w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מעריצי פרס, זה בשבילכם
מאת: נרי אבנרי  |  06/06/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   6/06/13 14:14
רק פרספקטיבה מראה את נוכלותו של האיש-ואת טיפשות ההמונים- על ציר הזמן.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
נגמרו לי המלים ונותרו המחשבות.
  בעצב וביגון קודר.   6/06/13 16:52
כתוב תגובה ל- בעצב וביגון קודר.
נגמרו לך המילים ? כך מילים,
  מקס פאואר   9/06/13 11:16
"ערפת ילחם הטרור", שמאלנים הזויים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
3
הוא לא אשם
  יוסי שפניר   6/06/13 17:28
פרס לא אשם. הוא סובל מתאוות פרסום ותייחצנות בלתי נשלטת. לבוז אמיתי ראויים ההמונים המריעים לו ומוחאים כף. מזכיר את חוות החיות של אורוול ומשטרים נחמדים אז וגם היום. אגב, דעתי זהה בעיניין לגבי כל הערצת מנהיגים עיוורת והתנהגות של אידיוטים מועילים ותהא זאת מימין , מהמרכז או מהשמאל.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
4
אומללות נרקיסיסטים
  ראיס-פוטין-טיל300   6/06/13 19:27
אומללות נרקיסיסטים,אסון למשפחותיהם נראה באופק הם באופן פטולוגי(פועד-אני-אני-אני)עד אבוד הדופק. יצעדו על גוויות(ברק בצהלים וסולטן יעקוב)-האגו רעב ומה לא מוכנים לבצע(היטלר ויהודים-מיין קאמפ)-כזה דחף.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל300
5
עד היום תעבתי את פרס, מהיום ,,
  מדמוני אסף   6/06/13 19:54
מהיום תעוב הוא כמעט הערצה עיוורת. מאחל לו שילך מהר למקום הראוי לו, ועם ישראל סוף-סוף ייפטר ממנו. לא לשכוח: הוא השר האחרון ממשלת המחדל של יום הכיפורים, קול דמי אחיך זועק מן האדמה.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
6
השאלה היא פילוסופית:
  אלון פלג   6/06/13 22:21
מה עושים כאשר ידוע שלא יהיה שלום? איך לא מתיאשים ונשארים צמודים לארץ? לפי שיטתו של מר פרס צריך להלעיט את העם באשליות.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
7
נכון פרס הוא בלון חלול ודוחה
  נשרי   6/06/13 23:06
אבל בלון זה דבר שמתרומם למעלה ונזכור את התעשייה הביטחונית שאותה קדם מאד
כתוב תגובה ל- נשרי
8
נרי אבנרי - אתה גדול!
  ללא מילים   7/06/13 06:46
כתוב תגובה ל- ללא מילים
9
הנרקיסיסט הזה המשמש כנשיא שלנו
  קרן סגל   7/06/13 07:31
הוא בעייה מהלכת (שנים רבות) למדינת ישראל. אלא שנפש מעוות של יחיד צריכה הייתה להיחסם בידי מי שאמור לעשות זאת. האצבע המאשימה ללא כחל וסרק מופנית כלפי מי שאיפשר לו לקבל את משרת הנשיא, ולאחר שקיבל אותה, ממשיך לאפשר לו להסתובב בעולם מטעם עצמו במקום לשמש כנשיא בשכונה הקטנה שלנו. לדאבוננו, ראש הממשלה לא קם אפילו פעם אחת על מנת להתבטא בראש חוצות: אדון פרס, אתה לא יוצא את גבולות ישראל בשם המדינה, ברור לך...?! אבל הוא חושש מצעד כזה (למרות שללא ספק היה מביא לו הרבה אהדה)
כתוב תגובה ל- קרן סגל
10
מה ניתן לומר על מעריציו ה..?==
  יוד יוד   7/06/13 09:26
מעניין שהמגיב הקורא לעצמו "פועה" טרם הגיב בכדי להסביר את נשיא... מדינת ישראל. לבושתנו האיש הזה נמצא שם בעידודם וקידומם של שניים : האחד : נמצא שוכב בחדר וממתין לבאות ! השני שהיה ראש ממשלה בכישרונו הכניס לנו מתווכים טורקים ארדואן ,אולץ לפרוש מכס ראש הממשלה ע"י מי שמצאו אותו אשם בכמה פרשיות מטייל עתה בעולם ומנסה לקדם תכנית בה יחזור לשלטון. אמרנו כבר מעריצים שוטים, אבל נזכיר זאת שוב !!!
כתוב תגובה ל- יוד יוד
תנוח דעתך.
  לטומטום   7/06/13 15:44
כשהטומטום בשטח, יש מספיק ממה לצחוק ואין צורך בפועה.
כתוב תגובה ל- לטומטום
תגובה ליוסי.מ המקלל=========
  תגובה למקלל======   8/06/13 23:52
בכל מאמר,כתבה זה קורה לך כשאין מה לומר פותחים את הביוב ומקללים, אתה טוב בזה,העיקר שזה עושה לך טוב, ככה אתה משתחרר. אחד כמוך שהוא משרת אדונים ומקבל שלמונים חייב כל העת להיות במתח והוא זה שאט אט מוריד אותך מהפסים. אין לי בעיה להזכיר לך אין ספור פעמים לקחת את הכדור המתאים ובלבד שלא תתבלבל ואז כל הטינופת והקיא יוצאים. מידי פעם הבט גם במראה,היא תזכיר לך מי אתה ! לבסוף יאספו אותך עם הכותונת ההפוכה, לא חבל ! ואולי זה יהא הפתרון !
כתוב תגובה ל- תגובה למקלל======
11
החלפת פרטים
  מעריץ ..חח   7/06/13 22:21
חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- מעריץ ..חח
12
קצין בכיר לשעבר בבריגדה
  דר יוסף מנחם   8/06/13 14:32
היהודית ובצהל אומר על פרס: טיפש חרוץ טיפש עושה נזקים במיוחד בעמדת שלטון טיפש חרוץ אינו מפסיק לעשות נזקים.... עזבו את השחיתות וההתנשאות חשבו רק על הנזקים והקורבנות שהביאה עלינו טפשותו וחריצותו... מזל שביבי סייע לו להפוך לנשיא... עמדה שבה הוא ממשיך לעולל נזקים ללא הפסקה!!!
כתוב תגובה ל- דר יוסף מנחם
אולמרט סייע לו להגיע לנשיאות
  אראל   8/06/13 15:27
כתוב תגובה ל- אראל
13
עוד הוכחות לנתוחי הקודם על פרס
  פועה   8/06/13 20:01
ושמת לב איך הוא דיבר כבר אז (לפני 15 שנה) על סכנה הנשק הגרעיני האיראני ואיך לא שאלת את עצמך על מה נתניהו זרק בשנתיים שעברו 11 מליארד ש"ח שלא היו לו, ומה נתניהו עשה בנדון לפני 15 שנה כשזה עוד היה קטן ובהתחלה וזול.
שמת לב אין הוא מתריע מהפונדמנטליזם המוסלמי הגובר הוא קיווה להכנס לממשלת נתניהו כדי להוביל אותו להסדר בדיוק בנוסח שנתניהו כבר מקבל היום! שתי מדינות לשני עמים.
אז נתניהו היה עיוור מאלתר חסר מעוף וחסר אומץ ליזום כבר לפני 15 שנה והיום הוא מתמודד מול איראן מתגרענת מבזבז מליארדים על מצג שוא רק כדי להראות לעולם שהוא עשה ככל יכולתו להתמודד באלתור טיפוסי עם מה שפרס הזהיר אותו מפניו לפני 15 שנה אבל נדרש לתכנן ונתניהו רק מאלתר.
והיום הוא נגרר לאותו הסכם עם הפלסטינים, שפרס לא הצליח לשכנע אותו שיזום אותו לפני 15 שנה כי איך אפשר לשכנע עיוור פוליטי? אחד שאינו רואה מעבר לקצה אפו?...
קרא את פרשת השבוע נרי, פרשת קרח, ואולי תבין מי אתה ומי נתניהו לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- פועה
14
לא שיניתי את דעתי על פרס בעקב
  קורןנאוה טבריה   9/06/13 06:44
בעקבות הצפייה בסרטונים החשובים הללו=תמיד נחשב בעיני הפרס(שעד היום ממשיך בלי בושה לקדש,להלל ולהחמיא לפרטנר הרצחני שהביא עלינו, אדולף-ערפאת) ל-0 מאופס וטיפש מטופש,כמו שנחשב גם בעיני בן-גוריון שנהג לכנותו 'טיפש מטופש'=וכזכור,בעיני חיים חפר והחברים שלו נחשב הפרס ל'פשפש' מפושפש! הפרס הזה כל כולו סתירה וחוסר הבנת האויב הפלשתינאצי והעולם הערבי שהטיב להשתמש בו נגד ישראל.שום אהבת מולדת ושום חמלה לעמך ישראל לא היו בו=והוא אפילו לא שרת בצה"ל שלנו?! תמיד נהג חתרנות פוליטית תחת כל מי שעמד בדרכו: הנהנתנות והרדיפה אחר השלטון-השררה ועולם הנוצץ ובכל מחיר עניינו אותו:חורבן המדינה והמפלגה=רק לא הויתור על השררה הנהנתנות והשופוני-ינאס עולם חד"ש=זה היה הדגל שלו! ורק תמיהה אחת בעינה עומדת:איך הצליח פרס להערים כל כך הרבה שנים על חסידיו השוטים? וזה כולל את התשקורת שמעלה בתפקידה לגבי הפרס, לכן זכות הציבור לדעת: מה מסתתר מאחורי הסגידה החולנית לחתן פרס נובל לחורבן הבית השלישי ויו"ר מכון פרס ל"שלום" 0רק 0רק,שכל כך הרבה קורבות "שלום" הוקרבו על מזבח או0לו במזרח השימון החד"ש שלו?! לדידי,חסידיו השוטים,ללא הבדל מפלגתי ועדתי, שאיפשרו לפרס לנהוג בנו מסחארה,עלבונות,בגידה והשפלות=גרועים יותר מפרס-בלוף בכבודו ובעצמו! כל טמבל יודע שאילו היה פרס יהודי חרדי,או מתנחל,או רוויזיוניסט,או ליכודניק? לעולם לא היה מצליח להגיע עד הלום=לשטות בנו וגם לצחק עלינו מהמקפצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש לי חלום עוד מהמזרח השימון הישן,לראיין את פרס מחובר לפוליגרף ובשידור חי בטלביזיה! מאז ומתמיד תכלית תיעוב תעבתיו,חשתי לגביו כמו רבין, בןגוריון,גולדה,דיין,אשכול,איסר הראל ו'חברים' נוספים שצדקו לגביו= לאויב היה הפרס לי ולעמי האומלל!!! אין ספק שגם סוניה-גל ז"ל צדקה=זעקי ארץ,זעקו שמיים וצדק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שיניתי את דעתי עלייך.
  גם אני לא   9/06/13 09:21
את מופרעת, אובססיבית ושטופת שנאה. לרוב זה מצחיק לקרוא את הודעותייך ההזויות עם התחביר המטורף. לפעמים זה מכמיר לב לחשוב איך את מצליחה לחיות עם כל כך הרבה שנאה וארס. האמת, שמעתי אותך פעם אצל נתן זהבי. זה נשמע כל כך תלוש מהמציאות שחשבתי, שפעם את נאוה מטבריה ופעם איריס כהן גוי קדוש, והכל זו בעצם הכל הצגה כדי לעורר תשומת לב. שיהיה לך שבוע טוב
כתוב תגובה ל- גם אני לא
כל הכפשה צפויה ואופיינית לבולש
  קורןנאוה טבריה   13/06/13 05:47
לבולשביקים בזויים ומצויים=כמוה כפרס ישראל עבורי וסימן שאני עושה את מלאכתי נאמנה!! רק אנא,לא לשכוח לציין לצד התארים והקללות את המילה 'גאה'= הווה אומר:'מופרעת' גאה,'פשיסטית' גאה,יהודיה גאה... וכן הלאה....כי ליגונך ומה שהורג אותך הוא ש:אינך יכול(ה) להפריך את דברי עניינית כי דברי הם אמת-צרופה ובמבחן התוצאה אני צודקת תמיד,לצערי=אז תמשיך-או תמשיכי לאכול את הלב ושיהיה לך בתיאבון! טיפ:עם מטבוכה זה משפר פלאים את הטעם=ותודה על פרס ישראל,מי יתן שירבו פרסי ישראל שכאלה=אמן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
kראות את פרס המחליא. נרי יקר
  לא רוצה לראות   9/06/13 13:27
למה אתה מעניש אותנו אי אפשר לסבול ולראות את פרצוף התחת הזה, כמו שיש לו למטה יש לו על הפנים ובנשמה לפרס המחליא והמסריח, הגנב הבנדיט שחי כל השנים על חשבון הקופה הציבורית ומחסדי מיליונרים אחרים, נרי יקר תעשה טובה מספיק לנו לראות את פרצוף התחת הזה אפילו סוניה לא סבלה אותו התגרשה ממנו וגם מיזה עשה שקר ותעשיה של ממש אחרי מותה, העדיפה להתגרש ולא לראות על ידה פרוף תחת כל הזמן.
כתוב תגובה ל- לא רוצה לראות
16
פרס המיט את אסון אוסלו וצריך ל
  גלית חדרה   25/06/13 18:53
פרס המיט את אסון אוסלו בכל מדינה מתוקנת היה עף מהבימה הציבורית
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
17
פרס ציטוט: "העם היהודי לא מבין
  נחום שחף   26/06/13 09:58
מה זה פונדמנטליזם", נו טוב, אני שמח ששמעון כן מבין (הסרטון הרביעי). פרס בסרטון החמישי (הסרטון לפני האחרון): אש"ף פרש מהטרור... (ברקע נשמע קולות הצחוק של הקהל הרב באולם). אז אני הקטן שואל אותך פרס, האם אתה, בניגוד לעם היהודי, מבין?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
18
נשיאים כנשאים
  יוסי שריד   26/06/13 19:49
15. נשיאים כנשאים , כאילו לנשיא שמעון פרס, בוועידתו יש סדר יום חתרני משלו [כמו בסיירת מטכ"ל, ע"ע פרופ' צחור]; לו יהי.
 
יש תמורה בעד התרומה: קיבלת – נכבלת, מעתה ואילך אתה בובה על חוט. יוסי שריד ושלא יספרו לכם סיפורים על התורם שמורח ושוכח; תזכורת תגיע במועדה. הכסף מרפד את דרכו של הנותן ללשכתו של המקבל ומרצף אותה בכוונות רעות ובהנאות טובות. כך נועדים הון ושלטון ללכת יחדיו, כך נקשר הקשר בין סוחט לנסחט נגד כלל האזרחים.
 
לא מיד ולא בכל מקרה חייבת השחיתות להתפרץ. אך גם אם כבושה, היא תמיד מקננת. לא כל פוליטיקאי המלקט בשדה תרומות – חולה, אבל הוא נשא.
 
השבוע טילפנתי לישראל מימון, יו"ר הוועדה המארגנת. ביקשתי לקבל ממנו את רשימת התורמים לוועידת הנשיא, . חיפשתי את רשימות "הנאמנים" משנים קודמות, ש"בזכות תרומתם התאפשר קיומה של ועידת נשיא ישראל", כפי שנכתב באתר. למה לי לנקוב בשמות ולהסתבך. חפשו גם אתם, מיצאו ושיפטו: בוודאי תזהו גם כמה טיפוסים מפוקפקים...
 
שאלתי את מימון, מדוע בכלל יש צורך במימון פרטי לאירוע ציבורי שבחשבון אחרון עולה לנו יותר. כי אז, השיב, היא תרצה, "המדינה", להשתלט על סדר היום של הוועידה ולהכתיב לה את הרכב משתתפיה; כאילו לנשיא בוועידתו יש סדר יום חתרני משלו; לו יהי.

 יוסי שריד
כתוב תגובה ל- יוסי שריד
19
איך אמר הנבל?
  חנה שרה-   27/06/13 12:17
טובים ייסורי השלום מכאבי המלחמה.... הבנתם? מלחמה תהיה בכל מקרה, אבל, מלחמה בלי ארץ, טובה יותר ממלחמה על הארץ.... העם ה"ציוני" הוא העם היחיד בעולם המוכן ללכת לגולה ולהשמדה, ובלבד, שלא יצטרך להילחם, נוח, טוב למות בשלום מלחיות במלחמה... אם אין ארץ, מה הטעם בשלום? הדרעק הזה שיחק כל חייו במלה "שלום", כדי לקדם את תכנית השלבים הפרס'ית-ערבית, לחיסול הישוב היהודי בארץ ישראל. האמת היא, שכל ויתור על ארצנו מביא אתו, כתוצאה ישירה, את המלחמה הבאה. וזה, בדיוק, הדבר לו זקוקים שליטים רודנים ועריצים - רק כשמעסיקים את העם במלחמה, אין לו פנאי להילחם על חייו נגד השלטון הרודף אותו. כל ויתור, מפחית את סיכויי הנצחון שלנו, במלחמה שהוא מביא עלינו. אילולא רחמי הקב"ה עלינו, כבר מזמן היה פרס מצליח להשיג את מטרות "תהליך השלום", שלו...
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il