|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות מציגה: שני משה קצב
מאת: אהוד פרלסמן  |  08/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אומרים שאני אינני אני
  אהרון שחר   8/01/14 17:11
זה מסביר את כל העניין: קצב א' אנס את א'. קצב ב' אנס את ב', כעת נותרה התעלומה: את מי אנס קצב ג'? האם מישהו יכול להרחיב לנו קצת על הטראומה שעברו כל האלפיות האלו שנאנסו באכזריות? ככל הזכור לי גברת א' בתקופת האונס במקום להתאשפז במוסד פסיכיאטרי עקב התמוטטות נפשית כתוצאה מהטראומה הנוראית, עסקה בהשתגלות סדרתית עם נהגו ושני מאבטחיו, לא התנהגות אופיינית לנפגעות אונס, כמדומני. שאלה נוספת שאיש אינו טורח לענות לי עליה: מה בדיוק ההבדל בין מעשהו של קצב למעשיהם של אלכס לנגר, ניסו שחם, מוטי מלכה, פרופ' בן ארי? מישהו רוצה להרים את הכפפה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
זו לא הפרקליטות,לא השופטים זו
  רויטמן פסח   8/01/14 19:29
התקשורת. הם תלו אותו מהיום הראשון ועד היום ועד בכלל. הטיפשים האמיתייךם הם חוקרי המשטרה שא' מבית הנשיא סיבבה אותם על האצבע הקטנה שלה. אז רשעות+ טמטום = 7 שנים בכלא.
כתוב תגובה ל- רויטמן פסח
תשובה לאדונים שחר ורויטמן.
  אהוד פרלסמן   9/01/14 02:18
מטרתי העיקרית היא לחשוף לעיני הציבור את הסתירות שבין מה שכתבו השופטים לבין האמת העובדתית, ולגרום לכך שהם יודחו מתפקידיהם. אבל לצערי הרב, שניכם אינכם מבינים אותי. כשאתם דנים בפרשת קצב, אתם מתרכזים בתקשורת כמו רויטמן, או מתבססים על ידיעות שהופיעו בתקשורת כמו שחר, ואילו אני כותב על משפט קצב ולא על פרשת קצב, ומתבסס אך ורק על מה שנכתב בפסקי הדין, בפרוטוקולים, ועתה בתשובת הפרקליטות. אז נכון שמסקנה חשובה מהמאמרים שלי היא שקצב הורשע בשעה שהראיות והעדויות שהוצגו במשפט חייבו את זיכויו, אבל מסקנה חשובה הרבה(!) יותר ממנה היא ששישה שופטים פסקו בניגוד מוחלט לראיות ולעדויות שהוצגו בפניהם, ולכן יש להדיח אותם מתפקידיהם. אינני יכול לענות לאדון שחר, כיוון שהדבר היחידי שהיתה לו איזו שהיא הוכחה במשפט זה שקצב נתן חיבוקים (אפילו לא נשיקות!) לשתיים ממזכירותיו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כל אחד והבקיאות שלו.
  רויטמן פסח   9/01/14 16:32
אני בהחלט מעריך את הזמן שאתה מקדיש לקריאת פסקי הדין, ניתוחם והמאמרים שאתה כותב בעקבות זאת. אני לא קראתי אותם, לא נשאר לי אלא להסכים עימך. אני עקבתי אחרי הטיפול התקשורתי-משטרתי-פרקליטאי שהם בסופו של דבר מיקשה אחת כי אחד מזין את השני וחוזר חלילה. אני מעריך ומאמין כי באיפול תקשורתי-משטרתי הגון וחוקי לפחות גזר הדין היה שונה.
כתוב תגובה ל- רויטמן פסח
הפעם אני מסכים איתך.
  אהוד פרלסמן   9/01/14 18:09
אני ממש משוכנע שבשום עיתון, ובשום אתר אינטרנט אחר, לא תמצא מאמרים דוגמת המאמרים אותם אני כותב על משפט קצב. ותאמין לי שנסעתי לכל מיני מקומות שהיו בהם עיתונאים, ונתתי בידיים(!) להמון עיתונאים מאמרים שכתבתי על המשפט, ואף אחד מהם לא הגיב, וזאת למרות שתמיד כשאני כותב אני מביא ציטוטים המוכיחים את טענותי (כשם שציטטתי במאמר הנוכחי את תשובת הפרקליטות). ובקשר לפרקליטות ולמשטרה, יש לי הרגשה שאנשי התקשורת הם שיות תמימות לעומת אנשי המשטרה, אבל לצערי אני משוכנע שלעולם לא נדע את האמת על מה שהם עשו במהלך החקירה הזאת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בזמןביניש=קנוניה פרקליטות+שופט
  ע_הראל   12/01/14 05:02
לדעתי (המאוד שטחית וסובייקטיבית) הרי בעידן ברק/בייניש לא הייתה הפרקליטות (ת"א במיוחד) מתלבטת האם יש מספיק ראיות להגשת כתב אישום או לא, פשוט מפני שהייתה קנוניה עם בתי משפט מראש (במיוחד מחוזי ת"א ומעלה) לאמור, אתם הפרקליטות הגישו כתב אישום חמור, עדיף אונס - עם או בלי ראיות נגד מי שלא חפצים ביקרו, ואנו השופטים נדאג להרשיעו (עם או בלי ראיות)! §¤§¤§ כך הורשע חנן גולדבלט באונס (כי שיכנע נשים משוחררות למהדרין להיכנס בעונג גדול למיטתו)! כך הורשע אל"מ עאטף זאהר "חתיך הורס" (שהיה צפוי להצטרף לליכוד) בבית דין צבאי לערעורים באונס חיילת כביכול (כל כך רעבה למין שעשתה שמיניות באוויר כדי להגיע ללשכתו שוב ושוב, והתחננה למגע ידו עד שהצליחה כנראה לפתותו) - זאת לאחר שזוכה לחלוטין בבית דין צבאי רגיל, ואילו לאחר מכן נשללה ממנו הזכות אפילו לערער לעליון באופן הכי שרירותי (לאחר שסומן כימני?). §¤§¤§ ובמיוחד במקרה של הנשיא משה קצב יצ"ו, הרי לאחר שכבר נכנס לכלא בתחילת דצמבר 2011, אזי הוא החליף עו"ד בינואר 2012 - ויורם שפטל ביקש בשמו אורכה של 60 יום נדמה לי ללמוד את התיק, עד שיגיש את הבקשה לדיון חוזר בהרכב מורחב בעליון; אך הנשיאה בייניש התעקשה מאוד בתוקף שלא תתקבל בקשה זו מעבר לינואר בשום אופן ויהי מה, ובכך הותירה לשפטל בקושי 10 ימים להתארגן להגשה! §¤§¤§ ובכך היא לא רק דחקה את שפטל למשימה בלתי אפשרית, אלא תכננה פשוט שתספיק בחודש 2/2012 שנותר לה עד פרישתה - למנות שופטת מחברותיה אסתר חיות לדון באותה בקשה לדיון נוסף, כאשר התוצאה ידועה מראש - דחיה כמובן (וכל השאר היסטוריה רעה ומכוערת של רמיסת טוהר המשפט ברגל גסה)! §¤§¤§ מאידך נכשלה הנשיאה בייניש במינוי יורשת מבין חברותיה, והגיע לנשיאות השופט גרוניס (המרובע שלא למד באוניברסיטה איך להרשיע ללא ראיות)! וזאת בדיוק "הצרה" עם גרוניס שלא יודע "לפברק" ראיות, וכך זוכה (ע"י גרוניס עצמו) מאונס הבחור האתיופי מהדרום לאחר שריצה 4 שנים סתם בכלא - ראה פס"ד היסטורי של גרוניס 12.1.2012 (ובהקשר אחר, זוכו בסופו של דבר גם אולמרט וליברמן - לא מתוך שכל, אלא למזלם נשפטו לאחר שפרשה הנשיאה)! §¤§¤§ כך גם ניסו שחם ומוטי מלכה, האשימו אותם קודם כל באונס (לפחות בעיתון - שהודלף לו מהמשטרה שהיא בעצמה רק פודל כנוע של הפרקליטות); אז בעידן ברק/ בייניש העורכי דין היו נבהלים (שלא יטפלו על לקוחותיהם סיפורי אונס מפוברקים כפי שעשו למשה קצב) והיו מחפסים איזה עסקת טיעון על ניצול מרות או רק הטרדה, אבל בעידן שאחרי בייניש התקשורת ירדה מהר מאונס לניצול מרות והטרדה, וגם זה הצטמצם בקושי להתנהגות לא ראויה (ניסו שחם שלא יצא מהחדר בזמן שדנו על הקידום של חברותיו השוטרות, ומוטי מלכה שקיבל כטובת הנאה את השימוש הפרטי בדירה ששייכת לקבלן מסוים שעבד עם העירייה). §¤§¤§ לסיום אני חוזר ואומר שכבר לא נצליח לשנות דבר לגבי משה קצב, מפני שבשנתיים וחצי שנותרו לו בכלא (בניכוי שליש), הרי לא יספיקו כבר לדון לא בבקשתו למשפט חוזר ואף לא בבקשתו לחנינה. §¤§¤§ לכן צריך לשנס מותניים, ולפחות לתמוך ביוזמת הח"כים איילת שקד ויריב לוין לביטול שיטת הסניוריטי, ולשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים, כדי למנוע משופטים "עייפים" כדוגמת מרים נאור מלהגיע לפיסגה (וחלילה שהיא לא תזדחל לכס נשיאות העליון תוך פחות משנה, בחסות שיטת הסניוריטי המושחתת, המשחיתה וגם מבישה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
עוולה במשפט
  משה, עורך-דין   8/01/14 19:02
הניתוח של אהוד פרסלמן נכון, והוא מצטרף לתמיהות הגדולות העולות למקרא פסקי הדין של בתי המשפט. הפרקליטותץ צודקת בטענתה, שלפעמים ביהמ"ש אינו מסוגל לקבוע את השעה, את היום ואפילו את השנה שבה בוצע הפשע, אך זה נכון רק כאשר אין ספק כי הנאשם הוא שביצע את העבירה, לא חשוב מתי בדיוק. הטלת ספק בשאלה, האם הנאשם הוא שעשה את המעשה המיוחס לו, די בה להטלת ספק סביר המביא לזיכויו.

התנהגות המתלוננות אחרי ה"אונס", לרבות א' ממשרד התיירות שקצב הורשע באינוסה, מטילה את הספק הגדול ביותר. שיספרו מעשיות לסבתא של אפרים ולא לנו: אישה שנאנסה באכזריות אינה הולכת כעבור זמן עם האנס לבית מלון ונשארת בחדר כשהוא מופיע לבוש במגבת בלבד, ואינה ממשיכה לעבוד איתו באותו משרד, במדינה שבה אין אבטלה כה נוראה.

תחושתי כמשפטן היא שנעשה לקצב עוול משפטי גדול, גם אם ברור שהאיש אינו צדיק בהתנהגותו עם מזכירותיו ולבטח אינו ראוי לפרס על התנהגותו המבישה בעת ההתנתקות, כשנמנע מלהתפטר מכהונתו כנשיא לנוכח העוול האדיר ההוא. אך אין לתקן עוול בעוול. דיבורים מסוג אלה שהפרקליטות מדברת כיום, היו גם בפרשת עמוס ברנס, ורק כעבור שנים ארוכות מדי הודה השופט שהרשיעו בביהמ"ש העליון כי הוא אינו הרוצח. אני מאמין ומקווה שכך יקרה גם בפרשת קצב, אם כי ספק רב האם קצב אצמו יזכה ליהנות מכך.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אבל כמשפטן
  אהרון שחר   8/01/14 20:59
האם תוכל להסביר את ההבדל בינו ובין ניסו שחם למשל. או אלכס לנגר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תשובה לאהרון שחר
  משה, עורך-דין   10/01/14 11:50
אינני מכיר את פרטי המקרים של ניסו שחם ואלכס לנגר, וכל נאשם בעבירה יש לשפוט על פי העובדות הרלוונטיות לגביו בלבד, ולא לפי עבריינים או נאשמים אחרים.

ניסו שחם, ללא קשר לעבירות המיניות שבהן הוא מואשם, הוכיח עצמו, בהיותו תת-ניצב במשטרה, כאדם גס-רוח באופן קיצוני, בריון אלים חסר מעצורים, מפקד המסית את פקודיו לעבירות פליליות, איש שאינו מבין את תפקיד המשטרה ובור ועם הארץ שאינו יודע מיהם הדתיים ומיהם החרדים, שלגבי שניהם הוא ככל הנראה גדוש בדיעות קדומות. אילו נהגו השר והמפכ"ל כמתחייב מתפקידיהם והעיפו אותו מהמשטרה מיד לאחר מופע האימים שלוט בעת ה"התנתקות", היו חוסכים לו את הצרות שבהן הוא מואשם כעת, וחשוב מזה - היו מראים לציבור שבראש המשטטרה עומדים אנשים בעלי שכל, יושרה, חוש אזרחי ולב טהור. למרבה הצער התבדינו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מאוד מודה לך על הנסיון לענות
  אהרון שחר   13/01/14 02:23
אבל בוודאי ברור גם לך שזו לא תשובה. גם אני אינני נמנה על מעריציו הגדולים של ניסו שחם, ואפילו לא של לנגר. גם אני כועס על כך שאנשים לא ראויים נמצאים בתפקידי מפתח בכירים ואני שמח שאתה שותף לדעתי. אבל יש כאן שאלה משפטית בעלת חשיבות עליונה: מה זה אונס? אם איש אינו מסוגל להצביע על הבדל בין מעשיו של ניסו שחם לבין מעשיו של קצב, או בין מעשיו של אלכס לנגר למעשיו של קצב, הרי שאיש בעצם אינו יודע מהו אונס!!!! חייב להיות הבדל מהותי בין אונס ללא אונס, מהו? מה עשה קצב בשונה לנ"ל שגרם לכך שהוא נחשב משפטית אנס והאחרים לא? נראה שאיש במדינה אינו מסוגל לענות על השאלה. אף אחד במדינה לא יודע מה זה אונס! מהו ההבדל בין ניצול מרות לאונס? איש אינו מסוגל לענות? לא תיאורטית. ספציפית: מדוע כשקצב שכב עם מזכירתו הוא אנס אותה, וכאשר שחם ולנגר עשו זאת בסיטונות הם רק ניצלו את מרותם? הרי אונס חמור בהרבה מניצול מרות. תסביר לי מדוע עלי לחשוש פי כמה וכמה לשלוח את בתי או אשתי לעבוד תחת קצב מאשר תחת לנגר או שחם? מדוע תחת קצב היא תעבור זוועה, ואילו תחת שחם ולנגר היא תעבור חוויה תעסוקתית? היכן המשפטן שיענה לי על זה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
עניתי בסוף תגובה1,תפסיק לבלבל!
  ע_הראל   14/01/14 11:44
אגב שום משפטן (קל וחומר פוליטיקאי) לא יעיז לכתוב לך את התשובה המדויקת והישירה שלי, מפני שמערכת המשפט תוסיף אותו תכף לרשימה השחורה - והוא יפסיד בשרשרת בכל משפט או דיון או עימות משפטי, עד שיאבד את מטה לחמו וימות מרעב (קל וחומר שלא ישיג שום ג'וב לעולם, אפילו לא בשוק הפרטי, גם לא פקיד בדואר)! §¤§¤§ לפירוט נוסף, ראה גם את מאמרי "תולדות האינקוויזיציה במשפט קצב" בבלוג של הראל עזרא באתר זה ניוז1.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
למשה
  דאגנית   8/01/14 21:20
הנך כותב שרק כעבור שנים ארוכות הודה השופט במשפט עמוס ברנס שברנס לא היה הרוצח, ושהנך מקווה שכך יקרה גם אצל קצב. ובכן, אני מאד מקווה שהוא לא יצטרך להמתין שנים ר ב ו ת, אלא שהודאת השופטים בפסיקתם המוטה תעשה במהרה, וחבל שאתה מטיל ספק בכך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תשובה לדאגנית
  משה, עורך-דין   10/01/14 12:08
לא כל כך ברור מדבריך על מה כתבת "חבל". אך אם כוונתך לכך שאינני מאמין כי השופטים יודו במהרה בטעותם - הם-עצמם מוכיחים זאת בשתיקתם, שלדעתי ולצערי תימשך עוד שנים רבות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
3
אין ספק שגם בתי המשפט ששפטו
  אבי123   9/01/14 12:05
את קצב וגם אנשי הפרקליטות - מפגינים "יצירתיות" רבה בטיעוניהם.
כתוב תגובה ל- אבי123
4
שופטי סדום
  שופטים של התחת   9/01/14 19:09
אחת שופטת מטומטמת, השני ערבי השלישית פמיניסטית.
מי ארגן את ההרכב הזה לקצב?
כתוב תגובה ל- שופטים של התחת
5
בושה וחלם בפרקליטות
  מניזוז   9/01/14 20:15
כתוב תגובה ל- מניזוז
6
תרומתך מזווית אחרת
  עמוס שנער   10/01/14 00:07
אני מאוד מקווה שהצדק יעשה עם קצב במהרה, אבל גם אם חלילה וחס הצדק עם קצב לא יעשה לעולם, אין לי ספק שעצם המלחמה שלך למענו מפיחה בו תקווה ותחושה טובה שהוא יכול להתנחם בה מעט, ויש לך בכך זכות עצומה. אין לי ספק שבשביל קצב אתה ממש מלאך. בתקופה בה רוב הציבור חושב עליו את הרע ביותר, ובתקופה בה התקשורת נהנת להצליף בו, אנשים כמוך חשובים מאוד למורל של האיש אשר ירד מאיגרא רמא לבירא עמיקתא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
א.פ.כתב יעיל יותר=אך אני המלאך
  ע_הראל   12/01/14 15:12
אקדים לומר, שכעת מאוחר מדי בכל מקרה לשנות משהו ולעזור מעשית להוציא את הנשיא משה קצב יצ"ו מוקדם יותר מהכלא, מפני שבשנתיים וחצי שנותרו (בניכוי שליש) "לא יספיקו" לדון בבקשתו לא לחנינה (פרס מסרב, נקודה) ולא למשפט חוזר; הכי טוב היה אילו הנשיא גרוניס היה נאות לדון שוב בבקשתו של משה קצב לדיון חוזר בהרכב מורחב בבג"צ (בקשה שנדחתה כצפוי ע"י שופטת אסתר חיות עוד במאי 2012, ואילו גרוניס משקשק באופן טבעי מלגעת בזה - שמא זיכוי קצב עלול לגרור את פיטוריהם של כל ששת שופטיו במחוזי ובעליון, שזו בוודאי רעידת אדמה בכל קנה מידה). §¤§¤§ לכן אם להיות מעשיים, לא נותר אלא להתפלל ולפעול למען הצלחת הח"כים איילת שקד ויריב לוין בהצעת החוק שהגישו (בתחילת מושב החורף הנוכחי) לביטול שיטת הסיניוריטי, ולשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים - כי רק עם שני הדברים הללו יחד יש סיכוי למנוע משופטים "עייפים" כמו מרים נאור מלהגיע לפסגה (אחרת היא עלולה להתברג חלילה לכס הנשיאות בעוד כשנה בחסות הסיניוריטי - שאין שיטה מושחתת ומשחיתה יותר ממנה). §¤§¤§ ברכה גדולה תבוא על אהוד פ. איש יקר, כמו כל העוסקים בצורכי ציבור באמונה, מה גם שהכתיבה שלו בס"ד הרבה יותר מעמיקה ותכליתית, שכן הוא נכנס לנבכי הפסק דין - ולא רק גילה שאין ראיות לאונס בתיק, אלא נכנס אף לפרטיכל וגילה את העדות מטעם השב"כ שהתעלמו ממנה שופטי המחוזי ללא הינד עפעף. §¤§¤§ לעומתו אני כתבתי מאמרים בפרוש יותר שטחיים, כי לא נכנסתי ממש לפסקי דין - ודאי לא לפרטיכל; אך התזמון שלי היה ודאי יותר מועיל עבורו (מצד התמיכה הנפשית והפסיכולוגית), כי ימים ספורים לאחר הרשעתו במחוזי 30.12.2010 - יצא מאמרון "משפט קצב: הרשעה ללא ראיות" (בבלוג של הראל עזרא בניוז1), ואילו את המאמר "תולדות האינקוויזיציה במשפט קצב" כתבתי כחודש או 2 לאחר כניסתו לכלא בדצמבר 2011 - ואף זכיתי לתודות בשם משפחתו, שהתעודדו מהמאמר (ואני מבין שהעבירו למשה את תוכנו - אם כי איני בטוח באיזה מדיה, הרי אין לו שם אינטרנט)! §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
משפט קצב בדיחה, עובדה, בפרס
  לא נוגעים   13/01/14 08:45
משפט קצב בדיחה
 משפט קצב בדיחה
כתוב תגובה ל- לא נוגעים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il