s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חג הפועלים במסורת ישראל
מאת: איתן קלינסקי  |  17/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חג נלעג - אין לנו חלק בו
  מגיב ותיק   17/04/14 23:11
מקורו של החג ביום הזה הוא במאה ה-19 שהיה אולי מוצדק כשהעובד היה סמרטוט אבל זמנים אלה חלפו עברו.

במאה ה-20 רוב המשטרים הטוטליטריים האיומים שתפסו פוזה של איכפתיות לפרט ולעובד אמצו את היום הזה להונות את ציבורם, אלה היו משטרי רשע איומים והם קבעו את האחד במאי כיום חג. כך משטר הרשע השחור כמו המפלגה הנאצית בגרמניה, לאחר עלייתה לשלטון קבעה את היום כחג לאומי שנקרא "יום העבודה".

כמובן שגם אימפריית הטרור והרשע האדומה ברית המועצות, שלאחר מהפכת אוקטובר עקובת הדם והטרור, קבעה את האחד במאי כיום חג לאומי, ועד מהרה הוא הפך לחג העיקרי של ברית המועצות ושל עדר גרורותיה.

בשיאה של ברית המועצות, נהגו לציין את החג במשך יומיים רצופים 1 ו-2 במאי ולקיים בו תהלוכות ענקיות ובשיאן להציג תמונות ענק מופרחות ע"י כדורים פורחים של רוצח ההמונים סטאלין.

בעשורים האחרונים ארגונים אנרכיסטיים ושמאלנים קיצוניים כולם שונאי ישראל, אימצו את היום הזה להפגין בו את האידיאולוגיה המטורפת שלהם.

מפלגות שמאל ישראליות קיצוניות וערביות (חלקן תומכי טרור מוצהרים ברשות ובסמכות חכ"הן אמצו את החג הזה, כשתמיד מוטיב האנטי ישראליות היה המוטו של הפגנותיהם.

אין חלקנו עמהן.
מדינת ישראל ומסורת ישראל לא זקוקים כיום לחג בזוי זה, מקורותיה ההלכתיים טובים מספיק להגן על הפרט ללא צורך ביום הבזוי הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וכל מילה מיותרת -עם ישראל
  איריס כהן   18/04/14 08:52
לא צריך ללכת בדרכי הגויים - הדאגה לעובד לפועל וגם לעבד -מעוגנים בתורה בצורה מושלמת ולכן אין לנו צורך להצטרף ל"חג הפועלים " הזה שמסתבר שנושאי דגלו האדום - הם דווקא שופכי דמים כצבע האדום - ושלטונות רשע דיקטטורים ומושחתים - ואנו עם ישראל לא צריכים להשתתף בשקר הזה , בדיוק כמו שאת השלום המיוחל לא יביאו כוחות השקר הרשעים המנסים להשיגו בדרכים הסותרות את החזון של תורת ישראל !! ושיבוא לעולם גואל שיראה לכולם מהי הדרך הנכונה באמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
התורה דואגת אבל המדינה לא
  צפורה בנאי   20/04/14 00:17
התורה באמת דואגת לעובד אבל המדיבה שלנו לא שמה לב. דואגים לכל מיני חוקים דתיים הקשורים לכשרות וחתונות אבל ממשיכים לנצל את עובדי הקבלן. לכן צריכים לציין את האחד במאי.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
לטיפש בשם מגיב ותיק
  Qwertyui   18/04/14 09:44
קראתי את תגובתך על הדגל הכחול לבן. השנה נמכר בשווקים דגל כחול לבן במחיר העולה פי שתים מהמחיר אשתקד. דגלים גדולים אפילו במחיר פי 3 . למרות שהשעה הסינית והשעה ההודית היא זולה יותר, למרות שפועלים ישראלים הצטרפו למעגלי האבטלה , המחירים האמירו והטמבל בשם מגיב ותיק מצחין את המקלדת נגד פועלים שרוצים להיות מוגנים. טמבל ותיק , טוב שאתה זוכה להערצת הדאגנית איריס כהן הצדקנית
כתוב תגובה ל- Qwertyui
האחד במאי הינו יום הולדתו של
  פלא יועץ   18/04/14 09:53
אירגון האילומיניטי בגרמניה ע"י הפרופסור אדם וייסהאופט,אשר הוא האחראי מאחורי הקלעים לאירועים היסטוריים רבים ושונים אשר לכאורה לא קשורים זה לזה,אך יש ביניהם קשר אדוק.כגון המהפיכה הצרפתית ועליית נאפוליון לשלטון,מלחמת העצמאות האמריקאית והקמת ארה"ב,המהפיכה הקומוניסטית ברוסיה ותמיכה כספית ואירגונית בלנין.תמיכה מאסיבית בתנועת ההשכלה באירופה בכדי לחסל ע"י כך את העם היהודי,הם אף הקימו לשם כך את הרשת החינוכית אליאנס.הם אלה העומדים מאחורי היוזמה של אדמונד דה רוטשילד בהקמת המושבות בא"י.ועוד דברים רבים בעולם. היו אלה אנשיו אשר קבעו את האחד במאי "כחג הפועלים" בכדי להפוך את כולם למאסה חסרת פנים יחודיים של עבדים בשם "השוויון".הנציג הבכיר שלהם בישראל מזה שנים ארוכות העושה ככל יכולתו בכדי לקדם את רעיונותיהם,הינו שמעון פרס,הפועל בהתאם לסיסמתם מאז ומעולם -"סדר עולמי חדש" [מזרח תיכון חדש,בפיו]ויש שוטים בקרבנו שהינם כה עיוורים עד אשר הם מסרבים בעקשנות להכיר באמת. והקב"ה יצילנו מידם,אמן,שבת שלום ומועדים לשמחה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
את הבורות שלך תשמור לעצמך.
  פלא יועץ   18/04/14 10:15
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא יועץ מתרברב בבורותו
  לפלא יועץ   18/04/14 10:49
פלא יועץ החליט שהבורות תהיה דגלו
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
פלא יועץ מתרברב בבורותו
  לפלא יועץ   18/04/14 10:49
פלא יועץ החליט שהבורות תהיה דגלו
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
תגובה
  למגיב הוותיק   20/04/14 10:25
אחד במאי לא מעניין אותי. אבל אי אפשר להגיד שהעובדים כבר לא נרמסים ע"י המעביד, ושמציאות זו חלפה מהעולם.
כתוב תגובה ל- למגיב הוותיק
2
להניף את דגלי האחד במאי
  Qwertyuio   18/04/14 09:32
בשביל מאות אלפי פועלי קבלן חסרי הביטחון התעסוקתי נניף את דגלי האחד במאי. בשביל אותם ילדים החיים מתחת לקו העוני נניף את דגלי האחד במאי. במאבק נגד ישראל המפריטה כל פינה בחייה נניף את דגל האחד במאי.
כתוב תגובה ל- Qwertyuio
אתה לא מבין?? אין לנו בעיה עם
  איריס כהן   18/04/14 12:09
המלחמה למען העשוקים- אבל זה לא יכול להעשות תחת הסיסמאות של הגויים -שהכל שם שקר וצביעות ולא פותר שום בעיה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
להמשיך להניף את דגלי האחד במאי
  שולה..   18/04/14 10:06
אני מברכת אותך , איתן, על השקידה שלך בחיבור בין ארון הספרים העשיר שלנו, ארון הספרים היהודי, ובין הנחיצות וההכרח להמשיך להניף את דגלי האחד במאי גם בישראל של 2014.
כתוב תגובה ל- שולה..
4
חיבור טוב בין 1 במאי ומסורת
  טי.   18/04/14 10:24
כתוב תגובה ל- טי.
5
עובדי האליל 1 במאי
  אלי דרומי   18/04/14 15:10
אלה המקדשים את האחד במאי הם אלה הראשונים הפוגעים בזכויות העובדים.
בשם חופש העיסוק וכחלק ממלחמתם בדת הם הצליחו להביא לעובדים הישג סוציאלי ממדרגה ראשונה, הם בכח להטוטיהם, כמנהג חרטומי מצרים ובלחצם של אנשי הקיבוצים ,הם הצליחו לבטל את ההישג האמיתי של 5 ימי עבודה שבועיים, בהינף אחד ל 7 ימי עבודה שבועיים, תוך רמיסת זכויות העובדים שאין מאחוריהם גיבוי של קבוצות לחץ, אח"כ מצטטים הסוציאליסטים "הנאורים" פסוקים ומובאות מהרמבם או מהתנך.

ראוי להזכירם את האימרה הפוסל במומו פוסל.

מועדים לשמחה וחג שמח
כתוב תגובה ל- אלי דרומי
להטוטים הזויים
  לאלי דרומי   19/04/14 09:40
להטיל על הקיבוצים את האשמה שבגללם אין עובדים בישראל 5 ימים בשבוע זה להטוט שטותי ושקרי. חבל.
כתוב תגובה ל- לאלי דרומי
6
זבל אנושי.....
  י.ש   18/04/14 22:10
הקומוניזם והנציונאל סוציאליזם התימרו לדאוג להון האנושי.. הדגל האדום עם המגל והחרב והדגל האדום עם צלב הקרס.... מדוע לקפח את הדגל האדום שעליו מתנוסס צלב הקרס.... נושאי הדגלים הנ"ל אחראים לרציחות הגדולות ביותר בתולדות המין האנושי....מוביל בתחרות לרציחות ההמוניות הוא הדגל האדום עם המגל והחרב ובפער של מליוני נירצחים....והיד נטויה.
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש צבר ניסיון רב בזבל
  איצי   19/04/14 08:23
המגיב י.ש כבעל ותק רב של חיים במדמנות הזבל , כמי שפיו והמקלדת שלו מצחינים מזבל מעיד על עצמו כעל זבל אנושי
כתוב תגובה ל- איצי
7
רטואל זה לא העיקר.
  ערכים זה העיקר   19/04/14 10:04
יש כאן מגיבים , שאינם יכולים להפנים , שתופעה כמו של עובדי קבלן זו פגיעה בהלכה היהודית. ריכוז משאבי קרקע והון בידי קבוצה זעירה ופערי שכר גבוהים הם בניגוד להלכה היהודית. כיליון שקל בחודש מול כ-4000 או3000 שקל לחודש זו סתירת לחי להלכה. להשתמש במתנת האלוהים כמו ים המלח , לצבור מתוכה הון ולזרוק את מרבית הפועלים כמו זוג גרבים זו בעיטה בהלכה היהודית, במיוחד שהפכו את ים המלח לביצה . טקסים ורטואל זה לא העיקר.
כתוב תגובה ל- ערכים זה העיקר
8
השיטה הבולשביקית בפעולה....
  י.ש   19/04/14 11:53
כולם מטומטמים,אוילים הזקוקים לחינוך מחדש,אישפוזים כפויים והיה והנ"ל לא ישא פרי לגרדום...איזה מזל שקלינסקי וחבורת הסמרטוטים המקיפה אותו נמצאים עם רגל אחת בקבר,אידאולוגית ופיזית..."הדאגה" של הזבל האנושי להון האנושי,הביאה לטרגדיה נוראית למדינות שהדגל האדום שלט...המחיר עדיין משולם ובריבית דריבית...גם הפניות למערכת האתר למחוק תגובות לא תועיל לזבל האנושי....
כתוב תגובה ל- י.ש
י ש אתה דביל בכמויות
  אדם אדם   19/04/14 12:57
כתוב תגובה ל- אדם אדם
רק ל- י.ש שמורה הזכות לגדף
  Qwertyuio   19/04/14 13:36
י.ש אימץ לעצמו את הגישה שרק לו שמורה הזכות לקלל . אז נגיד לך פעם נוספת שתגובותיך רוויות השנאה מעידות על אדם מעורער בנפשו. סליחה, אני טעיתי הזכות הזו שמורה גם לאיריס הותיקה והדאגנית .
כתוב תגובה ל- Qwertyuio
רק ל- י.ש שמורה הזכות לגדף
  Qwertyuio   19/04/14 13:36
י.ש אימץ לעצמו את הגישה שרק לו שמורה הזכות לקלל . אז נגיד לך פעם נוספת שתגובותיך רוויות השנאה מעידות על אדם מעורער בנפשו. סליחה, אני טעיתי הזכות הזו שמורה גם לאיריס הותיקה והדאגנית .
כתוב תגובה ל- Qwertyuio
9
להניף בגאווה את הדגל האדום.
  Qwertyqwertyu   19/04/14 13:27
שימשיכו להלעיז, שימשיכו למרוח באתר התגובות שפת ביבים, הרעיון של סוציאליזם דמוקראטי יצליח בסופו של דבר לכוון את מהלך ההיסטוריה .
כתוב תגובה ל- Qwertyqwertyu
Qrstuvwxyz.......
  י.ש   19/04/14 19:17
הדגל האדום מת ביום היוולדו.האישור ניתן בנאומו של "החבר" ניקיטה חרושצ'וב...האוקראיני...איזה אבסורד... את הדגל האדום מדם האומללים ישאו בגאון,ברפובליקה העממית של קוריאה,בסין בקובה וגם בישראל..קלינסקי,אל תוותר,אתה תחסר מאוד. Qrs,קלינסקי ושאר סמרטוטיה מתהלכים במקומותינו כפגרים....אוכלי הנבלות מעדיפים לרעוב...עובדה... הנבל מוכן לגייס את השטן לעזרתו...קלינסקי,מגייס את מסורת ישראל...אוווווי....
כתוב תגובה ל- י.ש
מגיב שמבייש את השפה העברית
  יהודית רב...   20/04/14 09:49
חבל שהמגיב מבייש את השפה העברית בהתנסחות הנבל מגייס את השטן.

בשביל איתן ובשביל רבים כמוהו מסורת ישראל אינה שטן.

השימוש במילה נבל לכתובתו של אדם ובמילה שטן כלפי אוצר תרבותי זו מידה מגונה.

י
כתוב תגובה ל- יהודית רב...
10
שבוע טוב וחג שמח
  חג שמח   19/04/14 18:48
כתוב תגובה ל- חג שמח
11
חבל שהשיח הוא אלים ולא עניני
  יהודית רר..   20/04/14 09:32
איתן, ממה שעקבתי עד כה, השיח כאן הוא אלים ולא ענייני. מגיבי הימין מקללים וכמוהם מגיבי השמאל. חבל שהשיח הוא לא ענייני.

היה כאן מגיב אחד של הימין, שלא הסכים עם איתן בשום דבר , אבל הוא ביטא את דעתו המסתייגת בעניניות מכבדת, הוא זכה לקללות וגידופים של ימין. אותה מידה מגונה היא גם מנת חלקם של מגיבי השמאל.
כתוב תגובה ל- יהודית רר..
יהודית רב..? או רר..
  י.ש   20/04/14 21:20
בעצם לא כל כך משנה..לעולם אין ולא יתקיים שיח בין רוצחים ניתעבים לנירצחים...לניצולים אין הזכות לשאת ולתתת בשם הנירצחים....קלינסקי שותף לרצח הגדול בתולדות המין האנושי....במישפטי נירנברג כבר נפסק "לא ידעתי,לא שמעתי,ועוד מיני תרוצים עבשים אינם משחררים מאשמה...האם קים הבדל בין הקומוניזם לנאציזם בודאי,הקומונסטים רצחו יותר....
כתוב תגובה ל- י.ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il