו שאתה טוען שקצב דיבר על לוח הזמנים מזכרונו על ארוע שמלפני 10 שנים ויותר ולכן אסור להסתמך על זכרונו לגבי הזמנים , כך גם אני יכול לחשוב שאותה א' שטענה שנאנסה על ידי קצב ביום מסויים , בשעה מסויימת אולי אינה מדייקת לגבי לוח הזמנים . נשמעה טענה כאילו המגעים המיניים נעשו בהסכמה ובסך הכל אפשר להאשים אותו בניצול מרות אבל , אני רוצה להזכיר לך שגם אם אנסת זונה , זה גם אונס . ייתכן שהיו מגעים בהסכמה עד שיום אחד היא אמרה די והוא לא הסכים לדידיי [מלשון הדי] ועשה לה זאת מתוך אינוס .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אני אסביר לך במה נכשלתי.
  אהוד פרלסמן   2/04/13 18:50
הנאנסת לכאורה א' אמרה לא פעם ולא פעמיים שהאונס התבצע אחרי ארוע הפרסים, וארוע הפרסים הזה מתרחש רק פעם אחת בשנה, ובמקרה זה בדיוק היום(!) ביום המימונה. מסמך השב"כ, עדותו של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, ופלטי שיחות הטלפון הוכיחו במאה אחוז(!) שביום הזה היא לא נאנסה! השאלה היחידה היא אם ששת השופטים טעו בתום לב כשהרשיעו את קצב באונס הזה, או שהם הרשיעו אותו למרות שהבינו היטב שאונס לא היה שם. הכישלון שלי מתמצה בכך שלמרות כל מה שקראת, אתה פשוט לא יכול להעלות בדעתך ששישה שופטים הרשיעו את קצב, למרות שכל אחד מהם הבין היטב שהראיות מוכיחות באופן חד-משמעי שאונס לא היה!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תפסיק לבלבל במוח !
  נירון קיסר   1/04/13 10:19
מספיק עם קצב ! לפי השופטים במשפט , הוא אנס וזהו ! אם יש לו ראיות חדשות , בית המשפט ישמח לא להרשיע נשיא . לך תדע מה נשיא מזדקן מסוגל לעשות בבית הנשיא שמלא נשים . אולי עוד נשמע על כך !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מסכימה עם כל מ שכתבת
  ירדנה   1/04/13 14:47
כתוב תגובה ל- ירדנה
עוד חלאת-מאצ'ו שמגן על קצב האנ
  שונא צבועים   1/04/13 15:02
כתוב תגובה ל- שונא צבועים
3
"שיטת המשפט שלנו.."
  לא מכיר אותו   1/04/13 02:44
מייחסת משקל רב לעדויות שיטה, והנה אצל קצב טרחו הגורמים להביא לא מעט עדות שיטה שהעידו שקצב דווקא אינו אנס, קצב חרמן שולח ידיים מנצל סמכות אבל אנס הוא לא ! והשאלה המתבקשת היא איך מורשע אדם באונס על פי עדות אחת עליה אמרה התביעה "ספינת פח רעועה.." כשכל יתר עדויות השיטה מראות דווקא שהאיש אינו אנס ? מצער ומדאיג שבית המשפט מתגלה כמקום שדווקא מפניו צריך האזרח הגנה .
כתוב תגובה ל- לא מכיר אותו
השואה
  הריאלי   1/04/13 05:17
אחד ששולף את הבולבול בהזדמנויות שונות ויש בו סימנים
הוא לא חרמן ששולח ידיים
ואולי לא אנס
אבל מנצל סמכות לרעה זה בטוח
אז בוא נתהה כיצד שולף ובלבולו נהיה נשיא
מציע להקטין את הגודל בפסל שבגן בית הנשיא לרמה מיקרונית
כתוב תגובה ל- הריאלי
עליונים או תחתונים
  יורם שפטל   1/04/13 09:09
עליונים או תחתונים עו"ד יורם שפטל: "בתי המשפט רומסי חוק" אמירות שנאמרו על בית המשפט העליון בישראל
 יורם שפטל
כתוב תגובה ל- יורם שפטל
4
אם זה נכון
  ronen20400   1/04/13 06:41
אז קרןהכט היא הבחורה המוסרית היחידה כי כל הבחורות מתקדמות דרך הסדינים דוגמה אחת סנדי בר הודתה שהיחסים בינה לבין אמרגנה עדי ברקן גלשו גם לחדר המיטות רק עדי ברקן בניגוד לקצב וגולדנבלט מימש את זממו בחוכמה.
כתוב תגובה ל- ronen20400
5
תגובה
  קורא קובע   1/04/13 07:33
מה קרה לנו כל בחור שרוצה להתחיל עם בחורה הוא אנס אז אביב גפן רצה להתחיל עם גברת הכט אז מה קרה? רק בגלל שהוא אישיות מוכרת אסור לו להתחיל עם בחורות
כתוב תגובה ל- קורא קובע
יכול גם יכול
  פיני זקוף   1/04/13 19:57
הבעיה היא שהאגו השברירי שלו (הרבה שברים- אגו ענק) והרבה כוח בתעשיית המוזיקה מחקו לקרן קריירה שהייתה יכולה להיות יותר מ 20 שנה.
כתוב תגובה ל- פיני זקוף
6
אין חדש
  מלש   1/04/13 08:34
כל ענף השאוביז מלא בסיפורים כאלה, הגברים מנצלים וסוחטים את הבנות שרוצות פריצה ועזרה, איך אמרה קרן אין ארוחות חינם.
כתוב תגובה ל- מלש
7
הבדל משמעותי בין קצב לאביב גפן
  שרה   1/04/13 09:51
קצב היה בעל משרה ציבורית נעלה (שר, נשיא המדינה) ועם הרבה כוח והשפעה. הוא ניצל את משרתו הציבורית לרעה והיה בידו כוח רב לפגוע בעתידן של הנשים שעבדו תחתיו. עם כל ההקבלה שבמאמר זה - אביב גפן פעל ופועל כאדם פרטי. הכוח שהיה או שיש לו להשפיע על עתידם של אמנים צעירים מוגבל, אם קיים בכלל. קרן הכט ניסתה לפלס לעצמה דרך בעולם המוזיקה שהוא מאוד תחרותי וקשה. 
כתוב תגובה ל- שרה
כן דומה.יש פה שוחד מיני ועונש
  האסימון נופל?   1/04/13 15:09
כתוב תגובה ל- האסימון נופל?
8
ומה עים גדעון סער
  ביבי ואני חברים   1/04/13 11:50
ומה עים שיטותיו של גדעון סער או שחכתי הלא הוא שיך למאפיה של השמאול המזוהם או בעצם הוא חבר של המפקל יחד היהו חברים של הדוקטור של העיר ללא אלימות וללא זונות
כתוב תגובה ל- ביבי ואני חברים
טיפש,"עם"כותבים ללא יוד באמצע
  המורה לעברית   1/04/13 19:36
כתוב תגובה ל- המורה לעברית
לך תחפס מי יזין אותך
  חבר של ביבי   1/04/13 20:30
אני מקוה שאני כותב עכשו נכון
כתוב תגובה ל- חבר של ביבי
9
יאחד באפריל.... יופי של סיפור
  דורו   1/04/13 17:30
כתוב תגובה ל- דורו
10
קצב הורשע ללא הוכחות. עובדה.
  יצחק הכהן   1/04/13 20:03
ארבע שופטות אשכנזיות ושני ערבים גזרו את דינו. היום בחורה הולכת למישטרה ואומרת שאנסו אותה הלך על הבן אדם אשם או לא אשם. גם אם יצא זכאי הוא התלכלך לעולם. הבנתם את זה? לא צריך הוכחות מילה שלה וקצת רכילות, אפילו עם תתלונן בעוד10 שנים.כלי נשק קטלני לסחיטה יש לנשים ואוי למי שלא ניזהר. אני הפסקתי להעסיק נשים. ממש סכנת נפשות.
לי קרה שעובדת שאחרתי בתשלום משכורתה איימה עלי שתלונן על הטרדה מינית עם לא אשלם מיד. אז הבנתי כמה גברים יושבים על לא עוול בכפיהם וכמה נסחטו ושתקו. התורה אומרת נאנסה בעיר ולא צעקה אין מאמינים לה. הבורא רואה את הנולד וכאן נולד עוות חוק נורא. באו להגן על הנשים וקברו חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
ספינת הבנות
  מיכל זמיר,מוסד   2/04/13 01:41
1.1.1.2.2.2. ספינת הבנות "...לא כל חיילת היא קורבן , שיש גם חיילות נדיבות שמרוויחות טובות הנאה..." ספינת הבנות ספרה השני של מיכל זמיר, בתו של ראש המוסד, זוגתו של ירון לונדון, "אחרי שכתבתי פורנו על אישה משוחררת שמשתרללת וטורפת גברים...זה היה הצד השני של הצבא. רציתי להביא לתודעה שלא כל חיילת היא קורבן [ראה סיפור השר לשעבר רמון], שיש גם חיילות נדיבות שמרוויחות טובות הנאה..."
 ספינת הבנות
כתוב תגובה ל- מיכל זמיר,מוסד
11
שאלה לעו"ד
  מרק בריל   2/04/13 04:07
אינך חושש מתביעת דיבה? ואם זה נכון-לא גילית שום אמריקה. בני 2 המינים נמשכים או דוחים זה את זו. מפתיע?
כתוב תגובה ל- מרק בריל
12
דברי הבל של יוסי דר לגביי קצב,
  אבי123   3/04/13 02:36
תוך השוואה מופרכת. אודליה כרמון ממש לא התנתקה מקצב, גם לא לאחר שנות ה"התעללות, הנידוי וההשפלה". כך גם א' ממשרד התיירות. השתיים התחננו לחזור לעבוד אצל קצב כשנבחר לנשיא המדינה. קרן הכט בניגוד להן - לא חיזרה אחרי גפן ולא התחנפה בפניו אלא ניתקה ממנו כל קשר, דבר בהחלט מובן לאור התנהגותו המחפירה כלפיה.
כתוב תגובה ל- אבי123
13
לא אמין להציג כך יריב פוליטי
  משה שגיא   3/04/13 07:47
מאמר רדוד ומביש! להציג את מי שלא מחזיק בדעותיך כאנס או לא מוכשר (מאמר של דרור איידר שהובא כאן בתאום מפליא) מראה על חוסר אמינות ודעות חשוכות.
כתוב תגובה ל- משה שגיא
14
מכל הויכוח , נעלם לנו אביב גפן
  נירון קיסר   3/04/13 14:23
מרוב הרצון לערוך השוואה בין אביב גפן לקצב , נראה שכאילו מחקנו את המעשה לכאורה של אביב גפן . לי נראה שאם מישהי תתלונן על גפן והוא יועמד למשפט והנושא יובא בערעור לבגץ , אזי אולי בגץ יראה את מעשיו בפחות חומרה מאשר הוא ראה את מעשיו של קצב .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מה שנעלמה לנו כאן היא
  מזכיר_המדינה   3/04/13 21:01
השיטה. והיא תמיד משום מה נעלמת מעינינו...
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
15
עוד בריון אלים שמחפה בשמלנות
  גל 3   7/04/13 13:12
על האלימות המעשית שלו, מוכר את כולנו כדי שיוכל להמשיך להטריד נשים.
כתוב תגובה ל- גל 3
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il