w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם דם יהודי הוא הפקר?
מאת: אביתר בן-צדף  |  12/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למר בן צדף
  יוסי מ   12/11/13 11:24
מזל טוב.
מאמר קצר מרגש ואמיתי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תודה
  אביתר בן-צדף   13/11/13 17:01
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
2
אמת היסטורית נוסח בן צדף
  שלמה המגיב   12/11/13 11:54
א. "אמירות" של השופט המחוזי הלוי , בגנות קסטנר , הם עדיפות על בן צדף "כאמת היסטורית" , על הכרעת הדין באותו עניין בבימ"ש עליון שקיבלה את הטיעון העיקרי של קסטנר. ב. קסטנר לא חוסל ע"י אנשי מפאי ( או תומכיהם), "..כדי שלא יפגע בסיכוי מפא"י בבחירות..", אלא על ידי יוסף מנקס יוצא מחתרת לח"י ומנהיג קנאי ימני קיצוני , שתיכנן את הרצח ואף סיפק לשמר ואקשטיין(גם הוא חבר באירגון הקנאי הימני באותה תקופה) את האקדח והתחמושת ששימשו לרצח. לייחס למנקס , שמר ואקשטיין את הרצון\מניע עבור מפלגת מפא"י ,זה טימטום , או שקר מכוון , או חוסר ידע , או הכל ביחד. טוב , מה נצפה מבן צדף היסודי והמעמיק בהעברת נתונים לקוראיו ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
את קסטנר תשפוט ההיסטוריה
  מגיב ותיק   12/11/13 21:44
והנה הגיע זמן המשפט. ושלמה, גם ניסיון הטשטוש שלך לא יצלח...

אגרנט, מנסח הרוב בפס"ד של הערעור, ‏‏טיהר את שמו של קסטנר מאשמת שיתוף פעולה עם הנאצים והכשרת הקרקע להשמדת יהודי הונגריה. דעת הרוב לא חלקה על העובדות שהוכחו בבית המשפט המחוזי, אך היא ניתחה אותן אחרת מהשופט הלוי ובעצם חלקה עליו בשאלה העקרונית לגבי מניעיו של קסטנר במשא ומתן עם הנאצים. השופט אגרנט פסק כי "קסטנר המשיך עד הסוף במטרה יחידה - למלט את המספר הגדול ביותר של יהודים, שניתן היה להציל בנסיבות הזמן והמקום"; וכי "רכבת המיוחסים הייתה רק תוצאת לוואי של המשא ומתן הזה".
אגרנט הוסיף: "את קסטנר תשפוט ההיסטוריה ולא בית המשפט". רוצה לומר, עדיין יש מקום לדיון מוסרי בפעילותו; אולם בניגוד לדעת השופט הלוי במחוזי - לא סבר אגרנט שיש לעסוק בפרשה החורגת מהסוגיה המשפטית גרידא, האם מלכיאל גרינוולד הצליח לשכנע "אמת דיברתי".
השופטים ד"ר משה זילברג ודוד גויטיין, היו בדעת מיעוט. וכתבו כי גרינוולד הוכיח את אמיתות האשמתו הראשונה, בדבר שיתוף פעולה עם הנאצים.
השופט גויטיין: "האיש אותו האשים בית המשפט שלמטה, שיקר בבית המשפט והתנהג באופן שהשאיר על בית המשפט רושם שמצפונו אינו נקי - והוא מתיירא ומנסה להסתיר דבר שאין עין השמש יפה לו... ההוכחות שהובאו ובפרט אותה אחת עליה אין חולק (הצלת בכר מעמוד התלייה) אינן מתיישבות עם ראיית ד"ר קסטנר כאישיות יהודית, ציונית, לאומית, אלא עולות בקנה אחד דווקא עם הקביעה כי מעשיו היו מעשי שיתוף פעולה עם הנאצים".
השופט זילברג בפסק דין ארוך ונוקב אישר אף הוא את פסיקתו של הלוי, אולם בניגוד לגויטיין והלוי, הסתייג מההאשמה השנייה, בדבר "רצח בעקיפין" של יהודי הונגריה וסבר כי היא לא הוכחה על ידי גרינוולד די הצורך.

ולהבנה נוספת של מסכת הטשטוש וההעלמה של מעללי קסטנר, ממליץ לקרוא ממאמריו של יוסי דר:

1. ראש הממשלה שחשש ובחש במשפט קסטנר
2. איך נפל יואל בראנד קורבן למבצע הונאה וזיוף של ראש הממשלה ואנשיו.
3. המשחק המכור בבית המשפט העליון.

לסיכום
1.קסטנר שיתף פעולה עם הנאצים.
2.קסטנר נתן עדות אופי טובה במשפט לנאצי .
3. משפט גרינוולד הפך למשפט קסטנר בו הלוי קבע כי הנבל מכר את נשמתו לשטן.
4. העליו שנתפר לפי המידות של מפלגת השלטון אז, נחלץ לרכך ולטשטש ולתת פרשנות אחרת לעובדות שהוכיחו כי הנבל שיתף פעולה עם הנאצים.
5. ראשי השלטון אז עשו כל מאמץ לכסות את ערוות חדלונם בשואה ותופעות מסוג קסטנר שצמחו בסוכנות היהודית ע"י צנזור ספרים ועדויות כמו של יואל ברנדט.



כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איך "מוחקים" החלטת בימ"ש עליון
  שלמה המגיב   13/11/13 07:27
לאדון המגיב הותיק מפריעה פסיקת בית המשפט העליון , שסותרת את התזה שלו (ושל בן צדף) בסוגיית קסטנר ואז נוקט בשיטה שגם נוהגת כיום , ע"י אנשים שהחלטת בג"צ\עליון , הינה הפוכה מדעתם. נו , מה עושים , אדון מגיב ותיק ? מבטלים בכלל את הלגיטימציה והאובייקטיביות של בית המשפט ועושים ממנו בימ"ש מטעם !, כפי שאתה עושה כעת במחי קולמוס "..העליון שנתפר לפי המידות של מפלגת השילטון אז ,נחלץ לרכך ולטשטש ולתת פרשנות אחרת.." ! , כלומר "הפרשנות האחרת" שסותרת את דעתו של המגיב הותיק (ושל בן צדף), נובעת משיקולים זרים (פוליטיים ?) של השופטים ואילו "הפרשנות הנכונה" של המגיב הותיק , שחפה מכל דעה קדומה (?), היא האובייקטיבית והנכונה והאמיתית , כפי שכותב המגיב הותיק בסיכום תגובתו. טוב, מי יכול לסתור כיום , את קביעתו (!)של המגיב הותיק ש"העליון נתפר לפי המידות של מפלגת השילטון אז.." , נו , 60 שנה , מי זוכר ? אפשר להמציא הכל ולטמטם את הקוראים ולעשות עליהם מניפולציות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין מוחקים אמירה לא-משפטית
  אביתר בן-צדף   13/11/13 08:31
עניין קסטנר אינו למשפטנים, אלא להיסטוריונים, שצריכים לחקור - בתנאי השממסד ישחרר את המסמכים שהוא מסתיר בפרשדה (אם לא השמידם, כרגיל אצלנו).

אך מעל לכל - פסיקה של ערכאה גבוהה - כולל בית-המשפט העליון - אינה יכולה לבטל אמירות לא-משפטיות של שופטים בערכאה נמוכה. לכן, דברי השופט הלוי נחקקו, ויהיה קשה להפריכם ולבטלם.

לגבי הרכב בית-המשפט ונטייתו הפוליטית - קשה לשלוימה לקבל את המציאות, ש/מתועדת מאז ועד היום. מה לעשות, החיים, בניגוד לדברים אחרים, קשים תמיד.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ומי אמר "אמירה לא משפטית" ?
  שלמה המגיב   13/11/13 10:19
בן צדף מעלים נתון משמעותי מהקוראים , שאת "האמירה הלא משפטית" , שעליה הוא מבסס תזה שלימה , שהיא בניגוד לפסיקה של בימ"ש עליון (!), אמר השופט המחוזי דאז , ( והעליון יותר מאוחר), בנימין הלוי , שהיה השופט העליון היחיד בתולדות המדינה , שהתפטר ממשרתו ועבר לפוליטיקה , ולאיזה מפלגה ? נו , ניחשתם נכון , למפלגת גח"ל דאז ( הליכוד דהיום), ובכך "חיזק את מהימנות אמירותיו הלא משפטיות" והנטולות דעה קדומה , וביסס לטעמו של בן צדף , את האמת ההיסטורית "שקשה להפריכה ולבטלה" ע"י שלמה המגיב , שנוטה ( רחמנא ליצלן) לסמוך על החלטה משפטית של בימ"ש עליון , ולא על "אמירה לא משפטית" של שופט\פוליטיקאי עם דעות קדומות. טוב , הקוראים יתרשמו מהדו שיח הזה , ביני ובין בן צדף והמגיב הותיק , ויחליטו מה "האמת ההיסטורית" בסוגיית קסטנר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ויתעלם שלמה
  אביתר בן-צדף   13/11/13 11:01
כהרגלו, שלוימה מתעלם מעובדות קלות:

1. התערבות ראשי מפא"י מאחורי הקלעים של המשפט - ובעיקר, בשלב הערעור.

2. ראיות מופרכות לגבי אשמת מנקס.

3. שחרורם המוקדם של ה"רוצחים המסוכנים" - שוב התערבות איסר הראל ובן-גוריון.

4. נסיבות מותו הבלתי-מוסבר של קסטנר בבית-נחולים.

5. הסתרת המסמכים על פעילות קסטנר עד היום.

6. ניסיונות מפא"י למנוע את פרסום ספרו של בן הכט.


וכדי להבהיר - מעולם לא חשבתי שבית-משפט עושה צדק - ובוודאי לא צדק היסטורי. לכן, הדיוק צריך להיות במסמכים ולא בסיפורים ופתוח.

מה יש להם להסתיר כיום?

למה הממסד - כולל "יד ושם" - עדיין משקיע מאמץ כל כך גדול בחיסיון?
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
"ראיות מופרכות" , נוסח בן צדף
  שלמה המגיב   13/11/13 12:23
"ראיות מופרכות לגבי אשמת מנקס", מכריז (חד משמעית !!), אדון בן צדף,שכזכור , אינו משפטן , אין לו מושג בדיני ראיות ולא בקי בחומר הראיות שהוצג ונחשף בפני בית המשפט ( לפני 60 שנה !). נו , כך מתנהל השיח הציבורי בגין החלטות בתי משפט ומערכת התביעה בתיקים פליליים !, איזה תובנות משפטיות מבריקות יש לבן צדף ! ממש בסיס ללימודי משפטים בפקולטה למשפטים. ובכן : יוסף מנקס הורשע , כאשר הבסיס הראייתי העיקרי להרשעתו , היה עדויות שותפיו לעבירה , אקשטיין ושמר , שאף חזרו עליהן בביטחון וללא מורא בבית המשפט לאחר שהם כבר הורשעו ולא היה להם שום מניע להיטיב את מצבם במשפט. טוב , אם עדות שותף לעבירה במשפט פלילי , הינה "ראיה מופרכת" עפ"י פרשנותו המלומדת של המומחה לחוק ומשפט , בן צדף ,אזי, יש צורך לעשות משפט חוזר ל 70 אחוז מהמורשעים בפלילים מאז קום המדינה !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מערכת המשפט כאסמכתא
  אביתר בן-צדף   13/11/13 12:52
אני מודה באשמה, ומתגאה בכך, שלא התדרדרתי להיות עו"ד - למרות שהוצע לי בחמימות (לאור תעודתי הדלה בסיום התיכון) ללמוד את המקצוע המתועב באוניברסיטה.

לגבי אמינות מערכת המשפח הישראלית - ראשית, אזכיר את ברנס ועוד כמה שישבו/יושבים בכלא על לא-עוול בכפם, כיוון שלא ידעו לשחק היטב את המשחק המכוער, המתנהל בבתי-המשפט.

לו היו עשר אגורות על כל חף מפשע, שמערכת המשפח הרשיעה, או הכניסה לכלא - כבר הייתי מולטי-מיליונר מפורסם.

ושלוימלה, ברוב חפזונך לשלול את דעותיי, מבלי לקוראן, או מבלי להבינן, לא הסברת למה שוחרר רוצח כל כך מסוכן שוחרר לביתו אחרי חמש שנים בהשתדלות ראש הש"ב וראש הממשלה. אכן, שכחתי, כל פושע פלילי במדמנת ישראל זוכה לטיפול אישי של ראש המכשלה.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
למה משחררים רוצחים, בן צדף?
  שלמה המגיב   13/11/13 14:31
התערבות דרגים פוליטיים לשחרור רוצחים , מתרחשת גם בדור האחרון, כאשר רוצחים מימין ( כפי שהיו רוצחי קסטנר), באירועים שהמניע\רקע שלהם הינו אידיאולוגי פוליטי ,לא יושבים יותר משמונה עד עשר שנים בכלא , ראה רוצחי הסטודנטים הפלשתינים בביר זיית , ע"י חברי המחתרת היהודית וכן רס"ן מלינקי שנתן את הפקודה ( דגל שחור , אמר השופט הלוי , זוכר בן צדף ?) ברצח הפועלים בכפר קאסם ב 1956, וישנם עוד לא מעט מקרים ,אז לא הייתי מסיק מכך שמדובר בפיצוי לאדם חף מפשע , והמבין יבין. הרי לא סתם חוקקו חוק (אישי ובעייתי לטעמי), כדי למנוע שחרורו העתידי הקרוב של רוצח רבין , באמצעות התערבות פוליטית צפוייה, הרי שיחרורים "פוליטיים" כאלו קורים עד היום, אז מכאן שנסיק ששחרור מוקדם של רוצח , מצביע על "משהו נסתר" ! נו , בן צדף , לא הייתי במקומך בונה על כך תיאורייה שלימה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מלינקי הוא הדוגמה
  אביתר בן-צדף   13/11/13 16:27
שלוימה. כרגיל אתה בועט בדלי החלב, שחלב מעטינניך הריקים. הרמת לי להנחתה.

לו מלינקי היה אשם - ולא שעיר לעזאזל, שתכנן השלטון המסואב - הוא לא היה מגיע, כאסיר, לביקור בלשכת ראש הממשלה (דבר שכל אסיר מקבל במסגרת זכויותיו הבסיסיות, כידוע); וודאי שאחרי שחרורו לא היה מקודם לדרגת אל"ם כקב"ט קצא"א.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
בן צדף קובע מי אשם ומי זכאי
  שלמה המגיב   13/11/13 17:56
אין צורך בבתי משפט , באשר בן צדף יודע תמיד מי "אשם" ומי חף מפשע , הוא מומחה למשפטים וגם יש לו נתונים עדכניים ומדוייקים על כל תיק פלילי שמגיע לבית משפט, וכך מתנהל דיון ציבורי במדינתנו , בין אשמתם או חפותם של אנשים. נו , באמת , בן צדף - "מלינקי לא אשם" אתה קובע בודאות וזאת לאחר שהשופט בנימין הלוי , שהיה נבון וחכם ומבין ויודע לבחון ראיות במקרה של קסטנר , "ואמירותיו הלא משפטיות" היו בסיס עבורך לבנות אמת היסטורית , פתאם הופך אצלך כלא אמין ולא מסוגל לבחון ראיות , המובאות בפניו במשפט כפר קאסם , ומכניס אדם "לא אשם" ל 17 שנים על כלום !. אתה קובע את "אשמתם" או "חפותם" של נאשמים עפ"י תגובות המערכת הפוליטית להכרעת דינם , או עפ"י הראיות שמוצגות לבית המשפט ? איזה סיגנון של שוק ! לא להאמין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כן
  אביתר בן-צדף   13/11/13 20:19
ולפני שתלחץ כמו תוכי מקופף על מקלדתך, שלוימה, ותספר שאיני משפטן (ואני מתגאה מאוד בכך!!!! טובה אחות ... מאשר אח משפטן), כדאי שתקרא קצת על מה שאתה מחרטט, ותיווכח עד כמה אינך יודע דבר - גם בעניין קסטנר וגם בעניין מלינקי, לפחות - ורק מקיא חומר לעוס ותפל, שאין בו כל ממש.

אם מלינקי אשם - הכיצד בדרך פלאים הגיע, כאסיר, לפגישה עם ב"ג?!

כיצד שוחרר "הרוצח הנורא" מכלאו כל כך מהר?!

וכיצד קיבל אסיר משוחרר את תפקיד קב"ט קצא"א?!

וכיצד טיפס רס"ן, שהורשע בפשע חמור ביותר, לדרגת אל"ם?!

הנחתי לפתחך כמה בעיות, ואשמח לקרוא את חרטוטיך המשפטיים, שיסבירו את התמיהות. אחר כך תקבל מנה נוספת של תמיהות (בעניין מלינקי בלבד) ...
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
אז אפשר לסמוך על השופט הלוי ?
  שלמה המגיב   14/11/13 07:13
נו , בן צדף , אז תחליט כבר אם אתה סומך על השופט בנימין הלוי , או לא ?, האם ניתן לסמוך על יושרו , תבונתו ומיקצועיותו , ואם כן, אז , היכן אתה טועה בפרשנותך , במקרה של קסטנר , או במקרה של מלינקי ? אמרתי לך כבר בתגובה קודמת , שאל תבנה תזות ופרשנויות משפטיות , על בסיס ההתייחסות של הדרג הפוליטי להרשעות של בתי המשפט ולנאשמים המורשעים, זה יהיה מישגה גדול לראות בכך פרמטר לחזקת החפות של המורשעים וזה גם לא מתאים לאדם שמחזיק מעצמו כאינטליגנטי ורחב אופקים , והמבין יבין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין לסמוך על שופטים
  אביתר בן-צדף   14/11/13 09:42
שופט הוא, לכל היותר, אדם ככל האדם (ולא תמיד), ואין שום רבותא בדבריו - למרות כל היומרה שמערכת המשפח מנסה לעורר.

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
אתה בורח לניסוחים יבשים
  מגיב ותיק   13/11/13 13:25
וללבלרות...
מה הקשקוש הזה על דיני ראיות ?

העובדות לגבי אשמתו של קסטנר התבררו שחור על גבי עדות לאחר המשפט והן הופכות את פסק הדין בעליון לבדיחה (כאמור דעת רוב של 3 נגד 2...שלא הכירו את המסמך)
מסמך סאסן שנחשף כמה שנים לאחר משפט גרינוולד מאשר את ההאשמה נגד קסטנר :

מתוך ויקיפדיה

"ב-1960, לאחר מעצרו של אדולף אייכמן, פרסם המגזין LIFE ראיון שערך וילם סאסן, עיתונאי נאצי הולנדי, עם אייכמן בשנת 1956.‏ "מסמך סאסן", כפי שנקרא, מצטט מפי אייכמן כך:

כאמור, שוחחתי על כל הדברים האלה עם ד"ר קסטנר ומסרתי לו בדיוק נמרץ על הפקודה שקיבלתי. הוא הסכים להניא את היהודים מהתנגדותם לגירוש ואף לדאוג לסדר במחנות הריכוז, בתנאי שאעצום עין ואניח למאות אחדות או אלפים אחדים של יהודים צעירים לעלות באורח בלתי חוקי לארץ ישראל. היה זה עסק טוב בשבילי - המחיר של 15,000 - 20,000 יהודים לא היה גבוה מדי תמורת הסדר במחנות. ומשום שקסטנר העניק לנו שירות גדול בכך שסייע לשמירת השקט במחנות, הנחתי לקבוצות שרצה בהן להימלט. אחרי ככלות הכול לא הייתי מעוניין בקבוצות קטנות של כאלף יהודים.

במשפט אייכמן קיבלה התביעה אישור להשתמש רק בחלק ממסמך סאסן, הכתוב בכתב יד ומכיל הערות בכתב ידו של אייכמן. אייכמן וסנגורו סירבו, מטבע הדברים, לאשר את אמיתותו. גדעון האוזנר ניהל משא ומתן לרכישת סלילי ההקלטה אך לא הצליח לעשות זאת ובחר שלא להביא את סאסן מארגנטינה בשל הסיבוכים הכרוכים בכך (גזר דין מוות התלוי ועומד כנגדו בהולנד). היועץ המשפטי לממשלה לא אפשר לתמיר לראיין את אייכמן או לראות את מסמך סאסן המלא (בן כמה מאות העמודים).

בקשה לקיום משפט חוזר שהגיש תמיר ב-22 ביולי 1962, בנימוק של גילוי חומר חדש, נדחתה על ידי נשיא בית המשפט העליון"


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רק ההיסטוריה והשכל הישר
  מגיב ותיק   13/11/13 11:09
ישפטו את קסטנר ולא שופטים שבעינך הם בני אלים.
והרי אותו שופט עליון אגרנט (שהיה בכיר דעת הרוב בערעור קסטנר) כתב (כיושב ראש ועדת אגרנט לחקירת מלחמת יו"כ) כי ממשלת ישראל פעלה נפלא טרם המלחמה ובפתיחתה ולא הפסיק לחלק מחמאות לממשלת ישראל לכל אורך סיכום מסקנות הועדה...

במבט היסטורי כיום לכולם ברור כי הועדה הזו הנה אחת הנקודות השחורות בתולדות המשפט ובתולדות ועדות החקירה שהוקמו כאן בארץ.

בחייך שלמה, עשה טובה לעצמך וקרא את פרוטוקולי משפט גרינוולד והערעור (בשתי הערכאות, יש את זה באינט') ותנסה פעם להפעיל לבד את השכל שלך.
תפסיק לאכול חומר לעוס.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
יפה הקשר בין האישי לבין הלאומי
  נעם לי לקרוא.   12/11/13 12:52













ר.ב.ז
כתוב תגובה ל- נעם לי לקרוא.
חן חן
  אביתר בן-צדף   13/11/13 22:53
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
4
רוב הגוף עשוי מכולסטרול...
  נצר יואב   12/11/13 13:12
רוב הגוף עשוי מכולסטרול ואילו גושי השומן שקופצים מדופן העורקים ובכך גורמים התקף לב הם מעין תחבושות טבעיות לפצעים שניבעו בדפנות העורקים קודם לכן. לגוף מנגנוני יצור כולסטרול ובקרה על כמויותיהם ולכן הסיפור של קישור שומנים במזון להתקפי-לב הינו ספקולטיבי למדי. ברור שעומס יתר כתוצאה מהשמנה חריגה יכול לגרום לקריסה מערכתית: בתחילה זוחלת ולאחר מכן אירוע קרדינלי כמו התקף לב, אבל להתייחס לשומנים כמו לרעל זה קשקוש שנועד לשמן את גלגלי תעשיית התכשירים הרפואיים.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
5
הפרשה ראוייה להלמד בבתי הספר!
  רפי אשכנזי   12/11/13 13:40
אביתר בן צדף עשה מצווה גדולה בהעלותו את פרשת קסטנר מתהום הנשיה.
כיום באווירה של משת"פים בכל צעד ושעל עם הפריץ שמעבר לים, חשוב להעלות את פרשת קסטנר המבישה. חנה סנש הייתה צדיקה גדולה לידו, היא וחבריה שחלקם אבדו חייהם במלחמה. אף שההגיון בשליחתה שלה ושל חבריה אל מעבר לקווים הנאצים עדיין לא מובן לי.
חשוב להזכיר כי נכדתו של קסטנר חובשת את ספסלי הכנסת בסיעת העבודה ושמה מירב מיכאלי. אולי זה פשר גלי הטוהר המתרוממים בימים אלו...
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
בוּרוּת נורמטיווית
  אביתר בן-צדף   14/11/13 06:55
משרד האי-חינוך דואג להנחיל בוּרוּת נורמטיווית לנוער על מנת שלא יידע מאין הוא בא, והדבר מוחרף כעת תחת הזיותיו של השר טירון.

לכן, צריך לדאוג שהמידע יהיה זמין לנוער באמצעים חליפיים
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
6
יהודי ישראלי קורבן
  אליהו מץ מיץ   12/11/13 14:49
אביתר לפני שנים רבות בניורק במשרד של הלל קוק ושמואל מרלין העסק של גרינוולד נדון וכפי הידוע לך בן הכט היה ידידם וגם כתב עבורם פרסומות שהטרידו את נשיא ארהב וגם מה שאנו קוראים באירוניה מנהיגות יההדות אמריקה תמיר השתכנע בקלות להגן עליו תמיר הבין בדיוק במה מדובר המנהיגות הארץ ישראלית של בן גוריון ושותפיו היו צריכים להגן על עצמם חנה ס שנשלחה להונגריה היתה רק קרבן נוסף של הציונות חסרת האונים שים לב גם האבא של נתניהו בן ציון לא עזר להצלת יהודים בתקופת השואה הוא לא עזר לקבוצת האצל באמריקה על כך כתבתי ספרון הנקרא מי הוא ישראלי עם לא לבדד ישכון אגב האם אתה יודע במקרה מה הן ראשי התבות של ה א צ ל
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
אצ"ל -ארגון צבאי לאומי. ולח"י-
  לוחמי חרות ישראל   12/11/13 16:38
כתוב תגובה ל- לוחמי חרות ישראל
7
ארגון צבאי.......לאום?
  אליהו מץ מיץ   12/11/13 17:49
תןדה למשיב האנונימי אצל ארגון צבאי לאומי ומה הלאום 65 שנה ועדיין לא החלטנו מהו ונתניהו הטיפש רוצה שיהיה יהודי
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
8
בוקר טוב אליהו בן-צדף,היכן היי
  קורןנאוה טבריה   13/11/13 09:24
היית מאז קום המדינה ומאז פשע או0לו ביתר שאת?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il