w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לוחמי חירות פלשתין
מאת: אהרון שחר  |  02/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מר שחר הנכבד...
  אמנון111   2/01/14 14:20
מאוד התרגשתי מרמת הכתיבה שלך..אולי תנסה למצוא עבודה ב"ארץ נהדרת"? אתה כזה מוכשר!!!עכשיו תפרוס לנו את התוכנית שלך התוכנית שמבן גוריון ועד נתנייהו לא נמצא גאון כמוך שיביא לנו אותה. בלה בלה בלה..והמקלדת סופגת. בלה בלה בלה.. והיא סופגת. ספר לנו גם כמה סכסוכים כבר פתרת , ומתי אתה בדיוק הולך לקבל פרס נובל.
כתוב תגובה ל- אמנון111
מר אמנון הנכבד
  אהרון שחר   2/01/14 19:09
אתה מתפרץ לדלת פתוחה. לצערי אינני יודע מתי אקבל פרס נובל, זה עלול לקחת גם עוד 500 שנה (תלוי מתי האנושות תהיה בשלה להבין אותי). עקב חוסר סבלנות אני מנסה להקדים את זה קצת ולכן פצחתי בסדרת כתבות תחת הכותרת "המפץ הגדול". הסדרה הזו מתמקדת על הצלת האנושות מן ההיבט הכלכלי, אך ממש במקרה הכינותי פתרון קסמים גם בהיבט הביטחוני. לבקשתך הרי הוא: העולם ידרוש מן האיסלאם לרכז פורום של כל גדולי האיסלאם בתקופתנו אשר יגנה בצורה שאינה משתמעת רצח חפים מפשע, יכריז שהאיסלאם הקיצוני הוא אספסוף המבצע פשעים נגד האנושות, אין לו שום קשר לדת האיסלאם ויש להסגירו לרשויות. באותה הזדמנות כדאי גם שהם יקראו לשוויון לנשים, יגנו בחריפות את מילת הנשים וכמובן יזימו את אגדת הבתולות. יעשו כן - זהו שחר של עידן חדש, לא יעשו - האיסלאם כולו יוכרז כקיצוני ואז יובס בקלות על ידי המערב. תודה ששאלת. על כל שאלה טובה תשובה מצויינת, ראה הובטחת, הוזמנת, אדרבא - אותגרת. ספציפית לגבינו ביבי צריך לפתוח מלחמה אזורית בעיתוי מושלם, לחסל את מקסימום ההנהגה האפשרית באיראן, ובמקביל גם בחמאס וחיזבאללה. תוך השעה הראשונה של מטחי טילים מדוייקים לחסל מקסימום מנהיגים וטילים. נצחון אזורי מהמם סטייל ששת הימים יחזיר לנו את הכבוד. שמחתי לענות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ליצן הסמול=גם אנאלפבית לעזאזל!
  ע_הראל   5/01/14 11:01
בקוראן יש חובה להשמיד את הכופרים - וזה לא כולל בשום אופן לא יהודים ולא נוצרים (וחלילה לא לרצוח חפים מפשע) - זו עובדה! §¤§¤§ מאידך בהנחה שהסונים חושדים בשיעים שהם הכופרים (ולהפך), מי יעיז כעת להכניס את ראשו ללוע הארי - למאבקים ביניהם? אז למה מתיימר הליצן לעיל, האם להשיג הצהרת שלום ביניהם (ואולי גם הצהרת שלום בין פתח לחמאס, ובין אסד למורדים, ואף בין הגנרל סיסי למורסי וכו'?)! §¤§¤§ מאידך אין קשר לאסלאם ובוודאי לא לערבים למילת נשים, להיפך - הערבים שכבשו את צפון אפריקה (בתנופת האסלאם) לא הצליחו לעקור את הביזיון הזה מימי הפרעונים, והוא נשאר חזק בסודאן (כוש של הפרעונים - שם זה נקרא מילה פרעונית, כשמו כן הוא), אך הרבה פחות במצרים התחתית (שם חותכים "פחות"), ועוד הרבה פחות בקהיר ומצרים עילית (שחותכים רק "קצה" סמלי)! ומיותר לציין שאין אף זכר לביזיון הזה לא במזרח התיכון ולא בכל יבשת אסיה. §¤§¤§ ובאשר לבתולות - הרי אין זו אגדה, אלא גם כתוב בקוראן בפירוש (מה שלא מופיע בתנ"ך אפילו) - שהרשעים שלא עושים את רצון האל ייצלו באש הגהינום, ואילו צדיקים (שעשו את רצון האל) באים לגן עדן מלא פרות מכל טוב, עם נחלים זורמים מתחת לאדמה, ועם "חוריות" (בחורות אצילות, נדמה לי שגם שרות שירים - אך אין מספר כגון 70, וגם התרגום לבתולות אינו מדויק כי יש בערבית ובקוראן מילה אחרת לבתולה כגון מרים הבתולה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הוא ערבי תומך טרור
  "אמנון 111"   4/01/14 19:35
עם ת.ז. כחולה ולא שום "שמאל". אפילו לא "סמול". חייבים להעביר ערבים ל"מדינתם פלסטין". עכשיו תראו איך "אמנון 111" ישתולל בזעקות יחד עם תושבי אום אל פאחם ודומיהם שאינו מוכן בשום אופן לעזוב את ישראל ה"אפרדטהיידיסטית" וה"נאצית", אפילו לא יחד עם ביתו -ארמונו שהיהוד האכזר מימן לו.
כתוב תגובה ל- "אמנון 111"
2
לנכבד אמנון111
  דאגנית   2/01/14 15:03
אהרן שחר כתב כאן רשימה עוקצנית שנונה וקולעת על המצב הכה גרוע בו נמצאת ישראל כשהעמים ה"נאורים" דורשים ממנה בכפיה ובאיומים דרישות קשות, שלא הופנו נגד אף עם לפניה, והיא נאלצת להחריש ולכבוש את חרונה. וההנהגה הנוכחית שאיבדה את זקיפות הקומה מרכינה ראש ומצייתת. ואלה הן דרישות שמכאיבות לרבים רבים ובמיוחד לאותן משפחות שכולות אומללות, הצופות ביאוש בעובדה האיומה שאלה אשר רצחו את יקיריהן, במקום להנמק בכלא או יותר נכון להיות מוצאים להורג - מקבלים את הדרור ללא כל תמורה, חינם. ועוד מקבלים אותם בזרי פרחים ובתשואות כגיבורים. *** והנה בא לכאן אחד חכם אמנון111 שעושה ממר שחר ומכתבתו חוכא ואיטלולא. אז או שלא הבינות אדוני המפואר את הדברים הכתובים כאן או שהנך חסר-לב ומרושע ביותר. תבוש והכלם שמאלני משוקץ.*** אולי נעניק לך פרס נובל על רוע לב.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תודה דאגנית
  אהרון שחר   2/01/14 18:49
תודה שאת דואגת קצת גם לי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
דאגנית נאיבית:גם א.שחר=שקץסמול
  ע_הראל   3/01/14 13:05
איך הצליח לעבוד עלייך נאיבית דאגנית? §¤§¤§ הליצן שלך א.שחר סמולן מגעיל ברמות לא נורמליות. ראי פירוט בתגובות שלי במאמר הקודם שלו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
למר ע_הראל הנכבד
  דאגנית   3/01/14 15:08
אולי הנני נאיבית, איני יודעת. אהרן שחר הצהיר שהוא עבר משמאל לימין וכתב לי על כך (למייל שלי) עם פירוט ארוך למה ומדוע. האם שיקר? ואם שיקר - למה שיעשה זאת? מה יכול להביא אדם לשקר שקר כזה? ואולי אתה טועה בו וחושד בכשרים? ומה מביא אותך לחשוב שהאיש איש שמאל, קומוניסט וכו'? איזו הוכחה יש בידך? *** מכל מקום, מר הראל היקר, אני מבינה שהנך איש כחלון, שאינני מעריכה אותו ותקוותי שלא ייכנס שוב לפוליטיקה, ושישאר הרחק מחיינו. *** יחד עם זאת, גם לי יש ביקורות כנגד ראש ממשלתנו המכהן. צעדים לא מעטים שלו מכאיבים ומעוררים בנו זעם (צירוף הארורה לבני לממשלה בתפקידים כה נכבדים; נאום 2 המדינות לשני העמים; מינוי שי ניצן לפרקליט המדינה יחד עם חופן של שבחים חמים עליו; מינוי עוד שמאלנים רבים לתפקידים קובעים: קרנית פלוג, אלון ניצן ועוד ועוד). וישנן לחישות שהוא שואף לצרף את הרצוג לממשלה, אבוי! איזה ראש ממשלה ימני הוא, כשהוא פועל פעולות אלה? ובכן, אדוני היקר, כך הנני רואה את המצב. הייה שלום ושבת מנוחה לך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
חחא,כתב דוא"ל רק לנאיביות כמוך
  ע_הראל   4/01/14 22:17
איזה ימין ואיזה שוקו חם, הצלופח של יחימוביץ' ממשיך לדרוש מנתניהו לעשות ("את המצופה ממנו" כדבריו) - לעשות שלום - שלום עכשיו!תקראי טוב (בתגובות כאן למטה). §¤§¤§ ביקשתי גם - קראי נא את דבריי שבתוך תגובה 5 למאמר: המפץ הגדול הדור הבא! למה? הצלופח שלנו זה כמו הערבים שטוענים כי אין שלום למה כבשנו שטחים! וכי לפני זה לא נלחמו נגדנו כדי לזרוק אותנו לים כפי שהצהירו תמיד בגלוי? §¤§¤§ כנ"ל הצלופח של יחימוביץ' פתאום שונא נתניהו כי "שיחרר רוצחים"! וכי לפני זה לא קילל, ביביהו זללניהו ונהנתיהו, בזבזניהו שקרניהו וסמרטוטיהו, ועל ראש שמחתנו חזיריהו? והאם לא שיקר במצח נחושה: נתניהו מחלק מאות מיליארדים לעשירים? §¤§¤§ תביני, הצלופח רק מנסה לשפר עמדה, רק לקלל מימין במקום מסמול small כדי לעבוד על נאיבים! זה כמו בלעם הרשע, שניסה במחצית השניה לקלל את ישראל ונכשל, אז מה אומר לו בלק? לך נא אקחך אל מקום אחר … וקבותו לי משם! כאילו תשפר עמדה ותקלל מזוית אחרת … אולי ילך יותר טוב! כנ"ל הצלופח של יחימוביץ' נכשל מסמול, אז הוא פשוט מנסה לשפר עמדה ולקלל מימין! §¤§¤§ יש מבין?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
שלום הראל, התגעגעתי אליך
  אהרון שחר   3/01/14 17:08
באמת לא הבנתי למה לא הגבת לרשימה זו. תגובתי היא התגובה השגרתית: לא הבטחתי להיות נחמד לביבי. נהפוך הוא, המזל שלו הוא שאין לי גישה לתקשורת. אסור לשחרר רוצחים! בכל מחיר! ביבי הפך לשמאלן בדיוק כקודמיו (רבין, שרון, אולמרט). ביבי אמנם כתב את ספריו אך לא קרא אותם. הוא ראש ממשלה איום ונורא, מעריציו הם עיוורים, ומבקריו לא יודעים לבקר. אני יודע, אז הביקורת שלי כואבת. הטרגדיה היא שהוא לא נשאר כשגריר באו"ם, בהסברה הוא מעולה. שאל את עצמך מה ביבי צריך לעשות כדי שתפסיק להעריץ אותו? תגלה שאין תשובה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
נתניהו
  דאגנית   3/01/14 18:04
מר שחר, מאד לא נוח לי שאנשים מכנים ראש ממשלה בכינוי "ביבי". אחרי הכל הוא ראש ממשלה עם עול כבד מנשוא על כתפיו, הוא לא חבר שלנו. מוצע לקרוא לו בשמו. תודה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אין בעיה: נתניהו
  אהרון שחר   3/01/14 21:01
אין בעיה, אקרא לו מר נתניהו הנכבד, אבל כולם קוראים לו ביבי. זה לא בדיוק סוד הידוע רק למקורוביו. יש את יהיה ובוגי ובוז'י ופואד. אני לא קורא לו ביבי מתוך חוסר כבוד, לכן אין לי שום בעיה לקרוא לו נתניהו. הבעיה היא לא אני, הבעיה היא הבוז שחשים כלפיו אשטון, אובאמה וקרי. מבחינתם הוא לא נתניהו ואפילו לא ביבי, הוא סמרטוטיהו. וזאת הבעיה האמיתית, לא רק שלו אגב... גם שלנו.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תגובה
  דאגנית   3/01/14 21:39
כתיבתך נאה ויש בה הגיון. נורא חבל שאתה מקלקל אותה בקולמוסך. כדאי להמנע מגינויים כאלה. מסמך המכיל אותם מוריד מערכו. זה מיותר ולא מוסיף, רק גורע. כך אני חושבת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תודה על ההערה
  אהרון שחר   3/01/14 23:52
די התלבטתי לפני שהשתמשתי בביטוי, אבל אני חושב שהוא חיוני כי הוא מבטא המון. אמנם אני כתבתי אותו, אך שמתי אותו בפיהם של אובאמה וקרי משום שאני משוכנע שכך בדיוק הם חשים כלפינו. ישראל היום נחשבת בעולם כאישה מוכה או ילד כאפות. אנחנו חלשים, אנחנו סמרטוטים, אנחנו מתקפלים, אפשר ללחוץ עלינו וללחוץ וללחוץ בלי סוף. אנחנו רועדים מפחד וסופנו להכנע, לא רק לארדואן ולחמאס. מי שמהמר שנכנע תמיד צודק. אני חושב שנתניהו עשה מעשה זוועה בכך שהפך את שחרור רוצחי יהודים לדוגמה ומופת לעולם כולו. התוצאה הבלתי נמנעת תהיה כמובן שגם נאכל את הדג המסריח וגם נגורש מהעיר. גם נשחרר את רוצחינו, גם נקפיא בניה, גם נחזור לגבולות 67 וגם נחטוף מלחמה אזורית בתנאים קשים. הדבר כמובן יעודד רוצחי יהודים בעולם כולו. אני אמנם בוטה אך ברור. אני גם לא בטוח שאם לא הייתי משתמש בביטוי אז המאמר היה מתפרסם בתפוצת נאטו. למה כתבתי את המאמר? שמעתי חדשות, הצביעות גרמה לי להתפוצץ, שמעתי איך שקרי "מעריך" את המעשה, והיה לי ברור מה הוא חושב באמת, אז פשוט כתבתי את זה. יש מחיר לכנות, אני יודע, בוטות מול בהירות, זה מה שעומד על המאזניים. אגב, אני לא בטוח שיוסי שריד היה הרבה יותר מנומס... השיטה "הגאונית" של נתניהו לשרוד כמנהיג לנצח והיא: למעוך חלשים ולהתרפס בפני חזקים מקוממת אותי עד מאוד. אולי אינני היחיד, ואולי נתניהו סיים את הקריירה שלו. נראה בבחירות הבאות. בכל אופן כנראה צדקתי והוא מבשל לנו שלום. כאשר יפרוץ כאן שלום הראל עוד יבקש ממני סליחה ויודה שצדקתי. העם ימין ואין ימין בכנסת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לשחר
  דאגנית   4/01/14 10:37
אהרן, כל אשר כתבת כאן, נכון, אמת, צודק, מקומם את העם, מכעיס ויש להתריע על הדברים האלה. אך יחד עם זאת, יש לא מעט כותבים באתר זה או במקומות אחרים הכותבים דברים חדים ושנונים אך הם אינם נזקקים לביטויים נחותים, ועדיין הקורא מעריך אותם ומחמיא להם. (שריד מעולם לא הוערך ואין לקחת ממנו דוגמא. בעיני רבים הוא סחי ורפש). *** מתרבים קולות בעם הדורשים זקיפות קומה, גאווה שנרמסה, ולהפסיק להיות שחוח וכפוף וצריך להכיר בצדקת העם. אולי אולי בבחירות הבאות ייבחר העם ברוב קולות במנהיגים כאלה ויעיף הצידה את המנהיג הקיים שאכזב. *** יש לכתוב כפות ולא כאפות. *** נתניהו שרד משום שלא היה לו מתחרה. כל מנהיגי השמאל - עלובים ובימין לא היתה אישיות הולמת אחרת. היום - בעיני רבים הוא ממש הפך איש שמאל, על כן הוא יירד מן הבמה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אוקיי תודה
  אהרון שחר   4/01/14 16:30
תודה על הביקורת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה מגעיל=תתגעגע למלאך המוות!!
  ע_הראל   4/01/14 22:21
גם הוא נגעל מצלופחים כמוך, אבל זו העבודה שלו ואין לו ברירה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הראל, אתה אמוציונאלי מדי
  אהרון שחר   5/01/14 00:59
יש לי ביקורת קשה מאוד על ראש הממשלה, אני חושב שהוא מבזה את העם והמדינה, ואני חושש שמנהיגי העולם מזלזלים בו ובמדינה שלנו. אני לא מאחל לו מוות ולא שום דבר רע, רק שיפנה את מקומו. אני חושב שזה לגיטימי מאוד. אני חושב שחייב להיות גבול להתרפסות. בסופו של דבר גם נשחרר רוצחים, גם נעצור בניה, גם נחזור לגבולות 67 וגם העולם יחרים אותנו. אי אפשר לברוח מזה. אני מבין שהוא מפחד מחרם, אבל התרפסות ללא גבולות לא תפתור כלום. אובאמה אנטישמי, אני לא מקנא בו, הוא צריך לבחור בין רע לגרוע, אבל אני מאמין שאם הוא היה מסרב לשחרר רוצחים אובאמה לא היה יכול לכפות זאת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
חובתי לחשוף סמול המחופס לימין!
  ע_הראל   5/01/14 08:49
זו השיטה היחידה שנותרה בידי הסמול כדי לחזור במרמה לשלטון; קראתי בספר שנכתב ע"י מנהל הקמפיין של רבין בכבודו ובעצמו, כיצד הונו את הציבור הימני והמזרחי בלוקשים מתוחכמים מאוד! §¤§¤§ כדי לרמות את הציבור הימני, המציאו ספין שרבין הוא בעד התנחלויות דווקא, במיוחד התנחלויות "ביטחוניות" כגון בבקעת הירדן (והוא התנגד בעבר רק להתנחלויות "פוליטיות" קרובות מדי לריכוזים ערביים כגון חברון); ולצערינו רבים וטובים היו הנאיבים מימין שאכלו את הלוקש הזה והצביעו עבורו, כי הבינו מהתעמולה שלו שלא בא אצלו בחשבון שום מדינה פלשתינית (מעבר לאוטונומיה של בגין); והנה החלאה הסמולית א.שחר נוקט בדרך נכלולית דומה, להתחפס לימין קיצוני כדי לתקוף את נתניהו בשצף קצף (מעמדה הכי נוחה) מימין, כשהוא סומך על נאיבים מימין (כמו דאגנית לעיל) שיפילו חלילה את שלטון הימין "בהתנדבות" §¤§¤§ וכדי להונות את הציבור המזרחי, אמרו אז ספין עוד יותר מתוחכם, שבהתנחלויות הושקע סכום דמיוני אז של 7 מיליארדי דולר כביכול (נדמה לי 150 עד 200 מיליארדי ש"ח במונחים של היום - שזה בערך כמחצית מתקציב המדינה השנתי), וכל זה לא בא אלא על חשבון עיירות הפיתוח לפי תעמולת רבין (אגב מנהל הקמפיין הודה "ביושר" באותו ספר שזה היה סתם מספר שרירותי שנשלף מהשרוול)! והנה א.שחר הצלופח של יחימוביץ' גם שולף לפני בחירות 2013 את הספין השקרי והמרושע שלהם "ביבי נותן מאות מיליארדים לעשירים" (שזה כל תקציב המדינה השנתי - במקום רק חצי בימי רבין) §¤§¤§ ובכן הבלופים והספינים של הסמול small כמעט שאינם משתנים, והם מופיעים שוב ושוב כמו זבל ממוחזר באדיבות הצלופח התורן של הסמול לעיל!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אז תזהר מהשמאלן פייגלין
  אהרון שחר   5/01/14 10:39
הוא עוד עלול להחליף את ביבי הימני...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
הבעיה בכתיבה שלך...
  מיכאל ב   4/01/14 19:10
קודם כל מאד נהניתי (מהכתיבה ולא מהמצב) הבעיה היא שלא כולם מבינים אותך, וחלק מהתגובות מוכיחות זאת.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
תודה
  אהרון שחר   5/01/14 01:10
אולי בגלל שאני מעדיף לכתוב ברמזים אז לא תמיד כולם יורדים לסוף דעתי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
דווקא נהנתי מכתיבתך
  עמוס שנער   5/01/14 03:58
דווקא נהנתי מכתיבתך. אל תשנה את סגנונך. תמיד יהיו כאלו שיהנו וכאלו שלא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
גם אני,אך רק בתור טור הומוריסט
  ע_הראל   5/01/14 14:05
גם אני נהניתי וצחקתי מזה בתור טור הומוריסטי - מעין תיאטרון האבסורד; אך יש לשים לב היטב למה שמקופל בתוכו, את מכמני נפשו של הסמולן העלוב א.שחר שהוא לעניות דעתי הגיס החמישי של עוכרי ישראל בארץ ובחו"ל, ושנכשל יחד עם פטרוניתו שלי יחימוביץ' בתעמולתם המטופשת "ביבי טוב לעשירים" (ולכן הם נכנסים בזאת לפח האשפה של ההיסטוריה) - ובוודאי שאינם מסוגלים יותר להפיל את ממשלת הימין חלילה. §¤§¤§ אלא מאי, נותר להם אך שביב תקווה קלושה אולי-אולי להסית את הימין (לפחות את הנאיבים כגון "דאגנית") נגד נתניהו (כגון "משחרר רוצחים" וכל הבולשיט הזה - כאילו אין לנו חזית איראן פי מאה יותר מסוכנת במקביל); כלומר שהימין עצמו יפיל את נתניהו ("בהתנדבות" מבחינת הסמול small), כפי שהפילו אותו ב 1999 כמה ליצני ימין טמבלים - חנן פורת וייבדלו לחיים דוד לוי ואיציק מורדכי.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il