|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנרכיסט שמן היה
מאת: אפרים הלפרין  |  10/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שיכחה או אי דיוק, הלפרין ?
  שלמה המגיב   10/04/13 16:37
הלפרין מבקר קשות את התנהלות אולמרט כראש ממשלה ומאשים את דנקנר ואחרים בתמיכה באולמרט ובין היתר מציין בביקורתו "..מלחמת לבנון השנייה,היתה המלחמה הראשונה..שיזמנו אותה, בלי להכין את הצבא מראש..איבדנו את מיטב הבנים..החלטות חפוזות( של אולמרט..". רג ע, האם הלפרין איבד את זיכרונו ? לא ייתכן ? הרי אותו תיאור במדוייק ניתן לומר על מלחמת לבנון הראשונה (שלום הגליל ?)!, ושם איבדנו הרבה יותר "ממיטב בננו", 1217 לוחמים איבדנו בשנים 1982-1985 !!,ובשבוע הלחימה ממש הראשון (עד הפסקת האש), איבדנו קרוב ל 300 לוחמים !. טוב, בעצם הלפרין לא איבד את הזיכרון ,הוא סתם עושה מניפולציות על הקוראים ,כדי "להשכיח" את הניהול הנכון , הלא חפוז , הרציני , המתוכנן והראוי של ראש ממשלה אחר בישראל , כן , מנחם בגין ,שאין "מה להשוות"אותו לאולמרט "הנחפז וחסר האחריות" !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אותם הליצנים
  אורי פ   10/04/13 18:55
שהעלו את אולמרט העלו גם את שרון לפניו שניהל באורח מופקר את לבנון אחד.
כתוב תגובה ל- אורי פ
שרון היה "המנהל" , אורי ?
  שלמה המגיב   10/04/13 19:36
האם אתה מייחס לשר הביטחון באותה עת (שרון)את האחריות לכישלון ? האם ראש הממשלה בגין , היה סטאטיסט ? אם כך, ניתן להאשים רק את עמיר פרץ בכישלון מלחמת לבנון השנייה ולהסיר את האחריות מאולמרט !!. לא נראה לי שהלפרין יקבל סיגנונך לקבלת אחריות , אורי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
המגיב . אתה מהסוג של דנקנר .
  נירון קיסר   10/04/13 21:22
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
2
לא זן ולא מיוחד, סתם שמן
  יואל קורנבלום   10/04/13 17:57
לא עשה שום דבר מיוחד ששונה מכל עיתונאי. היה מקושר ולכן הגיע לאן שהגיע והשתן עלה לו לראש יחד עם הכוח שקיבל. אפילו אנרכיסט קשה לקרוא לו, מה בדיוק עשה? אינו שונה מהרבה אחרים שכותבים ומקשקשים ודבר לא נשאר מהם לדורות הבאים.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
תמיד תמך במושחתים והיה אדם חרה
  שמן זה ברור   10/04/13 19:31
כתוב תגובה ל- שמן זה ברור
3
דברים אמיתיים
  יורם שפכטל   10/04/13 18:06
נכון הוא כבר לא כאן אמנון דנקנר אך הוא השאיר בכתובותיו רק שקרים ורוע. אולמרט המשיך לזלזל בנו וקיבל חיזוקים יומיומיים מהשחצן השמן שהלך לעולמו, בוודאי מרוב סביאה , ובא לציון גואל..
כתוב תגובה ל- יורם שפכטל
4
לפיד ושות' מדושנים על חשבוננו
  דנקנר אחד מהם   10/04/13 18:39
הם יכולים לחזור על דבריהם מאה פעמים , החבורה הזאת אבל דנקנר לא היה סופר מוכשר ולא עתונאי מוצלח. היה חסר ערכים. לשונו העברית לא היתה טובה. ציפי לבני ושלי יחימוביץ ולפיד אינם יודעים לכתב עברית משובחת. בשבילם הכתיבה של דנקנר היא בסגנון הדבור שלהם, הם לא יודעים ולא יודעות משהו יותר טוב. התנהגותו של דנקנר היתה דוחה.

אפרים הלפרין מפוצץ עוד בלון. שטיפת המח אינה מגיעה אליו, הוא מגלה את האמת ומאיר אותה. תודה לו ולאתר המביא את מאמריו.
כתוב תגובה ל- דנקנר אחד מהם
5
אחרי מות קדושים אמור. תתבייש!
  אהוד פרלסמן   10/04/13 18:43
ממש התעצבתי לקרא את המאמר הזה שלך. לא שמעת על "אחרי מות קדושים אמור"? לפני כמה שנים מת מפורסם אחר, שהיה לי ידע אישי על רשעותו מעוררת הפלצות, ומעולם לא כתבתי על זה, כי הוא כבר מת. כשעידו דיסנצ'יק השמיץ את דנקנר באתר זה מידע אישי, לא הגבתי, למרות שזה צרם לי, אבל כשאתה כותב סתם בתור אחד העם, זה כבר עובר כל גבול. חוץ מזה, אין לדנקנר ולמרגלית שום קשר לעלייתו של אולמרט, שעלה כזכור לכולנו בעקבות השבץ שחטף שרון, ואתה פשוט בדית הסטוריה חדשה מדמיונך. צריך באמת פלפול תלמודי ממדרגה ראשונה כדי להאשים את דנקנר במה שקרה במלחמת לבנון השניה. אני אהבתי את דנקנר, שהיה ללא ספק אדם ברוך כשרונות ומקורי, וזאת למרות שדעותינו היו רחוקות זו מזו כרחוק מזרח ממערב, וגם אם אתה לא אהבת אותו, אין הצדקה לכתיבת מאמר שכזה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מצטער,דנקנר עצמו אמר כי
  המפוקח   10/04/13 19:28
מוות לא נותן פטור מביקורת נכונה והלפרין כתב את האמת.איך הציע דנקנר ללדור,פרקליט המדינה, אחרי הזיכוי החלקי(ואני עדיין מקווה הזמני) של אולמרט במשפטו ? תתאבד ! הוא אינו ראוי להתיחסות שונה ממה שהוא קיבל.
כתוב תגובה ל- המפוקח
יפה טענת , פרלסמן
  שלמה המגיב   10/04/13 19:46
סוף סוף ,גם אתה התחלת להבין את המניפולציות שעושה הלפרין על הקוראים , כאשר במאמרו הנוכחי הוא מייחס לדנקנר ומרגלית את "עלייתו של אולמרט"(!),ואתה טרחת להבהיר לקוראים את העובדות האמיתיות. כבר ציינתי בתגובתי הקודמת שהלפרין מסתמך על זיכרונם "הקצר" של חלק מהקוראים ומסית ומטעה ללא אבחנה ,כמעט בכל נושא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כתבת קדוש ולא רעדה לך היד
  ע.ב   10/04/13 19:51
והשאלה היא.האם ,לפי תפיסת העולם שלך,כל מי שמת,הופך קדוש??? לפי תפיסת עולמי.זבל הוא זבל בין חי או מת
כתוב תגובה ל- ע.ב
המאמר תוקף את המהלליםלא את המת
  מושכיםתהלה לעצמם   10/04/13 20:16
כתוב תגובה ל- מושכיםתהלה לעצמם
פרלסמן אתה איש טוב אל תתלכלך .
  נירון קיסר   10/04/13 21:30
דנקנר תמך בכל הכח בעבריינים שהיו בצמרת השלטון . אחרי מות קדושים אמור : ברוך שפטרנו ! למה אתה מעליב את הלפרין ? מה זה אחד העם ? צריך להיות פרופסור כדי לומר ברוך שפטרנו על דנקנר ?
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
חוש הומור בריא, כל הכבוד.
  ה.א   10/04/13 23:44
כתוב תגובה ל- ה.א
על דנקנר נכתבו פסוקים אחרים
  משה המכבי   11/04/13 01:21
לדוגמא : 'וּבַֽאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּֽה' (משלי י"א י). או למשל הפסוק האחרון של פרק ק"ד בתהילים: "יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּֽרְכִי נַפְשִׁי אֶת ה’ הַֽלְלוּיָֽהּ" . עליו נאמר "ורשעים בחושך ידמו" (שמו״א ב,ט). יש עוד הרבה פסוקים המדברים על רשעים מסוגו של דנקנר ימ״ש. היה שונא תורה ושונא יהודים ויהדות. עכשיו הוא מגלה את האמת המרה מבחינתו...תתנחם אהוד שבמקרה ודנקנר יהודי, מה שלא נראה לי ולפי דבריו, במקרה והוא כן צאצא של יהודייה שנאנסה על ידי איזה קוזאק, הוא לא ישרף בגיהנם יותר משנים עשר חודשים, המקסימום ליהודי פחות שבתות וחגים, שאותם מימיו לא שמר או כיבד.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
"רשעים בחשך ידמו" - למשה המכבי
  דאגנית   11/04/13 10:06
למשה המכבי - יפה דרשת. אני מבקשת להוסיף את תחילת הפסוק שהבאת ממשלי: "בטוב צדיקים תעלץ קריה ובאבד רשעים - רינה". וכן להוסיף פסוק נוסף ממשלי: "רשע אבד מן העולם - טובה באה לעולם". פסוקים אלה מן התנ"ך מכוונים לאישים כדוגמת נושא הכתבה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
נקווה שדן בן אמוץ מתחשבן איתו
  אבי געזונט   10/04/13 19:11
למעלה.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
7
אותו בית היוצר של רון מיברג
  נילית   10/04/13 19:14
כתוב תגובה ל- נילית
8
טעות בהספד
  כהן צדוק   10/04/13 23:27
זה מזכיר לי הלוויה של משה עבריין מעולם הפשע שבהספד אמר הרב שמשה היה צדיק וישר דרך. ואז אמרה אישתו של משה משה קום זה לא ההלויה שלנו בכלל.
כתוב תגובה ל- כהן צדוק
9
אינני שמח על מותו של איש
  ה.א   10/04/13 23:55
אינני שמח על מותו של איש, גם תגובות של שמחה כאן בטוק בקים אינן ראויות לדעתי, יש בשמחה למותו של מישהו מן סוג של הסתה למותם של דומיו, ואני רחוק מכך מאד. גם קריאתו של דנקנר להתאבדותו של איש, גם בה היה משום הסתה להבנתי - עם זאת אין בין דנקנר ובין קדושה דבר וחצי דבר, הוא היה אנרכיסט שמן בחייו ונשאר אנרביסט שמן במותו - ואת הכינוי המדוייק הזה הוא המציא בעצמו, ולכן קל היה לי להשתמש בו בבחינת כל האומר דבר בשם אומרו - מביא גאולה לעולם.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
אמור לי מי המספידים שלך=ואומר
  קורןנאוה טבריה   11/04/13 06:35
לך מי אתה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
תשובה לכל מבקרי, וגם להלפרין.
  אהוד פרלסמן   11/04/13 08:59
אני חושב שהמאמר הזה, יותר משהוא מאמר על דנקנר, הינו ברוחו מאמר מחאה נגד האמרה "אחרי מות קדושים אמור", כלומר, כנגד הנוהג שלא לדבר סרה במת, נוהג שאני אישית מתייחס אליו ממש כאל מצוה. אז ראשית יש לי הרגשה שחלק מהמגיבים אינם מכירים את האמרה, ולכן אגלה להם שהיא נובעת מסמיכותן של שלוש פרשות בתורה: אחרי מות, קדושים, ואמור. לא אני המצאתי את האמרה הזאת, וכשאני מצטט אותה אינני טוען שדנקנר היה קדוש. אני חושב שהאדון הלפרין, שבדרך כלל אני מאוד נהנה לקרא את מאמריו, עשה טעות כשפרסם את המאמר הזה. דנקנר לא היה רשע כזה שמן הראוי לדבר בו סרה. למיטב זכרוני שמחתי כשנאצר וערפאת מתו, ואשמח מאוד אם כל מנהיגי פרס ימותו, אבל דנקנר לא היה שונא ישראל כמו המנוולים האלה. ולאדון נירון: כשכתבתי אחד העם התכוונתי להבדל בין הלפרין לבין דיסנצ'יק. דיסנצ'יק כתב מתוך ידע אישי על אנשים שסיפרו לו על רשעותו של דנקנר, ואילו הלפרין כתב מאמר שכל אחד מאיתנו יכול היה לכתוב. במובן זה גם אני אחד העם, וכלל לא התכוונתי להעליב את הלפרין.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד למדתי לכבד את דעתך
  ה.א.   11/04/13 22:26
אהוד למדתי לכבד את דעתך, גם כאשר אנו חלוקים, ודאי שאינני נעלב מביקורת. לגופן של בחירות 2006 - קדימה נוסדה פורמאלית בנובמר 2005 - כזה מהלך רציני מתבשל כמה חודשים, ומה פלא שמאמצע 2005 ועד מועד הבחירות פועלים דן מרגלית, דנקנר וטומי לפיד - חברים בלב ובנפש של אולמרט - לכיבוש השלטון על ידי שרון ואולמרט ואחרי כן על ידי אולמרט לבדו, בהמשך דנקנר ולפיד ממשיכים לתמוך באולמרט, מרגלית מתהפךבמלחמה. העובדות לא משקרות, כוחה של קדימה בא לה מאישיותו של שרון, מפירוקה של שינוי מנכסיה האלטוראליים אשר ללפיד אחריות רבה לה, ומהפמפום של דנקנר ומרגלית במעריב, נגד מושחתי הליכוד לכאורה והם העלו לשלטון את אולמרט עם שר אוצרו הירשזון. עולם חולה.
כתוב תגובה ל- ה.א.
12
לא זן מיוחד ולא נעליים
  דאגנית   11/04/13 09:24
אין לשמוח על מותו של רשע כמו גם לא על מותו של צדיק. יחד עם זאת, מלבד אי-דיוקים כלשהם - רשימה זו נכונה עד מאד. הפתגם "אחרי מות קדושים אמור" הינו עממי, שבני אדם יצרו אותו. אין בו שום קדושה, וכפי שכותבת נאוה - יש בו הרבה צביעות. כן, האיש היה אנרכיסט שמן ושחצן שחשב שהמדינה נמצאת בכיס הקטן שלו. אלה המגנים פה את כותב הרשימה - הם הצריכים להתבייש.
כתוב תגובה ל- דאגנית
13
תגובה
  צנחן   12/04/13 00:21
לא אגיב לגופו של המאמר מפני "אחרי מות קדושים אמור" אך עולה בי תהייה קלה: האם תמיד בני אדם יגלו חוכמת בדיעבד? האם אין בכוח שכלם של אנשים לראות מההווה ולהסיק מסקנות נכונות כלפי העתיד?הנה יאיר לפיד לדוגמא:חבר טוב של אולמרט- ודנקנר-חסר השכלה מתאימה,שונא מתנחלים ככלל ודתיים בפרט,עשה את הונו -מכסף ציבורי כמובן- אך ורק בעזרתו של אביו וקשריו ולא בזכות כישוריו,בחוסר יושרו המשיך להנחות בטלוויזיה עד שטמן לו בנימין נתניהו פח והכריחו לעזוב את משרתו בטרם עת,נהנתן מושבע המנותק לחלוטין מאנשי העמל הפשוטים שבארץ,ישראלי ריק וזחוח שמעולם לא נתן אלא תמיד קיבל וקיבל......ובכל זאת הנה הוא שר האוצר במדינת ישראל.בדיוק כמו אביו,בדיוק כמו אולמרט, גם הוא כפשפש עוד יעלה למעלה ואנו מה איתנו? מתיי תתגלה לנו החוכמה ולא רק בדיעבד?
כתוב תגובה ל- צנחן
נבואה קשה, היסטוריה קלה
  יואל קורנבלום   12/04/13 20:23
בעיקרון קשה להיות נביא אבל קל יותר להיות היסטוריון. לכן קשר לנו להבין לאן יוליך אותנו נבחר מסוים אבל בהחלט אפשר לבקר אותו בדיעבד ולכן עושים את זה. העניין הוא בבוחרים עצמם ויחסי הציבור שעושים למועמדים. זה עובד על הציבור. מצד שני צריך מועמד חכם ולא חשוב אם הוא מלומד או לא. הרבה מהנבחרים שלנו לא ידעו הרבה ובכל זאת פעלו. בסופו של דבר יש עוד נבחרים ואנחנו יודעים שדעת רוב הנבחרים קובעת. קשה לדעת את העתיד וגם נתונים מוקדמים של מועמד מסויים לא תמיד הם השלכה על העתיד ולכן קשה לדעת. מי אמר שלהצביע עבור מועמד זה דבר קל?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
תגובה
  צנחן   13/04/13 00:49
יואל ידידי.על זה אני מצר.כשהנתונים לפניך בטרם מעשה אזי ראוי שכל אדם הגיוני יעשה תהליך של סינון ויסיק מסקנות והחלטות על פיו ולא ההיפך.קבלת החלטות שגויה למרות כל הנתונים המקדימים לעולם לא תעבור בשקט כשמדובר בעסק כלכלי למשל.בודאי אתה יודע שהבחירות הכלליות כפי שנהוגות היום לא היו בתחילתה של השיטה הדמוקראטית.הוגיה ומייסדיה חשבו שאם אכן ניתן הכוח לציבור להחליט הרי ראוי שציבור זה יורכב מאצילים בלבד,ורק עם הדורות התקדמו והרשו לעשירים ,גברים, נשים וכל אזרח לבחור באופן חופשי.עם שטיפת המוח התקשורתית המאסיבית שנעשית לכלל האוכלוסיה אינני חושב שהבחירות כיום הן 'חופשיות' ברוח החוק והדמוקראטיה.שלא תבינני לא נכון אינני בעד חזרה לאחור אך בהחלט אני בעד ריסונה של המעצמה השביעית קרי התקשורת.
כתוב תגובה ל- צנחן
מסכים שיש שטיפת מוח
  יואל קורנבלום   13/04/13 20:44
ללא ספק ונראה לי שלתקשורת יש מועמדים משלה שהם דוחפים. כמובן שהם אינם משרתים את הציבור כפי שהם טוענים אלא משרתים את עצמם. כל זה נעשה אם בעיתונות הכתובה או האלקטרונית. אני למשל כבר מזמן לא מאמין לתקשורת בענינים רבים ולפעמים שואל את עצמי מדוע ידיעה אחת פורסמה ואחרת לא. בכל אופן על הציבור להבין את זה ויש להניח שהרבה כן מבינים את זה. אני גם מסכים אתך שצריך לרסן את התקשורת אבל גם זאת בעיה כי זה יפעל נגד חופש הביטוי שלדעתי אסור לפגוע. מנקודה אחרת יש אנשים שקשורים לגורו מסויים כמו אדמור"ר או רב והוא מחליט עבורם. או אנשים הם חברי מפלגה ופועלים לפי קו המפלגה ולא מנסים לחשוב. לכן נראה לי שקשה להחליט מי טוב ומי לא טוב במיוחד שכל הדרישות לגבי התפקיד לא ברורות וגם כל הכישורים של המועמד לא ברורים כי בסופו של דבר אנחנו מקבלים את המידע מהתקשורת ולכן הכל חשוד. גם אם קרה משהו שנראה דומה בעבר איך אפשר לדעת שמשהו שקורה היום זהה? על סמך מה אנחנו מחליטים שמשהו זהה? אי אפשר להחליט כי יש הרבה דברים שונים וגם אנחנו נעשינו בעלי נסיון רב יותר ומבינים יותר. לכן אומר עוד פעם, קשה לנבא אם מועמד מסויים הוא טוב אבל בהחלט אפשר לבקר בדיעבד. יש אפילו שם למקצוע הזה קוראים לזה הסטוריון וגם אצל ההסטוריונים לא הכל מוסכם ויש חילוקי דעות בפרשנות של העובדות.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
אל תטעה את הקוראים, צנחני
  שלמה המגיב   13/04/13 07:27
"..יאיר לפיד עשה את הונו מכסף ציבורי ולא בזכות כישוריו, אלא בעזרתו של אביו.." !. מה השטויות האלה צנחני ? האם עיסוקו בערץ 2 , זה "כסף ציבורי" ? האם עבודתו במעריב ובידיעות אחרונות , זה "כסף ציבורי" ? האם הופעתו בפירסומות של בנק , זה "כסף ציבורי" ? האם תמלוגים מספריו זה "כסף ציבורי" ? האם העיסוקים הנ"ל ורווחיו מהם , קשורים לאביו ? אפילו השונאים הגדולים ביותר של לפיד (ולא חסרים כאלה), לא יתארו באופן מטעה כזה , את המקור והגורמים לעושרו ופירסומו של יאיר לפיד !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   14/04/13 12:01
שלמה ידידי.אם בא לך לשחק את התמים והמנותק אני איתך.מגיל 18 הילד יאיר מקבל עזרה ורוח גבית מדהימה מהאב האוהב והמקושר שהייה מנכל רשות השידור ועיתונאי בכיר במעריב. זאת זכותו של אב לסייע לבנו אינני יוצא נגד זה אך זאת האמת. רבים ומוכשרים לידיעתך אינם מתקבלים למשרות הללו בגלי צה"ל במחנה או ברשות השידור למרות השכלה וציונים טובים ולמרות יכולותיהם אלא אם כן מישהו 'דוחף' ויטמין p,לבחור ללא תעודת בגרות אין שמץ של סיכוי להתקבל למועדונים הללו אך ליאיר הכל הלך חלק ולא בזכותי או בזכותך.
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il