|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
|
|
|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
|
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
|
|
|
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
|
|
|
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
נהגת היסטרית |
|
8/12/13 08:10
|
|
|
|
הגז נתקע וגם הבלמים לא עבדו וגם אי אפשר היה להוציא את המוט מהילוך נסיעה ולהעבירו לניוטרל? הכל בו ברגע ובאותה מכונית? יותר מדי "ניסים" במכונית אחת ברגע אחד. לא הגיוני ולא סביר. שום גורם מקצועי לא אישר שהיתה תקלה טכנית ונראה שמדובר בנהגת מבולבלת והיסטרית. לפני ששולחים את האוטו לתיקון אולי כדאי לשלוח אותה לבדיקת הבנה בסיסית בנהיגה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נהגת היסטרית
|
|
|
|
|
|
|
ה.א |
|
8/12/13 08:22
|
|
|
|
הרכבים נשלטים היום ע"י מחשב, כך שקיימת אפשרות תיאורטית של כשל נקודתי המשבש את כל פעולות הרכב, אך זה כמובן מחייב בדיקה יסודית. וחוץ מזה גם אם במקרה זה לא היה כשל ברכב הרי שיש כשלים ברכבים עקב פגמי יצור או עקב טיפולים לא נכונים, ללא ספק, לדעתי איש לא מנסה לרדת לעומקם וזה עולה בחיי אדם והרבה מאד כסף.
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
|
|
|
אהוד פרלסמן |
|
11/12/13 10:46
|
|
|
|
תגובה מעוררת שאט נפש של שונא נשים חולני.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
2 |
|
|
מנחם 2000 |
|
9/12/13 01:12
|
|
|
|
העדר מערכת שבוחנת, בודקת, חוקרת ומסיקה מסקנות לגבי כשלים תכניים בכלי רכב המעורבים בתאונות דרכים היא תוצאה של כשל ומחדל רב שנים במערכות הממשל ואכיפת החוק. במקום לחפש פנס כדי שיאיר את המקום שבו אבד המטבע, מחפשים את המטבע במקום שבו יש פנס. אומנם לא מוצאים את המטבע שאבד אולם תמיד מוצאים את המטבע האולטימטיבי שפותר את הצורך למצוא את המטבע שאבד. המטבע האולטימטיבי נקרא "הגורם האנושי" או במילים אחרות "הנהג אשם". המטבע האולטימטיבי חוסך את הצורך במערכת מורכבת שחוקרת, בוחנת, בודקת ומטילה ספק ואחריות על גופים ומוסדות שאינם מעורבים בתאונה באופן ישיר. המטבע האולטימטיבי חוסך את הצורך במהנדסי רכב, מהנדסי תנועה וכבישים, סטטיסטיקאים, מטאורולגים, חוקרים, עורכי דין ושאר בעלי המקצוע הנדרשים כדי לחקור את המניעים והגורמים האמיתיים להתרחשות תאונת הדרכים. חוקר התנועה מגיע למקום התאונה עם רשימת אשמים מוכנה מראש, הוא רק צריך למלא את השמות ברווחים הריקים ובזה מסתיים תפקידו. שמות האשמים הם תמיד(!) הנהג/ים המעורבים בתאונה באופן ישיר. חוקר התנועה לא יחפש אפילו הטלת אחריות על גורמים אחרים שיוצרים, תורמים או מחמירים את התרחשות התאונה. לכן הוא לא יחקור את תנאי הדרך (כידוע את מע"צ אי אפשר לתבוע בבית משפט), את תנאי מזג האויר (אי אפשר להאשים את הערפל הפתאומי...), כשלים תכניים ברכב (כאמור מרחיק אותו מהמטרה שאליה הוא חותר) או גורמים מסייעים נוספים (שמן על הכביש, תמרור חסר או מוסתר וכו') שדורשים חקירה נוספת ועוד התעסקות וניירת. הגורם האנושי הוא תמיד האזרח הקטן חסר היידע הנדרש ובעל האמצעים המוגבלים להאבק על צדקתו, הוא תמיד אכול רגשי אשם, פגוע, פצוע או מת ולכן הוא האשם האולטמטיבי. אז בשביל מה לחפש אשמים אחרים? לצערי ועם כל הכבוד לך מר הלפרין קריאתך לחקירה מעמיקה ומקצועית להתרחשותן של תאונות הדרכים היא כאותו העץ שנפל ביער ואף אחד לא שמע את נפילתו... האם הוא נפל? האם היה בכלל עץ?
|
|
כתוב תגובה ל-
מנחם 2000
|
|
|
|
|