w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי העם במשאל העם?
מאת: בעז שפירא  |  30/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הטיעון המרכזי לשיטתך
  יהודית ו   30/07/13 16:08
על חזקתנו בארץ הוא מכוח התורה.

אבל בממשלה שבה אוסרים ללמוד תורה ומשליכים בחורי ישיבות לכלא הטיעון הזה לא תופס.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.


כתוב תגובה ל- יהודית ו
2
אם אין לדון כלל על מסירת א"י
  רותי א.   30/07/13 19:03
אזי כל המשך דיון במשאל - אם ישתתף בו האויב הפנימי או לאו, סותר את האתחלתא הזאת. אם מציאות חיינו אינה בידינו, כדבריך, ואם אי אפשר לפעול נגדה, אז בואו נצטרף (למשאל), או לפחות נדבר על "תנאים" לחתונה הכפויה , תנאים שממילא גם בהם לא נקבע חצי דבר. מציאות חיינו הינה בידינו אם רק ניקח אותה בידיים. ליתר דיוק, נשמוט מידינו בכוונת מכוון את ה"זכות" המפוקפקת שהשליטים נותנים בידינו, להצביע עבורם- מי יישב על הכסא וייהנה ממנעמיו. הנימוק שאם לא נצביע אז האויב (סמאל או ערבים) יזכה לרוב, כבר הוכח לאורך שנים- ממנחם בגין, ועד בנימין נתניהו (להוציא שמיר), כולל בנו של בגין, שאין לו רגליים. ממילא ה"ימין" הוא תמיד שמאל יותר משמאל. והיה אם יקרה שסמאל וערבים יעלו לשלטון, או אז נדע בבירור מי לנו ומי לצרינו והרוב יפעל בהתאם.
כתוב תגובה ל- רותי א.
אין כל סתירה ....
  בעז ש   30/07/13 20:11
הרי נאמר : "חוזרים אנו על כורחנו אל מציאות חיינו כאן". אין זה רצוי ואין זה נכון אבל זה מה שיש. השאלה היא בתוך ה"ברוך" אם ניתן לשאוף לטוב יותר, לתמרן אליו ולשכנע עבורו. לי, בדומה לך, אין פתרון פלאים וגם אם יש הרי שאין לנו גייסות ליישמו.מציאות קשה עימה יש ניסיון להתמודד, בכלים המאד מוגבלים הקיימים ובתוך כללי המשחק מהם איננו מאושרים, אם לנקוט לשון המעטה.
כתוב תגובה ל- בעז ש
חבל שאינך מבחין בסתירה. ומכל
  רותי א.   30/07/13 20:36
מקום, זה מה שיש, כי משלימים עם היש. הצעתי לצאת מה"יש" הזה ולא לספק להם אותו. ההשלמה וההליכה בתלם הפרגמטיות, שוללות בסופו של דבר את העקרונות.במקרה זה, את הטענה הנכונה שאסור להעמיד את שאלת א"י לדיון כלל, עם ובלי ערבים. ללכת נגד "מה שיש" הוא במקרה זה לקרוא ליהודים לא להשתתף במשאל, נקודה. לצערי, מי שיזם אותו, או לפחות טען והתפאר בקבלת החוק, הוא לא אחר מאשר הבית היהודי, שבכך ויתר מראש על הטענה העקרונית.
כתוב תגובה ל- רותי א.
"סתירה"
  בעז ש   1/08/13 11:26
חוזר ומדגיש. אין כל סתירה לה אינני מודע. קראי שוב, הדברים נאמרו במפורש !! יש התייחסות למציאות חיים קשה בה אינני חפץ אולם עימה נאלץ להשלים, בהתקיימה גם בלי הסכמתי. העקרונות והאידיאלים נדחקים למקום לא מעשי. משפט קשה אפילו לאומרו אבל רואים את הדבר בחוש. השאלה היא רק כיצד מגיבים לזה- "עדיף חורבן" כפי שאמר בשעתו ידידנו ה' בענין מיגרון או "הכרח בל יגונה" המונע חורבן,כפי שהכרעתי אני בויכוח הפנימי ביני לבין עצמי.
כתוב תגובה ל- בעז ש
3
מובן מאליו שדבריך חסרי הגיון.
  אהוד פרלסמן   31/07/13 00:07
מובן מאליו שאתה חושב שאתה (לפחות) הקיסר נפוליאון, ושהביטוי "מובן מאליו" אינו מביע את מה שכל אדם מבין, אלא אך ורק את מה שאתה מבין. מובן מאליו שאתה ממש מגוחך כשאתה מצטט את בן-גוריון כמי שחושב כמוך, בשעה שהוא הסכים להקמתה של מדינה ערבית בארץ ישראל על פי הצעתה של ועדת פיל. מובן מאליו שכמו כל אלה שיושבים בבית משוגעים, אתה חושב שאתה היחידי שנורמלי וכולם מסביבך משוגעים, ולכן אתה כותב: "אין יהודי שפוי שיסכים למצב הזוי ומעוות שכזה", בשעה שכמעט כל היהודים מסכימים למצב הזה. מובן מאליו שאתה לא ממש שולט בשפה העברית, כי אתה רואה אנשים שעושים דבר מה, וזועק מולם שהם אינם יכולים לעשות זאת. הם יכולים גם יכולים, ועושים זאת אל מול עיניך!!! לדעתי, ההתנתקות היתה פשע, ולהחלטה לגרש אנשים מבתיהם בהם הם יושבים כחוק תהיה הצדקה מוסרית אך ורק אם תתקבל ברוב של שני שלישים לפחות מבני העם היהודי היושב בציון. בדיוק אנשים כמוך גורמים לכך שמצביעים עלי ואומרים שאני ימני משוגע.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תשובה לאהוד
  בעז ש   31/07/13 09:51
ראשית כל, שמח שטרחת לקרוא.
עיקר טענתי כברישא- אין סמכות לאף יהודי ,גם לא לתשעים ותשעה אחוז מהיושבים בציון , לתת נחלת אבות לאויב או לזר.
מעבר לכך בהתבונן במציאות הנכפית עלינו מעת לעת, לו יחוקק חוק משאל עם, צריך לעמול על כך שהקול הערבי ינוטרל. לזה,כך הבנתי מדבריך,גם אתה נוטה....
אשר לשאר ה"מחמאות" לא הבנתי אותן , אינני יודע על מה יצא קצפךואינני יכול לנחש מה הטריד את מנוחתך, ככל שמדובר בדברים שכתבתי.
כל טוב
כתוב תגובה ל- בעז ש
אנחנו מסכימים במהות, לא בסגנון
  אהוד פרלסמן   1/08/13 00:18
כל אחד מבין שהערבים הם לא בני עמנו. ולמרות זאת, יש כאן מליוני יהודים שסבורים שכיוון שהערבים הם אזרחי ישראל, יש להם זכות לקבוע את עתידה. אתה כותב שכל המליונים האלה הם בלתי שפויים. אז מי שחושב שכולם משוגעים, ורק הוא שפוי, נמצא בדרך כלל בבית משוגעים. גם אני חושב שרק ליהודים יש זכות לקבוע את עתיד יחסינו עם הערבים, ואפילו חושב שצריך רוב של שני שליש מהיהודים(!) כדי להצדיק מבחינה מוסרית החרבת בתיהם וחייהם של אנשים היושבים כחוק בבתיהם, אבל אני לא חושב שמי שחולק עלי הוא בלתי שפוי, אלא שיש לו פשוט דעה אחרת. אתה כותב בסגנון שממנו מסתבר שבעיניך בכלל אין מקום לכל דעה אחרת חוץ מדעתך, ושכל מי שחושב טיפ טיפה אחרת ממך הוא בלתי שפוי. לא הדעות שלך מרגיזות אותי אלא הסגנון שלך, שהוא כל כולו "אני ואפסי עוד".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תשובה
  בעז ש   1/08/13 11:18
יש כמה וכמה הגדרות לביטוי "לא שפוי".מיודענו אלברט איינשטיין למשל, אמר שמי שחוזר פעם אחר פעם על אותו ניסוי ומצפה לתוצאה שונה, הוא לא שפוי. קצפי והגדרותי על אלה שאינם מוכנים ללמוד מהנסיון (החורבן והגירוש המכונה-התנתקות) , הסכמי אוסלו ועוד..... תוצאת ההתנהגות של אלה (לא מליונים אבל רבים מדי....) שפיכת דם יהודי רב וסיכון קיומנו כאן. על אלה אני כועס,מהם וממעשיהם הרעים אני ירא ולכן אינני בוחל במילים על מנת לנסות להעביר תחושותי הקשות כלפיהם. (וזה עוד בטרם נדרשנו למלשינים, לעוכרי ישראל, ל"אחינו" שרצו לנחם משפחות טובחי משפחת פוגל בעווארתה ועוד ועוד...) אשריך שאל מול כל אלה אתה נותר שלו ונינוח. מקנא בך
כתוב תגובה ל- בעז ש
נקודת מבט אחרת.
  אהוד פרלסמן   3/08/13 00:41
אשרינו שזכינו לראות את תקומת עם ישראל בארצו, ואת חלום הדורות מתגשם אל מול עינינו. קרה לנו ממש נס, ואחרי אלפיים שנות גלות שבהן היינו למרמס, יש לנו היום מדינה שבה אנו רוב ולא מיעוט נרדף, ואנו יכולים סוף סוף להגן על עצמנו ולהשיב מלחמה שערה לאויבינו הבזויים. אני כל פעם מתפעם מחדש מהנס הזה, ורואה כיצד כל האנשים סביבי עוסקים ביום קטנות, מלאי זעם על כל מיני דברים שאינם מושלמים במדינה שלנו, ולא רואים כמוני שהם חיים כחלק מהתגשמותו של נס. ולא שאני אדיש. גם אני במפגינים ובנאבקים למען דעותיהם, ואני בכלל לא בטוח שהפגנת יותר ממני נגד הסכם רבין-ערפאת או נגד ההתנתקות, אבל אני יודע שכל הדברים שנגדם או בעדם אני נאבק, הם פסיק קטן מול הנס של המדינה היהודית בה אני חי. וחוץ מזה, אתה לא מביע רק זעם, אלא גם התנשאות. אני מאמין בדמוקרטיה כי אני חושב שכולם שווים, ואילו אתה מעורר את הרושם שאתה יושב על הר גבוה, ובעיניך כל העולם ואשתו זה אוסף של מנוולים או בלתי שפויים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
"אני מאמין בדמוקרטיה"...כתבת..
  בעז ש   3/08/13 21:53
אתה מתנסח לא רע אבל אני תמה על חלק מאמירותיך. דמוקרטיה ?!?!?! אתה רציני ? הבה ונבחן ...

הסכמי אוסלו- אחרי השוחד הגלוי לגולדפרב...
ה"התנתקות" : שרון הבטיח - "נצרים כדין תל אביב" ועל זה רץ לבחירות. אחר כך הסכים למשאל המתפקדים והבטיח לשעות לתוצאה, בהמשך פיטר שרים כדי לייצר רוב יש מאין.
מעל הכל- הגירוש והחורבן כולן נעשה על מנת לחלצו מהאי היווני ופרשיות פליליות נוספות (ראה "בומרנג" של רביב דרוקר ועפר שלח וכן דברי יעלון בספרו). התקשורת אתאגה, בית המשפט השתתף במעשה הנבלה
על איזו דמוקרטיה בדיוק אתה מדבר ?
אינני מתנשא כלל.
אני שונא שקר
דומה שלך שקר איננו מהווה בעיה והדמוקרטיה מסממת את עיניך,שאם לא כן היית רואה הדברים אחרת
כתוב תגובה ל- בעז ש
תגובה לא נאה
  דאגנית   1/08/13 13:56
סגנון בוטה של מגיב לכותב המאמר. ניתן היה לכתוב אותם הדברים ברוח יותר מתונה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
4
יש לשלול את רעיון משאל העם
  לא ליברל   31/07/13 09:14
ולא רק בגלל השתתפות "ערביי ישראל" הרואים ומגדירים עצמם כ"פלסטינים תושבי\אזרחי ישראל" (היש דבר מגוחך מזה, שהאויב יקבע את עתידנו) אלא בגלל המניפולציות שיתלוו ל"משאל שכזה" 1. קמפיין תקשורתי שילווה בשטיפת מוח מאסיבית על האסון\ מלחמה\חרם אמריקני ובינלאומי הצפוי לנו אם העם ידחה את "הסכם השלום" (כולל אי מניעת איראן מהשגת נשק גרעיני, בוהר תמורת יצהר) 2. תוצאות המשאל לא ישנו דבר. אם העם יידחה את "ההסכם" - המתקפות, הטרור, החרם, הסנקציות הערביות-מוסלמיות-אירופיות-אובמיות ייץגברו עד כדי כך שלממשלה "לא תהיה ברירה" אלא לצפצף על העם ולקבל את ההסכם, הכל למען ביטחון ישראל ומעמדה בעולם.... אם העם יקבל את "ההסכם" הרי שאסונינו כפול ומכופל- לא רק שאישרנו הסכם קטסטרופלי שייזכר לדראון עולם אלא הבאנו זאת על עצמנו במו ידינו (כל מי שישתתף במשאל ייתן לגיטימציה לתוצאתו הסופית, בין אם חיובית או שלילית היא). אם הערבים (פלסטינים) יקבלו את ההסכם אנו נהיה הצד הסרבן על כל המשמעויות של זה. אם הערבים יידחו את ההסכם הרי שעדיין העולם יאשים אותנו שלא ויתרנו מספיק (בין אם נקבל או נדחה אנו נהיה הסרבנים !!) ולכן יש לפתוח את ההסכם מחדש.... משאל העם הוא לא יותר ממניפולציה פוליטית של ביביהו הסמרטוט כדי לטמטם את הימין.
כתוב תגובה ל- לא ליברל
5
באם נגיע לידי משאל עם,יש לכלול
  פלא יועץ   31/07/13 13:07
בו אך ורק יהודים ולא את שונאי ישראל והמדינה החיים בקרבנו לרעתנו. ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מההנהגה הנפלולית המנהלת את חיינו בעת הקשה הזו,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
יתכן שחששתיו של שפירא מיותרים
  דאגנית   1/08/13 14:02
אין ספק שמשאל עם במדינה כמדינתנו בה כלולים 75% יהודים וכ-21% ערבים הינו בעייתי. וצודק בעז שפירא בספיקותיו אלה. ברור שכל 21% הערבים לא יצדדו בהצבעה של רוב העם היהודי. מגיסא, קיים חשש ששמאלנים רבים יצביעו כמו הערבים. *** סרוב תקיף למסירת שטחים הינו אינסטינקט של יהודים רבים (גם מצד השמאל). הסמן והאות המעידים שאולי משאל-העם ייטיב עמנו- הם חששותיהן של השמאלניות: יחימוביץ'-לבני-גלאון ושל הערבים עצמם, אשר כולם מתנגדים בחריפות למשאל העם. *** חשיבות רבה במשאל כזה טמונה באופן בו תהיה מנוסחת השאלה. היא צריכה להיות מנוסחת בסגנון בהיר, שלא יבלבל את הציבור.
כתוב תגובה ל- דאגנית
משאל העם רעיון מטומטם
  עמוס שנער   1/08/13 21:57
אם עד עתה, רוב העם העדיף את השמאל (מבחינה חברתית כלכלית)והצביע לימין בשל העניינים המדיניים, עכשיו יבואו ראשי השמאל ויציעו לעם לתמוך בהם בשל יתרונם החברתי, ובד בבד הם יזכירו להם כי בעניין המדיני הם תמיד יוכלו להכריע במשאל העם או במילים אחרות בבחירות האחרות.
הימין וויתר על הקלף המדיני שלו, שהיווה את הסיבה העיקרית לכך שהעם הצביע עבורו.
ניתן לקרוא על כך במאמר הבא: משאל העם רעיון מטומטם
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מה מעדיף העם?
  דאגנית   1/08/13 22:30
רוב העם ל א מעדיף את השמאל מבחינה כלכלית-חברתית. אין זה נכון כלל. רבים, רבים בעם, אנשים קשיי יום ושהפרוטה לא מצויה בשפע בכיסם - מוכנים לאכול לחם ומים ובלבד שלא ימכרו להם את המדינה, שלא יפגעו במקומות הקדושים שלהם, שלא יעניקו לערבים מתנות חינם, שלא ישחררו לחופשי פושעים ורוצחים ככה סתם ללא כל תמורה. הם יאכלו לחם יבש ויתלוננו אבל יצביעו ימין בגלל הכתוב לעיל. אם תקשיב לתוכניות של מאזינים (ז'וז'ו אבוטבול וכד') - תיווכח שהעם מיוסר וכואב כשארה"ב ואירופה מבקשות לחנוק אותו, לאנוס אותו, לגזור עליו גזירות קשות. ועל כן, עמוס, הוא מוכן להצטמצם במועט והוא מצפצף על הכיוון החברתי-כלכלי והוא מואס בשמאל.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לא הבנת אותי כלל דאגנית
  עמוס שנער   1/08/13 23:39
וודאי שהעם מעדיף את הימין מבחינת עניין השטחים והעניין המדיני, וזה הקלף החזק של הימין בבחירות (הוא יכול לחנוק את העם, ולמרות זאת העם ימשיך להצביע עבורו).
אך כאשר הימין מחליט שעניין השטחים עובר למשאל עם, הוא מוותר על הקלף החזק שלו. הציבור יכול להצביע לשמאל בבחירות הכלליות ולהנות משמאל חברתי ובבוא משאל העם להצביע נגד ההסדר עם הערבים. מספיק שרק מספר מנדטים מועט יתפתה לעבור מהימין לשמאל וכבר היתרון של הימין יכול להפגע,מה גם שהחרדים כבר לא בכיס של הימין בכלל אודות לבנט, חסיד ארץ ישראל השלמה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שמאל חברתי? - תרמית עצומה.
  דאגנית   2/08/13 09:14
טוב עמוס, אני מבינה לאן מכוונים דבריך. יחד עם זאת, הנך אוהב להשתמש במושג "שמאל חברתי". הדבר הזה בעיני הוא קשקוש. השמאל הוא זיוף אחד גדול, שלי יחימוביץ שלכם שאתם כה מעריצים היא גונבת דעת ואלופת הרמאים. רק בעלי עין חדה ובעלי אוזן עדינה יכולים לזהות זאת. לא יהיה שום שינוי למצב החברתי-כלכלי בין אם השמאל ישלוט בעם או בין אם הימין. השינוי יתחולל רק כשישראל תוכל לשבת בשקט ובשלום בארצה, כשמסביבה לא יהיו אויבים אכזריים החושפים את שיניהם לעברה יום ולילה. וכשהיא תוכל בשלווה לפתח את ארצה בכל התחומים. זה מצבנו העגום, עמוס. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- דאגנית
שמאל חברתי ???
  דאגנית   2/08/13 12:07
עמוס, רציתי להרחיב מעט את שלילתי את המושג "שמאל חברתי". השמאל של היום, בנים של החלוצים, הרחוקים מהסוציאליזם של הוריהם וסביהם (ספיר, אשכול, אליאב ועוד, שאמנם שגו פה ושם אך באמת דאגו לעמם). השמאל של היום הוא קשקוש אוהב ערבים, סודנים ואריתראים ומעדיף אותם על כל ענין חברתי. הוא מצפצף על העם.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  עמוס שנער   2/08/13 16:13
מה שחשוב הוא לא מה שאת חושבת או מה שאני חושב. עצם זה שרבים רואים בשמאל כרעיון חברתי זה מה שחשוב, כי אנחנו לא יכולים להצביע בקלפי במקומם, ולכן אין לשחק לטובת השמאל ולוותר על הקלף המדיני ששומר על הימין.
אין לי דעה על שלי, כי אינני מבין בכלכלה, וגם המאמר שכתבתי בזמנו לטובתה התייחס לשיטת עריפת הראשים במפלגת העבודה - תרבות שאינה מקובלת עלי. מה גם שלדעתי היא עשתה טוב למפלגת העבודה. בין זה לבין להחליט שאני מעריץ את שלי יחימוביץ יש מרחק רב. (אני כן מעריך התבטאויות שלה לטובת החרדים שהתחילו עוד ממעמדה כעיתונאית).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
ה0מולנים והערבים עם אחד=והיהוד
  קורןנאוה טבריה   2/08/13 16:07
והיהודים עם אחד=זהבה גלאון חותמת על זה בדמעות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il