s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להוקיע את ספיר סבח
מאת: ראובן לייב  |  18/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אללי, ראובן לב מורעל ללא מרפא.
  צחור   18/02/14 10:28
כתוב תגובה ל- צחור
2
להוקיע את אדון ראובן לייב
  מגיב ותיק   18/02/14 11:05
שעדיין חושב שאנו חיים בצפון קוריאה או במפא"י של תחילת שנות החמישים ושניכר עליו שאינו מכיר לחלוטין את פרשת ורטה ומה שהתרחש באורט גרינברג בקרית טבעון.
תארו לכם שתלמיד שמאלני היה מטולטל ע"י מנהל בית הספר כמו שעשה אותו מנהל לספיר סבח, עד כמה הייתה רועשת הארץ...
אין שום איומים על אותו מורה וכבר התבררה העובדה כי מדובר בשקר ועלילה.
היא אינה משתפת את משפחתה, הם באו לתמוך בה, ההגדרה מהומה הנה שקר וכזב.
ולסיום, אני מכיר היטב את אורט גרינברג טבעון ואת מי שצריך להוקיע זה בראש וראשונה את הנהלת בית הספר ומוריו שמחנכים את תלמידיהם בשנים האחרונות ברוח הנרטיב הפלשתינאי והאנטי ציוני.
דוגמה אחת, הם דואגים לטיולים שנתיים למצדה ושם הם מכפישים את זכר מורדי מצדה ומכנים אותם רוצחים.
מכאן לא רחוקה הדרך למורים מופקרים כמו ורטה שמכריזים על עצמם כי הם פלשתינאים (ויוה פלשתין)
יש לסגור בית ספר זה ולהפיץ את כל מוריו לכל רוח ומוטב שאדון לייב ילך ללמוד את העובדות ולא יתפרנס משקרי העיתונות השמאלנית.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כך אתה כותב:
  בקשות להבהרה.   18/02/14 12:22
"אין שום איומים על אותו מורה וכבר התבררה העובדה כי מדובר בשקר ועלילה"- אודה לפירוט בעניין מי עשה את הבירור ומה תוצאות הבירור.

"אני מכיר היטב את אורט גרינברג טבעון ואת מי שצריך להוקיע זה בראש וראשונה את הנהלת בית הספר ומוריו שמחנכים את תלמידיהם בשנים האחרונות ברוח הנרטיב הפלשתינאי והאנטי ציוני"- אם אפשר, אודה על פירוט מידע ממקור ראשון בדבר "התכנים החינוכיים" באותו בית ספר בטבעון. הבהרה: מקור ראשון, פשיטא- לא "שמעתי ש...." או "אמרו לי ש....", שאלה עדויות שמיעה ממקור משני, אלא מסמכים כתובים או מקורות ראשונים לדברים הנלמדים שם.
כתוב תגובה ל- בקשות להבהרה.
הבהרה לבקשתך
  מגיב ותיק   18/02/14 13:51
1. בקשר ל"איומים" התבררה העובדה כי התלונה של משפ' ורטה נבדקה במשטרה והוחלט לסגור את התיק. גורמים במשטרה סיפרו לחדשות 10 שמדובר באמירות בשיחות צ׳אט וברשת פייסבוק וכי אין בהן איום ממשי על המורה ועל משפחתו.
לפירוט יתר ראה :

כאן

אין ספק כי התבררה כאן שוב התופעה של אנשי שמאל שנתפסים בקלקלתם וחוטפים מנה אחת אפיים ואז פוצחים בפוזה של קורבנות .

ואם אתה רוצה לראות באמת מהי הסתה, אז יש הסתה שמאלנית מבישה כנגד אותה תלמידה, את אחת מהן אתה יכול לראות בקריקטורה מפלצתית (שלה נחשפים הרבה יותר מאשר בפייסבוק) :

פה

2. בקשר לפקפוקך לעדות ממקור ראשון...

כן, אני הורה לאחד מתלמידי אורט גרינברג טבעון בעבר, שליווה את הטיול השנתי של בית ספר זה למצדה...
הייתי עד להרצאה המחפירה שנתן אחד המורים על מגיני מצדה ואפילו הערתי לו על כך ( אגב, התפתח שם ויכוח שחשף את בורותו התהומית של אותו מורה)

אל תהייה מצחיק, את התכנים האלה הם לא מפרטים בספרים או חוברות מודפסים (פן יבולע להם כנראה) אלא מעבירים בע"פ ובשיחות בשעות חינוך.
ולתכנים "חינוכיים" אלה נחשפתי בעוד מספר הזדמנויות ונחרדתי למה שקורה שם והמקום כאן לא יספיק לפרט הכל.

אני מקווה שזה מספיק לך עד כה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא ראיתי על מה מדובר.
  באשר לאיומים   18/02/14 16:42
סגירת התיק על ידי המשטרה לא עושה עלי רושם. גם פתיחת תיק לא- ראה כתב האישום המביש, שהוגש נגד דפני ליף. עם הקריקטורה אני לא רואה שום בעייה. אני לא מסכים לה, אבל ראיתי דברים גרועים בהרבה, שחוסים בצדק תחת חופש הביטוי. באשר לבית הספר, אין לי מושג ממה נחרדת. ממה שעקבתי בפרשה הזו לא נתקלתי בשום דבר שחורג מסמול שמרני , היינו ימין סטנדרטי (מר״צ וסביבותיה), כנראה שדי בזה כדי ״להחריד״ אותך. שיהיה לבריאות, אבל ורטה ודומיו זה לא שמאל. והערה לכותב- לא השעייה ובודאי לא הוקעה. סבח היא נערה צעירה, בוגרת החינוך הלאומני הימני, בו גדלים כמעט כל ילדי ישראל. הבחירה שלה בחברתם של בן גביר, בן ארי וחבורתם המחליאה נובעת גם מהחינוך שקיבלה, אבל לא פחות מהעובדה, שורטה וסמולנים מסוגו אינם סופרים אותה ואת שכמותה ואינם מותירים לאנשים כמוה בעצם ברירה אחרת, או קבוצת התייחסות אחרת, טובה יותר. גם הם עצמם (הסמול האשכנזי) לא טובים מהם בהרבה. רק צבועים יותר. האחריות למצב הזה אינו של סבח, אלא של המחנכים שלה ושל הציונות האשכנזית שלא סופרת אותה ולא זורקת זין לכוון שלה, בדיוק כמו היחס שמקבלת מאי גולן תושבת דרום תל אביב. הסמול האשכנזי נהנה לצחצח את לשונו בדיבורים יפים על זכויות מבקשי המקלט (שגם אני בעדם), אבל בדרך שוכח את תושבי דרום תל אביב, שנשארו זרוקים לגורלם המר לצד הדרך באין רואה. כל עוד הסמול האשכנזי ימשיך להיות נאור ומתקדם בעיני עצמו על גבן השחוח של סבח, גולן ודומותיהן, הטרגדיה רק תעמיק ותחמיר ושום פתרון לא יגיע.
כתוב תגובה ל- באשר לאיומים
הארץ הוא עיתון בתפוצה דלה,
  באשר לקריקטורה   18/02/14 17:02
לעומת זאת, בפייסבוק התפוצה גדולה עשרות מונים, וגם רמת האלימות שם (לא רק הפוליטית) מרקיעה שחקים. קצת על זה בהקשר של ספיר סבח תקרא כאן:

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- באשר לקריקטורה
אז בוא ונסכם...
  מגיב ותיק   18/02/14 21:39
כי אם הוויכוח עבר להיות מהי התפוצה הרבה ביותר לדברי הצדדים, אזי מאמרו של לייב הוא מופרך ופאטתי, לא הסתה ולא נעליים...

(אגב, תודה על הקישור, ממנו מתברר כי אלה שהתלהמו נגד וורטה היו אחרים ולא ספיר) ואני לא בטוח כי תפוצה של עמוד פייסבוק של תלמידה הוא רב יותר מתפוצתו של "העיתון לאנשים חושבים"...

לכן שוב כמו תמיד מתברר כי דברים בוטים מצד שמאל נקראים - ביקורת אבל אותם דברים מצד ימין הנם - "הסתה"...

עד כדי כך שגב' ורטה ישנה עם אלה מתחת לכרית...

אז מה? לפי לייב צריך להוקיע את התלמידה ?

ואולי צריך לעשות סדר במוסד החינוכי שנקרא אורט טבעון ?

צר לי, מאמר פאטתי ומשקף את תפיסת עולמו ההזויה והשקרית של לייב.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא להשעות ולא להוקיע.
  צדק הכותב לליב   18/02/14 23:03
וצדק אותו כותב גם בשאר הודעתו. אם כבר להשעות, אז דחוף יותר להשעות את אורט, שלא מבינה, שתפקידה של רשת חינוך היא לא לרדוף מורה שממלא את תפקידו כפי שהוא מבין ותלמידה שכועסת עליו ורוצה להתבטא, גם אם זה לא בדרך הכי אלגנטית ולפי הציפיות של הממונים עליהם. כמה פעמים שמעתי את המורים שלי אומרים לי- ממך אני מצפה ליותר? שישתו מהים של עזה. ואם כבר להוקיע, אז מאמרים עלובים כמו המאמר הזה. ואם אתה לא מאמין, אז תשאל את נחשון.
כתוב תגובה ל- צדק הכותב לליב
לו היה מדובר בילדה ממוצא אשכנז
  איריס כהן   19/02/14 08:03
לא היתה זוכה ליחס המבזה - והתקשורת לא היתה מעזה לתפוס צד עם ורטה באופן בוטה ומוחצן שכזה - כאשר בן כספית כינה אותה אלימה ושהיא יכולה לקפוץ לו - והכלב האדום נתן זהבי כינה אותה פרחה וטמבלית , שני הליצים הזדים -שי ודרור עשו צחוק משם המשפחה סבח -ומוצאה הערבי - פשוט לא יאומן - לתלמידה ממוצא מזרחי עם שם משפחה ערבי - אין סכוי במדינה האשכנזית חילונית ! למרות שאותם זדים דווקא מעודדים חשיבה עצמית של תלמידים-כמו איום בהשבתת בתי הספר על ידי תלמידים ,הרי התקשורת דווקא מעודדת מרידות ואנרכיות -אך הפלא ופלא -את סבח הם כולם תקפו והשמיצו כאיש אחד בלב אחד !!ראו את ההבדל בין האהדה לענת קם -שפעלה נגד המדינה והצבא ,ובין הבוז לסבח - המסקנה היא שהתקשורת במדינה אינה מייצגת כלל את העם רצונו ושאיפותיו - אלא אוייבת העם - מלחמה לעם ישראל בתקשורת מדור לדור !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, אין לך מושג עד כמה
  מגיב ותיק   19/02/14 10:46
את צודקת.
גזענות הייתה שם בטונות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אינטלקטואל מזרחי נבון ורהוט,
  מאיר עמור   19/02/14 11:15
כותב יפה על הפרשה של סבח, ומזכיר גם את עניין מאי גולן. הפורנוגרפיה של אי הצדק האשכנזי הוא קורא לימין הלאומן, שבא עם טענה צודקת כנגד הגזענות האשכנזית והופך אותה קרדום לחפור בו לטובת לאומנות גזענית חשוכה. הטכניקה הנלוזה הזו מתאימה גם להודעה של איריס. שווה לקרוא (כולל התגובות).

haokets.org/
כתוב תגובה ל- מאיר עמור
למר עמור - דווקא השמאל האדום
  איריס כהן   19/02/14 17:11
הוא זה שהשתמש בגזענות האשכנזית כקרדום לחפור בו -כדי להתעלק על המזרחיים"המטופשים" ולהפוך אותם לשמאל אנטי ציוני פרו ערבי - שהרי הם והערבים המוסלמים - הינו הך !! לידעתך אדון נכבד לי אין לי שום רגשי נחיתות בשום אופן ומה שכתבתי היה מתוך התבוננות על התגובות של התקשורת ונדהמתי כיצד הירשו לעצמם אותם כולירות השולטים כאן במדיה להשתלח בתלמידה "הסוררת " סבח - מה שלא עשו לענת קם למרות שהיא עברינית מורשעת ! אני ממש לא מגדירה את עצמי לפי המושגים המקובלים במדינת היהודים :שמאל, ימין ,לאומן ,קומוניסט -אדום - דעותיי מורכבות ויכולות לנוטות פעם לכאן ופעם לכאן - לכן אני לא מסכימה למה שכתבת בשום פנים - התקשורת במדינת היהודים נוטה לצד אחד וזה תמיד הצד שנגד היהודים ובעד הערבים - אבל רק ערבים מוסלמים - כי לערבים היהודים הם בזים ולועגים - זאת הצביעות של נבלים שזועקים כל היום נגד גזענות - כמו הכלב האדום נתן זהבי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
דבר שאת כושלת בו שוב ושוב.
  שוב, הבנת הנקרא.   19/02/14 17:54
מאיר עמור לא נמצא כאן, אלא הובא לכאן ע"י מגיב אחר. אם את רוצה לכתוב לו, תיכנסי לקישור. הוא עונה לחלק מהמגיבים שם ויתכן ויתייחס גם להבלייך שלך.
כתוב תגובה ל- שוב, הבנת הנקרא.
ואני החלטתי לענות לזה שהפנה
  איריס כהן   19/02/14 20:18
אותי אל מאמרו - כאן - מסיבה טכנית בלבד - אז אנא הפסק את השחץ והגאווה החכמה והתבונה אינם החלק החזק של החברה שלך - יש לי עשרות הוכחות לכך!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ולא מבחינת טכנית, אלא מהותית.
  את מטומטמת   19/02/14 21:10
כתוב תגובה ל- את מטומטמת
ואצלך הטמטום נובע מפגם גנטי
  איריס כהן   20/02/14 08:00
הנקרא - שמאלנות שחצנית וריקה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שמאל וימין זה השקפת עולם,
  בוקר טוב טיפשות   20/02/14 09:30
הנובעת מבחירה, ולא עניין גנטי. לכן אדם יכול לבחור אם להיות איש ימין או שמאל, וגם לשנות את בחירתו ככל שיחפוץ, ללא קשר לגנטיקה שלו.  
כתוב תגובה ל- בוקר טוב טיפשות
אצל עמלק זה גנטי בהחלט!!!
  איריס כהן   20/02/14 22:03
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
סבח תגיע לכנסת. אתה תגיע לאשפה
  פעיל חברתי   18/02/14 12:18
כתוב תגובה ל- פעיל חברתי
4
כוחה שי ילדה קטנה יותר גדול
  זקן   18/02/14 14:08
מכוחות כל השמואלניים כי היא יצאה להבנת אמת ויצאה למרות כל ההיפופי החינוך שמואלניים סופיסטיים ששטפו לה מוח כל חייה. ישר כוח
כתוב תגובה ל- זקן
5
אתה לא מתבייש ?
  ראובןלראובן   18/02/14 15:10
אינטלקטואל , עלק, לא מתבייש להתמודד עם ילדה ירוקה, במונחים כאלו ? מה אתה חושב לעצמך ? שהשנים של אינדוקטרינציה שהמדינה עברה בעבר זה בסדר ? של פוליטרוקים שקובעים מה לחשוב ומה לאמר זה נכון ? אין אני יכול אלא לסכם במחשבה נוגה על אפסיות, אפסיות האדם ושל כלא שחושבים את עצמם.
כתוב תגובה ל- ראובןלראובן
6
ה ג ז מ ת
  נימרוד   18/02/14 23:22
הגזמת, איך הגעתה למצב הזה?
כתוב תגובה ל- נימרוד
7
ספיר סבח-
  דגנית א   19/02/14 04:57
בעלת השם הערבי,והמראה הערבי,באה ללמד אותנו פטריוטיזם,ציונות,ישראליות????
כתוב תגובה ל- דגנית א
כן דגנית א - כי את ושכמותך לא
  איריס כהן   19/02/14 21:27
ציוניים כלל וכלל - ציוני אמיתי לא שונא את היהודים שהגיעו מגלות ערב לציון - ולא מתנשא עליהם ! דרך אגב האת היא הדגנית האנטישמית המדברת מידי פעם ברשת א' ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
איזו התלהמות
  מביט מהצד   19/02/14 08:09
אדון לייב, לאט ובעקביות אתה הופך עם הגיל לפוליטרוק של השמאל .משחרר הפלצה ברשת מבלי שאתה מכיר או יודע את העובדות. כמו עיתונאי טירון שמקושש אינפורמציה ,העיקר לכתוב משהוא בשביל כמה זוזים. תתבייש.
כתוב תגובה ל- מביט מהצד
9
ספיר סבאח עשתה בית ספר לכל
  איריס כהן   19/02/14 08:24
המבוגרים השוטים שהתנהלו מסביבה- מסתבר שגם לשוטה ראובן לייב !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
10
ספיר יהלום סבח
  שמ   19/02/14 14:13
ספיר יהלום סבח כשמה כן היא.התוספת יהלום היא שלי בלבד,לא ביקשתי את רשותה,ואני מקווה שאין לה התנגדות.הלוואי שהנכדים שלי יהיו-אסרטיביים,בעלי יכולת ביטוי רהוטה,ילחמו על עניין צודק לחלוטין-כמותה.דעותיו המגונות,בעיניי,של היצור ורטה(נכדה של הלוחמת לשחרור העם היהודי וארץ ישראל נתיבה בן יהודה ז"ל שצריכה להתהפך על משכבה שלא בטובתה)הן דעותיו שלו.תפקידו כמורה לאזרחות לספר את האמת שאין בילתה ולא את ה"סיפר/נרטיב" שלנו או של הבילסטינים.אינו מורשה,לדעתי לגנות את צה"ל,בו משרתים אבות,אמהות,ילדים,אחים,אחיות,של התלמידים בכיתתו ובכל כיתות בתי הספר בארץ.אם הצבא מציק כל כך למשתמט,יעזוב את בית הספר לחלוטין ויגנה מחוץ למוסד החינוכי את מה שראוי לגינוי בעיניו.ממילא הוא יכול לסמוך על תמיכה מסיבית של שונאי עמם,מולדתם,שדואגים מאוד לעניי אויבינו,במקום לדאוג לעניי עמם הקודמים לכל עניי העולם.הראוי עוד יותר לגינוי לדעתי היא העובדה שעמד בפני כיתה שלימה וביזה אותה על עצמאותה דיעותיה ומחשבותיה,שלחלוטין שונות מדעתו,וזה בדיוק תפקידו כמורה-לאפשר ולעזור לתלמידיו להביע את דעותיהם שלהם,לאחר ששמעו ממנו את האמת ורק את האמת ההיסטורית שהזכרתי למעלה.מה שהוא עשה ומן הסתם גם יעשה לעתיד לבוא,קרוי -אינדוקטרינציה-וזו השיטה הקומונאצית שהנהיגו סטאלין ואחריו היטלר ימ"ש.כנראה שהיצור ורטה לא הגיע בלימודיו לתקופה הקומוניסטית/הנאצית ולפניו עוד דרך ארוכה עד שיעמוד על דעתו,יידע את העובדות,יוכל לגבש ביושר את דעותיו בעניין העם היהודי וארץ ישראל,ואז יוכל להחליט בהגינות וביושר אם הוא כשיר ללמד את בני ישראל-או-שיעבור לבילסטין וילמד שם.בל נשכח בהזדמנות זו את רוה"מ גולדה מאיר שאמירתה"אין עם בילסטיני"קוממה עליה את כל "שולמונס" (שלומי אמוני ישראל)שענייהם קודמים לעניי עירנו.עם השנים הולכת ומתחוורת האמת הידועה בשער בת רבים, אבל "השולמונס" הצליחו לכסות אותה-לא היה עם בילסטיני אין עם בילסטיני,יש אוסף של מהגרי עבודה שהגיעו לכאן בעקבותינו.הצחוקים שמעוררים דברי ליצנים בילסטיניים-על היותם כנענים,על היות ישוע הנוצרי בילסטיני,ועוד קשקושים דומים,מעציבים כי האידיוטים השימושיים שלנו מצליחים לגרום לנו נזק בניבזותם ושקריהם חסרי הגבולות.
כתוב תגובה ל- שמ
סבח עשתה לכולנו שרות טוב.
  שמ יקירי.   19/02/14 14:52
אבל מאז שהפרשה החלה עושה רושם, שהיא נכנסה לסחרור, וגדולים ומנוסים ממנה תופסים טרמפ על גבה השחוח. מהסמול האשכנזי הגזעני הצבוע ועד הימין הלאומני הגזעני והאלים. אני מקווה שהיא תצליח לשאת על כתפיה הצרות את כל המשא הזה. הסיחרור הזה מסוכן והמשא לא קל.

אני מבין, שאתה ממש מתגעגע למכשפה הזקנה ממלווקי (גולדה מאיר). נזכיר לך, ששלל אמירותיה המקוממות כללו גם השתלחות בפנתרים השחורים ולנצח תיזכר לדראון עולם על מלחמת יום כיפור הנוראה, שרשומה על שמה.

ועוד הערה קטנה. בכלל לא בטוח, שנתיבה בן יהודה מתהפכת בקברה. היא עצמה כתבה ספר מאד ביקורתי על הפלמ"ח (בו שרתה) שניפץ רבים מהמיתוסים של הפלמ"ח, העמיד אותו באור לא יפה וקומם עליה רבים.
כתוב תגובה ל- שמ יקירי.
להוקיע את ספיר סבח
  שמ   19/02/14 17:10
לעניין שהגבתי יש חשיבות רבה לדברי גולדה(לחמתי ביום הכיפורים-אני כבר זקן ובקיא-לפחות להערכתי)מפני שבתום מלחמחת ששת הימים,(שגם בה היה לי חלק לא פחות ולא יותר מכל חיילי צה"ל)קפצו לפתע פתאום "השולמונס" מעורם והחלו לגעגע את הסיפר/נרטיב הבילסטיני.עד להזדמנות שנקרתה בדרכם,לא שמענו ולא ראינו עם בילסטיני.הם עצמם, המשפחות/החמולות אם שאלת אותם לא ידעו שהם כאלה.אצל הוד מלכותו המלך חוסיין ירום הודו לא היה פוצה פה ומצפצף בעניין היות החמולות, שהתאספו ובאו מכל קצווי המזרח התיכון לארץ ישראל,בילסטיניות.בסוף שנות ה 60,אחד מראשי מפלגת פועלי ארץ ישראל,ששמו אבד לי,שהצטרף למשורר נתן אלתרמן ולסופר משה שמיר,ויחד הקימו את מפלגת ארץ ישראל השלימה,כתב ספר שגם הוא אבד לי,ובו מחקר שעשה,כנראה בגנזך בית ברל,והעובדה שזכורה לי עד היום מהספר( 43 שנים)שהרשימה אותי-בשנות ה 20 היו באום אל פאחם כ-24 משפחות.זהו.כל הערב רב שהצטרפו אליהם(בנוסף לריבוי הטבעי)באו מכל רחבי המזרח התיכון,מצריים,סעודיה,סודן,עיראק,סוריה,וכו'.למה נקהלו כאן בארץ הקודש של היאהוד?כי היאהוד חזרו לארץ מכורתם,זו משנות 2000 לפני הספירה,ויכלו לספק עבודה למוסלמים הרעבים.היום מספרים ה"שרים" של הרש"ע במו עצמם,ללא בושה,שישוע היהודי,היה בילסטיני,זאת כאשר הוא עצמו לא ידע שהוא כזה.תמיד ידענו שהערבים גוזמאים,לא ידענו עד לאחרונה שהם שקרנים ושאנחנו המצאה של הנוצרים או סתם אסופה מקרית של בני אדם כדבריהם.היצור ורטה יכול לחשוב ככל שירצה,זכות המחשבה והדיבור.אבל בשום אופן אין להרשות שיאסור ,אם בהפחדה,ואם במרומז על אף תלמיד,ימני ,שמאלני,מלומר את דעתו,ולגרום לחבריה שלספיר לזלזל בה ,למה?כי אינה חושבת כמו היצור ורטה.איני מוכן שנכדיי יגיעו לבית ספר שבו יש חרושת של מחשבות הזהות למורים לא הגונים ולא הוגנים,שימנעו מהם ללמוד ולחקור ולהגיע למסקנות בעצמם.ואני ער לעובדה שהם עשויים להגיע למסקנות אחרות מאלה שלי.אבל הן נבנו על סמך היכולת העצמית של נכדיי ולא על סמך שטיפת המוח של יצורים כמו ורטה.תן להם כלי חקירה,קריאה,עיון,השוואת נתונים,וחזקה עליהם שיגיעו למסקנות משל עצמם,בין אם הן תואמות את דעותיי או דעות היצור ורטה ובין אם הן לא תואמות את דעותייאו את דעותהיצור ורטה
כתוב תגובה ל- שמ
על "האמת שאין בילתה"?
  זה אתה שדיברת   19/02/14 17:40
אנשים כמו ורטה עדיפים אלף מונים על אנשים עם השקפות מהסוג שלך, שגרמו בהסטוריה וגורמים גם היום לאסונות נוראים.
כתוב תגובה ל- זה אתה שדיברת
להתעסק עם עמים זה מסוכן
  לאחי הלא בקיא   19/02/14 19:28
כי אז צריך להסביר לנכדים איך זה שמאברהם העיראקי יוצאים כל מני בר רפאלי׳ס בלונדיניות ועופר שכטר׳ס עם עיניים כחולות כמו אלה החתיכות עם הצלבים שבאות ממולדביה ומספרות שהסבתא הצולעת שלהן יהודיה. אולי זה בשביל שלבן של ראש ממשלת היהודים תהיה גם איזו בלונדינית באוטו גג נפתח שלו כדי לעשות רושם על החברים ברחביה. ואם אתה לא מאמין, תשאל את נחשון, החבר של לייב מניו יורק.
כתוב תגובה ל- לאחי הלא בקיא
הוא מונח רווח בדיקטטורות,
  האמת שאין בילתה   19/02/14 17:02
אותן אתה מזכיר בהודעתך, וגם במשטרים דתיים נוקשים נוסח איראן או סעודיה. בדמוקרטיות מקובל לחשוב, שלכל אחד יש זכות לדיעה משלו וניתן לנהל דיון מה הנכון והרצוי. מוזר שבשם הדמוקרטיה אתה משבח את הדיקטטורה של המחשבה והדיעה.
כתוב תגובה ל- האמת שאין בילתה
עכשיו אני מבינה הכל - הנתיבה
  איריס כהן   19/02/14 17:19
הזאת סיפרה כיצד חיסלו המאפ"יניקים ערבים כפותים - חבל שוטה לא מדבר בגנות הסבתא הרוצחת של אז ומשמיץ את צה"ל של היום !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כרגיל אצלך.
  לא הבנת כלום   19/02/14 21:23
ואם את לא מאמינה, תשאלי את נחשון.  
כתוב תגובה ל- לא הבנת כלום
איזה נחשון בן עמינדב?????
  איריס כהן   20/02/14 22:19
כתוב תגובה ל- איריס כהן
11
מר לייב מלקק למישהו?
  יוא"ב   19/02/14 21:53
נראה שמר לייב מנסה להתקבל ל"הארץ".
אינני מתלהב מההפגנות של הגב' סבג אבל מכאן ועד לתליה בכיכר העיר רחוקה הדרך.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
12
להוקיע את לייב! מתי גולן בתגוב
  קורןנאוה טבריה   20/02/14 07:30
בתגובה:"הקמפיין הכוזב של השמאל=המורה אדם ורטה שייך לזן מוכר:הוא פטריוט גדול של הפלסטינים"!!! ועליו מגן ראובן לייב? שדורש להוקיע את ספיר סבח ועל מה? על כך שהעזה להציל את כבודם של חיילי צה"ל מפני המסית והתועמלן של הפלסיטינים אדם ברטה... לשום עם בעולם אין כזה זן נקלה,גזען וצבוע!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
ה0מול הקיצון וכתבלביו המומים מ
  קורןנאוה טבריה   20/02/14 07:40
מזה שאיך ילדה קטנה בת 17 ומזרחית רחמנא ליצלן עשתה להם בית ספר!.... וסבטוחה על הפנים...ומזה הם לא מתאוששים?!...ישתבח שמו לעד ותשתבח הגיבורה ספיר סבחחחחחחחחחחחחחחח!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אין לי בעיה עם מה שהיא עשתה.
  לא הבנתי   20/02/14 09:21
אבל למי בדיוק היא עשתה בית ספר? מנכ״ל אורט הוא מהבית היהודי. לא ממש שמאל. ומה שהיא אומרת אמרו רבים לפניה ויאמרו רבים אחריה.
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
לא אחראית ללוקים בחוסר הבנת הנ
  קורןנאוה טבריה   20/02/14 10:30
הנקרא!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אולי תנסי פעם בלי הססמאות,
  גם אני לא מבין   20/02/14 11:20
ובלי התחביר המשוגע. מה עושה את הדברים של סבח, שזכותה לאמר אותם ככל שתחפוץ גם אם הם לא מוצאים חן בעיני מאן דהו, לכאלה מיוחדים? מסי ורונאלדו (של החינוך בישראל) לא אמורים לטעמי לחשוש למעמדם בנסיבות האלה.  
כתוב תגובה ל- גם אני לא מבין
על אף שלדעתי הסיכוי קלוש,
  מצטרף לבקשה   20/02/14 12:09
שנאוה יכולה להענות לאתגר כזה.
כתוב תגובה ל- מצטרף לבקשה
אני יכולה לנסות במקום נאוה -לא
  איריס כהן   20/02/14 22:25
מדובר בדברים שאמרה ספיר - אלא בכל המלחמה שערה שהיא תלמידה בת 17 - השיבה ללא חת עם המון בטחון ושכל - למבוגרים שוטים וגזענים שהעדיפו לדבר על מוצאה המזרחי או מראיה המזרחי - אך היא ידעה להשיב להם כגמולם - ועל כך נאמר היא עשתה להם בית ספר- והיתה המבוגרת האמיתית בשטח !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
על זה אין ויכוח.
  ביטחון יש לה   21/02/14 00:42
שכל? כנראה גם יש לה. אבל תבונה, לא בטוח. היא רוכבת על גבו של הנמר הכהניסטי, שלמעשה מנצל אותה בציניות לצרכיו. מה יהיה הסוף? האם הנמר המסוכן הזה לא יטרוף אותה עצמה? ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- ביטחון יש לה
הם הגיעו אליה ועודדו אותה
  איריס כהן   21/02/14 09:24
אפשר לחלוק על מיכאל ואיתמר - ולא להסכים איתם אבל-בזמן שאנשי קרית טבעון התגלו כגזענים אשכנזים וביזו אותה -אני דווקא שמחתי מאד שבן הגביר ובן הארי נסעו לתמוך בה - ולהראות שאפשר גם אחרת -ואם היא נאלצה בשל כך לרכוב על גב הארי -אין בכך שום פסול - הרי ורטה רוכב על גב השטן התקשורתי ללא שום ביקורת !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
גם את בן גביר ובן ארי,
  היא לא מעניינת   21/02/14 12:47
אלא ככל שהיא משרתת את מטרותיהם. מצב מסוכן למדי לנערה בת 17, גם כזו שהיא בטוחה בעצמה ויש לה שכל בקודקודה. זה גיל צעיר מדי לדהירה פראית כזו. אני מקווה שתשכיל לעמוד בזה ולא תיפול ותשבור את הראש.
כתוב תגובה ל- היא לא מעניינת
שבן גביר ובן ארי הם ברכה,
  מישהו כתב פה,   21/02/14 14:22
בכך שהם חושפים ביעילות את השקר הציוני הגדול על ״הדמוקרטיה היהודית שוחרת השלום״, ובכך מקדמים את חורבן הציונות. זה נכון. ספיר סבח ודיעותיה המתועבות עושה מהלך דומה. היא חושפת את הגזענות של הסמול הליברלי. בכך תבוא עליה הברכה. לא נותר לי אלא לחזור על דבריו הנכונים של ידידי דרור, איש בל״ד- כהנא הוא לא הבעיה, אלא הפתרון. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מישהו כתב פה,
כדין סבח.
  אין דין ורטה,   21/02/14 14:58
הוא אדם מבוגר, שיש לו כלים להתמודד עם מציאות לא קלה. וגם החיים שלו לא קלים. הוא היה צריך לשרוד בליץ קריג של רשת אורט על כלום ושום דבר, שכללה גם ספינים ושקרים של המנכ״ל (הבית היהודי). אני מניח, שהעובדה שהוא אדם בוגר הביאה אותו להוריד פרופיל על מנת לתת לגלים הסוערים לעבור מעליו במינימום נזק. אגב, הוא ממעט גם לדבר על סבח ולא משתתף כלל בקמפיין הסמולני נגדה. וטוב שכך. הוא גם המורה שלה. לסבח הצעירה אין כלים להתמודד עם הסלבריטאות הזו שניחתה עליה וכל הטרמפיסטים שקופצים על הגב שלה כדי לקדם את עצמם. לזכותה ייאמר, שלאחר הפיצוץ הראשון היא ממעטת מאד להתלהם וגם היא, כמו ורטה, שומרת על שקט בגזרה ביניהם. הגיל הצעיר שלה הוא מכשול לסלבריטאות אינסטנט כזו (ע״ע מקאולי קאלקין, ג׳סטין ביבר וכאלה) ורצוי שתישמר מנפילות קשות ששוברות את כל העצמות.
כתוב תגובה ל- אין דין ורטה,
14
הנה לכם עוד פאשיסט סמולן מתלהם
  לאו   23/02/14 13:02
הנה לכם עוד סמולן פאשיסטו בולשביק מתלהם שחושב שיש לו זכות לקבוע למי שחושב אחרת ממנו את החוקים והכללים. אין סמול אין אנטישמיות.
כתוב תגובה ל- לאו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il