|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
ירון זכאי 1 |
|
20/10/13 14:38
|
|
|
|
כמה צדק כבר יכול להינתן לעם כאשר שקרן עומד בראש בית המשפט העליון.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי 1
|
|
|
|
2 |
|
|
כבש 44 |
|
20/10/13 15:54
|
|
|
|
של כל השמאל במדינה זה הפימפום בילתי נפסק של שקרים על הימין..ואומרים הם בוא נזרוק בוץ על הקיר ..אם לא יתפס אז לפחות שישאיר כתם...ואנו תפקידנו לסקל את ההזויים האלה מלהשאיר כתם אפילו....נכון שזה מעייף אבל אין מה לעשות אלה להמשיך ולהיות על המשמר...ותודה לך נרי על העלאת המודעות לשקרים שלהם...בכלל אני ממליץ לקרוא את אורי מילשטיין הם נוגע בכל עינין "המורשת" של האדון רעבין...
|
|
כתוב תגובה ל-
כבש 44
|
|
|
|
3 |
|
|
עמוס שנער |
|
20/10/13 16:53
|
|
|
|
אי אפשר לדעת מה היה קורה אילו רבין לא היה נרצח.
נתניהו ניצח את פרס בהפרש קטן ויתכן שהתדמית הביטחוניסטית של רבין (גם אם היא לא הייתה מוצדקת)הייתה מוסיפה לו את הקולות המועטים הנדרשים לשם ניצחון.
מצד שני, יכול מאוד להיות שאם רבין לא היה נרצח אז הימין היה מצליח יותר כי חלק מהתמיכה בפרס הייתה רגשית (בשל הרצח) ולא עניינית.
בכל מקרה - ברור לי שאם המצב היה הפוך ופרס היה מנצח והניצחון שלו היה נובע רק בשל ההזדהות של העם עם הכאב על רצח רבין, השמאל היה שותק ולא היה טוען שיגאל אמיר פגע בדמוקרטיה ולכן השמאל צריך במקרה הזה לשתוק.
מקווה שהייתי ברור
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
20/10/13 17:48
|
|
|
|
שני דברים קיבלו רוח גבית מאז הרצח שנעשה על ידי האמריקאים ופושעי ישראל - הסכמי אוסלו הארורים והדמוקרטיה הישראלית - הרצח גרם לכוחות הטומאה להרים ראש כנגד אלו שחזו את אסון אוסלו - ולהשתיקם ומאידך גיסא גרם הרצח לחידוד הניגוד שבין מדינה דמוקרטית לבין מדינה הנשלטת על ידי חוקי תורת ישראל- כאשר גם כאן הרימו כוחות הטומאה החילוניים את ראשם כנגד תורת ישראל וקראו לכבד את הדמוקרטיה ולהחליפה באמונה באלוקים - בשני המקרים פחדו אנשי התורה וארץ ישראל להשיב מלחמת חורמה ברשעים - ולכן עד היום הם ממשיכים את אוסלו בגלגולים שונים - והצליחו לשבור את הסטטוס קוו בעניני הדת - אך אין לי ספק שנצח ישראל לא ישקר וגם האמריקאים וגם היהודונים כמו ציפי לבני - יקבלו את המגיע להם - ונבלתם תהא לדראון עולם !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
לדרדסבא איריס |
|
20/10/13 18:40
|
|
|
|
הם מסתירים את אלוהים
עם השקרים והזקן
והם עושים אותו כל כך קטן
הם חושבים שהוא אוהב אותם
אבל הוא לא צריך אותם בכלל
כי אם אלוהים היה צריך אותם
אז הוא היה האל הכי אומלל
וכשהוא רואה אותם משתוללים וצועקים: אוי, ויי!
אז לפעמים הוא מתבייש, שהוא אדוני.
הם סוחטים ממנו אהבה
יורקים על הרצפה ומשקרים
בשמו הם עושים כל דבר תועבה
והוא לא מבין למה הם מחכים
הם חושבים שהוא אוהב אותם
והוא מביט מעל, אל השקיעה
ומצטער שהוא ברא אותם
כי הם מקלקלים את הבריאה
והוא רואה אותם משתוללים ומשקרים בשמו
אז לפעמים מתחשק לו להחריב את עמו
אולי זו הסיבה שהרבה אנשים בריאים
עוזבים את הדת
וחוזרים לאלוהים
|
|
כתוב תגובה ל-
לדרדסבא איריס
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
20/10/13 19:42
|
|
|
|
איריס תמשיך לצטט מהתורה ומדברי חכמים ואתה תמשיך לצטט את יהונתן גפן ואנשים רדודים אחרים שרק יודעים להתבטא יפה ומעניין מי יגיע רחוק יותר (התורה או יהונתן גפן?)
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
לעמוס שנער |
|
20/10/13 22:39
|
|
|
|
אבל אולי לדעתך כן. איריס תצטט מהתורה? היא לא ברמה של ציטוט מספר טלפונים. שבוע טוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
לעמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
שאלה לעמוס שנער |
|
21/10/13 09:13
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
21/10/13 15:33
|
|
|
|
היתכן שזמר המזוהה עם מחנה השמאל בנו של איש הרוח - יהונתן גפן / והאיש ששר לכבוד משיח השלום רבין - יכול להקרא רדוד ??? איך יתכן לחשוב כך עמוס באמת???
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איריס, פיספסת. |
|
21/10/13 16:28
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
22/10/13 00:34
|
|
|
|
"אנשים רדודים אחרים "- ולכן הזכרתי את הבן - בקיצור הרדודים הם - האב הבן ורוח הטומאה !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
די לחירטוט. |
|
22/10/13 09:32
|
|
|
|
הוא נשאל מדוע הוא טוען זאת, ולא השיב. בנו הזמר לא קשור לעניין.
|
|
כתוב תגובה ל-
די לחירטוט.
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
22/10/13 13:01
|
|
|
|
לתלמידה חכמה שכמותי !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
חכמה? |
|
22/10/13 13:41
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
22/10/13 22:20
|
|
|
|
שכלית !!! ח ח מ ח - אחת התגובות היותר מטומטמות שלך - נא להשתפר !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
20/10/13 21:44
|
|
|
|
שמרמים את הציבור - כאילו כל בעייתם עם הדת ואנשי הדת - אבל באלוקים הם מאמינים וחוזרים אליו - וממש לא מאמינה ששייגצ כמוך - מתאים לזה - הרי אתה אפיקורס להכעיס שמקלל ומנאץ ונלחם בכל מה שקדוש ויקר לעם ישראל - מקווה מאד שהאל היקר מתכנן את נקמתו בכם - ונאמר אמן !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
לדרדסבא |
|
21/10/13 09:43
|
|
|
|
וכאילו נכתב בשבילך. אלוהים מתכנן נקמה? נו שויין. אם הייתי מאמין באלוהים (ואני לא), כאשר רשעית אכולת שנאה כמוך היתה מאיימת עלי בנקמת אלוהים, הייתי משוכנע, שאני צדיק ואלוהים אוהב אותי.
|
|
כתוב תגובה ל-
לדרדסבא
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
22/10/13 14:30
|
|
|
|
רק חולים במחלת השנאה העצמית מתיוונים ושמאלנים הזויים ..ומסכנים שאין להם אלוהים ..רק הם מסוגלים לחטט ןלהוכיח עד כמה מאמיני ה' מובילים שולל את בוראם.. כמו שירו המתועב . הנבזה . והמאוס .של הנרקומן והמסומם הכרוני וההוזה בהקיץ י.גפן ... מי שמעריץ שירים הזויים של מסוממים חולניים ואפיקורסים . ומפרסם שיר נתעב מלא שנאה ליהודים יראי שמיים ....הוא תפוח רקוב לא פחות מכותב שיר השטנה.. ..כמה אתם מסכנים ועלובים. כי אין לכם אלוהים .אין לכם דת .אין לכם עם .ואין לכם ארץ וגם לא דרך ארץ
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
למשתכנז העלוב |
|
22/10/13 15:52
|
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
23/10/13 10:51
|
|
|
|
אני לא מתייחס לתגובתך .. אבל העברית שלך קלוקלת.. קח טיפ כותבים מתאשכנז ולא מתשכנז..מהמושג אשכנז שזה יהודים שגרו בגרמניה...אגב לא כל יהדות אירופה הם אשכנזים..רק יהדות גרמניה..שאר יהדות אירופה נקראים יהודי אירופה ויהודי מזרח אירופה...תשכיל מעט לא יזיק לך ..ואז אולי תתחיל לכתוב תגובות לא הזויות...
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
הוא צודק. |
|
23/10/13 11:40
|
|
|
|
אתה כותב:"לא כל יהדות אירופה הם אשכנזים..רק יהדות גרמניה..שאר יהדות אירופה נקראים יהודי אירופה ויהודי מזרח אירופה"
לידיעתך, מי שנהג לקרוא כך ליהודים הם יהודי גרמניה, שרצו לבטא בכך את רגשי העליונות שלהם כלפי יהודי ארופה, שלא היו גרמנים. היהודים במזרח ארופה כונו: "אוסט יודן"(Ostjuden), שזה כינוי גנאי גזעני ואנטישמי.
אגב, את היהודים הערבים (יהודי ארצות ערב והאיסלאם) הם בכלל לא ספרו ואפילו לא טרחו להמציא להם כינויים.
הציונות מלאה ברעל הגזעני הזה, שרובו הגיע מגרמניה, וכלל גם יבוא של אאוגניקה (השבחת גזע). קצת על זה תוכל לקרוא כאן.
haaretz.co.il
אתה מטיח שנאת יהודים ועוד דברים קשים במי שכתב שיר על אנשים שמבזים את אלוהים (כדוגמת איריס וכמוך). העובדה שאתה מאמץ את הטרמינולוגיה הגזענית והאנטישמית הזו רק מוכיחה שאתה ראוי מאד לכל הכינויים הקשים שהיטחת במגיב ההוא.
משתכנז או מתאשכנז, אתה אכן עבד הבית העלוב של האשכנזים, עליו דיבר מלקולם אקס. הבוז לך.
|
|
כתוב תגובה ל-
הוא צודק.
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
23/10/13 13:09
|
|
|
|
אין קשר בין קהילת אשכנז לכל הסלט והתקופות שאתה מערבב.. ואתה צודק אנוכי עבד.. עבד לאלוהים ולא לאף אלוהים אחרים..רחמים על אנשים כמוך אני חוזר שנית שאין להם לא אלוהים לא דת לא עם ולא מולדת ...שמאלנים המוכנים למכור ארץ חמדת אבות אפילו לא בנזיד עדשים...
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
מעניין מאד |
|
23/10/13 14:59
|
|
|
|
כל פעם שטוענים משהו שלא נראה לכם מסיבה כלשהי, אתם מדברים על בורות. במקום לקשקש על קהילות סלטים ותקופות, תראה איפה ההודעה ההיא לא נכונה. אגב, רצוי שתבדוק את העברית שלך לפני שאתה מותח ביקורת על שגיאות של אחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מעניין מאד
|
|
|
|
|
|
|
מוייחל טוייבס |
|
23/10/13 15:11
|
|
|
|
אני ממילא לא צריך שירחמו עלי. אתה עבד. נקודה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוייחל טוייבס
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
23/10/13 23:24
|
|
|
|
לא שווים כולם ביחד - ציפורן אחת ברגלו של מ. אלקרייף - היהודי החם !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
אפרופו זהות, |
|
24/10/13 09:01
|
|
|
|
|
|
|
|
ועוד לאלקרייאף |
|
23/10/13 12:36
|
|
|
|
אלה שכינו את מי ששונים מהם במזרח ארופה "אוסט יודן" אמרו על אנשים כמוך: אה פרנק איז אה חאייה, אה פרנקינייה- אמחאייה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ועוד לאלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
23/10/13 13:30
|
|
|
|
אתה רדוד שכלית .. אילו הייתה יודיע מאיין שאוב המושג פרנק ..ודאי לא הייתה משתמש בו...ורק אנשים אשר מנת הדלוחין היא חלקם ומזונם .. משתמשים במושגים שאינם יודעים את משמעותם.. עיין במקורות מאיין המושגים ..אשכנז..פרנק ..אולי תחכים..לא מחכימים מגדופים אלא מעייונים..
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
קשקשן |
|
23/10/13 15:07
|
|
|
|
ככה לפחות תהיה סיבה לקרוא את ההודעות שלך שכתובות בעברית עילגת ומלאת שגיאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
קשקשן
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
20/10/13 19:32
|
|
|
|
את וקורן נאוה פניתן אלי במאמרו של צלו רוזנברג ולא התייחסתי אליכן כי לא ראיתי את הפניה שלכן בזמן אמת אלא רק אחרי שהמאמר ירד מהמסך (נכנסתי בשיא המקריות לשם כי נזכרתי שהגבתי שם ועניין אותי אם הגיבו לי בחזרה).
אני לא חושב שפניה לצלו או לקלינסקי (כפי שאת ביקשת)תשנה את דעתם. צלו בעצמו נמנע מלהתייחס לכל טענותיי ומבחינת קלינסקי (למרות שאינני דוברו) הוא עשוי לענות לי באשר למאמר על המתנחל שהותקף על ידי ערבים ופעילי השמאל הקיצוני באחת מהדרכים הבאות: [1] אני מגנה כל סוג של אלימות [2] האלימות הערבית הינה מלחמת חופש ולכן היא סבירה (את זה הוא לא יגיד אך יתכן מאוד שהוא חושב כך) [3] אפשרות נוספת היא שהוא ימנע מלהגיב ואולי רק יכתוב לי שזה מאוד יפה שאני מביע את דעותי בצורה תרבותית(4) יתכן שהוא רואה את עצמו מגן על החלשים ועל אלא שאין להם הרבה פה בתקשורת והוא סומך על כך שאת העוול שנעשה כלפי יהודים יפיצו בכמויות כותבים אחרים.
את יודעת שאת דעותיו של קלינסקי אי אפשר לשנות אז מדוע היה חשוב לך שאפנה אליו? אני חושב שאת קלינסקי מנחה הלב והרגש יותר מאשר ההגיון. הוא מאמין שסופו של הטוב לנצח ולכן הוא שואף לדו קיום שזה הערך הנעלה ביותר בעיניו. הגיון ורגש לא יכולים להתחרות ולכן אין לי כל כך סיבה להיכנס איתו לוויכוח. האמת היא שאינני מזלזל בטיעוני הלב והרגש כי הם באמת מנצחים לא פעם את ההגיון ואפילו לטובה, אך לא נראה לי שגישה זו מתאימה למזרח התיכון ולמציאות הספציפית בה אנו נמצאים.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
20/10/13 21:54
|
|
|
|
איתן קלינסקי נוהג בדרך כלל להתייחס לתגובותיך - אשמח עם תכניס את הקטע במאמרו - אני סקרנית מאד לראות את תגובתו - ואם לא תבוא תגובה כזאת - האם זאת לא הוכחה שהאיש פשוט שונא ישראל בנשמתו - ושום תרוץ מתיפיף לא יעזור ????
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
21/10/13 16:12
|
|
|
|
אני חושב שיש לך דעות מוצקות כלפי קלינסקי אשר לא ישתנו בעקבות תגובה כזו או אחרת שלו. אם הוא יכתוב שיש גם פושעים בשמאל ויגנה אותם את תהיי רגועה? לדעתי לא. את פשוט תקראי לו שקרן וצבוע.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
21/10/13 16:31
|
|
|
|
הכנס את הקטע למאמרו של הקלינסקי - ונהיה חכמים לאחר מעשה - אנא עשה זאת ובקש את תגובתו - אני מתה להוכיח לך מי האיש !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
21/10/13 22:17
|
|
|
|
הצגתי לך את כל האופציות שהוא עשוי להשתמש בהן כתגובה ואת מתכוונת להתקיף אותו בכל מקרה. אם יתעלם תגידי שהוא שונא ישראל ואם הוא יגנה את האירוע אז תגידי שהוא צבוע, כך שאינני מוכן לשתף פעולה במשחק הזה שנועד מראש ובכל מקרה להתקיף את האיש.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
22/10/13 00:01
|
|
|
|
שאתה מכבד אותו - ולא מוכן לכתוב נגדו ישירות - כמו שאתה כותב נגד צ'לו !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
אם זה נכון, |
|
22/10/13 10:02
|
|
|
|
אני לא מסכים עם קלינסקי פעמים רבות, וגם מבקר אותו הרבה, אבל הוא בהחלט אדם שראוי לכבוד (להבדיל מבריוני הרשת הצרחנים, שתוקפים אותו בצורה מחליאה).
|
|
כתוב תגובה ל-
אם זה נכון,
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
22/10/13 12:54
|
|
|
|
האמת - כמובן שאפשר להלחם על האמת וגם לכבד - אבל אם האובייקט מולו אתה מתעמת הוא נחש ערמומי שמסלף בזדון - והאמת לא מעניית אותו כלל - אז בהכרח האמת שתאמר - תפגע בכבודו !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
לשנער, על רוזנברג |
|
21/10/13 09:31
|
|
|
|
אבל הרצח הפוליטי תמיד בא מימין. לעולם לא משמאל. נאוה המשוגעת תמשיך לצרוח, איריס הרעה תמשיך לאחל מוות (כמובן בשם התורה הקדושה). ויתר החלאות ימשיכו לקשקש ברשת, אבל האמת הזו תמשיך כמו עמוד האש לפני המחנה- הרוצחים כולם ימנים. עמיר, אברושמי, פופר, המחתרות היהודיות למיניהן, גולדשטיין וכל היתר.
|
|
כתוב תגובה ל-
לשנער, על רוזנברג
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
21/10/13 15:27
|
|
|
|
הם לאו דווקא אלו הלוחצים על ההדק הרוצחים האמתיים מתוחכמים הרבה יותר - הם יודעים לגרום לרצח דל אלפים ואחר כך להראות עצמם כמצילים גדולים - או שתמיד יוכלו לסמוך על העובדה שאמצעי התעמולה ביידם ולכן לעולם לא יוקיעו אותם - הם ימשיכו להקרא אנשי השלום ומשכיני השלום ולגרוף מליונים לכיסם הפרטי - ואיש לא יעצור בעדם - מפני שהם השכילו להפוך עם שלם לאספסוף מטומטח שימישיך בכל מקרה להצביע עבורם ולהשתתף במשחקם - בכנסת בירושלים ישבו ויושבים גם כיום - רוצחים עם דם על ידיהם - דיין וקיסינג'ר גרמו לרצח אלפי יהודים - אך ממשיכים עדיין לכבד אותם - רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה - אבל הוא נחשב ליקיר העם - פרס הנבל והרשע פושע אוסלו הראשי- שרק אלוהים יודע על כל מעלליו ושחיתויותיו - נשיא מדינת היהודים / אז הבנת נבל /השמאל רוצח באלפים /ואתה תמשיך להאשים את אנשי הימין / בגלל כמה בודדים הזויים / ויגאל עמיר היה פרובוקטור של השב"כ - שאיש לא יודע מה היא עמדתו המדינית באמת !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
תודה לדרדסבא |
|
21/10/13 16:25
|
|
|
|
כל אלה שהוזכרו בהודעה הזו, וגם אלה שפורטו בהודעה שלפניה, מאוסים בעיני ללא גבול. אכן נבל מי שקורא להם אנשי שלום. אנשי שלום אמיתיים רוצים להגיע לשלום אמת, שלא כמו פרס, דיין , רבין ושאר האנשים מסוג זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
תודה לדרדסבא
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
21/10/13 16:37
|
|
|
|
של אנשי שלום אמתיים - לפי ראות עינייך - שנוכל לצחוק קצת - אני ממש סקרנית - אנא תן שמות !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
24/10/13 00:59
|
|
|
|
בכירי רוצחי היהודים היו רק מהשמאל.. בתקופת המנדט הבריטי אנשי ההגנה השמאלניים היו השטינקרים של הבריטים.. היו מלשינים ומסגירים את אנשי האצ"ל והלח"י לידי הבריטים ..וברוב המקרים המוסגרים היו נרצחים על ידי הבריטים ..רצח 1500 יהודים על לא עוול בכפם ..יחד עם מאות פצועים אלמנות ויתומים .שנקראו על ידי הרוצח מאלטלנה ..קורבנות השלום .. הם גם רציחות של השלום השקרי וההזוי של אוסלו השמאלני שייזכר לדיראון עולם.. ... לא הכדור של יגאל אמיר רצח את רבין אלא הכדור הנוסף שנמצא בגופו ומסרבים לחקור..וכך ממשיכים להגן על כל השמפניות של הקליקה השמאלנית
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
הימין ממשיך לרצוח |
|
24/10/13 09:07
|
|
|
|
הרוצה לשקר מרחיק עדותו. לאלטלנה, למחתרות ולהבלי קונספירציה מטופשים. והכל בעברית עלובה ועילגת.
|
|
כתוב תגובה ל-
הימין ממשיך לרצוח
|
|
|
|
|
|
|
ואתה תמשיך לנבוח |
|
24/10/13 16:52
|
|
|
|
|
|
|
|
קבל תיקון |
|
24/10/13 18:42
|
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
24/10/13 01:05
|
|
|
|
בכירי רוצחי היהודים היו רק מהשמאל.. בתקופת המנדט הבריטי אנשי ההגנה השמאלניים היו השטינקרים של הבריטים.. היו מלשינים ומסגירים את אנשי האצ"ל והלח"י לידי הבריטים ..וברוב המקרים המוסגרים היו נרצחים על ידי הבריטים ..רצח 1500 יהודים על לא עוול בכפם ..יחד עם מאות פצועים אלמנות ויתומים .שנקראו על ידי הרוצח מאלטלנה ..קורבנות השלום .. הם גם רציחות של השלום השקרי וההזוי של אוסלו השמאלני שייזכר לדיראון עולם.. ... לא הכדור של יגאל אמיר רצח את רבין אלא הכדור הנוסף שנמצא בגופו ומסרבים לחקור..וכך ממשיכים להגן על כל השמפניות של הקליקה השמאלנית
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
22/10/13 10:39
|
|
|
|
מבטל את תרמית פשע או0לו כפי שתכנן: וה0מול,0ר0ורי ה'שלום' לריק, עסקני 'הכיבוש',מושחתי הגירוש,מכון פרס ל'שלום' 0רק 0רק=היו נמחקים פוליטית מהמפה=וביבי והמחנה הלאומי היו מנצחים בענק בבחירות 96 ואני משערת שביבי היה מציע את תפקיד שר הביטחון ל'מר ביטחון'יצחק רבין שהיה נענה ומנקה את היבסקצייה בשב"כ מ'שמפניות' רעילות ומרעילות=לכן רבין נרצח!!!.... ולא מכדורי ה0רק 0רק יגאל עמיר!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
4 |
|
|
מעלים גירה. |
|
20/10/13 17:45
|
|
|
|
מסר 1 - לא נכון. ישראל מעולם לא הציעה הסדר צודק, וגם אוסלו לא היה כזה. לכן, גם ללא הרצח לא היה שלום.
מסר 2- לא נכון. רבין לא היה שונה מאלה שהיו לפניו.
מסר 3 - נכון. הסרטון על ככר ציון והמרפסת הם הדם של מקבת על הידיים של הימין הלאומני, שאוקינוסים של מים לא ינקו.
מסר 4- ספקולציה. סקרים לא מנבאים הצלחה בבחירות. פרס (לא) למד זאת בכל הפעמים שהתמודד, שהם תמיד ניצח בסקרים והפסיד בבחירות, ונתניהו (לא) למד זאת בבחירות האחרונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מעלים גירה.
|
|
|
|
|
|
|
אראל |
|
20/10/13 23:14
|
|
|
|
אתה לא עניני.זכותך לדעותיך אך אתה טועה ובמכוון מטעה.
ישראל לא חדלה לוותר אך הצד השני רק מצפה לעוד ועוד.
איזו הצעה ממשית נתנו הפלשתינים ?
|
|
כתוב תגובה ל-
אראל
|
|
|
|
|
|
|
ניגעל משכמותך |
|
20/10/13 23:25
|
|
|
|
בהתייחס לסעיף 3:
לא תעזור כל חקירה וכל עובדה שתיחשף, אתה ושכמותך תמשיכו למחזר את הגירה המצחינה והשיקרית - חזור והסת...
|
|
כתוב תגובה ל-
ניגעל משכמותך
|
|
|
|
|
|
|
בקיצור נמרץ |
|
21/10/13 09:20
|
|
|
|
|
5 |
|
|
יוד יוד |
|
20/10/13 22:31
|
|
|
|
אסד האב קבע מי יירש אותו בדיוק כפי שאהרון ברק קבע מי תירש אותו. המורם מעם ושמו אהרון ברק גרם נזק גדול לחיילי צה"ל כשהתערב פוליטית בפעילותם כשלא הבין אותה. אוי לה למדינה שזה עמד בראש רשויות המשפט שלה !
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד יוד
|
|
|
|
6 |
|
|
צנחן |
|
21/10/13 03:39
|
|
|
|
נרי ידידי.חשובה אזהרת צפייה לצופים הנזהרים לא להביט בפני הרשע.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
21/10/13 09:34
|
|
|
|
המהלל רשעים ?? כשסיים הרשע הנ"ל תפקידו - קיבל דברי הלל ושבח מראש ממשלתכם מר בנג'מין נתניהו !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
7 |
|
|
אבידן |
|
21/10/13 23:16
|
|
|
|
יעברו שנים עד שבית המשפט ייטהר מהטינופת שברק החדיר לדמו. ברק לא היה שופט אלא פוליטיקאי, שניצל את העובדה שמשופט אי אפשר להיפטר עד הפנסיה. לאט לאט חוזר בית המפט לתפקידו - לשפוט ולא לשלוט.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבידן
|
|
|
|
8 |
|
|
יעקב יעקב |
|
22/10/13 21:01
|
|
|
|
ראש הנחשים והעקרבים האיש הזה אהרון ברק הנשיא של הצדק העליון שיישב בירושלים,אנחנו רק שאלה אחת,מי בחר בו לבית המשפט העליון,ומי ואיך נבחר לנשיא העליון,הכל שפיט אמר האיש וקבע הכרעתם של השופטים שנבחרו מתוך עצמם נכונה יותר מהכרעת הציבור דרך נבחריהם בפרלמנט,
הריבון הוא העם,,מנייק,,לא אתה,ולא ממלכת הזדון של בניש,אנחנו מנפגעי הטרור,שאיבדנו את היקר,אנחנו גם מהעקורים ומהגורשים של גוש קטיף לעולם לא נסלח לעולם לא נשכח לא בדור הזה ולא בדור הבא,קללת הנרצחים והפצועים תרדוף אחריכם עד יומכם האחרון,אתה וחבריך שעדיין יושבים בעליון תמכתם עודתם ודחפתם לאחד הפשעים הגדולים בעם ישראל מאז השוואה במתישבים היהודים של גוש קטיף,החשכתם עלינו את השמש,כיביתם עלינו את המאורות ושחטתם בגיבורי החייל מלח הארץ אנשי אמת יראי שמיים שלא ביקשו בצע כסף,עולמם של רבבות גברים נשים וטף עלה בלהבות,להבות שאתם בעליון עודתם תמכתם והובלתם,הם פורעי חוק קבעם, יסוד כבוד האדם זכותו וקניינו לא חלים עליהם,הכל היה מותר והכל היה חוקי והכל היה דימוקראטי חד וחלק,שידעו כל חסידי העולם אוהבי הצדק ומשפט אמת שידע עם ישראל,שלעולם לא נשחכח לעולם לא נסלח לאלה שתפרו את הסכם אוסלו הארור,שמאיים לקחת את חלקת האדמה הקטנה האחרונה שנשארה ליהודים ,רוממות הדימוקראטיה בלשונם כפרוצות העומדות בשערי העיר והמתפארות בטוהורתם,שם בחדרי חדרים בחושך יושבים הם שופטינו ומחליטים מי יבוא אחריהם ומי יישב על כיסא העליון,שם הם גם מתכננים את החורבן והרי ידוע לכל שהם רוצים במדינה של כל אזרחיה ולא במדינת היהודים,עוד יבוא יום הדין והדיין רשעים, ואפילו אם יתמהמיה קצת אבל הוא בוא יבוא ובצו שופט יגרורו אותכם אל נהרות הירדן וייעשה בכם כמעשה אליהו הנביא יען כילא בצדק ואמת דרשתם אלא ניסתם ומנסים להטביע אומה שלמה במיים רבים וסופכם שיטביעו אותכם כאבן במצולה ואין מציל,, לא מהנרצח שהלך ולא מהחי בדימדומים היושב על כיסא הנשיא ,
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב יעקב
|
|
|
|
|
|
|
מ.אלקרייאף |
|
24/10/13 07:37
|
|
|
|
בהיות א.ברק היועץ המשפטי לממשלה..איים על רבין שאם לא יתפטר מראשות הממשלה יגיש נגדו כתב תביעה על חשבון הדולרים (של לאה רבין) בארה"ב...אכן רבין התפטר ..ופרס מילא את מקומו..א. ברק יכול היה למצוא פתרונות אחרים ..אבל נפלה לידו הזדמנות פז להחליף את רבין..כי רבין לא היה מספיק שמאלני לטעמו...ואכן החליף את השלטון לא עקב רצח..אלא עקב חשבון דולרים..ואכן מימש את רצונו ..כי פרס תמיד היה שמאלני ולטעמו של מר ברק..וזאת תחילת האובססיה של ברק לבנות אג'נדה שמאלנית עוכרת ישראל והעם היהודי.. את הנזקים שגרמה וגורמת אג'נדת ברק אנו חשים על בשרינו גם היום..ראה החלטת הבג"ץ בהקשר למסתננים המוסלמים הבאים להרוס כל חלקה טובה בישראל..וממלאים שליחות ומדיניות איסלאמית כלל עולמית
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף
|
|
|
|
|
|
|
לקשקשן העילג. |
|
24/10/13 09:41
|
|
|
|
ברק עשה מה שמצופה מיועמ"ש, לפעול כנגד מי שחשוד בפלילים, גם אם הוא ראש ממשלה, בנחישות וללא מורא. ורבין, הוא הרגיש שלא ראוי לראש ממשלה להיות תחת חשד של עברות פליליות, גם אם הן לא חמורות כל כך, וגם אם נראה שהן בכלל של אשתו, ועשה את המצופה מכל אדם הגון.
במקום לשבח את שניהם אתה ממציא איזו תאוריה, שמקורה במוחך הקודח ומלא השנאה. העיקר שגם אתה מתהדר בכסות של היהדות ושל אלוהים. אם יש אלוהים, הוא בז לאנשים עלובים כמוך, שמבזים את ערכי היהדות.
|
|
כתוב תגובה ל-
לקשקשן העילג.
|
|
|
|
|
|
|
לשלם כופר כספי |
|
24/10/13 16:58
|
|
|
|
|
|
|
|
לאלקרייאף הקשקשן |
|
24/10/13 18:22
|
|
|
|
לא רק אז, גם היום ניתן (לפעמים) לפתור עבירה כזו באמצעות כופר. אלא שברק, בצדק, חשב, שעם ראש ממשלה ראוי להחמיר יותר מאשר עם אזרח רגיל. גם רבין חשב כך והתפטר. ראשי ממשלות שבאו אחריו לא התפטרו גם על חשדות לדברים חמורים בהרבה (שרון, ברק, אולמרט, נתניהו). אם לא היית שטוף שנאה וארס היית משבח את ברק ורבין על הדרך בה נהגו ורואה אותה מופת להתנהגות ציבורית (לא חשבון הדולרים, אלא ההתפטרות). במקום זה אתה מקלל ומכפיש כאחרון האספסוף, ובטיפשותך, אתה אפילו לא לומד את החומר ומסתבך בקורים של עצמך. שבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
לאלקרייאף הקשקשן
|
|
|
|
9 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
23/10/13 06:08
|
|
|
|
אנשים(יהודים)יתפוצצו(באוטובוסים)=ולא לפגוע בזכויות האדם(הערבים)"!('הארץ' 5/2006)
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|