|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שתי מדינות לשני עמים?
מאת: איתן קלינסקי  |  20/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אידיוט!קנטונים זה הפתרון היחיד
  מה נזעקת?   20/05/13 12:00
כתוב תגובה ל- מה נזעקת?
הימין המשיחי רוצה לפרוץ
  עידiסובול   20/05/13 14:10
הימין המשיחי בישראל רוצה לפרוץ קדמה וצפונה ונגבה, ואפילו ימה אל מֵעֵבֶר לגבולות המים הטריטוריאליים. -- כשמדובר על "שתי מדינות לשני העמים" מדובר על מדינת-ישראל ומדינת "נוער הגבעות". מאחר שגם החרדים הם עם בפני עצמו, צריך להתחיל לדבר על שלוש מדינות לשלושה עמים, וכן הלאה.
 דרום-אפריקה לשעבר וישראל היום
כתוב תגובה ל- עידiסובול
הימין משיחי
  יולו   20/05/13 20:34
והשמאל עם משקפי צלופן מקומט בצבע ורוד
כתוב תגובה ל- יולו
קלינסקי עוכר ישראל
  משה המכבי   22/05/13 01:03
אחזור על מה שאמר חכם ממני, אביו של בנימין נתניהו, פרופ' בן ציון נתניהו ז״ל : איני חושב שלערבים המכנים עצמם פלשתינים יש זכות לדרוש מדינה. לי ברור לגמרי שאין עם פלשתיני כלל. אין ולא היה. הקיבוץ הערבי החי בארץ הוא חלק מן האוכלוסייה הערבית הרחבה המכנה את עצמה האומה הערבית. כלומר מה שיש כאן הוא פשוט שלוחה של העולם הערבי. מעולם לא היה קיים עם פלשתיני נפרד. הטענה שקיים עם כזה לא באה אלא כדי להצדיק את התביעה לחיסול מדינת היהודים. ומכיוון שהמציאו לאום, מנסים כיום להמציא לו היסטוריה. מנסים ליצור אילוזיה של עם שלא היה ולא נברא״.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
2
קנטון עזה
  יורם שפכטלע   20/05/13 13:43
אני מציע לך לבקש מראש בקשה לעבור לקנטון עזה ושם בטח ימנו אותך ליקיר העיר עזה
כתוב תגובה ל- יורם שפכטלע
3
בני פריצי עמנו-מינים וזדים !!
  איריס כהן   20/05/13 13:54
בפרשת בחוקותי העדיף איש השקר המורה לתנ"ך מר קלינסקי להעצב אל ליבו -עקב ההפחדות והקללות הקשות ,חבל שהמורה לתנ"ך לא בחר לשים דגש על הברית וההבטחה האלוהית -על שמירת אמונים של ארץ ישראל לעם ישראל ואך ורק לו -"והשימותי אני את הארץ ,ושממו עליה אויביכם " -חבל שקלינסקי לא לימד אתכם על הפרשנות של כל פרשני המקרא -כאשר עם ישראל יצא לגלות תהא הארץ ריקה ושוממה ולא יעלה בידם של אומה אחרת לישבה -וכפי שאנו רואים היום ,הדור שזכה לשוב לארץ ציון זכינו לראות בהתגשמות ההבטחה האלוקית והפלא הגדול -ארץ ישראל שממה בכל זמן הגלות ואף אומה לא הצליחה לישבה ולהפריחה משוממותה !!! מבקרים שבקרו בארץ ישראל במאתיים השנים האחרונות סיפרו על השוממות ועל אוכלוסיה דלילה החיה בכפרים ! כיצד אם כך נוצר לו פתאום העם לא עם -הנקרא "פלשתינאי " מי האחראי להיווצרות הבלוף הגדול ? על כך נכתב רבות ,מה שבטוח בני פריצי עמנו -אנשים כמו קלינסקי -במקום להפריך את שקר "העם הפלשתינאי " עושים הכל בכדי להחיות את השקר ולתת לגיטמציה לבלוף -כאשר הם סיממו והשחיתו את רוב העם להאמין בשקר הגדול -רוב המפלגות כיום מכירות בחזון השלום השקרי מאז ועד היום -שתי מדינות לשני העמים - החזון של אמריקה -רומי הרשעה -והמינים והזדים מתוכנו החושבים שבהסכמתם להקים מדינה ללא עם הפלשתינאי -יצליחו להביא שלום ושקט ותפסק ההתנגדות הערבית להקמת המדינה הציונית , אך לא כך קורה ונצח ישראל לא ישקר ! ארץ ישראל הובטחה לעם ישראל -וכל המינים כעשן יכלו ובא לציון גואל !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
י.ש, איריס, יורם שפאכטל וכד'
  עידןסובול   20/05/13 15:23
הצעה נגדית: עִבְרוּ אתם ממדינת-ישראל למדינת מאה-שערים או למדינת ק"ק בני-ברק, ושחררו את בני הלאום הישראלי מנוכחותכם.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עידן סובול טעות בידך
  איריס כהן   20/05/13 18:00
אלו הראויים להקרא בני הלאום הישראלי -הם אלו הנאמנים ללאום שנוצר בהר סיני ללאום שקיבל את ברית התורה והארץ ,רק אלו ראויים להקרא ציונים לאומיים ,לצערי הרב גם המושג ציוני וגם לאומי נגנבו על ידי בני זדון שהשתלטו על הלאומיות והשלטון והסיטו מדרך האמת !! אז מי שצריך לעזוב את הלאומית הישראלית ולעבור ל....... -הם דווקא אנשים כמוך ,השאלה לאן תעברו ? אפילו ב"מדינה הפלשתנאית "לא ירצו לקבל עלובים ובוגדים בעמם ,לא פשוט יותר לחזור בתשובה לדרך האמת ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס וסיפורי המקרא
  עידןסובול   20/05/13 23:12
איריס, אני לא יודע אם את חרדית מלידה או "חוזרת בתשובה" ; אבל האמת היא שזה לא ממש משנה, כי מי שגרם לך להאמין שאגדת יציאת-מצרים, ואגדת הארץ המובטחת (ישירות מפיו של יהוה), ופרשת "לוחות הברית" מהתקופה שיהוה עוד לא המציא את הנייר ואת מכונת הכתיבה ואילץ את משה (שגם הוא דמות בדיונית) לחקוק את 10 הדברות באבן -- מי שגרם לך להאמין שכול הדברים האלה התרחשו במציאות, עשה לך שטיפת-מוח מקצועית.
 צפי, האזיני והחכימי
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עידן סובול הגנב מטיף מוסר?כנסו
  משה המכבי   21/05/13 03:43
בבקשה כנסו ותראו מיהו השמאלני הגנב שמעל בכספי הציבור בהיותו עובד מדינה. נו מה חדש? עוד דוגמא לאיכות ״תומכי קלינסקי״ ופרצופם האמיתי מתומצתות באדם אחד. עידן סובול. גנב ומועל באימון. היום מטיף מוסר...כמיטב המסורת הבולשביקית. ישבת בכלא על פשעיך אבל לא למדת עלום. גנב נשאר גנב. היום כשאף בר דעת לא יפקיד קופת כספים בידיך הלא נאמנות, אתה מנסה לגנוב את דעתם של הקוראים עם תגובותיך המרירות נגד המדינה. לאחר שיודעים שהמדינה (אנחנו)היא זו שגנבת לה כסף, והמדינה היא זו שתבעה אותך והרשיעה אותך בבית המשפט, זו ששמרה שלא תברח מהכלא, לאחר כל זאת נראית הסיבה האמיתית לשנאתך למדינת ישראל. האמת היא שנשארת גנב עוכר ישראל. תקופת המאסר שריצית לא גרמה לך להרהר על מעשיך השפלים.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
למכבי
  איריס כהן   21/05/13 11:31
אנא השכל אותנו יותר לגבי הכופר הסובול ,במה בדיוק נאשם והורשע ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס כהן, מזלך שלא נפלת לידיו
  עידןסובול   21/05/13 13:32
זה האיש שכיהן בזמן-אמת כחבר הוועדה למינוי ולקידום שופטים, כמיספר 2 בהיררכיה של בכירי נבחרי לשכת עורכי הדין בישראל וכראש מנגנון עובדי ועובדות הלשכה. לאחר שדאגתי לחשיפת הטרדותיו המיניות בעובדת הלשכה בירושלים, במתמחה שלו במשרדו הפרטי בתל-אביב ובעובדת ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין -- פוטרתי על ידו, והוא המשיך להטריד מינית גם בלשכת עורכי הדין וגם מחוצה לה, כשרבים מבכירי הלשכה יודעים על-כך ושותקים, כמו גם שופטים שידו הייתה במינויים ו/או בקידומם במעלות השפיטה.
 קצה הפרמשתק
כתוב תגובה ל- עידןסובול
ומה עם שטיפת המח על קיומו
  של עם פלסטיני?   21/05/13 12:36
תן לי שם של היסטוריון אחד או נוסע אחד: יווני רומיפרסי בעת העתיקה. או בתקופה יותר מאוחרת: נוצרי מוסלמי ערבי שמזכיר עם פלסטיני לפני שנות ה50 של המאה ה20
יש פלסטינים בדיוק כמו שיש סורים לבנונים ירדנים לובים סעודים איראנים אפגניסטנים ועוד. הכל המצאות של הקולניאליזם
כתוב תגובה ל- של עם פלסטיני?
לאנונימי הסידרתי
  עידןסובול   21/05/13 15:20
לאנונימי הסידרתי: הסכת ושמע
 ואולי תצליח להחכים
כתוב תגובה ל- עידןסובול
לעבריין המורשע מר סובול
  איריס כהן   21/05/13 19:52
שנאלץ לברוח מהפרסום על עברו העבריני אל הסתמכות של דברי הבל של עוד שייגצ כופר מוכר -הפרופסור זנד ואמירותיו לגבי מקור הלאומיות של עמנו !! איך שלא יהיה מר סובול עדיף שתשתוק לא ????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
שתי מדינות לשני העמים
  שלום וחרות   20/05/13 16:29
הפיתרון הריאלי והיחיד שיכול להציל את שני העמים מחיי מלחמה. חבל שהקיצונים בשני העמים מכתיבים מציאות הממאנת לקבל את הפיתרון היחיד שבאמת עושה צדק לשני העמים.
כתוב תגובה ל- שלום וחרות
ריאלי ???
  איריס כהן   20/05/13 18:06
אפשר להגיד הכל על הפתרון שלא מתממש - רק לא ריאלי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס כהן התעוררי
  איריס כהן התעוררי   21/05/13 09:08
כאן טמון האסו שלנו.
אם לא נשכיל לאמץ את הפיתרון הריאלי היחידי של שתי מדינות לשנענ העמים אנחנו סוללים את עתידנו רק לעבר עימות דמים בלתי נגמר.
כתוב תגובה ל- איריס כהן התעוררי
אין שני עמים
  איריס כהן   21/05/13 11:45
הפתרון לא ריאלי מכיוון שעובדה שאינו מתגשם -לשקר אין בסיס ורגליים !! אין עם פלשתניאי -וגם אם היתה פה לאומיות כזאת שהקימה לה מדינה -היינו צריכים לעשות הכל כדי לבטלה ! אבל עובדה שאף עם לא הקים לעצמו ישות מדינית בארץ ישראל -הארץ חיכתה לעם ישראל בדיוק כפי שהבטיחה התורה בפרשת בחוקותי -וזה מוכיח שהתורה אמת ואכן יש אלוקים ששולט על הכל -וזה מה שסובול וחבריו המינים לא יכולים לסבול ,לכן הם עושים הכל בכדי להוכיח שישנו עם הנקרא "פלשתינאי " והארץ נכבשה ממנו -וכמובן שהכל שקר !! השאלה היחידה שאמורה להישאל היא האם המדינה שקמה היא התגשמות חזון שיבת ציון ?-ואם התשובה היא לא -אזי הלא עם שנהפך לעם -הוא עונש משמיים - כדי להלחם בישות המדינית השקרית שקמה -ואם זה אכן נכון אז שום נסיון לעשות שלום עם העונש לא יצלח ,אלא רק יחמיר את המצב !! רק ה' יכול להושיע מכל התסבוכת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יש שני עמים
  יש שני עמים   22/05/13 09:26
יש עם יהודי , שמבקש בדין ובצדק לבנות בית יהודי לעם היהודי בארץ ישראל.
יש עם פלשתינאי שחי כאן בארץ ישראל.
אסור שאחד יבנה את חייו על חשבון האחר.
אסור שאנחנו היהודים נבנה את חיינו על חשבון העם הפלשתינאי.
אסור שהפלשתינאים יבנו את חייהם על חשבון העם היהודי.
יש כאן שני עמים, שחייבים להגיע להסדר של שתי מדינות לשני העמים, לפחות כמו שאמר מר בנימין נתניהו,ראש הממשלה שלנו, באוניברסיטת בר אילן, וחזר על כך בתקופת ביקורו של נשיא ארה"ב , ברק אובמה.
כתוב תגובה ל- יש שני עמים
מי זה נתניהו??
  איריס כהן   24/05/13 01:41
פתאום אתם מעריצים את אמירותיו של נתניהו ??? נתניהו האמיתי יודע בודאות שאסור להקים מדינה למחבלים אבל אפילו נתניהו לא בר סמכא לעומת תורתנו הנצחית -ארץ ישראל לעם ישראל ואך ורק לו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שתי שיטות-זו של דוד המלך וזו
  ראיס-פוטין-טיל300   9/06/13 22:43
של שלמה המלך(מלך השלישי )אחד בכח הזרוע והשני בכח הנשואים וממלכתו של דוד מפרט ועד הים הדגול-אימפריה של ענקים. וזו של שלמה המלך-בקשרי נשואים ממצרים ועד מסופוטמיה החזיקו. היום?אין לנו את הלוקסוס לא בכח הזרוע ועם שרה...תבליגו. אבל חלום של שתי מדינות לשני עמים-חלום של פרס באוסלו-כשל כבר אמין אל חוסייני תכנן להקים ליד שכם תאי גז-יהודים לחסל. שום דבר לא השתנה במנטליות פלסטינאית-קראו הצהרות בכתב-לעד הם לא ינוחו עד ,שיזרקו אותנו לים(מנטליות)בקוראן זה חלק וחד.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל300
5
שוב הגיעה שעת ליטרת הבשר
  פלא יועץ   20/05/13 16:58
למשלמי השלמונים מהקרן להחרבת ישראל.אז הסר כל דאגה מליבך הערל,לא תקום לעולם מדינה פלסתינאצית ברחבי א"י.ואפילו לא תמיכת הערב רב העושים ככל יכולתם לרעתנו לא תביאך אל סיפה של מימוש חלומך הרטוב,המעלה צחנת ביאושים.לא ירחק היום והקנטון היחיד שיהיה להם יהיה מעבר לגדות הירדן,וגם שם הם ישמידו זה את אחיו במיטב המסורת הערבית של טורפי הלבבות והכבדים.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מן השוטים החותרים ללא ליאות תחת אושיות חיינו,החיים בקרבנו,ומבני ישמעאל הקמים עלינו לכלותינו,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא יועץ שותף לעלילת דם.
  לפלא יועץ   20/05/13 19:14
בתגובה לכתבה ב-NEWS1 של איציק וולף קבע פלא יועץ שערבים ביצעו את הרצח.
אדוני, פלא ייעץ, את לקחת את התפקיד של שותף לעלילת דם. אנחנו כיהודים סבלנו מעלילות דם.
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
שוטה,זוהי תגובה לגבי מה שנכתב
  פלא יועץ   21/05/13 00:17
בכתבה עצמה.אך במיטב המסורת של השמאל העכור,מוציאים את הדברים מהקשרם ויוצרים תמונה מעוותת בכדי לקדם את האג'נדה הנבובה שלהם.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
עדיף להתגרש מלהתאבד
  58   20/05/13 21:25
לא נראה שניתן לעשות אהבה בכח.
גם לא ניתן להיפרד כאשר כל אחד רוצה את הכל לעצמו.
אז כמו במשפט שלמה-כל צד יצטרך לוותר.
ואם חושבים המצב הדמוגרפי כאן בעוד 20 שנה, אז הוא יהיה גרוע, ובוודאי לא לטובתנו.

לעומת זאת, גירושין בין הצדדים יהיו הצעד המתבקש והנבון.
אי אפשר להכריז על שתי חלקות אדמה נפרדות ומגודרות כמדינה שתהווה פתרון לבעייה (לידיעת מי שמשלה את עצמו]

אז נכון שלערבים יש כ100 מדינות מוסלמיות, והם דורשים עוד אחת בדיוק בתוך המדינה היחידה של היהודים בעולם.
אז נכון שערפאת נולד בקהיר, וסבו של דר' טיבי-היגר לכאן מסוריה-מהגר חדש ממש כמו הסבים של הרבה יהודים.

אז הערבים יצטרכו לבחור בפספורט ובמדינה שהם דורשים.
הרי לא יתכן שהם מצד אחד ידרשו מדינה חדשה עבורם, ומצד שני לא יסכימו להפוך לתושביה, אלא ייתעקשו להישאר אזרחי וחברי הכנסת של המדינה היהודית...
אחרי הכל-גט כריתות הינו גירושין ופרידה בין הצדדים !
כתוב תגובה ל- 58
אבל ישראל לא רוצה להתגרש.
  איצי   21/05/13 09:22
ישנה הצעה של הליגה הערבית
ישנה הצעה של מדינת קטאר.
ישראל ממאנת להיכנס לדיון בהצעות אלו.
ישראל אינה מעונינת בגירושים. היא מעונינת לשלוט בשטחי יהודה ושומרון.
ישראל עושה הכל בהשראת נפתלי בנט ובסיוע שקט של לפיד לספח את שטחי C שהם כמחצית שטחי הגדה המזרחית
האומנות היא להגיע לגירושים לא מכוערים.
אבל כאן אין רצון להתגרש. כי ישראל מעונינת בשליטה בכלכלה הפלשתינאית, וגם לענות על הצרכים של חוגים משיחיים, שטוענים - הכל שלנו!
כתוב תגובה ל- איצי
אז הזמן והדמוגרפיה ינצחו
  58   21/05/13 17:04
אז אם הרוב בישראל יחליט שהמדינה אינה מעוניינת להתגרש מהערבים שדורשים מדינה פלסתינאית-אין מה לעשות.
עוד 20 או 30 שנה הדמוגרפיה תשנה את מאזן האוכלוסין.

אז 10 מיליון יהודים מול 20 מיליון ערבים-זה מה שיהיה.
כתוב תגובה ל- 58
7
מי העם השני?
  יוא"ב   20/05/13 22:53
מתי בכלל היה כאן עם פלשתינאי? +
כתוב תגובה ל- יוא"ב
8
הפלשתינם לא רוצים מדינה בכלל
  ב.ל   21/05/13 00:26
הפלשתינים מעולם לא הסכימו לחלוקת הארץ הם מתעקשים על זכות השיבה לישראל וזה אומר הכל הערבים רוצים להחזיר את הגלגל ל-47
כתוב תגובה ל- ב.ל
9
שקרניסקי עוכר ישראל.
  משה המכבי   21/05/13 04:08
שימו לב עם מי הוא רוצה שנדבר. עם ״עם פלסתיני״ מומצא ועם מנהיגו, זה שהוציא את תואר הדוקטור שלו על הכחשת השואה, שותף לרצח הספורטאים באולימפיאדת מינכן, אבו-מאזן. זה שברק ואולמרט הציעו לו את כל יהודה ושומרון ומזרח ירושלים בהתרפסות שמאלנות שתזכר לדראון עולם! והד״ר לא רצה לקבל. לא הספיק לו, רצה גם את ״זכות״ השיבה למיליוני ערבים. למזלנו הוא ערבי מטומטם יותר מהמטומטמים השמאלנים ולא הסכים. נא לא לשכוח שקלינסקי עוכר ישראל מדבר עליהם כעל עם, אומה, בעוד הם הערבושים הבזויים הללו מסרבים להכיר במדינת ישראל. מסרבים להכיר במציאות. נו? הבנתם מה משותף לשמאלני ההזוי ולערבי המצוי? נתק מוחלט מהמציאות. הם לא יקבלו מדינה ולא כלום. עוד לפני שזה יקרה תפרוץ פה מלחמת ניקוי עמלק מקרבנו. לרוב העם נמאס מהמחיר שהשמאל כפה עלינו לשלם תמורת השלום ההזוי שלו. עם ערבים אין שלום. הם לא מסוגלים לחיות עם עצמם בשלום, כל שכן אתנו. הייתי רוצה לראות את קלינסקי ומשפחתו גרים אתם תקופה קודם, לפני שאנו מחליטים. קודם בוא נראה אם הם לא רוצחים את השמאלנים חבריהם ואז נדע איך להמשיך אתם. קלינסקי מתנדב? איזו דוגמא אישית ? משהו? כלום? מעניין מדוע. אולי בגלל שבינם לבינם אין קיום זכויות אדם בסיסיות אפילו? מעמד ושיווין לאשה? חינוך מודרני ועדכני? אולי בגלל שעל כל מחלוקת הם שולפים קודם כל סכינים? אולי בגלל שלפי הדת המוסלמית המעוותת שלהם אנחנו בכלל ״קופים וחזירים״ שהם מצווים להשמיד? קלינסקי אתה זבל שמאלני מצוי. לשמחתי אתה זקן מופלג שלא נשאר לו הרבה זמן להזיק פה. הנס יכול ליקרות כל יום בע״ה. אני במקומך שם שקית עם חול בכיס. אתה יודע, להתרגל לריח.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
10
פרצופם של המוסלמים. כנסו
  משה המכבי   21/05/13 04:27
מהכותרות בבריטניה :רשת הפדופילידיה הגדולה בעולם נחשפה בבריטניה: המשטרה האנגלית חוקרת לכל הפחות 54 מוסלמים החברים בכנופיות מוסלמיות הסוחרות בילדות לבנות לצורכי סקס ועבדות. עד כה המשטרה סירבה להתייחס לתלונות הללו בשם הכבוד ל"רב תרבותיות". מאות ילדות בנות 11 עד 16 נמכרו לעבדות ומין, כאשר קעקעו את האות M על ישבניהם כסימן היכר "השייכות למוחמד". עם החיות הללו קלינסקי רוצה שנחיה. שלח את אשתך והילדות קודם שקרניסקי. הבנות שלנו הן לא הפקר! המאמר המלא עם המקור.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
אכן "פניו היפות של האיסלאם
  פלא יועץ   21/05/13 09:28
המתון",נחשפות שוב לאור השמש.האופל העוטף את הצבועים הנאלחים מבני ישמעאל אין לו גבול.כמו "הנביא " הפדופיל שהתחתן עם ילדה קטנה,כך ממשיכי דרכו מה"חיזבשטן" לא נח מוחם החשוך לרגע מחרוש מזימות זדון אכזריות.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיצילנו מידם ב"ב.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
יהדות פניה למתן כבוד לכל מאמין
  איצי   21/05/13 10:44
היהדות של פלא יועץ היא אינה היהדות שלי.
היהדות שלי לא תגדף בני דתות אחרות בקללות של בית מדרשו של הפלא היועץ.
היהדות שלי מגלה כבוד לאמונתם של בני דתות אחרותף נוצרים, מוסלמים, בודיסטים .
היהדות שלי אינה מגדפת שמות נביאים של בני דתות אחרות. היהדות של היא היהדות של הרב מתקוע, הרב פרומן" שחלק כבוד לאנשי דת נוצרים ומוסלמים , חלק כבוד למאמינים במוחמד ובישו.
מצער, שרוחו של הרב פרומן ז"ל אינה מרחפת בתגובות של פלא היועץ, אדם המתימר לדבר בשם הדת היהודית.
יהדות היא אינה רק מילוי מצוות, יהדות פירושה להיות בני אדם. בקללות של פלא יועץ אין מאומה מזה.
כתוב תגובה ל- איצי
יהדות אפילו בהבנת הפשט הינה=
  פלא יועץ   21/05/13 11:46
חיים מתוך הודיה לבורא עולם.כאשר יהודי קם בבוקר הוא מברך :"מודה אני לפניך מלך חי וקיים." איני בטוח כללי כי הינך עושה זאת.אנו נקראים יהודים משום שאנו צאצאים של שבט יהודה,ושם זה הינו השם היחיד אשר בו מופיע שם הויה בשלמות.ה-ד' מסמלת את 4 העולמות,4 היסודות ו4 הכיוונים.זאת אומרת שתפקיד היהודי הינו קודם כל להיות כלי שרת לרצונו של בורא העולם כפי שהדברים מופיעים בתורתו.כל השאר הינם דמיונות שוא של מי שכלל לא רוצים להיות יהודים ועושים ביהדות שלהם שימוש מוטעה לרעה עם בשוגג ועם במזיד.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מן השוטים המתחסדים ברוב צביעותם ב"ב,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
איצי'
  איריס כהן   21/05/13 11:53
אין דבר כזה נביאים של כל הדתות הנביא היחיד שהיה מאומות העולם הינו בלעם ואפילו הוא הבין וניבא את עליונות עם ישראל על פני כל העמים והדתות ולא כמוך ושכמותך המתעקשים לגמד את עמנו ודתנו ולהפוך אותם לשווים לשאר העמים ודתות ההבל והשקר ,זה מאד נחמד להיות איש של שלום המפרגן לכולם -אבל יש אמת בעולם ותפקידו של עם ישראל לייצג אותה -ואם מינים וזדים שהשתלטו על השלטון -קשה לעשות זאת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
11
מי הם אבותיו הרוחניים של איצ'י
  מגיב ותיק   21/05/13 18:14
שמציע במאמרים האחרונים לאשפז את מתנגדיו (האחרונה הייתה לאיריס)

ממש לא קשה לדעת.

אחת השיטות של המשטרים הקומוניסטיים לטפל במתנגדיהם הייתה בין השאר לקבוע כי אלה אינם שפויים (וזה נעשה ע"י רופאים קומוניסטיים מטעם) ולכן יש לאשפז אותם.

ולכן בכול התקופות אישפזו הבולשביקים את מתנגדיהם או בבתי חולים, או במחנות או שלחו אותם לגולאגים.

בספרות ההיסטורית על בריה"מ מתואר מחנה האישפוז הזה כ-"פסיכושקה"

"פסיכושקה" (психушка, "בית משוגעים"), בתי כליאה שבהם הופעלו אמצעים פסיכיאטריים בכפייה על מנת לשבור את רוחם של אסירים פוליטיים."

האיצ'י הנבזה שלנו שאינו מסוגל להתווכח לענין - פתאום נזכר במורשת אבותיו ממציאי ה -"פסיכושקה".

חרפה, חוצפה ותת רמה .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב ותיק
  דאגנית   22/05/13 08:26
איצי הוא אחד השליחים של קלינסקי (נכדו?) המופיעים כמעט בכל מאמר שלו ומשמיצים את המגיבים. (הוא היה בחופשה ומילאו את מקומו האליזבטים, השולות והרוניות.....). הגישה הפסולה הזו לגייס בן משפחה כדי להגן על דעות - מעידה עד כמה כותב המאמר הנזקק לתמיכה מתמדת זו - הינו חלש ולא בטוח במשנתו המזוייפת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
12
לא לבעלי לב חלש! חבריו של איצי
  משה המכבי   22/05/13 04:47
קבלו שני סרטונים. אני מזהיר! לא לבעלי לב חלש. שימו לב מי הם המוסלמים שקלינסקי רוצה שניתן את ירושלים! שימו לב מיהם המוסלמים שקלינסקי לא מעז לכתוב אפילו מילה אחת בגנות רצחנותם! שימו לב להיכן נעלמת ההומניות המזויפת של קלינסקי ועדת מעריציו ההזויים כשמדובר במוסלמים ופשעיהם נגד האנושות. קלינסקי אתה בולשביק נאצי שכל מטרתו היא השמדת העם היהודי בשם המוסר הכפול והמזוייף שלך ודומיך.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
עשרה קבין של גזענות ירדו לעולם
  למשה המכבי..   22/05/13 09:19
עשרה קבין של גזענות וטיפשות ירדו לעולם.
מר מכבי משה לא ינוח ולא ישקוט ,אם הוא לא יאסוף לחיקו את כל עשרת הקבין, ויוסיף עוד עשרה קבין של טיפשות, רשעות ורוע לב לעצמו.
בהצלחה למר משה המכבי בדרכך לאסוף עשרים קבין של צחנת הגזענות עם קינוח של עשרים קבין של טיפשות ורשעות.
כתוב תגובה ל- למשה המכבי..
13
השמאל בעד קנטון יהודי
  אבי געזונט   22/05/13 16:38
על רצועת חוף צרה ברוחב 14 ק"מ. שתי מדינות לשני עמים תביא להשתלטות חמאס ואלקאידה על יו"ש בשלב הראשון. בשלב השני הפלסטינים יפילו את המלך חוסין ויתאחדו עם ערביי יו"ש למדינה פלסטינית גדולה ברוחב של 200 ק"מ בממוצע. מדינה זו תהיה חמושה במאות אלפי רקטות וטילים שיהיו מכוונים לכל פינה בארץ.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
14
הפלשתנאים רוצים.....
  שמואל כהן   23/05/13 13:15

הפלשתינאים רוצים שתי מדינות ,מדינה אחת של כל אזרחיה
במדינת ישראל, ומדינה נוספת גבולות 1967 . הם רוצים למלא את ארץ ישראל בכל הפליטים שיחזרו לארץ, לא מוכנים להכיר במדינה כמדינה יהודית,כי אם יכירו הם לא יכלו להחדיר את כל הפליטים. מה היתממות לאן בדיוק רוצה "פרופסור" קלינסקי וחברו המושחת עידןסובול והשמולנים רוצים להרוס את המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- שמואל כהן
15
מה שוב צנזורה?
  ראיס-פוטין-טיל300   10/06/13 12:18
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל300
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il