>
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הזדמנות (הר)פז
מאת: איתמר לוין  |  02/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כבר מזמן הבינונו שאברמוביץ
  צורי   2/09/14 16:56
הוא מומחה גדול לאתרוגים. נדמה שהמאוס הזה לא חוסך אפילו פעם אחת לא להיות לזרא בעיני העם. חבל שרוני דניאל לא היה ער דיו וחבר למאתרג אברמוביץ איש הביבים.על היועץ המשפטי כמה כבר נכתב שיותר מאשר הוא יועץ משפטי הוא לרועץ משפטי. נראה כי עיסוקו רב השנים כסניגור מנסה הרועץ להכשיר כל שרץ הרי בזה עסק במיטב שנותיו. האיש הופך את המשפט לפארסה שתעלה לנו עוד בדם. אם בארזים ( כך הפתגםהמטעה אומר) נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר? אם כי נדמה שבמקרה האזובים הם הברזלנים בצ.ה.ל.
כתוב תגובה ל- צורי
צורי אברמוביץ שכח דבר אחד
  עטרה שגב קלימי   3/09/14 06:25
במדינה שהתקציב הביטחוני שלה הוא מהגדולים בכל מדינות העולם החופשי
האזרח הפשוט נאנק תחת עול זה אבל מרכין את ראשו ומוכן לשלם את המס , משום שהוא מבין ויודע שמבוקר עד חצות מערכת הביטחון עושה הכול ועסוקה אך ורק במחשבה כיצד לשמור על הביטחון בגבולות ישראל, ובתוך מדינת ישראל
לו ידענו שהמטכל וכן משרד הביטחון שקועים במלחמת עולם ועושים סיקול ממוקד זה מול זה במקום להגן על אזרחי ישראל לא היינו מפרישים סכומים אלו
העובדה שהעיתונאי אברמוביץ הצטרף לחטא ולא חשף לציבור את האמת כפי שהיא , מביאה אותי למסקנה אחת ויחידה אברמוביץ חייב לקוראיו מנימום של הגינות ולפרוש מתפקידו כעיתונאי כדי שנאמין שמערכת התקשורת מתנהלת במידת היושר
אחרת כיצד נוכל לצפות בו מדי ערב מפרשן כשגיבנת כזו על גבו

כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
ומי ישלם את שכרו ?את ??
  הצחקת אותי!!   3/09/14 10:29
כתוב תגובה ל- הצחקת אותי!!
2
מקומם מאוד הניסיון להשתיק
  חשדנית   2/09/14 17:06
את החלק של אהוד ברק בפרשה הזאת:
1. למה אין מילה אחת במאמר שלך על השמדת כל הראיות בלשכת שר הביטחון אהוד ברק ? כל הקלטות הושמדו. אולי היה שם חומר שיפליל דווקא את השר ולכן מיהר להשמיד אותו ? מדוע לא התייחסת לזה ?
2. מי זייף את מסמך הרפז ? עד היום אין תשובה לכך. מי שלח את הרפז ללשכת אשכנזי ? עד היום אין תשובה לכך. כי אף אחד לא בדק או שלא רצה לבדוק. לדעתי התשובה היא כזאת - ברק שלח את הרפז בתור מרגל כפול ללשכת אשכנזי. עובדה, הרפז ידע הרבה דברים שמקורם היה בלשכת השר במשרד הביטחון, ואת זה הוא העביר לאשכנזי. מדוע אף אחד לא בדק מניין היה המידע הזה להרפז?
3. למה אין מילה אחת במאמר שלך על עצירת כל המינויים בצבא במשך חודשים ארוכים על ידי אהוד ברק, רק בגלל שרצה לנקום באשכנזי ? התוצאה הייתה שאהוד ברק פגע גם בצבא וגם בביטחון של מדינת ישראל, רק בגלל שרצה להתנקם באשכנזי. מדוע לא התייחסת?

בקיצור, איתמר, אם אתה רוצה להיות ישר והגון - תתייחס גם לדברים האלה ונוספים שעליהם כתב מבקר המדינה, ורק אחרי זה תהיה לך הזכות לבוא בטענות. כל עוד התייחסת לטענות של צד אחד בלבד, אתה לא אובייקטיבי !
כתוב תגובה ל- חשדנית
מעניין חשדנית, מדברייך נשמע
  כאילו את מגנה על   2/09/14 20:36
אחת הדמויות החוטאות ביותר בנושא הזה. נכונים דברייך על ברק אך מה ההגנה הזו על אשכנזי הפושע אף הוא?
כתוב תגובה ל- כאילו את מגנה על
כמו שהיא מגנה על אשכנזי היא מש
  שמעון אמסלם   3/09/14 10:02
כמו שהיא מגנה על אשכנזי ככה היא משקרת על ברק.

עוד לא קלטת עם מי יש לך עסק..... "חשדנית" ..חחח
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
מה קשור, מי מגן על אשכנזי ?
  חשדנית   4/09/14 23:29
אם הוא אשם - שילך לכלא. אבל שלא ילך לבד. גם ברק אשם. כתבתי חלק קטן מהעבירות שביצע ברק בפרשה הזאת וגם הוא צריך לקבל את העונש שלו, לא להתנפל רק על אשכנזי. לכן, אם רוצים להיות אובייקטיביים צריך לכתוב על שני הצדדים ! למרבה הצער איתמר כתב רק על צד אחד...
כתוב תגובה ל- חשדנית
מי מממן אותך "חשדנית" ?
  חשדן   3/09/14 09:40
זו לא הפעם הראשונה שאת/ה מפרסמת תגובות שדומות לאלה שפורסמו בשעתו עבור קצב האנס. האם משלמים לך או שאת עושה את זה עבור כבוד השבט שלך ? זורעת מסך עשן, רמזים ותאוריות קשר עבור אשכנזי המטורף שהאגו עלה לו לראש והחליט שהוא הסמכות העליונה ואין עליו חובה לציית לדרג המדיני. אם אשכנזי היה נוהג כפי שהרמטכ"ל הנוכחי (גנץ) נוהג לא היתה קוראת כל הפרשה. המטומטם הזה (חשב שיסתיר הכל אם ישתמש בטלפון "של אשתו") סרב להכיר שהוא לא קובע את מדיניות הבטחון אלא שר הבטחון וראש הממשלה. אני כותב את התגובה לא בנסיון לשכנע אותך (את חםרת תקווה) אלא את ציבור הקוראים.
כתוב תגובה ל- חשדן
3
ואיפה הרפז עצמו?
  כתומית   2/09/14 18:19
זה רק אני, או שגם אתם שואלים את עצמכם, איפה הרפז עצמו? נגדו לא יוגש כתב אישום? מוזר
כתוב תגובה ל- כתומית
4
פספוס העיקר
  ה.א   2/09/14 18:31
אם אשכנזי וחבריו לא אחראים למסמך המזוייף, ולמטרותיו, סיכול מינוי גלנט כרמטכל, וסיכול החלטת הממשלה בענינו, ופגיעה משמעותית במעמדם של שר הביטחון וראש הממשלה, מי אחראי לכך? מי הפעיל את הרפז? מי השמש במסמך הזה בלי לבדוק אותו לעומק ומדוע פעל כך? במקר שלנו לצערי, אשכנזי הוא השעיר לעזאזל. תולים כאן בן אדם שיש קופת שרצים קטנה מאחוריו, אך לדעתי יש ראשי נחש בפרשה אשר בהם לא נוגעים. ולדעתי כל עוד לא ייגעו בהם הפרשה תמשיך להכות ולהזיק.
כתוב תגובה ל- ה.א
ואם אשכנזי וחבריו כן אחראים
  למסמך המזוייף?   2/09/14 20:41
אולי הם חיברו אותו?
כתוב תגובה ל- למסמך המזוייף?
פרס???
  שמעון אמסלם   3/09/14 10:09
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
5
סיכול ממוקד - פוליטי
  סתם קורא אחד   2/09/14 19:13
חפשו בבקשה את טביעות האצבע של הרוכל הנוכל ביבי. מהפרסומים (כי אין לי מקור אחר....) ההרגשה שלי היא שמישהו החליט לסלק מהדרך יריב פוליטי פוטנציאלי - הרמטכ"ל גבי אשכנזי. ולא, אני לא מצליח להשתכנע שהוא אוייב הציבור. אולי האוייב של ביבי וברק?! - אז כזה וככה.
כתוב תגובה ל- סתם קורא אחד
התבלבלת
  אנאליסט   2/09/14 22:43
גבי אשכנזי במדים כרמטכ"ל איננו אמור: 1) לעסוק בפוליטיקה 2) לאסוף חומרים מכפישים על השר הממונה - הדרג המדיני. אשכנזי חטא באלה ובדברים נוספים, כגון: שיבוש חקירה. היום ידוע שאת המתווה הפוליטי רקם וטווה בלשכת הנשיא שמעון פרס ( זאת הסיבה שפרס היה כה נירעש מהחשיפה וביקש ששיחותיו עם אשכנזי לא יפורסמו...). יש לקוות שהפרשה לא תטוייח על-ידי היועץ המשפטי (הכי גרוע) לממשלה, שהוכיח עד כה שהאינטרס של אשכנזי "הצדיק" גובר על האינטרס הציבורי.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
לא נראה לי "סתם אחד"
  שמעון אמסלם   3/09/14 10:26
דווקא נראה שהמסכלים הם דווקא חבורת אשכנזי, חבורת אולמרט, ועוד פוליטיקאים דה לה שמטה.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
6
החברה הישראלית התרגלה
  אהרון שחר   2/09/14 22:03
למשוואה המוטעית לפיה "לא פלילי = תקין". המשפט הזה טומן בחובו את המפתח להכל. מה פירוש החברה הישראלית התרגלה? קוראים לזה תרבות. את זה טרם גילינו וזה מופקר לרוחות השמיים. הפתעה, זה לא מקרי, אם תבדוק תגלה להפתעתך שהחברה הישראלית התרגלה לדברים שהם במאה אחוז לטובת האליטות. מקרי? לא בטוח... אגב מכתב הרפז נכתב על ידי יוני קורן, אם הבנתי נכון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
נראה שהפרשה הרבה יותר מתוחכמת
  המבקר   2/09/14 22:55
ממסקנות המשטרה.גם אם אשכנזי וחבריו עברו על החוק ונגררו למאבקי אגו,המשטרה מטשטשת את תפקיד ברק ולישכתו. . לא ניתנת תשובה לשאלה מי זייף את המיסמך.היכן היה ראש הממשלה בפרשה?..מדוע הוא איפשר למאבקי הכוח המטורפים בין הלשכות כשהוא יודע שיש עיכובים במינויים של קצינים בכירים? באיזו מידה המאבקים פגעו בתיפקוד הצבא?הקשרים בין נתניהו לברק היו הדוקים באותה תקופה - מה המניעים הנסתרים של נתניהו לא להתערב?הפרשה ,לדעתי ,הרבה יותר מורכבת ממינוי גלנט?
כתוב תגובה ל- המבקר
כפסע מרפובליקת בננות
  אנאליסט   3/09/14 01:59
מרוב נסיון להצביע על מורכבות ( מילה שרב הטשטוש בה על הבהירות) אתה שוכח ומשכיח את העיקר: אשכנזי כפוף לברק (הדרג המדיני הממונה) ולא ההפך! לשכת אשכנזי פעלה כחונטה שבאה לבצר את מעמדה מחד-גיסא, ומאידך-גיסא כמי שהייתה מעוניינת להכתיב ולקבוע לדרג המדיני את ההחלטות והמינויים. מבחינה זאת אשכנזי "הצדיק" פעל נגד הדמוקרטיה ( מערכת הרבה יותר מורכבת מדיקטטורה...) וכפסע היינורחוקים מרפובליקת בננות .
כתוב תגובה ל- אנאליסט
8
אין חדש...
  יוסיז   3/09/14 08:37
תככים בצמרת אינם דבר חדש. אלופי המטכ"ל איימו בהתפטרות באמצע מלחמת העצמאות בגלל מחלוקת על מינויים עם בן גוריון, משה דיין תיחמן את שר הביטחון לבון וראש הממשלה שרת, משה לוי ניסה למנוע - באמצעים פסולים - את מינוי דן שומרון לרמטכ"ל אחריו, וזו בוודאי רק רשימה חלקית.
אין שום עדות לכך שהדרג הצבאי בראשות אשכנזי לא קיבל את מרות הדרג המדיני, או אפילו שקל זאת. כל היתר הוא מסוג הדברים שקיימים בכל מקום שיש בני אדם.
ניפוח הפרשה מעבר לכל פרופורציה והעברתה למישור הפלילי נועדו לשרת אינטרסים של בעלי עניין, ובכך יש סכנה ממשית.
חבל שעיתונאים נגררים לכך, גם אם זו רכילות שאנשים אוהבים לקרוא ולכן מגדילה רייטינג.
כתוב תגובה ל- יוסיז
9
בידיעות אחרונות עין שום איזכור
  על פרשת אשכנזי   3/09/14 08:41
פרשת אשכנזי יוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- על פרשת אשכנזי
מפני שהם תמכו בו לאורך כל הדרך
  וניסו לטשטש את   3/09/14 08:55
מעורבותו. ומי יודע, אולי הם גם מעורבים בפרשה.
כתוב תגובה ל- וניסו לטשטש את
10
מי יגיש ראשון בג"צ בעניין?
  שמעון אמסלם   3/09/14 09:52
ברור שרק לבית המשפט העליון הסמכות לקבוע כאן.

נראה למישהו ששוטר יחליט אם דבר כזה מהווה עבירה או לא?

מי שחושב שאשכנזי וחבורתו יצליחו להתחמק ממעשיהם החמורים באמצעות החלטת שוטר או עו"ד, פשוט חי בסרט.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
11
מדינת פשע מאורגן
  חרד   3/09/14 11:11
מדינת פשע מאורגן, הקוסאליארו של אירגון הפשע הוא לא אחר מהיועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין.האם זה לא היא שלא ידע מי מנקה את ביתו, מי מכבס בגדיו ומי מגיש לו את ארוחותיו.
אם יש בישראל שרת משפטים וראש ממשלה החפצים בניקיון ציבורי עליהם לשלוח את וינשטיין להחזיר ציוד ולעשות לביתו.
מי מינה את וינשטיין? העבריין אולמרט? זה שמינה את הירשנזון הגנב?
כתוב תגובה ל- חרד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il