s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השערת הקונספירציה ב'
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  07/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השערת הקונספירציה פה
  אור אור   7/03/14 15:23
היא אופציה לא מנותקת מהמציאות להסבר המצב במדינה עד היום.
כתוב תגובה ל- אור אור
אופציית הקונספירציה קיימת
  אורי מילשטיין   7/03/14 16:20
בכל מופע אנושי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
2
קשה להתחבר להשערה, אבל
  ראומה   7/03/14 15:45
כדאי לפתוח את אנטנות המחשבות ולהגיע להבנה, שאין "לא ייתכן", או "לא מתקבל על הדעת", כי הדעת מחייבת שיציאה למלחמה ומלחמה עצמה הן תהליכים כל כך מורכבים, ובלתי צפויים, שכל השערה לגביהן, שעונה על שאלות שאין להן תשובה, מתקבלת על הדעת. מה עוד שהחוקרים עצמם מעידים שהקונספירציה היא השערה.
כתוב תגובה ל- ראומה
אסור להגביל את המחקר ואת
  אורי מילשטיין   7/03/14 16:37
הניתוח בפני שום אפשרות כי המציאות הרבה יותר מורכבת מאמונותיהן של בני אדם
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
שוב התרגיל הנלוז
  אלפרדו ב'   7/03/14 17:28
מילשטיין מגיב לעצמו ומנהל שיח עם בני משפחתו וקרוביו המתחפשים.קלטנו את התרגיל אוריל'ה, נא למצוא משהו מתוחכם יותר. ולא היתה שום קונספירציה, היה טמטום ובטחון עצמי מופרז.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
4
סוריה, מה עם סוריה
  חייםק'ה   7/03/14 17:32
מה אומרות אנטנות המחשבה של ראומה וקופרניקוס על העובדה שגם סוריה השתתפה במלחמה
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
אז מה?
  ראומה   7/03/14 19:12
כתוב תגובה ל- ראומה
אני לא מצפה שתביני
  חייםק'ה   7/03/14 21:13
שהרי כל המומחיות שלך זה להתלקלק עם קופרניקוס. אבל אם יש מישהו שכן מבין אני שואל - איך תתכן קונספירציה ללא שיתוף סוריה. האם לדעת הסהרורים חובבי הקונספירציות, דיין וגולדה החליטו להפקיר את צפון הארץ לפלישה סורית? אם לא אז למה סוריה פתחה במלחמה.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
תגובה 10: פטרו-דולר
  גלקטיקוס   7/03/14 23:27
כתוב תגובה ל- גלקטיקוס
5
קונספירציה של אמינות
  קבלות   7/03/14 18:07
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן
כתוב תגובה ל- קבלות
6
שפו למילשטיין !
  רפי אשכנזי   7/03/14 18:39
מישלשטיין כידו בקודש חושף את האמת. ללא מורא וללא משוא פנים, מעז מילשטיין לפוצץ את בלוני החנטריש, אותם השוטפים את מוחותינו מאז 1973
מילשטיין בועט בקן הנמלים או שמא קן הצרעות שמתבצרים בעמדותיהם מאז 73 .
ישר כוח גדול!
אני מציע למילשטיין בשיא הצניעות לא להתרשם מהנביחות המושמעות כאן ע"י כל מני אינטרסנטים שהוא פגע בהם.
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
נביא בעירו!
  אור אור   7/03/14 19:12
כתוב תגובה ל- אור אור
נביא מוחרם
  בעירו   7/03/14 20:30
כתוב תגובה ל- בעירו
רפי, הקשקושים שלהם מעלים חיוך
  אורי מילשטיין   7/03/14 20:15
של רחמים על שפתי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
רפי אשכנזי צץ ממחילתו...
  אלפרדו ב'   7/03/14 20:44
תהינו מתי הוא יצוץ עם השאפו, הליקוקים וערימת הזבל של השבחים, והוא לא איכזב.... וכמובן במקביל הגיח אור אור[ואולי הגיחה]עם נביא בעירו-לא פחות,למה לא שמש העמים, נזר הבריאה...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
רפי ..לפי השם אתה פרענק פערך.
  שמאמין לכל דבר   8/03/14 12:49
אתה כנראה מאותו סוג של פרענקים ימנים שתמיד מחפשים אשכנזים לבנים כמו מילשטיין שיגידו להם מה לעשות ..
כתוב תגובה ל- שמאמין לכל דבר
לאדום-העורף צאצא הקוזאקים...
  קורא אנין   8/03/14 15:27
קבל שיחרור מהעם היהודי שעליו התעלקת...ושוב נא למקורותיך הקוזאקיים, אתה חסר שם בתהלוכות גלוחי הראש. (יהודיה תמימה נאנסה באוקראינה לפני מאה שנים ע״י קוזאק...ואני צריך לקרוא לסבול מזה כשאני קורא חדשות באתר ישראלי, בארץ ישראל ?!?)
כתוב תגובה ל- קורא אנין
על ראש הפרענק פערך בוער הכובע
  נלכד ברשת   8/03/14 18:09
כתוב תגובה ל- נלכד ברשת
7
מה לגבי הפטרו-דולר?
  נצר יואב   7/03/14 21:45
אין לי שום ספק שמטרת מיוה"כ היתה לבסס את הדולר על מחיר הנפט, במקום על הזהב ששימש בתפקיד זה (מאז ברטון-וודס ביולי 1944) עד סגירת חלון הזהב ב 15 באוגוסט 1971 ע"י הנשיא ניקסון. חשד מקורי שלי הוא שבינואר 1973, במסגרת הפאריז אקורדס, לא רק הועברה ויאטנאם מארה"ב לבריה"מ, כפי שמומש בחודש מאי אותה השנה, אלא היא הוחלפה תמורת מצרים. לגבי גיוס מילואים - כל עוד לא מגיעים כוחות לתעלה, אין בכך הפרה מהותית של ההסכם עם קיסינג'ר, מה גם שלוקח מספר ימים לגייס מהתחלה ועד ליכולת מבצעית יחידתית התחלתית.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
יואב, שאלת הפטרו-דולרים
  אורי מילשטיין   8/03/14 09:58
מעניינת וסבירה אך לא חקרתי אותה. אשר למשמעות המבצעית של גיוס המילואים, מסכים בהחלט.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הזהב של ארה"ב הוא מיתוס
  חשדנית   8/03/14 20:19
הדולר אמור להיות מגובה במטילי זהב שנמצאים בכספת הענקית במצודת פורט נוקס, בקנטקי, ארה"ב. דא עקא שאין שם זהב בכלל. הכל נגנב ע"י בעלי ההון השולטים מאחורי הקלעים במימשל האמריקאי. הזהב של המימשל האמריקאי הוא מיתוס בדיוק כמו גיזת הזהב של יאסון. אולי פעם היה אבל כבר לא קיים יותר...
גם בכספות של הפדרל ריזרב אין זהב. זאת הסיבה שהפדרל ריזרב לא יכול להחזיר לגרמניה את 300 טון הזהב שלה שנשמר לכאורה בכספות של הבנק, למרות שהיא דורשת שיחזיר לה. הבנק טוען שיש לו יותר מ-5000 טון זהב במרתפים, אבל אפילו 300 טון כבר אין לו להחזיר... זאת הסיבה שארה"ב נאלצת להפוך את הנפט והגז הטבעי - לזהב החדש...
עוד פרטים כאן:
kalkala-amitit.blogspot.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
האמת המרה
  גיל חמד   7/03/14 21:51
אילו התיימרתי להיות הסטוריון /חוקר צבאי ,כפי שעושה זאת ד״ר מילשטיין,הייתי אומר זאת כך: גולדה ובעיקר דיין ,בלחץ של ניקסון וקיסינג״ר מטעמו,הייו נכונים לנהל מו״מ עם סאדת במסגרתו יוחזרו מרבית שטחי סיני תמורת הסדר אי לוחמה ארוך טווח(על שלום הם לא חלמו).אלא שהם חששו מגורם אחד-ממנחם בגין שיישתלח בהם כפי שהיטיב תמיד לעשות ,ויאשים אותם בבגידה בערכי היהדות ובוויתור פושע על שטחי מולדת.ובמיוחד היה לחששם זה הקשר פוליטי מידי ,שכן הבחירות היו בפתח.לפיכך, הם עשו הכל כדי למשוך זמן עד לאחר הבחירות למגינת ליבו של קיסינג״ר ,שנאלץ לשתף איתם פעולה ולחזור ״ולמשוך באף״ את שליחו המיוחד של סאדאת איסמאיל.(וראו בענין זה בסיפרו של קיסינג׳ר).ניתן לומר,שאילמלא חששם זה שהיה פוליטי בעיקרו ,לא היתה כלל פורצת מלחמת יוה״כ.האם ניתן לגזור מכאן שבגין הוא זה שאשם בעצם בכך מלחמת יוה״כ לא נמנעה על כל השלכותיה הנוראות? לא הייתי מרחיק לכת עד כדי כך ,אבל אילו הייתי ד״ר מילשטיין ,ואני לא- הייתי אומר שאין לפסול זאת. ההסיטוריה לעיתים מתעתעת בכולנו, ווכידוע מי שהחזיר לסאדאת את כל סיני עד הגרגר האחרון ואף הרס ישובים ישראליים וגירש את יושביהם היה בגין בסיוע שר החוץ שלו -משה דיין... 
כתוב תגובה ל- גיל חמד
סאדאת בכוונה לא חיכה לבחירות
  כי רצה להכריע   7/03/14 23:48
כתוב תגובה ל- כי רצה להכריע
סאדאת היה זקוק למלחמה
  לא לסיני   8/03/14 09:48
כתוב תגובה ל- לא לסיני
התפקיד שמילא משה דיין בהחזרת
  אורי מילשטיין   8/03/14 06:43
כל סיני למצרים בממשלת בגין מחזק את השערת הקונספירציה לגבי המלחמה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
האמת המרה ב׳
  גיל חמד   8/03/14 11:08
מי שהחזיר את כל סיני עד הגרגר האחרון תוך עקירת ישובים ומתיישבים יהודיים,ובתוך כך הפך את הניצחון הצבאי שהושג בקושי רב ובמחיר כלכך יקר לכישלון מדיני קולוסאלי -היה בגין ולא דיין.אילו הייתי ד״ר מלשטיין -ואני לא,הייתי מנסה להתמודד עם העובדות הקשות האלה ולא מנסה להדחיק את העניין ע״י המצאת תיאוריות מופרכות שלא מחזיקות מים ושהן משום לעג לאינטלגנצייה.ד״ר מילשטיין כלכך להוט לחפות על בגין,ולבסס את התיאוריות המופרכות שלו,עד שהוא פוטר בעקביות את אמ״ן ובמיוחד את מי שעמד בראשו מאחריות למחדל המודעיני הנורא שהוא הוא הגורם הישיר והברור להתנהלות השאננה ערב המלחמה ובמידה מכרעת לתוצאותיה הקשות.בשעה שנפתחה המלחמה בפועל עוד גרס ראש אמ״ן שהסבירות לה היא נמוכה....
כתוב תגובה ל- גיל חמד
9
לא ביוזמת אוייבינו המוסלמים
  יוסי אגמון   8/03/14 01:56
מלחמת יום-הכיפורים, לא-קרתה ביוזמת האויבים המוסלמים : facebook.com
כתוב תגובה ל- יוסי אגמון
10
חסר הסבר ההשתקה
  יואל קורנבלום   8/03/14 06:42
הכל הוסתר מהציבור. העיתונות עם כל הגוונים הפוליטיים לא ידעה דבר. כלומר היתה כאן השתקה מכוונת. גם אם מקבלים כל מיני השערות כפי שמובא בכתבה זה עדיין לא מסביר מדוע הכל הושתק? בסופו של דבר האויב היה בשער ואיך זה שזה לא פורסם? איך זה שהעיתונות לא ידעה על כך? איך זה שדבר לא דלף?

ברור הוא שהדרג המדיני ידע מה שהציבור יכול לעשות. יש לדרג המדיני את הדוגמא של תקופת ההמתנה שלפני מלחמת ששת הימים. באותו זמן האויב נכנס לסיני בתופים ובחצוצרות וכולם ידעו מה יכול לקרות וגם הציבור ידע ודרש פעולה. מכיוון שהציבור דרש פעולה היתה פעולה.

לכן אם הדרג המדיני רצה לתת לאויב להתקיף מסיבות כלשהן היה על הדרג המדיני להשתיק את התעצמות האויב על הגבול כדי שהציבור לא ילחץ ויגרום לדרג המדיני להורות על התקפת מנע בדיוק כפי שזה קרה במלחמת ששת הימים.

לכן ברור הוא שהדרג המדיני יחד עם צמרת צה"ל פשוט בגדו באזרחי מדינת ישראל. לאחר כל זה הדרג המדיני וצמרת צה"ל המציאו את כל סיפורי המודיעין והמרגלים השונים במטרה להסיט את הדיון מנושא השתקת התעצמות האויב ומבגידת הדרג המדיני באזרחי מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
עיתונות מגוייסת
  אורי מילשטיין   8/03/14 09:41
ב-1973 לא הייתה בישראל עיתונות חופשית וגם היום כמעט שאין. רוב העיתונאים משרתים את המערכת ולכן ניתן היה להשתיק את המידע על המלחמה הממשמשת והבאה. אותם דברים אמורים לגבי האקדמיה ו"אנשי הרוח". לכל האחרים בין כה אין זכות דיבור במדינה הדמוקרטית שלנו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ואתה לא היית מגוייס?
  אלפרדו ב'   8/03/14 10:44
הרי היית הפודל של שרון ורפול. למה לא נשמע קולך?? אפילו לא ציוץ קטנטן. בקיצור חכם לאחר מעשה=חכם בלילה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אל תזלזל במילשטיין ..אצל רפול
  הוא היה רב-טוראי   8/03/14 13:15
כתוב תגובה ל- הוא היה רב-טוראי
11
מה עם סוריה?
  חייםק'ה   8/03/14 10:47
האם סוריה היתה שותפה לקונספירציה? מי היו הנציגים הסוריים? מה הם אמרו לקיסינג'ר? אם הם לא השתתפו אז למה הם פתחו במלחמה? האם יש לקופרניקוס וראומה מה להגיד בעניין? אולי לאשכנזי? אולי לקורנכלום? סוריה משוועת לתשומת לב.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
הנציגים הרוסים בפאריז
  נצר יואב   8/03/14 10:56
חיימק'ה: השאלה שלך מצוינת. תקרא תשובה 10 שלי לעיל. כל המלחמה ומשבר הנפט המתוזמר מהמערב שלאחריה, תואמו מראש בינואר 1973 בפאריס במסגרת הסכם (אקורדס) בין ארה"ב לבין ברית-המועצות (אותה היא הקימה ובנתה דרך שיף, ורבורג, ארמנד האמר, הנרי פורד והמהנדס וולטר כריסטי) להחליף ביניהן את ויאטנם במצרים, כאשר רוקפלר מקבל את שדות הנפט בים סין הדרומית (חופי ויאטנם). ע"ע פרק NATO isn't innocent בקישור הטרי [הזה] בנושא נאטו ואוקראינה.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
מקומם של הסורים
  אורי מילשטיין   8/03/14 12:45
בפרקים הבאים אביא את גרסת שגריר ברית המועצות במצרים הטוען שהקונספירציה בין ישראל-מצרים- ארה"ב נועדה גם לפגוע בסוריה. אביא גם הסברים חלופיים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
סתירות חסרות-פשר ומופרכות
  משה, עורך-דין   8/03/14 10:51
זהו פרק נוסף בשרשרת המאמרים, שבהם מנסה מילשטיין לשכנע את הקורא כי מנהיגי ישראל, גולדה ודיין, רקחו קנוניה עם קיסינג'ר וסאדאת לתת למצרים "ניצחון קטן". הסיפור הארכני, ששובצו בו גם קטעי רכילות ללא ציון מקור, מבהיר לכל בר-דעת כי אין בידו ראיה להשערה פנטסטית זו, ולכן צריך למלא את המקום הריק. לדוגמה: סיפורו כי בפגישת גולדה-חוסיין בגלילות, שהועברה למסך בחדר סמוך, צפו חמישה "קצינים ואנשי המוסד", שרובם, במקום להתעניין בנאמר בין שני המנהיגים, עסקו בעיקר בזלילה. מי פתי ויאמין בכך?. פגישה זו כשלעצמה היתה חיזיון נדיר ומסקרן ביותר, גם אם קדמו לה פגישות אחרות. יתכן שהיה שם שולחן ועליו תקרובת, אך הטענה כי זה היה עיקר עיסוקם של היושבים בחדר, שזומנו לשם כי תוכן הפגישה היה במרכז תפקידיהם באמ"ן ובמוסד, אינה אלא הבל רכילותי ולא אמין, שלא צוין מקורו. בתיאור פגישת גולדה עם וילי ברנדט, כותב מילשטיין כי גולדה מסרה דיווח על פעילות דיין. מה היתה אותה פעילות – הקורא אינו יודע, כי מילטיין אינו מפרט, למרות שלכאורה יש בכך עניין לנוכח מטרת הפרק. מילשטיין כותב כי לאחר אותה פגישה שאלה גולדה את דיין מה דעתו, והוא שיקר לה באמרו כי צה"ל כבר יודע על מהלכי המצרים והסורים וכי אין ביניהם תיאום למלחמה. לטענת מילשטיין, המחדל המודיעיני הזה, של אי-ידיעה על פגישת חוסיין עם סאדאת ואסד במצרים, היה חייב להדליק אצל דיין נורה אדומה בדבר מלחמה קרובה. לא ברור לי הגיון טענה זו, שכן אי-ידיעת המודיעין על פגישת מנהיגים אינה מהווה אות למלחמה אלא לכך שחייבים לשפר את המודיעין. אך דברים אלה מהווים הקדמה לשורת עובדות שמילשטיין כותב על דיין, אשר "לא זלזל בהתראת חוסיין", הודאג ו"לא היה רגוע" בשל המידע שהגיע לידיו, ולכן כינס פגישה לדיון במידע, נסע לפיקוד הצפון בניגוד לדעת הרמטכ"ל ותיאם שם תגבור הכוחות עם אלוף הפיקוד. באותו כינוס שיזם דיין, נשמעו לטענת מילשטיין דברי הרגעה למרות דאגת דיין, ולכן – לטענת מילשטיין – הפער שבין דאגתו של דיין ובין הרוגע באותו כינוס מחייב לשקול את השערת הקונספירציה. אך לטענה זו אין שחר ויסוד. אילו היתה אמת בהשערת הקונספירציה, לא היה דיין מודאג כלל וכלל . הוא היה מבין כי כל המהלכים המצריים והסוריים מכוונים לפתיחת אותה מלחמה, שהיה עליו לדעת עליה ואף להשתתף בייזומה "כדי להעניק למצרים ניצחון קטן" (על חלקם של הסורים באותו "ניצחון קטן" לא מצאתי אף מילה אחת אצל מילשטיין). מדוע צריך דיין לדאוג ואף לפעול לתגבור הכוחות, אם הוא יודע כי צפויה מלחמה?. מאחר שאנו יודעים כי דיין היה איש מעשי מאוד, חכם ופיקח ואף ערמומי, לא יתכן כי איש כזה היה מסכים להענקת "ניצחון קטן" למצרים בלא שתואם עימו מראש תאריך המלחמה, וגם האיש המעשי והחכם שבצד השני – אנואר סאדאת – לא היה מסכים להשארת העניין ללא תיאום, מחשש פן כניסת כוח מצרי במפתיע לגזרה צה"לית תביא לחיסולו במקום לנצחונו. לפיכך, אין שום הגיון בטענת מילשטיין כי דיין הימר, וטעה בהימורו, כי סאדאת לא יתקוף לפני הבחירות. הימור זה כשלעצמו מהווה ראיה ניצחת לכך שדיין לא השתתף בשום קנוניה עם האויב המצרי, שכן קנוניה כזו היתה מייתרת כל הימור וניחוש. נוסף לכך, מחשבותיו של קיסינג'ר על אודות אי-יכולתה של מצרים להכתיב תנאים לישראל בעקבות נצחונה של זו במלחמת ששת הימים, ועל אודות ההכרח העומד בפני מצרים לפעול בכוח אם ברצונה לשנות את המאזן הזה, לא היו תגלית סודית וחשאית אלא תובנה שרבים מאוד בעולם חלקו עימו. גם אם "חשף" קיסינג'ר תובנה זו בשיחתו עם איסמעיל, לא היתה בכך קנוני
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
זלילה במקום הקשבה
  אורי מילשטיין   8/03/14 12:36
נניח משה, שאנשי אמ"ן והמוסד במקום להאזין לשיחת גולדה-חוסיין בילו בחדר התקרובות הסמוך, האם אין בכך מידע רלבנטי על תפקודם של אותם אנשים ועל האופן שבו הם הבינו או לא הבינו את נושאי השיחה בחדר הסמוך? השאלה משה איננה, לעניות דעתי, אם מדובר ברכילות, אלא אם המידע על התנהגותם מבוסס!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תשובה לאורי מילשטיין
  משה, עורך-דין   8/03/14 18:42
לא ביססת את טענתך בדבר ה"זלילה", בניגוד לטענות אחרות שטרחת להציג את המקורות להן (אין לי הזמן לבדוק את המקורות הללו). לי קשה מאוד להאמין בכך, לא בשל אמון לא-מוגבל בחוכמתם או בטפשותם של קצינים כלשהם, אלא משום שהמעמד היה מסקרן ואולי גורלי, ואלה שההקשבה לו היתה בתחום תפקידיהם לא היו מחמיצים אף מילה מהנאמר בו.

אך נניח שאכן, אנשי אמ"ן והמוסד עסקו בזלילה במקום להקשיב לדיחת גולדה וחוסיין. אין לכך קשר כלשהו להשערת הקונספירציה, אלא רק לאופן תפקודם של שירותי המודיעין שלנו, ולמשמעת העבודה של המשרתים בו. בשל כך, הסיפור הזה נראה לי כלא-רלוונטי וכשייך לתחום הרכילות. אם דיין קשר קנוניה עם ארה"ב ומצרים, לתת למצרים ניצחון קטן, לא היה לכך שום קשר להקשבתם של קציני המודיעין לשיחת המנהיגים גולדה וחוסיין.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
עו'ד משה.מדוע לבזבז זמן וויכוח
  על שקרים ????   8/03/14 13:02
צריך להתייחס רק למי שכותב את השקרים ומדוע ...תנסה לחשוף מי כתב את פרקי החיים של מילשטיין בוויקיפדיה ,ולנסות להתאימם למציאות !!
כתוב תגובה ל- על שקרים ????
אדיוט!
  אור אור   8/03/14 14:53
כתוב תגובה ל- אור אור
לא יפה לקלל את מילשטיין
  הסליקר מיגור   8/03/14 17:12
ולקרוא לו אידיוט. אור אור תתבייש\י ,אורי הוא בן משפחתך וחוץ מזה לא מקובל ללעוג לאנשים עם פגם מנטלי- נפשי. נא להתנצל.
כתוב תגובה ל- הסליקר מיגור
שקימיסט מיגעור
  דן דן   8/03/14 17:30
האדיוט היחיד פה הוא אתה, אז במטוטא ממך.
כתוב תגובה ל- דן דן
אור..אידיוט תקרא לאבא שלך שאהב
  לשחק במחטים   8/03/14 18:27
אני מכיר טפשים כאלה כניראה כמו אבא שלך שאוהבים לשחק במחטים בזמן השימוש בקנדומים .
כתוב תגובה ל- לשחק במחטים
משה מה עם השתקה
  יואל קורנבלום   8/03/14 18:49
של אמצעי התקשורת? האם זה מראה לך שנעשה כאן משהו בניגוד לטובת הציבור? לא משנה אם אכלו או שתו או ראו סרטים מצויירים. אלה הם פרטים שמסיטים את הדיון מהעיקר בדיוק כמו כל סיפורי המודיעין והמרגלים שבאו לתרץ את הבגידה באזרחי מדינת ישראל ולהסיט את הדיון מבגידת הדרג המדיני וצמרת צה"ל באזרחי מדינת ישראל. אני מניח שברור לך שהיתה השתקה של אמצעי התקשורת בעניין התעצמות האויב על הגבול ולכן לא היה לחץ ציבורי לתגובת מנע. זאת עובדה שאין עליה עוררין. ההשתקה לא נחקרה. לא יודעים אם זאת היתה עיתונות מגוייסת או צנזורה או משהוא אחר. צריך להתחיל מההשתקה כי זאת העובדה הברורה. כשמתחילים לשאול יתחילו להתברר כל מיני דברים אחרים ויעלו נושאים חדשים ואז כמובן תבוא השאלה הגדולה מדוע הציבור לא ידע דבר? מה הסיבה לזה? לדעתי הדרג המדיני וצמרת צה"ל פחדו מלחץ ציבורי שידרוש מהם לבצע כל מיני דברים בניגוד לתכנית הבגידה שלהם.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
13
סקופ ענק !!! שעוד לא קראתם
  חשדנית   8/03/14 12:50
בשום מקום אחר....
שמתם לב שהעולם נמצא במרקחת מהפיכות ב-3 השנים האחרונות ?
זה לא מקרה כמובן. אין שום מקרה. הכל מתוכנן מראש. כל ההפיכות הללו נעשו ונעשים בתיכנון ובמימון אמריקאי. את זה כבר כולם יודעים. כל מהפיכות 'האביב הערבי' תוכננו בארה"ב והוצאו לפועל באמצעות סוכני CIA, האינטרנט, והכסף האמריקאי.

מה שאתם לא יודעים זה הסיבה ! מה הסיבה לכל האירועים הללו בזמן האחרון ?
זהו, שזאת התעלומה שתכף תיחשף:

ארה"ב נמצאת בזמן הדימדומים. הימים הטובים שלה מאחוריה. ארה"ב הולכת לפשוט רגל ולאבד את ההגמוניה והשליטה בעולם. היא כבר לא תהיה השוטר העולמי, לכל היותר הם יכולים רק לדבר.

את זה ארה"ב מנסה למנוע בכל הכוח שנשאר לה. היא מנסה להחזיק את המושכות ואת השלטון בכל האמצעים שעומדים לרשותה.

ואיך עושים את זה ?
משתלטים על כל מקורות הנפט בעולם. זה התחיל בעיראק, לוב, וממשיך לכל מדינות ערב. כדי להשיג את המטרה הזאת ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמים העולמית. הם יעזרו לה להשתלט על כל מקורות הנפט, ובתמורה - ארה"ב תקדם אותם לשליטה בכל אותן מקומות.
כרגע התוכנית הזאת מקרטעת אם כי הצליחה בלוב ובעיראק. המערב שולט בכל בארות הנפט בארצות האלה.
כעת ארה"ב מנסה להשתלט על הנפט של וונצואלה. אחרי שרצחו את צ'אבז (במסווה של מחלת סרטן) הם מנסים כעת לעורר מהומות והפיכות גם שם. גם באוקראינה ובקיצור כל המהפיכות שיש כיום בעולם הם מעשי ידי ארה"ב.

ועכשיו תשאלו - אז למה דווקא עכשיו ?
זהו, שהתשובה היא - סין. סין הולכת להיות המעצמה הבאה וארה"ב מנסה למנוע את זה. סין זקוקה לנפט העולמי וארה"ב מנסה להיות מונופול בתחום הנפט כדי שסין תזדקק לה ולא תצא נגדה.
זאת הסיבה שסין ורוסיה לא מאפשרות לארה"ב לסיים את המהלך של האביב הערבי - בסוריה ובשאר המדינות.

ויש עוד משהו רצינית - סין הולכת להחליף את הדולר כמטבע הבינלאומי החדש. המטבע החדש יהיה רנמינבי (RMB) מטבע שנתמך בזהב. סין אוספת כרגע את כל הזהב שהיא יכולה לשים עליו יד, כחלק מהתכנית לקבוע את המטבע שלה כמטבע עולמי.
ברגע שזה יקרה - ארה"ב תקרוס מיידית !!! היות וארה"ב חיה כעת רק על זה שהדולר שלה הוא בינלאומי והיא מדפיסה אותו כמו משוגעת במיליארדים, באמצעות הפדרל ריזרב. זאת ההזדמנות האחרונה שלה ליהנות מהדולר וארה"ב מנצלת את זה עד הסוף....המר שלה.

המלך (ארה"ב) מת ! יחי המלך החדש (סין ופוטין) !!

ואם יש לכם דולרים או נכסים בארה"ב מהר מהר תתפטרו מהם עוד מעט הם לא יהיו שווים פרוטה !
עוד פרטים כאן:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית ..מה זה שייך לשקרים
  של ד.ר מילשטיין ?   8/03/14 13:07
כתוב תגובה ל- של ד.ר מילשטיין ?
לא הבנת ? האמריקאים אלופים
  חשדנית   8/03/14 14:06
במניפולציות וקונספירציות. מלחמת יום כיפור לא הייתה הקונספירציה הראשונה והאחרונה שלהם. 'האביב הערבי' הוא קונספירציה אמריקאית להשתלטות על הנפט הערבי, כמו שיום כיפור הייתה קונספירציה אמריקאית להתקרבות למנהיגת העולם הערבי דאז, מצרים... שום דבר לא השתנה ! ארה"ב מחפשת שליטה אבסולוטית על כל הממשלות ועל כל משאבי כדור הארץ ואת זה היא עושה כל הזמן - באמצעות קונספירציות !
אגב, כל הנושא של 'התחממות כדור הארץ' גם הוא קונספירציה אמריקאית. המועמד לשעבר לנשיאות ארה"ב, אל גור, הריץ אותה בלי בושה ואפילו קיבל על זה פרס נובל.... חחח כמובן שהיה לזה מניע נסתר - לאלץ את סין (גם הודו ורוסיה) להפסיק את התעצמותן. ארה"ב פחדה מהכוח העולה שלהן. ניסו לחוקק חוקים בינלאומיים שיצמצמו את השימוש בנפט. סין היא הצרכנית הגדולה ביותר בעולם של נפט היות והיא גם היצרנית הגדולה ביותר בעולם כיום, ולכן ניסו להגביל אותה. אין לזה שום קשר לאקלים כדור הארץ... סין הבינה את זה בזמן ולכן סירבה לחתום על האמנה לצימצום התעשייה שלה וגם פרצה למחשבי היחידה לחקר האקלים באוניברסיטת מזרח אנגליה, והצליחה לגלות את השקרים שמאחורי ה'מחקרים' והפירסומים הכביכול מדעיים על כל הנושא הזה, ובכך נגמרה הבדיחה של 'התחממות כדור הארץ'...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
ומה עם השינויים האקלימים
  הקיצוניים?   8/03/14 14:40
כתוב תגובה ל- הקיצוניים?
כתמי-השמש מכתיבים את האקלים:
  נצר יואב   8/03/14 17:41
להלן בקישור [הזה] סרטון מעולה בנושא השפעת כתמי-שמש על האקלים בכדוה"א. זהו קשר הנמדד כבר מאות שנים ומבוסס על מעבר אנרגיה אלקטרו-מגנטית מהשדה האלקטרו-מגנטי של השמש לזה של כדוה"א.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
שינויים אקלימיים קיצוניים
  חשדנית   8/03/14 18:00
היו ויהיו כל הזמן. אין קשר לפעילות בני האדם שהיא זניחה לגמרי בהקשר לאקלים. עובדה - עידן הקרח שבעקבותיו נעלמו כל הדינוזאורים לא נגרם בגלל פעילות בני האדם, שבכלל לא היו קיימים אז... כמו בהיסטוריה גם האקלים מגיע בגלים. פעם חם פעם קר ולפעמים שינויים קיצוניים. וזה קשור לאלמנטים בחלל החיצון (שמש, ירח וכד) ובתנועה של כדור הארץ סביבם. לדוגמא - מדבר הסהרה היה לפני מיליוני שנים ימה ענקית עם לווייתנים (נתגלו מאובנים שלהם) עד שהגיע עידן חם באופן קיצוני וייבש את כל הימה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
אילומיניטי,כבר אמרנו?
  פלא יועץ   11/03/14 10:58
בילדרברג קלאב,כבר אמרנו? גרוב קלאב,כבר אמרנו? קלאב דה רום, כבר אמרנו? המועצה לקשרי חוץ בארה"ב,כבר אמרנו? כל מי שרוצה להבין איך מתנהלים העניינים באמת מאחורי מסך העשן התקשורתי שיתחיל לחקור את האירגונים הללו ואז יתחיל להבין את גודל הקונפירציה המתנהלת כל העת ע"י.מומלץ לראות ב"וואלה ווד" את הסרט "העיסקה" [דה דיל] אולי יתבהרו לכמה אנשים אי אלו דברים.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
איך עושים מהפיכות ?
  חשדנית   8/03/14 13:38
זה תחום כל כך גדול שאפשר לעשות על זה דוקטורט !
בכל אופן, מה שצריך בשביל מהפיכות זה:

1. תקשורת מגוייסת ואוהדת. עיתונים ועיתונאים בכל העולם המשתפים פעולה עם בעלי העניין. רובם לא מבינים במה הם מעורבים...חחח
3. ידוענים מובילים - אנשי אקדמיה, משפט, מימשל, צבא, אפילו זמרים ושחקנים שמגוייסים לטובת העניין (רובם לא מבינים מה המטרה הסופית)
2. גישה חופשית לאינטרנט
3. סוכנים מובילים - סוכני CIA
4. מימון חופשי בדולרים ירקרקים...
5. אידיוטים שימושיים.
לוקחים מספר מצומצם של אנרכיסטים סמולנים, ומעבירים להם קורסים על איך לעשות מהפיכות, ואיך למשוך את הקהל...דרושים מעט מאד כאלה, אולי 100, כדי להרים מהפיכה עם מאות אלפים. זוכרים את הפגנות 'צדק חברתי' מלפני שנתיים ? אז על אותו עיקרון. סתיו שפיר ודפני ליף היו המובילות של המהפיכה ועשו את זה עם עוד מעט מאד פעילים. בכל אופן הם הצליחו להשיג 300,000 אלף מפגינים להפגנה אחת, אידיוטים שימושיים שלא הבינו באמת על מה הם מפגינים ומה קורה מאחורי הקלעים של ה'מהפיכה'). כצפוי, המהפיכה שלהם לא השיגה 'צדק חברתי' כי מלכתחילה זה לא היה האישו. העניין היה לאיים על שלטונו של נתניהו והימין.

ועכשיו - איך מונעים מהפיכות ?
1. חושפים בתקשורת (אלה שנשארו חופשיים לדווח) את האמת שמאחוריהן ומי מריץ אותן ולמה...
2. סוגרים אמצעי תקשורת עוינים
3. מעמידים לדין סוכנים אמריקניים ואחרי זה מגרשים אותם מהמדינה
4. סוגרים את ברז הכסף של המימון האמריקאי/איחוד אירופי...
5. מחפשים מעצמה חדשה שניתן להישען עליה

ומי כבר התחיל לעשות את זה ?
1. מצרים של סיסי. אחד לאחד, מצריים כבר עשתה את כל חמשת המהלכים האלה, והצליחה להדוף את ארה"ב והאחים המוסלמים מהשלטון. האם זה יכול להחזיק מעמד ? ימים יגידו...
2. מדינות המפרץ, בראשן סעודיה. בנובמבר האחרון הובילה סעודיה לחתימה של ברית מדינות המפרץ (GCC) על החלטה נגד ארה"ב ונגד הסוכנים שלה שמקדמים את המהפיכות.
ההחלטה אומרת כך:
" אין לתמוך באף גורם שמאיים על היציבות ועל הביטחון של GCC באמצעות מהלכים ביטחוניים או באמצעות השפעה פוליטית, כמו גם איסור תמיכה בכל צורה שהיא כולל כלי תקשורת עוינים".
רק קטאר לא מסכימה עדיין לחתום על זה...חברת התקשורת של קטאר, אל ג'זירה, היא המובילה העיקרית בתמיכה באחים המוסלמים. קטאר הצטרפת לארדואן מתורכיה ואובמבה מארה"ב בתכנית שלהם להעלות את האחים המוסלמים לשלטון בכל מדינות ערב... קטאר עדיין לא מבינה שבכך היא כורה לעצמה בור שבו גם היא תיפול וכל מדינות המפרץ ביחד אתה !!!
להצטרף לארה"ב זה כמו לכרות ברית עם ה-ש-ט-ן !!! ומי כמונו בישראל יודעים את זה.
3. ועכשיו רוסיה מתחילה לפעול בכיוון הזה, במהפיכה הטרייה באוקראינה...

ועוד פרטים כאן:
rotter.net

כתוב תגובה ל- חשדנית
גז-טיבעי - המשאב החשוב ביותר
  יוסי אגמון   8/03/14 17:55
בהמשך לתגובתך..., כדאי להסביר גם על המשאב החשוב ביותר בעולם כרגע - גז-טיבעי: אובמה ומימשלו, ייזמו ליכאורה גם את מלחמת סוריה (הכניסו את אירגון על-קאידה לסוריה ותומכים בלוחמיו...!)..., כדי להחליף את מישטרו של הנשיא-אסד (חברו של פוטין ורוסיה) - עם ממשלת-בובות, שתאפשר לסעודיה ובחריין (שותפות עם ארה'ב), להניח על אדמת סוריה, צינור גז-טיבעי, שיגיע דרך טורקיה אל אירופה, כדי לשבור את המונופול הרוסי באספקת רוב הגז-הטיבעי לאירופה..., אשר את תוצאותיו אנו מתחילים לראות כעת באוקראינה...! נהנתניהו נפגש לאחרונה עם אובמה, כדי ליכאורה - לסגור את עיסקת העברת הגז-הטבעי של ישראל לאירופה, כי הגז-העיבעי של ישראל, הפך למשאב החשוב ביותר בעולם כרגע...! צריך מאד לקוות, שהפעם לא-שולבה בעיסקת הגז הזאת - הצעת שוחד-אישי לנהנתניהו..., כדי שמדינת ישראל תקבל את כל הכסף עבור הגז-הטבעי הישראלי, היקר יותר מכסף - לארה'ב כעת...!
כתוב תגובה ל- יוסי אגמון
צודק, ועוד פרטים על הגז:
  חשדנית   8/03/14 18:31
הכוונה הייתה להעביר את הגז הטבעי של ישראל מקידוח תמר עד לתורכיה, דרך צינור הגז הערבי, שעד לפני כשנתיים הוביל גז טבעי בכיוון ההפוך - ממצרים לישראל וגם לירדן ולסוריה.
השינוי שקרה הוא כזה - ארה"ב ואירופה דוחפים להעביר את הגז הישראלי דרך צינור הגז הערבי עד לתורכיה ומשם למדינות אירופה ובכך לשבור את המונופול של הגז הרוסי (דרך חברת גזפרום) שהיום תופס את אירופה בגרון. אם רוסיה תרצה לאיים על גרמניה-מספיק שהיא תסגור את הברז של הגז לשעה אחת כדי שגרמניה תרד על הברכיים... כידוע לגרמניה אין גז טבעי ואין עתודות נפט וגם לא כורים אטומיים להספקת חשמל. הכל שם עובד על הגז הרוסי...

וזאת הסיבה שישראל כבר העבירה את הגז שלה בצינור תת ימי מאסדת הקידוח תמר מול חופי חיפה עד לאסדה מול חופי אשקלון, משם אמור הגז להתחבר אל הצינור הערבי באל-עריש. החיבור בין הצינור הערבי באל-עריש לצינורות הגז באשקלון כבר קיים היות וקודם לכן עבר הגז ממצרים אלינו באותם הצינורות, בהתאם להסכם עם חברת EMG, שאחד השותפים בה היה יוסי מימן (מבעלי ערוץ 10 וסוכן מוסד לשעבר. לפני שעלה לישראל עבד בחברת הנפט אקסון מוביל...).

עוד פרטים על צינור הגז הערבי כאן:
he.wikipedia.org

בקיצור, היה להם דחוף מאוד לכבוש את סוריה כדי להשתלט על מעבר הגז לאירופה, שלא דרך חברת הגז הרוסית גזפרום. כידוע, גזפרום הייתה אמורה להיות המרוויחה העיקרית מהסיפור... היא גם הייתה אמורה לבנות את צינור הגז מסוריה לתורכיה.
כל זה עניין של כסף משאבים שליטה ומגלומניות - של מי ששולטים מאחורי הקלעים בארה"ב והאיחוד האירופי. השליטה על סוריה הייתה מחוייבת וזאת הסיבה שארה"ב רצתה להחליף את השלטון שם בשלטון של האחים המוסלמים, שעמם כרתה ברית...

עוד צעד לקראת השתלטות על כל משאבי האנרגיה של העולם, בדיוק כמו שעשה מורגן לשוק הפלדה כשהפך למונופול עולמי.
עוד פרטים על התרגיל הזה:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
מיקבץ הזיות מופרכות
  אלפרדו ב'   8/03/14 13:22
זאת התוצאה של 40 שנות מחקר??אין שום חידוש , אין שום הוכחה, חומר ממוחזר ולעוס ,תת- רמה. מילשטיין הגיע לשפל המדרגה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
15
רכשתי לבטוב במיוחד לקרוא את
  מילשטיין.בשרותים   8/03/14 18:21
בימים אלה כאשר עיתון "מעריב" כניראה יסגר ...רכשתי במיוחד מחשב-נישא כדי שאוכל לקרוא את "מחקריו" וספריו האבודים של מילשטיין שמופיעים רק באתר של יואב יצחק - בשרותים .
כתוב תגובה ל- מילשטיין.בשרותים
16
קצת פתיחות לא תזיק לאף אחד
  מגיב ותיק   8/03/14 20:13
ונא לשים לב, הפרקים של מילשטיין מדברים על "השערת" קונספירציה ולא על קונספירציה כעובדה.
ואקדים ואומר, לי קשה להאמין בקונספירציה ואני מפרש את השאלות והתמיהות והחשדות כביטוי או כניסיון לוגי להסביר בדרך אחרת את עוצמת הטימטום שאחזה במנהגים המדיניים והצבאיים של מדינת ישראל ישראל.
אני עצמי שירתתי במלחמה ביחידה מיוחדת מאוד של חה"א בקדמת סיני, יצאנו את המלחמה עם תחושת בגידה עצומה, עם שאלות מכאן ועד קהיר והקריה בת"א , אנו חשנו כי המלחמה בפתח חודשים לפני שפרצה, לא הבנו לחלוטין את שמתרחש בימים שממש טרם המלחמה בעיקר כאשר עמית שלי מיחידת המודיעין הקרובה לי ספר לי על מלחמה שהולכת לפרוץ ואכן פרצה, בעיקר כשהמפקד האיזורי שלי כינס אותנו ערב יום כיפור ואמר – מחר תפרוץ מלחמה ושלח אותנו ליחידותנו.
לא הבנו את האין צה"ל וריקנות החזית בימים שלפני המלחמה, התימהון והרצון לדעת הביאו אותי לכך מאז המלחמה לא היה מסמך בנוגע למלחמה שלא קראתי, אישית שמעתי את אלוף בני פלד לאחר המלחמה מודה באכזבתו הגמורה מהיושר של הדרג המדיני .
ואם אלוף פלד שהיה מוערך כל כך מפקפק ביושרם של הממונים עליו, אחרים יכולים לשאול שאלות קשות יותר.
למי שטען כי קונספירציה חייבת לשתף אלפי אנשים – לא נכון לחלוטין, כשאתה בעמדת החלטה, כל מה שצריך לעשות הוא לתקוע מקלות מדיניים במהלכים הצבאיים הנדרשים לסכל הצלחה ראשונית של האויב, והריקנות כבר תעשה את שלה
מלבד עניין ההתנהלות סביב הפגישה עם חוסיין (שאולי אינה כל כך רלבנטית) כל שאר הפרטים שהביא מילשטיין מסתדרים בפאזל די יפה ולכן כהשערה הדברים יכולים להילקח בחשבון.
לטענתי,לאור תחושת הבגידה העצומה שחשנו, לגיטימי לשאול, לגיטימי לפקפק, לגיטימי לחקור.
שוב, לי כאחד שהיה בשטח, קשה מאוד להאמין בקונספירציה ואני מפרש את הדברים כניסיון די טבעי להסביר באופן אחר את את עוצמת הטימטום שאחזה במנהיגנו באוקטובר 73.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומה עשית אתה וחבריך במודיעין ?
  אלפרדו ב'   8/03/14 20:30
התבטלתם בפני השררה-אדון מגיב ותיק, שיקשקתם..שיחקתם פינג-פונג כיס..חכם לאחר מעשה.ומה עשה מילשטיין הגאון?.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
לאדון אלפרדו ב
  מגיב ותיק   8/03/14 22:00
יש לי מנהג ישן נושן לא להיכנס לדיונים עם אפסים גמורים, במיוחד אנשים כמוך שאפילו לא מסוגלים לקרוא טקסט כהלכה.
לכן חפש את החברים שלך תת רמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
פחדן ,חמקן עלוב
  אלפרדו ב'   8/03/14 23:18
מה עשית בספט'-אוק' 73?רבצת בין המשפתיים וקיטרת?מגיב חכם בלילה, נזכרת אחרי 40 שנים לילל?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
ק' כוללת מעטים ומשטה ברבים
  ירון זכאי 1   8/03/14 22:08
מגיב ותיק כאילו התכתב עם תגובתי באחד הפרקים הקודמים; >>1>> אם ישתפו רבים בקונספירציה, היא תיכשל בגלל עודף שותפי סוד! כל מי שטוען שצריך לשתף אלפים לא מבין דבר. כל המידע מגיע לפירמידה קטנה שאת החלטותיה יש לשבש. מודיעין אנושי לא פועל כאשר מעורבים בו רבים! >>2>> מטרת הקושרים אינה הפתעה מוחלטת. אין כזה דבר. מספיק שהמותקף אינו מגייס מילואים 'בזמן', ואינו נוקט בחלק מהאמצעים לקדם את הרעה; הוא ישלם מחיר גבוה. על פי הניסיון העבר צבאות שהופתעו לרוב הפסידו במלחמה, ועמיהם נכבשו או נלחמו שנים עד להיפוך המגמה. >>3>> יש ראיות כי אנואר סעדאת גויס כסוכן אמריקאי כבר בשנת 1966. מכאן השתלטותו על השלטון, בעזרת הרעלת הנשיא נאצ'ר. מרגע זה שיטה ברוסים בידיעה שיוציא מהם הכל, ואח"כ יתחמש מחדש בציוד אמריקני! חלק מהקשר יכול בהחלט להיות כפי שהתנהל עם חאפז איסמעיל; שיחות דיפלומטיות אודות מצבים היפותטיים, כמקובל בדיפלומטיה. זה לא ייחודי ליו"כ. טרם המלחמה מצרים קיבלה הלוואות עתק מארה"ב והבנק העולמי. סעדאת ידע שיוכל לסמוך על האמריקאים כתחליף לרוסים בהינתן תנאים מסוימים. >>4>> מי שמחפש הסכמים כמו החלפה בין ויאטנם למצרים לא יוכל להסביר מדוע הרוסים נכנסו לכוננות ביו"כ, וניסו לעזור למצרים במחיר עימות עם ארה"ב. כיצד תסבירו את הכסף הרב שהשקיעו למשל בנ"מ מצרי במצרים הגרורה שבגדה בהם. לא משקיעים במדינה שתימסר לצד השני. פרט לכך קיסינג'ר השקיע המון בדיפלומטיית הפינג פונג עם סין כדי לבודד את בריה"מ. במצב קשה לייצר התקרבות הסכמית חשאית בין ארה"ב לבריה"מ היריבות. התקרבות הדרושה להחלפת ויאטנם במצרים. חברים תבקרו עצמכם דקה לפני שאתם מעלים תיאוריות קונספירציה. הכל יתכן, אבל קונספירציה דורשת, סיבה, תוצאה, ושרשרת מעשים הגיונית הניתנת להבחנה בדיעבד! התאוריה הזו לא מחזיקה מים. הרוסים נדפקו עד העצם. אין סיבה שהיו מסכימים להיזרק בהדרגה מהמזרח התיכון מרצונם תמורת הג'ונגלים מלאי היתושים של ויאטנם!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
קונספירציה
  אביתר בן-דף   8/03/14 22:50
מילשטיין לא המציא את הרעיון, אלא הלך בנתיב שנסלל לפני הרבה שנים. למיטב ידיעתי, הראשון שכתב מאמר מדעי על כך היה ד"ר מיכאל הנדל ע"ה ואחריו שבתאי בן-דב.

השערת הקונספירציה צצה, טבעית, כיוון שכל הסבר אחר, או מקבץ מהם, אינם יכולים להסביר את האירועים. וזה נורמלי (גם לפי ההסבר של קון לגבי התפתחות הרעיונות), כי האדם מחפש משמעות והסברים לאסון כה גדול שאתרע לנו. הממסד ניסה (ודי הצליח) לספר לנו אגדות על ניצחון ישראלי, כדילמנוע חקירה. אך הציבור הבין, שאפילו ניצחון פירוס לא היה ביום הכיפורים, אלא תבוסה קשה וכואבת. ולכן, הציבור רוצה לדעת מה השתבש במערכת, שאוכלת את יושבי הארץ.

הרעיון, שעובדים עלינו, אינו נעים, אך מציאותי, והוא מסביר את ההתנגדות הרבה לקונספירציה.

בעיניי היא כלי לבחון את העובדות הנאספות ולעודד איסוף עובדות.

דרך אגב, לו הדברים היו פשוטים, לא הייתה סיבה לממסד (ישראלי, או אמריקני) להסתיר את המידע עד עתה בחמת-זעם איומה. אפילו אידיוט מושלם לא יאמין לתירוץ הקלוש של ביטחון שדה לגבי מלחמה, שהייתה לפני יותר מארבעים שנה (ואצלנו מסתירים הכל כברירת מחדל. הממסד המושחת שלנו החליט לא מזמן להגדיל את תקופת הצינון למסמכים בארכיוני המדינה מחמישים לשבעים שנה - כדי לחבל באפשרות, שהעניינים ייחקרו מחוץ למערכת)
כתוב תגובה ל- אביתר בן-דף
לא שללתי קונספירציה. נהפוך הוא
  ירון זכאי 1   9/03/14 13:34
אני חושב שתגובתי לא שללה קונספירציה. גרסתי מנסה לנער תיאוריות של מגיבים שאינן קשורות עמה, ומזיקות לחקירתה. >>1>>. התאוריה לפיה ארה"ב ובריה"מ שהיו מעצמות יריבות דאז החליפו ביניהם מדינות גרורות, מייסודו של יואב; קל מאוד לשלול זאת, כי אין שום דבר הגיוני שעבורו היו עושים זאת! שללתי זאת בתגובתי הקודמת בהרחבה. >>2>>. תאוריה אחרת שהמעצמות מעודדות 'מהפכות', וכך עשו כאן; המעצמות אוהבות 'הפיכות'! כלומר; 'הפיכה' היא קשר מתוכנן שבו שרות ביון ( לפחות אחד ) וגורמים עסקיים (לפחות תאגיד אחד) מממנים קבוצת מורדים, אשר ביום מסוים מפציצה את ארמון הנשיאות, משתלטת על המדינה עם פלוגה, ומודיעה לעם ברדיו כי הנשיא מת/נכלא/ברח/גורש, והנשיא החדש שמו...! כמובן משאבי המדינה נניח מכרה היהלומים שלה נמכרים לחברה שמימנה את ההפיכה כדי שיחזירו ההשקעה לקושרים. הממונים על הביטחון סביב ניצול היהלומים הם חלק מהקושרים שהועסקו קודם בארגון הביון המעורב ב'הפיכה'. בעלי המזימה מגובים מראש בהכרה דיפלומטית במשטר החדש, ובהסכמי סחר הממומשים מיד להחזר ההשקעה. זה ישים נניח לדרום אמריקה, למדינות אפריקה וכדומה. זה לא יעבוד נגד ישראל! >>> 'מהפיכה' היא כאוס בלתי נשלט. כאשר העם זועם ונניח מושפע רעיונית מקלטות של מנהיג גולה, בדומה להפיכה באיראן 1979 שהעלתה את אייטולה חומייני לשלטון. במצב כזה מדינות זרות מתקשות לפעול כי הכוח מפוזר אצל מיליוני בני אדם. 'ארגונים' מתמחים במזימות הניתנות ליישום כמו הפלת משטר הנשיא מוצאדק, והעלאת משטר השאה כפי שהעלה הCIA את משטר אביו של השאה האיראני לפני חומייני. שאיבת כל הנכסים של איראן הייתה למקור השנאה שהעלתה את חומייני לשלטון. 'מהפכה' פוגעת קשה במדינה, דורשת זמן ארוך להתגבשות שיטת משטר ריכוזית חדשה. 'מהפכה' מוציאה מדינה ממצב שליטה של המעצמות, על ידי ביטול המדינה עצמה והקמת מדינה חדשה. המהפכה שהפילה את משטר הצאר ב-1917 ערכה כ-5 שנים, התנהלה על רקע מלחמת העולם הראשונה, ומלחמה פנימית, והחלה בניסיון לייסד דמוקרטיה. בעניין הזה מצרים בשנתיים האחרונות היא דוגמה ל'מהפכה' בהתהוות. זוממי המזימות לא יכולים להשיג תוצאה מובטחת ב'מהפיכה, ולכן הם מעדיפים 'הפיכות'. מקווה שחשדנית תניח לזה ולא תיקח אותנו הלאה לכיוון המבלבל הזה... >>3>>. חוזר כל הזמן הטיעון של עו"ד משה כאילו צריך ליישום קונספירציה שליטה באלפי בני אדם. כבר הגבתי במאמר הראשון והסברתי היטב; מרבית המערכות המדיניות והצבאיות פועלות בפירמידה שאותה ניתן בהחלט לשבש הן בחומר הקריטי לקבלת החלטות, הן בתהליכי החשיבה, והן בתוצרים, הכל לפי העניין. ראה תגובותיי במאמר הראשון. לכן עניין הקונספירציה בהחלט נשאר על השולחן. אדרבה כאשר 'המוסד' ויחידות רבות בצה"ל כמו ח"א שוכנעו ופעלו בהנחה שתפרוץ מלחמה; זו הוכחה ברורה שהמידע הזמין המוכיח מלחמה היה קיים! למרות המידע תפקוד 'קודקוד' הפירמידה שובש! ולכן תאוריית הקונספירציה מקבלת תוקף! כאשר אנו מוסיפים לזה פרטי מידע רבים שגלויים לנו כיום; תאוריית הקונספירציה רק מתחזקת! ברור שהיו כמה קונספירציות במלחמה, וכבר הצבענו עליהן. השאלה היחידה שנותרה; האם ניתן להוכיח בגידה ביודעין של מישהו בצמרת הישראלית! העניין הזה קשה, אך לא בלתי אפשרי כלל.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ירון, לא טענתי שרצו לעשות כאן
  חשדנית   9/03/14 16:00
הפיכה או מהפיכה, אלא שניסו באמצעות ארגון הפגנות לאיים על נתניהו שיעשה כרצונם... לארה"ב יש כבר תכנית סדורה איך לגרום לשלטון בישראל לעבוד בשבילם, אבל לפעמים צריך עוד דחיפה קטנה. כל פעם בדרך שונה. ארגון ההפגנות היתה דרך אחת. אבל לא רק. ארה"ב הקימה את הקרן לישראל חדשה שחותרת תחת השלטון מבפנים ! ארה"ב והאיחוד האירופי מזרימים מאות מיליונים לקרן, החל משנת 1978, אחרי המהפך של הימין ועליית בגין לשלטון. גם את ההפגנות של דפנה ליף מימנה הקרן לישראל חדשה, כמו גם את הרצת אהוד ברק לבחירות ב-1999. לקרן יש פעילות מיוחדת שתפקידה להקים צבא של עורכי דין פרקליטים ושופטים שיפעלו לטובתה מתוך המימסד, בשביל זה היא מממנת את הלימודים שלהם בארה"ב, ועוד - הקרן השתלטה על כל הארגונים לזכויות האזרח/הטבע/הסביבה בארץ באמצעות הקצאת תקציבים ומשתמשת בהם לטובת האינטרסים של ארה"ב. בקיצור, ארה"ב לא צריכה לעשות כאן הפיכות. יש לה את הקרן לישראל חדשה שעושה את הכל בחתירה מבפנים !! יש לה גם סוכנים נאמנים בצמרת השלטון בישראל - שימון פרס דוגמא אחת. לא סתם קיבל מהם את המדליה הגבוהה בחשיבותה בארה"ב שמוענקת רק למי שתרם תרומה ענקית לאינטרסים של ארה"ב...גם אהוד ברק קיבל מהם מדליה, לדעתי על תרומתו בפרשת המרמרה, עוד קונספירציה אמריקאית...
כתוב תגובה ל- חשדנית
כמומחה לקרן ההשמדה, מה הקשר?
  ירון זכאי 1   9/03/14 19:40
כמומחה לא קטן לקרן החדשה להשמדת ישראל מבפנים. אני מזכיר לך שאנו עוסקים במאמרים הללו בניסיון לברר האם הייתה קנוניה בין מדינות זרות להכשיל את מדינת ישראל במלחמת יו"כ. בעיקר אנו רוצים לברר האם היו מנהיגים או קצינים ישראליים שבגידתם יצרה את תנאי הפתיחה הקשים למלחמה. בפשטות אנו מבררים פעילות ריגול/חבלה אפשרית??? הקרנות החתרניות שהזכרת נוצרו כאשר הליכוד עלה לשלטון ומדינות אחרות איבדו היכולת להשפיע על העם היהודי מבחוץ. כך הם יצרו כלי הרסני להשפעה מבפנים. זה פשוט לא תחום הדיון כאן. לכן הקדשתי זמן לדברייך, כדי שתתמקדי בעניין. פעילות הקרנות נועדה לערער מבנים חברתיים. היא ניסיון 'כאילו מהפכני' לנהל את המדינה במקום העם, הכנסת, והממשלה. את זה כולנו מבינים! אבל אולי תצליחי להביא עוד ראיה רלוונטית יותר לדיון של מלחמת יו"כ שהתרחשה קודם לכן.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
מגיב יקר, יפה כתבת ונמקת
  מבשרת   9/03/14 06:09
כתוב תגובה ל- מבשרת
17
אלופים לא יצירתיים בצה"ל
  אלוף ישראל טל   8/03/14 22:41
קצינים לא יצרתיים אבל כן מאולפים מגיעים לדרגת אלוף בצה"ל אלוף ישראל טל ולבסוף, בהתייחס לסיכוי לשינוי שמקורו בקציני הצבא עצמם, מוטחת הביקורת הקשה של האלוף (במיל') ישראל טל, שהיטיב לתאר תהליך עיצובם של גנרלים ואת השלכותיו – "קצינים בדרגות סרן- רס"ן, חדורי להט נעורים ונאיביים, מאמינים כי הם יישפטו לאור הישגיהם. בהיותם חסרי ניסיון ביורוקראטי, הם ינסו להפעיל מחשבה ביקורתית ומקורית. במידה שהם לא ילמדו מהר להלך בין הטיפות של השרירות, הבינוניות והאינטריגה ולהסתגל לטמטום ולקנאה, המאפיינים את הממסד הביורוקראטי- כי אז יגלו עד מהרה כי הם פוגעים בהרמוניה הביורוקרטית המקודשת, שבעיני מרבית הרמטכ"לים היא מהווה את חזות הכול: אמצעי להתנשאות, טיפוח קונפורמיזם עקר והנצחת שתלטנות. אם קצינים אלו לא יתפסו, כי אסור לפגוע בהרמוניה ובפינוק הביורוקראטי- כי אז הם ייפלטו עד מהרה מהמערכת הצה"לית שאינה סובלת חריגים. אם הם יצליחו להאריך ימים בארגון, אשר מעצם טיבעו משעבד את המחשבה ומאלץ אותה- כי אז יגיעו בסופו של חשבון , ולאחר שנים של אילוף, לדרגת אלוף. ואז כמובן אין לצפות מהם לחשיבה יוצרת" (בהרצאה שנשא ב 24- באפריל 1979). חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- אלוף ישראל טל
18
הספר "קללת הכלים השבורים" דר'
  ואל"ם עמנואל ולד   8/03/14 23:20
לאחר פרישתו מצה"ל, פרסם ולד את הספר "קללת הכלים השבורים" בו טען שצה"ל תפקד באופן לקוי ביותר במלחמת לבנון ובעצם הובס ללא שעמד מולו אויב. ולד טען בספרו שצה"ל הפך ל"גוף מנופח, מנוון וחסר שרירים" ושכושרו לנצח במלחמה הולך ופוחת[2]. בספרו הוא טען שמדינת ישראל סובלת מחולשה צבאית ומחסרון של אסטרטגיה מדינית מאוזנת, התורם לאין אונים מדיני. חנן וייס
 הספר "קללת הכלים השבורים"
כתוב תגובה ל- ואל"ם עמנואל ולד
19
לתמימים ולמיתממים:אולי גם רצח
  רותי א.   9/03/14 10:09
ג'ו אלון ויצחק רבין לא קונספירציה? v871.com מיליון למי שרואה דמות כלשהי בעיגול האדום, ויכול לזהות אותה... flix.tapuz.co.il אז אם שקרים, למה? ומה האמת?
כתוב תגובה ל- רותי א.
20
לא היתה קונספירציה ולא בטיח
  אלפרדו ב'   9/03/14 16:34
היו טמטום רב-מערכתי, יהירות מפלצתית, קבעון מחשבתי ותחושה של אני ואפסי, גם במערכת המדינית וגם בצבאית. זה החל באימרה -צה"ל הצבא הטוב ביותר במזר"הת, יכבוש תוך שבוע את המרחב בין בגדד לחרטום. המשיך באימרה הסדיר יבלום,המשיך באימרה הטנק מנצח ביבשה בים ובאויר, המשיך באימרה חיל האויר יכריע בקרב היבשה, הערבים לא יעזו לתקוף כל עוד השליטה באויר בידינו,צבאות ערב הם ליגה ז', תהיה בידינו התרעה למלחמה ב-ע מינוס 168[שבוע לפני המלחמה] . האחראים לקביעות האויליות הללו היו=משה דיין , טליק, אריק שרון, גורודיש אלי זעירא ועוד כמה "גנרלונים "סוג ב' שנופחו בפולחן אישיות מאז 1967. ביום פקודה התגלו כבלונים נפוחים ונחשפה ערוותם המבחילה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אפשר לתמצת את זה, התנהלו כמו
  אלפרדו ז'   9/03/14 17:34
אלפרדו ב'

בטיפשות, ביהירות, בטמטום, בבורות ובחטא הגאווה.
אתה רואה אלפרדו ב' ? יכולת לקצר את התגובה שלך .
כתוב תגובה ל- אלפרדו ז'
אלפרדו ז' אתה זעיר
  אלפרדו ב'   9/03/14 23:33
תגובה אופיינית לג"ממ[גרופי מילשטייני מצוי].
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
רק אצל השקימיסטים הוא זעיר
  אלפרדו ז'   10/03/14 01:04
ואצל חלקם שהיו שקימיסטים בצבא כמוך אפילו בלי
מכאן אלפרדו ב(לי)
כתוב תגובה ל- אלפרדו ז'
ברור שיש לך תסביך ז'
  אלפרדו ב'   10/03/14 14:06
אתה כנראה טרנס ומכאן העיסוק האובססיבי בז'.כמו מילשטיין אתה לוקה בחשיבה המציאותית ומאמין בהבלים. ויצטום מחכה לך, הוא מתמחה בטיפוסים מסוגך.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מעתה שמך יהיה אלפרדו ב(לי)
  אלפרדו ז'   10/03/14 15:53
סגור.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ז'
הז' הקצוץ של מילשטיין
  לוחם ותיק יגור   10/03/14 16:48
אז מה היה לנו :שפרה, ראומה , סינדרלה, יהודית , אלואיז ,אור אור,חשדנית ועכשיו חידוש=אלפרדו בלי ז'[טרנסג'נדר] ,אלה שמות חברות להקת המעודדות של מילשטיין התיש הישיש.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מבלי לפגוע בזכויות...
  אנאליסט   10/03/14 20:32
כדי שלא לפגוע במי מהמעודדות דומני ששכחת לציין גם את שרלוטה וראומה. לא יפה שככה מחקת אותן , ייתכן שבכך גם פגעת , רחמנא ליצלן, במילשטיין שנעלב...
כתוב תגובה ל- אנאליסט
21
הפיקוד העליון הוא המטכ"ל הוא
  צה"ל, והמילואים   10/03/14 01:49
המילואים גוייסו כי הפיקוד העליון חשש שיגיעו אליו... למרות ההבטחה ובראיית הקרב הבין הפיקוד הבכיר שללא המילואים יגיעו צבאות ערב לקריה... לכן הם לא הסכימו להמתין עם גיוס המילואים... חנן וייס
כתוב תגובה ל- צה"ל, והמילואים
22
מפחיד מה קרה פה ומה
  ANY   10/03/14 04:58
אולי מתרחש כאן ממש בימינו. זוכר ששאלתי בשנה הראשונה באוניברסיטה אם אני יכול לדבר בקורס על נושא מספריך "רבין-מיתוס ושברו". מיד קמה ראש החוג הפרופ' המכובדת וביטלה אותי בזלזול בתואנה שאתה הזוי, ואם כבר תקח את אניטה שפירא או אם אתה ממש חייב אז את הביוגרפיה שלו על דודתו רחל. אני מצדי התעמקתי יותר בספר, ולא רק זאת גם פיתחנו עליו דיונים בכיתה ומחוצה לה למורת רוחה. יודע בוודאות שמוקיעים אותך באקדמיה רק בגלל הדברים שאתה כותב או בגלל דעותיך ובלי שום קשר לכישרון הכתיבה ההיסטורית שלך. לי היא גרמה לעקוב אחריך ולהינות מהניתוחים שלך. ואין אני מתכוון כאן לאף אג'נדה פוליטית
כתוב תגובה ל- ANY
אני ,,,עדיף שתקרא בגליל טואלט
  שם יש בזה שימוש   10/03/14 10:09
אדון/גברת נכבדים . בגליל אחד של נייר טואלט יש יותר שימוש מאשר בכל ספריו או "מחקריו" של דוקטור מילשטיין הנ'ל !
כתוב תגובה ל- שם יש בזה שימוש
חשיפת הליקויים בצה"ל חושפת גם
  אורי מילשטיין   10/03/14 11:03
את ההתקרנפות של הפרופסורים באוניברסיטאות, כאניטה שפירא, המשמשים עלה תאנה למערכת הביטחון הכושלת. ביום שישי בעוד שבוע וחצי אפרסם בניוז1 את המבוא לפרשת הטבח שבצעו אנשי הפלמ"ח בכפר הערבי עין זיתון ליד צפת ולאופן שבו אניטה שפירא חיפתה על יגאל אלון בביוגרפיה שפרסמה עליו. ברור ש"היסטוריונית" כזאת מבקשת להשתיק כל דבר ביקורת העלול לחשוף את קשריה למערכת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין מעלים מידע חשוב
  אלפרדו ב'   10/03/14 23:47
מדוע הוא שונא את אניטה שפירא ? הם למדו יחד בתיכון, הוא היה מאוהב בה בטירוף והיא לא התייחסה אליו וניפנפה אותו בבוז...מאז הוא פגוע ורוצה לנקום,.וחוץ מזה מבחינה מקצועית הוא לא מגיע לקרסוליה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
לאלפרדו ב (לי), לך לקרוא איזה
  אלפרדו ז   12/03/14 00:02
רומן למשרתות ועזוב אותנו במנוחה.
סקירות היסטוריות כאלה הם לא בשבילך.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ז
אלפרדו ז'-בעין
  אלפרדו ב'   12/03/14 13:21
אלפרדה הטרנאסית שמתחזה ומחפשת,נפתח קורס להבנת הנקרא במרכז הביןתחומי בהרצליה.הוא פתוח לכל המיגדרים, כולל אלה שלא מוגדרים-כמוך.לך -לכי להירשם, וד"ש לסינדרלה ולמילשטיין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
23
לקחי הדיון
  אורי מילשטיין   13/03/14 07:08
שנאה אישית לא רציונלית מונעת דיון רציני בבעיות יסוד אסטרטגיות של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
24
את ענת קם שלחו לכלא בצדק!
  למה לא את מילשטין   13/03/14 11:21
מילשטיין פרסם ביודעין גם סודות מדינה שללא כל ספק טובים תמיד לשימוש אויבנו הערבים. מדוע לכל הרוחות לא הועמד המדליף השפל הזה לדין ??
כתוב תגובה ל- למה לא את מילשטין
25
הזוי, טרחן,חופר,ומעייף
  אלפרדו ב'   13/03/14 12:09
מי הסמיך את מילשטיין לעסוק בבעיות האסטרטגיות של ישראל?? איזה כישורים יש לו ?? כל העיסוק בקונספירציה הוא אוילי- ירוד-מגוחך.ועתה מתברר כמעייף. ברגע שנעלמו חברות להקת המעודדות הבלוג הזה גסס ומת. נא להעביר את מילשטיין לבית גיל הזהב.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
26
נמשיך להגיב ולהתייחס רק לגופו
  של מילשטיין   13/03/14 12:55
נמשיך להגיב רק לגבי מי הוא באמת המילשטיין הזה ,כי כנראה הדוקטור הזקן הסנילי הזה מתפרנס היום רק מנדבות יואב יצחק לפי מספר התגובות לפשקווילים . וככתוב במקורות ....צדקה תציל ממוות !
כתוב תגובה ל- של מילשטיין
27
סינדרלה ואור אור תתביישו
  אלפרדו ב'   13/03/14 14:47
ככה להיעלם ולהפקיר את מילשטיין להתקפות של הברברים האדומים מיגור,חיימק'ה, פועה ועוד כמה תוקפנים,אותכם לשפרה. חייבים לסייע לאורי שנחלש ממאמר למאמר.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
28
The Big Picture
  Sam I Am   13/03/14 18:35
As I told you guys the big picture of how the Yom Kipur war developed and ended is completely different. The true story was told to me sometimes on 1986 at Portland Maine USA by a US army retired inelegance colonel In short the USA by its own means has sensed that the USSR were moving neuclear material on ships into the Mediterranean sea from the black sea. As a direct result and by order of the white house the usa elevated its readiness to DEVCON 2-3 and this was very notice able to all parties involved. The rest of the story is known to us Israelis who participated in this bloody war. Suggest you guys read the full agreement of "Kilometer 101" and when you do a revision to your book include this chapter For you I will again use the say by Napoleon Bonaparte : HISTORY IS A COLLECTION OF AGREED UPON LIES
כתוב תגובה ל- Sam I Am
השערת הקונספירציה מסבירה
  אורי מילשטיין   17/03/14 10:22
מדוע לא גויסו מילואים וישראל נמנעה מהתקפה אווירית מקדימה, אך אין היא מסבירה ואינה יכולה להסביר את מהלכי המלחמה ברמה המקומית ובוודאי לא ברמה הגלובלית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין כולו הוא קונספירציה
  מסוג ז'   17/03/14 12:13
קונספירציה א' : רב'ט מילשטיין = סמל-ראשון בחיל היבשה ...קונספירציה ז' : רב'ט מילשטיין = רב-סרן בחיל האוויר.
כתוב תגובה ל- מסוג ז'
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il