|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רִצְפָּה בַּת אַיָּה
מאת: איתן קלינסקי  |  29/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שבטוח - דוד מלך ישראל
  איריס כהן   29/10/13 12:48
לא היה נותן לישמעאלים לצחק - הוא היה מטפל בטומאה היודו ערבית צלבנית - של ממשלת הזדון והשקר בגבעת רם - ביד רמה - מחסל את העמלקים שנקראים שמאל בתשוקה רבה -מרפא את העם משטיפת מח של שישים שנה - מחזיר את כולם לדרך התורה מקים את בית הבחירה - ומביא לציון גאולה -אני מקווה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
גולית שדוד הרג - פלשתי ולא גית
  איריס כהן   29/10/13 13:02
ולא גיתי - קלינסקי מה קרה - קמת מחורפן בקריז ? שוב פעם שתית ווסקי והקשבת למוסיקה קלאסית ?? מה אתה כל כך נגד דוד ? האם רוחו המבועתת של שאול קפצה עליך ?? תקשיב המורה לתנ"ך - בספר התנ"ך - שאתה ממש לא בקי בו - כתוב שדוד נלחם בגוליית הפלשתי - המילה פלשתי מופיעה בכל הקטע לפחות עשרים פעם ויותר - כנראה שבסיפור בדברי הימים מדובר על גוליית אחר - קצת חשיבה עצמית אדוני המורה לא תזיק !!! דוד פטריוט ישראלי :" כי מי הפלשתי הערל הזה אשר חרף מערכות אלוהים חיים " ??? - זה מנהיג - לא כמו הסמרטוטים של ימנו - דוד מלך ישראל חי וקיים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
אוי הצביעות הצביעות !!!!
  איריס כהן   29/10/13 14:07
כל כך כואב למר קלינסקי היקר מרציחות של ילדי ישראל -מעניין אם כך מדוע לא כואב לו מהילדים החפים מפשע שנרצחו בגלל הזיות השלום שלו ושכמותו - וגם מסתבר שממש לא כל כך כואב לו שהרוצחים הללו ישוחררו לביתם - כמובן שעל הרציחות הרבות של השמאל העולמי - הקומוניסטי - אני משאירה לי.ש - את הכבוד להזכיר !! אז קלינסקי היקר - אם באמת אכפת לך מנרצחים חפים מפשע - אני רוצה מאמר על " קורבנות השלום " - ואם לא פשוט תידום - דוד המלך לא היה עויין ליהודים מאמינים השואפים לבניין ציון - כמוך !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
חרפה
  מגיב ותיק   29/10/13 14:14
במקום להתעלק על דוד - "איש הדמים" או דוד מלך ישראל=שיר קלס...בשפתך המלוכלכת, ולהפגין בכך את שנאתך למי שמייצג את תפארת הממלכה היהודית המאוחדת בתקופתה הזוהרת ביותר (כן הוא הרי היה גם אימפריאליסט שהרחיב את גבולות הארץ)

איתן, מוטב כי תסלק ידיך ממקורות ישראל ותתן לה פרשנות מטומטמת ותתעסק עם מעשיו של הפדופיל מוחמד נביאך.

חרפה פעם שנייה.

(אגב, יש בספרי הקודש הרבה ביקורת על דוד המלך ומעשיו, אבל לא בסגנון הנבזי הזה)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
חרפה לרצוח שבעה ילדים
  ב   29/10/13 15:49
מי ששלח שבעה ילדים אל מותם הוא פושע. לא היתה סיבה מוצדקת מבחינה מוסרית להמית את ילדי מיכל ורצפה בת איה.
כתוב תגובה ל- ב
תתעסק עם מוחמד הפדופיל שלך
  מגיב ותיק   29/10/13 16:14
אוויל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
"וידבר דוד ל-ה' את דברי השירה
  פלא יועץ   29/10/13 16:25
הזאת ביום הציל ה' אותו מכף כל אויביו ומכף שאול.-ה' סלעי ומצודתי ומפלטי לי"..פירוש:מפני דהכופרים בדת ילעגו בפיהם לישראל על הניסים אשר נעשו להם שהמה בדרך הטבע ואומרים שהמה מקריים ההווים בעולם בלתי השגחה כמו שאנו רואים שלפעמים יסער רוח גדול בים על צי אדיר וישבר אותו וניצולו המלחים אשר עליה בתחבולה והם זרע מרעים האמור יאמר שלהם נעשה נס.ואולם זהו אם הפורענות ג"כ בדרך מקרה אז יש לומר שלא היה המופת בהשגחה.אבל אם הפורענות הוא נגד מקרי העולם כגון איש אחד ירדוף אלף לו חכמו ישכילו זאת שגם הנס נעשה בהשגחה פרטית.וזה שאומר דוד "ה' סלעי ומצודתי עלי" שלא כדרך המקרה ובתוך הצרה הוא מציל אותי במופת גדול וזהו ומפלטי לי. "יצילני מאויבי עז משנאי כי אמצו ממני"-מפני דשני אנשים שהיו קמים עליו והם דואג האדומי ואחיתופל.דואג אמר שטעה דוד בדבר הלכה במה שאמר שביהמ"ק יהיה באמצע ההר ודומיהן.ובאמת הוא טעה ברוחב לבבו והורד שאול גאונו.ואולם אחיתופל היה גדול ממנו שקראו דוד אלופי ומיודעי ולבסוף נטרד כמבואר, ועליהם אמר דוד יצילני מאויבי עז הכוונה אויב שהוא עז פנים לחצוף באין מבין ומאיליו יתכבד עצמו וביקש להרבות כבודו. וירד אל שאול הודו.כי לא נתן תודה והוא מעזי הפנים הנ"ל ולבו אך חורש מזימות אוון וחיציו לדולקים יפעל."אם חסיד תתחסד" וגו' להודיע לנו דוד למה ועל מה זה שאול באחת עלתה לו ודוד בשתים לא עלתה לו.היות ושאול לא עשה לפנים משורת הדין,הכוונה שלא מחל לאדם כלל,אבל דוד מחל לכל אויביו כשבאין לידו לכך זכה,שהקב"ה משלם מידה כנגד מידה וזהו עם חסיד תתחסד,"ואת עם עני תושיע"-בידוע שדוד חטא כדי שיוכל להורות תשובה ליחיד.תושיע-בקיום מצוותיך."ישועו ואין מושיע על ה' ולא ענם"-מפני אנשי בליעל ההולכים על דרך שיחם ובעצתם ישאלו ומקלים ומשגים ומכשירים לקבל הטומאה רצוצה בוקעת ועולה וקבר פתוח גרונם ולשונם יחליקו ומוליכים עמם עניים בדעת וכאשר נודעה חטאתם ועלתה באשתם ותעל צחנתם כי הגדילו לעשות ולנהום בקול מר צורחים ואינם הולכים בקו היושר האומר אל ה' משפטי וע"כ "לא ענם".[אהבת יהונתן] והקב"ה יושיענו ב"ב מהערב רב הנאלח החי בקרבנו לרעתנו.אמן כי"ר. ,
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
למר פלא יועץ
  לפלא יועץ   30/10/13 10:07
שירת דויד ראויה לכל הערכה. אך אסור שהערכה , אותה אתה מבטא בתגובתך, תתעלם מהמעשה הבלתי מוסרי של לקיחת שני ילדי רצפה בת איה יחד עם חמשת ילדי מיכל ומסירתם לידיהם של הרבעונים, שנטלו חיי ילדים שלא חטאו. תליית ילדי רצפה הוא מעשה פשע, לו היה שותף דויד מלך ישראל.
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
"ויהי רעב בימי דוד שלוש שנים
  פלא יועץ   30/10/13 16:07
שנה אחרי שנה ויבקש דוד את פני ה'.ויאמר ה',אל שאול וואל בית הדמים על אשר המית את הגבעונים.ויקרא המלך לגבעונים ויאמר אליהם,והגבעונים לא מבני ישראל המה,כי אם מיתר האמורי,ובני ישראל נשבעו להם ויבקש שאולנלהכותםנבקנאתו לבני ישראל ויהודה.ויאמר דוד אל הגבעונים מה אעשה לכם ובמה אכפר וברכו את נחלת ה'.ויאמרו לו הגבעונים אין לי כסף וזהב עם שאול ועם בני ביתו ואין לנו איש להמית בישראל,ויאמר מה אתם אומרים אעשה לכם.ויאמרו אל המלך...יתן לנו שבעה אנשים מבניו והוקיענום לה' בגבעת שאול בחיר ה."-כל מקום שכתוב בו "ויהי" אך רעה ופורענות בכנפיו.דוד המלך שעמו גווע ברעב ובצמא שאל את פי ה' ופעל כפי שנאמר לו."ולמיכל בת שאול לא היה לה ילד עד יום מותה"[שמואל ב פרק ו' כג] "וישלח דוד מלאכים אל איש בשת בן שאול לאמר תנה את אשתי את מיכל אשר ארשתילי במאה ערלות פלשתים.וישלח איש בשת ויקחיה מעם איש מעם פלטיאל בן ליש."[שמואל ב ג' יד'] מכאן יוצא כי כל נסיונותיך להציג את דוד באור שלילי הינן אך פרי דמיונך החולני והמעוות מרוב משטמה לו.שהינך מוכן אף לא להגיד אמת בכוונת מכוון בזדון. ונקוה כי יבוא משיח בן דוד צדקנו ב"ב ויושיענו מן השוטים המלעיזים אך דברי שטות ובלע.אמן כי"ר.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
7
כשחבורת דבילים מתיפייפת
  מגיב ותיק   29/10/13 16:49
זו התוצאה, מגיבים טיפשים כמו ב. חוזרים כהד על דברי איתן.
(סיפור קבוע עם עדת הטיפשים הנגררת אחרי איתן.)

המאמר הזה הנו דוגמה להתיפייפות מחליאה של איתן, וואו..., איתן גילה לנו שאסור לרצוח.

סיפורי ההיסטוריה של עמים רבים (ולא רק סיפורי מקרא מלפני כ-3000 שנה) אלא פחות עתיקים, מלאים בסיפורי חיסול חשבונות מזוויעים.

האימפריה האדומה לה סגד בעבר איתן, מצטיינת בסיפורים כאלה שאינם לפני כשלושת אלפי שנים אלא "רק" כ-90 שנה ופחות.
אליליו של איתן, לנין, סטאלין, צ'ה גווארה אשמים ישירות ברציחות.

על אלה לא נקרא מאמרים מתיפייפים.

איתן אולי תכתוב מאמר על רצח בית רומנוב על נשיו וילדיו ע"י הבולשביקים להם סגדת ?

אבל על דוד מלך ישראל כן תשמעו את איתן המתיפייף מקונן.

אך אילו להזוי היה קצת מושג, הרי שהרצח של בני מיכל ורצפה בת אייה אינו מיוחס ישירות לדוד, הוא נדרש להעביר את הבנים, זה היה בהסכמתו, לא שאפשר לנקות את דוד מכל אשמה אבל מה לסיפור רחוק זה ולענייני היום אם לא הצורך הטיפשי להתיפייף יפייוף חדש.

בדיחה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הוא בכלל סילף את כל הסיפור
  איריס כהן   29/10/13 17:55
וחיפש תרוץ להשמיץ את דוד - על דבר הצורך שהיה לו להשמיד את בית שאול - הרי דוד קונן על שאול ויהונתן - והציל את בית מפיבושת בן שאול !! צריך לקרוא את הפרק ולהבין כמה שקלינסקי נוכל ונבל - מסופר שם על רעב שפקד את הארץ - אז דוד - המאמין בה' ובהשגחה - הלך לשאול בה' על מה ולמה - והתשובה היתה על דבר הגבעונים שנרצחו על ידי שאול - ואז היה צורך לכפר על כך ברציחה נגדית מבית שאול כנקמה - ואז בחר דוד בבני רצפה - כל זה משנה ממש את התמונה אותה היציג איש השקר והכפירה - להיטותו להציג את דוד כצמא דם ללא סיבה - גרמה לו לסלף את האמת - שערו בנפשיכם כמה האיש הזה מרמה ומשקר במקרים אחרים - זה המוסר המזוייף והטמא שלהם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, בוודאי שאיתן סילף
  מגיב ותיק   30/10/13 18:40
את סיפור דוד, רצפה בת איה, מיכל והגבעונים.
סילוף הכתובים, ההיסטוריה והאומנויות השונות (בניסיון מטופש לגבות את משנתו הדפטיסטית/אנטי ציונית) הוא ספציאליטה השמור רק לאיתן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק תדון אותו לכף זכות
  איריס כהן   29/10/13 18:01
פשוט אחרי המאמר המצויין על יצחק וישמעאל - הגיע איש רוחנו לעסוק במלך דוד צאצאו של יצחק - הכל מרוב השתוקקותו לגאולת ישראל!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
פסל כה יפה להראות רק את הראש?
  לאחראי על התמונה.   29/10/13 17:22
לא חראם? זה אחד הפסלים הנפלאים של מיכאלאנג'לו. שני אולי רק לפסל של משה.

למשה של מיכאלאנג'לו יש קרניים. כך המחיש האמן הדגול את הפסוק:"וראו בני-ישראל את-פני משה כי קרן עור פני משה והשיב משה את המסוה על פניו עד-באו לדבר אתו". (שמות ל"ד). לפסל יש גם חריץ גדול בירך. עפ"י האגדה, כאשר האמן סיים את העבודה, הוא היה כה מרוגש עד כי חשב שהאבן היא חי ממש, ואז היכה בו בגרזן וצעק- דבר!!!

אלה התמונות של הפסלים:

pixelit.bac.org.il

haayal.co.il
כתוב תגובה ל- לאחראי על התמונה.
לא תעשה לך פסל וכל תמונה
  איריס כהן   29/10/13 19:57
חבל ,אבל האומן היה גוי לכן לא הבין את משמעות -" וקרן עור פניו " שנאמר על משה - לכן הציג בצורה טיפשית ומפגרת- קרניים לראשו - והאדיוט ללא שם - מתלהב- לו היה יהודי היה מתקן !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
באמנות, הכל חופשי והכל מותר.
  למפגרת שלום   29/10/13 23:08
ככה הוא רצה וככה הוא עשה. יצירת אמנות אדירה, של אמן דגול. גם ברשת הכל מותר, וטיפשה כמוך יכולה לכתוב כל דבר. אבל הסדר הנכון תמיד נשמר. אמנים גדולים יקדמו את האנושות ויזכו לתהילת עולם, ודברי ההבל יישטפו אל תעלות הביוב של הרשת ויהיו לאין.  
כתוב תגובה ל- למפגרת שלום
ליודו-מניק-יצורים כמוך היו
  איריס כהן   30/10/13 09:16
צריכים להיכחד ולהלך אל השמדתם--לכל צלילי המוסיקה-של יצירות המופת של המלחינים האנטישמיים ביותר-הכל רק אומנות -משהו פספס אותך וחבל!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
המפגרת הזו נהנית מהפיגור שלה
  תגובה..   30/10/13 11:39
המפגרת הזו נהנית מהפיגור שלה. פיגור המשולב עם טירוף המסוכן לשלום הציבור.
כתוב תגובה ל- תגובה..
לקול צלילי ולא כל - תקון טעות
  איריס כהן   30/10/13 17:56
כתוב תגובה ל- איריס כהן
9
היבט אפיקורסי על התנ"ך וגבוריו
  דאגנית   29/10/13 19:48
איו זו הפעם הראשונה שאדון קלינסקי, מחנך התנ"ך הדגול, מסרס ומעוות את דמותו של המלך דוד. ולא רק אותו. הוא משחית גם את דמויותיהם של גיבורים עבריים אחרים מן הזמן העתיק ומתורתנו, אשר היו מופת והערצה לעם ישראל בכל הזמנים. *** גם נוצרים אדוקים מקלסים ואוהדים דמויות מקודשות אלה. *** איזו סמכות, איזה היתר יש לו לקלינסקי זה להגיע אלינו מדי פעם עם סילופיו אלה? באיזו רשות הוא פוגע בתנ"ך הקדוש?
כתוב תגובה ל- דאגנית
10
מקיאוולי היה חולק עליך
  אלון פלג   29/10/13 21:32
במדיניות ובעניני צבא מפעילים את ההגיון הקר ולא את הרגשות. אם דוד לא היה מחסל את צאצאי שאול, אחד מהם עלול היה לסכן את שלטונו או את השושלת שלו. אם בישראל של היום היו מפעילים משהו מאותו ההגיון הקר הרבה מהבעיות הגדולות שיש לנו לא היינו צריכים להתמודד איתם. דוד אכן היה איש דמים ערמומי, זה מה שנדרש ממנהיג בשעת מלחמה. דוד לא זכה להקים את בית המקדש.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
11
איזה שיעמום....
  י.ש   30/10/13 00:46
חמלניצקי,זו הפעם השלישית או הרביעית שאתה מעלה את המלך דוד על המוקד....ברור שדוד המלך אינו כוס התה שלך.... מי הם חביביו של דרקולינסקי..לנין,סטאלין,מאו,קסטרו השושלת השולטת בדמוקרטיה העממית בקוריאה הצפונית ויסלחו לי "חסידי אומות עולם",ששמם נגרע....ועל שכמותך שמוקולינסקי נאמר, "הרוצה לשקר מרחיק עדותו".....נוכל,מתחת לאפך שוכבים עשרות מליונים קורבנות המשטרים "שאינטלקטואלים כמותך" תמכו בהם מוסרית....במקום לבלבל את הביצים,אולי תלמד אותי כיצד חיים ללא מצפון.....ולבסוף תמשיך לספר,כיצד ש"ס מרחיקה מהיהדות.
כתוב תגובה ל- י.ש
12
זה היה רצח אכזרי, שיש להוקיעו.
  איצי   30/10/13 09:44
מה קרה למגיבים המתלהמים . רצחו רת שני ילדי רצפה בת איה ואת חמשת ילדי מיכל . מה אשמים ילדים איך אפשר לקטוף חיי שבעה ילדים, גם הסבא שלהם הפר הבטחה לגבעונים. איך יכול מלך בישראל לקחת את שני ילדי רצפה בת איה וחמשת ילדי מיכל ולתת אותם לגבעונים כדי שיטול את חייהם. את השאלות האלו אסור לשאול כשצועקים דויד מלך ישראל חי וקיים.
כתוב תגובה ל- איצי
13
בטוי כואב ומרגש
  קוראת   30/10/13 16:24
אני מסכימה איתך שמיכל היא קורבן של אלימות, ומשלמת מחיר יקר , כתוצאה מכפיות טובה של דויד, שהיא הצילה את חייו.
כתוב תגובה ל- קוראת
14
היבט אנושי והומאני על התנ"ך.
  קוראת.   30/10/13 16:45
כתוב תגובה ל- קוראת.
15
פרונוגרפיה עניין של גאוגרפיה
  אלישמע   31/10/13 11:39
ומוסר הוא עניין של הסטוריה. התנהגותם של בני אנוש נמדדת מול התקופה שבה הם חיים ומדובר בתקופה שבני אנוש טבחו זה בזה ללא הסוס,עמים השמידו זה את זה והכלל המוסרי העיקרי היה לשרוד. דוד לא היה חריג בהתנהגותו אך בלט לטובה בהקשרים אחרים ועל כך שרים לו שירי הלל.
כתוב תגובה ל- אלישמע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il