|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בזכות אורנה בנאי, ובגנות צרי המוח
מאת: אהוד פרלסמן  |  27/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צרות מוחין
  חוסיין אובמה   27/07/14 10:50
אני חולק על דבריך נמרצות.
צרות מוחין הינה במצידה של בנאי ואלו המוחאים כפיים לשמע כל יציאה שלה.
צרות מוחין מתבטת בכך שלא שמעתי מאף אחד מאותם מגונני בנאי שהם טרחו לבדוק מה באמת נעשה בצד השני.
לא רק מה שחמאס מואיל בטובו לשגר לעולם אלה גם מה קורה באמת.
לדוגמא.
האם בנאי יודעת מה מלמדים בבתי ספר של אונרא? להזכירכם אלו בתי ספר בחסוןת האום.
בנוסף. מתי הופנו משאבים לטיפול במערכת הביוב של עזה?
ועוד. מתי לאחרונה נבנה בית חולים חדש בעזה? ואם כבר מדוע הרופאים של עזה אינם נשארים שם ובמקום זאת טסים לכל העולם על מנת לעבוד?
הצעה קטנה לי לבנאי וחבריה.
ישנו אתר בשם "מבט לתקשורת הפלסטינית" הוא מובא בעברית ואנגלית. מוצע להכנס לשם ולראות את "פניני התקשורת הפלסטינית".
לאחר שיעשו זאת אולי יוכלו לומר על מבקרי בנאי כי הם צרי מוחין.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
לא=הוכחת שאתה צר מוחין בריבוע!
  ע_הראל   3/08/14 03:00
אתה בדיוק מסוג המגיבים (לא רק צרי אלא) חסרי מוחין לחלוטין, שבעל המאמר (ובצדק) "מבכה" את עצם הימצאותם ברשת! §¤§¤§ הלא אורנה בנאי בסך הכל רק התבדחה על חשבון עצמה (כשנשאלה האם לוקחת הכלבים למקלט) לאמור:- נו, "שמאלנית" כמוני שאוהבת כלבים וערבים - לא תקח את הכלבים איתה למקלט?! ומזה רוב האנשים הנורמטיבים היו אמורים לפרוץ בצחוק בריא! §¤§¤§ אך מזה לנפח את העכבר להר?! לכן אנא המשך והשאר בעילום שם, כי אתה לא צר מוחין - אלא חסר מוחין לחלוטין, ואומנם אמרו כי "לכל איש יש שם" - אבל אינך איש וגם אינך זקוק לשם כלשהו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
יש במאמר קישור שקשה לראותו.
  אהוד פרלסמן   27/07/14 11:39
לפחות על המסך שלי קשה לראות את הקישור, המפנה אל "האמת על משפט קצב". אז מי שרוצה לדעת את האמת על משפט קצב, יכול/ה ללחוץ על המילה הבאה: משפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
אמנת החמאס
  ה.א   27/07/14 11:49
הייתי שואל את כל מי שמגלה אמפאטיה לתושבי עזה, ואת כל מי שמגלה אמפאטיה למי שמגלה אמפאטיה לתושבי עזה, אם הוא קרא את אמנת החמאס, ואם הוא מוצא קשר בין אמנת החמאס לבין התנהגות האיסלאם העזתי, התנהגות האיסלאם הקיצוני ששלט עד לא מעט במצרים, התנהגות איסלאם הקיצוני שמשתלט על עיראק, התנהגות האיסלאם הקיצוני ששולט בפועל בדרום לבנון, התנהגות אלה מהאיסלאמים הקיצונים שהורידו את מגדלי התאומים, והתבטאויות האיסלאם הקיצוני באירן. אין סימפאטיה למרצחים, אין סימפאטיה למשפחות, כולל ילדים הנותנים מחסה לטרור, אין גם סימפאטיה גם למי שמגלה להם סימפאטיה, אין סימפאטיה גם למי שמגלה סימפאטיה למי שמגלה להם סיפאטיה, אורנה בנאי שהצהירה שלו הייתה בתיאטרון היתה מחרימה את אריאל ודאי מבינה פרק בחרמות, ולכן כאשר 95% מהציבור מבינים שאריאל זה לב המדינה, ההגנה האחרונה מפני נפילת נתב"ג בידי אויבינו, כולם רשאים וראויים להחרים אותה טוטאלית , לכבות את הטלויזיה כאשר היא מופיעה, ואולי אף כמה שעות לפני ואחרי, להחרים חברות מסחריות הנותנות חסות לתוכניות בהן היא משתתפת, לא להגיע למופעים שלה באולמות, מדינה חופשית עם חופש ביטוי לכל, עם חופש חרמות לכל, לאורנה וחבריה יש לומר על דאטפת אטיפוך וסוף מטיפייך יטופון, ולא חשוב כלל כיצד תגלגל את הלשון שלה על מנת להציל שיירים מן הפרנסה שלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
אי אפשר לא להזדהות איתה.
  אהוד פרלסמן   27/07/14 22:33
אי אפשר לא להזדהות עם מי שמותקפת על ידי אנאלפבתים שלא מבינים שהיא אמרה בצחוק שהיא שמאלנית הזויה, במיוחד אם אתה (כלומר אני) קורא כל הזמן תגובות של אנאלפבתים כאלה, מימין ומשמאל. אי אפשר לא להזדעזע ממראה אמא שילדיה המרוטשים לרגליה, גם אם היא ערביה, וגם אם הם שימשו כמגן אנושי. פשוט אי אפשר. אפשר להתגבר ולהבין שכפי שכתבתי, זה או אנחנו או הם, אבל אי אפשר להישאר אדיש מול מחזה שכזה. מה שכן, לא ידעתי שהיא אמרה שהיא היתה מחרימה את אריאל, ולו ידעתי, הייתי ודאי כותב את המאמר אחרת, אם בכלל. אבל הוא כבר נכתב ככה, וזה באמת לא נורא.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא לשנות המאמר בגלל חרם אריאל
  ע_הראל   3/08/14 00:48
המאמר של א.פרלסמן מצוין מכל הבחינות! אורנה בנאי הרי בסך הכל רק התבדחה על חשבון עצמה - כשנשאלה האם לוקחת את הכלבים למקלט, לאמור "נו, שמאלנית כמוני שאוהבת כלבים וערבים, האם לא תיקח את הכלבים למקלט"?! !§¤§¤§ אבל גם עניין "חרם אריאל" כביכול אינו כבר issue בכלל לא לטוב ולא לרע - לא לגבי אורנה בנאי או כל שחקן אחר; כי העמדה הרשמית למשל של התיאטרון הקאמרי בשם מנהלו נועם סמל עוד מהרגע הראשון (ונדמה לי שכל השאר "בת ליסין" וכו' התיישרו עימו) - היא שלגבי שחקן שלא מסוגל באופן אישי (או לא רוצה) להציג במקום כזה או אחר כמו אריאל - הרי רצונו כבודו, והוא רשאי להיעדר (כי לכל שחקן יש גם שחקן מחליף שיציג במקומו)! §¤§¤§ כלומר זכותו של כל שחקן שלא לשחק היכן שאינו מסוגל או לא רוצה, קל וחומר אורנה שאינה לא זמרת ולא שחקנית - ולא צריכה שום מחליף!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
בנאי זעקה את זעקת הקוזק הנגזל.
  אהוד פרלסמן   3/08/14 09:56
מחרימי אריאל הם אנשים שטופי שנאה לאחיהם, וכשהם מייללים על היחס אליהם הם זועקים את זעקת הקוזק הנגזל - כלומר, זעקתו של מי שכל הזמן שודד, וכששודדים אותו הוא מיילל בתדהמה: איך הם מעזים?! אז לו ידעתי שהיא הזדהתה עם מחרימי אריאל, הייתי כותב מאמר מאוזן יותר, בו הייתי מבקר את תוקפיה חסרי המוח, שכפי שציינת באמת לא הבינו כלום, אבל גם אותה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
=דומה לחיילים שלא יפנו מתנחלים
  ע_הראל   7/08/14 09:40
לא נרשה למשל שתהיה התארגנות ו/או קריאה למרד כלשהו בצבא בקשר לפינוי התנחלות (חס ושלום … היו לא תהיה), אך כן מאפשרים ברמת החייל הבודד (לנסות) להתחמק - כגון להוציא ג', או לדבר עם המפקד לשחרר אותך, או להתחלף עם אחר וכו'. §¤§¤§ כנ"ל ברמת המוסדות אין אפילו ציוץ על שום חרם אריאל (וכפי שאמר נועם סמל לא פעם ברדיו:- אין חרם … וגם לא יהיה)! יחד עם זאת ברמת השחקן הבודד - כן מכבדים את "נפש האומן" ומאפשרים לו להיעדר "מסיבות אישיות" בלי לנבור לו במעיים!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
יפה מאוד
  אהרון שחר   27/07/14 12:01
ובנוגע לתינוקות - קוראים לזה תרבות. גם בנוגע למשפח קצב, יש לנו אינסוף של עוגמת נפש במדינה הזו, הכל תוצאה של החזירות. אצלם (בני הדודים) התרבות היא ברברית, אצלנו חזירית.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
על פרלסמן ועל בנאי
  דאגנית   27/07/14 15:32
פרלסמן מצהיר כאן באתר מפעם לפעם שהוא "ימני קיצוני". מה זה ימני קיצוני? ימני כזה הוא בלבו ובנפשו ובכל מאודו הולך, אומר ועושה למען ארצו, עמו והאידיאולוגיות הימניות. הוא אינו מזגזג. או אינו פעם ימין ופעם שמאל. *** אך מה אנו מוצאים אצל פרלסמן? לא מעט תפניות שמאלה, דעות שמאלניות, אהבות לאנשי שמאל מסויימים מקלינסקי ועד ליחימוביץ', ירון דקל ועוד ("החברים הכי טובים שלי הם אנשי שמאל!") ועוד כהנה וכהנה חריגות, וכן ביקורות קשות לעתים כלפי אנשי ימין. הוא קורא לזה: חופש הביטוי, החובה להאזין לאחר, דמוקרטיה וכל ביטויי השמאל המאוס. *** בין השאר, סבור פ. שאם הוא הפגין למען אנשי גוש קטיף ואם תיקו מקושט עד היום בסרטים כתומים - הוא ימני טהור. אבל הימניות שלו טובלת לא פעם בשמאל, כאמור.*** ודבר אחר - אלה שהפגינו למען אנשי גוש קטיף לא מתפארים בהשתתפות בהפגנות, חדשות לבקרים, כדרכו של פ. הם עשו זאת בצניעות, בכאב, בלב שלם. *** כאן במאמר זה, הוא מעלה את אותה יהירה ונבערת, אותה גברת שבעזות מצח התהדרה במשפט: "אני שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים" או "בושה שזה העם שלי", ובכן הוא מעלה אותה לדרגה אצילה ומכנה אותנו "צרי מוח". *** מדוע אמרתי "נבערת"? אדם שהצליח לקבל פומביות ופרסום, להיות אהוד על קהלו, לקבל את תשואותיו ואח"כ לבעוט בו בגסות - הינו בור,נבער ורברבן ואין לו שום זכות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
עזבי אותו, זה מאמר מקושקש
  מגיב ותיק   28/07/14 00:44
למעט "הלצותיה" של הגברת, עליהן הכותב מגן/מסביר, כאילו לא שמענו ממנה יציאות מחליאות נוספות.
דאגנית יקרה, חבל לטרוח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לצחוק מהומור שמאלני זה לזגזג?!
  ע_הראל   3/08/14 03:21
אלו … זה רדיו? §¤§¤§ בערבית יש אמרת כנף:- עם השכל שיש לך … לך תקנה חלאווה (חלבה); וחוששני דאגנית יקרה כי עם השכל שיש לך - אף אחד לא ימכור לך לא חלבה ואפילו לא מוצץ. §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אתה רציני ?!
  חזוקה   27/07/14 15:46
כתוב תגובה ל- חזוקה
7
דעותיה הפוליטיות של אורנה בנאי
  רפי לאופרט   28/07/14 15:35
האדם, אינן מעניינות באמת. אינני סבור שיש לה איזו שהיא פריבילגיה מבחינת יכולה להעשיר אותנו בתובנות פוליטיות או מוסריות יוצאות דופן.
אורנה בנאי הסלבריטאית כמבטאת עמדות יצוגיות, היא תופעה שלילית.
הפרסום שמקבלים סלבריטאים בתקשורת הרדודה שלנו בזכות דעותיהם הפוליטיות, לפעמים יותר משהם מקבלים בזכות מעשיהם האמנותיים, מחייב תגובה והתיחסות. התקשורת, במיוחד התקשורת המוטה פוליטית או סקטוריאלית אינה מבנה בתודעה הציבורית את ההבדל בין רכילות אישית ליכולת מקצועית ודעות בתחומים שמחוץ למרחב העיסוק, שבו לפעמים יש להם יתרונות יחסיים. השילוב הזה ממנף עמדות מיעוט, לעיתים הזויות ולעיתים מוקצנות עד כדי אבסורד לממדים שמצדיגים מאמץ לנטרל השפעות אלה.
אינני מתרגש מכאבי הבטן של אורנה בנאי. גם לי יש לעיתים מזומנות כאבי בטן כאשר אני נחשף לשפע הרגישיויות הסלקטיביות של סלבריטאים, עיתונאים או פרשנים כאלה ואחרים.
אף על פי, שהתקשורת שלנו היא תקשורת פתוחה, ויש אומרים פתוחה מדי, איני רואה שום צורך או תועלת למצוא בה "סטריפטיז אמוציונלי" פופוליסטי של ידוענים, קל וחומר בשעת חירום. סטריפטיז כזה אינו שונה בעיני ממציצנות רגילה לחדרי מיטות במסגרת של פורנוגרפיה פיסית קונוונציונלית.
בחירום, אני מצפה לרגישות מצפונית מסוג אחר. אני מצפה לכיבוד מי שלוחם ומסכן את חייו ולהבנה שלא בכל מקום ובכל זמן מוקד תשומת הלב צריך להיות באגו האישי ובמאמץ להאדירו על פני כל שיקול אחר, כגון סולידריות לאומית.
חשוב שנבין שבחברה פלורליסטית שאינה מתפקדת כ"נחיל" מונחה התניות ביוכימיות, וחרף חופש הדיבור החשוב כשלעצמו, נחוץ שתהיינה לחברה כמה "פרות קדושות" שמורות ומתפקדות, משום שזה מה שמבדיל חברה אנושית מלהקה של פטמים.
אפילו סלבריטאים יטיבו לעשות אם יסגלו לעצמם עוד ממד אחד של רגישות לבד מעצמם, אם לא בכל ימות השנה אזי לפחות ברגעי ה"ביחד" המעטים שיש לנו בשעת רצון מיוחדת רגעים שעצב והתרוממות רוח מכננים בהם בצוותא.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
צודק 100%. אבל לא זה הסיפור.
  אהוד פרלסמן   28/07/14 17:58
הסיפור הוא הטמטום המוחלט של מגיבים ששטחיות זו מחמאה בשבילם, שרק שמעו משהו שהיא כאילו אמרה שהיא שמאלנית שאוהבת ערבים, והתנפלו עליה כמו משוגעים. הסיפור הוא שאני פשוט לא יכול לסבול את השטחיות וההתלהמות של המגיבים האלה. דוקא מבן אדם כמוך, שכותב בכזו צורה תרבותית, הייתי מצפה להזדהות עם הבושה שלי על כך שגם אתה וגם אני מסווגים בעצם יחד איתם לאותה קבוצה של "כותבי התגובות באינטרנט".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il