|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האופציה של אולמרט: הסדר טיעון
מאת: יואב יצחק  |  05/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שנתיים שלוש?
  גולדבלט משה   5/04/14 10:17
להבנתי העונש הכול שצריך להיגזר חמור באופן משמעותי משנתיים שלוש וצריך להיות מדובר על חמש שש שנות מאסר לפי רף ענישה רגיל וייתכן בהחלט לטעון שכאן יש להחמיר מאד למען אפקט ההרתעה. להבנתי אין מקום לעסקת טיעון על העליון לקבל הערעור בפרשת ראשוןטורס טלנסקי לדחות הערעור שיוגש כאן ולמצות את כל חומרת הדין מהר וללא הנחות. זה לא מפני שאני צמא לעונש אלא מהכרה שאנחנו כמעט ולא מצליחים להתמודד עם השחיתות ואולמרט מייצג היבט מאד מוקצן של השחיתות הנהנתנות וגסות הלב כלפי הביקורת
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
"עיסקת טיעון"
  עידןסובול   5/04/14 12:18
מי שהולך לעיסקה מבישה המכונה בלשון נקיה "הסדר טיעון" אז יש שתי אפשרויות: או שאינו מאמין באופן מוחלט ביושרה של מערכת המשפט ואכיפת החוק, או שאינו מאמין בחפותו.
 ידו הארוכה של הצדק הפואטי:
כתוב תגובה ל- עידןסובול
אל לפרקליט המדינה למעול בחובתו
  משה, עורך-דין   5/04/14 13:33
דברים נכונים. לערעור בפרשת טלנסקי נודעת חשיבות עצומה למשפט הפלילי בישראל, שכן פסק הדין השגוי של בית המשפט המחוזי בירושלים, שזיכה אותו מנימוקים משפטיים אומללים ומסוכנים, עלול לשמש בעתיד תקדים במקרים אחרים ולגרום נזקים קשים.

אסור לפרקליט המדינה לוותר על מתן פסק-דין לגופו של עניין בפרשת טלנסקי, שבו יקבע בית המשפט העליון כי, כאשר נמצא כי עובד הציבור קיבל כסף או שווה-כסף בתפקידו, מוטלת עליו חובת ההוכחה שהכסף לא ניתן לו כשוחד, ולא - כפי שקבע ביהמ"ש המחוזי - על התביעה להוכיח שהכסף ניתן לו כשוחד.

כל השיקולים האחרים שווים כקליפת השום, ואין שום חשיבות ל"הצלת מעמדו של אולמרט כראש הממשלה לשעבר". אם יש מה להציל, הרי זה את נקיון הכפיים של עם ישראל ואת הסיכוי לחשוף פרשות שחיתות שללא ספק עוד תהיינה בעתיד.

עשיית עסקת טיעון כעת עם אולמרט, במיוחד אם יהיה בכך ביטול הדיון בערעור בפרשת טלנסקי, תהווה מעילת פרקליט המדינה בחובתו.

ואם ביהמ"ש העליון לא יקבל טענות אלו, כי אז מוטל על הממשלה ועל הכנסת, לפעול במהירות ולתקן את החוק הפלילי ואת דיני הראיות בעניין זה.

לגורלו של אולמרט חשיבות זולית עבור הציבור, ולדעתי הוא אינו חשוב יותר מאדם אחר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
נורמה עליונה
  עידןסובול   5/04/14 13:37
בכול מוסד אחר של המדינה, הנורמה הנפוצה הזאת נחשבת בעיני אותם שופטים למושחתת באופן מובהק:
 מארג של קשרים גורדיים:
כתוב תגובה ל- עידןסובול
גם לא כשר וגם מסריח
  הנ"ל   5/04/14 15:53
דוגמית אחת מתוך מאות במערכת המשפט: השופט יהודה זפט (כיום בדימוס) לא מצא בזמן-אמת כול פסול בכך שהוא דן בבקשות רשות של לקוחות בנקים להתגונן בפני תביעות של בנקים, בעוד אשת חיקו הנצחית מייצגת, במקביל, בנקים נגד בקשות רשות להתגונן נגדם. __________________________________________________ֹ
עיתונאי-חוקר שיטרח לפשפש בתלונות לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין וליועץ המשפטי לממשלה בעניין זה -- אמור להזדעזע מהממצאים.
כתוב תגובה ל- הנ"ל
אולמרט קיבל מיליונים
  וילומה   5/04/14 21:51
כולנו יודעים שמה שמפורסם והסכומים שאהוד הואשם בהם הם כלום לעומת מה שהבן-אדם שמושחת בכל רמ"ח אבריו לקח. עסקת טיעון זה בדיחה עצובה ומקלט בטוח מפני עונש קשה. לאולמרט מגיע לשבת שנים רבות, הוא המיט בושה על כל אזרחי המדינה.ומה קורה עם יוסי אולמרט שקיבל 500,000 ש"ח, הוא יוצא זכאי. יעני גנב מגנב פטור???
כתוב תגובה ל- וילומה
עסקת טיעון על הרשעה שכבר ניתנה
  זו עוד שחיתות   6/04/14 09:39
עסקת טיעון נועדה לחסוך לחלוטין את ההליך המשפטי. אדם שמודה בעבירותיו ומביע צער ובכך חוסך לפרקליטות שנים של התדיינות בבתי המשפט זכאי למעט חמלה והכרת תודה כלשהי על-כך שחסך למדינה את העלות של ההתדיינות הזו. אבל איזה טעם יש לעסקת טיעון לאחר שההרשעה כבר התקבלה בעניין הולילנד? מה הרבותא על עסקת טיעון בשאר העניינים שכבר נדונו במשך שנים בבית המשפט, הגם שההרשעה בעניינם לא מלאה, אבל עוד דיון קטן בבית המשפט העליון וגם הם ייסגרו כך או אחרת? מה נחסך למערכת המשפטית שראוי לתת פרס על-כך לנאשם? הזו באמת הודאה והכאה על חטא, כאשר אדם יודע בוודאות שהוא צפוי לשנים רבות בכלא, והוא עושה עסקה שהוא יכול רק להרוויח ממנה? מודה במה שכבר הורשע בו? אם הפרקליטות תלך עם אולמרט לעסקת טיעון, יהיה לדעתי צורך לזמן לחקירה את כל אנשי הפרקליטות. לעשות עסקה כזו יכול רק מי שקנו אותו בדרך כלשהי.
כתוב תגובה ל- זו עוד שחיתות
2
5-8 שנים? אפילו לא יום אחד!
  אהוד פרלסמן   5/04/14 10:23
אולמרט קר הרוח ילחם עד הסוף, ואחרי הסוף, אם אמנם יובס, הוא יברח לחו"ל בקלי קלות. עם כל הכסף שלו, זה ממש לא בעיה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
מסכנים העורכי דין של אולמרט
  בני בנקר   5/04/14 10:36
איזה עצה יתנו לו ? אם יערער, כי יש סיכוי שהעליון יאמץ את שיטת השופטים ממשפטו הקודם בירושלים,כלומר,אם אין "דם על ידי השוחד",אז ראש ממשלה מתוחכם וצנטרליסט הוא מין "נאבך" כזה,שאיננו מתעסק בעניני כספים(אחרי הכל הוא גר כמו מנחם בגין ז"ל בדמי מפתח, בדירה שאיננה שייכת לו...) ויזכו אותו,אבל אם יערערו,כמו שניכתב בכתבה,אין ספק שכמו במשפט זדורוב העליון יאלץ להחזיר את הדיון לשופט רוזן לשמיעת העדויות החדשות,שולה זקן,הקלטות ועוד,מה שעלול להוביל אותו למספר דו-ספרתי של שנות מאסר. איך אומרים ? אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
שפטל טוען לעונש מאסר דו-סיפרתי
  urixo   5/04/14 10:37
טוען יורם כי וענונו מראשות המיסים חטף 6 שנים על שוחד של 50,000 שח .אולמרט שהיה בכיר ממנו פי 200 וגנב 550,000 שח(נכון לרגע זה ..זה רק יגדל)יחטוף בין 11 ל 15 שנים בכלא. למעשה מצבו של אולמרט הוא כמצבו של מיידוף ...שניהם יצאו זקנים מהכלא. אולמרט יהיה בן 85 שנה ומידוף בן 220 שנה.מברוק. אולמרט עיסקת טיעון GO FOR IT A.S.A.P ולך יואב יה מיליונר שכמותך ....כתבה טובה וראויה לכל הדעות.
כתוב תגובה ל- urixo
5
יואב יצחק כל הכבוד! מצדיע לך!
  א. וינשטיין   5/04/14 10:38
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
6
גם יואב יצחק חבר סמוי בכנופיה?
  האזרח הקטן   5/04/14 11:42
מה זה עסקת טיעון? שום טיעון, שום טיוח, ושום הנחות לאנ"ש. למצות את התהליך ולתת את העונש המקסימלי האפשרי, מצטבר ולא חופף, למען היושר וההגינות, ולמען ישמעו ויראו.
כתוב תגובה ל- האזרח הקטן
7
אולמרט -פסק דין
  riki_levy@yahoo.com   5/04/14 11:44
כתוב תגובה ל- riki_levy@yahoo.com
8
מדוע להגיע עם הנקלה
  צורי   5/04/14 11:45
הבזוי הזה לעסקת טיעון? שישא בעונש במלואו חרף הנבלות וייסגלס רם כספי והבלכרים ועוד כאלה נקלים כשלאף ועתה גם אקירוב זומן לחקירה. אגב לשים לב היטב אילו פוליטיקאים נטלו חלק בבר המצוה של הפושע הנמלט מרטין שלאף? איך לא ליברמן דרעי "הצדיק" ועורכי דין או נכון יותר קונסוליירים שזה המונח ההולם את התנהלותם של מי שנקראים "עורכי דין על" כשהמציאות מסבירה שהם נוכלי על. נכון הגראיטריה של בית המשפט העליון תמשוך את פסק הדין לאורך זמן כרגיל בנשיאותו של גרוניס בעליון. נ.ב דומני שגם אקירוב היווה יזם נדל"ן "בעיר הקודש"
כתוב תגובה ל- צורי
9
היכן הזמיר שנדם ? היכן יוסי מז
  יוסי ממממממ גמגם   5/04/14 11:45
יוסי מזרחי אייך?
איש חרות ואיש האצ"ל [???] שבחרת להגן בחרוף עט על אולמרט.
שהבעת ביטחונך בבית המשפט הישראלי.
לא היססת לשקץ ולבזות כול מיני כותבים.
והנה נפל דבר בישראל.
אולמרט הורשע!
ויוסי ? לא יוסי שברח לארה"ב מפני נושיו. שברח מפני העולם התחתון.
יוסי מזרחי נשאר להגן על אהוד עד שנם?
מי מצא את יוסי מ?
כתוב תגובה ל- יוסי ממממממ גמגם
10
מבחן בוזגלו.
  לעשות צדק   5/04/14 11:55
כתוב תגובה ל- לעשות צדק
11
מדוע אני בעד עיסקת טיעון ובאיל
  בעד עיסקת טיעון   5/04/14 12:01
בעבור איזהה תנאים ניתן לקבל עיסקת טיעון

א. שאהוד אולמרט יסגיר את אהוד אולמרט ויעזור לנקות את האורווה. שיסגיר את כול נותני השוחד שקיבלו בגינו הטבות והתעשרו בעושק ולא במשפט.
ב. שאהוד אולמרט יסגיר אללה שסייעו לו במשפטיו. לרבות שופטים ומשפטנים בכירים.
ליואב מצחק -מה פירוש "שלא בטובתו".

אתה מוריד את אולמרט לדרגת קטין, או פקידה זוטרה
כתוב תגובה ל- בעד עיסקת טיעון
12
מי גורר את מי
  א.ל. רמת-גן   5/04/14 12:03
דווקא מתקבל הרושם שעורכי הדין של אולמרט גוררים אותו לערעור בעניין הולילינד, חסר סיכויים ותוחלת.ערעור שיגרום לו לעוד בושות ולביזיון,שלא לדבר על אפשרות להחמרה בעונש.מוטב לו לקחת עו"ד שיבקש עבורו רחמים,או כעצת יואב יצחק שינהל מו"מ לעיסקת טיעון כוללת.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
13
למרות שברור שתגובתי תצונזר
  השפוי האחרון   5/04/14 12:18
אולמרט לדעתי זכאי ואומר לכם גם מדוע: 1.סילוקו היה נחוץ לימין הקיצוני כשם שסלוק רבין היה נחוץ בשל "הסכנה הבטחונית השמאלנית" שהיווה. משום שברור כשמש שאולמרט היה הולך להסכם עם הפלסטינים. לשם כך החליטו בימין להפלילו ובדיעבד לפנות הדרך לביבי הלחיץ עושה דברם. 2.טלנסקי שהינו ימני קיצוני וכמוהו גם מוסרת העדות מראשון טורס שנשואה לאיש כ"ך קצוני ואלים, חברו יחדיו ע"מ להציג אולמרט כעברין צמרת הלוקח שוחד. ושם זוכה. 3.בפרשת הולילנד, "חגג המזל": עדותו הנכלולית של עד המדינה לא מוצתה משום שנפטר (הסבות למותו אינן ברורות די צרכן), בטרם נחקר ע"י ההגנה. מכאן שאסור היה לעדותו לתפוס ולו כפית מים. והנה מבשרנו השופט שהוא "התרשם" שאולמרט משקר. על שום מה, על שום איך? סתם קובע נחרצות כאילו הוא אלוהים בכבודו ובעצמו ומרשיע את אולמרט בלא טיעון עובדתי מוצק אחד (משום שבלתי נתן היה להפריך עדות עד המדינה שנפטר). 4.לאור קריסת המו"מ עם הפלסטינים. חשוב להבין מה היה קורה לו אולמרט היה זה שמנהלו ולא ביבי. היכן היינו עומדים היום? 5.איך בכלל ניתן לאמר שאולמרט נוכל כאשר ביבי מחזיק שופרות תקשורתיות חינמיות מטעמו ומוכר אוצרות מדינתנו לחבריו הטייקונים ומאפשר להכניס גורמים זרים ללכוד ע"מ לסלק משם אנשי מצפון? שלא לדבר על החצר האימתנית שמנהלת אישתו ומערכת הביזבוזים המטורפת שלה. 6.גם אם תגובתי לא תפורסם באתרכם, האמת תראה והצדק יעשה. אולמרט כרבין בשעתו סולק מהזירה הציבורית. אלא שכאן המסלקים בחרו למרחו בזפת ונוצות ולגלגלו בראש חוצות לכלא. יחי ההבדל הקטן.
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
תגובה אופיינית לשמאלן הזוי
  מקס פאואר   5/04/14 12:41
אולמרט המושחת הורשע בבית המשפט המחוזי, לעיני השופט הוצגו ראיות ועדויות המפלילים את אולמרט המושחת, על סמך ראיות ועדויות אולמרט הורשע, השמאלנים לא מוכנים שיבלבלו אותם עם עובדות, טוב להם עם הזיות המריחואנה הרפואית. כך היה בהסכם המביש באוסלו, וכך היה בהסכם המביש בקהיר, והשמאלנים בשלהם, שמאלנים הזויים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
במדינה שלך, השפוי האחרון......
  שמעון אמסלם   5/04/14 13:02
במדינה שלך היה ראש הממשלה האהוב על ידך שלום דומראני, שר המשטרה והמפכ"ל היו אחים אברג'יל וריקו שיראזי היה שר החוץ.

הגדרת השפיות שלך היא עבריינית לחלוטין.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
משום מה נדמה לי ש"השפוי"
  הוא " יוסי מ"???   5/04/14 13:18
הסגנון דומה. השטויות ( שחבל להתיחס אליהם) דומות.
" הטעונים"ילדותיים ," המסקנות" / נפיחות מסריחות...
כתוב תגובה ל- הוא " יוסי מ"???
ל"שפוי (?) האחרון" ?:-)
  א. וינשטיין   5/04/14 13:25
מר המגדיר עצמו כ"שפוי" ועוד ה"אחרון" מבין כולנו, שלומות, מבלי כל רצון לפגוע בך אישית, ובמיוחד לאור "שפיותך הרבה", וכאשר כנראה מתוך חוסר אומץ אישי=הנך כותב ב"עילום" שם..., (ומשוכנע שכמובן לא יפרסמו את דבריך מאירי העיניים), ברצוני לציין שלדעתי העלילה המיוחדת במינה שהצלחת "לתפור" הזויה, מוטעית ומטעה לחלוטין . כאשר בכל מקרה, מר אולמרט אינו נאשם ונידון עקב תמיכתו הראויה בהשגת הסכם שלום עם מנהיגי העם הפלסטיני, אלא עקב מעשי שחיתות לכאורה (ולמעשה) שלו ושל שותפיו לדרך הרעה והתייחסותך "השפויה" לכאורה אינה מועילה לאיש . בכבוד רב, אשר וינשטיין
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
קללות והתיחסויות לשמי
  השפוי האחרון   5/04/14 16:14
זה מה שקבלתי בתגובה. נו טויף. אבל דוקא תגובות כאלה מחזקות אותי משום שלמעט תגובתו של מר וינשטיין שטרח בנוסף להתיחסות לשמי גם לספר לי ש:"לא נכון, אולמרט לא נזרק מהשלטון בקונספירציה, אלא נשפט על שחיתויות"...כל השאר היו רק קללות זעם והתיחסויות גסות ומשפילות לשמי. ככתוב: "חֲמַת-לָמוֹ, כִּדְמוּת חֲמַת-נָחָשׁ; כְּמוֹ-פֶתֶן חֵרֵשׁ, יַאְטֵם אָזְנוֹ.". ועל זה נאמר: "הכיבוש משחית". לא אוסיף אלא, שאם אלו הנימוקים והסתירות המלומדים לדברי, הרי שהם נמצאים נכונים שבעתיים, הלא כן? אשמח לתגובות מנומסות ומלומדות יותר שיסתרוני, עד אז, אני בשלי: "אולמרט זכאי" וכל מי שמכפיש אותו, שוגה הוא במקרה הטוב, כולל השופט שחרץ דינו על סמך התרשמות אישית- רגשית ולא ע"פ חוקי הדין. אותם חוקים הדורשים הסתמכות על עובדות עניניות גרידא. זאת מהסיבה הפשוטה, שכל ילד יכול לראותה, שעד המדינה מת ולהגנה לא הייתה כל דרך, להפריך עדותו ולתת לנאשם סיפק להוכיח חפותו. והרי על עדותו ועליה בלבד נשענה כל התביעה. כלומר, בלתי ניתן היה על סמך נתונים אלה לנהל משפט כהלכתו, לחשוף האמת ולעשות הצדק).
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
אולי כדאי שתקרא את פסק הדין?
  אהוד פרלסמן   5/04/14 22:43
כי אין לך שמץ של מושג מדוע הורשע אולמרט. אתה כותב על עד המדינה דכנר "הרי על עדותו ועליה בלבד נשענה כל התביעה", וזאת בשעה שהשופט רוזן כתב במפורש "אין בכוחה של עדות עד המדינה לגבי הנאשמים הנ"ל, לגבש לבנה בחומת ההרשעה של הנאשמים הנ"ל". אחד מהנאשמים הנ"ל הוא אולמרט, שהשופט רוזן דחה את גרסתו לפיה הוא הכיר את דכנר בתור "טרדן", "נודניק", "לא לגמרי מאוזן", וגם "לא לגמרי צלול", ולכן שמר ממנו מרחק ואף נזהר ממנו. בין הנימוקים לדחיית גרסה זו היתה העובדה שאולמרט הזמין את הטרדן הנודניק הבלתי מאוזן והבלתי צלול לחתונתה של בתו. ומשנדחתה גרסתו של אולמרט, הגיע השופט רוזן למסקנה שאת העובדה שדכנר נתן חצי מיליון שקל לאח של אולמרט, שדכנר בכלל לא הכיר אותו, ניתן להסביר אך ורק בכך שאולמרט הורה לידידו דכנר, שהיה זקוק לעזרתו של אולמרט בפרויקט הולילנד, לתת לאחיו את הסכום הזה כשוחד!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סליחה על האיחור בתגובה
  השפוי האחרון   26/04/14 09:20
למרות שגם תגובתך עוינת וגסה ("אולי כדאי שתקרא"...מה זה? אולי כן קראתי אך פרשתי אחרת, אולי זה? ההיית נהנה לשמוע אותי פונה אליך כך?), עדין היא אננה ברמה של קללות ולכן אתיחס אליה. קרא שנית תגובתך אתה ואמור לי היכן נשען השופט הנכבד על "עובדות" ולא על סברות כרס ו"התרשמויות". זה כאילו שאומר לדוגמא:" נכון בקללות אין להשיג דבר, אדוני, אך הינך שקרן מושחת וגם מנוול ועל כן לדעתי, אתה חיב בדין". מה אמר השופט הנכבד? שכביכול עדותו של דכנר לא תפסה (משום שמת)...אך היא כן תופסת, הא ראיה: השופט מתיחס אך ורק למעשיו של דכנר ביחס למשפחת אולמרט. "נתן כסף כביכול (תוך כדי נצול מצב מצוקה נוראי) לאחיו", "היה בחתונת ביתו של אולמרט" ולדבריו: "ספר כך וכך", "אמר כך וכך" ועוד תקצר היריעה מלפרט. גם מסקנותיו הנשענות על עובדות העורבא פרח האלה, מגובות באמירתו: "שהוא מרגיש וחש שאולמרט אשם", אפילו הוא לא יכול להתחמק מכך ומגלה צפונותיו. אתה ורבים אחרים (בעיקר בימין שואף ההתנחלות והסיפוח) נופלים לפח מס השפתיים הזה :"עדותו של דכנר אינה יכולה לגבש לבנה"....משום שאתם רוצים לראות "הנוכלים שבשלטון", סוף כל סוף, מאחורי סורג ובריח. אך מהמשך דבריו של השופט משתמע דבר אחר לחלוטין: עדות דכנר היא הלבנה היחידה שקימת בקיר הטיח הטפל והתפל אותו הוא מעמיד לנגדנו.
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
עשית סלט ואתה ממשיך לפול בפח
  השפוי האחרון   26/04/14 17:46
זה שהשופט הנכבד הכריז שפסק דינו לא נשען על עדות דכנר, רק אומר שהיה חיב להשען על עדות מישהו אחר, נכון? אבל אין עדים אחרים. והשופט בעצמו אמר שהוא " ה-ת-ר-ש-ם" שאולמרט אשם. ואכן, בכל פסק דינו אין ולו עובדה אחת או עדות אחת שעליה הוא נשען ושיכולה היא לתפוס מים. האמן לי אהיה האחרון להגן על אולמרט (אני בעצמי אחד הקורבנות של פשעים אותם בצע ד. דנקנר). אם היו עדויות מוצקות וראיות חותכות, אבל אין. על פניו זה נראה כמשפט ראווה וכפוטש ימני קיצוני למען סילוק ראש ממשלה שמאלני כריזמטי כאולמרט לטובת איש ימין לחיץ ונהנתן כנתניהו.
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
אתה לא שפוי אתה דפוק
  מושיקו   5/04/14 19:49
כמו כל החברים שלך שחושבים שאפשר לעשות שלום עם האסלאמים אתה מגן על גנבים מושחתים ומשחיתים כמו שרון אולמרט הירשזון פשוט אתה שקרן ומכבס מילים לטובת השמאל
כתוב תגובה ל- מושיקו
הכל בידי שמיים
  אליאליאלי   5/04/14 21:59
אני מאמין שמה שקרא לאולמרט זה בגלל שרצה למסור חלקים מארצנו לערבים.
כתוב תגובה ל- אליאליאלי
לשפוי האחרון גם באברבאנל
  צורי   6/04/14 07:56
מתלבטים באם המקום הולם את טירופך. קימות שתי אופציות ביחס אליך. א. או שפצעת בראשך ב. קרא עיוות ד.נ.א חמור כל כך שכנראה הנך חסר תקנה.
כתוב תגובה ל- צורי
14
מבחן בוזגלו!
  איל   5/04/14 12:43
מר יואב יצחק היקר. עם כל הכבוד לך ולעשייתך המבורכת. אין לך זכות לשפוט ולקבוע עונשים. אנא המשך בעשייתך הברוכה והמשך להביא תועלת רבה לאזרחי ישראל על ידי תחקירים מעמיקים והחושים כפי שעשית עד כו' עלה והצלח. בעניין העונש של זה, אתה נופל בהנחת היסוד שאולמרט שונה מדרעי? למה? תן בבקשה הסבר! אני לא חושב כמוך כלל וכלל. הנזק שהביא אותו אולמרט למדינה כפול 10 מונים ממה שהביא דרעי והעונש צריך להיות בהתאם.
כתוב תגובה ל- איל
15
הסדר טיעון = פשע כלפי הציבור
  שמעון אמסלם   5/04/14 12:52
מי שיעשה הסדר טיעון על עבירות והיקף עבירות כמו שעשו אולמרט וסינדיקט הפשע המתגלה ומוכח כאן, יעשה פשע רב מימדים כלפי הציבור במדינה, המסכים להסדר כזה למעשה מנציח וממסד את תופעות השחיתות הקיימות.

כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
16
יוסי מ. יוסי מגגגגגגגמגגגגם!
  יוסי מזרחי   5/04/14 12:57
יוסי, ילד שלי מוצלח לך תביא בקבוק חלב.
לך ישר ואל תשכח!
לך ישר
לך ישר

אהוד גם שקרן, גם ראש כנופיה וגם מקבל שוחד!
לתפארת הריקבון של מדינת ישראל!
כתוב תגובה ל- יוסי מזרחי
17
לוקח 10 יואב יצחקים על הגב
  תזכורת למי ששכח   5/04/14 13:54
כך התרברב פעם אודי חמודי אולמרט. זוכרים????
כתוב תגובה ל- תזכורת למי ששכח
18
חבל שכתב מבזבז זמנו בעיתון ..
  וו   5/04/14 14:36
במקום להפוך לעו"ד צמרת/פרקליט המדינה וכו'.הוא בטוח היה יודע מה הפטרון הטוב.
כתוב תגובה ל- וו
19
עדיף להחזיר את הכסף
  בלתי מפלגתי   5/04/14 15:17
עורכי הדין של אולמרט צריכים לקחת בחשבון שסעיף 296 לחוק העונשין קובע: "במשפט על עבירה לפי סימן זה רשאי בית המשפט להרשיע על יסוד עדות אחת, אף אם זו עדות של שותף לעבירה."
היתה עדות של יוסי אולמרט שקיבל. של שמואל דכנר ששילם והודיע לאהוד. של שולה זקן שטרם העידה בעניין. זה מעל הנדרש להוכחת העבירה. על עורכי הדין של אולמרט ללייעץ לו לדאוג להחזיר ליורשי שמואל דכנר את החצי מיליון ש"ח שהשופט רוזן קבע שיוסי אולמרט קיבל משמואל דכנר. כך היה מרחיק את הנסיון לשחדו. כך נהג שמעון פרס. הוא החזיר את שעון הזהב שנכדו קיבל לבר מצווה מדוד בלאס.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
20
אגאתה-כריסטי-ראיות לא הגיון!!!
  אבנר אברהם   5/04/14 15:18
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
21
עו"ד תותח
  דוקטור פרישטוק   5/04/14 15:28
שיקח את עו"ד פנחס פישלר התותח ואז ענש 20 שנה מובטח
כתוב תגובה ל- דוקטור פרישטוק
22
לפי ההגיון,כל האזרחים שילמו שו
  אבנר אברהם   5/04/14 15:35
שוחד כי הרוב נצרכו למאכר בכל מיני נושאים.לפי עקרון השופט זהו שוחד.מרחיק לכת?!?!?! עד שלא יתוקן חוק, בבקשה לא להכתים את כולם!!!
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
23
אבל מה עם הכסף ????????
  עומר   5/04/14 15:38
בראש וראשונה שמר אולמרט ישיב את כל ה"גניבות" שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- עומר
24
מה היתה התמורה לאותם מיליונרים
  דן ה   5/04/14 19:51
אנשים לא תורמים סתם סכומי עתק לבן אדם הרי הם רוצים סוג של תמורה, מה הבטיח אולמרט כרה"מ לאותם נדבנים ?
כתוב תגובה ל- דן ה
שאלה טובה. כנראה שלעולם לא נדע
  הרי הם לא יגלו...   5/04/14 22:30
כתוב תגובה ל- הרי הם לא יגלו...
25
הייתכן שגם עם חקירת אקירוב
  נתין מדמנת ישראל   5/04/14 20:12
תיפתח תיבת פנדורה? סתם- נגיד, מכירת דירה מוזלת לאחד מראשי הממשלה שלא בא עם כסף מהבית. נגיד, מחוה הומני אלטרואיסטי. סתם. מה אני יודע? רק על הפרש לא קטן בין קנייתה למכירתה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
26
איסור על עסקת טיעון
  אזרח   5/04/14 21:10
אזרחי המדינה חייבים לאסור על עסקת טיעון עם אולמרט. בלי קשר לכמה שנים ישב או לא ישב. צריך לפרוס את השיטה, אחת לאחת, על מנת שהציבור יבין את הדרך בה צועדים רוב המנהיגים במדינה הזו. פעם אחת ולתמיד, לפרוס את השיטה לעיניי הציבור הנאיבי.
כתוב תגובה ל- אזרח
27
יש למנוע הסדר טיעון מאולמרט!
  שופט בדימוס   5/04/14 22:37
דוקא בגלל היותו ראה"מ בעבר, כאיש ציבור היה עליו לשמש מופת לאזרחים. לא יתכן שדוווקא עימו יקלו בעוד שבוזגלו היה נשלח לכלא על עבירות דומות! יש גבול לשחיתות המתמסדת במדינתנו!
כתוב תגובה ל- שופט בדימוס
28
לא סביר
  ה.א.   5/04/14 22:46
אחרי הרשעה בתיק הולילנד סיכויי הסדר טיעון נמוכים הרבה יותר, וכי מה ייתן אולמרט? האם יודה בפרשיות שלא הורשע בהן והפרקלטות ערערה עליהן? האם יתפשר עם הפרליטות על הפרשיות האלה? לא סביר, לא סביר. או שמא גם לו יש כל מיני הקלטות....
כתוב תגובה ל- ה.א.
29
מכירת מתחם בית וגן
  חפרפרת   5/04/14 23:15
האם אולמרט גזר קופון על מכירת מתחם בית וגן בעת היותו בורר בעניין.(בהיותו ראש עיריית ירושלים) האם הוא קבל כספים ממשה דדש על מכירת אותו מתחם שהיה על אדמות מנהל ונמכר באופן לא חוקי? עשו גוגל על הפרשה ותישארו גם אתם עם סימני שאלה על הפרשה ההיא.
כתוב תגובה ל- חפרפרת
30
חוקי הג'ונגל בישראל ובעולם
  איתי יהל   5/04/14 23:40
אין דרך, אין התחשבות בישר, כל מי שישר, פשוט נמחק, הכל תפור, לא ניתן להבין מדוע מלמדים שמי שישר, שכרו יהיה גדול ורב, כאשר האמת, מי שישר, פשוט מחוסל, גם על ידי פשוטי העם, שחושבים כי אולי, יגזרו רווים מהתוצאה, שעוד מישהו ישר חוסל, אבל לא איני מתכוון למישהו מסויים, אך זה רק עוזר להבין במיוחד במדינה מושחתת בעולם צבוע מנוכר ומושחת, כי הנהגה, אין מי שבאמת עובד למען הציבור, אלא נבחרים מקושרים, עשירים ומושחתים, עושים תמיד יד אחת, גם אין שופטים שניתן להאמין בהם, כולם היו עורכי דין, עוד מקצוע של מחרחרי מדון, בשכר עתק, יחד עם תשקורת תקשורת מגוייסת, פעם לצד זה אבל זה יכול להשתנות מהר מהר, כאילו הצדק, מחליף כיוון....מידי פעם, הכל לפי כוח, של מי שיש לו בנקודת רגע יותר כוח, יותר השפעה, כלומר יותר כסף, איזה עולם נפלא. אבל הכי עצוב שזה רק התחלה, למה שיהיה בישראל, שאין היום אחד שיכול לקום ולומר, ארץ של צדק, עם אהבה לאדם באשר הוא אדם, אבל אולי יש כאלו שזה מנחם אותם, שכך הוא כל העולם. אז מה הפלא שרבים כל כך מסיבות שונות, בחרו לחיות לא במדינתם? למה הגדישו חייהם, שלמו בדמם ובכספם, אבל בסוף מה שקבלו, זה שחיקה פיננסית, עם מנהיגים, כמו, משה דיין, אריק שרון, אהוד אולמרט, משה קצב, אהוד ברק, והיום יש את ביבי בנימין נתניהו מלך העולם, כולם היו ועדיין עשירים כקורח... אבל מה זה חשוב אם לעם קשה לגמור החודש? הרי לא כולם יכולים להיות עשירים ששרתו את המולדת, כמו דני מווה, אהוד ברק, ביבי נתניהו המלך, כדי להחזיק מלך יש לשלם, הרי לא אין בעולם ארוחות חינם.... ממש עצוב, עצוב נורא, לגלות בגיל בוגר, שמה שיהיה הוא מה שהיה.
כתוב תגובה ל- איתי יהל
31
שנתיים עד שלוש???
  אלי לוי   6/04/14 00:47
אריה דרעי חטף 5 שנים על 60000 ....אין מצב!!! במידה והוא אשם הוא לבטח לא יכול ליפול מעונשו של דרעי!!!
כתוב תגובה ל- אלי לוי
32
רק שנתיים שלוש?
  בצלאל חתוכה   6/04/14 11:03
שכחתם רבותי שהוא עדיין מקושר עם כל המי ומי בכלכלה. הוא עו״ד ומקושר עם כל השופטים במדינה והוא אשכנזי ועם אשכנזים לא מחמירים כמו עם מזרחיים אם צריך לקבל את עונשו לפי אמות מידה שקיבלו המזרחיים אולמרט צריך לקבל 12 שנים מינימום
כתוב תגובה ל- בצלאל חתוכה
33
האם דמו של אולמרט הפקר
  ברושי   6/04/14 23:46
הרי הוא אחד מהחברה. פופולרי אנושי חבר מביא חבר מביא חבר מביא כסף כסף כסף
כתוב תגובה ל- ברושי
34
מתחם ממילא ניתן לאקירוב במליון
  חקור מסירת ממילא   8/04/14 00:58
מתחם ממילא ניתן לאקירוב בימי כהונתו של אולמרט כראש העיר תמורת מליון ש"ח בלבד. היום האיש גוזר 2 מליון ש"ח כל יום יום !!!! כדמי שכירות מחנויות היוקרה המפוצצות בתיירים מתי יחקר אולמרט הנושא ?????
כתוב תגובה ל- חקור מסירת ממילא
אקירוב משלם לאולמרט 50% חודשי
  שולם   8/04/14 11:20
מס הכנסה תבדקו את תזרים המזומנים של אקירוב ותגלו שסכומים מסויימיםתאדים מידי מחזוריות כל שהיא. זה הכסף שמקבל אולמרט תמורת חלקו בשותפות עם אקירוב על השקעתו במסירת מתחם ממילא לאקירוב
כתוב תגובה ל- שולם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il