|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ידיעות" בחזית המזמינים לחץ בינלאומי - עלינו
מאת: דרור אידר  |  18/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אידר עושה תעמולה לנתניהו,
  אפולוגטיקה מביכה   18/12/13 09:36
תמורת תשלום מלשכת ראש הממשלה, ומפרגן לקולגה מזבלון היום, שרוצה גם להיות תועמלן בכסף ציבורי. ולכתבן הזה של הסמרטוטון עוד יש טענות כלפי ידיעות אחרונות. עויילם גויילם.
כתוב תגובה ל- אפולוגטיקה מביכה
יש לך 22 מדינות ערב נאורות
  מה אתה עושה פה?   18/12/13 11:24
פלוס עזה והרשות. למה אתה סובל פה אצל היהוד.
כתוב תגובה ל- מה אתה עושה פה?
זה הפרצוף של העיתונות היום.
  אתה צודק.   18/12/13 13:07
תועמלנים ומלחכי פנכה, בשרות אילי הון ופוליטיקאים, המתחפשים לעיתונאים. הצרה היא, שחלק מאלה, כמו אידר היום ואולי גם ביסמוט בעתיד, גם ניזונים מכספי ציבור.
כתוב תגובה ל- אתה צודק.
יש לך 22 מדינות נאורות
  מר "זה הפרצוף"   18/12/13 15:31
לך הביתה.
כתוב תגובה ל- מר "זה הפרצוף"
מי שתועמלן הוא ידיעות אחרונות
  פאשיסט אדום   18/12/13 14:42
די ברור לכל מי שעיניו בראשו שמי שתועמלן כאן הוא דווקא ידיעות אחרונות. אבל אין סכוי ששמאלנים שיש להם בעיה חמורה של הבנת הנקרא - יתבלבלו מעובדות. הרי ידוע ששמאלן שמתחיל לחשוב - הופך לאיש ימין.
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום
סמולןברגע שחושב=הופך לאיש ימין
  ע_הראל   21/12/13 19:40
שווה לרשום זכות יוצרים על משפט חכם זה; שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
איש חסר כבוד ומעצורים.
  יוסי מ   18/12/13 15:01
עיתונאים מטעם וכותבים בתשלום הם בעיה גם אם הם משמאל וגם מימין.
דרור אידר הוא "עיתונאי בישראל היום". למה מרכאות? כי לא מדובר בעיתון ולכן לא בעיתונאי, אלא במניפסט פוליטי של מיליארד אמריקאי שיש לו ראש ממשלה בכיס, ושל כתבי חצר ויחצנות.
.
אלו הן העובדות וזו הפרופורציה. ומכאן צריך לקרא את אידר. הוא כותב על ידיעות אחרונות הכל חוץ מהמילה שאליה הוא מתכוון: בוגדים. הם מוכרים את המדינה לאוייב,והם משתפי פעולה עם דורשי רעתנו.
אלו הן עובדות ומי שלא מסכים, שיקרא את דברין שוב.
.
עכשיו, לא צריך לאהוב את ידיעות ולא את המו"ל שלו כדי להסתייג מהדברים שהם על סף דברי בלע. מספיק להיות אדם רואה ושומע ובונה לו עמדה נניח מדינית המבוססת על מה שהוא חושב כנכון.
מנקודת מבטו של אידר, כל מי שלא מסכים איתו ועם נתניהו, הוא מחבל . כל פעולת ביקורת שזה תפקיד העיתונות הוא מעשה חבלה בנתניהו ובמדינה שכן לדעתם, חד המה.
אילו היה מדובר בעיתון, אז היה ניתן שם מקום גם לדעות אחרות ושם היה כותב מי שהיה מקבל הזדמנות, שנתניהו, נניח, גורר את ישראל לאבדון. זו דעה לגיטמית בוויכוח על עתידנו ועתיד המדינה וגם אם הדברים קשים ובוטים, היא היתה נתפסת כצד בויכוח. במקום שבו כותב מר אידר, אין דבר כזה. שם כולם כותבים את מה שהם חושבים שישרת את ההוא שעבורו הוקם העלון הזה.
לכן דבריו של אידר הם חסרי ערך או משמעות כלשהי. הם נופלות על אזניים שבויות של אלה שהעיתון פםונה אליהם ושזיהויים הפוליטי הוא מוגדר.
.
דרור אידר ושאר הכותבים שם, שהם תועמלנים לכל דבר וענין, כמו שהיו ההם נגיד בפראבדה, יכתבו הכל ויפנו למכנה המשותף הנמוך ביותר האפשרי בחברה.
מידת הצלחתם המסחררת, באה לכדי ביטוי בבחירות האחרונות בהן הוכה הליכוד-ביתכם שוק על ירך והפסיד שליש מכוחו.
.
ואם הוא קורה לידעות על כתביו והעיתונאים שעובדים בו,בוגדים (גם אם אינו משתמש במילה הזו) זה ודאי לא יעליב אותו אם נתיחס אליו כאל טיפש גמור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חביבי אני שמאל
  "שבוי"?   18/12/13 16:02
מי 'שבוי בשבלונות'? אגב כדאי שפעם תפסיק להתחזות ברשת ליהודי, אבל זה לא יקרה. אני שמאל שורשי ויודע בדיוק מה זה שמאל. שמאל זה לא אנטישראלי כפי שמישהו לימד אותך כנראה, ומאז אתה "שמאל", ודבריך כרגע הם באמת הדגמה איזה "שמאל" אתה. כרגע לדעתך כדאי לעשות 'פליק פלק' תועמלני ולהציג את עצמך כאנטי קומוניסט או משהו כאילו. הכול אצלך בכאילו. גם שנאתך לישראל, שאתה מאמין ש'ידיעות' מקדם, ואכן העיתון הזה ודומיו מקדמים את השנאה הזו, היא שגורמת לך לכתוב בלהט (מזויף כמובן) בעדו. אתה פשוט חולם לחסל את ישראל, בעוד אינך יכול לחיות בלעדיה, בלי החיים הנורמלים שישראל מעניקה לך. אתה אדם קרוע ואומלל.
כתוב תגובה ל- "שבוי"?
יותר נכון שאתה חרא של כלב,
  אתה שמאל?   18/12/13 16:45
שהושאר על המדרכה ועכשיו דבוק לסוליית הנעל ובכל מקום מלכלך ומסריח.
כתוב תגובה ל- אתה שמאל?
אבל מי שאשם זה לא הוא.
  נכון   18/12/13 18:20
הבעלים של הכלב הם אלה שצריכים לנקות את החרא מהמדרכה.
כתוב תגובה ל- נכון
אני שמאל ולא יעזור לך
  שמע אחמד   20/12/13 10:08
שמאל זה לא אנטישראלי, חבל על ההצגה שלך.
כתוב תגובה ל- שמע אחמד
???
  יוסי מ   19/12/13 00:24
קראתי כמה פעמים את הדברים שלך ולא הצלחתי לקשר אותם לאף תגובה ,לא שלי ולא של אחרים.
משהו תלוש מהמציאות ולכן אי אפשר להתיחס לדברים המבולבלים שכתבת שם.
על הסגנון? זה די אופיני למגיבים כעוסים באתר הזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
של "יוסי מ". תפסיק להתחזות
  אוי הכבוד הערבי   20/12/13 10:21
אין לך כבוד ממילא. העיקר ת.ז. כחולה.
כתוב תגובה ל- אוי הכבוד הערבי
במקום פה "נקי אחיך זורקים טי
  לאחמד "יוסי מ"   20/12/13 10:44
כתוב תגובה ל- לאחמד "יוסי מ"
עזוב אידר=כנופיית ה4בוגדים*סוף
  ע_הראל   21/12/13 19:34
עזוב אידר כן אמר לא אמר, התכוון או לא! אני אומר לך בשם כל המרכז-ימין השפוי בישראל, שכל כנופיית הארבעה - דיסקין ודגן אולמרט ומופז כולם בוגדים בריבוע. §¤§¤§ פעם אחת הם בוגדים כי הם מחלישים את ישראל, כשהם מצהירים שהיא לא מסוגלת לתקוף את מתקני הגרעין, ואפילו כן - גם אז לא ייגרם להם נזק משמעותי, וממילא סוגיית השתי מדינות יותר דחופה וחשובה כעת (כלומר הגרעין האירני אינו מהווה בעיה קיומית עבורנו בשום שלב)! §¤§¤§ ופעם שניה כנופיית הארבעה הם בוגדים בריבוע, מפני שהם יודעים דווקא היטב כי אין שום אופציה אחרת לנתניהו או לכל ראש ממשלה אחר - מאשר לדרוש פירוק אירן מכל יכולת גרעינית בכל תוקף, אך מה שמפריע להם באמת הוא שנתניהו בשלטון ולא הם (כי בנו על שרון שיעביר להם את השלטון אילולא היה פתאום נרדם), וכאן יש להם התלכדות אינטרסים אוטומטית עם הטייקונים של הסמול small שנלחצו להפיל את נתניהו בכל מחיר - לפני שחוק הריכוזיות החדש יקרקף אותם כפי שקרה לנוחי דנקנר הקטן (שבעיני הוא סתם מסכן לעומת הטייקונים הארורים של הסמול).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
האם ידיעות הוא עיתון
  Noami   19/12/13 18:26
או סתם כלי ניגוח שמאלני?
כתוב תגובה ל- Noami
ביבי גורר לאבדון?=מסר לגיטימי?
  ע_הראל   20/12/13 13:21
הנה יצא המרצע מהסק! §¤§¤§ הסמולן המתועב small יוסי מ. מודה (לפחות) בעובדות! הוא דורש מכל העיתונים (על מנת שיהיו כשרים בעיניו), לאפשר להציג את העמדה האנטי-ישראלית בעליל (נתניהו גורר את ישראל לאבדון) כעמדה לגיטימית (למרות שהיא בדיוק עמדתם של אויבי ושונאי ישראל שמצהירים כי ברצונם למחוק אותנו חלילה); אחרת, "ישראל היום" שלא נותן פתחון פה (ברוך השם) לעמדה מתועבת אנטי ישראלית מובהקת זו - הרי הוא יאבד בעיני הסמול העיוור את תעודת הכשרות שלו. §¤§¤§ ודווקא לאזרחי ישראל השפויים כן חשובה תעודת הכשרות הנ"ל - אבל הפוך כמובן! ישראל היום הוא כשר למהדרין שאין בו פתחון פה לעמדות אנטי ישראליות בעליל, ואילו ידיעות טמא ומשוקץ - סוף!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אינו "שמאל" הוא ערבי
  "יוסי מ"   21/12/13 20:04
הם מאוד אוהבים להתחזות.
כתוב תגובה ל- "יוסי מ"
3
הלך הזרזיר אצל העורב.
  על זה נאמר   18/12/13 15:32
כתבני החינמון של איל הזנות והקזינו מפרגנים אחד לשני. עיתונות מופת.
כתוב תגובה ל- על זה נאמר
אחמד, תגיד שאתה רוצה פצצה
  ומה זה עיניינך   18/12/13 16:31
אגב האיסלם מתיר ניצול מיני של נערות בנישואי כאילו.
כתוב תגובה ל- ומה זה עיניינך
4
צדק
  חיים ו.   18/12/13 17:58
על העיתון "ידיעות אחרונות" (ומאז תחילת השיווק של מתחרהו "ישראל היום" הוא גם לא יכול להתהדר עוד בתואר "העיתון של המדינה" מבחינת כמות הקוראים) אמר לי בראשית השבוע עמית למקום עבודתי, איש משכיל, חילוני למהדרין ואשר השקפותיו הפוליטיות מעולם לא היו בצד הימני של המפה הפוליטית הישראלית (וגם היום הוא לא מחזיק בעמדות ימניות) שהוא החליט לבטל את המנוי שלו על "ידיעות אחרונות" באשר העיתון הפך לדבריו ליותר ויותר צהוב ורדוד ובלי עומק חשיבה ותכנים.

מבחינה חוקית, אין חובת פרסום מכרז על כל תפקיד בשירות הציבור. בתפקידי אמון בכירים ניתן למנות אנשים גם ללא מכרז.
ומעבר לכך, בעיית המסתננים- כמו בעיות אקוטיות נוספות במדינת ישראל - מקורן בסמכויות הלא חוקיות שמערכת המשפט נטלה לעצמה ולא בדרכים המקובלות בעולם לפתרונן.
כתוב תגובה ל- חיים ו.
לזבלון היום אין לקוחות,
  לחיים תשובה   18/12/13 18:26
אלא אנשים לוקחים אותו בחינם. בעניין משרות אמון, מן הראוי שראש הממשלה יקח עובדים במכרז, ולא יזדקק להקיף עצמו בתוכעס לעקרים מסוגם של אידר וביסמוט. ראוי גם שהמדינה תפעל לפי חוקים מסודרים, עם מגבלות וסייגים מוסריים ובפיקוח בתי המשפט, ולא לפי המיית הלב של האספסוף
כתוב תגובה ל- לחיים תשובה
ישראל היום בחינם= אך שווה זהב!
  ע_הראל   21/12/13 19:50
עדיף לאזרח השפוי על ידיעות - שעולה כסף אך שווה למיץ זבל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
לא בגלל אובמה מתפרק המזה"ת.
  אהוד פרלסמן   19/12/13 00:41
אין שום קשר בין מה שקורה במדינות ערב לבין אובמה. ההיגיון העקום לגמרי של אידר מזכיר לי את ההיגיון העקום לגמרי של דניס רוס, שלא מזמן קראתי בספר שהוא כתב שלדעתו במלחמת המחבלים המתאבדים נגדנו אשם ג'ורג' בוש, ושבגלל מה שאנחנו עושים לערבים מתגייסים אנשים לאל-קעידה ומאיימים על ארה"ב. נדמה לי שהיה כבר מישהו שאמר שיש שטויות שרק פרופסורים יכולים לכתוב, ולמרות שאידר ורוס הם לא פרופסורים, ההבלים שהם כותבים בכזאת קלות מוכיחים שהם פספסו את ייעודם. חוץ מזה, יש מעט מאוד יהודים שממש כואב להם הלב על זה שהערבים הורגים אחד את השני, כי בזמן שהם עסוקים ברצח הדדי, הם עוזבים אותנו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא אובמה אשם,אך מהו עיתון כשר?
  ע_הראל   21/12/13 21:17
נכון בהחלט לדעתי שלא אובמה אשם בהתפרקות המזרח התיכון, ואידר ודאי טועה מאוד בנקודה זו. §¤§¤§ אך לא זה נושא המאמר; יש התקפה של כלבי הסמול small נגד ישראל היום, כאילו אינו עיתון "כשר" בעיניהם - מפני שאינו נותן פתחון פה לדעות אנטי ישראליות ולתעמולה אנטי נתניהו. §¤§¤§ ואני לדוגמא סבור הפוך, כי ישראל היום הוא כשר למהדרין דווקא מפני שאינו מאפשר תעמולה אנטי ישראלית ואנטישמית בכלל (במסווה של התנגדות לממשלת נתניהו), ואילו ידיעות הוא דווקא הטמא והמשוקץ בהחלישו את כושר ההרתעה שלנו(ישראל לא מסוגלת לתקוף באיראן, ואם כן זה לא ישמיד את מתקני הגרעין, ובכלל סוגיית שתי המדינות היא יותר חשובה ודחופה - כלומר שהגרעון האירני אינו מהווה בעיה קיומית עבורנו בשום שלב).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אתה שכיר חרב ותו לא.
  בבון זה קוף   19/12/13 19:46
ותפסיק לקשקש ולשכנע אותנו שיש בדבריך משהו מעבר לעבודה שאתה עושה למען אדוניך. צא מכאן החוצה ותבין כמה אתה פתטי. עלאכ עיתון, עלאכ עיתונאי, הקזינו הלאומי.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
למה אתם תמיד מתחזים?
  אחמד שוב הצגות?   20/12/13 10:13
כתוב תגובה ל- אחמד שוב הצגות?
הבבון אליהו חיים=100%קוף+עגבת!
  ע_הראל   21/12/13 20:50
אם בבון הוא קוף אז למה אתה מתחזה? §¤§¤§ תהיה בבון גאה - לך בראש קוף מורם.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il